ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ:απευθείας σύνδεση με φωλιά πελαργών.

Ζωντανή σύνδεση με φωλιά πελαργών στην Φιλιππιάδα

pitsirikos.net

Φίλε πιτσιρίκο έχω χαρά. Ήμουν τυχερός και φέτος. Το πρωί της Κυριακής του Πάσχα, στη φωλιά απέναντι από το μπαλκόνι του σπιτιού μου, ήρθε ζευγάρι πελαργών. Ανυπόμονα περίμενα να ‘ρθουν από αρχές Μάρτη· τότε ήρθαν τα πρώτα λελέκια εδώ στη Φιλιππιάδα.
Δεν ξέρω αν έχουν σχέση με τους 2 γονείς και τα 4 πελαργάκια που γεννήθηκαν πέρυσι σε τούτη τη φωλιά εδώ.

Πάντως, κάποιο από τα τέσσερα το είχα βγάλει «πιτσιρίκο», σύμφωνα με την επιθυμία σου. Δεν ξέρεις, ο πιτσιρίκος μπορεί να είναι το ένα από τα δυο που βλέπουμε τώρα.
Και φέτος, με τη χρήση της τεχνολογίας, με κάμερα σε συνεχή σύνδεση χωρίς να ενοχλώ, θα δούμε τις λεπτομέρειες από το φτιάξιμο της φωλιάς, το ζευγάρωμα, το κλώσημα των αυγών, την αναπαραγωγή, την φροντίδα και το μεγάλωμα των νεογνών, και τέλος -εκεί προς τον Αύγουστο- την αποδήμησή τους.

Από την πρώτη στιγμή που ηρθαν, άρχισαν να φέρνουν συνέχεια υλικό στη φωλιά, ξερά κλαδιά και χόρτα. Αυτό δείχνει ότι εδώ θα φτιάξουν το νοικοκυριό τους.
Σε ευχαριστώ, φίλε πιτσιρίκο
Μιλτιάδης

(Αγαπητέ Μιλτιάδη, τι καλά που είναι που έρχονται κάθε χρόνο οι πελαργοί, για να κάνουν τις φωλιές τους και να γεννήσουν τα μικρά τους. Και τι καλά που είναι που τους πελαργούς δεν τους νοιάζει καθόλου τι κάνουν και τι σκέφτονται οι άνθρωποι. Ο ένας από τους πελαργούς είναι ο πιτσιρίκος. Τον βλέπω εγώ. Τον κατάλαβα. Οι πελαργοί μου θυμίζουν τη φύση των πραγμάτων, και μου θυμίζουν ακόμα πως πρέπει κι εγώ να φύγω σύντομα και να κάνω τη φωλιά μου σε κάποιο νησί. Σε ευχαριστώ, Μιλτιάδη. Να είσαι καλά.)

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Τέλειο, πανέμορφο