ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ:απευθείας σύνδεση με φωλιά πελαργών.

.Πρωτοβουλίας εγκώμιον

Αναδημοσιεύουμε εδώ άρθρο του συμπατριώτη μας Αρχιτέκτονα-Μηχανικού Σπ.Νταλαούτη που είχε δημοσιευθεί στην ΦΩΝΗ πριν ενάμιση χρόνο (1-2-2008) .
"...Να το διαβάζουμε και να παίρνουμε δύναμη...."σημειώνει σε σχολιό του ο Βησσ.Γιωρσπύρος






Αρκετά σχόλια αναφέρονται σε άρθρο στη ΦΩΝΗ (17-7-09)
του πρώην Δημάρχου Μιχάλη Κατραχούρα και το αναδημο-
σιεύουμε (πατήστε ΚΛΙΚ)
Επίσης εδώ και το άρθρο του Βησσάρη Γιωρσπύρου στο επόμενο
24-7-09 φύλλο της ΦΩΝΗΣ

Επίσης (πατήστε ΚΛΙΚ δίπλα) επαναφέρουμε την απόφαση του ΤΕΕ /Τμήμα Ηπείρου από το πανελλαδικής κυκλοφορίας περιοδικό τους,το οποίο αναφέρει ότι o πρόεδρος κ.Ρεκατσίνας απέστειλε την ομόφωνη απόφαση τους στον Υφυπουργό κο Καλογιάννη.

Σχόλιο ανώνυμου που δημοσιεύτηκε την Πέμπτη 16/7/09 στην προηγούμενη ανάρτηση,το αναδημοσιεύουμε και το φέρνουμε "μπροστά¨
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Πριν απο πολλά χρόνια αποφάσισα να ζήσω στην πόλη που γεννήθηκα κυρίως για λόγους συναισθηματικούς.

Το δάσος, ο Λούρος και η γεωγραφική θέση της Φιλιππιάδας δεν θα με άφηναν να πλήξω.
Η ένταξή μου στον κοινωνικό ιστό της πόλης δεν ήταν δύσκολη θά έλεγα μάλιστα οτι ήταν πολύ εύκολη γιατί βρήκα ανθρώπους με κοινούς οραματισμούς και ίσως και κοινές ιδεολογικές προσεγγίσεις. Τα χρόνια πέρασαν, τα παιδιά μεγάλωσαν,τα μαλλιά άσπρισαν και σιγά-σιγά ήρθε η ώρα του απολογισμού. Ο προσωπικός κρίνεται θετικός.
ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑΤΙ.
-Αργησα να καταλάβω οτι οι χοιροτροφικές μονάδες μολύνουν την ίδια μας την ύπαρξη.Οι περισσότεροι επιχειρηματίες φίλοι μας.
-Αργησα να καταλάβω οτι οι κατα καιρούς συλλέκτες ψήφων μόνο για το δικό τους καλό νοιάζονταν.Οι περισσότεροι φίλοι μας και οχι μόνο.-
Αργησα να καταλάβω οτι οι κατα καιρούς ταγοί της τοπικής εξουσίας εξυπηρετούσαν και εξυπηρετούν προσωπικά συμφέροντα. Οι περισσότεροι φίλοι μας και οχι μόνο.
-Αργησα να καταλάβω οτι οι ¨μεγάλοι¨ έδειξαν τον δρόμο στόύς ¨μικρούς¨οι οποίοι μάλιστα τούς ξεπέρασαν. Οι περισσότεροι φίλοι μας και οχι μόνο.
-Αργησα να καταλάβω οτι στην πόλη κάτι μυρίζει.
ΟΜΩΣ δεν άργησα να καταλάβω οτι ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΗΘΟΣ ίσως λίγοι.
Και ΙΣΩΣ να είναι ο λόγος που δεν θα εγκαταλείψω την Φιλιππιάδα και ας με πληγώνει η συμπεριφορά των ΑΧΥΡΆΝΘΡΩΠΩΝ οπου αυτοί και αν βρίσκονται.
ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
16-07-2009

94 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το σχόλιο του "Ελεύθερου" αποτελεί την καλύτερη απάντηση στις "ΥΨΟ...ΜΑΧΙΕΣ" του τέως Δημάρχου.

Θα μπορούσα ακόμη και να προσπαθήσω για μια ακόμη φορά να εξηγήσω. Να αποδεχθώ καλόπιστα ότι δεν κατάλαβε ακόμη τίποτε! Και ότι απλώς συνεχίζει να κάνει λάθος.

Για να καταλάβει θα αρκούσε να του πούμε ότι δεν υπάρχει ούτε ένας κάτοικος αυτής της πόλης που:

1. Να προτίθεται να παραβεί το νόμο επειδή έτσι βολεύει ορισμένους.
2. Να αποδεχθεί, το διαμορφωμένο και προστατευμένο από το Σύνταγμα οικιστικό μας περιβάλλον, να υποκύψει στην αυθάδεια των ελάχιστων ψηλών κτηρίων και ορισμένων.
3. Να θεωρεί εντυπωσιακά κτήρια που μόνο άνθρωποι παρωχημένων αντιλήψεων για την οργάνωση του αστικού χώρου θεωρούν ευλογία για την πόλη. Ενώ πρόκειται για πολεοδομικά εγκλήματα.

Θα αρκούσε. Φαίνεται ότι δεν αρκεί. Γιατί διαφορετικά δεν θα προχωρούσε σε εμφυλιοπολεμικά κηρύγματα στην βάση του ...ουδείς αναμάρτητος. Αντιθέτως, με σωφροσύνη και τις δικές του πιθανές αμαρτίες αναλογιζόμενος, άλλα θα έπραττε!
Εφόσον δεν αρκεί, θα απαντηθεί αυτοκλήτως η παρέμβασή του στο επόμενο φύλλο της ΦΩΝΗΣ, αν φυσικά συναινέσει ο Διευθυντής της, από τον οποίο και μόνο ζητώ την άδεια να δημοσιεύσει το κείμενο που του έχω ήδη αποστείλει.

Βησσαρίων Γιωρσπύρος

ΥΓ

Αυτόκλητος όπως απαιτεί η Δημοκρατία.

Οι ιεροεξεταστές κατείχαν πάντα την εξουσία και την χρησιμοποιούσαν για να επιβάλλουν την σιωπή. Άλλην δύναμη δεν έχω παρά μόνο την πένα μου που δεν σιωπά. Και τα όποια προσόντα μου. Έχεις αντίρρηση αγαπητέ Μιχάλη;

Οι εκλεγμένοι θεματοφύλακες του Δημόσιου Συμφέροντος οφείλουν να δώσουν εξηγήσεις και να κάνουν απολογισμό κατά πόσο τήρησαν την εντολή που έλαβαν. Όχι εγώ ή τουλάχιστον όχι στην ίδια έκταση και από την ίδια γωνιά.

Τόσες λάθος λέξεις σε μια μόνο πρότασή σου αγαπητέ Μιχάλη. Αυτός ο τόσος μεγάλος εκνευρισμός που οφείλεται;

Άλλα προσδοκούσα οφείλω να ομολογήσω! Σαν τον "Ελεύθερο" έκανα λάθος.

Κρίμα!

Ανώνυμος είπε...

Θα είναι μια δύσκολη μέρα για τον κ. Κατραχούρα.

Και όλες οι επόμενες μέχρι την δημοσίευση του επόμενου τεύχους της ΦΩΝΗΣ οπότε θα λάβει και την οριστική του απάντηση.

Ας αρχίσουμε με τα εύκολα.

Εκτός που δεν διαβάζει τους νόμους δεν ανοίγει και τα λεξικά. Και εκτίθεται ανεπανόρθωτα.

Σκαλαθύρματα είναι η ορθή λέξη Μιχάλη. Και όχι σκαλαθυρμάτια. Τέτοια λέξη δεν υπάρχει στην Ελληνική γλώσσα αγόρι μου. Αν είχες γράψει απλώς την λέξη στο word θα είχες πιθανώς προστατευθεί. Υπάρχει βέβαια πάντα η περίπτωση να σου έπαιξε άσχημο παιχνίδι ο δαίμων.

Επί της ουσίας τώρα:

Σκαλάθυρμα σημαίνει πρόχειρο λογοτεχνικό έργο. "Του έστελνα καμιά φορά στιχουργικά σκαλαθύρματα" αναφέρει ο Γ. Σεφέρης. Δεν νομίζω να πιστεύεις ότι ο Γ. Σεφέρης απαξιώνει τα σκαλαθύρματά του.

Σου συστήνω ανεπιφύλακτα να διαβάσεις "ΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ" του Ε. Ροϊδη.

Ο Εμμανουήλ Ροϊδης (1836-1904) συγκαταλέγεται στους αφορισμένους της νεοελληνικής πνευματικής ζωής. Σαρδόνιος και εικονοκλάστης, θέσει απροσάρμοστος, μοιάζει να διακατέχεται από ένα τέτοιο αίσθημα ασφυξίας μέσα στο ελλαδικό τοπίο, ώστε βάλλει με σφοδρότητα κατά πάντων -όλων όσων συγκροτούν τη σύγχρονη, Ελληνική Μικρότητα... Δεν χαρίζεται ούτε στους πολιτικούς ούτε στους πιστούς, ούτε στους προγονόπληκτους ούτε στους ευρωπιθηκίζοντες. Τα άπαντα των "σκαλαθυρμάτων" του -σύντομα άρθρα, αφορισμοί, αποφθέγματα- εδράζονται σε μια θεμέλια διαπίστωση: Η πληγή της Ελλάδας είναι οι Έλληνες...

Κατάλαβες Μιχάλη μου;

Αποδεκτός λοιπόν ο όρος. Κυρίως γιατί δεν μου πήρε πολύ χρόνο να τα συντάξω. Μια δύο ώρες στην καλύτερη περίπτωση. Δύο μέρες στη χειρότερη. Πόσα χρόνια σπατάλησες στο Δημαρχιακό θώκο Μιχάλη μου; Και δεν μπόρεσες ούτε τον σ.δ. να καθορίσεις αριθμητικά όπως είχες νομική υποχρέωση;

Αλλά για αυτά τα δύσκολα που δεν μπορείς να καταλάβεις στα επόμενα σχόλια!

Βησσαρίων Γιωρσπύρος

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ.

Δηλαδή Μιχάλη για να συνεννοούμαστε στα Ελληνικά τουλάχιστον.

Σκαλαθύρματα και φληναφήματα δεν πάνε μαζί! Δεν μπορούν να χαρακτηρίζουν το ίδιο κείμενο!

Κρατώ τα σκαλαθύρματα! Σου χαρίζω τα φληναφήματα!

Στις επόμενες ώρες και μέρες θα στο αποδείξω με λίγο επώδυνο για σένα τρόπο είναι η αλήθεια.

Ανώνυμος είπε...

Παρακαλείται ο ιδιοκτήτης του blog να βρεί ένα μαγικό τρόπο να αναρτήσει ταυτόχρονα τα δύο κείμενα. Του "Ελεύθερου" και του κ. Κατραχούρα.

Για να μπορούμε με την άνεσή μας να "μετρήσουμε το ύψος" του ήθους του ενός και της αυθάδειας του άλλου.

Ανώνυμος είπε...

Πως αλλάζουν οι καιροί !

Τον «θετό του πατέρα», τον σημερινό Δήμαρχο,
εγκαλεί ως μελλοντικό αυτουργό εμφυλίου
πολέμου μεταξύ των Φιλιππιαδωτών , ο τέως
δήμαρχος Κατραχούρας , αν δεν θεσμοθετηθούν
άμεσα τα 17 μέτρα ως ανώτερο επιτρεπόμενο
ύψος οικοδομών….

Σε αυτό το ύψος βολεύεται ο άνθρωπος
προκειμένου να σηκώσει το δικό του
οικοδομικό μέγαρο , δίπλα στο καταρρέον
ιστορικό κτήριο του Τσουμάνη …

Αλήθεια ,
για αυτό άφησε να καταρρεύσουν όλα τα
θαυμάσια πετρόχτιστα ;
για να μπορέσει να χτίσει ανεμπόδιστα ;
Προσβάλουν την κοινή νοημοσύνη
και βιάζουν την ιστορική μνήμη
αυτές οι θέσεις και οι απόψεις του
τέως.,
Ο οποίος για δύο ολόκληρες τετραετίες
δεν κούνησε ούτε το δακτυλάκι του
προκειμένου να βγάλει τη πόλη
από το ΒΟΎΡΚΟ …
Αντίθετα ,
με τις ενέργειες του , την έχει μετατρέψει
σε μια απέραντη ΧΑΒΟΥΖΑ..

