...παλιές φωτογραφίες στο τέλος κάτω-κάτω...

Συγκέντρωση φαρμακευτικού υλικού την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011


Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Φιλιππιάδας, σε συνεργασία με εκπολιτιστικούς Συλλόγους και φορείς της πόλης μας, θα προχωρήσει στη συγκέντρωση φαρμακευτικού υλικού από τους συμπολίτες μας, ανταποκρινόμενος  στην έκκληση των «Γιατρών του Κόσμου».
Το ελληνικό παράρτημα των «Γιατρών του Κόσμου» αποτελεί έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό, όπου γιατροί διαφόρων ειδικοτήτων παρέχουν δωρεάν πρωτοβάθμια περίθαλψη σε αναξιοπαθούντες κατοίκους της χώρας μας. Το τελευταίο διάστημα, σαν επακόλουθο της αυξανόμενης φτώχειας που οδηγεί σε ανθρωπιστική κρίση, τα πολυϊατρεία των Γιατρών του Κόσμου στην Ελλάδα δέχονται ένα δραματικά αυξανόμενο αριθμό ασθενών. Χιλιάδες άποροι άνθρωποι χωρίς πρόσβαση στο σύστημα υγείας (μετανάστες, αλλά και δυστυχώς Έλληνες πολίτες, πλέον) συνωθούνται για δωρεάν πρωτοβάθμια ιατρική φροντίδα, με αποτέλεσμα τα δωρεάν φάρμακα να εξαντλούνται.
Είναι συγκεκριμένα τα φάρμακα που χρειάζεται να συγκεντρώσουμε;

Οι  «Γιατροί του Κόσμου» μας έχουν δώσει μία λίστα φαρμάκων, που οι γενικές της κατηγορίες είναι οι εξής: Αντιβιοτικά, Αντιπυρετικά, Αντιβηχικά δισκία, Αντιδιαβητικά δισκία, Φάρμακα για το στομάχι και όλες οι αλοιφές.
Μπορούμε να προσφέρουμε από τα φάρμακα που έχουμε στο σπίτι μας και έχουμε χρησιμοποιήσει ένα μέρος από αυτά στο παρελθόν;
Φυσικά! Δεν χρειάζεται να αγοράσει κανείς φάρμακα γι’ αυτόν το λόγο. Στατιστικά, υπάρχει μία ποσότητα φαρμάκων στα σπίτια μας, τα οποία δεν θα ξαναχρησιμοποιηθούν ακόμη και αν  νοσήσουμε από την ίδια νόσο, για την οποία τα αγοράσαμε.
Τι θα γίνει αν ορισμένα φάρμακα που θα προσφέρω είναι ακατάλληλα;
Τα φάρμακα που θα συγκεντρώσουμε θα ελεγχθούν από εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό, προκειμένου να διαχωρίσουμε φάρμακα που, ενδεχομένως, είναι ακατάλληλα ή έχουν λήξει.
Είναι ασφαλής για το περιβάλλον η απόρριψη φαρμάκων μέσω των οικιακών απορριμμάτων;
Όχι! Μπορεί να προκληθεί μόλυνση στο περιβάλλον από την ανεξέλεγκτη απόρριψη των ληγμένων φαρμάκων στους κάδους απορριμμάτων. Αντιβιοτικά, παυσίπονα, αλοιφές κτλ παράγουν κατά την αποικοδόμηση τους τοξικές ουσίες που ενδέχεται να περάσουν στον υδροφόρο ορίζοντα. Ο Σύλλογός μας θα αποστείλει τα ακατάλληλα ή ληγμένα φάρμακα στο Συνεταιρισμό Φαρμακοποιών (ΣΥ.ΦΑ) Θεσσαλονίκης, προκειμένου να τα ανακυκλώσουν σε κατάλληλα εργοστάσια ανακύκλωσης του Εξωτερικού.
Σε ποιον μπορώ να δώσω τα φάρμακα;
Ήδη, υπάρχει στο Κέντρο Υγείας Φιλιππιάδας ένα κουτί συγκέντρωσης φαρμακευτικού υλικού. Ακόμη, την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011, θα υπάρχει αντίστοιχο κουτί συγκέντρωσης φαρμάκων και στην κεντρική πλατεία της πόλης μας. Τέλος, μπορείτε να τα δώσετε στους Συλλόγους και φορείς που συμμετέχουν σε αυτή την προσπάθεια. Συγκεκριμένα, στον ΣΕΑ Φιλιππιάδας, στην Αδελφότητα Ανωγειατών, στον Σύνδεσμο Συρρακιωτών, στον Περί Βιβλίου, στον Α. Ο. Φιλιππιάδας, στο ΚΑ.ΔΡΩ στον Άγιο Βησσαρίωνα, στη Φωνή του Αγρότη ή να επικοινωνήσετε στο τηλ. 6983505892.
Γιατί θα πρέπει να συμμετάσχω σε αυτή την προσπάθεια;
Γιατί δεν μας κοστίζει τίποτε και γιατί θα βοηθήσουμε να ανακουφισθούν συνάνθρωποί μας, οι οποίοι βρίσκονται σε δυσχερή θέση. Εξ άλλου, για εμάς τους Έλληνες, η ανθρωπιά είναι στο … ΑΙΜΑ μας.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΡΩΙ-ΠΡΩΙ.


