ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ:απευθείας σύνδεση με φωλιά πελαργών.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ


Εμείς που υπογράφουμε αυτό το κείμενο ζητούμε το ύψος των οικοδομών στην Φιλιππιάδα να μην ξεπερνά τα 11,5 μέτρα,με βάση Νόμο του 1973 (ΦΕΚ 170Δ/1973) όπως αποκαλύφτηκε τελευταία από έγγραφο του ΥΠΕΧΩΔΕ προς τον Δήμο μας.
Η σκόπιμη απόκρυψη και μη εφαρμογή του από το ετος 1985 και μετά αφησε κτίρια επτά και οκτώ ορόφων στο κεντρο της πόλης μας, με διπλάσιο και παραπανω ύψος από το επιτρεπτό.
Στην Πρέβεζα αλλα και σ αρκετές πολεις της Ηπείρου ισχύει το 11,5μ υψος.
Η καθ όλα αυθαίρετη,άναρχη αυτή δόμηση υποβαθμίζει ολο και περισσότερο την ποιότητα της ζωής μας.
Η μικρή επαρχιακή πόλη μας στριμώχτηκε σε δρόμους με πλάτος που δεν αντέχει τα πολυόροφα κτίρια και με τους περιορισμένους σε εκταση ακαλυπτους-κοινόχρηστους χώρους και την απουσία υποδομών (Βιολογικός καθαρισμός κτλ) δημιουργούν συνθήκες αφόρητες.
Ο Λούρος το ποτάμι μας, περιμένει να νοιωσει διπλα του την πόλη.
Ακόμη τα μεγάλα ύψη των κτιρίων γινονται αιτία και ευρύτερων περιβαντολογικών προβλημάτων.Η πόλη των πελαργών εκρυψε τις φωλιές τους,εμποδίζει το πεταγμά τους,εγινε αφιλόξενη,σαν να διώχνει τα πουλιά της,μια πόλη που θέλει να κόψει τα φτερά της.
Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι δεν θα μαστε θεατές από δώ και πέρα
Τούτος ο τόπος που δανειστήκαμε από τα παιδιά μας εχει δικαίωμα στην αισθητική και στο μέτρο, στην ισόροπη οικιστική ανάπτυξη
Η αξιοπρέπεια μας δεν θα επιτρέψει να συνεχισθεί η απαράδεκτη αυτή κατάσταση.
Καλούμε το Δήμο να προχωρήσει ΑΜΕΣΑ στις παρακάτω ενέργειες:
ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ 11,5 ΜΕΤΡΩΝ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ
ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ.
11-3-2009 ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ

132 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω ΜΠΡΑΒΟ.Οχι οκταοροφα στη Φιλιππιάδα

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

APOLY KONTA. DEN AKOUEI; DEN BLEPEI; RKETA KALO TO KEIMENO THS KATAGGELIAS. DEN LEI OMOS TIPOTE GIA THN TAMPAKERA! AYTA TA OIKODOMIKA TERATOYRGHMATA TA EXTISAN SYGKEKRIMENOI SVMPOLITES MAS KAI ARKETA EPONYMOI ! AYTOI EKPONISAN TIS MELETES, AYTOI EPINOHSAN THN EFARMOGH TOU NOMOU TRITSI KAI STH POLI MAS. EINAI OI IDIOI POU ANELABAN ERGOLABIKA THN ANEGERSI AFOU PROTA APOKOIMISAN TOUS DHMARXOUS KAI TIS POLEODOMIES PREBEZAS KAI FILIPPIADAS ...

Ανώνυμος είπε...

DIORTHOSI PROHGOUMENOU SXOLIOY :
ARXIZEI OS EKSEIS : O EISAGGELEAS EINAI ARKETA KONTA .DEN AKOUEI ,DEN BLEPIE; APKETA KALO TO KEIMENO THS KATAGGELIAS...

Ανώνυμος είπε...

Bravo !! kati "salevei" se touta edo ta mizera xomata... Se Albanistan exei metekselexthei h dismoiri poli mas ...
"E"

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ με τη σειρά μου θα ήθελα να ρωτήσω τους τρεις σοσιαλσυμβούλους της μείζονος Αντιπολίτευ- σης γιατι εξαφανίστηκαν απο την τελευταία συν εδρίαση-"λαϊκή συνέλευση" που είχε σα θέμα συζήτησης το ύψος των οικοδομών;Φαίνεται ότι έχουν καταπιεί εκείνη την περίφημη ανακοίνωση -καταγγελία εναντιον του δήμαρχου "επειδή έγραψε στα παλαιά του υποδήματα την ομόφωνη απόφαση που καθόριζε το νέο ύψος των οικοδομών στα 15,80 μέτρα;". Δυσκολοχονευτη πράγματι αυτή η επαναστα τική ανακοίνωση. Θα συνεχίσεινα τους προκαλεί χρόνια δισκοιλιότητα για πολύ καιρό.Με αγωνία θα περιμένουμε τις τοποθετήσεις τους στο μεθαυριανό δημοτικοσυμβούλιο. Εαν έχουν ΙΧΝΟΣ ΦΙΛΟΤΙΜΟΥ οφείλουν να καταγγείλλουν τους "εξειδικευμένους" συντάκτες τις ολέθριας κταγγελίας,την οποία τους είχαν παραδώσει έτοιμη
για υπογραφή...παραπλανηθέντες και εμπαιζόμενοι για μια ακόμα φορά από τουςολέθριος για τον τόπο τεχνικούς συμβούλους.
Εαν δεν τους καταγείλλουν,σημαίνει ότι συμφω-ούν μαζί τους και συνυποφράφουν τις παράνομες οικοδομικές άδειες...που τόσα δεινά έχουν συσσωρεύσει στη δισμοιρη πόλη μας...
Αυτά για σήμερα...
... σαν ένας μικρος πρόλογος.
-Δ-

Ανώνυμος είπε...

Eνταξυ ρε παιδια δικιο εχετε.Τι θα γίνει μ αυτούς ομως που δεν προλαβαν κα οικοδομησουν
με το καθεστώς που ισχυε ως σήμερα?

filoiko είπε...

Εμείς που πηραμε την πρωτοβουλία και μαζεύουμε υπογραφές για το υψος οικοδομών ,δεν θελουμε να αδικήσουμε κανένα και πολυ περισσότερο την πόλη μας την Φιλιππιάδα.ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ.Εξ αλλου η πλειονοτητα
(ποσοστο δηλαδη 98%) των οικοδομών ειναι στο νομιμο υψος.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

Ανώνυμος είπε...

Το καθεστως που υπηρχε μεχρι σημερα ειναι παρά νομη επινόηση των εργολάβων μηχανικων ...οι οποίοι εξακολουθουν εδώ και24 χρόνια να παρα νομούν και να πλανούν δημότες και δημοτικές αρχές διότι παρότι γνώριζαν το παράνομο της εφαρμογής του νόμου Τρίτση εξακολουθουσαν να εγκληματουν κατεξακολούθηση σε βάρος της μικρής πόλης...Αλήθεια δεν υπαρχει κανένας αρμόδιος να επιληφθεί των νομίμων;

Ανώνυμος είπε...

Η κλικα των μηχανικών ... ενας φιλοδοξεί να γίνει δήμαρχος και ο άλλος νομάρχης ! ο ένας σοσιαλιστής και ο άλλος , ο νεόκοπος, μαρξιστής- λενιστής ! Το σίγουρο μέλλον και η προκοπή του τόπου ! Ουρονοξύστες θα χτίσουν στη μικρή μας πόλη...

Ανώνυμος είπε...

Καλό είναι να ξέρετε όμως αγαπητοί συμπολίτες πως ότι κάνανε οι γνωστοί μηχανικοί για πολλά χρόνια,το κάνανε με τις ευλογίες της Πολεοδομίας και των εκάστοτε Δημάρχων οποίοι ναι μεν είχαν μαύρα μεσάνυχτα,όμως δεν κάνανε κ τίποτα για να ανοίξουνε τα μάτια τους.Όταν ο απλός πολίτης καταγγέλλει την παρανομία, για εκφοβισμό, ανατρέχουν στο φάκελο της δικής του οικοδομικής άδειας διυλίζοντας τον κώνωπα και ψάχνοντας απεγνωσμένα για κάποιο δικό του οικοδομικό παράπτωμα, το οποίο συνήθως υπάρχει εν άγνοια του αφού πάλι ένας μηχανικός δεν έκανε σωστά τη δουλειά του ενώ αυτή η ίδια υπηρεσία την έχει εγκρίνει! Με τη δική τους λογική η προηγούμενη παρανομία νομιμοποιεί την επόμενη...Εν συνεχεία οι υποθέσεις των καταγγελιών φτάνουν μέχρι τον εισαγγελέα αλλά κατά ένα περίεργο τρόπο, μπαίνουν στο αρχείο.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως υπηρεσίες και μηχανικοί άλλων νομών,γνωρίζοντας καλά την κατάσταση που επικρατεί στην πόλη μας,σηκώνουν τα χέρια ψηλά κ σχολιάζουν πως αυτή η άναρχη δόμηση παραπέμπει σε τριτοκοσμικές χώρες.
Κάπως έτσι φαντάζομαι πως θα εξελιχθεί και τούτη η ιστορία...Οι πολίτες θα θεωρηθούν υπερβολικοί,οι μηχανικοί θα συνεχίσουν να θησαυρίζουν,οι υπάλληλοι να αποποιούνται των ευθυνών και ολοι μαζί να καμαρώνουμε γιάυτή την πόλη-έκτρωμα που θα αφήσουμε στα παιδιά μας....

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΣΕ ΤΕΤΑΡΤΟ,ΠΕΜΠΤΟ,ΕΚΤΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΒΔΟΜΟ ΟΡΟΦΟ?ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ Κ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ BLOG ΑΥΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΩΦΕΥΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

Δεν " παίζουμε με τις περιουσίες των συμπολιτών μας "... Από την καταγγελία της Μείζονος Αντιπολίτευσης εναντίον του Δημάρχου για την μη εφαρμογή της απόφασης του δημοτικού συμβουλίου για την οικοδόμηση στα 15,8 μέτρα !!
Αλήθεια γιατί τέτοια βιασυνη για την άμεση εφαρμογή των 15,8 μ ; Ποιές είναι αυτές οι περιουσίες με τις οποίες δεν πρέπει να παίζουμε;
Μήπως τους διακατείχε ο φόβος ότι με την αναψηλαφηση του ορίου 15,8 μέτρων υπήρχε ο κίνδυνος να αποκαλυφθεί ότι και αυτό το όριο ήταν παράνομο;
Περιμένουμε με αγωνία την τοποθέτηση της μείζονος αντιπολιτευσης στο μεθαυριανο δημοτικό συμβούλιο ...

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομίζω οτι μπορούμε να παίζουμε με την πολιτεία. Υπάρχει νόμος, υπήρχε νόμος. Κάποιοι τον παραβιάζουν συστηματικά τα τελευταία 25 χρόνια. Τι παζάρια είναι αυτά? 15,8 μέτρα κλπ... Πρέπει το 2009 να ζητείται, υπό μορφή καταγγελίας η εφαρμογή του νόμου? Δεν υπάρχουν αρμόδια όργανα για την τήρησή του? Έχει ενημερωθεί η κλίμακα των πολιτικών? (Νομάρχης, Περιφερειάρχης, Βουλευτές κλπ)? Είναι ενήμερη η δικαιοσύνη? Είναι ενήμερα τα διάφορα σώματα (λ.χ. Σώμα επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης) και σύλλογοι (λ.χ. Συνήγορος του πολίτη)? Γιατί στοχεύεται η αφύπνιση των πολιτών όταν θεσμοθετημένα όργανα ελέγχου μπορούν να βγάλουν άκρη άμεσα!

Ανώνυμος είπε...

Καλα και άγια τα παραπάνω ! Ποιός όμως θα αφυπνίσει τα θεσμοθετημένα όργανα; Εμείς δεν παίζουμε με την πολιτεία,μάλλον η πολιτεία παίζει με μας...Δεν θα ήταν προτιμότερο εμείς, κάποιοι από μας,να καταφύγουμε στον εισαγγελά;
Αφου ο εισαγγελέας δεν έρχετα εδώ,να πάμε εμείς εκεί ... έτσι ...μια κουβέντα είπα κι" άστην να πέσει χάμω" ! "Κ"

Ανώνυμος είπε...

Σχόλιο -απο το BLOG ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΔΗΛΩΣΕΙΣ- εξελληνισμένο :
Ευθυνες;
Οι δημαρχοι: οι πιο ένοχοι.
Οι μηχανικοί:έπονται .
Οι υπάλληλοι:διαπλεκόμενοι με τους μηχανικούς
αποκρύπτοντες από τους δημαρχους !
Διαχρονικό τρίγωνο ενοχής και παρανομίας για τρείς σχεδον δεκατίες..
Συμπολίτες ,
...προσπαθείστε.
...φωναξτε
...μας εμπαίζουν.
...μπορούμε να περισσοσουμε ό,τι έχει απομίνει.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ είμαι μπερδεμένος. Άκουσα οτι δεν υπάρχει υπέρβαση στα τετραγωνικά που έκτισαν τα οικόπεδα. Δηλαδή αν ένα οικόπεδο έκτιζε, με τον συντελεστή του, 1000 τμ. κτίστικαν 1000 τμ. Απλά δεν απλώθηκε σε πλάτος η οικοδομή αλλά σε ύψος αφήνοντας περισσότερους κοινόχρηστους χώρους. Μήπως είναι θέμα επιλογής: κοντή και χοντρή ή ψιλή και λεπτή (η οικοδομή)?

Ανώνυμος είπε...

...kai xontri
kai psili

Ανώνυμος είπε...

Εχοντας υπόψη ότι :
-οτι τα δρώμενά μου, τα λεγόμενά μου,οι αποφάσεις μου αποτελούν συστατικά στοιχεία μιας
μιας σημαντικής και μη αντιστρεπτής δυναμικής ολότητας,
-ότι η προσωπική μου μοίρα θα ήταν αδύνατον να αποσπαστει από το τρέχον γίγνεσθαι του τόπου μας,
- και ότι και ότι κάθε γεγονός τελικα αφορά καιμένα τον ίδιο:
Μόλις έπεσε στα χέρια μου το παραπάνω ψήφισμα -καταγγελια , θεώρησα υπέρτατο χρέος μου να το υπογράψω χωρις διστασγμό και να προπαγα ντίζω την υπογραφή του προς κάθε κατεύθυνση . Την πρώτη μερα οι πάντες ανταποκρίθηκαν πάρα πολύ θετικά...ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΠΌΜΕΝΗ ΗΜΈΡΑ η κατάσταση άλλαξε δραματικά!
...Συμπολίτες ενεργοί και υπεύθυνοι,ικετεύοντας,επέστρεψαν να ανακαλέσουν τις υπογραφές των με το επιχείρημα ότι θα κατηγορηθούν, ότι μπαινουν εμπόδιο και φραγμός στην ανάπτυξη του τόπου , ότι έχουν κανει και αυτοί κάποια παρανομία στο δικό τους σπίτι , ότι θα βρούν και αυτοί τον μπελά τους , ότι δεν έχουν το διαίωμα να παίζουν με την περιουσία του γείτονά τους! Ενα αφόρητο κλίμα τρομοκρατίας άρχισε να εξαπλώνεται προς κάθε κατεύθυνση..
Με τούτα σαν δεδομένα και με αφορμή ορισμένα ερωτήματα που βάζει ο τρίτος, πιό πάνω από αυτή τη θέση, σχολιαστής θα ήθελα και εγώ να θέσω κάποια άλλα ερωτήματα, που οριοθετούν την άλλη διάσταση των πραγμάτων.Μόνο τα δόγματα πιστεύουν στη μία και αδιαμφισβήτητη αλήθεια.
Αναρρωτιέται ο σχολιαστής:
- αφού υπάρχει πολιτεία,
- αφού υπήρχει νόμος
-και αφού παραβιάζεται αυτός ο νόμος τα τελευταία 24 χρόνια,
γιατί παζαρεύουμε τα 15,80 μετρα;;
Και ακομα πιό εύστοχα συνχίζει:
- δεν υπάρχουν αρμόδια όργανα;
- έχει ενημερωθεί η κλίμακα των πολιτικών;
- είναι ενήμερη η δικαιοσύνη;
για να καταλήξει:γιατί στοχεύεται η αφύπνιση των πολιτων όταν θεσμοθετημένα όργανα μπορούν να βγάλουν άκρη άμεσα;
Αυτονόητες οι απαντήσεις:
-και αρμόδια όργανα υπάρχουν
-και σύμπασα η κλίμακα των πολιτικών γνωρίζει τα πάντα
-και η δικαιοσύνη διαβάζει,ακούει, βλέπει, βρίσκεται πολύ κοντά...
Όμως κανείς δεν συγκινείται !!
Φίλε,
Οι θεσμοθετιμένοι είναι αόρατοι!
-που είναιο ΣΥΝ της Αριστεράς και της Προόδου;
-που είναι το ΚΚΕ των εργαζομένων;
-που είναι το ΠΑΣΟΚ της νέας αλλαγής;
-που είναι η ΝΔ νοικοκυραίων;
Όλοι τους έχουν γίναι ΛΑΓΟΙ !
Όλοι τους έχουν καταπιεί την γλώσσα τους!
Γνωρίζεις φίλε,
ότι υπάρχουν στελέχη-τρομάρα τους- ΚΟΜΜΑΤΙΚΆ ΠΟΥ "ΕΠΈΣΤΕΨΑΝ" ΚΑΤΑΤΡΟΜΑΓΜΈΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ την υπογραφή τους;
Γνωρίζεις ότι κάποια "κομματικά" στελέχη αρχικά ενεργοποηθέντα στη κίνηση συλλογής υπογραφών ΑΥΤΟΜΟΛΗΣΑΝ στις τάξεις του εχθρού;
Γνωρίζεις φίλε,
'ολος ο εσμός των διαπλεκομένων έχει αρχίσει να κατατρομοκρατεί τον κόσμο, που έτυχε να αγοράσει κάποιο διαμέρισμα ή έχει χτίσει την οικοδομή του κάτω από το ετσιθελικό και αυθαίρετο καθεστώς των εργολάβων μηχανικών με το επιχείρημα : μη μιλάς ,μη υπογράφεις. Είσαι παράννομος!
Μάθε φίλε,
ότι λέγεται στα καφενεία ότι ακούστηκε νομαρχια κός παράγοντας ορυώμενος να ανακοινώνει:
"θα ξεκινήσουμε πρώτα τον έλεγχο από αυτούς που καταγγέλουν" !
ΑΝ αυτό το "άκουσμα"είνα αληθηνό,
βάλε το χέρι στη καρδιά και πές μου φίλε,
είναι αυτό το άτομο υπεύθυνος πολιτικός παράγων ή ΛΑΜΟΓΙΟ ;
Αν πραγματικά πιστεύεις 'οτι δεν χρειάζετα η αφύπνιση των πολτιτών ,
...έλα , κατέβα επι της γης,
...έλα, φανερώσου και άσταψε εδώ πέρα για να εφαρμοστεί ο νόμος...

ΥΓ. Δεν φταίει ο ανυποψίαστος κοσμάκης που έχτισε ή αγόρασε κάτω απο αυτό το παράνομο και απαράδεκτο καθεστώς
Δεν θα τολμήσεικανείς να τους βάλει χέρι
Μόνο ένα πράγμα ζητάμε: να σταματήσει η παρανομία εδώ και τώρα !

Ανώνυμος είπε...

Αρκεί μια μικρή έρευνα για να διαπιστώσουμε ότι ο ΓΟΚ/85 έχει τροποποιηθεί με τον Ν2831/2000 ο οποίος ορίζει ρητά: "Ειδικές διατάξεις σχετικά με τα επιτρεπόμενα ύψη κτηρίων .... που καθορίζουν ύψη κτηρίων ... αριθμητικά ... ΚΑΤΙΣΧΥΟΥΝ των διατάξεων της παρ. 7."(δηλ. των διατάξεων του ΓΟΚ 85)
Επομένως το ΥΠΕΧΩΔΕ είπε τα αυτονόητα:
ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΕΙΝΑΙ 11.50.
Η εισήγηση του Δημάρχου Φιλιππιάδας στην συνεδρίαση της 15 Ιουνίου 2007, περιγράφει με σαφήνεια το πρόβλημα και εκθέτει κάποιες σκέψεις/απόψεις/ιδέες για το πως ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ.
Η πρότασή του όμως για αναστολή έκδοσης οικοδομικών αδειών είναι χωρίς αντίκρυσμα.
ΚΑΜΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΔΟΘΕΙ ΑΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΥΨΟΣ ΚΤΗΡΙΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΩΝ 11.50 μ.
Αλλαγή αυτού του καθεστώτος ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ μόνο με ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ.
Είναι λυπηρό, αν όχι εξοργιστικό,(πράγμα που διαπιστώνεται και απο τις απόψεις που έχουν κατατεθεί ήδη σε αυτό το blog) το γεγονός ότι οι πολιτικές που τόσα χρόνια εκπονήθηκαν και υλοποιήθηκαν στην πόλη μας (και όχι μόνο στα πολεοδομικά θέματα) και οι οποίες οδήγησαν στα προβλήματα που ο Δήμαρχος διαπιστώνει στην εισήγησή του, προέρχονται από ανθρώπους που δηλώνουν προοδευτικοί.
Τώρα που ένα στέλεχος της συντηρητικής παράταξης - έστω και με λάθη - τους έβαλε τα γυαλιά, έστω και τώρα ας αναλογισθούν τις ευθύνες τους και ας αλλάξουν ρότα. Η ιστορία έχει καταγράψει, καταγράφει και σήμερα, θα καταγράψει και στο μέλλον την στάση τους όπως και την στάση όλων μας.
Το όραμα των πολιτών αυτής της πόλης για την Ανάπτυξή της είναι ένα θέμα για το οποίο δεν μπορούμε να παίζουμε. Δεν μπορεί να καθοδηγείται από την απληστία και το κυνήγι του εύκολου πλουτισμού. Αν στην Αφρική αυτή η λογική κόβει τα άκρα ή/και δολοφονεί τους Albino, δεν θα επιτρέψουμε, όπως σωστά επισημαίνεται, να κόψει τα φτερά των πελαργών μας και της πόλης μας.
Οι νέοι μηχανικοί της πόλης μας (αναφέρομαι σε αυτούς σαν συνάδελφος) δεν πρέπει να προσχωρήσουν στην εύκολη λύση της αντιπαροχής που κατέστρεψε την Ελλάδα.

Η ανάπτυξη της πόλης και της χώρας μας μπορεί και πρέπει να οργανωθεί με άλλους τρόπους και στόχους. Αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα και αυτή είναι η συζήτηση που πρέπει να γίνει και θα γίνει.
Αυτοί που θα αποφασίσουν, για μιά ακόμη φορά, να συνταχθούν με απόψεις και πρακτικές που έβλαψαν και βλάπτουν το τόπο θα μείνουν στην ιστορία δακτυλοδεικτούμενοι και θα αποτελούν ντροπή για τους ίδιους και τους απογόνους τους.
Οι υπόλοιποι ας προσπαθήσουμε να σταματήσουμε τον κατήφορο.
Βησσαρίων Γιωρσπύρος
Tοπογράφος Μηχανικός

Ανώνυμος είπε...

...ΚΑΙ εγώ με τη σειρά μου ήθελα να βάλλω μια μικρή προσθήκη:
που είναι οι μη κυβερνητικές οργανώσεις;
που είναι ο σύλλογος που ενδιαφέρεται για το Λούρο ποταμό;
που είναι ο σύΛλογος περι βιβλίου;Διαβάσαμε ότι προετοιμάζεται να υποδεχθεί τους πελαργούς ανάμεσα από τους ουρανοξύστες ...
που είναι οι εκπολιτιστικοί σύλλογοι;
που είναι οι αδελφότητα των φιλιππιαδιωτών Αθήνας;
Δεν ακούει κανένας;

filoiko είπε...

Ολο και περισσοτεροι συμπολιτες μας καθημερινά εκδηλώνουν την συμπαρασταση τους στην πρωτοβουλια μας και βάζουν υπογραφή στο παραπανω κείμενο που διακινούμε.ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ

Ανώνυμος είπε...

Τό έμισθο αιρετό προσωπικό της Νμαρχίας και του Δήμου
(παρελθόν και παρόν ευτυχώς ΟΧΙ όλο) σίγουρα δεν έχει κάτι να πει για το μεγάλο θέμα που απασχολεί την Πόλη της Φιλιππιάδας τα τελευταία είκοσι και πλέον χρόνια .Απάντηση φυσικά υπάρχει. Ο μιμρόκοσμος του καθενός απο αυτούς και η προσωπική τους ικανοποίηση .ΕΚΤΟΣ εαν και αυτή τη φορά ΕΧΕΙ κάτι να πεί και θα είναι ίσως με χίλιους τρόπους η ΥΠΕΚΦΥΓΗ και η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον προηγούμενο σχολιαστή.
Στην χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου η ΣΙΩΠΗ των παριστάμενων μηχανικών-κατασκευαστών μήπως σήμαινε οτι η αιρετή αυτοδιοίκηση κάθε βαθμού θα βοηθήσει για μιά ακόμη φορά να ξεπεραστούν τα εμπόδια που βάζει ο Νόμος;
Οι παλινωδίες δημοτικών συμβούλων δυστυχώς της αντιπολίτευσης για το μεγάλο θέμα του γενικού πολεοδομικού σχεδιασμού της Φιλιππιάδας προκάλεσαν την αγανάκτηση των πολιτών αφού άλλα πρότειναν και άλλα ψήφιζαν.

Ανώνυμος είπε...

Η Τοπική οργάνωση του ΠΑΣΟΚ οφείλει άμεσα να πάρει θέση. Αφουγκράζεται άραγε το κυρίαρχο αίσθημα της συντριπτικής πλειοψηφίας των μελών και φίλων του κομματος;
Ποιοί είναι αυτοί οι κύριοι που τόλμησαν να πλησιάσουν απλούς συμπολίτες μας για να τους υποδείξουν να αποφύγουν με κάθε τρόπο να βάλλουν υπογραφή στο παραπάνω κείμενο; Εχει πάρει τέτοια απόφαση η συντονιστική επιτροπή χωρίς εμείς ,τα απλά μέλη να γνωρίζουμε; Ποιός έδωσε το δικαίωμα σε αυτούς-ευτυχώς ολίγους-να περιφέρονται από φίλο σε φίλο για να μη υπογράψει;
Υπάρχει κανένας φίλος ή μέλος του ΠΑΣΟΚ που παρευρέθηκε στην χθεσινοβραδυνή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και να μη συγκλονίστηκε από την εισήγηση του τοπογράφου μηχανικού Β.Γιωρσπύ ρου αλλά και από το σχόλιο που εχει αναρτήσει χθές σε αυτό εδώ το blog;
Το κάθε μέλος πρέπει άμεσα να ενημερωθεί αν η Τ.Οργάνωση τασσεται υπερ των συμφερόντων της συντεχνία ς των εργολάβων-μηχανικών ή υπερ της σωτηρίας της πόλης;

Ανώνυμος είπε...

Δεν είνα δυνατόν να είναι και με τον χωροφύλακα και με υον αστυφύλακα...
Με την παλάμη ενός χεριού είνα αδύνατον να μεταφέρει δύο καρπολυζια ...
Δεν πρέπει να χαμαιολεντίζει ακολουθώντας τα θλίβερά βήματα της μείζονος Αντιπολιτευσης.
ΟΙ συνεναίσεις δεν επιβάλονται ούτε κατασκευάζονται αλλά αποτελούν την αναγκαία συνισταμένη της πολιτικής βούλησης και της λαϊκής αποδοχής...
ΥΓ.Αναφέρομαι στην ...Ελάσσονα

"Κ"'-υνικός.

Ανώνυμος είπε...

Μακρόσυρτε ανώνυμε,
(της 19/3 και περί ωραν 11,30 μμ)
Πες μας και άλλα !
.. Για το περιφερόμενο λαμόγιο,
.. για τους ιδεολόγους αγωνιστές ,που ανακάλεσαν τις υπογραφές . Δεν μπορεί, εσύ πρέπει να ξέρεις πολλά ...

Ανώνυμος είπε...

Μεταστροφή ! ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ !!!
Μετά το χθεσινό Δημοτικο Συμβούλιο :
* πλημμυρίδα υπογραφών..
* 233 επισκέψεις τις 10 πρώτες ώρες καταγρα φής!
Βησαράκη: ήσουν καταλυτικός χθες βράδυ!
έφερες την ΑΝΑΤΡΟΠΗ !!!
Δήμαρχε : δεν σε ψήφισα ποτέ μου,
είσαι ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ !!!
προβλέπω:Η ΣΥΝΤΕΧΝΊΑ θα επαν έλθει... Αυτή τη φορά με δικηγόρους. Μη κλονίζε σαι. Είμαστε όλοι δίπλα σου .
"Ε"

Ανώνυμος είπε...

Είναι μία και μισή το πρωϊ...
σας παρακολουθώ όλο το απόγευμα και όλη τη νύχτα ...και αναρωτιέμαι:
...είναι δυνατόν να ανατρέψετε εσείς τον ασύδοτο και χρεωκοπημένο καπιταλισμό;
...όσοι έχουν το χρήμα, έχουν και τη δύναμη να κάνουν αυτό που θέλουν .
...είμαι σίγουρος ότι και ο ίδιος ο δήμαρχος στο τίλος δεν θα αντέξει, θα υποκύψει. Μπορεί να μη παραδοθεί,σίγουρα όμως θα σβήσει!!
...δεν προφητεύω,απλώς θυμάμαι αυτούς που πορεύτηκαν το ωραίο τους ταξείδι χωρίς ποτέ να φθάσουν στη Ιθακη ...
..."Ωραία που φύσηξε ο μπάτης και σβήστηκε η γραφή .Πήραμε πορεία λάθος και...
... αλλάξαμε ζωή..."
...έχοντας πλήρη επίγνωση ότι"οι τέκτονες" είναι ΑΝΊΚΗΤΟΙ εδώ και αιώνες , δεν περιμένω τίποτε, δεν θέλω τίποτε ... Είμαι λευθερος !
Φαγωθείτε ματαξύ σας, ω..συνάνθρωποι...
"Δ"-ιογένης

Ανώνυμος είπε...

Nα σας διηγηθώ κάποιο μύθο όπως τον περιεγραψε φίλος καλός
<< Σ ένα χωριό κάποτε ειχαν μαντρωμένα σ ένα μεγάλο χωράφι αρνιά,πολλά αρνιά.
Ο κοινοτάρχης του χωριού ειπε στους χωριανούς μπατε μέσα και πάρτε.
Και ετσι εγινε,Ο κόσμος εμπαινε στο χωράφι κι επαιρνε ζώα.Μετά από μέρες εμφανίζεται ο ιδιοκτήτης του κοπαδιού,και βλέπει 5-6 άτομα με φορτωμένα αρνιά στην πλάτη και τους λέει φωνάζοντας:
-Ρε σεις τι κάνετε εδώ,τα ζώα είναι δικά μου
Και η απαντηση σχεδόν όλων ήταν:
-Αφού πήραν και οι άλλοι εμείς δεν είναι άδικο να μην πάρουμε..>>

Στην Φιλιππιάδα το ιδιο δεν ρωτάνε κάποιοι
ΑΦΟΥ ΧΤΙΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΧΤΙΣΟΥΜΕ

Ανώνυμος είπε...

Για να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα αυτό θα πρέπει πρώτα από όλα να εντοπίσουμε το πρόβλημα που εγγράφεται στις ρίζες του. Οι μηχανικοί οι οποίοι ζούνε στη Φιλιππιάδα και θα "απολαύσουν" τα αποτελέσματα αυτής της κατά ύψος επέκτασης, θα πρέπει με βάση τη λογική να είχαν σπουδαία οφέλη. Πέτρα του σκανδάλου είναι το σύστημα της αντιπαροχής το οποίο έχει το εξής χαρακτηριστικό: δεν είναι απαραίτητο το κεφάλαιο πριν ξεκινήσει η διαδικασία οικοδόμησης. Ο μηχανικός δεν αγοράζει τη γη επί της οποίας θα οικοδομήσει, και σε ανταλλαγμα δίνει στον πρώην ιδιοκτήτη της διαμερίσματα, άρα το κόστος μειώνεται σημαντικά και ο μηχανικός βρίσκει την ευκαιρία (αν λάβουμε υπ'οψην μας τα αρχικά έξοδα εκσκαφές κλπ) να υψώσει πολύ το οίκημα.
Ζητούμενο είναι η επέκταση της Φιλιππιάδας σε πλάτος και όχι ύψος! Εφόσον λοιπόν τα τεχνικά γραφεία της Φιλιππιάδας δεν μπορούν ή δεν έχουν τη θέληση να φέρουν εις πέρας τέτοιο έργο θα πρέπει ο δήμος ή η όποια αρμόδια αρχή να ζητήσει κονδύλια από το κράτος ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε έργα επέκτασης και ανάπλασης, τα οποία θα έχουν κέντρο τον άνθρωπο και στόχο την καλυτέρευση της ποιότητας ζωής του. Και προφανώς αυτό θα πρέπει να κινηθεί από το δήμο... αλλά επειδή τόσα χρόνια ο δήμος σιωπούσε θα πρέπει και ομάδες πίεσης να στρέψουν προς την κατεύθυνση που θέλουμε.
Λέγεται δε, πως επιστέγασμα όλης αυτής της αναταραχής θα είναι να καταφέρουμε να αποσπάσουμε λίγο μεγαλύτερο όριο ύψους (!!!) από το σημερινό. Αυτή σίγουρα δεν μπορεί να θεωρηθεί νίκη! Αυτό που χρειάζεται είναι μια συντεταγμένη προσπάθεια για να αναδιαμορφώσουμε την πόλη.
Και τέλος επειδή ακούω πολλούς που μεροληπτικά σχεδόν λένε "Ε, δεν ξέρεις πως λειτουργούν αυτά;" "Οι άνθρωποι της Φιλιππιάδας δεν αλλάζουν" και άλλες παρόμοιες υπεραισιόδες φράσεις πρέπει να δούμε ποιοι είμαστε, τι διεκδικούμε και πως μπορούμε - όχι ο καθένας μεμονωμένα - αλλά συλλογικά, με κοινούς αγώνες να νομιμοποιηθούμε, να αφυπνίσουμε και να αλλάξουμε τα "δεδομένα" τα σίγουρα δε θεωρούμε ως τέτοια!
Το πρόβλημα δε θα λυθεί με το στεγνό όχι, δηλαδή να μην ξαναγίνουν τόσο ψηλά κτίρια και παύση, γιατί το πρόβλημα είναι ότι υπάρχει έλλειψη πόρων και συγκροτημένων σχεδίων για την επέκταση του σχεδίου πόλεως, επί του οποίου η πολιτεία σε σύμπλευση με τους μηχανικούς πρέπει να δώσουν λύση.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ ¨Κ-υνικέ.
Η ΕΛΑΣΣΟΝΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ έχει όνομα.Εκφράζεται απο τον Γ. ΖΑΨΑ.
Είναι αυτός που είπε να μη βάζουμε τους πολίτες απέναντι στούς μηχανικούς γιατί δεν φταίνε οι μηχανικοί.
Κάποτε ο καθένας μας πρέπει να αποφασίσει με ποιούς θα παει και ποιούς θα αφήσει.