ΥΓ. Ας « όψεται » ο νυν δήμαρχος ,
Ο «θετός του πατέρας» , που έβαλε το
χεράκι να γίνει να γίνει δήμαρχος
και στη δύο τετραετίες…

Χωρίς την διάσπαση της ΝΔ , ούτε κλητήρας
στη πόρτα του δημαρχείου…

ΥΓ… Για τον « ΕΛΕΥΘΕΡΟ»:

Θυμάσαι ;

Tότε , που εμείς οι δύο και κάποιοι
άλλοι…πόσο επαναστατικά
και με τι καμάρι τον είχαμε επιλέξει
υποψήφιο ηγέτη;

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ.

ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΘΑ
ΝΟΣΤΑΛΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΚΤΑΕΤΙΑ
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΠΑΝΟΥΣΗ...

ΝΑΙ!

ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ
ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΉ... ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ΤΙΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΠΡΟΫΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ.


ΜΕ ΤΟΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ
ΛΙΘΟΒΟΛIΣΜΟ
ΕΞΕΛΈΩΝΕΣΤΕ;

ΑΝ ΝΑΙ,
ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ..
ΑΝ ΟΧΙ,
ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;

ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ
ΗΓΕΤΗ; KAI...
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΦΥΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
ΦΥΛΑΚΕΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΟΡΘΩΣΗ :

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΦΥΛΑΞΕΙ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ"
ΦΥΛΑΚΕΣ ;

Ανώνυμος είπε...

Κανείς δεν φυλάει κανέναν από κανέναν.

Όσο η πολιτική γίνεται ερήμην των πολιτών οι όποιοι φύλακες θα βρίσκουν τρόπο να κάνουν τα δικά τους.

Διαφάνεια - Συμμετοχή - Έλεγχος

το ιερό τρίπτυχο. Όπου και αν σπάσει οδηγούμαστε στη χαβούζα.

Πιστεύετε ότι όσοι τόσο καιρό κρυφακούν τα γεγονότα περιμένοντας καλύτερες (για αυτούς) ώρες, όσοι ακόμη και σήμερα δεν αντιδρούν στις εμφυλιοπολεμικές κραυγές μπορούν να διεκδικήσουν ρόλο φύλακα του μέλλοντός μας;

Ανώνυμος είπε...

Που είχαμε μείνει;

Α μάλιστα στον σ.δ.

Λοιπόν Μιχάλη.

Ο νόμος (με απλά λόγια για να το καταλαβαίνεις) προβλέπει:

1. Ο σ.δ. πρέπει να καθορίζεται αριθμητικά.
2. Άν δεν έχει καθορισθεί αριθμητικά χρησιμοποείται ο έμμεσος σ.δ. όπως προκύπτει από τις ισχύουσες διατάξεις.
3. Ο έμμεσος σ.δ. ισχύει μέχρις ότου καθορισθεί με νεότερες διατάξεις αριθμητικά.

Τι έπρεπε να κάνεις στα χρόνια της Δημαρχίας σου;

Να φροντίσεις για τον καθορισμό του σ.δ. Να οργανώσεις την Δημόσια συζήτηση, να συντάξεις μελέτες κ.λπ δύσκολα θέματα.

Τι έκανες λοιπόν εσύ Μιχάλη μου;

Απολύτως τίποτε! Και έτσι η εξαίρεση έγινε κανόνας. Γιατί έτσι σε βόλευε!

Ποιοί σε εμπόδισαν να καθορίσεις τον σ.δ. όπως είχες υποχρέωση; Γιατί δεν βγαίνεις να το πείς; Σε πείσανε για το δίκιο τους; Πως σε πείσανε; Εσύ που έπρεπε να πείσεις τους πολίτες γιατί δεν είπες τίποτε;

Πως καθορίστηκε ο σ.δ.; Από τις
προηγούμενες ΙΣΥΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ!

Ποιές είναι αυτές οι προηγούμενες ΙΣΧΥΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ;

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΟΜΑΡΧΗ που δεν την ήξερε κανείς ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΦΛΗΝΑΦΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ!

Τι λέει η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών και η μελέτη της κ. Γεωργούλα για τον σ.δ.;

Αν στοιχειωδώς ήσουν διαβασμένος θα ήξερες ότι η απαίτηση είναι μία: Να μειωθεί ο σ.δ.

Αλλά αν ήσουν διαβασμένος θα ήξερες και άλλα πράγματα. Ή μήπως τα ξέρεις;

Ανώνυμος είπε...

Ποιά πράγματα;

Λίγες μέρες πριν η ΦΩΝΗ έγραφε για του ακάλυπτους χώρους και πως αυτοί "καλύπτονται" με διπλανά οικόπεδα κ.λπ.

Όφειλες, εν τη Δημαρχία σου να ελέγξεις αυτές τις άδειες και να προστατεύσεις την πόλη. Όπως έκαναν πολλοί Δήμαρχοι σε όλη την χώρα. Το έκανες; Ποιά τα αποτελέσματα αυτού του ελέγχου; Τα παρέδωσες ποτέ στον εισαγγελέα ως όφειλες;

Αφού λοιπόν θέλεις να δηλώνεις οιονεί Πολεοδόμος μάθε τουλάχιστον τα βασικά, αναγνώρισε τις ευθύνες σου και πάψε να δημιουργείς εμπάθειες προς ίδιο όφελος.

Αυτά για σήμερα το μεσημέρι. Το βραδάκι άλλα.

Να είσαι καλά, να σε χαιρόμαστε που μας διασκεδάζεις με τα φληναφήματά σου.

Ανώνυμος είπε...

Παρολίγο να το ξεχάσω!

Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι οι πολυώροφες οικοδομές (μπορούν να) έχουν περισσότερα τετραγωνικά από τις τριώροφες.

Αυτό σημαίνει ότι θα (έπρεπε να) έχουν μεγαλύτερο ακάλυπτο χώρο.

Εγγυάσαι ότι αυτό ισχύει για τις οικοδομές που κτίσθηκαν εν τη Δημαρχία σου; Για να σε βοηθήσω λιγάκι ας εξαιρέσουμε τις περιπτώσεις των ημιυπαίθριων.

Σε ενημερώνω ότι οι ίδιοι οι μηχανικοί δεν το εγγυόνται!

Κάτι ξέρουν και σε δουλεύουν, ή προσπαθείς να μας δουλέψεις με την σειρά σου;

Ανώνυμος είπε...

Οι επισημάνσεις και οι προβληματισμοί σου Μιχάλη μου είναι τουλάχιστον ατυχείς. Τι τα θες εσύ και τοποθετείσαι δημόσια για πράγματα που δεν γνωρίζεις;

Δεν γνωρίζεις Μιχάλη μου οτι υπάρχει παγκόσμια κρίση,κόσμος πολύς κόσμος έχασε λεφτά και παντού η οικοδομική δραστηριότητα σταμάτησε. Σταμάτησε και εκεί που δεν υπήρχε κανένας προβληματισμός για ύψη κλπ.

Δεν γνωρίζεις Μιχάλη μου οτι τα χαρακτηριστικά μιας πόλης δεν είναι τα ψηλά κτίρια αλλά η σωστή διαχείριση των πολεοδομικών ζητημάτων απο ειδικούς που καλούν οι κατά καιρούς αιρετοί να αντιμετωπίσουν χωρίς οι ίδιοι να το παίζουν επαίοντες επι παντός επιστητού,όπως ακριβώς έκανες εσύ;

Δεν γνωρίζεις Μιχάλη μου την εμπειρία ευρωπαικών χωρών που διατηρούν σαν κόρη οφθαλμού παλαιά κτίρια προκειμένου οι μελλοντικές γενεές να έχουν αφετηρία για τον τόπο τους.Αλήθεια τα ταξίδια της ΤΕΔΚ δεν σου δίδαξαν τίποτε;

Δεν γνωρίζεις Μιχάλη μου οτι για το συγκεκριμμένο θέμα τουλάχιστον εσύ πρέπει να σιωπάς. Γιατί μη μας πείς οτι δεν προσπάθησες να κάνεις οικόπεδο εντός σχεδίου το χωράφι σου στην μπουσούλιζα, ατυχήσας όμως γιατί δεν ήταν μαζί σου η σύνθεση του εδάφους.

Δεν γνωρίζεις Μιχάλη μου οτι ο κόσμος κάποια στιγμή μπουκώνει απο το κουτόχορτο και τιμωρεί;

Δεν γνωρίζεις Μιχάλη μου το εκλογικό αποτέλεσμα των προηγούμενων βουλευτικών εκλογών και το ηχηρό μήνυμα που σου έστειλε η κοινωνία.

Δεν γνωρίζεις Μιχάλη μου οτι η ημιμάθεια είναι χειρότερη απο την αμάθεια;

Καλά εσυ δεν γνωρίζεις Μιχάλη μου.

Ομως όλος ο κόσμος ΓΝΩΡΊΖΕΙ οτι οι χίλοι νέοι για την αγορά των διαμερισμάτων δαπάνησαν χρήματα πολλά χρήματα προκειμένου να εκδοθούν οικοδομικές άδειες πολλές άδειες (ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ), να συνταχθούν συμβόλαια πολλά συμβόλαια (ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΙ)με τεράστιο οικονομικό όφελος για αυτούς.

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ- ΕΛΕΓΧΟΣ !

ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΛΑΧΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
ΝΕΟΥΣ ΦΥΛΑΚΕΣ
ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΛΕΞΟΥΜΕ
ΝΑ ΜΑΣ ΦΥΛΑΝΕ.

ΚΑΚΕΚΤΥΠΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ !



ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΙΑ ΚΛΗΡΟΥ-
ΕΛΕΓΧΟΣ-ΑΝΑΚΛΗΣΗ- ΕΞΟΣΤΡΣΡΑΚΙΣΜΟΣ. !


Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ….


ΟΝΕΙΡΟ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΧΤΟΣ !


ΥΓ…ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΟΙ
ΟΙ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΙ ΘΑ ΗΤΑΝ
ΚΟΛΑΣΗ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ
ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΕΘΑΝΕΙ Η ΕΛΠΙΔΑ…
ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ
ΣΑΛΤΙΜΠΑΓΚΩΝ..


Ο ΑΛΛΟΤΕ ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΟΠΙΚΟΣ
ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ
ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
ΚΑΛΕΙ,
ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
ΣΕ ΕΜΦΙΛΙΟ ΣΠΑΡΑΓΜΟ,
ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΥ ΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΑΝΕΓΕΊΡΕΙ
ΟΚΤΑΟΡΟΦΗ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΣΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ
(ΠΡΩΝ ΤΣΟΥΜΑΝΗ) ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ
ΕΠΙ ΔΗΜΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ!


ΥΓ…ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ
ΘΡΑΣΟΣ ΤΟΥ !
ΚΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ
ΤΟ ΚΑΤΑΡΡΕΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ
ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΑΤΟ ΠΕΤΡΙΝΟ
ΚΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΤΣΟΥΜΑΝΗ
ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ
ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ ΚΤΗΜΑ ΤΟΥ
ΔΗΜΟΥ…

ΟΜΩΣ Ο ΚΛΕΚΤΟΣ ΤΟΥ
ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΩΤΏΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕ
ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΣΕΙ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ …

ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΉ.

ΑΞΙΖΕΙ …

Ανώνυμος είπε...

Ντροπή σε μας τους "προοδευτικούς"
που θεοποιησαμε τις μετριότητες και τα "κατακάθια" και τώρα γευόμαστε τους καρπούς των...

Ανώνυμος είπε...

Παρόλα αυτά...

ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ.

ΕΔΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ !

Ανώνυμος είπε...

<<...με την ρυμοτομία της και τις εντυπωσιακές οικοδομές στο κέντρο της>> γράφει ο πρώην Δήμαρχος.

και βέβαια η αναφορά του αφορά και αυτές που είναι στην φωτογραφία-τίτλο του blog που στοργικά "αγκαλιάζουν" το καμπαναριό.

Ανώνυμος είπε...

Διαβάστε και συνειδητοποιήστε
τι γράφει και τι ισχυρίζεται
ο ανκδιήγητος!

"Στο κάτω κατω γιατι μια τριώροφη οικοδομή να έχει καλύτερη αισθητική από μια πολυοροφη..."

Με άλλα λόγια:
Δεν έχει καμία διαφορά η εκκλησία
του πολεούχου να περιβάλεται
από οκταόροφα αντί από τριόροφα;

Σοσιαλιστές της ΦΙΛΙΠΠΙΆΔΑΣ να χαίρεστε το καμάρι σας...

Ανώνυμος είπε...

