ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ:απευθείας σύνδεση με φωλιά πελαργών.

Εθνικός Φιλιππιάδας-Νίκη Βόλου 2-0 from filoiko on Vimeo.
Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011
...κερδίσαμε τον Βόλο 2-0


Αφίξεις στην πόλη των πελαργών from filoiko on Vimeo.
Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011
...ξανάρθαν οι πελαργοί.(βάλτε ήχο)
…Το σπίτι που θα χτίσει την φωλιά του θα είναι πολύ τυχερό, δεν θα κινδυνεύει από φωτιά, θα φέρει καλή σοδειά στους γεωργούς και μωρά στα ζευγάρια και θα γυρίσει πίσω τον ξενιτεμένο...
Φεγγάρι γεμάτο στο καμπαναριό from filoiko on Vimeo.
Κυριακή βράδυ 20 Μαρτίου 2011
...μα έχει πανσέληνο απόψε και ειναι ωραία.

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;

ΚΑΘΕ ΧΩΡΙΌ ΚΑΙ ΓΥΜΝΆΣΙΟ
ΚΑΘΕ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΕΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ...

ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ,
ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΕΧΕΙ Η ΚΑΘΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΕΊ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΔΙΚΑΙΟΤΑΤΟ ΚΑΙ ΠΑΛΛΑΪΚΟΤΑΤΟ ΑΙΤΗΜΑ :
"καθε παιδί να πηγαίνει σχολείο κοντά στο σπίτι του";

ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΥ, ΟΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΚΑΙ ΠΑΚΕΤΑΡΙΣΜΕΝΕΣ
ΓΝΩΣΕΙΣ-ΜΑΝΤΖΟΥΝΙΑ, ΠΟΥ ΜΕ ΑΡΙΣΤΟΤΕΧΝΙΚΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ,
ΝΑ ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΙΝΙΚΟ ΚΑΘΕΤΗΡΑ ... ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΟΠΟΥ-ΣΤΟ ΥΠΝΟΔΩΜΑΤΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΑΝΑΚΑΡΙ ΜΑΣ.

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΕΠΑΘΛΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΣΙΤΙΣΗΣ ΣΤΟ ΠΡΥΤΑΝΕΙΟ...

ΤΙ ΛΕΤΕ;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ, Ω! ΦΑΛΙΡΗΜΕΝΟΙ, ΜΠΑΤΙΡΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΙΣΟΒΙΩΣ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΟΙ, ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ;

21 Μαρτίου 2011 10:46 π.μ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ... ΧΘΕΣ

ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΛΑΜΠΡΟ...ΣΗΜΕΡΑ !

Έχει πολύ ενδιαφέρον το σημερινό άρθρο στα ΝΕΑ του συγγραφέα Τ.Θεοδωρακοπουλου.
Κάτά σύμπτωση είναι απολύτως συμβατό με το προηγούμενο σχόλιο.

«Θέλουν να µας πάνε σ’ άλλο σχολείο που είναι 300 μέτρα μακριά. Ξέρουµε, π.χ., πως όταν η διδακτέα ύλη είναι η «παπαγαλία», τότε, είτε την τάξη την αποτελούν 25 µαθητές είτε 40, το αποτέλεσµα είναι το ίδιο. Αν βέβαια το πούµε αυτό, πρέπει να ψάξουµε και πόσοι απ’ αυτούς τους 180.000 διδάσκοντες είναι σε θέση να υπηρετήσουν µια άλλη εκπαίδευση που δεν στηρίζεται στην παπαγαλία. Κι αυτό, ακόµη κι αν θέλουµε να το µάθουµε, δεν µπορούµε, διότι λέγεται ότι το τελευταίο φύλλο ποιότητας εκπαιδευτικού συντάχθηκε το 1980.µακριά. Και µετά θα µας πάνε σ’ ένα άλλο που είναι 500 µέτρα µακριά. Πού θα πάει αυτή η κατάσταση;».

Παρακολουθώντας τον αγανακτισµένο µαθητή στην τηλεόραση, αναρωτιόµουν πόσα χρόνια σκοπεύει να µείνει στα θρανία για να προσθέτει µέτρα στις αποστάσεις. Είναι όµως µάλλον βέβαιο ότι µμιλούσε µε τη φωνή µιας Ελλάδας που χρειάζεται αυτοκίνητο ακόµη και για να πάει ώς το περίπτερο. Ξέρω πως Ελλάδα δεν είναι µόνο η Αθήνα, πως υπάρχουν αποµακρυσµένα χωριά, οι µαθητές των οποίων ακούν µάλλον χαµογελώντας ειρωνικά τις καταγγελίες του συνοµήλικού τους.
Ξέρω και άλλα, όλοι τα ξέρουµε. Ξέρουµε, ας πούµε, πως στην Ελλάδα έχουµε περίπου 180.000 διδάσκοντες στην Πρωτοβάθµια και τη ∆ευτεροβάθµια Εκπαίδευση, κάτι πάνω από το 20% των υπαλλήλων του Λεβιάθαν/∆ηµοσίου. Κι ότι έχουµε 15.500 σχολικές µονάδες, ενώ η Βάδη-Βυρτεµβέργη, µε πληθυσµό όσο και η Ελλάδα, έχει µόνο 3.800. Ξέρουµε κι άλλα που, λογικά, θα αποδείκνυαν πως οι συγχωνεύσεις που πάει να εφαρµόσει το υπουργείο Παιδείας, αυτονόητες µεν, µοιάζουν µε ασπιρίνη που χορηγείται σε καρκινοπαθή.
Ξέρουµε, π.χ., πως όταν η διδακτέα ύλη είναι η «παπαγαλία», τότε, είτε την τάξη την αποτελούν 25 µαθητές είτε 40, το αποτέλεσµα είναι το ίδιο. Αν βέβαια το πούµε αυτό, πρέπει να ψάξουµε και πόσοι απ’ αυτούς τους 180.000 διδάσκοντες είναι σε θέση να υπηρετήσουν µια άλλη εκπαίδευση που δεν στηρίζεται στην παπαγαλία. Κι αυτό, ακόµη κι αν θέλουµε να το µάθουµε, δεν µπορούµε, διότι λέγεται ότι το τελευταίο φύλλο ποιότητας εκπαιδευτικού συντάχθηκε το 1980….
Και τραγουδώντας όλοι µαζί «φεγγαράκι µου λαµπρό» χορεύουν τον χορό του Ζαλόγγου ".