Ανώνυμος είπε...

Αναμφισβήτητα η αντιπαροχή αποτελεί την πέτρα του σκανδάλου. Όμως για να υπάρξει σκάνδαλο πρέπει να υπάρξει πολύφερνη νύφη πρασφερόμενη προς εκπόρνευση από ααδίστακτους εκπορνευτές που δεν σέβονται ούτε ιερό ούτε όσιο προκειμένου να διαθέσουν την διακορευθείσα στην ασυδοσία της αγοράς.Επειδή πέριξ του κέντρου οι νύφες είναι λίγες το τίμημα που πρέπει να δοθεί στο πατέρα της νύφης είναι υπέρογκο... αλλά και οι υποψήφιοι διακορευτές αυξάνο ται με γεωμετρική πρόοδο. Αυτός ο πάρα φύση πολλαπλασιασμός οδήγησε από την διακόρευση στην ασέλγεια.
Αν με την διακόρευση υπήρχε μια κάποια ελπίδα ίασης, με την ασέλ γεια η κατάταση πρραμένει ανίατη και μη αναστρέψιμη...
Είναι ως εκ τούτου άκρως ουτοπικό
να πιστεύουμε ότι η σύμπλευση της πολιτείας με εκπορνευτές- μηχανι κούς θα δώσει λύση.
Μηχανικοί ναί!!! Μηχανικοί με προφίλ και ανάστημα Βησσάρη Γέωρσπύρου.Μηχανικοί,επιστήμονες , δημιουργοί, ποιητές και καλλιτέχνες της φύσης και όχι εργο λάβοι που σαν μοναδικό τους κίνητρο έχουν το κέρδος ,το οποίο φυσικά δεν είναι καταδικασταίο. Και το κορυφαίο δράμα της υπόθεσης: Να είναι κανείς και μηχα νικός καιεργολάβος και εκπονητης περιβαντολογικών μελετων σε πάρα πολλές κτηνοτροφικές εγγκατασάσεις και το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ όλων νομαρχιακός υπεύθυνος για την πιστή εφαρμογή όλων των μελετών , αλλοτρίων καί ημετέρων...
Ποιος θα κρίνει και θα ελέγξει τους κρίνοντες και "ελεγκτές-επιβλέποντες";
Για τούτη εδώ την ερώτηση περιμένω μια απάντηση απο τον προτελευταίο σχολιαστή με τον οποίο συμφωνώ πλήρως στα λοιπά...
Μια απάντηση φραγμό στον προκλιτικό εμπαιγμό και στην ασυδοσία της διαπλοκής, κάθετης και οριζόντιας...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε , το ίδιο λέμε..
... εσύ χτύπησες κατευθεία την πότρα
... εγώ το παράθυρο για να ακού σει η πόρτα ...
... και είνα πολύ δύσκλολο να θέλεις να ξανανοίξεις την πόρτα όταν κρατάς δύο καρπούζια μαζι..
"Κ"

Ανώνυμος είπε...

ΓιΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ,
που ζητάει:
που ζητάι και άλλα που θέλει να μάθει περισσότερα !
* όχι βιασύνη . Υπάρχει ελπίδα κάποιοι να ανανήψουν , να μεταμεληθούν . Πρέπει να τους δοθεί κάποιος χρόνος...Εξάλλου εδώ θα είμαστε .
* όσο για το περιφερόμενο λαμόγιο, σιγά-σιγα,αγάλια-αγάλια γίνεται η αγορίδα μέλι....

Απο τον μακρόσυρτο σχολιαστή

Ανώνυμος είπε...

Φάνης Μπάρκας, δημοσιογράφος
Κατ’ αρχάς να συγχαρώ αυτούς που είχαν την πρωτοβουλία να ανοίξουν αυτόν τον διάλογο με αυτόν τον τρόπο.
Ύψος οικοδομών, λοιπόν, και η συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο δεν έδωσε κάτι καινούργιο, αφού η απόφαση που ελήφθη λέει πως ο Δήμος θα ψάξει να βρει τι θα γίνει από εδώ και στο εξής με τις οικοδομές που έχουν χτιστεί παράνομα, όπως μας είπε και ο τεχνικός της υπηρεσίας του Δήμου, ο οποίος επιπροσθέτως διαβεβαίωσε ότι θα γίνει προς τούτο ερώτημα προς το ΥΠΕΧΩΔΕ.
Η άποψή μου είναι ότι η συζήτηση κινδυνεύει να ξεστρατίσει από το ουσιαστικό της περιεχόμενο, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν είναι αν το ύψος των οικοδομών θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 11,50 μέτρων. Αυτό πολύ χαρακτηριστικά, πολύ παραστατικά και με τρόπο που ταιριάζει σε επιστήμονα που σέβεται τον εαυτό του, το είπε στην σν λόγω συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο μηχανικός Βησσάρης Γιωρσπύρος, που ήταν κατηγορηματικός: το ύψος των οικοδομών σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 11,50 μέτρα. Και δεν είναι δυνατόν να αμφισβητηθεί από κανέναν αφού η απόφαση του νομάρχη του 1973, κατισχύει όλων των νόμων που έπονται, ακόμα και του νόμου Τρίτση, στον οποίον οι μηχανικοί ομνύουν, επειδή, λέει, τον άλλο νόμο δεν τον αξιολόγησαν και γι’ αυτό έχτιζαν πολυώροφα κτίρια.
Το ζητούμενο, κατά τη γνώμη μου, στην προκειμένη περίπτωση είναι αν θα πρέπει να πληρώσουν αυτοί οι οποίοι επί 25ετία και πλέον, στηριζόμενοι στην άγνοια των πολιτών, ανήγειραν κτίρια 25 μέτρων (και κάτι παραπάνω), αν δηλαδή σε όλη αυτή την υπόθεση υπάρχουν υπεύθυνοι. Και δεν μπορεί παρά, όπως σε κάθε παρανομία, να υπάρχουν υπεύθυνοι και είναι αυτοί που υπέγραφαν τις άδειες, που εξέδιδαν τις άδειες, που σχεδίαζαν και έχτιζαν. Είναι αυτοί που εμποδίζουν τη Φιλιππιάδα να βλέπει τον ήλιο.
Για να αποδοθούν ευθύνες θα πρέπει να αναλάβει η δικαιοσύνη, ο μόνος ίσως πυλώνας της Δημοκρατίας τον οποίον η κοινωνία ακόμα εμπιστεύεται. Και θα αναλάβει η δικαιοσύνη είτε από μόνη της, είτε μετά από καταγγελία πολιτών, οι οποίοι ή αδικήθηκαν από την αγορά των διαμερισμάτων στα ύψη, ή δεν θέλουν να αισθάνονται ντροπή όταν τους λένε φίλοι τους ότι η Φιλιππιάδα, επαρχιακή πόλη, έχει κτίρια που της κρύβουν τον ουρανό.
Κάποιοι είναι υπεύθυνοι αδέρφια και θα πρέπει να πληρώσουν. Όπως πληρώνουν όλοι όσοι παρανομούν.
Και κάτι τελευταίο. Δεν είναι ό,τι καλύτερο να μην υπογράφονται τα κείμενα που γράφονται σ’ αυτό το Blog. Γιατί όπως είπε ο Πλάτων (σε ελεύθερη μετάφραση) όταν δεν παλεύεις για τις ιδέες σου, ή οι ιδέες σου είναι για πέταμα, ή εσύ είσαι «φοβητσιάρης», δεν έχεις εμπιστοσύνη στις ιδέες σου.
Σημείωση: Ο φίλος που γράφει για την ελάσσονα αντιπολίτευση, πιθανότατα να την αδικεί. Γιατί απομόνωσε μόνο μία φράση της, η οποία όμως ήταν συνέχεια απόψεων που εκφράστηκαν . Στο κάτω-κάτω δεν είναι η ελάσσονα αντιπολίτευση που ορίζει τις τύχες της Φιλιππιάδας.
Φάνης Μπάρκας, δημοσιογράφος

Ανώνυμος είπε...

*Πικρόγλυκα τα καρπούζια και
δίσπεπτα...
*ΦΑΝΤΆΣΟΥ να μεγαλώσουν και
άλλο ...
*θα φρακάρουν στη πόρτα...
οπότε
* τα ΚΗΘΥΡΑ ποτέ δεν θα τα δούμε
*** το χάσαμε το πλοίο της γραμμής

'Κ'

Ανώνυμος είπε...

ΕΑΝ η ελάσσων φιλοδοξεί να προσπεράσει
την μείζονα και να ανεβεί στη κορυφή,
πρέπει να έχει κρυστάλινες
θέσεις....
Εχει δίκαιο ο "Κ"-υνικός :
...δεν γίνεται και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα

Ανώνυμος είπε...

Ο Πλάτων, φίλε "Φ"
είναι ο εισηγητής της ιδέας του "αισθητού και νοητού",
του ορατού και του αόρατου κόσμου .
Το δημιούργημά του-ο αόρατος κόσμος- είνα μια επινόηση, ένα επιτήδιο τέχνασμα για την αντιμωτώπιση της ωμής πρραγματικότητας...
Ο αισθητός κόσμος ααπηχεί κάτι το ανυπόφορο,ενώ ο αόρατος δόρθώνει τον πρώτο εισάγοντας μία σωτήρια παρέκλιση, μια ιδεατή παραμόρφωση.
Αυτή η ιδεατή παραμόρφωση συνιστά το ψεύδος της αυταπάτης...
Ο αυτοαπατώμενος δεν επιδέχεται επίγειας θεραπείας, είναι τραγικά αθεράπευτος διότι αρνείται πεισματικά αυτό που βλέπει, κάθε τι το αισθητό και υποστηρίζει με πάθος αυτό που δεν ΒΛΕΠΕΙ,αυτό που ο Πλάτων μεικανότητα ΑΠΑΡΑΜΙΛΗ τον έπεισε να πιστέψει οτι υπάρχει..

Στους ουρανούς εξαπέστειλε τις ιδέες του , ο μέγας σοφός, εκεί ψηλά να κατοικήσουν ...
Αυτές οι ιδέες αφορούν τους πιστεύοντες και είναι τόσο
παρηγορητικές, καταπραϋνουν το ΕΊΝΑΙ σαν τα ψυχοφάρμακα...
Ανόδυνες και ακίνδυνες οι τέτοιες ιδέες..μπορούν να κοινοποιηθούν ακόμα και με τηλεβόα...
Τις άλλες όμως , τις ΕΠΙΓΕΙΕΣ,τις εξαπέστειλε στα τάρταρα,αυτός ο μέγας διανοητήςκαι πατέρας της μεταφυσικής ...
Τούτες εδώ οι ιδίεες έχουν κριτή
ορθολογικά σκεπτόμενους ...αλλά και τους εισαγγελείς πάρα πολλές φορές...ενω εκείνες :
τους εν τοις ουρανοίς αγγέλους..
...τι το ασφαλέστερο ;;
'Ε"-πίκουρος

Ανώνυμος είπε...

Relax...?

Ανώνυμος είπε...

MPRABO

Ανώνυμος είπε...

Μακρόσυρτο και το δικό μου σχολιο.
Είναι το δεύτερο σχόλιο σε αυτό το ΒLOG.Από που να αρχίσω και που να σταματήσω;
Συμφωνόντας πλήρως με προηγούμενο σχολιαστή και εξαποστελλόντας των Πλάτωνα στην ουτοπική του Πολιτεία,παρέα με τους επουράνιους αγγέλους ή το κονοκτημονικό χαρέμι του με τις πιό χαρισματικές γυναίκες προκειμένου να αναπαράγουν
τους ΑΡΙΣΤΟΥΣ των απογόνων για να κυβερνήσουν την Πολιτεία του, προσγειώνομαι εδώ κάτω για να γίνω πιό συγκεκριμένος.
Αναφέρομαι στη θέση του δημοσιογράφου Φάνη Μπάρκα που αφορά την ανωνυμία των σχολιογράφων
την οποία δεν θεωρεί ως ό,τι το καλύτερο ..
Είναι το τρίτο μου σχόλιο σε τουτο το blog και δεν θεωρώ τον εαυτό μου κιοτή επειδή δεν αποκάλυψα το όνομα μου τόσο εδώ όσο και αλλού . Τα αυτοβούλως θεσμοθετημένα blogs έχουν ηδη επιβά
λει του κονονισμους τους με αποτέλεσμα να καταστούν παγκόσμιος θεσμός τεραστίων διαστάσεων.
Τους κακόβουλους ,εμπαθείς και συκοφάντες τους αποβάλλει η ίδια η κονωνία των πολιτών που με τόσο πάθος στηρίζει αυτό το νέο τύπο επικοινωνίας και διαλόγου, η οποία εκείνο που κύρια απεχθάνεται είναι η μιντιακή αυτοπροβολή των ενυπογράφως ή αυτοπροσώπως επικοινωνούντων...

Ανώνυμος είπε...

Εμείς θα επιμένουμε τουλάχιστο μια φορά την εβδοάδα :
ΤΑ Κομματα εξακολουθούν να σιωπουν μάλλον ένοχα και μετα την τεκευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου κατά την οποία περιτρανα αποδείχτηκε ότι οιεργολάβοι-μηχανικοί είναι οι κύριοι υπαίτιοι αυτού του μείζονος τερατουργήματος της παραφύση ασέλγειας πανω στη πολη μας .
Θεωρώ τα κεντροαριστερά κόμματα τρείς φορές πιό ένοχα διότι:
-Επί δεκαετίες προσπάθησαν να γαλουχήσουν γενιές επί γενεών σηκώνοντας λάβαρο της ηθικής και της πολιτικής υπεροχής έναντι των συντηρητικών δυνάμεων που τόσο πολύ αγωνίστικαν να τις θέσουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας .
- Αποδείχτηκε περίτρανα ότι αποκλιεστικοί υπεύθυνοι για αυτό το όργιο των οικοδομικών τερατουγηματάτων ΕΊΝΑΙ αυτοί που σχεδίασαν, που υπόγραψαν τις άδειες και έχτιζαν τις οικοδομές
Είναι σε όλους γνωστό ότι οι πρωταταγωνιστές αυτής της υπόθεσης στη συντριπτική τους πλεοψηφεια ανήκουν στο δικό τους χώρο,τον κεντροαριστερό..
- Η έναρξη αυτού του εγλήματος άρχισε επι κεντοαριστερού δήμαρχου συνολικής αποδοχής και συνεχίστηκε για πολύ με "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΎΣ" δημάρχους...
- ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΉ ένας συντηρητικόςδήμαρχος με τις ενέργειες του απειλεί να θέσει συμπασα την κεντοαριστερά όχι μόνο εκλογικά αλλά κυρίως ηθικά , ιδεολογικά και πολιτικά στο πραγματικό χρονοντούλαπο της ιστορίας...

Συν-αγωνιστές συνελθετε όσο είνα ακόμα καιρός...

Ανώνυμος είπε...

Θα καταγραφεί λίαν προσεχώς...
Ανέκδοτο...
...εν αναμονή επιβεβαίωσης .

Ανώνυμος είπε...

Ακομα και γω , που αποτελω την νεολαια της πολης (αρα και το μελλον της), απο την αρχη ενεκριννα αυτη την κινητοποιηση των συμπολιτων μου κατα την οποια μαζευουν υπογραφες για την γρηγορη δραστηριοποιηση του δημου μας για ενα τοσο σοβαρο και μειζον προβλημα που μας διακατεχει, και ολοι μας ελπιζομε πως οχι για πολυ.


ΑΥΓΕΡΗΣ ΘΕΜΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Οι Δήμαρχοι όλα αυτά τα χρόνια,
δεν έβλεπαν;
δεν άκουγαν;
δεν ήξεραν;
Τι έκαναα για την ασφυκτική περικύκλωση της εκλησίας και του περίφημου καμπαναριού;
Τι έκαναν όχι μόνο να περισώσουν αλλά κυρίως να αξιοποιήσουν τους ετοιμόρροπους και καταρρέοντες θυσαυρούς, τα νεοκλασσικά κτήρια;
Μήπως έχουν βάση οι υφέρπουσες
φήμες ότι σκόπιμα αφέθησαν να καταρρεύσουν διότι κάποιος από αυτους έχει ίδιον συμφέρον να περιμένει την κατάρρευση του ωραιότερου νεοκλασσικού κτηρίου προκειμένου να υψώσει την δική του οκταόροφη σε συνεχιζόμενο οικόπεδο;
Εαν όντως τούτη εδώ η φήμη έχει κάποια βάση , τότε η σωτηρία της πόλης ήταν τελείως ασύμβατη με τα ίδια συμφέροντα..
Οπότε το ίδιο συμφέρον είναι πλήρως συμβατό με το συμφέρον των εργολαβων- μηχανικών ...
ΜΧΑΝΙΚΟΊ ΛΟΙΠΌΝ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ: ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ;
Είχαν λοιπόν κάθε λόγο:
να μη βλέπουν;
να μη ακούνε;
να μη ξέρουν;

ΥΓ: αφελείς απορίες ενος κοινού θνητου με εξασφαλισμένη την μεταθανάτιο κόλαση...

Ανώνυμος είπε...

Παιδια συνεχίστε να μαζεύεται υπογραφές.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.Σας στελνω email για κατι που θέλω να ρωτήσω

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος ο Άγνωστος Στρατιώτης. Όλες οι χώρες του ωφείλουν και τον τιμούν.
Επώνυμοι αυτοί που "αφήκαν τους Μήδους να διαβούνε". Εφιάλτης το όνομά τους στους Αιώνες των Αιώνων.
Ανωνύμου του 'Έλληνος η "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ"
Ανήμποροι στέκουν οι επώνυμοι μπροστά στον ανώνυμο λόγο. Δεν μπορούν να φωτισθούν - αυτοί οι ετερόφωτοι - από το φώς που εκπέμπει ο ίδιος ο λόγος ή/και το πρόσωπο που τον εκφέρει. Δεν μπορούν να προβοκάρουν το πρόσωπο που τον εκφέρει άν έτσι τους βολεύει. Υποχρεωμένοι να σταθούν απέναντι στον ίδιο τον λόγο επιλέγουν την εκκωφαντική σιωπή.

Υ.Γ.

Ξανασκέψου τις προτεραιότητες και τον στόχο που απαιτούν οι καιροί.

Ανώνυμος είπε...

Απαραίτητη η διόρθωση στο προηγούμενο σχόλιό μου.

"ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ" ο τίτλος του έργου του Ανώνυμου Έλληνα.

Ανώνυμος είπε...

Μετά την επισήμανση ότι (η ανωνυμία δεν είναι ότι το καλύτερο...)
απάνθισμα εκφοράς λόγου και διαλόγου...
ότι το καλύτερο

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ,ΟΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΕΝΟΜΕΝΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΊΟ ΠΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΙΩΠΟΥΝ ΤΩΡΑ.ΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.
Υ.Γ.ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΤΩΡΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΞΥΠΝΗΣΑΝΕ;ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ,ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΑΓΑΝΤΟΝΟΝΤΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ;

Ανώνυμος είπε...

Η οργή και η αγανάκτηση περίσσεψε, όμως:

Το νέο Σχέδιο Πόλης της Φιλιππιάδας.

Ας στρέψουμε την προσοχή μας σε αυτό. Άς ξεκινήσουμε το διάλογο σήμερα. Άς αποδείξουμε ότι μπορούμε.

Να είστε σίγουροι ότι οι υπεύθυνοι ήδη εργάζονται προσπαθώντας να διασφαλίσουν τα συμφέροντά τους μέσα από αυτό. Άς μη τους το επιτρέψουμε για μια ακόμη φορά.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνιμε,
μακρόσυρτε φίλε,


Άδικος κόπος...
δεν ακούνε οι των κομμάτων
τοπικοί ταγοί...
Τόσα χρόνια:
-τα ίδια περιφερόμενα
λαμόγια,
-ο κόσμος τα σιχάθηκε
δραπετεύοντας από τις
οργανώσεις .
ΚΌΜΜΑ : τρείς λέξεις.
κόπωση,
ενόχληση,
πρόκληση...

Κόπωση: τα ίδια πρόσωπα
παντού, στις οργανώσεις, στους
φορείς,στο κράτος...

Ενόχληση:από τις καθεστωτικές
συμπεριφορές και τα κλειστά
κυκλώματα εξουσίας...

Πρόκληση: απο τα άπειρα
φαινόμενα νεοπλουτισμού και
προκλητικής κοινωνικής
ανέλιξης...

Ανώνυμος είπε...

Απο τα χαρέμια του Πλάτωνα
στα δερμάτινα και πλουμιστά
σαλόνια των διαπλεκομένων...
...Ανεπανάλητες διαδρομές
"Κ"

Ανώνυμος είπε...

Από την "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ" των
ανωνύμων...
στη
..."ΑΘΛΙΑ ΕΠΑΡΧΙΑ" των
επωνύμων !!


κατρακύλας και ρεμούλας
πορεία...

Ανώνυμος είπε...

Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούμε με τον πλεον ασχημο τρόπο το πλεονεκτημα ζωής που μας χαρισε η Γη. Αρκεί μόνο να σκεφτούμε οτι οι πρόγονοί μας δεν είχαν ούτε ένα πολυόροφο κτίριο. Και όμως από μαρτυρίες των ίδιων(όσο μπορούσαν ακόμα να μαρτυρήσουν την ζωή τοτε) έχουμε διαπιστώσει οτι ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΥΟΡΟΦΑ!!!!!!!

ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΠΟΛΥΟΡΟΦΑ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΠΙΑΔΑ!!!!


Αυγερης
Θεμης

Ανώνυμος είπε...

Aυριο 25 Μαρτίου.Θα γεμίσει η πόλη παιδιά.Ποιος θα βγει να τους πει συγνώμη κι οτι κάναμε λάθος.
Δεν μπορούμε να πουμε ψεματα.
Να προλάβουμε να σπρώξουμε, να απλώσουμε προς το ποτάμι την πόλη.
Ναναι έτοιμη οταν θ αναλάβουν αυτά.

Ανώνυμος είπε...

Ο Σύλλογος περί Βιβλίου
πρωτοπορεί !
...ετοιμάζεται να υποδεχθεί
τους ελάχιστους εναπομείναντες
ΠΕΛΑΡΓΟΥΣ...
...παράξενο και εκ των υστέρων
καλωσόρισμα !!!
Μα τον Δία,μας δουλεύουν οι
άνθρωποι !
...Τα δισμοιρα πουλακια μέρες
τώρα ,σαν πρόσφυγες στο τόπο
τους,ψάχνουν για τις φωλιές
τους...
...καιεκείνοι,που τις κατέσστρεψαν
θέλουν να τους καλοσωρίσουν!!!

Δεν με ακούει κανεις;
ή
εγώ παραφρόνησα
ή
οι διαπλεκόμενοι κάφρους μας θεωρούν...!


ΘΕΜΗ !!!
Μοναδική ελπίδα,
πάρε τ όπλο...

Ανώνυμος είπε...

Θεμη,

εγγονέ μου,

Αύριο την πόλη, παιδιά θα γεμίσουν

τους Καίσαρες να τιμήσουν..
... δεν θάρθουν τα παιδιά
... θα φέρουν..τα παιδιά,
... όταν εγώ ήμουν παιδί,
μας"πήγαιναν" στο Βασιλιά..


ΥΓ: άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλοιώς...

Ανώνυμος είπε...

***

Δεν θα με κάμψεις,φίλε...
Όταν προκειται για το
μέλλον της πόλης και τα
παιδιά μας ...
έχουμε χρέος να εκφέρουμε
με παρησία την γνώμη μας...
έτσι αναπτύσσεται η αγάπη
προς τον διάλογο και την
ευθυκρισία...
ώστε η πράξη να καθοδηγείται
πάντοτε από τη σκέψη...
...τα λαμόγια,
στραγγαλίζουν τη σκέψη

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη η απόσταση μεταξύ του Βασιλιά και του Γέρου του Μωριά.
Άβυσσος.
Δίδαξε στα εγγόνια σου την διαφορά.
Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο.
Μετά αφησέ τα ελεύθερα. Θα ξέρουν ποιούς να τιμούν - και όχι μόνο από τους παλιούς. Θα ξέρουν την δύναμη και την αναγκαιότητα της δικής τους θέσης.

Πως να κρυφτείς απ'τα παιδιά;
Έτσι και αλλοιώς τα ξέρουν όλα!

Και σε κοιτάζουν με μάτια σαν κι'αυτά όταν γυρνάς μέσα στην πόλη.

Ανώνυμος είπε...

**********************************

* 25 Μάρτη 2009.

...εμείς οι μαύροι κλέφτες,

-ολημερίς, στο πόλεμο ,
-το βράδυ, καραούλι...


ούτε στα σαλόνια.
μήτε στα χαρέμια...

Ανώνυμος είπε...

Θύμισες πολλές,
θύμισες κακιές...
θύμισες...τρελές !


Εκείνοι... στη παρέλαση,
και ο ΓΕΡΟΣ του Μωριά
στης φυλακής τα κάτεργα...
Ο "τρελο"-ΠΑΠΑΦΛΕΣΑΣ στο ξεσηκωμό
και στα μετερίζια ...και ο Παλαιών
Πατρών Γερμανός στις τιμές, τις δόξες και ...τα πανηγύρια...
Ο ένας στο αιματοβαμένο Μανιάκι και ο άλλος στην εν τη προνομίων ανθούσα Μονή....

ΥΓ 1ο : ποικίλες και"διάφορες" οι θεάσεις , οι αναγνώσεις και οι ερμηνείες της ιστορίας ...
Προτιμώ την θέαση της απο το
Μανιάκι-"μεριά" και όχι από την θαλπωρή της Λάβρας.
ΥΓ 2ο: Δεν πρόλαβαν να σβήσουν οι διαμορφωτές της εθνικής συνείδησης εκείνη την υποσημείωση
"Λίγες μέρες πριν εκραγεί η επανάσταση ο Π.Π.Γερμανός σε σύναξη των προεστών είχε εκφράσει την αντίθεση του ''.Με δαιμονίζουν
τέτοιες αναφορές... Ορισμένοι αρνούνται ότι ύψωσε το Λάβαρο, άλλοι ισχυρίζονται ότι το έκανε με το πιστόλι στο κρόταφο....

Ειλικρινά τάχω χαμένα...
-τι να πω στα εγγόνια μου;
-για κάποιους, ο ΓΈΡΟς του
Μωριά ήταν προδότης!
-για άλλους, ο Βασιλιάς ήταν σωτήρας!

*** Δεν αποκλείεται να το μάθουν
παρελαύνοντας...

Ανώνυμος είπε...

*
*****


...Και το ποτάμι ήταν θολό,
θολό κατεβασμένο,

μας πήρε το ποτάμι,
μας πήρε παταμός !!!

Ε ! Αδέλφια !
Εσείς του Λούρου ποταμού οι προστάτες ,
Πνυγόμαστε !!!

Τα σπίτια σας πνίγονται
και εσείς τραγουδάτε...
... Ούτε στη γιορτή των πελαργών
δεν θα πάτε;

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις εσύ ποιοί ήταν οι Βασιλιάδες και ποιός ο Γέρος του Μωριά. Δίδαξε την διαφορά!
Ποιούς να τιμούν και πως θα τους τιμούν θα το βρούν τα παιδιά μόνα τους. Εμείς τους μάθαμε τις παρελάσεις. Που ξέρεις αυτά μπορεί να τις ξεπεράσουν!
Και για να μην ξεχνιώμαστε: Η διαφορά σήμερα είναι μπροστά στα μάτια μας και δεν μας επιτρέπει να τα έχουμε χαμένα.

Ανώνυμος είπε...

*
* * *
************


Στην ιστορία η μέρα τούτη,


Προσπερνάω:

*τους ποταμόφιλους
*τους βιβλιόφιλους
*τους ουρανοξύστες
*τους τέκτονες
*τα λαμόγια
και πέφτω σε άπειρες "μαύρες
τρύπες" της ιστορίας...
... αν τους "διδάξω" την
ιστορία , τα εγγόνια μου δεν θα τις μάθουν ποτέ ...
Μεχρι τα 25 μου ,παρά πτυχια, ήμουν και εγώ :"περνούν της Ελλάδος τα παδιά" !!
Καταποντίστηκα μέσα τους όταν
έμαθα ότι:
οι μισοί αυτοκράτορες δεν μίλαγαν γρί από ελληνικά
οι μισοί τουλάχιστον οπλαρχηγοί μόνο ΑΡΒΑΝΊΤΙΚΑ...
ο πατριάρχης αφόρισε τον Ρήγα
την Φυλική,τον Υψηλαντη την κήρυξη της Επανάστασης...
πιο μπροστά είχα ακούσει το "καλύτερα να τουτκέψουμε παρά να φραγγέψουμε !!!

Αστα φίλε,
ουκ έστι τέλος...
ειπαμε;
Πολλές οι θεάσεις , οι αναγνώσεις
και οι ερμηνείες ...
Δεν επιδιώκω να σε πείσω ...
ούτε και εσυ θα το πετύχεις!!

ξανά του χρόνου με υγεία...

εγώ ξαναγυρίζω πίσω :
στα λαμόγια
στους τέκονες
τους εργλάβους
στο μάζεμα των υπογραφών
στο 'υψος των κτιρίων
στο σχέδιο πόλης
στο μέλλον της πόλης
για μας
για τα παιδιά μας
για τα εγγόνια μας

ΕΛΑ , ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ...

Ανώνυμος είπε...

Στο τελευταίο να συμφωνήσουμε. Με καθαρό μυαλό, χωρίς να τα έχουμε χαμένα. Με Λογισμό και με Όνειρο.'Αλλωστε γι'αυτό είμαστε σε αυτή την σελίδα.

Υ.Γ.

Δεν έχω σκοπό να σε πείσω για τίποτε.

Ανώνυμος είπε...

θα ξαναβρεθούμε στους

...σους μπαξέδες...
είμαι σίγουρος...


"καλό βόλι"

*ερωτικός ο διάλογος ...όμως
όχι διπολικός..
κουράζει....


24.45¨λεπτά

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ....


όταν ονειρεύεται κάποιος ...
σίγουρα τα έχει και λίγο
χαμένα...

η ζωή θα ήταν ανυπόφορη...

Ανώνυμος είπε...

Μετά την αναδρομή στο:

" των εχθρών τα φουσάτα περάσαν"


Για νέους αγώνες ξανά !!!


ΠΟΛΥΌΡΟΦΑ, επιτέλους,

τέλος!!!!


ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ, Τώρα,

επιτέλους!!!!


'Ε'

Ανώνυμος είπε...

Πολυόροφα τέλος πάνω απο 11,50.
Σχεδιο πόλης σήμερα οχι αύριο.

Unknown είπε...

Ο ΖΑΨΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ. ΕΚΑΝΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΟΝΤΑΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ . ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΚΡΥΣΤΑΛΙΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ. ΔΕ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥΧΟ. ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΛΑΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΟΜΑΡΧΗΣ.
Ο ΠΡΕΒΕΖΙΑΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

*
***

"ΠΡΕΒΕΖΑΝΙΕ"-βέρε,


Συμφωνώ μαζί σου!

"...Και με τον χωροφύλακα και τον αστυφύλα"!!!


... Τι το πιο κρυστάλινο !!!

Αν τόσο πολύ τον θέλετε,
στο καλό,
με το καλό...


.....'Κ'


ΥΓ...όποιος δεν μασάει.
...συνήθως αναμασάει...
κοινώς
..."μυρικάζεται"....

Ανώνυμος είπε...

Να μην ξεχάσουμε αύριο 8.30 να κλείσουμε τα φώτα στον χώρο μας για μια ώρα.

Ανώνυμος είπε...

Σωστα Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ.
Ωρα ν ακουσουμε τη φωνή της.
Μηπως θα πρεπε και για μια ακόμη ωρα να σωπασουμε.
ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΣΤΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΜΗΠΩΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΡΟΤΟ ΤΩΝ ΠΕΛΑΡΓΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΑ.
Ηχοι που μας μεγάλωσαν και μας τους κλεψαν...

Ανώνυμος είπε...

Φαρμακερά τα βέλη σου,

¨Κ"-υνικά Ανώνυμε,
Για δεύτερη φορά το Πρόσωπο
με το όνομά του, αποφεύγεις να αναφέρεις...

ΥΓ : Οι αυτοεκτιθέμενοι δυσκολα
προστατεύονται,
σχεδον πάντοτε στην αγχόνη καταφεύγουν...!

...

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΠΡΕΒΕΖΑΝΕ

ΑΣΕ ΕΜΑΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ.

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΥΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣΧΑΛΗ.

Ανώνυμος είπε...

Μετά το περιφερόμενο λαμόγιο,που απειλούσε ότι θα αρχίσει τον έλεγχο
παράνομης δόμησης:"πρώτα απο αυτούς που μαζεύουν υπογραφές"...
...τη σκυτάλη παίρνει τώρα υπάλληλος,από τους πιο αρμοδο-υπεύθυνους για τη χορήγηση των αδειών.Κατηγορεί όσους μαζεύουν υπογραφές διότι εξανάγκασαν τους αγοραστές διαμερισμάτων να κοιμούνται με χαπάκια !...
ΑΚΟΥΣΟΝ-ΑΚΟΥΣΟΝ !!! " Είστε υπεύθυνοι... εξαναγκάσατε αυτούς τους ανθρώπους να χαπακώνονται"!!
Το θράσος έχει και τα όρια του!!
Αυτοί που είναι ταγμένοι να προστατεύουν τους αγοραστές από κατηγορούμενοι γίνονται εισαγγελείς!

Αιδώς Αργείοι!!

Ανώνυμος είπε...

Το ανέκδοτο,

...για πρώτη φορά θα εκ-δοθεί
στη.. μία του ΑΠΡΊΛΗ,


ΥΓ..ΚΑΜΊΑ ΣΧΈΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΘΙΜΙΚΟ ΨΕΜΑ...

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ο 1011ος επισκέπτης αυτού του blog και 80oς σχολιαστής...μέσα σε 9 μόνο μέρες απο την ημέρα έναρξης της καταγραφής των εποσκεπτών !
Μπράβο, χίλιες φορές εύγε, στον "πατέρα" αυτού του blog διότι επέλεξε την πιο ενδεδειγμένη συγκυρία για την ανάρτηση, ανοίγοντας έτσι ένα επιτυχέστατο βήμα λόγου και διαλόγου.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΕΓΩ....

Συμφωνώ ότι οι μόνοι που ενδιαφέρονται για την πρόοδο και αειφόρο ανάπτυξη αυτού του τόπου και ξέρουν πως να το πετύχουν είμαστε εμείς που μαζεύουμε υπογραφές.

Συμφωνώ ότι το πρώτο και μοναδικό πρόβλημα αυτού του τόπου άξιο προσοχής και δημόσιας συζήτησης και αντίδρασης τα τελευταία 30 χρόνια είναι το ύψος των οικοδομών.

Συμφωνώ ότι οι μόνοι που ξέρουν πως μπορεί να αναπτυχθεί οικιστικά αυτή η πόλη, με ποιους όρους δόμησης (συντελεστές, ύψη, καλύψεις ,κτλ) και μπορούν να το βάλουν επι τάπητος και τεχνικά ρε παιδί μου να στο εξηγήσουν είμαστε εμείς που μαζεύουμε υπογραφές.

Συμφωνώ (και θεωρώ αυτονόητο) ότι πριν ακόμα κάποιος δήθεν τεχνοκράτης, επιστήμων της κακιάς ώρας η δεν ξέρω εγώ ποιος άσχετος παρουσιάσει ένα κωλόχαρτο που θα το ονομάζει σχέδιο πόλης αυτό θα πρέπει πριν ακόμα συζητηθεί σε θεσμικά η δεν ξέρω εγώ τι όργανα να αποτελέσει κείμενο συλλογής υπογραφών. Τότε μόνο θα είναι αγνό, ξεκαθαρό και χωρίς να λαμβάνει υπόψη προσωπικά συμφέροντα. Εμείς που μαζεύουμε υπογραφές ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ! Ούτε έχουμε χτίσει εδώ, ούτε σκοπεύουμε να χτίσουμε! Τι να μας επηρεάσει; Το ίδιο θα μπορούσαμε να κάνουμε και για την Άρτα ή και για την Ορεστιάδα και το Ρέθυμνο. Απλά τυχαίνει να ζούμε εδώ.

Συμφωνώ ότι μπορούμε να μιλάμε ανοιχτά γιατί οι ίδιοι πρώτοι έμπρακτα με τη στάση μας χτίζοντας δηλαδή με γνώμονα την υψηλή αισθητική και προπάντων σεβόμενοι τους πολεοδομικούς κανόνες και το περιβάλλον βάλαμε τις βάσεις για το οικιστικό μεγαλείο που λέγεται Φιλιππιάδα και που κοιτάζει και μένει χαζός ο κάθε περαστικός. Πραγματικά, αν εξαιρέσεις κανα-δυο οχταόροφα όλα τα υπόλοιπα κτίρια (που χτίστηκαν τα τελευταία 30 χρόνια) είναι αρχιτεκτονικά κομψοτεχνήματα! Κι αν τυχόν δεν είναι πάλι οι μηχανικοί φταίνε. Πως να επιτρέψουμε αυτό το καταντιό;

Συμφωνώ ότι το απόφθεγμα «ο κλασσικός ο μαλ...... ο Έλληνας» δεν έχει καμία εφαρμογή εδώ. Δεν στεκόμαστε στους τύπους, ούτε ψάχνουμε να κάνουμε ντόρο, ούτε κόσμο να δικάσουμε έτσι για να γουστάρουμε κ εμείς. Ούτε βέβαια το ανέκδοτο του Χριστόδουλου για την κατσίκα του γείτονα μας λεει κάτι. Τι να ξέρουμε εμείς από κατσίκες; Ούτε τις είχαμε ξαναδεί, ούτε θέλουμε να τις ξαναδούμε...

Συμφωνώ ότι οι μόνοι που είναι άξιοι να «σηκώσουν θέμα» σ αυτόν τον τόπο είμαστε εμείς που μαζεύουμε υπογραφές. Πως να μιλήσουν κάποιοι άλλοι; Δεν αντέχουν, δεν μπορούν, δεν τους αφήνει η κακογουστιά, η χωριατίλα, η ζήλια-ψώρα, το καλά κρυμμένο προσωπικό συμφέρον, το ευρω που τους μπούκωσε το στόμα,οι παρανομίες τους, οι κακόβουλες και καλά στοχευμένες πιέσεις ξένων κέντρων εξουσίας και η οικονομική κρίση που μαστίζει την παγκόσμια οικονομία και τώρα πια και τη χώρα μας και αυτόν εδώ τον τόπο...! Ασε που φήμες λένε ότι και εκεί γνωστός μηχανικός το χει βάλει το χεράκι του....

Συμφωνώ ότι οι μόνοι που ξέρουν τι θα πει blog και το savoir vivre του blogging σ αυτόν εδώ τον τόπο είμαστε εμείς που μαζεύουμε υπογραφές. Γι αυτό και μόνο γ αυτό σχολιάζουμε ανώνυμα.

Συμφωνώ ότι το σημαντικότερο ζήτημα είναι αυτή η δράση, η εγρήγορση, η κινητοποίηση βρε αδερφέ. Να βγαίνει ο κόσμος στους δρόμους, να μάθει να διεκδικεί το δίκιο του. Στην τελική το κυρίαρχο ζήτημα δεν είναι αν θα βρεθεί λύση και τι λύση θα είναι αυτή αλλά ούτε και τι συνέπειες θα έχει για την περιοχή. Εξάλλου αν βρεθεί λύση, με τι θα ασχολούμαστε; Πάααααλι με τα ίδια; Και μαζί μας ποιος θα ασχολείται;

Συμφωνώ επίσης ότι δεν έχει σημασία πόσα χρόνια ζει κάποιος εδώ και τι ρόλο έχει παίξει στα κοινά, επαγγελματικά και λοιπά δρώμενα. Αρκεί και σήμερα να κατάλαβε ότι ζει εδώ.... Ποτέ δεν είναι αργά.....

Συμφωνώ ότι τόσα χρόνια, από το 1953 ή το 1973 ή το 1985 ή το 2008 οι μόνοι που κοιμόντουσαν ή έκαναν πως κοιμόντουσαν ήταν οι δήμαρχοι και οι συνένοχοι από ότι φαίνεται μηχανικοί. Όλοι οι άλλοι και ήξεραν και ξύπνιοι ήταν απλά περίμεναν να δουν τι θα πει και το ΥΠΕΧΩΔΕ για να αρχίσουν να μαζεύουν υπογραφές...

Συμφωνώ ότι η σίγουρη λύση για όλα τα προβλήματα αυτού του τόπου είναι ένας εισαγγελέας να περπατήσει στην πόλη. Ο οποίος όμως θα μεταφερθεί με ελικόπτερο στην πλατεία και θα φοράει κολάρο ορθοπεδικό για να μπορεί να κοιτάζει μόνο ψηλά!

Συμφωνώ ότι οι πελαργοί δεν ήρθαν γιατί κουτουλάνε στα κτίρια. Δεν τους πείραξαν τα σκατά στους δρόμους της πόλης. Εξάλλου και αυτοί στους δρόμους χέζουν....

Συμφωνώ ότι σε αυτόν εδώ τον τόπο για όλα φταίνε οι μηχανικοί! Τελεία...

Ανώνυμος είπε...

Φίλε χαμαιλεοντίζεις.Δεν έχεις τα κότσια να υπογράψεις το κείμενο για το ύψος οικοδομών.
Εστω και τώρα ...αφυπνιστήκαμε
¨"Κ"

Ανώνυμος είπε...

¨ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΟΛΑ¨

ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ;

Ανώνυμος είπε...

Πάρε τη βαρειά κουβέντα πίσω!.. αργοξυπνημένε φίλε!
Από που και ως που, ΧΑΜΑΙΛΈΩΝ ο βαθυστόχαστος και μακρόσυρτος αναλυτής;
Άργησες και εσυ και οι λίγοι σύντροφοί σου να αφυπνιστείτε και για αυτό είστε η συμφορά του τόπου..Τι τις θέλατε τις υπογραφές;

Εγώ πάντως συμφωνώ με το νόημα της τελευταίας φράσης του σχολιαστή
Αδίκως κατηγορούμε τα παιδιά, τα παιδιά,τα φιλαράκια τα καλά !
Δεν φταίνε σε τίποτε οι αναμορφω ές του τόπου μηχανικοί...
Αδικη και καλά σκηνοθετημένη κατα
κραυγήεναντίον τους. Αν συνεχιστεί θα αναγκάσει τους πιό ευαίσθητους από αυτους μαζί με ταπαιδιά τους
- έτσι πάμπτωχοι καθώς είναι- να πάρουν των ματιών τους και θα
φύγουν για άλλη γη και άλλα μέρη
ρίχνοντας μαύρη πέτρα πίσω τους.
Αυτή τη φυγή δεν αντέχω με τίποτε! Έχω φάειψωμί και αλάτι με ορισμένους από αυτούς...
Δεν στο κρύβω φίλε, το σκέπτομαι σοβαρά να ανακαλέσω την κατάπτυστη
υπογραφή μου. Έχω χάσει τον ύπνο μου απο την στιγμή που έμαθα ότι σκοπεύουν να εγκαταλείψουν αυτή την πόλη που τόσο πολύ αγάπησαν και τόσο βίαια ασέλγησαν επάνω της

Ανώνυμος είπε...

Μπήκες σε αλλα πεδία...
Απτεται θεματων ψυχανάλυσης η ερώτησή σου . .
μη ρωτάς δύσκολα.
ΑΦΟΎ ΣΥΜΦΏΝΗΣΕ ΣΕ ΌΛΑ ..με τους υπογράψαντες , ένα μικρο ΚΕΝΟ, δεν έχει και τόση σημασία ...

Ανώνυμος είπε...

Χαμαιλέοντας...κότσια...εαυτός...αργοπορία...συμφορά...φιλαράκια...μηχανικοί...παιδιά...μαύρη πέτρα...ψωμί-αλάτι...κατάπτυστη υπογραφή...ευαισθησία...αγάπη...βίαιη ασέλγεια...ψυχανάλυση...δύσκολες ερωτήσεις...ΚΕΝΟ.......11,50 μέτρα........Λοιπόν........:

Συμφωνώ ότι σ αυτόν τον τόπο δεν άργησε μόνο ο πολεοδόμος, έχει αργήσει και ο ψυχίατρος......

Ανώνυμος είπε...

Εσύ που τόσα πολλά έγραψες την 30-3-2009.

Άκου:

ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ να παίξεις το παιχνίδι της ζωής, επέλεξες. Και καταλήφθηκες από την ΑΤΗ (του μυαλού την σύγχυση). Σπρωγμένος από την απληστία και του εύκολου κέρδους το κυνήγι έπραξες ΥΒΡΗ. Απέναντι στην πόλη σου και του συμπολίτες σου που εξαπάτησες. ΔΕΙΝΑ προκάλεσες. Για αυτό τιμωρείσαι (ΔΙΚΗ γαρ). ΤΡΑΓΙΚΟΣ.

και δες (γνώρισε):

ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ να προστατεύσεις τον εαυτό σου από την οργή και την αγανάκτηση. Με σαλεμένο το μυαλό (ΑΤΗ) από τις ερινύες που σε καταδιώκουν. Φοβισμένος δημιουργείς νέα φαντάσματα και τα πολεμάς. Πράττεις νέα ΥΒΡΗ και επιτίθεσαι - ειρωνικά νομίζεις άμυαλε - όχι μόνο σε ανθρώπους αλλά και σε Δημοκρατικούς Θεσμούς. Εσύ ο δηλών Δημοκράτης. Προσπαθείς να προκαλέσεις νέα ΔΕΙΝΑ. Όμως.
Η ΔΙΚΗ σου θα είναι, το εαυτό σου να βλέπεις στον καθρέπτη κάθε μέρα, και να ντρέπεσαι. Μέχρι να ζητήσεις Συγνώμη και να περισώσεις το όνομά σου και των απογόνων σου. Αυτοί δεν σου φταίνε σε τίποτε.

Υ.Γ.1
Μην είσαι αυτοκράτορας και έβαλες τελεία; Ανόητε!

Υ.Γ.2
Δεν θα ασχοληθούμε μαζί σου. Την ΔΙΚΗ σου θα στην επιβάλλει η ίδια η ζωή και αυτοί που εξαπάτησες. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ θα συζητήσουμε για την πόλη μας. Την ΕΠΙΣΤΗΜΗ θα χρησιμοποιήσουμε για να βρούμε το δρόμο της προόδου. ΘΕΣΜΙΚΑ. Την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ που προσβάλατε, την ΕΠΙΣΤΗΜΗ που αγνοήσατε, τους ΘΕΣΜΟΥΣ που καταλύσατε. Αν έχετε την δύναμη ας είστε εκεί. Αλλά νομίζω ότι η τύχη σας είναι να μείνετε στο σκοτάδι.

Ανώνυμος είπε...

Εκφοράς και πύκνωσης λόγου Απαύγασμα.
Εκσταση...

Ανώνυμος είπε...

*
***

Φιλιππιαδα, δίσμοιρη ,

Δεν ΣΟΥ έτυχε:
...ένα ΒΆΓΙΑ,
...ένα ΓΙΑΝΟΥΛΗ και ακόμα
...ένα ΤΑΜΠΟΥΡΗ
στα στήθη σου,
να θηλάσεις !!!

Εκείνοι την πόλη τους,
στα ύψη ανεβάσαν...
και οι δικοί σου κανακάρηδες,
στα τάρταρα την ..μπάσαν...

"Κ¨"

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...

Από το ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΕΓΩ,
στο εμείς : που μαζεύουμε υπογραφές και
στα εμείς που υπογράψαμε..
Πορεία ακατανόητη !
Απο το "ναι" σε όλα, στη κατσίκα του Χριστόδουλου..
Απελπισίας πήδημα!
Από το ΚΕΝΟ, στην ΑΤΗ και μετα:
στην απύθμενη κατρακύλα :
...στη απώθηση,
...στη διάκλιση,
...στη τραγικότητα της αυταπάτης!
Και τέλος, η ΘΕΙΑ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!

ΥΓ1 : Άν η απώθηση και η διάκλιση είναι αναστρέψιμες, η αυταπάτη είναι τελείως ανίατη. Και τουτο διότι ο αυτοαπατόμενος αρνείται να δει αυτό που υπάρχει μπροστά του
και με πάθος στηρίζει αυτό που δεν υπάρχει..

ΥΓ2 :
* ΚΕΝΟ : άδειο περιεχομένου
* Απώθηση: προσωρινή άρνηση της πραγματικότητας.
*Διάκλιση: οριστική άρνηση της
πραγκατικότητας και των "εμών ανωμημάτων"

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ.3:

ΑΥΤΑΠΆΤΗ : Η τραγικότητα της ανθρώπινης ύπαρξης !
η ΑΝΙΚΑΝΌΤΗΤΑ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΊΖΕΙ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ, ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ...
Απογείωση στη σφαίρα του νοητού και πλήρης αρνηση του αισθητού...


Που είσαι, καϋμένε Πλάτωνα, τώρα δικαιώνεσαι...

Ανώνυμος είπε...

Για τον preveziano
Του δώσαμε πάνω από 17% στις τελευταίες δημοτικές εκλογές αλλά δεν έλαβε τα σωστά μηνύματα από το μεγάλο αυτό ποσοστό. Δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και μας απογοήτευσε.
ΠΟΥ??
Δεν ενήργησε,ενώ είχε τον τρόπο και την δυνατότητα από τις θέσεις που υπηρέτησε για την προάσπιση των τοπικών συμφερόντων, να επέμβει ώστε να έχουμε σήμερα τον βιολογικό. Δεν προέβει σε καμία ενέργεια μέτα την κατασκευή της πρώτης πολυόροφης πολυκατοικίας παρά μόνο οι όποιες παρεμβάσεις του ήταν για την προσωπική του προβολή και αντέδρασε μόνο όταν είχε ολοκληρωθεί το σημερινό τερατούργημα και από τα έδρανα του δημοτικού συμβουλίου ήταν ο μόνος που "αθώωσε" όλους τους εμπλεκόμενους στην έκδοση των οικοδομικών αδειών. Αλλά και τί να πρωτοθυμηθούμε? Το κέντρο της πόλης με την άναρχη κυκλοφορία και το μόνιμο πάρκινγκ? πεζοδρόμιο και πλατείες που εξυπηρετούν καταστήματα αντί για κατοίκους, ως και η Σ.Γκίκα κατάντησε πάρκινγκ για φορτηγά σε όλο το μήκος της. Ποια είναι η θέση του κου Ζάψα για τα οικόπεδα που θέλησε να μοιράσει κάποτε πρώην δήμαρχος ? Που είναι οι ιδέες και οι προτάσεις του για την ανάπτυξη της περιοχής ΖΗΡΟΥ παρά μόνο να συναινεί και ο ίδιος στην παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης στη Νομαρ. Αυτοδιοίκηση για τόσα πολλά χρόνια χωρίς κανένα βεβαίως αποτέλεσμα ? και τελικά καταλήξαμε στο Κέντρο Περιβ/κης Εκπ/σης.
Κε preveziane, αν τον χρειάζεστε για Νομάρχη, πάρτε τον, γιατί εδώ στις επόμενες δημ.εκλογές δεν πρόκειται να ξεπεράσει το 4%.
Χωρίς εμπάθεια ή κακία και πολιτική αντιπαράθεση.

Ανώνυμος είπε...

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;
Από το έτος 2000 λειτουργεί παράνομα κεραία κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας COSMOTE εγκατεστημένη στο κτίριο του ΟΤΕ.
Σε απόσταση 25 μέτρων βρίσκεται δημοτικό σχολείο που φιλοξενεί 250 μαθητές και σε 30 μέτρα παιδικός σταθμός με 60 παιδιά.
Επίσης στα 100 μέτρα βρίσκεται ολοήμερο δημοτικό και νηπιαγωγείο.
Πού επιτρέπεται κεραία κινητής τηλεφωνίας δίπλα σε σχολεία , νηπιαγωγεία, παιδικό σταθμό;
ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ!!!
Το δημοτικό συμβούλιο τι κάνει;
Πιθανόν να μην μπορεί να σκεφθεί από την ακτινοβολία που εκπέμπει η κεραία...
Ένας μικρός μαθητής

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΎ που επικαλείσε τον preveziano για να ακούσει ο Ζάψας Δεν νομίζω 'οτι μιλάς έντιμα και χωρίς εμπάθεια...
Θα γινόσουν πολύ πειστικός αν η κριτική σου είχε επικεντρωθεί στην παράγραφο και συγκεκριμένα στο εδάφιο όπου αναφέρεις ότι"αθώωσε"
όλους τους εμπλεκομένους"Πάνω σε αυτό να σου το καπέλο !
Σε ότι αφορά την κριτική σου για τα άλλα δεινά της πόλης νομίζω
οτι κτυπάς λάθος πόρτα με την προσπάθεια σου να τα φορτώσεις στη
αδράνεια του Ζάψα ..
Απο το υφος και τη δομή της γραφής σου διαπιστώνω ότι ανήκεις σε εκείνοτον πολιτικό χώρο που κατα καιρούς ΕΞΈΛΕΞΑΝ δήμαρχους
"ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ"...
Πες μας φίλε,πια είναι συμμετοχή
ή η ευθύνη του ΧΉΤΑ και του ΚΑΤΡΑΧΟΥΡΑ σε ΑΥΤΆ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΆ ΚΑΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΆ ΤΕΡΑΤΟΥΓΓΗΜΑΤΑ;
Για την μείζονα αντιπολίτευση δεν αναφέρεις τίποτε! την τωρινή...
Για την περίφημη ανακοίνωση με την οποία κατήγγελαν τον τωρινό δήμαρχο "επειδή αγνόησε την ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου που καθόριζε ύψος 15,80μ
και δεν την ενεργοποιούσε αμέσως"
δεν γράφεις τίποτε !! Δεν σου φαίνεται λίγο περίεργη αυτή η απαράδεκτη ανακοίνωση;
Ποιοί κρύβονται πίσω από αυτή;
Φαντάζομαι να έχεις διαβάσει το προχθεσινό έγραφο του Τ.Ε Πρέβεζας
που έχει αναρτηθεί σε τούτο εδώ το BLOG.Έχεις μήπως καμία αμφιβολία
για το ποιόίδήμαρχοι και ποιοί τέως και νυν συμβολοι είναι πιό υπεύθυνοί;
Φίλε,
αυτός που γράφει τούτη εδώ την ανάρτηση , είναι ο ίδιος με εκείνο που 'εγραψε σε πρηγούμενες αναρτήσεις επιγραμματικά τα:
..." μετον χωροφύλακα και τον αστυφύλακα "
".με την παλαμηενός χεριού δεν
μεταφέρονταιδύο καρπούζια.."

"..και το :ΑΝ ΤΌΣΟ ΠΟΛΎ ΤΟΝ ΘΈΛΕΤΕ,
με το καλό και στο καλό" (στον preveziano)..
Και ο χωροφύλακας και τα καρπούζια και το καλο ταξείδι προς τον πρεβεζιάνο...ήταν:
Μια σκληρότατη κριτικη στο Ζάψα για ένα πταίσμα !!!
Ήμουν όμως πιο σκληρός στους άλλους,τακανακάρια σου,για τα οποία δεν βγάζεις τσιμουδιά!!!
Αν δε λάβω υπόψη την αναφορά σου σε ποσοστά ..τόσο καταδικαστικά:4%
φοβάμαι ότι ότι αλλού στοχεύεις...
Θα το πω καθαρά: ΠΡΟΒΟΚΆΤΣΙΕΣ δεν έχουν πλέον πέραση ...και οι σωτήρες-νεκραναστάσεις του παρελθόντος δεν έχουν καμιά ελπίδα.. Ηδη ένας δεξιός δήμαρχος τους έβαλε στο χρονοντούλαπο με μόνο μια κίνηση-ματ ...
Αλήθεια τώρα θα πάρουν θέση;
δεν έχουν να πουν τίποτε ούτε για το έγγραφο του Τ.Επιμελητηρίου;
Ακόμα θα κρύβονται;
Προσωπικά , ντρέπομαι που τους έχω ψηφίσει.. κάποτε ..
Μετριότητες!!
Ακόμα πιο μέτριοι εμείς που τους ψηφίσαμε !!

ΥΓ. μακάρι να κάνω λάθος για τις μάλλον σίγουρες υποψίες ...

Ανώνυμος είπε...

Μικρέ μαθητή ,

Ούτε τη μύτη μας , δεν μπορόυμε
να δούμε...
Ούτε τους ουρανοξύστες που μας έκρυψαν τον ήλιο ,δεν πηραμε χαμπάρι ...
Πάσχουμε όλοι απο στραβισμο βαριάς μορφής ....
ΖΗΤΆΣ ΠΟΛΛΆ !!!!
ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙΣ....

παλαόπαιδο...

Ανώνυμος είπε...

Ο μικρός μαθητής απαντά:
Όλο το δημοτικό συμβούλιο το μήνα Ιούλιο δεν ήξερε τι ψήφιζε.
Φταίει η ζέστη... ή οι υπηρεσίες του δήμου δεν ξέρουν τι τους γίνεται!!!
Μπορεί οι "ουρανοξύστες " να μας έκρυψαν τον ήλιο αλλά η ακτινοβολία της κεραίας θα μας κρύψει τον ήλιο για τα καλά στέλνοντάς μας στο νεκροταφείο.

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια τι πρέπει να γίνει για να απαντήσει ο ΟΤΕ στον μικρό μαθητή;

Η μήπως είναι πολύ μικρός για να αξίζει μιας απάντησης;

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων θα αφήσει το μικρό μαθητή μόνο του να συνειδητοποιεί ότι η αντίδρασή του θα καταγραφεί μόνο σαν ανέκδοτο;

Ο Δήμαρχος;

Καλά, για μας τους υπόλοιπους δεν ρωτάω.

Ανώνυμος είπε...

Με την επιστροφή μου από την ολιγοήμερη απουσία μου, βρήκα αρκετό υλικό και θεωρώ πρωταρχικό σκοπό να ξεκαθαρίσω κάτι πολύ σοβαρό. Ο λόγος μου ήταν πάντα και συμβόλαιο !
Ποτέ δεν έκρινα δημόσιο πρόσωπο με εμπάθεια και ανέντιμους τρόπους, για δε την κριτική μου στον κο Ζάψα, έχω να πω τα εξής:
είμαι και εγώ μια ψήφος στο 17% και είχα πστέψει όπως φαντάζομαι και οι υπόλοιποι σαν κι εμένα, ότι θα τολμήσει να επέμβει- έστω και δικαστικά- εκεί όπου δεν τόλμησαν όλοι οι προηγούμενοι "σωτήρες" και "αναμορφωτές" του δήμου μας. Και για να μην αφήνω ερωτήματα, ερωτώ:
Ο κος Ζάψας δεν θα μπορουσε να προκαλέσει την επέμβαση του κου. εισαγγελέα στο μεγάλο θέμα ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ή αποχέτευση? Θα καλύψει και αυτός την κακοτεχνία των εργολάβων, την αμέλεια των αρμοδίων εποπτικών οργάνων, τις υπογραφές που μπήκαν για την παραλαβή του έργου από τους υπεύθυνους με ΑΝΤΛΙΟΣΤΑΣΙΟ εφ'όρου ζωής για τους συμπολίτες μας και τα παιδια μας? Η δικαιοσύνη γιατί υπάρχει? Δεν μπορούμε να έχουμε το σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη.
Διαφημιστικές πινακίδες- καταστήματα που χαρίστικαν στους ιδιοκτήτες με ευτελή ποσά ενοικίων και επιπλέον με κατάργηση πεζοδρομίων και πλατειών- τα εκαταμμύρια που δαπανήθηκαν για την κατασκευή ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥ στην Μπιχανίου και Ταγμ.Βελισσαρίου για να γίνουν τελικά παρκινγκ!! Αυτά δεν είναι ορισμένα από τα κοινοφανή σκάνδαλα που συνεχίζονται μέχρι σήμερα? δες πλατεία πρώην Πυροσβεστοκή(μελέτη- κόστος για να καταλήξει τελικά να γίνει και εκεί πάρκινγκ).
Για δε τους πρώην δημάρχους που ακόμη καταλαμβάνουν τα έδρανα του δημ. συμβουλίου,και τον νυν "συντηρητικό" δήμαρχο που ήταν όλα τα χρόνια δημ.σύμβουλος, έχω να πω ότι είναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ και ΥΠΟΛΟΓΟΙ για το σημερινό κατάντημα της πόλης μας.
Υ.Γ. συμπεριλαμβανομένου και του άλλου πρώην δημάρχου, του "κεντροαριστερού" ολικής αποδοχής-αν κάνω λάθος ας με διορθώσει ο φίλος της 23ης Μαρτίου 2009 ώρα 11:18 π.μ.
F 03.04.09

Ανώνυμος είπε...

Για ολα αυτα λιοπον τα προβληματα, πρεπει να κανουμε κατι... Και επειδη τοσα χρονια δεν εχει γινει τιποτα απο κανεναν, λογικα, δεν ξερουμε τι να κανουμε.

Για να ενημερωθουμε για ενεργειες που τυχον μπορει να γινουν, παρακαλω αυτοι που γραφουν τα σχολια να παρευρεθουν και στη συναντηση στο Δημαρχειο που θα γινει την ημερα της τεταρτης(αν πραγματικα νοιαζεστε για την διασωση της περιοχης μας)!!!!!



ΥΓ: Μικρε μαθητη, δεν νομιζω οτι οι παρανομες κεραιες εχουν για το ζητημα που μασ απασχολει αυτη την χρονικη περιοδο......




ΑΥΓΕΡΗΣ
ΘΕΜΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Ζηταω συγγνωμη γιατι εκανα στο προηγουμενο σχολιο μου ενα λαθοσ...

ΥΓ: Μικρε μαθητη, δεν νομιζω οτι οι παρανομες κεραιες εχουν σχεση με το ζητημα που μας απασχολει αυτη την χρονικη περιοδο......

Ανώνυμος είπε...

-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΑ.
-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕΙΞΤΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΟΠΗ ΤΗΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ¨ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ¨.
-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΑΦΗΣΕΤΕ.
-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΑΣ ΕΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.
-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΛΗΣΤΕ ΑΝΟΙΚΤΑ.
-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΣΑΣ.
-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΠΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ.
-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ¨ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ¨ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ.
-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΕΟΣ. Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ.
-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΑ.
ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΓΩ ΜΟΥ.
ΝΤΡΟΠΗ-ΝΤΡΟΠΗ-ΝΤΡΟΠΗ.
ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ...
ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΞΕΣΉΚΩΣΑΝ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ
ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΟΔΊΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ "θεσμικους" ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ, ΝΑ ΜΗ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΘΈΣΗ ΤΟΥΣ για τα οικοδομικά τερατουργήματα που ακόμα και αυτή την ώρα γινονται στη πόλη μας..
ΠΛΑΝΩΝΤΑΙ ΠΛΑΝΗ ΟΙΚΤΡΑ ,ΕΑΝ ΑΚΟΜΗ ΠΙΣΤΕΎΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΚΑΤΙ...ΔΕΝ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΉΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΕΙΜΑΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ...
ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΡΓΙΟ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΉ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΏΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ-ΔΕΝ ΑΠΑΡΙΘΜΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΧΕΡΙΟΥ...
Ας σταματησουν να προκαλουν και να συμπαρασυρουν μαζι τους και όλους τους άλλους συναδέλφους των ,οι οποιοι ουδεμία συνευθύνη έχουν με τους συγκεκριμένους "τρεις"-νεκροθαύτες της τόσο μικρής μας πόλης ...
ΑΣ ΈΧΟΥΝ ΥΠ ΌΨΗ ΤΟΥΣ ...ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ... ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΡΕΥΤΟΥΝ ΣΥΜΒΙΩΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΑΛΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΛΙΓΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΡΑΣΑΚΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΟΥΝ ΕΔΩ !!!ο,τι εγινε εγινε .ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΔΕΚΑΔΕς ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ
ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ ΤΩΝ ...
Δεν θα επιτρεψουμε να εκβιάζονται αυτά τα ανυποψιαστα θύματα.. ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΘΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥ..
ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΘΩΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ,οτι εμεις σαν κινηση πολιτων στρεφομαστε αναντίον τους...
ΘΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ...
ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ..ΠΗΡΕ ΤΕΛΟΣ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ...
ΟΣΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΘΈΜΗ,
ΟΜΙΚΡΟς ΜΑΘΗΤΗΣ ΈΧΕΙ ΑΠΌΛΥΤΟ ΔΊΚΑΙΟ...
ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ...
ΟΥΤΕ ΚΕΡΑΙΕΣ ,ΟΥΤΕ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ..

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ...

ΠΑΝΤΩΣ..ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ ΜΑΣ ΧΑΛΑΤΕ ΤΟΝ ΥΠΝΟ..

Ανώνυμος είπε...

Οι συμβολαιογάφοι δεν έχουν
καμιά ευθύνη;
Οι δικηγόροι, που τόσοι αδρά αμείβονται απο τους αγοραστές βάσει νόμου να τους προστατεύουν από τις κακοτοπιές και τις παρανομίες, τι έχουν να πουν για αυτή την μείζονα εξαπάτηση;
Ποιός θα νομιμοποιήσει τα σπίτια και τα διαμερίσματα αυτών των εκατοντάδων αθώων θυμάτων;
Παρακαλούμε θερμα την ομάδα πρωτοβουλίας να μη παραλείψει να προσκαλέσει στη μεθαυριανή εκδήλωση και τους συμβολαιογράφους και τους δικηγορικούς συλλόγους Άρτας και Πρέβεζας.

Πρέπει να είναι όλοι εκεί..

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομιζω να εξεφρασα αρνητικη σταση στο θεμα που εθιξε ο "μικρος μαθητης"... Απλα ανεφερα οτι το προβλημα με τις κεραιες δεν εχει σχεση με το θεμα των τελευταιων ημερων.

ΑΥΓΕΡΗΣ
ΘΕΜΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Σε παραπανω σχολιο αναφερθηκε η φραση "ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ". Εσεις μεγαλοι που ειστε υπευθυνοι, αναφερτε μου πως συμβαλατε στο να μην υπαρχουν "ουρανοξυστες" στην Φιλιππιαδα. Σε μια βολτα κατα μηκος εστω ΜΙΑΣ οδου της πολης μας, παρατηρουμε να ξεδιπλωνονται θεορατα κτιρια τα οποια "φυλακιζουν" ανθρωπους και ισοπεδωνουν με εναν μοναδικο τροπο την ομορφια της φυσης.....


ΑΥΓΕΡΗΣ
ΘΕΜΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ..για το κατάντημα της Φιλιππιαδας,
Θεμη!!!
και όχι υπεύθυνοι να φυλαμε Θρμοπύλες,
θΕΜΗ !!!!

Εφιάλτες είμαστε εμείς οι μεγάλοι
ΘΈΜΗ !!!

Ανώνυμος είπε...

θΕΜΗ,

ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ...

ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ...

Μη απογοητεύεσσαι όμως .
Το μελλον είναι δικό σας...

Ανώνυμος είπε...

Αμα πιστευετε οτι θα υπαρχει μελλον για να το "καλλιεργησλουμε" ετσι οπως το εχετε καταντησει κοροιδευεστε...
Αμα πραγματικα θελετε να πεθανεται μετα απο κατι χρονια λεγοντας οτι ναι αφηνω εναν κοσμο γεματο ομορφια στα παιδια μου και στα εγγονια μου, αρχιστε απο ΤΩΡΑ να σκεφτεσται καθε πραξη που πραγματοποιητε τις επιδρασεις και τα αποτελεσματα που θα εχουν.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΑΥΓΕΡΗΣ
ΘΕΜΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Αφορά ΌΛΟΥΣ δημάρχους απο το 1985...

Θα το επαναλάβω:

Οι δήμαρχοι δεν ήξεραν.
δεν άκουγαν;
δεν έβλεπαν;

ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑΝ αυτά τα οχταόροφα τερατουργήματα που υψώθηκαν και εξακολουθούν να υψώνονται στον ουρανό μιας μικροσκοπικής πόλης,
ενος ουσιαστικά χωριού...
ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑΝ δίπλα τους,τις πραγματικές πόλεις και όχι τα χωριαδάκια, τα Γιάννενα,την ΑΡΤΑ,την ΠΡΕΒΕΖΑ; ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ τέτοια τερατουργήματα;
ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑΝ το περίφημο καμπαναριό
να χάνεται ανάμεσα στα οικοδομικά τερατουργήματα; Υπάρχει μεγαλύτερο έγλημα;

Γιατί βουβάθηκαν όλοι οι πρώην δήμαρχοι;
ΠΟΙΆ είναι η θέση τους αυτή τη στιγμή;
Ποιοί τους παρέσυραν;
ποιοί τους ξεγέλασαν;
Μήπως θέλησαν να τους ξεγελάσουν κάποιοι ή
να κάνουν στραβά μάτια επειδή έτσι εξυπηρετούσαν και δικά τους συμφέροντα;
Μήπως οι περισσότεροι από αυτούς κατά την διάρκεια της άθλιας αυτής
οικιστικής ασέλγειας πάνω στη μικρή μας πόλη προέβησαν σε αγορές οικοπέδων μέσα στη καδιά της πόλης;

Η σιγή τους , η απόλυτη βουβαμάρα ...λέει πολλά..!!

ΌΛΟΙ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ...ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΙΩΠΟΥΣΑΝ ...
ΣΥΝΕΡΓΟΥΣΑΝ... ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΎΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΑΦΗ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΘΈΣΗ ...

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ.
ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ (ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΟΙΚΟΠΕΔΩΝ - ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ - ΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΠΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Η ΑΝΕΚΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ, ΔΗΛ. ΕΜΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ)
ΑΠΟ ΤΟ 1985 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΕΝΕΡΓΑ.
ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΠΟΥ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΗΚΕ - ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ (ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ ΠΟΤΕ) ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ.
ΚΑΜΟΡΑ ΣΤΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ???
ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ.
ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ.
ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ & ΕΧΟΥΜΕ : ΑΓΟΡΕΣ - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΚΕΡΔΟΙ.
ΑΠΟ ΤΟ 1985 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΔΗΓΕΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΩΝ Ή ΔΡΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
"ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΑΖΑΝ ΟΡΟΦΟΥΣ ΠΑΝΤΟΥ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΔΗΘΕΝ ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΓΕΦΥΡΑ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΚΑΙ ΜΠΟΥΣΟΥΛΙΖΑ".
ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟ ΓΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΛΙΤΕΡΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ
(ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΠΟΥ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΝ............)
ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΠΕΠΛΟ ΣΙΩΠΗΣ ΠΑΝΤΟΥ.
ΟΠΟΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ ΥΠΗΡΧΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ Ή ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΕΠΕΜΒΑΙΝΑΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΒΗΝΑΝ (ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ Γ.Π.Σ. - ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΛΠ)
ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΓΙΟΛΔΑΣΗ, ΩΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ - ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΓΠΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.
ΤΟ ΓΠΣ ΣΚΟΠΙΜΑ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΟΥΣΕ.
ΠΑΝΤΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΣΙΩΠΗ.
ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΑΝΕΒΑΙΝΑΝ.
Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΝ.
ΥΨΩΝΟΝΤΑΙ ΚΤΙΡΙΑ 21 ΜΕΤΡΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΔΡΟΜΟ 8-10 ΜΕΤΡΩΝ.
ΤΩΡΑ, ΠΟΥ ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΗΚΑΝ ΟΛΑ, ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΟΥΝ.
ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΗΚΑΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΥΨΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ 15,80 ΜΕΤΡΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ & ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΝ(ΔΗΘΕΝ ΟΤΙ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΑΠΟ 21-24 ΜΕΤΡΑ)
ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΑΝ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΑΡΑΓΕ ???
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ ΝΑ ΤΗΝ ΛΑΒΕΙ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ ΕΙΝΑΙ.
ΕΝ ΤΕΛΕΙ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΙΣΙΩΘΕΙ ΑΠΟ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ - ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΔΡΑΜΟΥΝ ΓΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΜΕ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ ΤΩΡΑ.
ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΠΟΛΗ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΕΣΑΣ.
ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ, ΟΣΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

Bravo File,

KATEGRAPSES THN PRAGMATIKOTHTA ME KATHE LEPTOMERIA ..

AYTH H ANALISI PREPEI NA NA DIABASTEI AYRIO STIN EKDILOSI...

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΣΙΩΠΑΤΑΙ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΧΤΙΖΕΤΑΙ ΤΕΤΡΑΟΡΟΦΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ.
ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΤΩΧΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΤΕ ΞΕΣΚΙΣΕΙ

Ανώνυμος είπε...

Πως μπορει να καταγγελθει δηλαδη??????? Αφου ηδη εχει αρχισει να φτιαχνεται............

Ανώνυμος είπε...

Α! Πράγματι η Επιτροπή Πολιτών ξεσκίζει τους φτωχούς και υποστηρίζει τους πλούσιους!

Σαν δεν ντρέπεσαι!

Μπράβο παιδιά (της επιτροπής εννοείται) συνεχίστε.

Ανώνυμος είπε...

Πονάει...για τους φτωχούς ο σεμνός και ταπεινός συμπολίτης!
Τον έπιασε ο πόνος.Δεν αντέχει να (ξεσκίζουμε...) τους φτωχούς.!
Πολύ φτηνό και γελοίο το επιχειρημά σου καλέ μου σαμαρείτη.
Αν είσαι (-περιφερόμενο λαμόγιο-) αυτή είναι η μοίρα σου:
Κομπαρσος και απόβλητο της κοινωνίας και της ζωής…
Αν είσαι από τους διαπλεκόμενους του συνδικάτου και των
αδίστακτων κομπιναδόρων :
ΑΝΤΕ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΟΥ ΗΛΙΘΙΕ

Ανώνυμος είπε...

ΡE ΓΛΥΦΤΗ ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΡΑΝΤΑΧΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΠΑΝ ΟΛΟΙ ΦΥΛΑΚΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΑΡΚΟΥΝ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΤΣΕΠΩΣΑΝ.
ΠΑΛΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΦΤΕΙΑΞΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι σιγουρος.Είσαι περιφερόμενο και χρεωκοπημένο λαμόγιο που δεν σε αφήνει να "καθεύδεις" ΤΟ των ΑΔΙΣΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΈΝΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΣΟΜΕΝΩΝ ΤΡΟΠΑΙΟ..
Ονειρο της ζωής σου: να τους ΜΟΙΑΣΕΙΣ. Ολονύκτιος και καθημερινός εφιάλτης σου-είναι τρομακτικός και αβίωτος- με ποιό τρόπο θα "τα τσεπώσεις" .
Δεν υπάρχει για σένα οδός...
ζήτουλας !!!έτσι θα τελευτήσεις τον βίο σου..

ΥΓ. Τα δακτυλικά σου αποτυπώματα είναι ορατά δια γυμνού οφθαλμού!!
Μην αυτοξευτελίζεσαι!! Λυπήσου τον εαυτό σου...

Ανώνυμος είπε...

KAΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΟΣΦΥΟΚΑΜΤΗ

Ανώνυμος είπε...

Κοιτάζοντας τον καθρέπτη ,
αντιγάφεις πιστά το ολέθριο και ρυπαρό ομοίωμά σου..
ΜΟΛΥΝΕΙΣ ΤΟΝ ΧΏΡΟ...


ΥΓ...Για τους βιαστές της πόλης
τουτο εδώ το βήμα..
Για τα λαμόγια της κονωνίας
ο λόγος από τουτό εδω τον
χώρο...
Πες μας κάτι για αυτούς...
Αν δεν έχεις κάτι να πείς ..
εξακολούθα να βρίζεις..
...δεν σε ακολουθούμε...

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ

Ανώνυμος είπε...

Οι μηχανικοι της Φιλιππιαδας ας αφησουν τις αντιπαροχες και ας φτειαξουν ΠΡΑΣΙΝΑ ΣΠΙΤΙΑ
τριοροφα.
Χτίζοντας ένα “πράσινο” σπίτι
Kατηγορία : Βιοκλιματική Αρχιτεκτονική | Συγγραφέας : HaVai


Έως και 25% περισσότερο κοστίζει το χτίσιμο ενός «πράσινου» σπιτιού σε ό,τι αφορά τις πρώτες ύλες και τα υλικά, σε σχέση με ένα συμβατικό. Ωστόσο αρκεί μία περίοδος τριών έως πέντε ετών για να γίνει απόσβεση, κυρίως από την ενέργεια που εξοικονομείται.

«Η κατασκευή “πράσινων” οικοδομών είναι μια καινούργια τάση που κατακτά ολοένα και περισσότερο έδαφος στην Ευρώπη. Έως τώρα κυριαρχούσαν οι μικρότερες ή μεγαλύτερες επεμβάσεις σε υπάρχοντα κτίρια, ώστε αυτά να γίνουν φιλικότερα προς το περιβάλλον. Τώρα τα σπίτια κατασκευάζονται από την αρχή με “πράσινες” προδιαγραφές» αναφέρει ο εκπρόσωπος του ελληνικού γραφείου της Greenpeace κ. Δημήτρης Ιμπραήμ.

Η κατασκευή ενός «πράσινου» σπιτιού αρχίζει απο το αρχιτεκτονικό σχέδιο: «Μεγάλα ανοίγματα, πρόβλεψη χώρων για ειδικές εγκαταστάσεις όπως φωτοβολταϊκά, ηλιακούς θερμοσίφωνες και ολοκληρωμένα υδραυλικά συστήματα συλλογής όμβριων υδάτων και, κυρίως, σωστός προσανατολισμός του σπιτιού αποτελούν τα πρώτα μας μελήματα» λέει ο αρχιτέκτονας. «Η πρόβλεψη για κοινόχρηστο χώρο πρασίνου, η χρήση των φωτοβολταϊκών αντί για κεραμοσκεπές, η φύτευση των ταρατσών, όσο κοινότοπα και να ακούγονται τα τελευταία χρόνια, αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για μια “πράσινη” οικοδομή» συμπληρώνει.

Το χτίσιμο ενός «πράσινου» σπιτιού προϋποθέτει τη χρήση των λεγόμενων οικολογικών πρώτων υλών, όπως για παράδειγμα οι «πράσινοι» σοβάδες. Πρόκειται για φυσικό, παραδοσιακό κονίαμα. Ονομάζεται ρωμαϊκό κονίαμα, γιατί το χρησιμοποιούσαν κατά κόρον οι Ρωμαίοι. Χάρη στις φυσικές γήινες αποχρώσεις του, δεν χρειάζεται επιπλέον βάψιμο και για τον λόγο αυτό θεωρείται εξαιρετικά οικονομικό προϊόν. Αποτελείται από έγχρωμη χαλαζιακή άμμο, ψημένη αργιλική άλευρο και άλλα φυσικά συστατικά, προϊόντα εξορύξεως. Η υψηλή περιεκτικότητα του σοβά σε ηφαιστειακά υλικά, το καθιστούν εξαιρετικά ανθεκτικό στον χρόνο, τις καιρικές συνθήκες και απρόσβλητο από την υγρασία.

Όσοι πάντως για διάφορους λόγους δεν θελήσουν να χρησιμοποιήσουν οικολογικό σοβά, μπορούν απλώς να βάψουν τα σπίτια τους με οικολογικές μπογιές. Δεν περιέχουν επικίνδυνα χημικά συστατικά. Πωλούνται σε όλα τα καταστήματα και φέρουν ειδική σήμανση.

Η επιλογή των υλικών για μόνωση παίζει επίσης ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο. Για τις πράσινες κατασκευές προτιμάται είτε ο φελλός είτε η κυτταρίνη. Και τα δύο έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής, είναι αποτελεσματικά χωρίς να διαθέτουν ίχνος χημικών συστατικών.

Βασικός κανόνας της «πράσινης» οικοδομής είναι η τοποθέτηση ανεμιστήρων οροφής στα δωμάτια, αντί για αιρκοντίσιον. «Ένας ανεμιστήρας οροφής έχει χαμηλό αρχικό κόστος (20 έως 100 ευρώ), ενώ μόλις που καταναλώνει την ενέργεια που χρειάζεται ένας κοινός λαμπτήρας.

Τα διπλά τζάμια, τέλος, προσφέρουν μόνωση με αποτέλεσμα να απαιτείται λιγότερο η χρήση του καλοριφέρ τον χειμώνα ή του κλιματισμού το καλοκαίρι.

Η πιο διαδεδομένη στην Ελλάδα μέθοδος εξοικονόμησης ενέργειας είναι οι ηλιακοί θερμοσίφωνες, ενώ τα σκίαστρα στα μπαλκόνια εμποδίζουν τον ήλιο να «χτυπάει» το κτίριο και να συσσωρεύεται θερμότητα. Η δημιουργία ενός μικρού κήπου στην ταράτσα του σπιτιού, τέλος, εξοικονομεί ενέργεια, αφού μεγάλη ποσότητα θερμότητας εισέρχεται στο σπίτι από την ταράτσα.

Βασικό επίσης κεφάλαιο στην κατασκευή ενός σπιτιού αποτελεί η επιλογή των υδραυλικών. «Υπάρχουν βρύσες με περιορισμό ροής για μπάνιο και κουζίνα. Με τη χρήση τους επιτυγχάνεται σημαντική εξοικονόμηση νερού. Η ροή για τις βρύσες κουζίνας πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερη από τις βρύσες μπάνιου, 6-8 λίτρα ανά λεπτό και 5-7 λίτρα ανά λεπτό αντίστοιχα. Υπάρχουν συστήματα που αναμειγνύουν αέρα μέσα στο νερό και δίνουν την εντύπωση πιο δυνατής ροής μέσα από τη βρύση ή την κεφαλή του ντους» εξηγούν από την Greenpeace.

Ο εξοπλισμός του μπάνιου περιλαμβάνει και καζανάκια ελεγχόμενης ή διπλής ροής στην τουαλέτα. Με τη χρήση τους πετυχαίνεται σημαντική εξοικονόμηση νερού. Από τα καζανάκια, προτιμότερα είναι εκείνα στα οποία η ροή εξαρτάται από τον χρόνο πιέσεως του κουμπιού. Μια άλλη λύση είναι τα καζανάκια με επιλογή μικρής ή μεγάλης ροής (συνήθως 3 και 6 λίτρα αντίστοιχα).

Προς το παρόν, η κατασκευή ή μη ενός “πράσινου” σπιτιού επαφίεται στη… θέληση του ιδιοκτήτη του. Σε χώρες όπως η Σουηδία, ο Καναδάς, αλλά και σε ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ λειτουργούν ειδικοί φορείς που πιστοποιούν αν μια οικοδομή κατασκευάζεται με τρόπους φιλικούς προς το περιβάλλον. Σε αυτή την περίπτωση οι ιδιοκτήτες και οι κατασκευαστές απολαμβάνουν προνόμια, φοροαπαλλαγές, επιδότηση ενοικίου.

Ανώνυμος είπε...

11 ΜΕΤΡΑ
Η έννοια της πράσινης πόλης έχει δύο βασικές συνιστώσες. Η μία συνιστώσα είναι αυτή που αφορά την δόμηση και τον σχεδιασμό της, και η άλλη είναι αυτή που αφορά τον πολιτισμό της.
Ο τομέας του πολιτισμού συνήθως παραβλέπεται. Παραβλέπουμε δηλαδή ότι η πόλη είναι ένα γκέτο για την βιοποικιλότητα, μεταξύ ανθρώπου και υπόλοιπης βιοποικιλότητας - φύσης. Είναι ένα γκέτο μέσα στο οποίο διαμορφώνεται ένα πρότυπο μη συμβιωτικό, ένα πρότυπο αρνητικών οικονομιών κλίμακας για το περιβάλλον στο επίπεδο των επιπτώσεων, κυρίως με το μεγάλο μέγεθος, αλλά πάνω απ’ όλα διαμορφώνεται μια ανθρώπινη ψυχή ή καλύτερα μια ανθρώπινη προσωπικότητα η οποία αδυνατεί να εγγράψει την περιβαλλοντική ετερότητα σε μια σχέση αλληλεγγύης και ενότητας.

Αυτό έχει πολλές συνέπειες ακόμη και για τον παραγόμενο πολιτισμό, για τον ίδιο τον άνθρωπο για τον εαυτό μας. Η πράσινη πόλη λοιπόν σαν βασικός δομικός λίθος του πολιτισμού είναι σημαντική γιατί επιδρά στο σύνολο του πολιτισμού καθοριστικά. Αν συνεπώς στοχεύουμε σε έναν μετασχηματισμό θα πρέπει να μετασχηματίσουμε την σχέση του ανθρώπου με την φύση, θα πρέπει να μετασχηματίσουμε την πόλη και για αυτό να μετασχηματίσουμε και το πρότυπο της σχέσης του ανθρώπου με την φύση, την ζωή και το πνεύμα.
Απ’ την άλλη μεριά η πράσινη πόλη εντάσσεται σε μια πράσινη χωροταξία, μια χωροταξία δηλαδή με πράσινες προτεραιότητες με μια πολεοδομία με πράσινες επίσης προτεραιότητες και με μια δόμηση με πράσινα υλικά και με πράσινες χρήσεις χώρου. Και αυτό αναφέρεται σε πολλά στοιχεία που αφορούν την δόμηση. Για παράδειγμα στο ενεργειακό προφίλ ή στο προφίλ νερού των κτιρίων, στο αισθητικό προφίλ των κτιρίων ή επίσης στην δυνατότητα συνάρθρωσης κτιρίου και χλωρίδας βλέπε πράσινες ταράτσες), ακόμη στο χημικά - οικολογικά συνυφασμένο προφίλ των κτιρίων αλλά και στο προφίλ του τεχνολογικού τους εξοπλισμού κλπ.
Βέβαια μια πράσινη πόλη συνδέεται και με τις ανθρώπινες σχέσεις, με πιο γρήγορους φιλικούς και ήπιους χρόνους διαδρομής και με μαζικά ή αειφορικά άλλα μέσα μεταφοράς. Μ’ άλλα λόγια είναι το βασικό πεδίο μετασχηματισμού. Μέσα στην πράσινη πόλη περιλαμβάνονται στην ευρύτερη ζώνη της η χωροθέτηση των παραγωγικών δραστηριοτήτων αλλά και η παρέμβαση του ανθρώπινου παράγοντα στον άμεσο χώρο υπαίθρου. Η πόλη λοιπόν μ’ αυτή την διάσταση της είναι το βασικό πεδίο παρέμβασης, μεταμόρφωσης και μετασχηματισμού μαζί με την πράσινη οικονομία. Υπ’ αυτή την έννοια θα προσεγγίσουμε το θέμα της πόλης και θα το προσεγγίσουμε τόσο στην τεχνική πληροφόρηση και προσέγγιση, όσο και στον στοχασμό και στις ιδέες για μια άλλη ποιότητα ζωής μες στην πόλη ακόμη και υπό την προοπτική καταγραφής της αρνητικής πραγματικότητας που συναντάμε ιδιαίτερα στον Ελλαδικό χώρο.
Η έννοια της πράσινης πόλης βέβαια συνδέεται και με ένα άλλο πρότυπο πλέον ζωής όπου ο άνθρωπος δεν θα έχει άλλοθι για εγκληματικότητα και για βία. Δεν θα έχει άλλοθι για αυτή την πολιτισμική απαξίωση και την αποξένωση. Η πόλη είναι ένα βασικό πεδίο ισότητας, είναι ο βασικός κοινοτισμός του ανθρώπου και συνεπώς μέσα απ’ αυτήν λειτουργεί ένας αυτόματος μερισμός υπερβαίνοντας τις οικονομικές διαφορές μέσα από το διαφορετικό πρότυπο της πόλης.

Ανώνυμος είπε...

11 ΜΕΤΡΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΜΑΣ
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ
Ένα μεγάλο μέρος της διεθνούς πολιτικής και πρακτικής εστιάζεται στη διαχείριση των πόλεων με έναν τρόπο βιώσιμο. Αυτή η διαχείριση πέρασε μέσα από αρχιτεκτονικές, πολεοδομικές και χωροταξικές προσεγγίσεις που απέβλεπαν σε μια προοπτική κατάλληλων πόλεων για τους ανθρώπους, σύμφωνα με τις ανάγκες της κάθε ιστορικής και αναπτυξιακής φάσης.

Η ανθρώπινη πόλη είναι ένα από τα βασικά επιτεύγματα του πολιτισμού και από τους σταθμούς που καθόρισαν την εξέλιξη του ανθρώπινου πολιτισμού.
Από την αρχαιότητα ως σήμερα τα προβλήματα της πόλης, όπως για παράδειγμα το πρόβλημα της καθαριότητας στην αρχαία Θήβα που το ανέδειξε σε ένα επίπεδο ιδανικής λειτουργίας ο Επαμεινώνδας, ή το αποχετευτικό πρόβλημα της Ρώμης με τον διάσημο αποχετευτικό αγωγό Cloaca Maxima.
Αργότερα επίσης τα προβλήματα των πόλεων του Μεσαίωνα και της νεότερης ιστορίας όπως στην περίπτωση του Λονδίνου, έδειχναν τις παρενέργειες και τα όρια της φέρουσας ικανότητας, σύμφωνα με τις τεχνικές δυνατότητες κάθε εποχής για την οργάνωση των ανθρώπινων πόλεων.
Η βιώσιμη πόλη απορροφά ένα μεγάλο μέρος της δυναμικής της βιώσιμης ανάπτυξης και των πολιτικών της. Η ενεργειακή διαχείριση της σύγχρονης πόλης, η διαχείριση των απορριμμάτων και των αποβλήτων και η διαχείριση για τον καθαρό αέρα της πόλης, το πράσινο, την ύδρευση και τους διάφορους άλλους τομείς πολιτικής για τις πόλεις, αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους πάνω στον οποίον συναντιούνται πολλές πολιτικές διακυβέρνησης στο σύγχρονο κόσμο.
Βιώσιμη πόλη σημαίνει ότι έχουμε μια αρχιτεκτονική και μια στρατηγική για το βιώσιμο σπίτι, για τη βιώσιμη γειτονιά και εν γένει για την πόλη ως ένα μέρος ενός ευρύτερου βιώσιμου χωροταξικού σχεδιασμού ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΕΡΑΜΟΣΚΕΠΗ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΡΟΦΕΣ ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ.
Η βιώσιμη πόλη περνά μέσα από το βιώσιμο νοικοκυριό, τη βιώσιμη οργάνωση των χώρων της εργασίας, των χώρων άθλησης, ψυχαγωγίας κοκ.
Η βιώσιμη πόλη όμως δεν είναι βιώσιμη χάρη στις υλικές υποδομές. Γίνεται βιώσιμη μέσα από υπηρεσίες, υπηρεσίες που συντηρούν τον κοινωνικό ιστό, που μεριμνούν για την αντιμετώπιση των ανθρώπινων προβλημάτων-όπως για παράδειγμα με τα προγράμματα «βοήθεια στο σπίτι»-και οι οποίες βοηθούν την ανθρώπινη προσωπικότητα να ανταπεξέλθει στην πίεση της κοινωνικής πραγματικότητας και των προσωπικών προβλημάτων και αναγκών.
Η πόλη γίνεται ακόμη πιο βιώσιμη μέσα από τη δυνατότητα των ανθρώπων να δραπετεύσουν από αυτήν, να αποκτήσουν εμπειρίες φύσης, εμπειρίες οικοτουριστικών προορισμών και να ανανεώσουν τη σχέση μαζί της, εμπλουτίζοντας την καθημερινότητά τους και καθιστώντας την πιο ανεκτή και βιώσιμη.
Μέρος της βιωσιμότητας της πόλης κρίνεται από την ικανότητα της πόλης και της κοινωνίας της να μη λειτουργεί ως γκέτο ενάντια στη φύση και τη βιοποικιλότητα

Ανώνυμος είπε...

11 ΜΕΤΡΑ
Πρέπει να σημειώσουμε πλέον ότι βλέπουμε τερατώδη μεγέθη πόλεων στα όρια. Υπάρχουν πόλεις στον κόσμο σήμερα που έχουν ή και υπερβαίνουν το πληθυσμό που είχε όλη η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και την ίδια ώρα αυτό συμβαίνει σε ελάχιστα, σε σχετικά λίγα τετραγωνικά χιλιόμετρα.Ετσι σκέφτηκαν και οι δικοί μας ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ. Αυτή η ανθρώπινη πύκνωση της μαζικής ζωής είναι ένας νέος βασικός παράγοντας που καθιστά δυσχερή την προσέγγιση στις πολιτικές εξελίξεις και αντιδράσεις στο μέλλον μπροστά στα προβλήματά του.

Ανώνυμος είπε...

11ΜΕΤΡΑ
Ποιόν περιμένεις να κάνει κάτι για εσένα ή τουλάχιστον για τους ανθρώπους που αγαπάς; Ποιόν περιμένεις να κάνει κάτι γι αυτούς που δεν έχουν κάποιον άλλον να τους στηρίξει; Ποιόν περιμένεις να βοηθήσει τα αδύναμα όντα που βλέπουν τον κόσμο σαν ένα εφιάλτη και υπόκεινται σε συνεχόμενες διώξεις;

Το δέχομαι , μέχρι τώρα ήταν η μαμά σου που σου είχε αδυναμία και αναλάμβανε όλες τις δύσκολες δουλειές. Έπειτα ήταν ο μύθος πως οι άνθρωποι των γραμμάτων ήταν γι αυτές τις δουλειές. Αργότερα εφηύρες το σωτήριο μύθο της πολιτικής. Ναι αυτό ήταν! Οι πολιτικοί ήταν αυτοί που έπρεπε να κάνουν αυτές τις δουλειές. Η ψήφος σου ήταν μια άυλη μεταβίβαση της ευθύνης σου και ενός τέλειου σχεδίου για τη σωτηρία του κόσμου, άσχετα αν ποτέ δεν είχες βασανίσει το μυαλό σου γι αυτό.

Ξέρω πως συμπόνεσες τις άμοιρες τις φώκιες όταν τις σκοτώνανε οι πολιτισμένοι του Βορρά χτυπώντας τες με έναν κασμά στο κεφάλι, αλλά ήταν μακριά. Οι φάλαινες που εξολοθρεύονταν από τους ασιάτες φίλους σου ήταν βαθιά και τα μεταλλαγμένα που σε ταίζουν κάθε μέρα με το έτσι θέλω και χωρίς την έγκρισή σου μπορεί να μην είναι καν κακά. Άλλωστε υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει ν’ ασχολούνται μ’ αυτά. Φίλε κόφτο… Εσύ είσαι δεν υπάρχει άλλος. Γιατί και ο γείτονάς σου έχει ν’ αντιμετωπίσει τη δική του αδράνεια και τα δικά του προβλήματα. Εάν δεν το κάνεις εσύ για τους συνανθρώπους σου και για τα άλλα όντα δεν θα το κάνει κανείς.

Ο χρόνος περνάει κι αν αργότερα αναρωτιέσαι με ποιό μαγικό τρόπο βρέθηκες στο τέλος, δεν θα μπορείς να γυρίσεις πίσω για να κάνεις αυτό που πάντα γνώριζες πως έπρεπε να είχες κάνει.

Ανώνυμος είπε...

Αξιοτιμε κυριε Γιωρσπυρο, απο τα πρωτα κιολας λογια σας στην εκδηλωση χθες, καταλαβα τον χαρακτηρα σας και το μυαλο σας. Ειστε μια προσωπικοτητα που καθενας απο μας θα ηθελε να γνωρισει απο κοντα. Θα ηθελα να σας ευχαριστησω για την αναφορα σςσ στα δικα μου σχολια στο blog αυτο. Επισης, σας συγχαιρω, για τον λογο και την σταθεροτητα των αποψεων σας των οποιων και προβαλλατε με συναρπαστικο τροπο στον κυριο Μαλεσκο. Θα ηθελα πραγματικα να σας γνωρισω καλυτερα...Πιστευω οτι πραγματικα αξιζει τον κοπο.

Με θαυμασμο και σεβασμο,
ΑΥΓΕΡΗΣ ΘΕΜΗΣ

Ανώνυμος είπε...

11 ΜΕΤΡΑ
Συγχαρητήρια στον συμμαθητή μου Βησσαρη που ανέκαθεν τον διέκρινε η σεμνότητα και ο ευθύς λογος.
Ο καθενας χθές καταλαβε οτι το να εσθάνεσαι ενοχος χωρίς να σου προσάψουν κατηγορια δεν φταίει η επιτροπή πολιτών ουτε η κοινωνία.
Τόσα χρόνια εμεις δεν αισθανομαστε
ηλίθιοι με αυτά που συνεβεναν στην πορτα μας?.
Φιλε Βησσάρη και συμμαθητή εμεις αν θυμάσαι δεν αγωνιζομαστε απο το 1976 με τοσους και τοσους αγωνες σε δυσκολες εποχες για να γινουν εκατομυριουχοι μερικοι στις πλατες μας.
Ας συνεχιστει η προσπαθεια γιατι τωρα αρχιζει ο πολεμος.
Θιγωνται αυτα τα συμφεροντα που διο ριζαν δημαρχους μεχρι τωρα.
Ειναι πολλα τα λεφτα αγαπητε πατριωτη.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Θέμη,

Σε ευχαριστώ πολύ για τα θερμά σου λόγια.

Η συμμετοχή σου στην συζήτηση που γίνεται για την Πόλη μας, και οι απόψεις που καταθέτεις, δημιουργούν υποχρεώσεις σε όλους μας. Μας δίνουν δύναμη.

Έχεις κερδίσει τον θαυμασμό μας και την αγάπη μας.

Θα τα πούμε από κοντά. Όσο και αν ακούγεται στερεότυπο η τιμή είναι δική μου.

Σου εύχομαι ολόψυχα, να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου.


Βησσαρίων Γιωρσπύρος

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ.
ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Η ΣΙΩΠΗ ( ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ ) ΤΟΥ ΤΕΩΣ ΚΑΙ ΥΠΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ.ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΑΛΛΑ ΜΙΧΑΛΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Κυριε Γιωρσπυρο το μοναδικο μου ονειρο ειναι να δω εναν κοσμο οπου ολοι οι ανθρωποι θα ειναι αγαπημενοι μεταξυ τους, εναν κοσμο χωρις το προβλημα του θερμοκηπιου, εναν κοσμο χωρις τα πολυοροφα κτιρια, εναν κοσμο που θα μπορω οταν κοιταζω γυρω μου να παρακολουθω την δραστηριοτητα της φυσης, εναν κοσμο που αξιζει σε μας τους ανθρωπους........

Παρακαλω, ποιος θα μπορουσε να μου πραγματοποιησει αυτο το ονειρο??? :(:(:(:(:(:(:(:(

ΑΥΓΕΡΗΣ
ΘΕΜΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Οι τόσες πολλές και ενδιαφέρου σες αναρτήσεις έχουν προκαλέσει τόσο πολλά και τόσο ενδιαφέροντα σχόλια σε τούτο εδώ το blog..
Όμως έχω χάσει το μπούσουλά μου. Δυσκολεύομαι να επιλέξω ανάρτηση για να προσαρτήσω τούτες , τις κάπως αιρετικές σκέψεις μου.θέλω να ξεφύγω λίγο απο τις τετριμένες και μίζερες ενασχολήσεις για τα ύψη και τους συντελεστεςδόμησης στο ψεύτικο τούτο κόσμο!

Ενα περίεργο κενό παρακολουθώ αυτές τιςμέρες σετούτο το ιστολόγιο . Κανένα σχόλιο. Πλήρης αποχή. Φαίνεται ότι τα slides με τα πετρόχτιστα έχουν κλέψει τη παράσταση.Με αυτά ήθελα να ασχοληθώ αμέσως μετα τη βρώση του πασχαλιάτικου αμνού και του οίνου την πώση.Όμως οι ανάρτηση των δύο φωτογραφιών- απο την Μ.Παρακευή και την Ανάσταση- μου άλλαξε τελείως την διάθεση. Πάλευα για ώρα με τον εαυτό μου.Δεν μπορούσα να αρθρώσω λέξη για τα πετρόχτισα.Ο φωτεινός σταυρός πάνω στο καμπαναριό-καθώς τον κοίταζα- με τραβούσε όλο και πιο πολύ και με δαιμόνιζε ακόμα περισσότερο!!
Τίνος ανθρώπινου εγκέφαλου επινόηση ήταν να καταστρέψει τόσο άκαρδα τη φωλιά των πελαργών, που επι δεκαετίες έχτιζαν εκεί ψηλά, για να βάλει στη θέση του αυτό το άτεχνο κατασκεύασμα; Τι το πιο πολυ προσέφερε στις καρδιές των πιστών αυτό το εκτυφλωτικό φως; Είχε ανάγκη από τέτοιο σταυρό ο,χθες βράδυ,αναστηθείς;
Η εκδίωξη των πελαργών απο εδώ ξεκίνησε,για να την ολοκληρώσουν μετά οι αναμορφωτές της πόλης με τα έξοχα τεχνοργήματά τους, τις πολικατοικίες..
Καταυγάζει από εκεί πάνω το φως το εκτυφλωτικό , το απο τους ηλεκτρολαμπτήρες εκπεμπόμενο !
Φως από εδώ, κεριά από εκεί, λαμπάδες παραπαπέρα.Όλα γνωστά και κατανοητά ανά τους αιώνες.Τελείως ακατανήτο τουλάχιστο για την δική μου νοημοσύνη αυτό το ασύληπτο επινόημα του δεύτερου ήμισυ του
20ου αιωνα:
Η μεταφορά του Αγιου Φωτός με αεροπλάνο.Η υποδοχή του με τιμές αρχηγού κράτους!!!
και Ο διασκορπισμος μετά, απο το Ελευθέριος Βενιζέλος σε όλη την Ελλάδα, με 17 αερολπλάνα !
Σάλεψα. Αλλεπάλληλα τα ερωτήματα.
..Πριν ο καλός Θεός της Ελλάδας
αποφασίσει να φτιάξει τα αεροπλάνα με ποιό τρόπο κατέφθανε το ΑΓΙΟ ΦΩΣ μέσα σε λίγες ώρες
και στο τελευταίο χωριό; Μόλις μου ήρθε στη σκέψη ότι πρέπει να υπάρχει έτοιμη απάντηση για κάθε κακόπιστο:
"Κρατούσαν το περσινό φως, το μπαγάτικο ..Τώρα όμως με τα αεροπλάνα φέρνουν φρέσκο! Απο την παραγωγή λοιπόν αμέσως στη κατανάλωση".
...Υπάρχει άραγε και φως που δεν είναι Άγιο; Το φως που εκπέμπει ο ηλιος , που εκπέμπουν οι λαμπτήρες τι φως είναι; Δεν είναι άγιο ; είναι μήπως του διαβόλου;
...Περίεργα πράγματα. Μόνο ο ελληνορθόδοξος πατριάρχης των Ιεροσολύμων έχει την ικανότητα να συγκινεί- με τις παρακλίσεις του, κρυμένος μέσα σττα υπόγεια του ναού χωρις να τον βλεπει κανένας
-τον Πανάγαθο κάθε Μεγάλο Σάββατο καιτου παρέχει φώς μόνο για τους Ελληνορθόδοξους πιστούς .Οι άλλοι ας πάνε στο πυρ το εξώτερο!!!
Εξ άλλου δεν πρέπει να ξεχνάμε μόνο για το δικό μας γένος πολεμούσε και η ίδια η Πανάγια εκεί ψηλά στα τείχη της Κωσταντινούπολης τους Αγαρινούς ..
Αργότερα βέβαια την άφησε να τουρκέψει γιατί ήταν θέλημα θεού.
Και αυτό το θέλημα δεν το προέκυψε με έτσι θέλω.Ο θεούλης ΣΥΓΚΛΟΝΊΣΤΗΚΕ πρώτα απο τις σπαρακτικές παρακλήσεις του ιερωμένου Γενναδίου,μετέπειτα πρώτου ΠΑΤΡΙΆΡΧΗ της τούρκικης κατοχής που ΄φωναζε και ωρύετο προς κάθε κατέθυνση :"καλύτερα να τουρκέψουμε παρά να φραγγέψουμε" Αμ πως; θα έκανε το χατήρι του Παλαιολόγου που ήθελε την ένωση των δύο εκκλησιών προκειμένου να σωθεί η Πόλη;

ΥΓ. Οταν το επίσημο κράτος πρωταγωνιστει στη δημιουργία- άκόμη και σήμερα,τον 21ο αιωνα- πρωτόγονων μύθων,δεν μας γυρίζει απλώς στο σκοταδιστικό ΜΕΣΑΊΩΝΑ, αλλά στην εποχή των σπηλαίων...
ΨΗΦΟΘΗΡΟΥΝ αναισχυντα , επεσχυντα και τελειως απροκάλυπτα, συνεργαζόμενοι και διαπλέκόμενοι εν αγαστεί συμπνία με το τόσο συντηρητικό και οπισθοδρομικό ηγετικό-εκκλησιαστικό κατεστημένο,
οιΕΘΝΟΠΑΤΕΡΕΣ άπαντες...

....."Ε"