Κατά τον κ. Κατραχούρα ο δικηγόρος κ. Αλέξ. Γεωργίου με την επιστολή του
στη ΦΩΝΗ έβαλε το ζήτημα στην σωστή νομική του διάσταση.
Ο δικηγορικός σύλλογος τι λέει; Είναι έτσι τα πράγματα ;

ο φίλος σας ο Αρτινός

Υ.Γ Που δεν είναι μέτοικος

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΤΙΝΕ,

Επέτρεψε με να σε αποκαλώ
φίλε,
έτσι το νοιώθω...

Χαίρομαι όμως πιό πολύ που
ενας ΑΡΤΙΝΟΣ-επομένως μη μέτοικος
νοιάζεται για τα δικά μας
αδιέξοδα...

ΥΓ. Μη το φέρεις βαρέως.
Σε θεώρησα κάτοικο Άρτας
εκ Φιλιππιάδας προερχόμενο.

Και εγω κατοικος φιλιππιάδας είμαι εκ χωρίου καταγόμενος.
Επομένως μετοικος ειμί..

Με παρεξήγησες άνευ αποχρώντος
λόγου...

ΥΓ Ο ΑΝΤΊ-ΛΟΓΌΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ
ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

AΠΑΝΤΕΣ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ...
ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΑΝ ΨΑΛΜΩΔΙΑ ΥΠΕΡ ΤΟ
ΕΚΛΑΜΒΑΝΕΙ.

ΚΑΙ ΕΣΕΙς ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΒΑΝΤΆΡΑΤΕ
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΊΣΑΜΕ..
ΣΚ..ΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ..

ΥΓ. " ΕΛΕΥΘΕΡΕ"...ΘΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΉΣΩ
ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΊΑ ΣΟΥ,
ΕΑΝ ΑΝΑΦΩΝΉΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ
"ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ"...
ΣΕ ΝΟΙΩΘΩ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ, ΣΕ
ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΟΜΑΙ..ΑΛΛΑ ΜΟΥ
ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ.

ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ,
ΘΑ ΣΕ ΣΥΛΛΑΒΟΥΜΕ.

Ανώνυμος είπε...

OI ΜΥΣΤΙΚΟΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΕΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΠΛΕΟΝ ΥΠΛΛΛΗΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ , ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.
ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΚΡΥΦΟ.

Ανώνυμος είπε...

Αυτά παθαίνεις όταν έχει γενέθλια ο γιός σου.

Κοιμάσαι με δέκα σχόλια ξυπνάς με είκοσι, αθετείς υποσχέσεις.

Όμως...

Χαίρεσαι τις οικογενειακές στιγμές και αυτό δεν αντισταθμίζεται με τίποτε.

Εξάλλου μάλλον δεν αξίζει και τον κόπο...

Όπως και να το δείς όμως ένας Δημόσιος διασυρμός του χρειάζεται.

Όχι για τις "απόψεις" του. Ο καθένας μπορεί να πιστεύει και είναι υποχρεωμένος να λέει ότι θέλει επί των κοινών θεμάτων. Ούτε καν γιατί δημιουργεί πρόβλημα στην πόλη γιατί θέλει να λύσει το δικό του (καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω λέγαν οι παλιότεροι). Όλα κατανοητά, δυστυχώς, σε μιά χώρα που έκανε σύμβολό της την διαφθορά των Δημόσιων λειτουργών της.

Εκείνο που δεν πρόκειται να του συγχωρήσει ποτέ κανείς είναι η επίκληση του κινδύνου "εμφυλίου" προκειμένου να επιβάλλει τις απόψεις του και να το σηκώσει στα 17 μέτρα το ρημάδι.

Δεν επιτρέπονται αυτά Μιχάλη από όσους είχαν Δημόσιο ρόλο, και αν δεν το καταλαβαίνεις ούτε αυτό λυπάμαι για την κατάντια σου.

Ανώνυμος είπε...

Κατατίθεται μια ακατάσχετη αερολογία που ξεκινά από το "Στο κάτω - κάτω της γραφής..." και τελειώνει με την "κατσίκα".

Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου Μιχάλη για αυτό θα σου πω μια πραγματική ιστορία.

Ωραιότατη δεσποινίδα γόνος πολύ πλούσιας οικογένειας των Αθηνών κυκλοφορεί επί σειρά ετών στο Κολωνάκι με μια κατσίκα. Ούτε σκυλάκι, ούτε γατάκι, ούτε ερπετάκι. Μια κατσίκα!

Άν δεν με πιστεύεις, ρώτα το Λάμπρο Πεταλά. Έχει να σου πεί πολύ ωραίες ιστορίες!

Για αυτό σου λέω Μιχάλη μου, πρόσεξε που μπλέκεις. Η εμμονή σου στην "εξύψωση" και την προσέγγιση του "καλού κόσμου" δεν ξέρεις που μπορεί να σε οδηγήσει.

Μη σε δούμε καμιά μέρα με καμιά κατσίκα στην πλατεία Μάστακα να διεκδικείς νέα Δημαρχιακή θητεία!

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ.

Τουλάχιστον ο δικός μου ο παπούς (συνήθεια της εποχής βλέπεις) είχε την κατσίκα στην πλάτη και δεν τον έπιασαν ποτέ.

Να σε δώ με μια γιδούλα στο μπαλκόνι σου και χαλάλι όλα!

Ανώνυμος είπε...

Άφωνος έμεινα από το βάθος του συλλογισμού.

«Είναι αυτονόητο ότι δεν θα είχαν εγκατασταθεί (σημ. οι νέοι κάτοικοι) αν δεν υπήρχαν οι νέες οικοδομές»

Φοβερή σύλληψη! Πως το σκέφτηκες! Τι μυαλό «ξουράφι»!

Να δοκιμάσω κάτι άλλο;

Είναι αυτονόητο ότι αν υπήρχε σχέδιο πόλης, οι τιμές στο κέντρο δεν θα ήταν τόσο ψηλές.

Τώρα όμως υπάρχουν και συνεπαγωγές!

Αν οι τιμές στο κέντρο δεν ήταν τόσο ψηλές θα κτίζαμε μεγαθήρια;

Αν υπήρχαν φτηνά οικόπεδα και οργανωμένη δόμηση, αυτοί που επέλεξαν να μείνουν Φιλιππιάδα θα προτιμούσαν διαμέρισμα σε πολυκατοικία ή κάτι άλλο;

Αν υπήρχε σχέδιο πόλης και οργανωμένη δόμηση, θα υπήρχαν παρά την κρίση, δουλειές;

Αυτοί που θέλουν να μείνουν Φιλιππιάδα, έχουν διασφαλίσει οικοδομικό δάνειο από την τράπεζα και δεν έχουν που να το καταθέσουν νόμιμα;

Αν υπήρχε σχέδιο πόλης και οργανωμένη δόμηση θα μπορούσαν να το καταθέσουν κάπου αλλού και όχι σε διαμέρισμα;

Ποιος είναι ο ρόλος ενός θεματοφύλακα του Δημοσίου συμφέροντος;

Να αγοράζει οικόπεδα στο κέντρο, να φροντίζει για την αύξηση της αξίας τους, και να καλεί σε εμφύλιο για να «σηκώσει» στα 17 – 24 – 27 μέτρα;

Ή

Να φροντίζει για το Γενικό Πολεοδομικό Σχεδιασμό και ότι αυτό συνεπάγεται;

Μήπως το τελευταίο, είναι πολύ δύσκολο για σένα;

Περί οικοδομικής δραστηριότητας το μεσημέρι.

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ

Το πιό σημαντικό Μιχάλη μου είναι το εξής:

Άν οι Δημοτικοί Άρχοντες επί σειρά ετών είχαν κάνει σωστά την δουλειά τους, η οικοδομική δραστηριότητα στην Φιλιππιάδα πιθανόν να άντεχε καλύτερα στην κρίση.

Όσοι προσπαθούν να κρύψουν τις ευθύνες τους για την "φούσκα" που δημιούργησαν ματαιοπονούν.

Όλοι ξέρουν ότι μόνο για την τσέπη τους την πάχυνση ενδιαφέρονται και όχι για το καλό της οικοδομικής δραστηριότητας.

Ανώνυμος είπε...

Θυμάμαι.

Τους δημοτικούς του συμβούλους
να περιφέρονται από καφενείο
σε καφενείο ΥΒΡΙΖΟΝΤΑΣ τον
ακατάσχετα και...
αιφνιδίως με τον χρησμό των σε
αντιδήμαρχο να τον ΑΠΟΘΕΩΝΟΥΝ!

...Έτσι κυβερνούσε τον τόπο

ο Κατσικολάγνος...

Ανώνυμος είπε...

Μήπως καλύτερα "κατσικομάχος" ή "κατσικοκλάστης" τουλάχιστον μέχρι (ποτέ δεν ξέρει κανείς) να μετατραπεί σε "κατσικολάτρη" ή "κατσικολάγνο".

Ανώνυμος είπε...

Ο εμφύλιος επίκειται.

Προβλέπεται μακρύς και
επόδυνος.

Οργάνωση γραμμών ανεφοδιασμού
ο πρώτος και άμεσος στόχος μας.

Αναγκαία προϋπόθεση:

Να κλαπούν επιτελικά σχέδια
αντιπάλου προκειμένου να
εντοπισττεί το ακριβές ύψος
στο οποίο προγραμματίζει
τα πεδία της μάχης...

Αναπόφευκτες οι ΥΨΟ..ΜΑΧΙΕΣ.

Για τα παιδιά μας,
Ρε, γαμώτο !


ΥΓ... Αν αποτύχουμε στην
κατασκοπία,
μη πανικοβάλεστε!
Θα προσφύγουμε στο γνωστό
εξ ΑΘΗΝΏΝ-συμπατριώτη μας-
δικηγόρο.

Αυτοί, οι εξ ΑΘΗΝΛΩΝ ξέρουν
καλύτερα!

Θα μας κατατοπίσουν και νομικά
και πολιτικά.

Τρομάρα σου,
Βησσάρη Γιωρσπύρο,

Είχες το θράσος και το ανάστημα,
ασήμαντε ανθρωπάκο,
με "σοφιστείες, νομικά σκαλαθυ-
ρμάτια και φληναφήματα"-τίποτε
δεν καταλαβαίνω παρότι εκτός
απο Συρρακιώτικα ομιλώ και λίγα
Ελληνικά-
να αντιπαρατεθείς στο γίγαντα
της νομικής επιστήμης !

Σε θυμάμαι ανθρωπάκο,

Τότε,

Σε εκείννη τη συνεδρία του
Δημοτικού Συμβουλίου που το
έβαλες στα πόδια όταν με
μπουρδλογίες επιχείρησες να
παραπλανήσεις τους
Φιλιππιαδιώτες!

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ,
ΒΗΣΣΑΡΗ !

ΝΑΙ ! ΝΑΙ !

Και Εσύ και Εγώ ,

Τον ψηφίσαμε για δήμαρχο
δυό φορές αυτό τον άνθρωπο..

Να μας είχαν κοπεί τα χέρια1

Για τη ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ,
Ρε, γαμώτο ! ! 1

Ανώνυμος είπε...

Για σένα καλιτέχνη του blog.

Πάνω, στη πρώτη γραμμή
το καταρρέον πετρόχτιστο
του Τσουμάνη,

που κρύβει πίσω του το οικόπεδο
φιλέτο !

Πότε θα καταρρεύσει θεέ μου,

για να στεγάσει ο τέως τα
παιδιά του !

Κάτω,

Το ολοφώτινο ΕΠΤΑ-όροφο ΜΕΓΑΡΟ
ΤΟΥ "περιφέροντος το σαρκίο του"
Ανυπόγραφου...

Δίπλα του,

Σαν περιφρονημένος νάνος,
στέκεται το κάποτε καταυγάζον
καμπαναριό !

Μα το Δία,

Δεν έχεις το Θεό σου.

Γιτί μας ανεβάζεις την
πίεση πρωϊ-πρωϊ;

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν Μιχάλη, επειδή εκτός από αναιδής είσαι και πολύ αδιάβαστος, ας προσπαθήσουμε να διορθώσουμε το δεύτερο. Το πρώτο είναι ανίατο. Ίσως βέβαια να υπάρχει μια ελπίδα θεραπείας δια της ομοιοπαθητικής.

"Τα τελευταία 20 χρόνια με την έντονη οικοδομική δραστηριότητα έχουν δημιουργηθεί συγκεκριμένα δεδομένα ύψους."

Δηλαδή: Κοιτάξτε να δείτε. Για 20 χρόνια κάναμε ότι γουστάραμε, διαμορφώσαμε νέα δεδομένα ύψους για αυτό καλά θα κάνετε να βγάλετε τον σκασμό και να μην κάνετε "φασαρία".