Ανώνυμος είπε...

21.3.2011 Παγκοσμια ημερα ποιησης. Βλεποντας την καταπληκτικη αναρτηση με το φεγγαρι, Ενα τραγούδι για τον Μίλτο Σαχτούρη

Σαχτούρη, απόψε σαν τόπι κυλάει
φεγγάρι σφαγμένο στην άσφαλτο.
Σαχτούρη, η νύχτα δεν με αγαπάει
γλιστράει και πάει στο άπιαστο.

Δώσε μου απ’ τα φεγγάρια σου το πιο μικρό φεγγάρι
το κίτρινο το πράσινο, το δίχως ουρανό.
Το πράσινο το κίτρινο, το πιο μικρό φεγγάρι
δώσε μου απ’ τα φεγγάρια σου το δίχως ουρανό.

Σαχτούρη, τ’ αμάξια πατούν την καρδιά μου
εκείνη γελάει και φτύνει ουρανό.
Απόψε σου δίνω τα δέκα ονειρά μου
για ένα δικό σου, το πιο παιδικό.

Δώσε μου απ’ τα φεγγάρια σου το πιο μικρό φεγγάρι
το κίτρινο το πράσινο, το δίχως ουρανό.
Το πράσινο το κίτρινο, το πιο μικρό φεγγάρι
δώσε μου απ’ τα φεγγάρια σου το δίχως ουρανό. ΠΗΓΗ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΑΣΟΥΛΑ

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΗΤΑΝ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

Όταν πριν από μερικά έτη ο αμίμητος Τζορτζ Μπους αποφάσιζε να εισβάλλει στο Ιράκ, η αριστερά στην Ελλάδα σύσσωμη ξεσηκωνόταν εναντίον της επίθεσης επικαλούμενη το επιχείρημα ότι η ενέργεια των ΗΠΑ δεν είχε την έγκριση του Συμβουλίου Ασφαλείας. Τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα επικαλέσθηκε η Αριστερά τα τέλη της ...δεκαετίας του '90, όταν το ΝΑΤΟ έλαβε την απόφαση να βομβαρδίσει την Σερβία προκειμένου να σταματήσει τις στρατιωτικές επιχειρήσεις του Μιλόσεβιτς στο Κόσσοβο. Και τότε το επιχείρημα της απουσίας νομιμοποιητικής εντολής από το Συμβούλιο Ασφαλείας ήταν στο επίκεντρο της επιχειρηματολογίας της αριστεράς.Στο βαθμό λοιπόν που η αριστερά έθετε το κριτήριο της διεθνούς νομιμότητας όπως αυτή εκφράζεται με τις αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφαλείας στο επίκεντρο της επιχειρηματολογίας της , θα ανέμενε κανείς ότι σήμερα θα επικροτούσε με ενθουσιασμό την επίθεση εναντίον του αιμοδιψή δικτάτορα Καντάφι στο βαθμό όχι απλά ότι η ενέργεια αυτή είχε την έγκριση του Συμβουλίου Ασφαλείας, αλλά επίσης ότι ελήφθη μετά από έκκληση των Συνδέσμου Αραβικών χωρών. Λάθος! Αυτό δεν έγινε! Για μια ακόμη φορά, η αριστερά προτίμησε να συμπαρασταθεί σε ένα δήμιο αποδεικνύοντας έτσι περίτρανα ότι η επίκληση στις αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφαλείας ήταν πάντοτε απλά μια πρόφαση και ποτέ ο πραγματικός λόγος για την στάση της.Το κύριο επιχείρημα της αριστεράς για την στάση της είναι ότι ο λιβυκός λαός θα πρέπει μόνος του να αποφασίσει. Προφανώς αυτό το επιχείρημα θα είχε αξία αν ο λαός είχε αυτή την δυνατότητα. Όμως όποιος έχει παρακολουθήσει έστω και επιφανειακά τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών στην Λιβύη, γνωρίζει ότι αυτό δεν ισχύει, διότι στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει μια τεράστια ανισορροπία δυνάμεων. Από την μια πλευρά μια πανίσχυρη στρατιωτική μηχανή με άριστα εκπαιδευμένους και αδίστακτους μισθοφόρους και από την άλλη ένα τσούρμο ανθρώπων πους στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έχουν καμιά στρατιωτική εκπαίδευση. Η στάση της αριστεράς θα είχε ως μοναδικό επακόλουθο το πνίξιμο της εξέγερσης μέσα σε ένα πρωτοφανές λουτρό αίματος. Αυτό δεν είναι υπόθεση αλλά συνεπάγεται από τις ίδιες δηλώσεις του δικτάτορα ο οποίος επανειλημμένα όχι απλά δήλωνε ότι «δεν θα υπάρξει οίκτος » για τους αντιπάλους του, αλλά επίσης τους χαρακτήριζε ως «ποντίκια» και «κατσαρίδες». Φυσικά δεν είναι μόνο τα λόγια. Οι επιθέσεις με βαριά όπλα από ξηρά και από αέρα εναντίον αμάχων διαδηλωτών προδίκαζε τι επρόκειτο να συμβεί αν επικρατούσαν οι καθεστωτικές δυνάμεις.Αν λοιπόν δεχθούμε ότι δεν είναι η ανησυχία για την διεθνή νομιμότητα που κάνει την ελληνική αριστερά να αγκαλιάζει με τέτοια στοργή παρανοϊκά καθάρματα όπως τον Μιλόσεβιτς, τον Χουσεΐν και τον Καντάφι τότε τι είναι; Τίποτα άλλο από το βαθύ μίσος προς την Δυτική φιλελεύθερη τάξη πραγμάτων που χαρακτηρίζει αυτό τον χώρο. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει η ιστορία της ελληνικής αριστεράς που έχει ως κύριο χαρακτηριστικό τον εναγκαλισμό κάθε τυράννου που διέπρεπε στον βιασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Από τον Αχμεντινετζάντ και τον Καντάφι σήμερα, μέχρι τον Πολ Ποτ και τον Μάο παλαιότερα –και για να μην ξεχνάμε τον Στάλιν και τον Τσαουσέσκου ακόμη πιο παλιά-όλη η ιστορία της αριστεράς στην Ελλάδα δεν αποτελεί παρά ένα συνεχή αγώνα δρόμου για το ποιός θα προλάβει να είναι ο πρώτος που θα ζητωκραυγάσει την τελευταία σφαγή στο όνομα της «αντίστασης» και του «αντιιμπεριαλισμου.»Και φυσικά σε αυτή την αριστερά ανήκει και το ΠΑΣΟΚ- στο βαθμό που δεν έχει αποκηρύξει την πολιτική του Ανδρέα Παπανδρέου και δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα όλα τα στοιχεία που αποκαλύπτουν τις στενές οικονομικές σχέσεις του «κινήματος» με τον δικτάτορα της Λιβύης.

protagon..


YΓ.'Αλλα λόγια να αγαπιώμαστε..

filoiko είπε...

Τελικά είχε δίκιο χθες βράδυ ο φίλος που εγραψε πως ηρθαν πελαργοί στην φωλιά Παπαδήμα.Το απόγευμα -βλέπε video-περασα από την γειτονιά αυτή και πραγματι πρωτα είδα στη φωλιά Παπαδήμα εναν και μετά κανα μισάωρο ειδα ζευγάρι πελαργών στη φωλιά Βέλιου.Επομένως για φέτος καταγράφεται σαν ημερομηνία αφιξης η 20 Μαρτίου.Πέρυσι είχαν πρωτοέρθει στις 13 Μάρτη.
Και σήμερα τυχαίνει να έχουμε και την εαρινή ισημερία.
Καλή ανοιξη.

Ανώνυμος είπε...

SIMERA EGINE ENA MEGALO LATHOS STON ETHNIKO FILIPPIADAS. KRIMA!

filoiko είπε...

Από myfilippiada.gr 21-3-2011
-----------------------------
Ο Πρόεδρος του Τ.Α.Π. Εθνικός Φιλιππιάδας, κ. Αθανάσιος Λιόντος, ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας, κοινεί συναινέσει, με τον προπονητή Νίκο Λάππα. Η Διοίκηση τον ευχαριστεί για την πολυετή προσφορά του στον σύλλογο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του.
Ακολούθως ο Πρόεδρος του Εθνικού ήρθε σε συμφωνία με τον Γιώργο Κώνστα, ο οποίος θα είναι ο νέος τεχνικός της ομάδας. Ο Γιώργος Κώνστας γεννήθηκε στις 28/11/1961 στην Φιλιππιάδα και αγωνίστηκε επί σειρά ετών στην ομάδα του ΠΑΣ Γιάννινα και θα καθίσει στον πάγκο της ομάδας στον κρίσιμο αγώνα με την Νίκη Βόλου, την Τετάρτη.

Ανώνυμος είπε...

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΚΑΚΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 10:46 π.μ και 11:58 π.
Θα ήθελα κάνοντας διάλογο μαζί σας να καταθέσω και εγώ τη γνώμη μου χωρίς βέβαια ποτέ να ισχυρίζομαι ότι η δικιά μου η γνώμη είναι η σωστή και των άλλων oοπωσδήποτε λανθασμένη.
Στρογγυλεύετε λοιπόν (έτσι νομίζω εγώ) πολύ τα πράγματα.
Η άποψή σας είναι ότι αν πονάει το κεφάλι πρέπει να το κόψουμε.
Να τα κάνουμε λοιπόν τα σχολεία 3.800 όσα είναι στη Βάδη-Βυρτεµβέργη, όπως μας λέει ο Διαφωτιστής μας κ. Τ. Θεοδωρακόπουλος στα ΝΕΑ. Σε μια εφημερίδα του λαού αντικειμενικότατη ανάλογα με το ποιος κυβερνάει. Αν ήταν σήμερα κάποια άλλη κυβέρνηση η Έγκυρη εφημερίδα θα είχε τίτλο "Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ'' και ο αγαπητός συγγραφέας θα έγραφε κανένα μυθιστόρημα και δεν θα ήθελε να μας φωτίσει με τέτοια βαθυστόχαστα άρθρα. Τότε θα ήθελαν να προστατεύσουν το δίκιο στη μάθηση και των παιδιών του Αστροχωρίου που ναι μεν είναι σαράντα στον αριθμό, αλλά εσύ κύριε συγγραφέα το παιδάκι σου σε ποιο σχολείο το στέλνεις. Το ξυπνάς μήπως στις 6 το πρωί για να το στείλεις στην Καλεντίνη και να πρέπει να γυρίσει πίσω στις 5 το απόγευμα.
Αλλά γιατί αυτό το παιδί να έχει πρόσβαση στη γνώση ας πάρει 5 κατσίκες να πάει να τις βοσκάει από τα 11 χρόνια του.
Θα σώσουμε όμως την οικονομία μας, πρέπει να περισσέψουν πάλι χρήματα για να ξαναπέσουν με τα μούτρα αυτοί που μας κυβερνάνε τόσα χρόνια αν και δεν νομίζω ότι τώρα στις δύσκολες περιστάσεις που ζούμε σταμάτησαν να το κάνουν.
Πρέπει βλέπετε να αγοράσουμε κανένα από τα περίφημα υποβρύχια ή ηλεκτρονικό υλικό από τη Ζήμενς.

Ανώνυμος είπε...

Συνέχεια του προηγούμενου σχολίου

.....................Μου προξενεί κατάπληξη και θλίψη όμως να ακούω από ανθρώπους που κατά τα άλλα αποκαλούνται προοδευτικοί και δημοκράτες να λένε ότι στο όνομα τις καλής οικονομικής διαχείρισης θα πρέπει να κλείσουμε χιλιάδες σχολεία ή να τα συνενώσουμε και να φτιάξουμε σχολεία τέρατα, απρόσωπα όπου η μάνα θα χάνει το παιδί και το παιδί τη μάνα. Ο ένας καθηγητής δεν θα γνωρίζει το συνάδελφό του, ο Διευθυντής δεν θα ξέρει τι του γίνεται (αυτά τα λέω μετά λόγου γνώσης γιατί γνωρίζω ακριβώς τι γίνεται στα σχολεία αυτού του μεγέθους).
Τα σχολεία δεν είναι επιχειρήσεις όπου φτιάχνουν προϊόντα ώστε όσο περισσότερο άτομα έχουν τόσο μεγαλύτερη παραγωγή έχουν άρα και κέρδη.
Το σχολείο έχει παιδαγωγικό ρόλο έχει να κάνει με παιδικές ψυχές, ο Διευθυντής και οι καθηγητές πρέπει να συνεργάζονται να βλέπουν κάθε πρόβλημα και να το αντιμετωπίζουν και να είστε σίγουροι φίλοι σχολιαστές ότι αυτό στα μεγάλα σχολεία αποκλείεται να συμβεί.
Αφήστε τους διαφωτιστές των εφημερίδων αυτοί το υπηρετούν καλά το σύστημα και ξέρετε νομίζω πολύ καλά σε τι σχολεία στέλνουν τα δικά τους παιδιά.
Ποιό είναι λοιπόν το μεγάλο ενδιαφέρον στο σημερινό άρθρο στα ΝΕΑ του συγγραφέα Τ. Θεοδωρακόπουλου;
Ποιος θα διαφωνήσει μαζί του για τα φροντιστήρια ή για τα κακά προγράμματα σπουδών ή για τον έλεγχο των επίορκων εκπαιδευτικών (όταν διορίζονται δίνουν όρκο ότι θα υπηρετούν το μαθητή)ή για το μειωμένο ωράριο ή για τις αποσπάσεις στα διάφορα γραφεία των βουλευτών κ.λ.π.; Σ' αυτό είμαι μαζί σας.
Αλλά απ' αυτό να φτάσουμε στην άλλη άκρη και να λέμε έτσι αβασάνιστα ότι θα πρέπει να κλείσουν χιλιάδες σχολεία λες και δεν γνωρίζουμε τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες της πατρίδας μας ή να κάνουμε σχολεία τέρατα με εκατοντάδες μαθητές τότε επιτρέψτε μου ή δεν καταλαβαίνουμε το πρόβλημα ή υπηρετούμε άλλες σκοπιμότητες.
Μην πιανόμαστε από κάποιες υπερβολές όπως εκείνη με το μαθητή σχολείου με λίγους μαθητές στην Αττική που έλεγε στην τηλεόραση ότι θα έπρεπε να μετακινηθεί ένα ή δύο χιλιόμετρα γιατί το σχολείο του θα συνενωθεί με άλλο που έχει και κείνο μικρό αριθμό μαθητών.
Ποιος δεν συμφωνεί με μια τέτοια συνένωση;
Ποιος θα διαφωνήσει με το κλείσιμο σχολείων που οι μαθητές τους δεν ξεπερνούν τα δάκτυλα δυο χεριών;
Όχι όμως να χρησιμοποιούμε αυτό το παράδειγμα και να πνίγουμε τις εκατοντάδες άλλες περιπτώσεις σχολείων που πρέπει να παραμείνουν όπως ήταν.
Να καταθέτετε λοιπόν φίλοι σχολιαστές τη δική σας γνώμη και αφήστε τους "δημοσιογράφους"
Ο κόσμος πλέον τους έχει γυρίσει την πλάτη. Αρκεί να παρακολουθήσετε που έχει φτάσει η κυκλοφορία των εφημερίδων όλων ανεξαιρέτως!
Ευχαριστώ το blog για τη φιλοξενία.

Ανώνυμος είπε...

ΚΕΡΑΤΕΑ
Ήθελα κοιτάζοντας ψηλά να πω Γιώργο Βεγγούλη και Μάνο Λοΐζο να ‘στε περήφανοι για την Κερατέα, είναι στους δρόμους.
Και είπε προηγουμένως ο Δρογώσης ότι ντρέπεται που είναι καλλιτέχνης. Θα συμπληρώσω ότι ντρέπομαι που είμαι πολίτης αυτής της χώρας που κυβερνιέται… ντρέπομαι να με κυβερνάει μια κυβέρνηση που είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία της Γερμανίας και της Αμερικής. Ντρέπομαι να με κυβερνάει μια κυβέρνηση που είναι εισπράκτορας των τραπεζών. Ντρέπομαι να με κυβερνάει μια κυβέρνηση που είναι τσιράκια των εργολάβων. Και δεν θα περάσει έτσι. Είναι άιτημα όλων των Ελλήνων να κερδίσουν τουλάχιστον την αξιοπρέπειά τους. Δίνετε πρώτοι το μάθημα, σας ευχαριστούμε γι’ αυτό όλοι εμείς οι Έλληνες πολίτες οι υπόλοιποι. Κερατιά μην το βάζεις κάτω.
Βασίλης Παπακωνσταντίνου : ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ……..

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=oq3FIdkXlNQ&feature=player_embedded

Ανώνυμος είπε...

Στον συγγραφέα του μακροσκελέστατου σχολείου για την παιδεία .

1.Κατ αρχήν ο Τ.Θεοδωρακόπουλος δεν είναι ο όποιος δημοσιογραφάκος .. Είναι πολύ αξιόλογος συγγραφέας πολλών και θαυμάσιων βιβλίων , ένας από τους καλύτερους βιβλιοκριτικούς που υπάρχουν σε αυτή τη χώρα με πτυχία και περγαμηνές που θα τα χρειάζονταν και θα τα επιθυμούσαν οι πλείστοι εξ ημών…

Θα ήμουν ο ευτυχέστερος των ανθρώπων αν τις απόψεις για τον συγκεκριμένο άρθρο τις δημοσίευες στην εφημερίδα, που το φιλοξενεί, για να πάρεις την απάντηση που προσήκει στις δογματικά συντεχνιακές σου απόψεις.
Θα ήταν αφέλεια εκ μέρους μου να τον υπερασπιστώ παρότι εξακολουθώ – και μετά την δική σου αντίδραση-να υιοθετώ πλήρως τις απόψεις του διότι αποτυπώνουν την πικρή αλήθεια που πηγάζει από αυτό τον θίασο των σκιών που λέγεται δημόσια παιδεία..

2. Γράφεις :
«…Ο ένας καθηγητής δεν θα γνωρίζει το συνάδελφό του, ο Διευθυντής δεν α ξέρει τι του γίνεται (αυτά τα λέω μετά λόγου γνώσης γιατί γνωρίζω ακριβώς τι γίνεται στα σχολεία αυτού του μεγέθους).
Τα σχολεία δεν είναι επιχειρήσεις όπου φτιάχνουν προϊόντα ώστε όσο περισσότερο άτομα έχουν τόσο μεγαλύτερη παραγωγή έχουν άρα και κέρδη.
Το σχολείο έχει παιδαγωγικό ρόλο έχει να κάνει με παιδικές ψυχές, ο Διευθυντής και οι καθηγητές πρέπει να συνεργάζονται να βλέπουν κάθε πρόβλημα και να το αντιμετωπίζουν και να είστε σίγουροι φίλοι σχολιαστές ότι αυτό στα μεγάλα σχολεία αποκλείεται να συμβεί.»

Σοβαρολογείς, ανώνυμε φίλε ;
Με δεδομένο ότι τα δύο γυμνάσια της πόλης μας στεγάζονται στο ίδιο κτίριο και με δεδομένο ότι τα τμήματα δεν θα υπερβούν τους 28 μαθητές ποιο είναι αυτό το βλαβερό στοιχείο που θα επιφέρει η «ολέθρια» συνένωσή τους κάτω από
ΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ; Φυσικά ξεβολεύονται κάποιοι, οι οποίοι για να καταλάβουν την θέση του διευθυντή ή υποδιευθυντή προσκύνησαν και έγλυψαν κατουρημένες…ποδιές ή συμμετείχαν σε «κλειστούς διαγωνισμούς εξαγοράς πλαστών μεταπτυχιακών τίτλων»
Μη μου πεις ότι στα δυο συγκεκριμένα σχολεία δεν γνωρίζονται μεταξύ τους τόσο οι καθηγητές όσο και οι μαθητές;
Αλήθεια , τι εμποδίζει τους καθηγητές να έρθουν σε επικοινωνία μεταξύ τους, να βλέπουν το κάθε πρόβλημα και να συνεργάζονται; Ο μεγάλος συνωστισμός από την υπερσυγκέντρωση των καθηγητών ή μήπως η έλλειψη ενός ακόμα βολεψία διευθυντή:

«Το σχολείο δεν είναι επιχείρηση» !

Σου βγάζω το καπέλο, ανώνυμε φίλε.
Πάντως η κοινή ελληνική γνώμη σύμπασα γνωρίζει πολύ καλά ότι ,ειδικά, τα γυμνάσια αποτελούν τα εκκολαπτήριο της ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑΣ
Και αυτό αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία . Μη μου πεις ότι υπάρχει άλλο κράτος στον πλανήτη που συναγωνίζεται το «έρημο το ελληνικό» . Δεν υπάρχουν πουθενά φροντιστήρια και προπαντός ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ….

ΥΓ…Πριν κλείσω θα ήθελα να σου εξομολογηθώ ένα γρίφο που μόλις ξεπήδησε μέσα μου. Αν πούμε ότι μπορεί να έχεις κάποιο δίκαιο ποιο θα ήταν το πιο λειτουργικό μέγεθος του κάθε σχολείου;
Εικάζω, όσο μικρότερο τόσο καλύτερο. Κάτι παρόμοιο δηλαδή με εκείνο του Γοργομύλου και της Παναγιάς !
Τόση ευρυχωρία και τέτοια άνεση γνωριμίας μεταξύ δασκάλων και μαθητευομένων δεν θα ξαναβιώσει η ελληνική παιδεία.
Εκείνο όμως που θα μείνει με χρυσά γράμματα στις σελίδες της ιστορίας ελληνικής παιδείας θα είναι η πληθώρα των αρίστων που έδωσαν τα συγκεκριμένα σχολέια.

Με την ταμπακέρα, τι γίνεται;

Ανώνυμος είπε...

Τούτων δοθέντων αγαπητέ μου:

1. Ποιά είναι η βελτιστη (χρονική απόσταση) από σχολείο σε σχολείο;

2. Ποιό είναι το βέλτιστο μέγεθος ενός σχολείου; Ποιά τα στοιχεία που καθορίζουν το "μέγεθος";

3. Ποιό είναι το μικρότερο μέγεθος ενός σχολείου που ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ;

4. Πόσα και ποιά σχολεία στον Δήμο Ζηρού ανήκουν στην πρώτη ή στη δεύτερη κατηγορία;

5. Κατά τι θα μικρύνει η πόλη της Φιλιππιάδας αν έρθουν εδώ οι μαθητές της Παναγιάς;

6. Γιατί θα γίνει απάνθρωπο ΕΝΑ σχολείο που θα λειτουργεί ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ στον ίδιο χώρο και τς ίδιες ώρες που λειτουργούν σήμερα ΔΥΟ σχολεία ΜΕ ΔΥΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ;

Αλλά πέραν αυτών...

Ας δούμε τα επιχειρήματα που παραθέτεις:

1. Αυτά που λέτε γράφονται σε μια εφημερίδα και από ένα Δημοσιογράφο που κ.λπ. κ.λπ.

Πρόκειται για την γνωστή πρακτική της αποφυγής απάντησης στα συγκεκριμένα και όχι μόνο ...

Στο διαταύτα θα βρεθούμε ξαφνικά να συζητάμε για την εφημερίδα και τον δημοσιογράφο και οχι για τα σχολεία του Δήμου Ζηρού.

Καλύτερα να το ξανασκεφτούμε...

2. Εσύ δημοσιογράφε σε ποιό σχολείο στέλνεις το παιδί σου;

Εδώ το επίπεδο των επιχειρημάτων έχει ανέβει στο υωηλότερο δυνατό επίπεδο...

Δηλαδή αφού ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος, και η Διαμαντοπούλου στέλνουν το παιδί τους σε ιδιωτικά (που αν δεν έχουν το κατάλληλο μέγεθος δεν θα επιβιώσουν) και επειδή η Παπαρήγα έμαθε γράμματα στο κολέγιο τα παιδιά στην Παναγιά πρέπει να μείνουν εκεί και τα σχολεία στην Φιλιππιάδα (που λειτουργούν στον ίδιο χώρο τις ίδιες ώρες) δεν πρέπει να έχουν κοινή διεύθυνση!!!

4. Δεν διαφωνώ με το θέμα των φροντιστηρίων αλλά από αυτό να φθάσουμε στην άλλη άκρη να κλείσουμε χιλιάδες σχολεία ή να κάνουμε σχολεία τέρατα χωρίς να λάβουμε υπόψη τις ιδιαιτερότητες κ.λπ.

Άν υπάρχει σχέση μεταξύ του ενός ΑΚΡΟΥ (τα φροντηστήρια) και του άλλου ΑΚΡΟΥ (το κλείσιμο σχολείων) ποιά είναι αυτή;

Πόσα χιλιόμετρα κάνουν καθημερινά οι μαθητές μας για να πάνε σε φροντιστήρια;

Πόσοι μαθητές της 3ης Λυκείου (και όχι μόνο) παρακολουθούν μαθήματα μετά το Πάσχα, για σειρά ετών;

ΠΙΟΣ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ;

Ο μαθητής που ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ή αυτός που "εκμεταλλεύεται" την ευκαρία να εντατικοποιήσει την φροντιστηριακή του μόρφωση με τα λεφτά του μπαμπά;

Ανώνυμος είπε...

5. Μην πιανόμαστε από υπερβολές για δύο χιλιόμετρα κ.λπ.

Σήμερα το πρωί ένας Δήμαρχος επικεφαλής μαθητών και καθηγητών διαματυρόταν στις οθόνες της τηλεόρασης γιατί θα γινόταν μετακίνηση για πέντε χιλιόμετρα!!!
Ο Καθηγητής δίπλα ενίσχυε την καταγγελία μιλώντας για την ιδιαιτερότητα σε αυτά το πέντε χιλιόμετρα εννίοτε να χιονίζει!!!

Ποιός μίλησε για υπερβολές;

Φανταστείτε ιδιαιτερότητες σε αυτή την κακιά χώρα την Γερμανία (στα χιόνια αναφέρομαι)

6. Καταθέστε την δική σας άποψη...

Ξανά τα γνωστά συνθήματα πού ως αποτέλεσμα έχουν να μην γίνεται συζήτηση για το συγκεκριμένο και ουσιώδες αλλά επί παντός άλλου άσχετου θέματος.

Γιατί λοιπόν κάποιος εκφράζει την δική του άποψη και όποιος διαφωνεί με αυτή εκφράζει (σύμφωνα με το πρώτο) απόψεις άλλων;

Και να ακόμη συμφωνεί και επισημαίνει και απόψεις άλλων που ακριβώς βρίσκεται στο πρόβλημα;

Κατά πόσον ο πρώτος εκφράζει "δικές του" απόψεις;

Ποιά είναι η έννοια των "δικών μας" απόψεων παρά η αντιπαράθεση και η ΣΥΝΘΕΣΗ στην βάση ΚΟΙΝΩΝ ΣΤΟΧΩΝ. Άρα μόνο "δικές μας" δεν είναι τελικά αλλά ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ!!!

Πως συμβάλουμε στην συζήτηση κατηγορώντας ως "αυθεντίες"(!?) τον συνομιλητή ότι μεταφέρει απόψεις άλλων; Τους οποίους άλλους φροντίζουμε πρώτα να ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΜΕ; (Κακοί δημοσιογράφοι - κάκιστες εφημερίδες). Αλήθεια που μπορεί να γράψει κανείς την άποψή του δημόσια παρά ΚΑΙ σε μια (ΚΑΚΗ) εφημερίδα.

Φυσικά μπορούμε να συζητήσουμε και άλλα πολλά...

ΑΛΛΑ...

Το θέμα που θέλω να θέσω είναι ότι φθάνει πια με την ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ.

Αν πρέπει να γίνει μια επανάσταση στην Ελλάδα αυτή είναι η επανάσταση του αυτονόητου, του συγκεκριμένου και του ουσιώδους.

Όλοι μπορούν και πρέπει να συμβάλουν σε αυτό.

Σαν γεννιά καταστρέψαμε τις προοπτικές των παιδιών μας. Ας τα βοηθήσουμε να διαχειστούν τις τύχες των εγγονών μας.

Ας χαμηλώσουμε λίγο το βλέμμα και ας αποδεχθούμε τα λάθη μας και τις ευθύνες μας. Δεν αναφέρομαι στις παλιές. Δυστυχώς...

Ανώνυμος είπε...

Μια απλή ερώτηση:

Εναντίον των συγχωνεύσεων ή κατά των καταργήσεων;

Σκεφτείτε το λιγάκι η απάντηση δε είναι τόσο απλή ούτε τόσο αθώα όσο φαίνεται με την πρώτη ματιά!

Ανώνυμος είπε...

ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ PRVEZASPORTS:
mpravo proedre ta kataferes... eisai o kaluteros ediwxes ton lappa pou oti exouma kanei sxedon ta ofeiloyme se ayton kai eferes ton proponitara me to etsi thelw pou den exei patisei pote gipedo na dei agwna tis omadas kai exei proponisei uperomades opws to kanalaki to paxikalamo...TRAGIKOI...!!!!


ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΩ!!!!!!!

filoiko είπε...

Aπό ανάρτηση του blog του Συλλόγου Φιλιππιαδιωτών Αθηνας http//welovefilippiada.blogspot.com

Καλώς Όρισαν

Όπως μας ενημέρωσε το blog foiliko στην σημερινή του ανάρτηση μας επισκέφτηκαν όπως κάθε χρόνο και έτσι και φέτος οι φίλοι μας οι πελαργοί. Από παλιά οι Φιλιππιαδιώτες είχαν συνδυάσει την άφιξη των Πελαργων με την άνοιξη. Αυτό και μόνο θα αρκούσε για να καταλάβουμε γιατί οι πελαργοί είναι τόσο αγαπητοί στους κατοίκους της αγροτικής περιοχής μας

Φώτης Δέμιτσας

filoiko είπε...

Σήμερα Τετάρτη

-θα πάμε γήπεδο στις 3 παίζει ο Εθνικός που χρειαζεται την νίκη.Αρκετοι αντιδρούν με την αλλαγη προπονητή.

-ο ψαράς δεν είχε σαρδέλλα το πρωί λόγω πανσεληνου.Είχε χέλια ζωντανά σε ενα κοφίνι πλαστικό σαλεύαν.

-είδα στην Μπιζανίου τον Πάνο Παλιάτσο-Γκανάρα να χρωματίζει γραμμές για την παρέλαση.

-μουφερε αρκετές ενδιαφέρουσες φωτογραφίες η Αρετή Δερβένη.

-πήρα τηλεφωνο στην Αθηνα τον συμμαθητή μου γιατρο εξ Αμμοτόπου Ζαχαρία Καψάλη να του πω να δει φωτογραφία στο blog που είμαστε μαζί και με τον Τάκη Δερβένη το 1971.

-το πρωί στον Ζηρό όπως εκανα την καθιερωμένη βόλτα,σταμάτησε ενα ΙΧ δίπλα και ο γνωστός που ηταν μέσα όταν ανοιξε το παράθυρο μου είπε:
ΚΑΛΑ ΤΟΧΕΙΣ ΧΑΜΕΝΟ θέλοντας να μου δείξει ότι 7 παρά πρωί είναι ακατανόητο αυτό που έκανα.Γελάσαμε με Καλημέρα και εφυγε.

filoiko είπε...

Κατά τις 3 ανηφόρισα προς το γήπεδο.
Ο Εθνικός επαιξε με την Νίκη Βόλου.
Το πρωτο γκόλ δεν το πρόλαβα.
Μέχρι το 12 είχαμε βάλει και δεύτερο.Κερδίσαμε 2-0.
Εκατσα δίπλα με τον φανατικό Βασίλη Παλιάτσο και τον Σπύρο Γεωργίου.
Βαθμολογική ανάσα για τον Εθνικό πήρε μια δίκαιη νίκη που του δίνει πολλές ελπίδες για την συνέχεια όσο αφορά την υπόθεση παραμονή.
Καλά τα πάω στο αθλητικό ρεπορτάζ έτσι...
Είχε κόσμο αρκετό.
Λιακάδα,ανοιξη πλέον,δεν έκανε κρύο.
Τράβηξα video διάφορα στιγμιότυπα.
Αν δεν υπάρξει πρόβλημα θα το ανεβάσω στο blog σε καμιά ώρα.

Και να ποιοι παίκτες παίξαν:

ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ: Λόλας, Μούτας (40΄ λ.τ. Τριάντος), Παλιάγκας, Μπαλάφας, Γατσέλος, Λέντζος, Μπασιούκας (68΄ Κόλλινς), Ηλίας, Μπούρμπος, Μιχάλης (74΄ Ντέτσικας), Φλορένσιο

Ανώνυμος είπε...

APO THESALONIKI EIMAI FILIPPIADIOTIS.
MPRAVO TA VIDEAKIA EINAI POLY OREA

Ανώνυμος είπε...

"ΚΑΘΟΛΙΚΗ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ" ..
Τοπικη ΦΩΝΗ.

"Η λιτότητα έριξε τον Σόκρατες.
τον κατεψήφισε σύμπασα η αντιπολίτευση"
Τα ΝΕΑ.

ΥΓ.1
Κάντε υπομονή και ο ουρανός θα γίνει πιο ...καθαρός !

Συγχωνεύσεις ;
Μικρό το κακό αν είναι να περισωθούν έστω και κάποιες ψωροδεκάρες.
Ακόμα και αυτές τις ζητιανεύομε υποθηκεύοτας και το μέλλον των εγγονιών μας..
Οκτώ- δέκα οι μαθητές στο γυμνάσιο
Γοργομύλου, είκοσι-εικοσιπέντε οι καθηγητές τους!
Και το χειρότερο, κανένας δεν ρώτησε ποτέ αν αυτά τα καταδικασμένα σε πληρη απομόνωση παιδιά ήθελαν να ΜΑΘΗΤΕΥΣΟΥΝ σε αυτές τις φυλακές.
Έπρεπε να μείνουν εκεί,αντιστεκόμενα στην αποερήμωση της υπαίθρου...
Δεν ήταν δα και αστεία υπόθεση να ΔΙΕΡΧΟΝΤΑΙ απο την μικρή την πλατεϊτσα του δήμου ΑΝΩΓΕΙΟΥ 25 καθηγητές- δις της ημέρας- όχι να ΣΤΑΘΜΕΥΟΥΝ Η ΝΑ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ !

ΥΓ.2
Μόνη μας ελπίδα, ο πρώην. !
Το δηλώνει με παρρησία ο άνθρωπος:
"Ο καλός ο καπετάνιος στην φορτούνα
φαίνεται"
Και για αυτό δεν είναι περαστικός ούτε απο την πολιτική ,ούτε και από τον νομό και δεν σκοπεύει να αποφύγει τα δύσκολα.
Είναι έτοιμος να παλέψει για τον νομό και τους πολίτες όπως έκανε τόσα χρόνια...

Εξ'άλλου αυτό το επιβεβαιώνει και η Ρούλα στον πρόλογο της συνεντευξης:
"ένα διάλειμμα κάνει και ξανά προς την πολική θα οδεύσει".
Αμάν και πότε !

ΥΓ.3
Στο ερώτημα:
Εναντίον των συγχωνεύσεων ή κατά των καταργήσεων;
Χωρίς φόβο και πάθος:
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ...
ΦΡΑΓΜΟ ΣΤΟΝ ΑΧΑΛΙΝΩΤΟ ΛΑΪΚΙΣΜΟ..
ΟΔΥΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΙΡΟΛΟΓΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΘΕΣΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ Η ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΒΟΛΕΜΑ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ.
ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΤΩΝ ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕΤΕΧΟΜΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΟΥΡΒΑΝΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΘΡΗΝΗΣΕΙ;