ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ:απευθείας σύνδεση με φωλιά πελαργών.

Εχουμε και λέμε….ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ


πατήστε ΚΛΙΚ σε κάθε τίτλο












Πλούσιο σε διάλογο και απόψεις το δίμηνο της παρουσίας του blog .
Συνολικά έχουν δημοσιευθεί μέχρι σήμερα πάνω απο 1.200 σχόλια τα οποία μπορείτε να διαβάσετε
(υπάρχει η σκέψη να εκδοσουμε με τα σχόλια φυλλάδιο και να το
μοιράσουμε- λίγοι μπαίνουν στο διαδίκτυο-θα το δούμε όμως)
Κατά ημερομηνία (πατήστε ΚΛΙΚ για να τα ανοίξετε)
11/03/09 σχόλια 132
26/03/09 σχόλια 23
31/03/09 σχόλια 11
01/04/09 σχόλια
4
07/04/09 σχόλια 2
08/04/09 σχόλια 10
11/04/09 σχόλια 2
13/04/09 σχόλια 4

15/04/09 σχόλια 13
22/04/09 σχόλια 11
28/04/09 σχόλια 13
06/05/09 σχόλια 6
08/05/09 σχόλια 33
17/05/09 σχόλια 80
22/06/09 σχόλια 18
26/06/09 σχόλια 71
06/07/09 σχόλια 101
20/07/09 σχόλια 94
28/07/09 σχόλια 15
29/07/09 σχόλια 71
08/08/09 σχόλια 49
13/08/09 σχόλια 61
26/08/09 σχόλια 74
13/09/09 σχόλια 5
20/09/09 σχόλια 24


ΣΧΟΛΙΟ
Ανώνυμος είπε...(26-5-09)
Τρίτος φίλος μου είπε:«Έχω ένα διαμέρισμα στο κέντρο. Δικό μου. Δεν μπορώ να ζήσω πια εκεί. Για αυτό και αποφάσισα να κτίσω καινούργιο σπίτι πιο μακριά»Η απαξίωση του κέντρου και η συνακόλουθη πτώση των τιμών των οικοπέδων, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα επέλθει ως αποτέλεσμα των ψηλών κτηρίων που κτίζονται ολόγυρα.Η πολιτική των ψηλών κτηρίων, απαξιώνει τις περιουσίες των πολιτών. Δεν τις αναδεικνύει.Η πολιτική των ψηλών κτηρίων και της έλλειψης Σχεδίου Πόλης όχι μόνο δεν συνιστά ανάπτυξη αλλά αντίθετα αποτελεί τροχοπέδη και ταφόπλακα για την ανάπτυξη και το μέλλον.

Ας σκεφτούμε:Αν είχαμε Σχέδιο Πόλης, αν είχαμε - στοιχειωδώς έστω – σχεδιάσει το μέλλον, τι θα γινόταν;Θα είχαμε κινητοποιηθεί για να εξασφαλίσουμε χρηματοδοτήσεις προκειμένου να φτιάξουμε υποδομές;Θα μπορούσαν να χτίζουν σπίτια οι συμπολίτες μας, ακόμη και αυτοί που επέλεξαν και εφάρμοσαν την πολιτική των ψηλών κτηρίων;Θα υπήρχε κινητικότητα, όχι μόνο στην οικοδομική δραστηριότητα, αλλά και σε αυτή των Δημοσίων Έργων και των Μελετών;Όσοι επέλεξαν και εφάρμοσαν την πολιτική των ψηλών κτηρίων έχουν μεγάλες ευθύνες. Δεν συνέβαλαν στην προετοιμασία του τόπου για την αειφόρο και την πράσινη ανάπτυξη. Την εμπόδισαν. Προς ίδιο όφελος.Όσοι ‘’λαιμάργησαν’’ με την προσδοκία του γρήγορου κέρδους, δεν έλαβαν υπόψη τους ότι η ‘’φούσκα’’ θα σπάσει. Ότι η ανάπτυξη που πρότειναν έχει όρια και μάλιστα στενά. Για αυτό τον λόγο θα πρέπει να απολογηθούν αυτοί πρώτοι προς τους επαγγελματίες που ασχολούνται με την οικοδομή. Όχι το ΥΠΕΧΩΔΕ. Όχι όσοι απαιτούμε τη εφαρμογή του νόμου και την άμεση σύνταξη Σχεδίου Πόλης. Γιατί προτείνουμε ένα άλλο μοντέλο ανάπτυξης που θα βοηθήσει όλους. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού και αποκλειστικό στόχο έχουν να ξεστρατίσουν την συζήτηση.

Ο δρόμος για το μέλλον ή θα είναι κοινός ή δεν θα υπάρξει. Θα βαλτώνουμε συνεχώς.Ή θα σεβαστούμε τους κανόνες της κοινής συμβίωσης ή θα οδηγηθούμε στον μαρασμό.Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες είναι πολλές.Από κοινού πρέπει να τις συζητήσουμε και να δράσουμε.

80 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θέμη ,
Να μη ξεχνάς ποτέ :
«Εφιάλτες» ; Γνωστοί και επώνυμοι «επίβουλοι» … της Αθηναϊκής δημοκρατίας…
«Εξοστρακιστές» των επωνύμων ; Πάντοτε ΑΝΩΝΥΜΟΙ , η ραχοκοκκαλιά της δημοκρατικής Αθήνας….
Οι πρώτοι στις αυλές των Μήδων , των Λακεδαιμόνων και των «βαρβάρων» Μακεδόνων πάντοτε κατέφευγαν…
Οι δεύτεροι υπέρ βωμών και εστιών τα σώματά τους ανέκαθεν προσέφεραν,
ή στα σκλαβοπάζαρα των « εισβολέων» κατακτητών κατέληγαν…

….. «Κ».

Ανώνυμος είπε...

Άριστη η τακτοποίηση.

Όλες οι απόψεις. Χωρίς αποκλεισμούς. Χωρίς απαγορεύσεις. Πιστοί στην ρήση του Βολταίρου.
"Διαφωνώ μέ όσα λές, θα αγωνιστώ όμως μέχρι θανάτου για το δικαίωμά σου να το λές."

Και για όσους πούν ότι τώρα τα βάλατε τους ενημερώνω ότι από την πρώτη στιγμή ήταν όλα εδώ. Μια τακτοποίηση - άριστη - έγινε.

Ανωνύμως υπογράφω.

Γιατί βαρέθηκα (μην πώ καμιά άλλη έκφραση ακραία και τους ταράξω πάλι) τους επώνυμους και της κεντρικής και της τοπικής πολιτικής σκηνής. Που επωνύμως τα έχουν κάνει "μαντάρα".

Καλό αγώνα. Αφήστε τους να λένε τα παραμύθια τους.

Συγχαρητήρια για μια ακόμη φορά στον Μιλτιάδη. Πολλές ώρες δουλειάς και έμπνευσης για να μας διασφαλίσει την δυνατότητα να σχολιάζουμε.

Ανώνυμος είπε...

Bravo !

Kai ego prosvpografo,
osa anonvmos vpografis...

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Μιλτιάδη ,

Θαυμάσιος ο πίνακας των εγγράφων και των αποφάσεων αναφορικά με το επιτρεπόμενο ύψος οικοδομών.
Έκανες όμως ένα ασυγχώρητο λάθος .
Παρέλειψες σημαντικούς φορείς …
Τη ΝΔ, …, Αναμενόμενο . Τι περιμένεις από το δικομματισμό !
Το ΚΚΕ…, Περίεργο ! Ο των πάντων κατήγορος βουβάθηκε…
Ο ΛΑΟΣ…,Ίσως επειδή δεν έχει τοπική οργάνωση.
Οι σύλλογοι όπως:
…του Λούρου ποταμού ,
… περί Βιβλίου,
Έτσι για παράδειγμα….


Και να φανταστείς , ο περί Βιβλίου Σύλλογος ενώ δεν έχει βγάλει τσιμουδιά για τις περίφημες πολυκατοικίες που αποτέλεσαν την κυριαρχική αιτία φυγής των πελαργών είχε το θράσος να οργανώσει ΕΚΔΗΛΩΣΗ υποδοχής των ανύπαρκτων πελαργών …




ΥΓ…Συγκλονίστηκα πάντως από την πρωτοβουλία του εν λόγου συλλόγου να ζητήσει βοήθεια από την Ορνιθολογική Εταιρία προκειμένου να ξαναφέρουν τους «θυμωμένους» πελαργούς στη Φιλιππιάδα…
Μιλτιάδη , ειλικρινά , συνυπόγραψες και συ αυτή την κοσμοϊστορική απόφαση σαν μέλος του συμβουλίου ;

Ανώνυμος είπε...

Ρε,σεις ,

που μπλοκάρετε σε αυτό εδώ το ιστολόγιο,
δεν φτιάχνουμε και εμείς ένα σύλλογο;
...Περί Επιστροφής των Πελαργών ας πούμε...
τι λέτε;

Ανώνυμος είπε...

Μ ε αφορμή την έξοχη φράση:
«Εξοστρακιστές των επωνύμων; Πάντοτε ,ΑΝΩΝΥΜΟΙ , η ραχοκοκαλιά της δημοκρατικής Αθήνας »..,
παρμένη από την χθεσινή, προς Θέμη, παρακαταθήκη …
Θα ήθελα να πω στο φίλο Φ. Μπάρκα , που τόσο πολύ έχει συμβάλει στην ανάδειξη του τοπικού σκανδάλου της παράνομης δόμησης στη πόλη μας:
Χάνει τον χρόνο του, με την –για δεύτερη φορά –προσπάθειά του να διακωμωδήσει και ενδόμυχα να χλευάσει την ανωνυμία μας…
Η προς το Θέμη παρακαταθήκη αποτελεί τον απαράβατο οδηγό της πορείας μας..
Μπούχτισε ο κόσμος, από τους επώνυμους και τους αριβίστες….


ΥΓ…Ο Ανώνυμος της 12 Μάη 11:19 μμ που εξέφρασε την ίδια ακριβώς αντίληψη για την απαξίωση της ανωνυμίας μέσα σε ένα θαυμάσιο και πλούσιο επαίνων για το παρόν ιστολόγιο πλαίσιο..
παρότι επίμονα και επανειλημμένα προκλήθηκε να απαντήσει ευθέως :
«είναι ηκίνηση των πολιτών μια φάρσα, μια κωμωδία , μια φασαρία και μια τραγική κίνηση κατά πως ο αρθρογράφος- ποταμός ισχυρίζεται; »
εκκώφευσε και εξακολουθεί να κωφεύει δια της ανωνυμίας του , που μετά τόσης βδελυγμίας αποστρέφεται…

Έχω την εντύπωση ότι έχουμε μπροστά μας : τα χέρια του Ιακώβ και τη φωνή του Ισαάκ….