Πλην όμως Μιχάλη μου δεν προλάβατε. Ευτυχώς. Το κακό που κάνατε θα σας σημαδεύει για πάντα. Δυστυχώς.

Τα στοιχεία της ΕΣΥΕ δείχνουν αγαπητέ Μιχάλη ότι από το 1985 έως το 2000 κτίστηκαν στην Φιλιππιάδα 260+207+123+121 = 711 οικοδομές.

Το συγκρατείς το νούμερο ή μπερδεύεσαι;

711 οικοδομές. Από αυτές μόνο 41 σύμφωνα πάλι με τα στοιχεία της ΕΣΥΕ έχουν αριθμό ορόφων από τρείς έως πέντε.

Μόνο 41 σπίτια στην Φιλιππιάδα από το 1973 και μέχρι το 2000 έχουν ύψος πάνω από 11.50 και έως 16 μέτρα περίπου.

Από την ΕΣΥΕ πάλι. Πόσες οικοδομές έχουμε στην Φιλιππιάδα: 3898.

Πάμε τώρα στα δύσκολα.

41 δια 3898 κάνει 1.05%
100 μείον 1.05 κάνει 98.95%

Δηλαδή Μιχάλη απλά πράγματα για να καταλαβαίνεις:

Το 99% των κατοικιών στη Φιλιππιάδα είναι ισόγεια έως τριώροφα. Το καταλαβαίνεις ή να στο ξαναπώ;

Αυτά μέχρι το 2000. Τι έγινε μετά;

1. Ο νόμος επέβαλε την προστασία του 99% επαναφέροντας τον όρο αριθμητικά.
2. Η Πολεοδομία ήρθε στην Φιλιππιάδα.
3. Εσύ έγινες (ξανά) Δήμαρχος.

Και αρχίσαμε να κτίζουμε με την ανοχή σου και από ότι αποδεικνύεται την υποστήριξη την δική σου και του νομικού σου συμβούλου στα 24 μέτρα. Παρανομώντας απροκάλυπτα και εξαπατώντας τους πάντες.

Με λίγα λόγια Μιχάλη, έχεις πολύ μεγάλες ευθύνες για να τολμάς και να μιλάς καν. Αυτό το ξέρουν όλοι.

Από αυτή την Δημόσια κατακραυγή δεν μπορεί να ξεφύγεις.

Όσο και αν προσπαθήσεις να ρίξεις αλλού τα φταίξιμο.

Έχεις τεράστια ευθύνη γιατί:

1. Δεν προετοίμασες την πόλη για τα δύσκολα.
2. Δεν βοήθησες την πόλη να βρει το δρόμο της σε ένα σύγχρονο περιβάλλον.
3. Δεν προστάτευσες την φυσιογνωμία της πόλης.
4. Απομύζησες, μαζί με άλλους, τον ιδρώτα των ικανών και εργατικών ανθρώπων αυτής της πόλης .

Και τώρα αμετανόητος, ασυλλόγιστος και αυθάδης σαν τις πολυκατοικίες που βοήθησες να κτιστούν επισείεις τον "εμφύλιο" για να διασωθείς.

Ανώνυμος είπε...

Άς κάνουμε και μια δεύτερη διαίρεση.

41 δια 711 μας κάνει 5.7%.

100 μείον 5.7 κάνει 94.3%

Δηλαδή Μιχάλη μου, με απλά λόγια για να καταλαβαίνεις, από την έντονη οικοδομική δραστηριότητα των 15 τελευταίων χρόνων (πριν το 2000)

μόνο το 5.7% αφορά σχετικά ψηλά κτήρια (μέχρι 16 μέτρα περίπου)

Ο συντριπτικός όγκος της οικοδομικής δραστηριότητας των τελευταίων χρόνων(94.3%) αφορά σε χαμηλά κτήρια.

Το κατάλαβες ή δυσκολεύεσαι;

Τι έπρεπε να κάνει ο Δήμαρχος μιας τέτοιας πόλης για να ενισχύσει περαιτέρω την οικοδομική δραστηριότητα;

Πολύ απλά να ενισχύσει το κύριο ρεύμα. Να απλώσει την πόλη. Να κάνει σχέδιο πόλης.

Τι έκανες εσύ;

Σε εμπόδισαν κάποιοι; Φοβήθηκες; Υποχώρησες; Προσχώρησες; Γλυκάθηκες;

Ότι και να έγινε οι ευθύνες σου είναι τεράστιες. Άν είχες φροντίσει, άν ήσουν προνοητικός, αν είχες δράσει υπεύθυνα, κάποιοι, παρά την οικονομική κρίση, μπορεί να είχαν ψωμί σήμερα.

Το να τους στρέφεις εναντίον του Υπουργείου, του Δημοτικού Συμβουλίου και των πολιτών δεν σε απαλλάσει, ούτε σε γλυτώνει.

Ανώνυμος είπε...

Το βραδάκι τα υπόλοιπα!

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο !

ΑΝΏΝΥΜΕ,
του τελευταίου σχολίου,

Προτείνω να εκτυπωθεί αυτό το συγκλονιατικό σχόλιο σε χιλιάδες
αντίτυπα.
Θα το διακινήσω μόνος μου απο σπίτι σε σπίτι και απο διαμέρισμα
σε διαμέρισμα για να αντιληφθούν,
έστω και τώρα, οι συμπολίτες μας
τι "κουμάσι" μας κυβερνούσε !

Έχει δίκαιο ο φίλος παραπάνω.
Να μου είχαν κοπεί και τα δικά
μου χέρια γιατί και εγώ τον ψήφισα μια φορά...

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ ... Ο καταιγισμός τω αναλύσεων

είναι ασύληπτος.

Συμπληρώνω την πρόταση.

Να εκτυπωθούν τα δύο
τελευταία σχόλια
διότι το προταθέν για
"τελευταίο" έγινε
προτελευταίο πριν εγώ
προλάβω να αναρτήσω
την πρόταση μου .


Να δημοσιευθούν και στη
τοπική εφημερίδα τη ΦΩΝΗ..

Ανώνυμος είπε...

ΦΤΑΝΕΙ !

ΜΗ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.

ΑΣΦΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΙ ΤΕΛΑΙΩΣ ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ.

ΦΑΣΑΡΙΑ ΚΆΝΕΙ...

ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΚΑΠΟΤΕ- ΚΑΠΟΤΕ
ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ,
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΜΠΑΡΣΟ
ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ...

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ,

ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΆΝΕΙ ΤΟ ΤΡΟΠΑΙΌ
ΤΩΝ ΤΕΛΥΤΑΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΏΝ
ΕΚΛΟΓΩΝ..

ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΕΙ
ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΥ..

Ανώνυμος είπε...

Για να δούμε και άλλα στοιχεία της ΕΣΥΕ.

Στην Ήπειρο τον Νοέμβριο του 2008 σημειώθηκε κατακόρυφη πτώση -56.2% στην συνολική επιφάνεια που κατασκευάστηκε σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2007.

Τον Ιανουάριο του 2009 πάλι στην Ήπειρο η πτώση είναι πολύ μεγάλη -33% σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2008.

Αυτά είναι τα πραγματικά στοιχεία Μιχάλη μου.

Άν όμως είχαμε σχέδιο πόλης; Άν είχαμε προετοιμασθεί; Άν είχες κάνει την δουλειά για την οποία εκλέχθηκες;

Το Υπουργείο σου φταίει; Το Δημοτικό Συμβούλιο; Ή η ανυπαρξία δράσης και πολιτικής από την μεριά σου;

Διορθώνω ή οι υστερόβουλες πολιτικές επιλογές και δράσεις σου των τελευταίων, και από ότι αποδεικνύεται καθοριστικών, χρόνων της Δημαρχίας σου;

Και τολμάς από πάνω να μιλάς για "εμφύλιο";

Αίσχος!

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΑΙΧΥΝΟΝΤΑΙ...
ΟΙ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙ !

ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΤΩΝ
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ.

ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΕΡΑΣΤΗ .

Ανώνυμος είπε...

Ότι και να πούμε υπάρχει ένα γιατί!

Ο κ. Κατραχούρας δεν είναι τόσο αφελής ώστε να πιστεύει ότι θα γίνει πιστευτός με αυτά τα οποία λέει.

Γιατί τα λέει λοιπόν; Γιατί εκτίθεται τόσο άκομψα;

Ο στόχος που υπηρετεί είναι απλός:

Πιέζει, όπως και ο νομικός του σύμβουλος, το Δημοτικό Συμβούλιο να αλλάξει απόφαση, γιατί:

1. Δημιουργεί δυσκολίες στα ψέματα που αραδιάζουν. Ξέρουν αυτοί που αλλά ξέρουμε και εμείς!
2. Πιθανή αλλαγή, μην έχουσα όμως καμία δυνατότητα νομιμοποίησης και το ξέρουν αυτό, θα δημιουργήσει ένα πρόσκαιρο κενό. Το κενό αυτό θέλουν να εκμεταλευτούν (χρειάζονται όμως την άρση της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου για αυτό) αφενός μέν για να πουλήσουν τα απούλητα αφετέρου να προλάβει να βγάλει άδεια η ίδιος για να το σηκώσει το ρημάδι.

Δεν έχουν άλλη αγωνία παρά μόνο για την πάρτη τους. Ούτε για την οικοδομική δραστηριότητα ούτε για την πρόοδο της πόλης.

Στεγνά και ξεδιάντροπα θέλουν να εξαπατήσουν, όσους προλάβουν, και πάλι.

Σας το θυμίζω γιατί το έχουν δημοσίως δηλώσει:

Στ' α...α μας. Τα έχω πουλήσει όλα!

Για αυτό και η επίκλιση του "εμφύλιου".

Γαία πυρί μυχθήτω αρκεί να πετύχουμε στους στόχους μας!

Για αυτό και τόσο καιρό δεν μπαίνουν στην κουβέντα για το μέλλον της πόλης τις προοπτικές και τις πολιτικές ανάπτυξης. Για αυτό κινούνται υπογείως συνασπισμένοι.

Ανώνυμος είπε...

Ο άνθρωπος δεν παίζεται!

Δεν έχει κανένα πρόβλημα να ομολογήσει την αποτυχία του, αρκεί να (νομίζει ότι) τον βοηθά στην υπεράσπιση των τετελεσμένων.

Γράφει μεταξύ άλλων:

"Εξ' άλλου το ύψος αυτό (σημ 11.5)έχει καταστρατηγηθεί σε πολλές περιπτώσεις με το κλείσιμο και την επέκταση της απόληξης των κλιμακοστασίων (11.50+3μ)."

Και εσύ Μιχάλη μου, εκλεγμένος και όχι αυτόκλητος θεματοφύλακας του οικιστικού περιβάλλοντος, τι έκανες;

Αποδέχθηκες την παρανομία, για να μπορείς να απαιτείς μετά την "νομιμοφροσύνη" στα κελεύσματά σου επισείοντας τον "εμφύλιο";

Έχεις καταλάβει ότι ήσουν Δήμαρχος για δύο τετραετίες σε αυτή την πόλη και ότι οι ευθύνες σου είναι τεράστιες;

Εμείς, "αργήσαμε να σε καταλάβουμε" όπως λέει ο "ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ".

Εσύ τι κατάλαβες από τη ζωή σου; Μόνο περήφανος δεν μπορείς να είσαι!

Ανώνυμος είπε...

Εξαφανισμένοι απ' το Δημόσιο διάλογο για το μέλλον και την ανάπτυξη.

Κουνούν το "δέντρο" για να πέσουν και να φυτρώσουν οι σπόροι της διχόνοιας. Για να δρέψουν μετά ανενόχλητοι τους καρπούς της.

Πατώντας επί πτωμάτων. Αδιαφορούν αν θα καταστρέψουν το "δάσος". Το μέλλον και την προοπτική αυτής της πόλης. Έτσι έμαθαν να πολιτεύονται έτσι νομίζουν ότι μπορεί να συνεχίσουν!

Συνασπισμένοι υπογείως, οριζόντια διαβρωμένοι, σιγοψιθυρίζουν, ύπουλα "δείχνουν" τους υπεύθυνους, για να προκαλέσουν "εμφύλιο". Τις δικές τους ευθύνες, προκύπτουσες από την άσκηση των καθηκόντων τους, και την κατακραυγή του κόσμου για να καλύψουν.

Συμφωνώ με τον προηγούμενο. Από σπίτι σε σπίτι, από διαμέρισμα σε διαμέρισμα. Σαν το παλιό καλό καιρό.

Ανάκληση και Εξοστρακισμός. Πολύ δυνατά εργαλεία για να τα αντέξει η πλάτη τους!