"Πολιτικό σύστημα: Η ώρα της αλήθειας

Όπως περιέγραφε τις πραγματικές συνθήκες κορυφαίο πολιτικό στέλεχος κατά τη διάρκεια της προηγούμενης εβδομάδας, το δίλημμα τίθεται στην πραγματικότητα ως εξής:
«Ή κατορθώνουμε να προχωρήσουμε επιτυχώς στην εσωτερική υποτίμηση κατά 30% και διασφαλίζουμε μια μακροχρόνια χρηματοδότηση της ελληνικής οικονομίας με ξένα κεφάλαια και την ελπίδα για ανάκαμψη ή επιστρέφουμε στη δραχμή, οδηγούμαστε σε μια βίαιη υποτίμηση, σε πρώτη φάση κατά 50%, και αναζητούμε εναλλακτικές και προς το παρόν άγνωστες μεθόδους χρηματοδότησης της οικονομίας».


ΥΓ.

ΜΕ ΤΟ ΠΟΘΟ ΚΑΙ ΤΙ ΠΑΘΟΣ;
ΠΗΡΑΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΛΑΘΟΣ..

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΩΤΑ ΑΠ’ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΛΑΟΣ….

Απορώ με την απορία τους. Θυμώνω με τον θυμό τους. Αντιστέκομαι στην ομοφωνία τους. Μα πώς είναι δυνατόν! Λένε. Και διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους. Πώς γίνεται να πέφτει τόσο μα τόσο ομαδικό δάκρυ για τον θάνατο ενός δικτάτορα Βορειοκορεάτη; Δεν μπορεί. Θα είναι θέατρο στημένο για τα ξένα ειδησεογραφικά κανάλια. Δηλαδή σκηνοθεσία. Δηλαδή μπλόφα του συστήματος και καραμπινάτη προπαγάνδα. Εκτός κι αν πρόκειται για ομαδική ψυχασθένεια.
Έτσι λένε. Έτσι δεν είναι.
Γιατί αγαπητέ μου οι μάζες, ως γνωστόν, από αρχαιοτάτων χρόνων το συμπέρασμα αυτό, πρώτα ενδιαφέρονται για την φασουλάδα και κατόπιν για την ελευθερία.
Τρως; Μια χαρά.
Πάρτε για παράδειγμα αυτό που συμβαίνει εν Ελλάδι με τα δύο κόμματα τα κυβερνητικά.
Όσο οι μάζες βολεύονταν με δανεικά και με διάφορα ρουσφέτια πελατειακά έσπευδαν την κρίσιμη στιγμή και τό 'ριχναν δαγκωτό πότε εδώ, πότε εκεί. Μόλις έπεσε η φάπα και μόλις πλάκωσε η καρακρισάρα, ένας ένας λακάνε από την γαλαζοπράσινη βάρκα.
Δεν έχει φράγκα; Δεν έχει ψήφους. Τόσο απλό.
Πάμε τώρα στο άλλο το εντελώς ιδεολογικό. Θα σας το πω αλλιώς; Γιατί οι Βρετανοί, ας πούμε, παραληρούν με τον γάμο ενός χαζοχαρούμενου πρίγκιπα και μιας ασήμαντης γλάστρας με το όνομα Κέιτ;
Μα φυσικά έτσι γαλουχήθηκαν. Να είναι ταυτόχρονα φιλελεύθεροι και βασιλικοί. Σχιζοφρένεια για εμάς. Λογικότατο γι' αυτούς. Που σημαίνει ότι έτσι έμαθαν. Αυτή η παράδοσή τους.
Έτσι εκπαιδεύτηκαν από την προπαγάνδα του συστήματος. Κάθε λαός έχει τους θεούς του. Τα εικονίσματά του. Τα σύμβολά του. Τους αγίους του. Και συμβαίνει το εξής, οξύμωρο και τρελό.
Ο ίδιος προλετάριος που αγωνίζεται για καλύτερο μεροκάματο, την άλλη στιγμή να προσκυνάει έναν θεσμό που στην πραγματικότητα αποτελεί το απόλυτο σύμβολο της δικής του ταλαίπωρης ζωής.
Αυτή η ταύτιση του υπηκόου προς τον απόλυτο άρχοντα αποδεικνύει με τον πιο εκκωφαντικό τρόπο ότι ο Άνθρωπος ελάχιστα έχει μετακινηθεί από την σκλαβιά την φεουδαρχική.
Γιατί χωρίς αμφισβήτηση, χωρίς κριτική σκέψη, χωρίς διαφοροποίηση και χωρίς ρήξη με όλες αυτές τις παραδόσεις, κάθε λαός έχει βάλει με τα χέρια του τις αλυσίδες του που τον δένουν με την μοίρα του.
Ο ίδιος είναι ο καταπιεστής του εαυτού του.
Ο ίδιος ο δυνάστης του. Ο ίδιος ο δεσμοφύλακάς του.
Ο ίδιος η φυλακή του. Ο ίδιος ο θάνατός του.
Πρέπει κάποτε να το συνειδητοποιήσουμε.
Δεν φταίνε μόνο ο καραμανλισμός, ο παπανδρεϊσμός, ο διχασμός, ο δικομματισμός, ο αχόρταγος καπιταλισμός και ο ιμπεριαλισμός.
Πρώτα απ' όλα φταίει ο ελληνικός Λαός!

ΥΓ.. Κουτσουρεμένο και ελαφρώς διασκευασμένο (αλλαγή τίτλου) το σημερινό άρθρο του Δ. Δανίκα.
Το κουτσούρεμα για λόγους συντομίας και όχι λογοκρισίας.

filoiko είπε...

Επειδή το γέλιο μακραίνει τη ζωή
διαβάστε παρακάτω:

πιτσιρίκος | Αλληλεγγύη στα κοράκια

Πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν σήμερα ιδιοκτήτες γραφείων τελετών, επειδή πολλοί Έλληνες θάβουν τα πτώματα των συγγενών τους στις αυλές των σπιτιών τους ή τα πετάνε στα σκουπίδια, για να αποφύγουν τα έξοδα της κηδείας.

Οι ιδιοκτήτες των γραφείων τελετών έκαναν πορεία διαμαρτυρίας με τις νεκροφόρες και μοίραζαν κόλλυβα, παξιμάδια και κονιάκ.

«Το επάγγελμα είναι πεθαμένο» δήλωσε ο πρόεδρος των λαμαρινάδων, ο οποίος ζήτησε να περάσει νόμος που θα επιτρέπει στα γραφεία τελετών –εκτός από κηδείες- να αναλαμβάνουν γάμους, βαφτίσια και παιδικά πάρτι.

Οι πεθαμενατζήδες ζητάνε ακόμα να τους επιτραπεί να χρησιμοποιούν τις νεκροφόρες σαν ταξί ή πολυτελείς λιμουζίνες, ώστε να μπορούν να τις εκμεταλλεύονται, όταν δεν υπάρχουν πτώματα για θάψιμο.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ.

Οι πολιτικές πεποιθήσεις των ανθρώπων φαίνεται πως καθορίζονται αρκετά από τη μορφολογία του εγκεφάλου. Αν κάποιος πρεσβεύει φιλελεύθερες ή συντηρητικές απόψεις οφείλεται στην ενεργοποίηση συγκεκριμένων τμημάτων του εγκεφάλου.
Η διαπίστωση αυτή προκύπτει από παρατηρήσεις και καταγραφές αξονικής και μαγνητικής τομογραφίας και δεν μπορεί να αγνοηθεί,
Σύμφωνα με τον Ντάρεν Σρέιμπερ, καθηγητή Πολιτικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Σαν Ντιέγκο, πρόσφατες έρευνες έχουν καταδείξει ότι οι άνθρωποι που αυτοπροσδιορίζονται ως ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ στις ΗΠΑ, παρουσιάζουν αύξηση της δραστηριότητας σε δύο τμήματα του εγκεφάλου που λέγονται νήσος του Reil και κογχομετωπιαίος φλοιός.
Οι δύο αυτές περιοχές, ανάμεσα στις άλλες λειτουργίες που επιτελούν είναι η διαχείριση της γνωστικής αντιπαράθεσης στην πρώτη περίπτωση και η διαδικασία της ανάλυσης αυτής της πληροφορίας στη δεύτερη περίπτωση - του κογχομετωπιαίου φλοιού.
Όσοι αυτοπροσδιορίζονται ως ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ, παρουσίασαν, σύμφωνα μεγαλύτερη δραστηριότητα σε μια περιοχή του εγκεφάλου που λέγεται αμυγδαλή.
Η περιοχή αυτή είναι γνωστή ως το ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ στον εγκέφαλο. «Αν για παράδειγμα δεις ένα φίδι ή μια φωτογραφία φιδιού, η αμυγδαλή θα ενεργοποιηθεί. Πρόκειται για έναν ανιχνευτή απειλής», αναφέρει ο Μάρκο Ιακομπόνι, καθηγητής Ψυχιατρικής και Βιοσυμπεριφορικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Λος Άντζελες.
Οι διαπιστώσεις αυτές είναι καρπός επίπονων μελετών από επιστήμονες που έκαναν χρήση απεικονιστικών τεχνικών του εγκεφάλου και ενισχύθηκαν ακόμα πιο πολύ με βρετανικές έρευνες που έγιναν μόλις φέτος, οι οποίες έδειξαν ότι η αμυγδαλή είναι μεγαλύτερη στους εγκεφάλους των συντηρητικών, ενώ στην περίπτωση των φιλελευθέρων ήταν μεγαλύτερος ο κογχομετωπιαίος φλοιός.
Τα ευρήματα αυτά συνηγορούν στο γεγονός ότι οι φιλελεύθεροι μπορούν ευκολότερα να διαχειριστούν καταστάσεις αβεβαιότητας και, σε ό,τι αφορά τις ΗΠΑ, μια τέτοια στάση αντικατοπτρίζεται στην ανεκτικότητα απέναντι στη λαθρομετανάστευση.
Αντιθέτως οι συντηρητικοί έχουν πιο σαφή διαχωρισμό της έννοιας της απειλής και της μη απειλής. Προεκτείνοντας αυτόν το διαχωρισμό στη σφαίρα των πολιτικών πεποιθήσεων, παρουσιάζονται περισσότερο αυστηροί στο θέμα της λαθρομετανάστευσης.
Έρευνες κατέδειξαν ότι το 40% της πολιτικής ιδεολογίας που οφείλεται στην κληρονομικότητα. Μεταδίδεται δηλαδή από τα γονίδια της μητέρας και του πατέρα .
Παραμένει ένα 60% που διαμορφώνεται από τον τρόπο που ζει κάποιος τη ζωή του. «Όχι μόνο από τα γονίδιά του ή από το περιβάλλον όπου ζει, αλλά από την αλληλεπίδραση αυτών των δύο μεταξύ τους», παρατηρεί ο Ντ. Σρέιμπερ

ΥΓ. Με τον ίδιο τρόπο έχει εντοπιστεί, οριοθετηθεί η ύπαρξη και προσδιοριστεί με μεγάλη ακρίβεια η λειτουργία των εγκεφαλικών κέντρων της ΠΙΣΤΗΣ (σε κάποιο Θεό) αλλά και της μη ΠΙΣΤΗΣ (Αθεΐα).
Ελλείψει χώρου και χρόνου , κυρίως όμως για να μη ΣΗΚΩΘΟΥΝ ατές τις άγιες μέρες οι τρίχες των ΕΥΣΕΒΩΝ,αναβάλλεται επι του παρόντος η καταγραφή μιας τέτοιας αμφισβήτησης Ιερών και Οσίων.