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ

Ανώνυμος είπε...

270 σχόλια.

Σκέτη έρημος. Ευτυχώς που υπήρξε και μια Όαση (sic!). Μάλλον χάθηκε και αυτή.

Μιλτιάδη μια ακόμη εξαιρετική κίνηση.
Και οι ανώνυμοι χρειάζονται ένα Βολταίρο να τους προσφέρει βήμα έκφρασης.

Αφού όμως δεν αποφάσισες ακόμη αν θα τα βγάλεις σε τεύχος, προτείνω μια γρήγορη ψηφοφορία. Όσοι γράψουν σχόλια σήμερα να ψηφίσουν:
ΝΑΙ για να εκδοθεί το τεύχος.
ΟΧΙ για να μην εκδοθεί.

Το πρώτο ΝΑΙ από μένα.

Το πρώτο τεύχος να διατεθεί τιμής ένεκεν στον Φάνη Μπάρκα.

Ο μπαγάσας όμως δεν άντεξε και τον κάρφωσε στο τέλος.

Τέλεια ειρωνεία!

Και τις κολώνες της ΔΕΗ να γκρεμίσουμε Φάνη μου αφού τις πήγε η χούντα στα χωριά!

Ανώνυμος είπε...

Ρε σεις, δεν προσέχετε τίποτε.

Το τελευταίο σχόλιο του Φάνη δεν ήταν μόνο ειρωνικό.

Σαν αποχαιρετισμός μου φάνηκε εμένα. Και όπως όλοι ξέρετε η πένα του Φάνη δεν λαθεύει.

Ψηφίζω ανεπιφύλακτα και ανώνυμα (μυστική δεν είναι η ψηφορία;) ΝΑΙ στην έκδοση του φυλλαδίου.

Ανώνυμος είπε...

Ναι να εκδοθεί και στο εξώφυλλο
να υπάρχει τίτλος
"ΦΑΤΣΑ ΜΠΑΛΑ.."

Ανώνυμος είπε...

Προς στιγμήν σκέφτηκα να εξηγήσω και να τεκμηριώσω ακόμη τους χαρακτηρισμούς που του απέδωσα σε προηγούμενο σχόλιό μου. Κυρίως γιατί τους χρησιμοποίησε για να επιτεθεί στο blog, που δεν φταίει σε τίποτε.

Αποφάσισα ότι τελικά δεν αξίζει τον κόπο. Φασαρία και αναστάτωση προσέφερε στον Δημόσιο Διάλογο και έναν μικρό (ίσως επιδιωκόμενο) αποπροσανατολισμό.

Τον αποχαιρετώ λοιπόν και εγώ, με μια διάθεση ειρωνίας είναι αλήθεια.

Χλευάζων ήλθε, χλευάζων επανήλθε.
Χλευαζόμενος αποχώρησε.

ΥΓ1. Η πρόβλεψή μου αυτή την φορά είναι ότι θα κάνει πολύ καιρό να επανέλθει. Αλλά θα είναι πολύ δύσκολο να εισακουστεί. Τέλος εποχής.

ΥΓ2. Παραλίγο να το ξεχάσω. ΝΑΙ στην έκδοση του φυλλαδίου.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΣΕ ΦΥΛΑΔΙΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ … στην έκδοση του φυλλαδίου !
Μετά την « αιφνίδια και απροσδόκητη» ΞΗΡΑΝΣΗ της γονιμότατης Όασης που τόσο γλυκείς καρπούς είχε προσφέρει σε αυτό τον ωραίο αγώνα κατά της προκλητικής και άναρχης δόμησης ,
η έκδοση του φυλλαδίου θα βοηθήσει προ παντός τους μη δυνάμενους να έχουν πρόσβαση σε αυτό το ιστολόγιο….

Μέρα με την ημέρα όλο και μια καινούργια έκπληξη μας επιφυλάσσει ο ακαταπόνητος συγγραφέας αυτού του blog…
Xθες , παρουσίασε τον καταπληκτικό πίνακα με τις αποφάσεις των αρμόδιων για την δόμηση φορέων και των σχετικών εγγράφων…
Πολυτιμότατα στοιχεία με απαράμιλλη δεξιοτεχνία αρχειοθετημένα , που καθιστά την πρόσβαση τους παιγνιδάκι και στο πιο αρχάριο με τη χρήση του διαδικτύου …
Μακρές και πολύχρονες οι δια-ιστολογικές περιπλανήσεις μου …
Αντίστοιχη ποιότητα εκφοράς λόγου και διαλόγου δεν έχω συναντήσει…Είναι τούτη η ποιότητα και ένας επιπλέον λόγος για την επείγουσα έκδοση του φυλλαδίου…
Παρόμοια οργάνωση , ταξινόμηση και αρχειοθέτηση ούτε συνάντησα , ούτε θα συναντήσω στο εγγύς μέλλον…
Σήμερα , δεν πίστευα στα μάτια μου !
….Μια καταπληκτική ταξινόμηση των 270--μέχρι σήμερα—σχολίων.. Μαγεία..
….Το επιτύμβιο του ΑΝΩΝΥΜΟΥ !! με την παράθεση της φωτογραφίας του Μνημείου της Πόλης μας …
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!.....

Ανώνυμος είπε...

Καταιγισμός αναρτήσεων και σχολίων σήμερα .

Προς τι ο θρήνος και ο οδυρμός;

Τι και αποξηράνθηκε μια καρποφόρος Όαση ;

Η γη της Επαγγελίας ΑΝΑΔΥΕΤΑΙ ενώπιον μας …

Παίδες Ελλήνων Ίτε …


…… « Ε»

Ανώνυμος είπε...

Η μέρα εκείνη δεν θα αργήσει.

Που αυτό το ιστολόγιο, τυπωμένο σε φυλλάδιο, πλαισιωμένο από τις υπέροχες στιγμές - τις τόσο συμβολικές - που με τόση φροντίδα και αγάπη για την χωριό του επιλέγει ο Μιλτιάδης, κιτρινισμένο από τα χρόνια, φυλαγμένο προσεκτικά, θα ανακαλυφθεί απ' τα παιδιά και θα διαβασθεί πάλι.

Καμιά απόδειξη δεν θα έχουν αν κάποιος δικός τους έγραψε κάτι.

Τον ανώνυμο θα τιμήσουν που προσπάθησε όσο μπορούσε για να μείνει το χωριό του ανθρώπινο.

Και μόνο για αυτό τον λόγο αξίζει να τυπωθεί.

Μια άλλη ανάγνωση της ανωνυμίας, που κανείς επώνυμος δεν μπορεί να προσεγγίσει.

Ανώνυμος είπε...

12.00μμ

Η ψηφοφορία έκλεισε.

Τυπώνουμε. Και μοιράζουμε.

Μιλτιάδη μην ξεχνάς. Το πρώτο, τιμής ένεκεν, στον Φάνη Μπάρκα. Με τις υπογραφές των μελών της επιτροπής σφραγισμένο.

Για τον πραγματικά πολύ έντιμο και σθεναρό αγώνα του να σταματήσουν τα εγκλήματα εναντίον αυτής της πόλης.

Το δεύτερο σε σένα. Το αξίζεις με το παραπάνω.

Μια Όαση το blog!

Ανώνυμος είπε...

Μιλτιάδη,



Με καθήλωσε η σημερινή σου καταπληκτική δουλειά..
Την αρχειοθέτηση εννοώ.
Μ ε παρέσυρε σε ένα ανεπανάληπτο ζάπινγκ
Ανεπανάληπτων διαδρομών .
Έκσταση κατά την ροή των διαδρομών ..

Και , ω! της συμφοράς μου !

Λόγω της ιλιγγιώδους στροφορμής μου ,
Φράκαρα πάνω στο ΥΓ:

«Περιμένω και εγώ «από τον αδέκαστο κριτή , που τόσο μίσος διαπίστωσε στους φιλιππικούς κατά του δικηγόρου …» να ξεκαθαρίσει τη θέση του . .. αν φυσικά ενδιαφέρεται για την γονιμότητα αυτού του διαλόγου . Δεν θέλω καν να διανοηθώ ότι πρόκειται για εγκάθερκτη τοποθέτηση ..

Πίστεψε με, Μιλτιάδη, έχει μεταλλαχθεί σε έμμονη ιδέα αυτή η καχυποψία ..

Ανώνυμος είπε...

Εγώ σε νοιώθω, φίλε,

Κάποιες συμπτώσεις είναι πολύ καχύποπτες ...

..."Κ"

Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάλαβα...

Δηλαδή,
αγωνίστηκα,
δοξάστε με,
τελείωσα...
και εγκαταλείπω;

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ.. Διόρθωση και προσθήκη στο προηγούμενο:

...,εγκαταλείπω και αυτομολώ ;

Ανώνυμος είπε...

Μιλτιάδη,

Μη μας ζουρλιένεις ..
είναι περασμένα μεσάνυυχτα..
διόρθωσε την ώρα ...

Ανώνυμος είπε...

Μιλτιάδη Καλημέρα,

Μετά τα χθεσινά, κάνε μας την χάρη να μας προειδοποιείς.

Θα μας τρελάνεις στο τέλος.

Ανώνυμος είπε...

Πως το είπε το άλλο:

Η Φιλιππιάδα δεν είναι Ζαγόρι;

Ρίξτε μια ματιά στο www.agon.gr για να δείτε τι συμβαίνει εκεί.

(http://www.agon.gr/loadattachment.php?attachmentid=133_1867_320)

Αυτό το "Οχυρώνεται πίσω από την σιωπή" δεν μου αρέσει καθόλου και μου θυμίζει πολλά σχετικά με την σιωπή των επωνύμων.

Μήπως τους χρειάζεται μια "φασαρία" των πολιτών εκεί πάνω.

Η τραγική ειρωνία θα είναι να πρωτοστατήσει στην "φασαρία" ο κ. Γεωργίου για να προστατέψει το Ζαγόρι που το έχει σαν πρότυπο (sic!).(Καλά μπορεί να το είπε έτσι για να περνά η ώρα - όπως και τόσα άλλα εξάλλου - ας μην το πάρουμε και τοις μετρητοίς).

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ στο προηγούμενο.

Διαβάστε και το άρθρο στις μέσα σελίδες.

Κάτι χαζομάρες αναφέρει για εσπευσμένο αποχαρακτηρισμό, για έλλειψη Δημόσιου Διαλόγου, για δημιουργία τετελεσμένων. Αυτά στο Ζαγόρι.

Εμείς θα πρέπει να συζητήσουμε για το αν η επιστήμη και το δίκαιο είναι δόγματα θεολογικής μορφής.

Είδε κανείς κανένα τετελεσμένο; Να επιχειρήθηκε να περάσει τίποτε εσπευσμένα, κοινώς νύχτα; Εξάλλου όλα τα συζητήσαμε Δημόσια και εξαντλητικά και αν θυμάστε οι πολίτες είχαν συμφωνήσει;

Ά ρε ξ... (Σιωπώ γιατί θα τον ταράξω πάλι! Είναι και εκείνη η εντολή να μείνω ψύχραιμος σαν παιδί που είμαι!)

Ανώνυμος είπε...

Όλες αυτές τις μέρες ζόριζα τον εαυτό μου
να μη ασχοληθώ καν με την ασύλληπτη επιχειρηματολογία
του περίφημου ΕΡΗΜΗΝ…
Της παραπολιτικής απόρριμμα- παράγωγο ενός ακόμη επίδοξου
Σωτήρος αυτού του τόπου—το πέταξα ευθύς εξ αρχής στον « σκουπιδοτενεκέ της τοπικής ιστορίας»…
Όμως ο ασυγκράτητος χείμαρρος των εναντίον του σχολίων
που κατέκλεισε και πλημμύρισε το παρόν ιστολόγιο με συμπαρέσυρε και μένα στη δύνη του .
Με λερωμένα τα χέρια μου—λόγω της πολύωρης αναζήτησης και εντόπισης του
στον πάτο του σκουπιδοτενεκιέ – έχω επιστρατεύσει τα όποια εννοιολογικά και αναλυτικά εργαλεία κατέχω ,προκειμένου να συλλάβω και κατανοήσω την « Άλλη άποψη » την οποία απαγορεύουμε να διαδοθεί προκειμένου να γίνει κατανοητή από τους συμπολίτες μας…

Απόκαμα . ..
Έχω χαθεί μέσα στο Λαβύρινθο …
Έπεσα πάνω σε τούτο το τείχος :

«Αναρωτιέμαι ,αλήθεια , σε τι εμπόδισαν τα ψηλά κτήρια…τις τοπικές εξουσίες και τις μικροεξουσίες, να επεξεργαστούν , να αποφασίσουν και να υλοποιήσουν , μετά από ΛΑΪΚΗ ΕΓΚΡΙΣΗ (!!!)μια μακροπρόθεσμα σχεδιασμένη και κεντρικά οργανωμένη –που είσαι Στάλιν , πατερούλη μας--οργανωμένη ανάπτυξη της πόλης; »

Τείχος αδιαπέραστο μπροστά μου !

Πότε και ποιος είπε ότι τα κτήρια ,τα ψηλά :
Εμπόδισαν τους δήμαρχους τους, τους ταλαίπωρους,
Και τους πανίσχυρους μικροεξουσιαστές –κίνηση των πολιτών, λόγου χάρη-
να επεξεργαστούν
να αποφασίσουν και να υλοποιήσουν,
και μάλιστα…ναι ! ναι!.. ύστερα από λαϊκή έγκριση …
αυτά τα μεγαλόπνοα σχέδια –και για αυτό προσυπογράφει το « κορυφαίο άρθρο » και η συμπαθής δημοσιογράφος !— ποιος;

Ρε, εσείς της Κίνησης των Πολιτών,
Αδίκως ενοχοποιείτε τα ψηλά κτήρια..,
Δεν εμπόδισαν αυτά τους τοπικούς άρχοντες
Να υλοποιήσουν σχέδια μεγαλόπνοα και μεγαλεπίβουλα..

Κάτω τα χέρια από τα κτήρια τα μεγάλα ,
Είναι καρπός του μόνου μεγαλόπνοου σχεδιασμού …των τεκτόνων !

Ηγέτες με όραμα μας λείπουν .

Τέτοιον φαντάζεται τον εαυτόν του, ο «αρθογράφος –ποταμός» !

Καλώς Όρισες, σωτήρα μας !


ΥΓ… στο προηγούμενο :


Ρε, εσείς , «κινηματίες » ,

Μη νομίζετε ότι τα πράγματα θα ήταν καλύτερα ,
«αν η δόμηση ήταν τα προηγούμενα χρόνια κατά πλάτος-βάθος αντί καθ ύψος»

Θα ήταν ακόμα χειρότερα , διότι το πλάτος και το βάθος είναι οι γεωμετρικές συντεταγμένες του ΥΠΝΟΥ του βαθέως…

Να τα χάλια μου, Φάνη Μπάρκα :

Εγλωβισμένος στο λαβύρινθο . Και μπροστά μου τείχος αδιαπέραστο…

Αν είχα υιοθετήσω αυτή την θαυμάσια την «άποψη, την άλλη» ,
Τώρα θα ήμουν λεύτερος και της Κίνησης οπλίτης….

Ανώνυμος είπε...

Απ' το διπλανό blog.
Εξελίξεις στον Ζηρό.
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Σύσκεψη στο Δημαρχείο κ.λπ. Πολύ ωραία. Μια σκέψη με ταλαιπωρεί:
Τόσα χρόνια εγκαταλλελημένο, γιατί τότε βιάση να "αποκαταστήσουμε" το χώρο μέχρι να αρχίσουν τα σχολεία;
Την ευθύνη την ρίχνω σε μένα που δεν είμαι τόσο καλά ενημερωμένος. Προφανώς και έχει γίνει κάποια λεπτομερής ενημέρωση που δεν την πήρα μυρουδιά. Ξέρουμε τι ακριβώς πρόκειται να γίνει εκεί; Κάποιοι από αυτούς που συμμετείχαν στην σύσκεψη, δεν αποτελούν και την καλύτερη εγγύηση και με ζώνουν τα φίδια. Αγαπητέ Μιλτιάδη αν ξέρεις κάτι ενημέρωσέ μας. Και ρίξε στον Καιάδα το σχόλιό μου.

Ανώνυμος είπε...

Προσπαθούμε όσο ειναι δυνατόν και με διακριτικό τρόπο,να μάθουμε τι θα γίνει.Απο πέρσι το καλοκαίρι πανηγυρίζουν γι αυτό που θα κάνουν (ΚΕΠ) αλλά κανένας δεν ξέρει πως θα παρέμβουν .Με συχνότητα μια φορά το μήνα βγάζουν Δελτία Τύπου
και κάνουν δηλώσεις ενα χρόνο περίπου τώρα.Προτιμότερο να συνεχίσουν έτσι με δηλώσεις στο ART TV
μέχρι τις Δημοτικές εκλογές του χρόνου παρα να αρχίσουν να κάνουν κάτι.Ενημερωτικά αναφέρω πως πριν
κάνα μήνα-για να μην τους αδικώ-καθάρισαν μπροστά απ την πύλη τ αγριόχορτα.Κατα λάθος γκρέμισαν την μια απ τις δυο πέτρινες κολώνες της κεντρικής εισοδου.
Αλλά δεν ξέρω γιατί τόση μυστικότητα.Ισως το φυλάνε για έκπληξη.
Πάντως το θέμα το παρακολουθούμε απο κοντά και θα επανέλθουμε.

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχει γίνει καμία μα καμία λεπτομερής Ενημέρωση για το ΚΕΠ
στο ΖΗΡΟ απαντόντας σε προηγούμενο σχόλιο

Ανώνυμος είπε...

Λίγα μαθηματικά μπορεί να μας βοηθήσουν.

Άν ισχύει η ισότητα:

Ενημερωμένος Πολίτης =
Ισχυρός Πολίτης

ισχύει και το αντίθετό της:

Μη Ενημερωμένος Πολίτης =
Μη Ισχυρός Πολίτης

Και επομένως:

Άν οι ταγοί της εξουσίας δεν ενημερώνουν τον πολίτη αποδεικνύεται ότι δεν τον θέλουν ισχυρό.

Προσθέστε τα χθεσινά σχόλια για το Ζαγόρι, και τα περί εσπευσμένα, έλλειψη Δημόσιου Διαλόγου, δημιουργία τετελεσμένων.

Πολλαπλασιάστε επί τον αριθμό των συμμετεχόντων στην παραπάνω συνεδρίαση για τους οποίους διατηρείτε τουλάχιστον επιφυλάξεις.

Το αποτέλεσμα μάλλον δεν θα σας αρέσει καθόλου.

Επειδή λοιπόν δεν μου αρέσουν οι εκπλήξεις, κύριως από ορισμένους, παρακαλώ πολύ τον Δήμαρχο να διοργανώσει άμεσα και πριν την εκτέλεση εργασιών μια ενημέρωση των πολιτών για να μάθουμε επι τέλους τι σχεδιάζουν. Ώστε να μην μας λένε μετά ότι τάχα μου δεν το πήραμε μυρουδιά.

Δεν χρειάζεται και πολύ διακριτικότητα Μιλτιάδη. Ζήτα από τον Δήμαρχο τα συμβατικά τεύχη των έργων. Και ανάρτησέ τα στο blog. Όλο και κάποιος θα βρεθεί να τα αναλύσει και να μας ξεστραβώσει λιγάκι. Έστω και έτσι.

ΥΓ. Η αμέσως επόμενη συνεπαγωγή των παραπάνω μαθηματικών είναι:

Αρκεί ο μηδενισμός του αριθμού των ατόμων για τους οποίους έχουμε τουλάχιστον επιφυλάξεις προκειμένου να διασφαλίσουμε τα ελάχιστα. Αυτοί την δύναμη δεν μπορούν να μας την πάρουν. Είναι δική μας. Ας την χρησιμοποιήσουμε.

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ2 στο προηγούμενο.

Μην ξεχνάτε. Η ψήφος είναι μυστική και ως εκ τούτου ανώνυμη.

Ανώνυμος είπε...

Μια προσθήκη στα προηγούμενα μαθηματικά.

Όλα πάνε στράφι αν διαρεθούν με την αδιαφορία των πολιτών!

Ανώνυμος είπε...

Ομολογώ θέλω να αγιάσω (και να μην ξαναασχοληθώ) αλλά δεν με αφήνει ο διάολος.

"Για μονοκατοικία μου το πήγαινα, διώροφη το πολύ τριώροφη, πλην όμως δεν μου προέκυψε, σκόνταψα στο οικονομικό." τελειώνει το δοκίμιό του ο κ. Γεωργίου.

Και μετά παραπονείται δημοσίως ότι αδίκως τον κατηγορώ ότι κλείνει λαϊκίστικα το μάτι.

Όμως ο διάολος (ένας πολύ καλός φίλος) πρωϊ-πρωϊ μου έκανε την ερώτηση:

Αφού κοτζάμ δικηγόρος δεν βγαίνει στο οικονομικό εγώ που τρέχω στα εργοτάξια τόσα χρόνια και που τώρα με τις αναδουλειές δεν ξέρω αν θα βρω δουλειά τί να κάνω;

Έχω δύο μονοκατοικίες (κληρονομιά δική μου και της γυναίκας μου) στο κέντρο, έχω και δυό παιδιά στο Λύκειο (Δωρεάν Παιδεία βλέπετε) να τα δώσω να σηκώσω δυό εικοσάμετρες να λύσω το πρόβλημά μου, να εξασφαλίσω και τα γεράματά μου και τα σπίτια των παιδιών μου;

Η γειτόνισά μου(άλλος αγαπημένος διάολος αυτή) κλαίει και οδύρεται. Τι θα κάνω εγώ τώρα; Δεν πρόλαβα να την σηκώσω την πολυκατοικία. Να εξασφαλίσω τα κορίτσια μου. Να σηκωθώ και ψηλότερα. Με πλάκωσαν και δεν βλέπω ήλιο πιά.

Έχω επανηλλημένα ζητήσει σε όλες μου τις παρεμβάσεις να μην καλλιεργείται η εντύπωση στους πολίτες ότι τελικά θα τα καταφέρουν κάποιοι να "σηκώσουν" πολυκατοικίες στην Φιλιππιάδα.
(Μπορείτε να φανταστείτε την κεντρική αγορά με κτήρια 24 μέτρων; Για εκεί το πήγαιναν!)

Για αυτό τον λόγο και θεωρώ θετικές τόσο την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου όσο και την ανακοίνωση του Νομάρχη. Γιατί ξεκαθαρίζουν με το πιό επίσημο τρόπο το τοπίο.

Μήπως όμως μπορεί ο κ. Γεωργίου (ή όποιος άλλος) να απαντήσει στους δύο παραπάνω φίλους;

Ή τουλάχιστον να μας εξηγήσει το όραμά του; Μονοκατοικίες όπως ό ίδιος επιθυμούσε και δεν του βγήκε ή πολυκατοικίες, όπως του προέκυψε από τον άδικο καπιταλισμό;

Ανώνυμα υπογράφω για συμπαράσταση στην ανωνυμία. Εξάλλου καταλάβατε ποιός σχολιάζει.

Ανώνυμος είπε...

Μιλτιάδη, ανάρτησε όλες τις φωτογραφίες από τον Ζηρό .

Δεν τους έχω καμιά εμπιστοσύνη. Θα τα γκρεμίσουν όλα. Να ξέρουν τουλάχιστον ότι υπάρχουν αψευδή πειστήρια.

Ας αποδείξουν ότι δεν έχουν τέτοια πρόθεση, ενημερώνοντας αμέσως και λεπτομερώς τους πολίτες.

Ανώνυμος είπε...

Επιμύθιο στο προηγούμενο σχόλιό μου.

Όταν ο πολίτης αντιληφθεί ότι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει χωρίς να ακολουθεί τους κανόνες της κοινής συμβίωσης, τι θα κάνει;

Θα κοιτάξει το μικροσυμφέρον του. Θα σηκώσει την πολυκατοικία του ψηλότερα απ' του γείτονα, για να χάσει εκείνος τον ήλιο και όχι αυτός.

Όταν ο πολίτης αντιληφθεί ότι οι υπεύθυνοι παραβιάζουν συνεχώς τον νόμο, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων τους κανόνες της κοινής συμβίωσης, τι θα κάνει;

Θα κοιτάξει το μικροσυμφέρον του. Το πολύ πολύ να πάρει των ομματιών του και να νοικιάσει τα διαμερίσματα.

Και αν κάποιος, εν τη αφελεία του, του αντιτείνει ότι αυτό είναι παράνομο τι θα πει;

Έχω ράμματα για την γούνα τους! (των υπολοίπων παρανόμων εννοείται).

Και να κάποιος που έχει την δύναμη (λέγε με υπουργείο) μας πετάξει κατάμουτρα:

Κύριοι παρανομείτε.

Και αν κάποιος (λέγε επιτροπή πολιτών) πει:

Ως εδώ.
Να εφαρμοσθεί ο νόμος. Σχέδιο Πόλης Τώρα.

Πως θα αντιδράσει ο πολίτης που έμαθε να κοροϊδεύει τον εαυτό του και τους γύρω του;

Δεν θα επιτεθεί σε αυτούς που εισάγουν Κενά Δαιμόνια;

Αυτό είναι το έδαφος που εδράζεται οι λαϊκισμός.

Και πού οδηγεί;

Σε μια κοινωνία αλληλοσπαρασσόμενη. Πάντως όχι σε μια κοινωνία με κοινούς στόχους για την ανάπτυξη και το μέλλον.

Όμως το πρόβλημα δεν είναι πρόβλημα ηθικής τάξεως. Είναι πρόβλημα ανάπτυξης και προόδου. Αφορά στο παρόν και τον μέλλον.

Για αυτό τον λόγο η προσπάθεια της επιτροπής χρειάζεται την στήριξη όσων πιστεύουν ότι το μέλλον μπορεί να είναι διαφορετικό.

Για αυτό είναι πολύ σημαντική η διατύπωση ότι η έλλειψη Πολεοδομικού Σχεδιασμού εμποδίζει την ανάπτυξη. Γιατί επισήμως καταρρίπτει τον μύθο της κατά μόνας προόδου.

Το έχω ξαναπεί.

Δεν θα χτίσουν όλοι πολυκατοικίες στην Φιλιππιάδα. Και ο λόγος είναι πολύ απλός.

Αν γίνει έτσι οι δρόμοι της ανάπτυξης (Εγνατία/Ιόνια/Σύνδεση Φιλιππιάδας Πρέβεζας) θα γίνουν δρόμοι φυγής.

Γιατί να μείνει κανείς σε ένα διαμέρισμα στην Φιλιππιάδα όταν θα μπορεί να μείνει στην Άρτα, στην Πρέβεζα ή στα Γιάννενα;

Ας μην ξεχνάμε ότι καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση της Φιλιππιάδας έχει παίξει το γεγονός ότι ήταν πάντα σταυροδρόμι.

Εν τω μεταξύ αυτοί "που τα κονόμησαν" σαν τα ποντίκια θα έχουν φύγει πρώτοι. Νομίζω ότι το δήλωσαν ήδη.

Αλλιώς πρέπει να σχεδιάσουμε το μέλλον. Και ας χάσαμε χρόνο και ας λοξοδρομήσαμε. Θα ξαναβρούμε το δρόμο. Για αυτό πιστεύω ότι πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι.

Αυτή ήταν η δική μου απάντηση στους δύο φίλους μου.

Η δική σας αγαπητοί μου;

Θα επιμείνω μέχρι τέλους όπως το έκανα από την πρώτη στιγμή.

Οι μηχανικοί της πόλης πρέπει να μετέχουν σε αυτή την συζήτηση και σε αυτή την κοινή πορεία.

Το οφείλουν στον εαυτό τους, στους φίλους τους, στους πολίτες αυτής της πόλης.

Κώστα Χρόνια Πολλά.

Ανώνυμος είπε...

Του Κωνσταντίνου και της Ελένης σήμερα….
Και η καλή μέρα φάνηκε από τις 1:08 πμ ,
Δηλαδή μία ώρα μετά τα μεσάνυχτα…

Δέκα-δώδεκα… , όχι σχόλια ρουτίνας,
Αναλύσεις βάθους,
Πραγματείες πλήρους αποδόμησης της
« άλλης άποψης » ,
που με τόση ΘΕΡΜΗ στηρίζει ο διευθυντής
και εκδότης της Φωνής και με άλλο τόσο
φανατισμό προσυπογράφει η
δημοσιογράφος της ίδιας εφημερίδας…

…. « Ε »

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ Φάνη ,

Το κινητό του Θείου Πυθαγόρα
Είναι ερμητικά κλειστό….

Το μήνυμα που εξέπεμψε :

« το γαρ καλώς υπολαμβάνειν τε
και δοξάζειν ΟΛΙΓΟΙΣ υπάρχειν»…
παραλήρημα ή χρησμό… υπονοεί...

Το κρίσιμο και επείγον της κατάστασης
δεν παίρνει αναβολή …
«…δόξες και υπολαβές και…κουραφέξαλα »,
κατά πως η γιαγιά μου το εξήγησε !

Κάτι σοβαρό στο Θείο μας συμβαίνει…

Την έσχατη ελπίδα μας στο φίλο σου,
τον μέγα αρθρογράφο,
επάνω του στηρίζουμε :

«ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ είναι εκείνοι που καταλαβαίνουν
και σκέφτονται καλά »…

Αν πρόκειται για παραλήρημα,
ας τον παππού στη μοίρα του ,
έφαγε τα ψωμιά του…

Αν όμως χρησμό υπονοεί ;
Ο φίλος σου , ο εκ των ελαχίστων
γνώστης,
η μόνη μας ελπίδα!

….και «έτερο ουδέν »….


ΥΓ….Και σεις κωλόπαιδα…
Ψυχραιμία….
« για όσους έχουν νου και μυαλό,
Κανένα από τα ανθρώπινα συμπτώματα
δεν είναι απροσδόκητο ,
Τα πάντα είναι προβλέψιμα » …


Θείε Πυθαγόρα ,
Ας είναι ελαφρό το χώμα που σε σκεπάζει…
Τι σημασία έχει που και εσύ , προ αιώνων,
έχεις γίνει χώμα …

Ανώνυμος είπε...

Θα διαφωνήσω μαζί σου αγαπητέ …. « Ε ».

Ο Φάνης δεν στήριξε την "άλλη άποψη". Στήριξε με ΘΕΡΜΗ το δικαίωμά της να κατατεθεί.

Του χρωστάμε αυτή την υπόμνηση (και αυτό το blog το έχει πράξει επαρκώς) γιατί έχει δώσει την μάχη, (οφείλουμε να ομολογήσουμε πολλές φορές μόνος του) για να σταματήσουν τα εγκλήματα εναντίον αυτής της πόλης.

Είναι αλήθεια βέβαια ότι με (μας)στεναχώρησε αρκετά κυρίως γιατί "αθροίστηκε" χρονικά η παρέμβασή του με την "άλλη άποψη" και γιατί αδίκησε κατάφορα το blog.

Έχει το δικαίωμα η κ. Χρήστου να πάρει μιαν ανάσα "μετά τις αλλεπάλληλες αποκαλύψεις και τα συνακόλουθα συναισθήματα" όπως λέει η ίδια. Η πεποίθησή μου είναι ότι το καταστάλαγμά της θα είναι προς τη κατεύθυνση που θεωρούμε σωστή. Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα διαψευτούν οι ελπίδες μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι η "προσυπογραφή" της δεν ήταν καίριο λάθος. Και για αυτό κρίθηκε. Είναι κάτι για το οποίο η ίδια πρέπει να αναρωτηθεί.

Ανώνυμος είπε...

Μην μπερδεύεσαι.

Τον Πυθαγόρα τον χρησιμοποιεί ώς δεκανίκι για να στηρίξει την κενότητα των επιχειρημάτων του. Ετερόφωτος πάντα.

Επαγγελματική διαστροφή να πετάει αρχαία ρητά για να προσδώσει περισπούδαστο ύφος σε ανερμάτιστα κείμενα.

Καθώς δεν έχει εμπεδώσει την σημασία του sic! αμφιβάλλω αν έχει κατανοήσει πλήρως την σημασία των αρχαίων.

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομίζω (σχόλιο σημερινό 08:27πμ)ότι έχεις δίκιο.Κανένας δεν εστέρησε το δικαίωμα στο φίλο μας,να καταθέσει την "άλλη άποψη"

Ανώνυμος είπε...

Την κατανόηση του Θείου μας αναζητώ.
Εγώ που αρχαία δεν γνωρίζω.
Της γιαγιάς μου η ερμηνεία (το φλυτζάνι διάβασε το χρησμό να μου ερμηνεύσει) δεν με έπεισε καθόλου.
Ελα εσύ στη θέση μου,που τόσο άκαρδα μου λες "να μην μπερδεύομαι"

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ.

Όχι μόνο δεν του στερήσαμε το δικαίωμα αλλά το blog φιλοξένησε αμέσως την άποψή του.

Και βεβαίως την "περιποιηθήκαμε" όπως οφείλαμε και όπως άξιζε.

Για αυτό και σημείωσα ότι ο Φάνης αδίκησε το blog.

Ανώνυμος είπε...

Το παίρνω πίσω αν ακούστηκε άκαρδο.
Χαιδευτικό ήταν πάντως.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΈΝΑ ΆΚΑΡΔΟΙ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΡΝΆ ΑΠΌ ΤΟ ΜΥΑΛΌ ΝΑ ΕΠΕΚΤΕΊΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΌΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΊΟ ΈΡΑΝΟ ΥΠΈΡ ΤΟΥ ΆΠΟΡΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΎ ΏΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΎΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΆΓΚΕΣ ΤΟΥ ΆΠΟΡΟΥ ΔΙΚΗΓΌΡΟΥ.

ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΩΣ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ;

ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΦΟΥ "ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ" ΕΙΧΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ;

Ανώνυμος είπε...

'Ακαρδο "χάδι" λοιπόν...

Ανώνυμος είπε...

Αναγέννηση,
Διαφωτισμός,
Γαλλική Επανάσταση,
Επανάσταση του 1821…

Λίγα χρόνια μετά : Οι Δαιμονισμένοι του Ντοστογιέφσκι …
Εκατόν εξήντα, τόσα χρόνια ..από τότε.

Είναι καιρός να «κοιτάξουμε κατάματα την εσωτερική ζωφερή μας
πραγματικότητα» που υποθάλπει το εσωτερικό υποκατάστατο της πίστης
στην ιστορική νομοτέλεια διαγράφοντας κάθε υπέρτατη αξία και αρχή.

Όταν αυτές, οι αρχές και αξίες διαγράφονται ,
Όταν η βούληση μας υποκύπτει στις επιταγές της «ιστορικής
αναγκαιότητας»…
Τότε όλα επιτρέπονται…

Και τι, το πιο ιστορικά αναγκαίο ,
Από την στέγαση των φτωχών και αδυνάτων;

Επί τέλους …
Σταματήστε, τους τέκτονες- μηχανικούς μας
να αφορίζετε,
και στο πυρ το εξώτερο να
εξαποστέλλετε…

Έργο ιστορικά νομοτελειακό
επιτελούν ..!



ΥΓ… Θωμά, με τον Ολυμπιακό σου,
Απόψε με συγκλόνισες…
Η Δική σου εσωτερική πραγματικότητα,
Καθόλου ζοφερή ,
υπέθαλψε το εσωτερικό υποκατάστατο της μεταφυσικής
σου πίστης, ΟΧΙ στη ιστορική νομοτέλεια ,
αλλά στη μία και μοναδική σου, επίγεια, πίστη ..
στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΟΥ….

Θωμά, σε ζηλεύω ,

Πόσο ήθελα να σου μοιάσω !

Σκλάβος είμαι.,
Της ιστορικής νομοτέλειας θύμα .

Ανώνυμος είπε...

Πέντε λέξεις μόνο !


Έξοχο το άρθρο σου, Βησσαρίων !




ΥΓ.. Μόνο μια ένσταση :
(με πολλές λέξεις..)

Αναφέρομαι στη έκτη και τελευταία παράγραφο :

…. «παραλίγο να χάσουμε τον στόχο. Χάσαμε χρόνο .
Πολύ ασχοληθήκαμε τις απόψεις του κ. Γεωργίου .
Και δεν άξιζε…»

Αν αυτή την παράγραφο , την παραθέτεις για
να προσδιορίσεις ή ορθότερα να οριοθετήσεις
επακριβώς την περιοχή στην οποία εδράζεται
το «έχεις δίκιο » ,
θέλω να πιστεύω ότι το πράττεις μόνο και μόνο
να μη «ρηγματίσεις» τους ψυχοπνευματικούς
δεσμούς σου με τον Φάνη …
Αν πράγματι το εννοείς,
Τότε η κάθε μία , από τις τέσσερες μέσα σε
εισαγωγικά περίκλειστες φράσεις ,
χρήζουν ιδιαίτερης και ξεχωριστής ανάλυσης…


Εξηγούμαι .

Ο στόχος , που παραλίγο θα χάναμε ,
Ο χρόνος που χάσαμε ,
Η πολύ σχόλη μας με τον κύριο, και το
Δεν άξιζε…

Θα αποτελέσουν τέσσερα ξεχωριστά σχόλια
για το blog..

Εξ άλλου εσύ το είπες :
«Όλα τα λουλούδια να ανθίσουν» …

…. «Κ»

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ .. Διόρθωση λάθους στοπροηγούμενο :
. να ρηγματώσεις, αντί του
ρηγματίσεις..

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΛΗΦΘΗΚΕ ΤΟ BLOG ΑΠΟ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;

ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΓΙΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝ)
ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ.

ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ:

ΟΙ ΓΙΟΙ ΜΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΣΚΕΤ.

ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΟΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ.2...

Η "συμπαθής" δημοσιογράφος
συνυπογράφει το κατάπτυστο άρθρο..
Ο Φίλος Φάνης δεν βρήκε κανένα ψόγο στο "κορυφαίο άρθρο"...
Στους επικριτές του άρθρου το ανάθεμα !
Συμπτώσεις;

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον, παίζει και ο πατέρας...

Δεν μας συγκινεί..

Αυτό το αθλημα είναι ίδιο των "υπανάπτυκτων" Μεσογειακών και των Γιάνκηδων...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ.

ΓΙΑ ΘΥΜΙΣΕ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΑΣΚΕΤ;

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΚΥΝΗΓΑ ΜΙΑ ΧΕΙΜΕΡΑ:

ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΑΑΑΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΛΑΪΚΟ ΑΘΛΗΜΑ.

ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΠΑΛΕΥΩ ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΚΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΙ ΜΟΥ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΜΕ ΒΟΗΘΑ ΠΟΛΥ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΩ ΤΗΝ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΜΟΥ).

Ανώνυμος είπε...

ΕΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ..
ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥς ΣΑΣ.
ΘΑ "ΒΛΕΠΕΤΕ" ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΑΡΟΝΙ
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ...

ΥΓ ... ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΣΧΩΡΗΕΙΕ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ..

ΣΤΟ ΧΟΡΟ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΤΟΝ ΘΩΜΑ..
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ..

ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟ ΣΤΟΝ ΘΡΥΛΟ..

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΙΔΙΟ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΕΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ...

ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΟΤΕ!

Ανώνυμος είπε...

Είναι ασυγκράτητο το βέλος του χρόνου
Και πολύ δύστροπο αυτές τις μέρες.
Αλλάζει πεισματικά φορά ..΄
Κάνει τούμπα 180 μοιρών και στρέφεται προς την αντίθετη
ακριβώς κατεύθυνση .
Γυρίζει δώδεκα ακριβώς ημέρες πίσω.
Σταματά στις δώδεκα ακριβώς του μήνα
και μόνο λίγα λεπτά πριν της δωδεκάτης νυχτερινής !

Και το βέλος και ο ανωνύμως υπογραφόμενος—μου είναι τελείως αδύνατο δια της ανωνυμίας μου να εξορκίσω την φρικτή ανωνυμία—
έχουν κολλήσει εκεί :
12 μέρες πριν
12 Μάη
12 Τα μεσάνυχτα…!

Πανηγυρικά είχα καλωσορίσει τότε την συμμετοχή στο διάλογου
παρότι διαφώνησα πλήρως για τα πικρόχολα γραφόμενα , ένα
Ανώνυμο , ο οποίος την ίδια στιγμή κατήγγελλε την ΑΝΩΝΥΜΙΑ!

Για δώδεκα μαρτυρικές μέρες και πάντα την ίδια ώρα το βράδυ,
ψάχνω στα χαμένα, αναζητώντας μια κάποια απάντηση
από τον ανωνύμως ΟΔΥΡΟΜΕΝΟ για το «όσο μίσος και την τόση
κακία»την οποία αποπνέουν οι σχολιαστές αυτού εδώ του Βlog..

Eρωτήθηκε επανειλημμένα αν συμφωνεί με την κατάπτυστη
Θέση του θρυλικού πλέον ΕΡΗΜΗΝ…
Αν δηλαδή συμφωνεί με την χυδαία επίθεση του δικηγόρου –αθρογράφου…

Μέχρι στιγμής , λίγα λεπτά πριν τις δώδεκα, καμία ανταπόκριση!!!

Τέτοιο ενδιαφέρον!
Τόσος πόνος!
Τέτοια οδύνη!
Για την τύχη και ομαλή πορεία της κίνησης…

Όλα λοιπόν λοιπόν κροκοδείλια δάκρυα ;

Ναι !

Και κάτι χειρότερο . Έντεχνη προβοκάτσια …
Και όχι υποψία προβοκάτσιας , κατά τον υπαινιγμό
προηγούμενου σχολιαστή…

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ...

ΑΜΕΣΗ ΦΥΓΗ ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ...
ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΙ ΗΡΩΕΣ...ΑΘΛΗΤΕΣ
ΦΕΥΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥΣ...

ΕΜΕΙΣ;

ΠΙΣΩ ΣΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΩΝΕΣ..

Ο ΕΧΘΡΟΣ ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ...

Ανώνυμος είπε...

"Δώδεκα, η ελπίδα μου κρεμάστηκε, σε ένα τηλέφωνο που έμεινε νεκρό."

Σαχλό τραγουδάκι, από πολλά υποσχόμενη αοιδό, που και αυτή "για αλλού ξεκίνησε και αλλού η ζωή την πήγε".

Προτιμώ τον Μάνο (και ας έφυγε νωρίς) και την Χαρούλα.

Το 13 είναι ο τυχερός μου αριθμός.
Θα περιμένω μια μέρα ακόμη. Όχι τηλέφωνο φυσικά αλλά την επιστροφή.
Για να μας πεί πως τεκμηριώνει το μίσος και τον φθόνο. Και υπόσχομαι ότι θα τεκμηριώσω μία προς μία όλες τις λέξεις που την ενόχλησαν.

Και άν περάσει και η 13η μέρα:

1. Επίσημα θα καταγραφεί ότι ο φόβος "σύντομα το blog και η προσπάθεια που γίνεται θα περιθωριοποιηθούν και θα απαξιωθούν" δεν ήταν φόβος αλλά ελπίδα και ευχή. (Άφρονες όντες δεν προσέξαμε ότι δεν γράφτηκε η λέξη "φοβάμαι" - που δηλώνει εσωτερική ανησυχία - αλλά η λέξη "θεωρώ" που φανερώνει επιτηδευμένη σκέψη).

2. Θα έχει ξηρανθεί η "Όαση". Οριστικά. Θα πασχίζουν όμως τα λουλούδια να ανθίσουν μέσα στην έρημο της υποκρισίας και του φαρισαϊσμού.

Ας μην ανησυχούν ορισμένοι, σύντομα θα υπάρξουν νεότερα στοιχεία και ανακοινώσεις για το θέμα του ύψους των οικοδομών και το σχέδιο πόλης. "Kαι τούτο ποιείν κακείνο μη αφιέναι".

Ανώνυμος είπε...

Μια οφειλή .

Πολύ νωπή. Από : 24 Μάϊος 12:16 πμ

« Ο στόχος που παρά λίγο θα χάναμε.
Ο χρόνος που χάσαμε.
Η πολύ σχόλη με τον κύριο.
Δεν άξιζε .»



Ποιό στόχο κινδυνέψαμε να χάσουμε φίλε Βησσάρη ;
Σε πιο θέμα ολιγώρησε η επιτροπή;

Γιατί ξεχνάμε την αφετηρία της ;

Δεν ξεκίνησε από πρωτοβουλία λίγων ατόμων
για την συλλογή των υπογραφών για να βρεθεί
μπροστά σε κωμικοτραγικά φαινόμενα από την πρώτη
ημέρα ;
Μη ξεχνάς ποιοί ήταν οι επαναστάτες που εν μια νυχτί
ανακάλεσαν την υπογραφή των- γιατί άραγε;
και ποιά η ιδεολογική συγγένεια τους με τον συντάκτη
του «κατάπτυστου» άρθρου .
Θυμάσαι τους άλλους που την ίδια νύχτα αυτομόλησαν
στο αντίπαλο στρατόπεδο;

Γιατί ξεχνάμε τόσο εύκολα την διαδρομή της επιτροπής;

Συλλογή υπογραφών.
Αλλεπάλληλες παρεμβάσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Συσκέψεις και αλλεπάλληλες παρεμβάσεις στο ΤΕΕ Ηπείρου;
Παρέμβαση στο ΤΕΕ Πρέβεζας.
Ενημερωτική Εκδήλωση .
Αλλεπάλληλες παρεμβάσεις στο ΥΠΕΧΩΔΕ
Συνάντηση με τον Νομάρχη..

Όλοι αυτοί οι φορείς είπαν :
« Όχι στην παρανομία . Αυστηρή εφαρμογή του νόμου για τα 11,50 μ».
Ξέρεις πολύ καλά ότι το σεμινάριο για το σχέδιο πόλης που θα οργανώσει
το ΤΕΕ Ηπείρου αποφασίστηκε κάτω από την ασφυκτική πίεση της
επιτροπής…

Τι άλλο έπρεπε να κάνει η Επιτροπή και δεν το έπραξε λόγω
έλλειψης χρόνου ;

Ήδη πλησιάζουν μεσάνυχτα και εγώ συντάσσω τούτο το σχόλιο…
Τέτοιες ώρες οι υπηρεσίες είναι κλειστές οπότε η ενασχόληση μου με το γράψιμο
δεν πρέπει να συνιστά απώλεια χρόνου.

Μη ξεχνάς και την ανεκτίμητη προσφορά του παρόντος ιστολογίου….
Κάποιοι θέλουν να το απαξιώσουν.
Δεν θα το πετύχουν …
Απεναντίας , θα χάσουν και τον ύπνο τους…
Αν έχουν άποψη,
Αν έχουν κότσια ,
Ας τολμήσουν.
Τους περιμένουμε σε αυτό το Βήμα, έστω και Ανώνυμα….

ΥΓ Θα ακολουθήσουν :
Ο χρόνος που χάθηκε..
Η σχόλη με τον κύριο..
Δεν άξιζει…

Ανώνυμος είπε...

Είναι καταπληκτικό το πόσο σε βοηθά το blog να θυμηθείς και να σημειώσεις τις συμπτώσεις.

13η μέρα σήμερα, και είμαι αναγκασμένος να προσυπογράψω την άποψη ότι η παρέμβαση ήταν εγκάθετη. (το χέρι μου κρατάω για να μην γράψω ακόμη και σήμερα: αν όχι άστοχη).

Η "Όαση" γράφτηκε κάτω από ένα κείμενο που ξεκινούσε με τα λόγια:

"Προβληματίστηκα πολύ. Το διάβασα και το ξαναδιάβασα. Μήπως και καταλάβω τι θέλει να πεί. Να μην βιαστώ να κρίνω και τον αδικήσω."

Μια μέρα μετά η "Όαση" γράφει:

"Απορώ όμως, πραγματικά, γιατί τόσο μίσος και κακία μέσα από τα σχόλιά σας! Γιατί τόσος φθόνος!"

Μια απλή σύγκριση των δύο παραγράφων τεκμηριώνει (το χέρι μου κρατάω για να μην γράψω ακόμη και σήμερα: δυστυχώς) αβίαστα το μίσος, την κακία και κυρίως τον φθόνο της "Όασης" απέναντι στο blog.

Ακούω να κυκλοφορούν λέξεις που ποτέ δεν γράφτηκαν σε αυτό το blog.

Όσοι τις αναφέρουν έχουν μια τουλάχιστον υποχρέωση. Να διαβάσουν τα σχόλια πρώτα.

Για αυτό η εκτύπωση των σχολίων είναι πλέον υποχρεωτική. Για να δεί ο κόσμος της Φιλιππιάδας τα σχόλια όπως γράφτηκαν και όχι όπως σχολιάζονται.

Ανώνυμος είπε...

Eπειδή είδα χθές την φωτογραφία που αναρτήσατε.Τεράστιος ο συμβολισμός της.Κάποιος όμως μετά απο τον γέροντα-συμβολο της φωτογραφίας τόλμησε κι αυτός να καταθέσει στεφάνι ως Πρόεδρος λέει του Συλλόγου Περί Βιβλίου,-έμαθα μετά ότι άλλος είναι πρόεδρος -έχοντας στο μυαλό του αλλα πράγματα και όχι βέβαια να τιμήσει
τους Ελληνες του Πόντου και την ιστορική τους μνήμη.ΝΤΡΟΠΗ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε του προηγούμενου σχολίου:

Το σαρκίο του μεταφέρει ο κ. Αναγνώστου.

Τον έχει καταλάβει η ΑΤΗ (του μυαλού η σύγχυση).

Απεγνωσμένα προσπαθεί να περισώσει το όνομά του.

Πάλι λάθος δρόμο διαλέγει: Νεα ΥΒΡΗ διαπράττει.

Απέναντι στον Ελληνισμό του Πόντου αυτή την φορά.
Φώς από το Φώς του προσδοκώντας να αντλήσει. Ως επώνυμος.

Και προς τον σύλλογο που υποτίθεται ότι υπηρετεί, και που τόσο ξεδιάντροπα στη δική του υπηρεσία θέτει. Λειτουργίες και διαδικασίες, για μια φορά ακόμη, καταπατώντας. (Δεν μπορώ να φανταστώ ότι είχε την άδεια του Προέδρου και του Δ.Σ. για τη νέα του προσβολή).

Για τα ΔΕΙΝΑ που επέφερε κρίθηκε -κρίνεται.

Η ΔΙΚΗ του (των πολιτών η αποστροφή) τον περιμένει

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ στο προηγούμενο.

Από τον Γέροντα, τη Νέα Γενιά των Ποντίων, από όλους του Πόντιους, ζητώ συγνώμη για την απρέπειά του.

Τον υπέροχο συμβολισμό της εικόνας που μας χάρησαν προσκυνώ.

Ανώνυμος είπε...

Einai adistaxtoi oi anthropoi !

Pantou lamogia...kyriarxoun!


ALOIMONO STO TOPO !

Oi katastofeis tis polis kai tou
perivalontos nekrothaftes eginan tora ton nekron kai ton ANONYMON timites !!!

Na mia akoma OASIS Antistasis ...stin kathimerini mas pezotita..

Apo tin syglonistiki ypodoxi ton pelargon ...
stin metafisiki epikoinonia me to yperperan . Tetoia semnotita
kai tosi tapeinotita !


AIDOS ARGEIOI...

SAS SYXATHIKE O TOPOS .

Ανώνυμος είπε...

Τρίτος φίλος μου είπε:
«Έχω ένα διαμέρισμα στο κέντρο. Δικό μου. Δεν μπορώ να ζήσω πια εκεί. Για αυτό και αποφάσισα να κτίσω καινούργιο σπίτι πιο μακριά»
Η απαξίωση του κέντρου και η συνακόλουθη πτώση των τιμών των οικοπέδων, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα επέλθει ως αποτέλεσμα των ψηλών κτηρίων που κτίζονται ολόγυρα.
Η πολιτική των ψηλών κτηρίων, απαξιώνει τις περιουσίες των πολιτών. Δεν τις αναδεικνύει.
Η πολιτική των ψηλών κτηρίων και της έλλειψης Σχεδίου Πόλης όχι μόνο δεν συνιστά ανάπτυξη αλλά αντίθετα αποτελεί τροχοπέδη και ταφόπλακα για την ανάπτυξη και το μέλλον.
Ας σκεφτούμε:
Αν είχαμε Σχέδιο Πόλης, αν είχαμε - στοιχειωδώς έστω – σχεδιάσει το μέλλον, τι θα γινόταν;
Θα είχαμε κινητοποιηθεί για να εξασφαλίσουμε χρηματοδοτήσεις προκειμένου να φτιάξουμε υποδομές;
Θα μπορούσαν να χτίζουν σπίτια οι συμπολίτες μας, ακόμη και αυτοί που επέλεξαν και εφάρμοσαν την πολιτική των ψηλών κτηρίων;
Θα υπήρχε κινητικότητα, όχι μόνο στην οικοδομική δραστηριότητα, αλλά και σε αυτή των Δημοσίων Έργων και των Μελετών;
Όσοι επέλεξαν και εφάρμοσαν την πολιτική των ψηλών κτηρίων έχουν μεγάλες ευθύνες. Δεν συνέβαλαν στην προετοιμασία του τόπου για την αειφόρο και την πράσινη ανάπτυξη. Την εμπόδισαν. Προς ίδιο όφελος.
Όσοι ‘’λαιμάργησαν’’ με την προσδοκία του γρήγορου κέρδους, δεν έλαβαν υπόψη τους ότι η ‘’φούσκα’’ θα σπάσει. Ότι η ανάπτυξη που πρότειναν έχει όρια και μάλιστα στενά. Για αυτό τον λόγο θα πρέπει να απολογηθούν αυτοί πρώτοι προς τους επαγγελματίες που ασχολούνται με την οικοδομή. Όχι το ΥΠΕΧΩΔΕ. Όχι όσοι απαιτούμε τη εφαρμογή του νόμου και την άμεση σύνταξη Σχεδίου Πόλης. Γιατί προτείνουμε ένα άλλο μοντέλο ανάπτυξης που θα βοηθήσει όλους. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού και αποκλειστικό στόχο έχουν να ξεστρατίσουν την συζήτηση.
Ο δρόμος για το μέλλον ή θα είναι κοινός ή δεν θα υπάρξει. Θα βαλτώνουμε συνεχώς.
Ή θα σεβαστούμε τους κανόνες της κοινής συμβίωσης ή θα οδηγηθούμε στον μαρασμό.
Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες είναι πολλές.
Από κοινού πρέπει να τις συζητήσουμε και να δράσουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ολο γινονται σχολια για την ανωνυμια καποιων... Αυτοι οι ο ποιοι θελουν να στειλουν ενα "μυνημα" σε καποιους γραφοντας ενα σχολιο σε αυτο το blog θα μπορουσαν να το κανουν με το ονομα τους απο κατω... Οποιος θελει να μιλησει εκφραζοντας την δικη του γνωμη θα επρεπε να μιλαει επωνυμα και οχι να κρυβονται...

ΑΥΓΕΡΗΣ ΘΕΜΗΣ

Ανώνυμος είπε...

« Οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις είναι
πολλές.
Από κοινού πρέπει να τις συζητήσουμε και να δράσουμε»
( 26 Μάη 11!25 πμ…» …


ΕΝΑΣ ΑΠΟΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΕΙΜΑΙ..
ΑΠΟΨΕ ΖΩ, ΑΥΡΙΟ ΣΒΗΝΩ..
ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ .
ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ
ΠΡΙΝ ΓΕΝΝΗΘΩ ,
ΣΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ,
ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ ΜΑΖΙ
ΜΟΥ ….

ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ
ΤΗΣ ΕΜΒΙΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΜΟΥ.


ΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ
ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙΣΤΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΊ
ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ..


ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΝΩΝΥΜΕ ΦΙΛΕ
ΜΗ ΜΑΤΑΙΟΠΟΝΕΙΣ…!


ΟΣΕΣ ΕΚΛΗΣΕΙΣ…
ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ..
ΓΙΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ
ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΞΑΠΟΣΤΕΙΛΕΙΣ
ΧΑΜΕΝΟΣ ΚΟΠΟΣ….

ΟΙ ΟΑΣΟΦΥΛΑΚΕΣ, ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ
ΟΙ ΤΑ ΣΑΡΚΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΕΣ
ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ, ΑΣΥΜΒΑΤΟΥΣ ΜΕ
ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ, ΣΤΟΧΟΥΣ….

ΥΓ…ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΓΕ…
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΟΝ ΩΡΑΙΟ ΣΑΣ ΑΓΩΝΑ.
ΑΝΟΙΞΑΤΕ ΕΝΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΜΕΓΑΛΟ
ΒΗΜΑ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥ
ΔΙΑΛΟΓΟΥ…

Ανώνυμος είπε...

Κατά συνέπεια, συμμετέχοντας σε αυτό τον διάλογο, δεν ματαιοπονώ.

Η πρόσκληση απευθύνεται σε όλους με πλήρη επίγνωση ότι κάποιοι δεν θα συμμετάσχουν. Όχι μόνο γιατί δεν θέλουν. Κυρίως γιατί δεν μπορούν (άλλα θέλοντας).

Ανώνυμος είπε...

ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΤΡΙΠΛΕΣ...
ΤΟ ΟΤΙ ΣΥΜΕΜΕΤΕΧΕΙΣΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ
ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ


ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΑΛΠΙΣΜΑ Ο ΛΟΓΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΤΑΙΟΠΟΝΙΑ...

Ανώνυμος είπε...

Έχω συνεχώς στο νού μου την εισήγηση της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ Τμήμα Ηπείρου η οποία κατέστη ομόφωνη απόφαση της Αντιπροσωπείας στην σημερινή συνεδρίασή της στο Ξενοδοχείο Βυζαντινό Άρτας με θέμα τα Πολεοδομικά Προβλήματα του Δήμου Φιλιππιάδας.

Με ανυπομονησία αναμένω την επίσημη ανακοίνωσή της ώστε να την πληροφορηθούν όλοι οι πολίτες και όχι μόνο της Φιλιππιάδας.

Αισθάνομαι πραγματικά υπερήφανος που είμαι μέλος του ΤΕΕ. Όχι μόνο για την απόφαση αλλά και για την παρουσίαση του θέματος, και για την
συζήτηση που ακολούθησε.

Βησσαρίων Γιωρσπύρος
Τοπογράφος Μηχανικός

Ανώνυμος είπε...

Με περίσκεψη και πολλή φειδώ….

Αλήθεια πως φθάσαμε έως εδώ;
Γιατί κυριαρχεί παντού η πολιτική απάθεια ,
ο κυνισμός , η παντελής έλλειψη πολιτικής
και κοινωνικής αμφισβήτησης , η ιδιώτευση
και η πλήρης χειραγώγηση μας από τα ΜΜΕ;

Πως έγινε και η ενασχόληση με τα κοινά
να αποτελεί προνομιακό πεδίο των
επαγγελματιών της πολιτικής , των κλειστών
κυκλωμάτων των κομματικών μηχανισμών ,
των κομπιναδόρων και των καταφερτζήδων ;

Πως έγινε η διαχείριση του δημοσίου χρήματος
και της δημόσιας περιουσίας να θεωρείται τώρα
δευτερεύον ζήτημα ,
όταν μόλις πριν 5-6 χρόνια εθεωρείτο κορυφαίο
σκάνδαλο από σύμπασα την αντιπολίτευση ,
η Φιλοξενία κάποιου υφυπουργού στο σπίτι τα
του κουμπάρου του, προμηθευτή του δημοσίου;


Πως γίνεται να υπάρχει τέτοιο «ιερό μένος»
και γενικός ξεσηκωμός από την τροπολογία
Πάχτα για εκατό στρέμματα ιδιωτικής γης
ενώ οι σκανδαλώδεις ανταλλαγές χιλιάδων
στρεμμάτων δημόσιας γης και εκατοντάδων
οικοπέδων ανεκτίμητης αξίας του Βατοπεδίου
να θεωρείται από την Αριστερά αντιπολίτευση
σαν μια πολιτική παρονυχίδα ;
Και το χειρότερο να ακούς από τα χείλη αυτής της
Αριστεράς : Τίποτε δεν αλλάζει . Τα ίδια
έκαναν και οι σοσιαλιστές !
Κάποτε με λάβαρο την ηθική κάθαρση από τα πάμπερς
του Κοσκωτά δεν δίσταξε να συμμαχήσει ακόμα και
με τον Μητσοτάκη …

Δεν έχω καμία διάθεση για παρελθοντολογία..
Κατέφυγα σε αυτά μόνο τα λίγα..του παρελθόντος γιανα καταδείξω τον γενικευμένο και αθεράπευτο
μιθριδατισμό από τον οποίο άπαντες έχουμε
προσβληθεί..
Όσο και αν μας φαίνεται περίεργο, έχουμε
συνηθίσει σε όλο και μεγαλύτερες δόσεις διαφθοράς .

Έχει αποδειχθεί με πειράματα :
Αν αφήσεις την μικρή παρανομία να βασιλεύει,
Τότε λιπαίνεται το έδαφος για μεγαλύτερη παρανομία…

Τούτο σημαίνει ότι αν κάποτε η υπερευαισθησία
επέβαλε στη γυναίκα του Καίσαρα όχι μόνο να είναι τίμια αλλά και να φαίνεται ,
σήμερα φτάσαμε στο σημείο να ανεχόμαστε
ακόμα και τον ίδιο τον ίδιο τον Καίσαρα να μη μη είναι και τόσο τίμιος . Δεν χάθηκε και ο κόσμος,
ρε αδελφέ !

Και για να έρθω στα δικά μας .

Τι σημασία έχει αν κάνω έκκληση προς
τον εισαγγελία να βρει και να τιμωρήσει τους
ενόχους των οικοδομικών και περιβαλλοντικών
τερατουργημάτων ,
εγώ έχω χρέος και το όνομά τους να «αποσιωπώ»
και την κοινωνική και πολιτική , αλλά και τον
αχαλίνωτο αριβισμό τους να προωθώ…

Και συ Ανώνυμε Φίλε,

Πρέπει να είσαι και αφελής και ρομαντικός
Όταν ζητάς συγνώμη για την απρέπεια που
έκανε στους Πόντιους , ο αριβίστας και αδίστακτος.
Πάλι θα το ξανακάνει…και οι «επαναστάτες»,
πιθανόν και φίλοι σου , θα τον χειροκροτούν …

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ...Δεν στοχεύω στην αποκαρδίωσή σου..
Σε συγχαίρω για την παρρησία σου...
Απλώς το πεδίο καταγράφω...

Ανώνυμος είπε...

Αποκαρδίωση; Ξεχασέ το.

Λίγες οι ευκαιρίες του να το ξανακάνει. Σε λίγο στην λήθη θα παραδοθεί. Σαν τον "Ερήμην".

Τους παλιούς μου φίλους τιμώ.

Τα υπόλοιπα θα τα κρίνει ή ίδια η ζωή.

Ανώνυμος είπε...

"Σε λίγο στη λήθη θα παραδοθεί"
..(από το τελευταίο ΥΓ)

Χρισμός ή πρόβλεψη;

Πρός στιγμή θεώρησα ότι έχω να αντιμετωπίσω επανάληψη της τρίπλας.
Δεν αντέχω στις τρίπλες και εγκατέλειψα το γήπεδο πρωϊ-πρωϊ...
Αργά το απόγευμα ,το ξανασκεύτηκα. Η αιφνίδια εγκατάλειψη συνιστά δειλία...
Επανήλθα. Βγάζω με μιας νοκ άουτ τον χρισμό. Δεν άντεξε στα χτυπήματα του ορθολογισμού. Έχοντας πλέον απέναντι μόνο την αινιγματική και γριφώδη πρόβλεψη άρχισα βηματάκια επι τόπου αναζητώντας ενδείξεις και τεκμήρια που ενισχύουν τη βεβαιότητα της ...
Ξάφνικά με μία προς τα πίσω κίνηση
έλυσα το μυστήριο.
Βρήκα την απάντηση στο επώνυμο σχόλιο του Βησσάρη Γιορσπύρου. Περίμενε με αγωνία την απόφαση της Οργανωτικής Επιτροπής του ΤΕΕ
Ηπείρου,που συνεδρίαζε εκείνη την στιγμή...
Είχες μάθει, φίλε, την απόφαση καταπέλτη- για τους εργολάβους μηχανικούς-του ΤΕΕ..
ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΌ ΜΕ ΓΡΙΦΟΥΣ ΜΑΣ ΜΙΛΟΥΣΕΣ..

Γίνε λοιπόν πιό ξεκάθαρος...

Ανώνυμος είπε...

ΒΗΣΣΑΡΗ ΓΙΩΣΠΥΡΟ ,
ΠΡΟΑΝΕΙΓΕΙΛΕΣ ΧΘΕΣ, ΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΗ, ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ -ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ..

ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ-ΤΗΝ ΣΥΜΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ- ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ...
ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥΤΟΥ ΕΔΩ ΤΟΥ BLOG ;

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΙΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ..

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ.. ΔΙΟΡΘΩΣΗ :

ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΥΣ ΘΝΗΤΟΥΣ..

αντι του απλού ΚΟΙΝΟΥΣ..

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα Παρασκευή 29/05/2009 ώρα 8:30 συνεδριάζει η Επιτροπή Πολιτών.

Επέτρεψέ μου να έχω την τιμή να ενημερώσω τα μέλη της πρώτα για μια απόφαση που θα συζητηθεί σε όλη την Ελλάδα.

Ανώνυμος είπε...

Διορθώνω: σήμερα Παρασκευή 29/5/09
στις 9:00 όχι 08:30.Θ ακολουθήσει κρασοκατάνυξη.

Ανώνυμος είπε...

TO PANHGYRIZETE ,
AN KALA KATALABA...

SKLHROI KAI AKARDOI !!

Ανώνυμος είπε...

Όπως γνωρίζετε την Τετάρτη 27/05/2009 συνεδρίασε η Αντιπροσωπεία του ΤΕΕ/ΤΗ στο Ξενοδοχείο Βυζαντινό Άρτας με θέμα τα Πολεοδομικά Προβλήματα του Δήμου Φιλιππιάδας.

Είχα την τύχη να συμμετάσχω στην συζήτηση αυτή και την τιμή να ενημερώσω σχετικά την Επιτροπή Πολιτών Φιλιππιάδας κατά την σημερινή της συνεδρίαση.

Μετά από απαίτηση πολλών συμπολιτών μας, θεωρώ σκόπιμο να παρουσιάσω σε αυτή την θέση την εισήγηση της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ/ΤΗ, προς τα μέλη της Αντιπροσωπείας όπως την κατέγραψα κατά την διάρκεια της συζήτησης που έγινε.

Θέλω να τονίσω ότι η εισήγηση της Διοικούσας Επιτροπής, η οποία και έγινε αποδεκτή από την Αντιπροσωπεία, είναι το αποτέλεσμα συστηματικής δουλειάς και τεκμηριωμένων αναλύσεων μελών του ΤΕΕ με τεράστιο κύρος και βαθύτατη γνώση των Πολεοδομικών Θεμάτων.

Πρόκειται για μια απόφαση σταθμό στην πορεία του ΤΕΕ, που αποκαθιστά το κύρος του τεχνικού κόσμου και υπηρετεί πλήρως την θεσμική θέση του ΤΕΕ σαν Επιστημονικού Συμβούλου της Πολιτείας. Μια απόφαση που ξεπερνά τα στενά όρια της περίπτωσης της Φιλιππιάδας και που θα συζητηθεί σε όλη την Ελλάδα.

Με ανυπομονησία αναμένουμε την διοργάνωση της ημερίδας που προτίθεται να διοργανώσει το ΤΕΕ στην πόλη μας. Μια ημερίδα που θα πρέπει όλοι να παρακολουθήσουμε καθώς θα έχει πολλά να προσφέρει στον Δημόσιο Διάλογο και βεβαίως θα μας βοηθήσει σημαντικά στην συγκρότηση του Σχεδίου Πόλης της Φιλιππιάδας μετά πό 56 ολόκληρα χρόνια.


Βησσαρίων Γιωρσπύρος
Τοπογράφος Μηχανικός

Ανώνυμος είπε...

Ακολουθεί η εισήγηση της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ/ΤΗ.

Η ΔΕ του ΤΕΕ/ΤΗ λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία που τέθηκαν στη συνεδρίαση της 25/05/09 σχετικά με τα πολεοδομικά προβλήματα της Φιλιππιάδας, κατέληξε στα εξής:
Στη περίπτωση της πόλης της Φιλιππιάδας συσσωρεύτηκαν όλες οι δυσλειτουργίες
της παραγωγής του δομημένου περιβάλλοντος στη σύγχρονη Ελληνική πραγματικότητα.
Η ανάπτυξη στη μεταπολεμική περίοδο της Ελλάδας στηρίχθηκε στη ανεξέλεγκτη εκμετάλλευση της ιδιωτικής περιουσίας με μερίδιο ευθύνης σε μεγάλο μέρος και του τεχνικού κόσμου.
Ο ανεπαρκής και πολλές φορές επιζήμιος ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄ βαθμού συνέβαλε στην ανυπαρξία σχεδιασμού με βάθος χρόνου.
Η ισχύουσα πολυνομία, η έλλειψη παροχής κατεύθυνσης προς τις υπηρεσίες, το επίπεδο οργάνωσης και στελέχωσης των υπηρεσιών με εξειδικευμένο προσωπικό για τον πολεοδομικό σχεδιασμό, την έκδοση και έλεγχο οικοδομικών αδειών, σε συνδυασμό με τις αποκεντρωμένες μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας αυτοδιοίκησης χωρίς ουσιαστική στήριξη των υπηρεσιών αυτών από τη πολιτεία, συνέβαλαν στη δημιουργία του συγκεκριμένου προβλήματος στη πόλη της Φιλιππιάδας μιας μικρής πόλης της Ελλάδας. Επιπρόσθετα η μη υποχρέωση σε κάθε περίπτωση δημοσιοποίησης της πρόθεσης τροποποίησης των όρων δόμησης δεν συμβάλλει στη διαφάνεια των διαδικασιών που έχουν άμεσες επιπτώσεις στο δομημένο περιβάλλον. Η πολιτεία πρέπει να συμβάλει αποτελεσματικά στη προώθηση και ολοκλήρωση των μελετών στρατηγικού χαρακτήρα και της οργάνωσης της πόλεως και του χώρου.
Εξειδικεύοντας τα παραπάνω για τη πόλη της Φιλιππιάδας σημειώνουμε τα εξής:
1.Είναι επιτακτική ανάγκη η ταχύτατη σύνταξη ΓΠΣ και η περαιτέρω εξειδίκευση του πολεοδομικού σχεδιασμού με ανάλογες πολεοδομικές μελέτες για τον καθορισμό χρήσεων γης, συντελεστών δόμησης, ύψος οικοδομών και λοιπών όρων δόμησης που ισχύουν τόσο στο τμήμα του ρυμοτομικού σχεδίου όσο και στην ευρύτερη περιοχή του Δημοτικού Διαμερίσματος του Δήμου Φιλιππιάδας.
2.Οι όροι και περιορισμοί δόμησης που σήμερα ισχύουν είναι σαφείς. Η εφαρμογή τους είναι αρμοδιότητα και ευθύνη των υπηρεσιών της πολιτείας.
3.Αυτονόητο είναι ότι η πολιτεία έχει την ευθύνη της διάχυσης της πληροφορίας και της ενημέρωσης των εμπλεκόμενων προκειμένου να επιτυγχάνεται η απρόσκοπτη υλοποίηση των νομοθετημάτων.
4.Το θεσμικό πλαίσιο είναι επαρκές για να επιλυθούν τα επί μέρους προβλήματα που προκύπτουν από περιπτώσεις κακής εφαρμογής της κείμενης νομοθεσίας.
5.Είναι ευκαιρία και αφορμή το θέμα που δημιουργήθηκε στη Φιλιππιάδα σαν αποτέλεσμα των συσσωρευμένων προβλημάτων να αποτελέσει το έναυσμα για τη διοργάνωση ημερίδας με θέμα: «Ο μεταπολεμικός σχεδιασμός της μικρής Ελληνικής πόλης- Η πόλη της Φιλιππιάδας» Συνδιοργανωτές προτείνονται να είναι το ΤΕΕ και το ΤΕΕ/ΤΗ.

Ανώνυμος είπε...

OLIMERIS TA XTIZANE
TO BRADY GREMIZONTAN...

..GIA 56 OLOKLIRA XRONIA TO SXEDIO POLIS
..GIA 25 SYNAPTA ETH O BIOLOGIKOS

KAI .....BLEEEEEPOYME GIA POSA AKOMA.

MIKRO-eksousies



bravo BISSARH .