Δημόσιος Κολασμός. Τι λέτε κ. Εισαγγελέα; Μήπως δεν έχετε αρκετά στοιχεία;

Πάνδημος Ευτελισμός. Τον κέρδισαν με την "αξία" τους.

Ανώνυμος είπε...

Βλέποντας την πρόσκληση για το Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χωρών, πάνω από τη φωτογραφία της ίδιας περιοχής αποκαλύπτεται η μικρότητά μας.

Ανίκανοι να προστατεύσουμε την πόλη, τα μνημεία της, την ίδια την ζωή μας.

Αισχυνόμενοι για αυτό που καταντήσαμε.

Κρύβουμε τις ανομίες μας με τρυκ στον υπολογιστή.

Αδύνατον από την γωνία που τραβήχτηκε η φωτογραφία του καμπαναριού στην πρόσκληση να μην φανεί το τερατούργημα. Το αποκαλύπτει η άλλη φωτογραφία!

Το κρύψαμε, ευφυώς, κάτω απ' το χαλί. Την προσβολή πρόχειρα - πρόχειρα να σκεπάσουμε.

Πόσο ευφυείς είναι αυτοί που για να κρύψουν τις ευθύνες τους διαδηλώνουν "εντυπωσιασμένοι" από το μέγα ύψος;

Πόσο ευφυείς είμαστε όλοι εμείς που τους ανεχτήκαμε και τους ανεχόμαστε;

Ανώνυμος είπε...

Με αφορμή την φωτογραφία απο το Χανι Τσουμάνη που βάλατε το παρακάτω κείμενο.

...Νεοκλασικά μέγαρα που γκρεμίζονται,
ζωγραφισμένα
ταβάνια που ξεφλουδίζουν,
αρχοντικά να καταρρέουν.

Από τις οικογένειες δεν έμεινε κανείς.
Σαν να ήταν εξωγήινοι. Ήρθαν, δημιούργησαν, χάθηκαν.

Περιδιαβάζοντας σε δρόμους της παιδικής σου ηλικίας -
που έγιναν μετά δρόμοι της εφηβείας σου.
Και μετά ξένοι. Αγνώριστοι. Που και που ανακαλύπτεις
ένα νεοκλασικό
να σου χαμογελάει δειλά
σαν παλιός
ξεχασμένος γνωστός.
Οι άγκυρες της μνήμης σου είναι
τα σπίτια αυτά
– τα σημάδια για να βγεις (αν ποτέ βγεις) από το λαβύρινθο.

Που θα τον κάνεις ανάποδα, προς τα πίσω, για να φτάσεις σιγά-σιγά στον εαυτό σου

Μια πόλη ολόκληρη έχει σπασμένα φτερά.
Μια πόλη ολόκληρη θέλει
ν' αγαπήσει αλλά τρομάζει βλέποντας το πρόσωπο της στον καθρέφτη.
Μια πόλη ανέραστη, τσιμεντένια

ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΑΜΑΡΤΙΑ ΔΙΑΠΛΑΣΕΩΣ
ΜΗ ΙΑΣΙΜΟΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙΚΤΗΤΟΣ.

ΨΥΧΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ
ΟΛΕΘΡΙΩΝ!

ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ ΠΑΧΥΔΕΡΜΙΑ....

ΚΑΙ ΚΑΤΕΠΕΚΤΑΣΗ
ΠΑΧΥΔΕΡΜΟ ΚΑΙ ΠΑΧΥΔΕΡΜΑ .

Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ
ΜΑΡΞ-ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

Ανώνυμος είπε...

Η αμέσως καλύτερη δικαιολογία για να αθετήσεις υποσχέσεις είναι να πίνεις το κρασάκι σου παρέα με καλούς φίλους συζητώντας για τα προβλήματα της πόλης.

filoiko είπε...

GOOGLE ΒΙΚΙΠΕΔΕΙΑ

ΘΕΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΣ
Θεός των αμπελιών και του κρασιού.
Ήρθε στον κόσμο τόσο ασυνήθιστα και ασυνήθιστη ήταν και η ζωή του.
Ήταν γιος του Δία και της κόρης του βασιλιά των Θηβών, Σεμέλης.
Η μητέρα του κάηκε από τους κεραυνούς του Δία,
όταν βρισκόταν στον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης.
Ο Δίας πήρε το βρέφος από την κοιλιά της και το κράτησε κλεισμένο
στο μηρό του τους υπόλοιπους μήνες.
Όταν γεννήθηκε τον ανέθρεψαν οι Νύμφες και οι Ώρες.
Ο Διόνυσος δίδαξε στους ανθρώπους την καλλιέργεια του αμπελιού.
Επίσης, ήταν προστάτης του Θεάτρου.
Σύμβολά του ήταν το αμπέλι, ο κισσός κ.ά.

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη καλημέρα,

Θα σου φανεί περίεργο αλλά συμφωνώ με την διατύπωσή σου:
«Στην Φιλιππιάδα ισχύει ο Γενικός Οικοδομικός Κανονισμός (ΓΟΚ 1985) σύμφωνα με τον οποίο το ύψος των οικοδομών έχει σχέση με τον συντελεστή δόμησης.»
Η πρότασή σου έχει δύο σκέλη:
«Στην Φιλιππιάδα ισχύει ο Γενικός Οικοδομικός Κανονισμός (ΓΟΚ 1985)»
Η πρόταση είναι ΑΛΗΘΗΣ.
«Σύμφωνα με τον Γενικό Οικοδομικό Κανονισμό (ΓΟΚ 1985) το ύψος των οικοδομών έχει σχέση με τον συντελεστή δόμησης»
Και αυτή η πρόταση είναι ΑΛΗΘΗΣ.

Η πρόταση όμως:
«Στην Φιλιππιάδα το ύψος των οικοδομών έχει σχέση με τον συντελεστή δόμησης»
ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΗΘΗΣ.
Μπερδεύτηκες;
Ας σε βοηθήσω λίγο. Θα χρειαστεί να πάς αρκετά χρόνια πίσω στο Δημοτικό Σχολείο ή στο Γυμνάσιο. Στο μάθημα της λογικής. Θυμάσαι το παράδοξο;
Ο αστυφύλακας είναι όργανο. (Πρόταση ΑΛΗΘΗΣ)
Το μπουζούκι είναι όργανο. (Πρόταση ΑΛΗΘΗΣ).
Άρα:
Ο αστυφύλακας είναι μπουζούκι (Πρόταση ΑΝΑΛΗΘΗΣ. Μην την πεις ποτέ σε αστυφύλακα κινδυνεύεις)

Το μυστικό Μιχάλη μου κρύβεται σε αυτά που ΔΕΝ ΛΕΣ. Τόσο εσύ όσο και νομικός σου σύμβουλος.

Οι ορθές διατυπώσεις έχουν ως εξής:

Ο αστυφύλακας είναι όργανο ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ.
Το μπουζούκι είναι ΜΟΥΣΙΚΟ όργανο.
Είδες; Από πουθενά δεν προκύπτει τώρα ό αστυφύλακας είναι μπουζούκι. ΤΡΕΙΣ λεξούλες που εντέχνως αποσιωπούνται σε ένα λογοπαίγνιο κάνουν την διαφορά.

Τόσο εσύ όσο και ο νομικός σου σύμβουλος γνωρίζετε ότι ένα κόμμα λιγότερο ή περισσότερο σε νομικά κείμενα – πόσο μάλλον η παράλειψη ολόκληρων προτάσεων μπορεί να αλλάξει πλήρως την έννοια του κειμένου.

Ανώνυμος είπε...

Ας αλλάξουμε λίγο τις προτάσεις και στην θέση του αστυφύλακα ας βάλουμε την λέξη τέως Δήμαρχος . Είδες τι συμβαίνει;

Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν ισχυρίζομαι ότι ένας οποιοσδήποτε τέως Δήμαρχος μπορεί να είναι μπουζούκι! Το αντίθετο μάλιστα. Και ό λόγος είναι απλός. Ένας τέως Δήμαρχος είναι (στους καιρούς μας τουλάχιστον) εκλεγμένος. Ενώ το μπουζούκι είναι κατασκευασμένο.

Ασύγκριτα πράγματα.
Ένας τέως Δήμαρχος δεν μπορεί να είναι κατασκευασμένος. Δεν συμφωνείς;

Όπως βεβαίως και ένα μπουζούκι δεν μπορεί να είναι εκλεγμένο!

Ως εκλεγμένος, έχει ψηφισθεί από κάποιους μεταξύ αυτών και από εμένα. Λογικά θα έπρεπε να είμαι και εγώ, όπως και αρκετοί άλλοι, μπουζούκι. Θέλω να πιστεύω ότι δεν είμαι, ότι δεν είμαστε. Τι λες και εσύ;

Το πρόβλημα δημιουργείται όταν ένας εκλεγμένος Δήμαρχος, δεν αντιλαμβάνεται το κοινό αίσθημα στην πόλη του. Και επιτρέπει εν τη Δημαρχία του να αλλοιώνεται, χωρίς αιδώ, ο χαρακτήρας της.

Μας στοιχίζει Μιχάλη, το γεγονός ότι ένας νυν Δήμαρχος, της συντηρητικής παράταξης, αντιλήφθηκε καλύτερα το κοινό αίσθημα και τώρα κάνει παιχνίδι σε βάρος των προοδευτικών ανθρώπων αυτής της πόλης. ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ!

Μας στοιχίζει Μιχάλη που ένας "προοδευτικός" τέως Δήμαρχος, δεν σέβεται τα χρόνια της Δημαρχίας του, τα χρόνια που κουβαλά στις πλάτες του, ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ, και εκπέμπει "εμφυλιοπολεμικά" μηνύματα.

ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΓΧΩΡΗΘΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ!

ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ!

Ανώνυμος είπε...

Περισσότερα συμπυκνωμένα παραλειπόμενα σε λίγο.

Για να περάσει η ώρα σου διάβασε το σημερινό Ηπειρωτικό Αγώνα των Ιωαννίνων.

Και το Σάββατο την ΦΩΝΗ.

Καλή σου μέρα και πάλι!

Περιμένω νέα σου!

Ανώνυμος είπε...

Ο,ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG
ΔΕΝ ΞΕΓΡΑΦΕΤΑΙ..
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΌΣΟ ΠΟΤΕ
Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ.
ΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΟΥΛΑ ΑΛΛΑΖΕΙ
ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ !

"ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΔΙΑ-ΜΑΡΤΙΑ ΔΙΑΠΛΑΣΕΩΣ
ΝΟΣΟΣ ΑΝΙΑΤΟΣ...

ΥΓ.. ΟΣΑ ΒΟΛΤ ΚΑΙ ΑΝ
ΔΙΟΧΕΤΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ
ΒΟΥΚΕΝΤΡΟ ΤΑ ΠΑΧΥΔΕΡΜΑ
ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΑΘΗ ΚΑΙ
ΑΚΙΝΗΤΑ !
ΥΓ..ΒΟΥΚΕΝΤΡΟ : ΑΙΧΜΗΡΟΤΑΤΟ
ΟΡΓΑΝΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ
"ΚΕΝΤΡΙΖΟΥΝ" ΤΑ ΜΟΣΧΑΡΙΑ
ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΘΕΣΗ..

ΥΓ..ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ "ΚΕΝΤΡΙΣΕΙΣ"
ΣΗΜΕΡΙΝΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΜΕ ΤΑ
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΆ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΑ,
ΟΣΗ ΗΛΕΚΤΙΚΉ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΟΧΕΤΕΥΣΕΙΣ ΜΕΣΩ
ΤΟΥ ΒΟΥΚΕΝΤΡΟΥ ΤΑ ΜΟΧΣΑΡΙΑ
ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΝΑΙΣΘΗΤΑ..
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ,
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...

Ανώνυμος είπε...

Για σας παιδιά της
ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ .

Είναι θαυμάσιο το σημερινό ρεπορτάζ στη Γιαννιώτικη εφημερίδα
ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ.
Θα ήταν πολύ χρήσιμο να γίνει
ευρέως γνωστό παρότι διαφωνώ πλήρως
με την άποψη του ΔΉΜΑΡΧΟΥ με την οποία προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στο χωροφύλακα και τον αστυφύλακα...


Αλήθεια, έχει ξεχάσει ο δήμαρχος
την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού
Συμβουλίου και την οποία ο ίδιος
εισηγήθηκε για την αμετάκλητη
εφαρμογη των 11,50 μέτρων;

Μετά τόσο θόρυβο δεν είχε έστω την
περιέργεια να ενημερωθεί ότι μόνο μείωση υψών και συντελεστών έχει δικαώμα να προτείνει και καμία αύξηση...και όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου μέσω του ΓΠΣ μπορεί να συζητηθεί.


Δεν έχει πληροφορηθεί ακόμα ο δήμαρχος ότι ακόμα και ο υπουργός
εαν υπόγραφε την "τοσο επυθυμητή"
αύξηση,
θα την ακύρωνε μετά πολλων επαίνων και ένας μόνος συμπολίτης μας
με την προσφυγή του στο Συμβούλιο Επικρατείας;

Eαν είχε διαβάσει το τελευταίο άρθρο-ανάλυση στου Βησσάρη Γιωρσπύρου είμαι σίγουρος ότι δεν θα είχε δώσει τέτοια απάντηση
στη Γιαννιώτικη εφημερίδα...


Δεν διανοούμαι να ακολουθει τις
περισπούδαστες αναλύσεις του
συμπατριώτη μας Αθηναίου δικηγόρου..

Ανώνυμος είπε...

Eκείνο που με τρώει,
εκείνο που με σώζει
είναι που ονειρεύομαι
σαν τον Καραγκιόζη .

Μεγάλε Σαββόπουλε

με μια σου φράση
έκανες το ακριβέστερο
ψυχογράφημα μας.

Καραγκιόζηδες είμαστε
με τα πολλά πρόσωπα,τα
τα πολλά επαγγέλματα ,
την μόνιμη πείνα.

Καραγκιόζηδες που ονειρευόμασε
τον εαυτό μας σαν Μέγα
Αλέξανδρο...


ΥΓ ...Μια και ο "ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ"
είναι στη επικαιρότητα να
αγιάσει η πέννα του:

" Oι νεόκοποι αστοί μας, είναι ουσιαστικά φραγκοφορούντες και
παραζαλισμένοι βλάχοι.
Και οι ελάχιστοι απομείναντες βλάχοιείναι ίσως οι μόνοι
αυθεντικοί Έλληνες."

Ανώνυμος είπε...

Από το 2007 και ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες το ύψος των οικοδομών απασχολεί έντονα τους κατοίκους της Φιλιππιάδας. Έγιναν κινήσεις και αναπτύχθηκε έντονη επιχειρηματολογία σε όλα τα επίπεδα, τεχνικό, νομικό, κοινωνικό, πολιτικό.

Προσωπικά πιστεύω ότι ο κ. Αλεξ. Γεωργίου έχει δίκιο στην νομική του άποψη ότι η απόφαση του Νομάρχη του 1973 δεν κατισχύει των γενικών διατάξεων του ΓΟΚ του 1985 σχετικά με το ύψος των κτηρίων. Η αντίθετη άποψη είναι αναμφίβολα σεβαστή.

Ανεξάρτητα από αυτό θεωρώ ότι η πολιτική που εφαρμόσθηκε τα τελευταία χρόνια, χρόνια στα οποία είχα σημαντική ευθύνη ως Δήμαρχος αυτής της πόλης, σε ότι αφορά στο ύψος των οικοδομών, δεν βοήθησε την πόλη. Έγιναν λάθη και τα ψηλά κτήρια δημιούργησαν μια κακή εικόνα για την πόλη μας. Αναλαμβάνω το μερίδιο της ευθύνης που μου αναλογεί.

Σημαντικό μερίδιο ευθύνης αναλογεί επίσης σε όλους τους Δημάρχους και τα Δημοτικά Συμβούλια της πόλης , γιατί δεν κατορθώσαμε παρά τις σημαντικές προσπάθειες που καταβλήθηκαν, να δώσουμε στην πόλη το σχέδιο πόλης που ήταν απαραίτητο.

Επίσης όμως πιστεύω ότι το ύψος των 11.50 μέτρων είναι πολύ χαμηλό για την πόλη. Βεβαίως θα πρέπει με κατάλληλες μελέτες προκειμένου να προσδιορίσουμε ένα ύψος που θα ανταποκρίνεται στις συνθήκες της πόλης, στενοί δρόμοι κ.λπ, αλλά και στις σύγχρονες ανάγκες. Μηχανισμοί ανάπλασης κ.λπ θα μπορούσαν επίσης να βοηθήσουν στο να διαμορφώσουμε μια πόλη για την οποία θα είμαστε όλοι περήφανοι.

Σε ένα σύγχρονο περιβάλλον είμαστε αναγκασμένοι να συνεργαστούμε με τις γύρω πόλεις και χωριά, να διαμορφώσουμε ένα ευρύτερο πλαίσιο ανάπτυξης, στηριγμένο στον αλληλοσεβασμό και στην πεποίθηση ότι η πορεία μας προς το μέλλον είναι κοινή, και ότι ο καθένας έχει να προσφέρει από την μεριά του και σύμφωνα με τις δυνατότητές του αρκετά.

Αντιλαμβάνομαι δυαστυχώς ότι αρκετοί συμπολίτες μας αισθάνονται ότι οι τελευταίες αποφάσεις της πολιτείας δημιουργούν προβλήματα στην οικοδομική δραστηριότητα. Ανεξάρτητα του γεγονότος ότι η παγκόσμια κρίση αλλά και η εγχώρια διαχείριση της έχει σημαντικότατη επίπτωση στην οικοδομική δραστηριότητα, όπως και σε άλλους τομείς της οικονομίας, οι χειρισμοί που έγιναν αλλά και η έλλειψη προετοιμασίας της πόλης για τις δύσκολες εποχές έχουν αναμφίβολα παίξειεπίσης σημαντικό ρόλο . Όλοι έχουμε μερίδιο ευθύνης για αυτό και φυσικά και εγώ προσωπικά. Δεν συμφωνώ όμως ότι αυτή η κατάσταση πρέπει να οδηγήσει σε προσωπικές και αδιέξοδες αντιπαραθέσεις. Θα πρέπει με προσοχή, ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση να σχεδιάσουμε το μέλλον αλλά και να προβούμε σε όλες τις άμεσες ενέργειες που απαιτούνται προκειμένου να αντιμετωπίσουμε την κρίση.

Για αυτό προτείνω ότι με πρωτοβουλία του Δήμου θα πρέπει άμεσα οι φορείς της πόλης να προτείνουν συγκεκριμένα μέτρα για τα οποία όλοι μαζί θα πρέπει να διεκδικήσουμε την συμβολή της πολιτείας στην υλοποίησή τους.

Μιχάλης Κατραχούρας
τ. Δήμαρχος Φιλιππιάδας

Ανώνυμος είπε...

Συγκρατηθείτε!

Δεν το υπέγραψε ο Μιχάλης.

Δεν πρόκειται επίσης για πλάκα.

Έτσι όμως θα έπρεπε ένας τέως Δήμαρχος να τοποθετείται αν θέλει το καλό της πόλης.

Προφανώς θα υπήρχαν αρκετές διαφωνίες. Θα καλλιεργούσε όμως το αλληλοσεβασμό και όχι την μισαλλοδοξία.

Ποιοί λόγοι τον οδήγησαν να υπογράψει αυτό το παράλογο κείμενο που δημοσιεύτηκε στην ΦΩΝΗ μόνο αυτός μπορεί να εξηγήσει.

Δεν τον βοήθησε, δεν βοήθησε την πόλη και έγινε αιτία να εκτεθεί ανεπανόρθωτα.

Έτσι δεν είναι Μιχάλη;

Βησσαρίων Γιωρσπύρος

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχως βησσαρη ειμαστε ακομα καλα συγκρατημενοι ωστε να πιστεψουμε οτι γραφτηκε απο τον ιδιο... Δεν μπορει ειναι αδιανοητο. ΤΕΛΟΣ

Ανώνυμος είπε...

θΕΜΗ ,

Παραλίγο να την πατήσω...

Νόμισα ότι δεν άντεξε άλλο
ο τέως Δήμαρχος και ξέσπασε ομολογώντας την πραγματικότητα..

Ψάχνω για τον φαρσέρ,
ΒΟΉΘΑΜΕ...

Ανώνυμος είπε...

Ορίστε μια εξήγηση γιατί ο κ. Κατραχούρας έγραψε αυτά που έγραψε (προσπαθώ να αποφύγω τους χαρακτηρισμούς, μην προκύψει καμία όαση πάλι. Αλήθεια δεν ενοχλήθηκε από το κήρυγμα μισαλλοδοξίας να του πετάξει καμιά συμβουλή;)

Διαπιστώνω ότι σε πολλά κείμενα στο blog γίνονται πολλές ερωτήσεις. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ!

Ένας κορδωμένος "πατερούλης" ενοχλείται πολύ όταν τα "πιτσιρίκια" του απευθύνουν όλα αυτά τα αφελή γιατί ετούτο, γιατί εκείνο.

Αισθάνεται ότι υφίσταται κάποιο μαρτύριο της Ιεράς Εξέτασης. Άσε που του θυμίζουν πόσο απρόσεκτος ήταν που "συνέβαλε" στο να δημιουργηθούν τα "πιτσιρίκια".

Εκνευρίζεται.

Πετά μια κουβέντα χωρίς να την πολυσκεφτεί και βροντά την πόρτα πίσω του. Αδύναμος να απαντήσει στις απανωτές ερωτήσεις, φυγομαχεί προσπαθώντας να παραμείνει κορδωμένος.

Ούτε του περνά από το μυαλό ότι τις ερωτήσεις τις εκπέμπουν τα ίδια τα "πιτσιρίκια" του, τα ψηλά κτήρια που τόσο αγαπά.

Αυθάδη και κορδωμένα και αυτά σαν τον ίδιο δεν βάζουν γλώσσα μέσα.

Ανώνυμος είπε...

Επιμένει και σήμερα ο Ηπειρωτρικός Αγώνας.

Ένα καταπληκτικό άρθο του Θύμιου Τζάλλα στην τελευταία σελίδα που πρέπει να διαβάσουν όλοι.

Βησσαρίων Γιωρπύρος

Ανώνυμος είπε...

Διαφωνώ με την άποψη του Δήμαρχου για την ύπαρξη ενός επιπλέον ορόφου.

Είναι αντίθετη στον νόμο και δημιουργεί προηγούμενα στο τρόπο σκέψης. Γιατί να μην διεκδικήσουμε και αύριο άλλον ένα ακόμη όροφο.

Διαφωνώ επίσης γιατί έχασε τη ευκαρία να θέσει δημόσια το θέμα του ΓΠΣ και της απαίτησης να βοηθηθεί η Φιλιππιάδα από την πολιτεία προκειμένου να αντιμετωπίσει τα χρόνια προβλήματά της. Ίσως όμως και λίγο να τον αδικώ.

Δεεν καταλαβαίνω επίσης πως τεκμηριώνονται τα περί γενικού αιτήματος κ.λπ. Οι κάτοικοι της Παλιάς και του Ελευθεροχωρίου έχουν συνταχθεί με αυτό το "γενικό αίτημα" για παράδειγμα; Ή αφορά μόνο σε κάποιους από στους κατοίκους του "κέντρου";

Όμως δεν μπορώ να μη σημειώσω την διαφορά από τον τέως.

"Σαν Δήμαρχος έπραξα αυτό που επιτάσουν οι νόμοι. Σαν κάτοικος και σαν πολίτης διεκδικώ έναν όροφο ακόμη"

Όσο και να διαφωνείς δεν μπορείς να μην αναγνωρίσεις την προσοχή στην διάκριση των ρόλων και στην αποφυγή πυροδότησης της όποιας έντασης.

Ενώ ο "προοδευτικός"; Τι τόχε να κάνει;

Ελπίζω μόνο ο Δήμαρχος να μην συντάσεται παρασκηνιακά στις όποιες, αναποτελεσματικές, πιέσεις ασκούνται.

Γιατί τότε θα έχει αποποιηθεί το ρόλο του σαν Δήμαρχος και θα ενεργεί ως απλός πολίτης. Άλλο η γνώμη, άλλο η ενέργεια προς μια κατεύθυνση.

Εκτός άν υπάρχει καμιά ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ή κανένα δημοψήφισμα να διεκδικηθεί και άλλος όροφος και δεν τον έχουμε πάρει χαμπάρι!

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ

Υπάρχει πάντα βέβαια η εκδοχή και με το χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα.

Και η απαίτηση να διευκρινήσει:

12.0, 12.80 ή 15.80;

Τι εννοεί με τον ένα όροφο ακόμη;

Ανώνυμος είπε...

Περιβαλλοντολογικό κέντρο στο Ζηρό θα κάνετε.
Πολύ ωραία.
Τη βρύση απέναντι από το καφενείο στη στροφή προς Ζηρό γιατί την χαλάσατε:
Τριάντα χρόνια την θυμάμαι νε τρέχει.
Τώρα τι σας πείραξε;
Ο φίλος σας ο Αρτινός

Ανώνυμος είπε...

Προς τι αυτός ο θόρυβος;
Γιατί τόση φασαρία;

Τι έγινε και φθάσαμε
στα πρόθυρα εμφύλιου πολέμου;

ΓΙΑΤΙ ; Γιατί;

Τόσα πολλά "γιατί" !

Εκατοντάδες σχόλια
από αυτό εδώ το blog !

Kι απάντηση δεν παίρνουμε.

Εγώ προσωπικά όχι μόνο
συμφωνώ με το Μιχάλη αλλά
και υπερθεματίζω !

Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ δήμαρχος δεν
θα είναι μόνο ο ηθικός
αυτουργός αλλά και ο ΦΥΣΙΚΟΣ
του επικείμενου εμφύλιου...


Οι ευθύνες του είναι τεράστιες!

Με μια του κίνηση έπρεπε
να λύσει το πρόβλημα πριν
ακόμα δημιουργηθει..

Γιατί,απλούστατα, αν στη θέση
του ήταν ο ΜΙΧΆΛΗΣ,
ΕΚΕΊΝΟ ΤΟ "κ...χαρτο" που
έστειλε το ΥΠΕΧΩΔΕ για τα
11,50 μέτρα θα είχε
πεταχτεί στον σκουπιδοτενεκιέ
της ιστορίας...Χωρίς να το πάρει
κανένας χαμπάρι.

Οπότε,
οι παραγωγικές δυνάμεις του
τόπου, τουτέστιν οι μηχανικοί
χέρι χέρι με τους χοιροτρόφους
θα οδηγούσαν τους συμπολίτες μας
στη γη της επαγγελίας...

ΑΠΛA ΚΑΙ ΩΜA :

Θα είχε κάνει φτερά το
κωλοέγγραφο!

Έτσι λύνονται οι
ΓΟΡΔΙΟΙ ΔΕΣΜΟΙ...

ΟΧΙ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ !

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ,

ΓΙΝΕ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ.

ΤΙ ΥΠΟΝΟΕΙΣ;

Ανώνυμος είπε...

Μην είσαι ανυπόμονος !

Δεν θέλω βιασύνες...

Ανώνυμος είπε...

Οχι μόνο οι μηχανικοί και οι χοιροτρόφοι. Ξεχασες τους ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

Εχεις δίκαιο. Ξεχασα τους
συμβολαιογράφους!

Και να έχεις υπόψη σου
τούτο το καταπληκτικό:

Σύμφωνα με προσφάτως λεχθέντα
απο τον ΜΙΧΆΛΗ μας τα πολλά
και τόσο καλοφτιαγμένα
διαμερίσματα έφεραν χίλιες
οικογένειες στη Φιλιππιάδα μας!

Για φαντάσου.

Χίλιες οικογένειες σημαίνει
χίλια διαμερίσματα πωληθέντα..

Χίλιες πωλήσεις σημαίνει
Χίλια συμβόλια...

Και από τα χίλια συμβόλια
να μη πάρει τα οκτακόσια η
δικαιά μου;

Για τα παιδιά μας ,
Ρε, γαμώτο !

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΚΡΥΒΕΤΕ,ΤΟ ΟΣΜΙΖΟΜΑΙ !

ΘΑ ΦΩΝΑΞΩ .

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ "ΠΝΥΞΩ" ΜΈΣΑ
ΜΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ :

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΚΑΡΠΟΣ ΤΟΥ
ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ.
ΑΦΕΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ
ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΟΣ...

ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ ΤΙΠΟΤΕ.

ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ...

ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΩΝΕΣ ΣΑΝ ΤΟΥ
ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ :

"ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ"

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΛΥΤΕΡΟ...

ΥΓ ..ΣΤΗ ΦΩΝΗ ΠΟΥ ΤΥΠΟΘΗΚΕ
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ
ΑΡΘΡΟ..

ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ
ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΤΟΥ !!!

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ... Το εμφυλιοπολεμικό
σάλπισμα του Μ.Κατραχούρα
σχολιάζει ο Βησσαρίων...

Χωρίς φόβο και χωρις πάθος
εκτιμείστε και αυτό το σάλπισμα
του ΚΑΤΡΑΧΟΥΡΑ και το
πολιτικό ΣΚΕΠΤΙΚΌ του ΒΗΣΣΑΡΗ
ΓΙΩΡΣΠΥΡΟΥ για να διαπιστώσετε
επιτέλους τι ανθρωπολογικούς
τύπους μας λανσάρει η κάθε
καμματική νομεκλατούρα να μας
κυβερνήσουν !

Ως πότε θα ανεχόμαστε να μας
θεωρούν πρόβατα και δεχόμαστε
να μας ορίζουν τον "τσοπάνο"
που θα μας προστατεύει από το
λύκο;

Αναφέροομαι σε όλα τα κόμματα
και όχι μόνο του δικομματισμού..

Αν εξαιρέσω το εξαιρετικό άρθρο
του Νίκου Καρατζένη,
που στο διάλο κρύβονται οι τόσοι
άλλοι των γραμμάτων και των
κομμάτων,όλων ανεξαιρέτως;

Δεν αισχύνονται από αυτό το
εμφυλιοπολέμικό και κατάπτυστο
σάλπισμα;

Βησσάρη, το ΑΙΔΩΣ να το
στείλεις σε όλους μας.
Αυτό το γέρας μας πρέπει.

..."Ε"

Ανώνυμος είπε...

Και μας ΠΡΈΠΕΙ... διότι
πειθήνια οργανέτα του
κομματικού κατεστημένου
δεν μπορούμε να δούμε τίποτε
πέρα από την μύτη μας

ΝΙΚΟΣ ΓΙΩΓΙΑΣ είπε...

ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΡΑΞΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΖΗΛΟ.ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΣΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΠΙΤΕΙΔΙΩΝ

filoiko είπε...

Nίκο σ ευχαριστούμε.
Πρέπει όλοι να αναθεωρήσουμε την στάση μας στα ζητήματα που αφορούν την πόλη που ζούμε.
Εστω αυτά τα λίγα που έγραψες βοηθάνε.
Θέλουμε να επανέλθεις.

Ανώνυμος είπε...

Πανηπειρώτικο το ενδιαφέρον, για τα συμβαίνοντα στην πόλη μας.

Πανελλήνιου ενδιαφέροντος το θέμα της ημερίδας του ΤΕΕ. Το Φθινόπωρο.

Πανελλήνιο το θέμα της εφαρμογής του "αριθμητικά".

Ακόμη και οι ίδιοι πλέον αρχίζουν να ομολογούν: Τα 11.50 είναι το νόμιμο ύψος για την Φιλιππιάδα.

Και αυτός επιμένει "προοδευτικά":

"Έχεις μεγάλη ευθύνη για το πάγωμα της οικοδομικής δραστηριότητας. Έπρεπε να το "πνίξεις" το έγγραφο του ΥΠΕΧΩΔΕ" είπε στον Δήμαρχο σύμφωνα με αυτήκοους μάρτυρες.

Φανταστείτε τώρα τι μπορεί να έχει "πνίξει" εν τη Δημαρχία του ο τύπος.

Πως το είπε ο ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ;

“Κάποιοι όμως με τον αγώνα τους δημιούργησαν ένα τετελεσμένο. Έστειλαν μήνυμα για την επόμενη φορά. Να είμαστε σίγουροι ότι όσοι αυθαιρετούν ή παίζουνε με το νόμο και τα "παράθυρά" του θα το σκεφθούν πολύ να το ξανακάνουν όταν ξέρουν ότι κάποιος τους έχει ήδη πάρει μυρωδιά.”

Χωρίς "εμφύλιους".

Με δύναμη και πάθος. Με πλήρη τεκμηρίωση. Με φαντασία και δημιουργικότητα.

Από τους πολίτες για τους πολιτικάντιδες της συμφοράς.

Που αποχωρούν εκνευρισμένοι από τα σκαλαθύρματα αυτού του blog.

Σύντομα άρθρα, αφορισμοί, αποφθέγματα- που εδράζονται σε μια θεμέλια διαπίστωση: Η πληγή της Ελλάδας είναι οι Έλληνες... πολιτικάντιδες.

Μιχάλη καληνύχτα,

Ένα μεγάλο ευχαριστώ που μας "ανέβασες" καλοκαιριάτικα!

Δεν θα σε χρειατούμε άλλο. Ελπίζω να το κατάλαβες. Αν πάλι όχι τα ξαναλέμε!

Ανώνυμος είπε...

Η απάντηση στην πολιτική του "πνίξτο" από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κ. Παπούλια:

"Η κρίση εμπιστοσύνης του κόσμου στο πολιτικό σύστημα είναι βαθιά.

Όχι μόνο, γιατί κάποιοι εκπρόσωποι του λαού χρησιμοποιούν την πολιτική ως εφαλτήριο για τρυφηλή ζωή, ούτε επειδή διαχρονικές παθογένειες στη δημόσια διοίκηση παραμένουν ζωντανές.

Η κρίση είναι βαθιά κυρίως επειδή έχει τρωθεί ο αξιακός κώδικας."

Για αυτό παντού ξεφυτρώνουν κινήσεις πολιτών. Αυτόκλητες, επί παντός επιστητού, βάζουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τον κάθε λογής πολιτικάντη της συμφοράς.

Ανώνυμος είπε...

Αναδημοσίευση από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ. Αποσπάσματα από την συνέντευξη του συνταγματολόγου Νίκου Αλιβιζάτου:

"Με την αναθεώρηση του 1986, το πολίτευμά μας έγινε το ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟΤΕΡΟ κοινοβουλευτικό πολίτευμα της Ευρώπης.

Πρόκειται για την πιο ακραία εκδοχή το πλειοψηφικού κοινοβουλευτισμού αφού .... ο πρωθυπουργός έχει ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ.

Και τούτο χωρίς να υπάρχουν σοβαρά ΘΕΣΜΙΚΑ ΑΝΤΙΒΑΡΑ ... ή και πραγματικά ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ... προς τους οποίους θα όφειλε να λογοδοτεί."

ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΕΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ συνιστά ο κ. Αλιβιζάτος.

ΈΧΕΙ ΤΡΩΘΕΙ Ο ΑΞΙΑΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ διαπιστώνει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.

Ασφυκτιά η πολιτική ζωή. Παλεύουν με κινήσεις οι πολίτες να βρούν το δίκιο τους.

"ΠΝΙΞΤΟ" συνιστά ο κ. Κατραχούρας. Επισείει ανερυθρίαστα τον κίνδυνο του "εμφυλίου" για να επιβάλλει τις απόψεις του.

Τόσο μακριά από τις απαιτήσεις του Δημόσιου Διαλόγου. Ανήκει στην παλιά σχολή που σπρώχνεται στην έξοδο. Ο ίδιος χωρίς να το καταλάβει βρέθηκε με την μια απ' έξω.

Ανώνυμος είπε...

Συνεχίζει ο κ. Αλιβιζάτος και συνιστά:

"Στους πολιτικούς μας να αναλάβουν τις ευθύνες τους, και στους πνευματικούς ανθρώπους να σταματήσουν να ποιούν την νήσσα"

και διαπιστώνει:

"Η ποιότητα της Δημοκρατίας μας πάσχει. Ελάχιστοι αξιόλογοι Έλληνες και Ελληνίδες αποφασίζουν να ασχοληθούν με τα κοινά. Οι περισσότεροι βρίσκουν άλλους τρόπους για να διοχετεύσουν το ταλέντο και την ενεργητικότητά τους. Θα πρέπει επιτέλους να διερωτηθούμε γιατί."

Αυτές είναι οι αναζητήσεις και οι διαπιστώσεις κάθε Έλληνα και κάθε Ελληνίδας.

Πολλοί επιλέγουν να πάνε για μπάνια. Άλλοι επιμένουν (και χωρίς να χάνουν τα μπάνια).

Τι θα συμβεί κανείς δεν ξέρει, κανείς δεν μπορεί να προδικάσει.

Το σίγουρο είναι ότι η κατάσταση δεν πάει άλλο, με τις "φούσκες" και με τα "πνίξτο".

Πόσο ακόμη, πόσοι ακόμη θα εξακολουθήσουν να ποιούν την νήσσα;

Ανώνυμος είπε...

Eπι τέλους !

Τρείς μέρες τώρα με κρατάτε στο περίμενε.
Κάτι είχα ακούσει, κάτι είχα
οσφρανθεί, δεν ήμουν όμως σίγουρος.

Πόσο αξιόπιστος θα ήμουν εάν έγραφα ότι:
Μου είπαν ότι "αυτός" είπε στον σημερινό δήμαρχο να το "πνύξει" αφού εγώ ο ίδιος δεν ήμουν παρών;

Αφού δεν ήμουν αυτήκουος μάρτυς
πάλευα να το "πνύξω μέσα μου" τόσες
μέρες. Αβάσταχτο μαρτύριο. Ο για δύο ΄τετραετίες εκλεκτός των "προοδευτικο-σσοσιαλιστών"
είπε στο τωρινό Δήμαρχο να να ΠΝΥΞΕΙ το έγγραφο του ΥΠΕΧΩΔΕ για να μή το πάρει κανείς χαμπάρι ώστε να μπορεί το κύκλωμα της οικοδομής να θυσαυρίζει απερίσπαστα

Καμαρώστε τον !!

Για να λέμε όμως και του στραβού
το δίκαιο πρέπει να ομολογήσω οτι
συμπολίτης μας, που ισχυρίζεται
ότι είναι γνώστης των πραγμάτων,
μου είπε ότι και ο δήμαρχος είχε κάνει παρέμβαση στο ΥΠΕΧΩΔΕ από τον προηγούμενο Δεκέμβρη να μη σταλεί στη Φαιλιππιάδα αυτό το ιστορικό έγγραφο.
Το μόνο που κατάφερε ήταν να καθυστερήσει τη αποστολή του
μέχρι το Φλεβάρη .

ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΉ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΛΗΘΕΥΕΙ
ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΟΥΤΖΩΣΩ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΝΑ
ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΩ;

ΕΜΕΙΣ τους εκλέγουμε να πάνε τον τόπο μπροστά και αυτοί λυσσάζουν για την εκλογή των μόνο και μόνο
να πνύγουν τα έγγραφα που δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντά τους!

Ξαναψηφίστε τους.
ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΤΟΠΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

Χρυστόδουλάκη !

Και εμεις μαζί σου ,

στην Αθανασία .

Και συ Χάροντα Μ..μη, μη
βιαστείς να εκδώσεις ΠΑΣΣΠΟΡΤ
για τον άλλο κόσμο.

Ανώνυμος είπε...

ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ
ΣΕ ΣΥΝΕΠΗΡΑΝ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ
ΜΝΗΜΕΣ...

"Εδω έξω θάνε κρυμμένοι,
όπως οι μνήμες μας"...

ΔΥΌ ΦΟΡΈΣ ΕΙΔΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ,
ΤΙ ΛΌΓΟΣ!!!

ΈΚΣΤΑΣΗ !!!

Ανώνυμος είπε...

Μιλτιάδης Ζήκος,

Πέραν πάσης αμφιβολίας, αγαπά και πάσχει για αυτό τον τόπο.

Αυτή η πόλη του χρωστά πολλά.

Ανώνυμος είπε...

Διορθώνω

Μιλτιάδης Θωμά Ζήκος.

Γιατί έτσι του αρέσει!

filoiko είπε...

Απο καρδιάς ευχαριστώ πολύ

AΝΩΝΥΜΕ φίλε.

Ανώνυμος είπε...

Σπύρος Νταλαούτης.
Αρχιτέκτων.

Από τα πιό αγαπημένα παιδιά αυτής της πόλης.

Διαβάζω και ξαναδιαβάζω το "Πρωτοβουλίας Εγκώμιον" με αφορμή την εκδήλωση για τα πετρόκτιστα.

1η Φεβρουαρίου 2008 δημοσιεύθηκε το κείμενό του στην ΦΩΝΗ.

Πόσο δίκιο έχουν όσοι πιστεύουν ότι αυτή η εκδήλωση άλλαξε πολλά στη πόλη!

Πόσο λυπάμαι, που δεν ήμουν εκεί.

Το κείμενο του Σπύρου θα μείνει για πάντα στην Ιστορία αυτής της πόλης. Φωτεινός οδηγός για τους μηχανικούς μας. Παλιότερους και νέους.

Να αναρτηθεί σε περίοπτη θέση στο blog. Να το διαβάζουμε και να παίρνουμε δύναμη.

Το ωφείλουμε στον Σπύρο.

Το χρειαζόμαστε.

Σπύρος Νταλαούτης. Αρχιτέκτων.

Και αυτός πέραν πάσης αμφιβολίας, αγαπά και πάσχει για αυτό τον τόπο.

Ενυπόγραφο αυτό το σχόλιο σαν ένδειξη της αγάπης και του σεβασμού μου προς το πρόσωπό του.

Βησσαρίων Γιωρσπύρος.

Ανώνυμος είπε...

Μιλτιάδη, θα μας τρελάνεις πάλι καλοκαιριάτικα. Άσε μας να κάνουμε και καμιά δουλειά. Έχουμε παιδιά να μεγαλώσουμε!

Ανώνυμος είπε...

Στο χέρι μας είναι "η κατοικία να μην είναι εμπόρευμα αλλά κοινωνικό αγαθό"

"Διδάσκεται αυτή η αλήθεια σε όλα τα Πολυτεχνεία"

"Ενάντια στους καιρούς οφείλουμε να αισιοδοξούμε και να προσπαθούμε"

Απέναντι στους "πνίχτες" των ιδεών, των αισθημάτων, των εγγράφων.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ
ΣΤΡΑΒΌ ΤΟ ΚΛΙΜΑ-ΕΤΣΙ ΚΑΙ
ΑΛΛΟΙΩΣ ΑΧΡΗΣΤΟ-ΗΡΘΕ ΚΑΙ
Ο ΓΑΪΔΑΡΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ
ΣΤΟΜΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ
ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΕ.
ΕΝΩ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ
ΑΚΟΜΗ ΤΟΝ ΤΡΥΓΟ..

ΘΑ ΠΑΛΑΒΩΣΩ !

ΨΗΨΊΖΟΥΝ ΟΜΟΦΩΝΑ ΤΑ 11,50 ΜΕΤΡΑ
ΑΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑΤΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΣΤΟΝ "ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ":
"ΩΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΑ 24 ΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ 11,50 ΠΟΛΥ
ΛΙΓΑ .."
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ( Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ)
ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ
ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΟΛΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΝΟΣ
ΑΚΟΜΗ ΟΡΟΦΟΥ.!
ΣΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ,ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ
ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ :" ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ
ΤΑ 11,50 ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ
ΜΙΑ ΑΝΤΙΦΑΣΗ.." ! !

ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕ,

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΛΕΓΕΣ ΑΥΤΑ ΟΤΑΝ
ΣΥΣΣΩΜΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥMΒOYΛΙΟ
ΑΠΟΔΕΧΟΤΑΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΕ
ΟΜΟΦΩΝΑ ΤΑ 11,50 ΜΕΤΡΑ;

AΦΟΥ
ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ,ΔΗΜΑΡΧΕ,ΟΤΙ:
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΕΧΩΔΕ ΑΝ
ΥΠΟΓΡΑΦΕ ΑΥΞΣΗΣΗ ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ,
ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΘΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΝ
ΜΕΤΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΠΑΙΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ,

ΣΕ ΤΙ ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΗΛΩΣΗ
ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΝΟΣ
ΑΚΟΜΗ ΟΡΟΦΟΥ;
ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΣΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟΠΟΛΕΜΙΚΟ ΤΕΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟ;

KAI AN ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑ
ΣΟΥ ΚΑΤΟΘΩΝΕΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΕΝΑ
ΑΚΟΜΗ ΟΡΟΦΑΚΟ ΣΤΑ ΦΤΩΧΑΔΆΚΙΑ
ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ,
ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΊΤΗ
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ;
EΓΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΜΑ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ
ΤΟ ΔΙΟΡΟΦΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΝΟΣΟΚΑΚΟ
ΤΩΝ 3,5Ο ΜΕΤΡΩΝ ;

ΔΗΜΑΡΧΕ, ΣΕ ΕΠΑΙΝΕΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΑΡΧΙΚΑ ΓΕΝΝΑΙΑ ΣΟΥ ΣΤΑΣΗ,

ΕΣΧΑΤΩΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ
"ΜΠΑΖΕΙΣ" ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ..


ΥΓ ..ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ AΥΤΗ ΤΗ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;

Ανώνυμος είπε...

Μια-μια διαλεγμένες οι λέξεις στο Πρωτοβουλίας Εγκώμιον.

Μηνύματα πολλά. Και δυνατά.

Όλα όσα γράφτηκαν του τελευταίους μήνες σε μισή σελίδα της ΦΩΝΗΣ.

Ένα χρόνο πριν στείλει το ΥΠΕΧΩΔΕ την απόφασή του μας έδειχνε το δρόμο.

Να ευαισθητοποιηθούμε, να ενημερωθούμε, να αποφασίσουμε αλλαγή πορείας. Και να την διεκδικήσουμε.

Τυφλοί, κουφοί, μικρόνοες τον αφήσαμε μόνο του.

Βέβαιο για την αξία του εγχειρήματος και για το αποτέλεσμα,
να ομολογεί λάθη, να προσπαθεί, να ελπίζει και να προσδοκά συλλογικές ενέργειες.

Ποτέ δεν είναι αργά.

Εμείς του χρωστάμε!

Βησσαρίων Γιωρσπύρος

Ανώνυμος είπε...

3 X 5 = 15

ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΜΠΤΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ

ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ;

ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ;

Ο ΕΜΠΟΡΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 30 ΕΥΡΩ ΕΝΟΙΚΙΟ;

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΩΝ ΠΛΑΤΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ;

Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΕ ΧΩΡΙΑΝΟ ΜΙΚΡΟΕΡΓΟΛΑΒΟ;

ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

ΠΡΟΕΔΡΕ ΔΕΚΑΦ;

ΔΗΜΑΡΧΕ ΑΚΟΥΣ;

AFOY ENDIAFEREI GIATI TO SBYNEIS;

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΖΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.
ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΚΑ ΜΕ ΤΣΙΓΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΧΑΤΙΡΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΦΕΝΕΙΟ.ΑΙΣΧΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΕ ΦΙΛΕ,

ΕΑΝ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑ ΛΙΓΟ
ΜΠΟΞ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛEΥΘΕΡΗ ΠΑΛΗ
ΣΤΑ ΜΑΡΜΑΡΕΝΙΑ ΑΛΩΝΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ
ΧΘΕΣΙΝΟΒΡΑΔΥΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ,
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ
ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ

ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΣΟΥΝ ΠΟΥ
ΖΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΕΔΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ,
ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΠΕΣ ΣΑΝ ΑΛΛΟΣ
ΛΩΤ ΤΑ "ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΜΟΡΑ"
ΤΟΥ ΔΙΣΜΟΙΡΟΥ ΤΟΠΟΥ !


ΤΟ ΘΛΙΒΕΡΟΤΕΡΟ:

ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΗ
ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΗ ΠΑΓΩΜΑΡΑ
ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ!

ΟΥΤΕ Ο ΘΛΙΒΕΡΟΣ, ΒΟΥΒΟΣ ΚΑΙ
ΑΦΩΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΟΥ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ,
ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΨΑΣ
ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ
ΕΙΧΕ ΔΕΧΘΕΙ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΕΣ
ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ...

ΑΝ ΤΟΤΕ Ο Γ. ΖΑΨΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΤΕΛΕΙΩΣ
ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΣ -ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ
ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ
ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ,
ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ Ο
ΤΟΤΕ ΠΑΘΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΑΡΩΓΟΣ
ΣΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ
ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ
ΤΗΝ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΙΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΡΑΤΕΙ
ΤΑ ΙΔΙΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΠΙΕΙ ΟΛΟΙ
ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ..

ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΕΣ ΕΧΟΥΝ
ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ
ΤΟΥ Ι970..,
ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΤΙΣ ΜΟΥΜΙΕΣ...ΤΟΥ ΘΛΙΒΕΡΟΥ
ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ.

ΥΓ...ΘΑ ΤΟ "ΠΝΥΞΟΥΜΕ" KAI ΑΥΤΟ
ΤΟ ΘΛΙΒΕΡΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ
ΣΥΜΒΑΝ;

Ανώνυμος είπε...

Tελικά ποιος ψεύδεται;

Ο Δήμαχος που διαρρηγνύει
τα ιμάτια του, αρνούμενος
την δήλωσή στην οποία φέρεται
να λέει οτι σαν πολίτης "είναι
με την κυρίαρχη λαϊκή απαίτηση
να προστεθεί ένας ακόμα
όροφος στο κέντρο τησ πόλης";
ή
ο δημοσιογράφος της εν λόγω
εφημερίδας;

Ποιούς λόγους είχε η εφημερίδα
να παραποιήσει τα λόγια του
δήμαρχου;

Εκλεισε την απάντηση του
προς τον Γ.Ζάψα λέγοντας
"γράφει ψέμματα η εφημερίδα"..

Νομίζω οτι έχει χρέος πλέον
ο Γιώργος να μεταφέρει την
διάψευδη στην εφημερίδα για να
έχουμε την την άποψή της.

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΡΙΟΣ