Πορεία μαθητών στην Φιλιππιάδα from filoiko on Vimeo.
Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011
Με πορεία από τα Λύκεια μέχρι το Δημαρχείο διαμαρτυρήθηκαν για τις συνενώσεις οι μαθητές των Λυκείων Φιλιππιάδας.
Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβούλιου Δήμου Ζηρού Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης είναι τα εξής:
1. 1. Συγχώνευση των Δημοτικών Επιχειρήσεων : α ) Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Φιλιππιάδας » ( ΔΗ.Κ.Ε.ΔΗ.ΦΙ. ) και β ) Κοινωφελής Επιχείρηση Θεσπρωτικού και σύσταση νέας Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Ζήρου
5. Συγχώνευση Σχολικών Επιτροπών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και σύσταση ενιαίου Ν. Π. Δ. Δ. με τίτλο Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ζηρού
2. Ορισμός Διοικητικού Συμβουλίου της νέας Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Ζήρου
3. Συγχώνευση των Ν. Π. Δ. Δ. του Δήμου Ζηρού και σύσταση νέου Ν. Π. Δ. Δ του Δήμου Ζηρού
4. Ορισμός Διοικητικού Συμβουλίου του νέου Ν. Π. Δ. Δ. Δήμου Ζήρου
5. Συγχώνευση Σχολικών Επιτροπών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και σύσταση ενιαίου Ν. Π. Δ. Δ. με τίτλο Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ζηρού
6. Ορισμός Διοικητικού Συμβουλίου του νέου Ν. Π. Δ. Δ. με τίτλο Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ζηρού
7. Συγχώνευση Σχολικών Επιτροπών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και σύσταση ενιαίου Ν. Π. Δ. Δ. με τίτλο Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ζηρού
8. Ορισμός Διοικητικού Συμβουλίου του νέου Ν. Π. Δ. Δ. με τίτλο Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ζηρού
9. Σύσταση Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας Δήμου Ζηρού
10. Επιβολή τελών, δικαιωμάτων και εισφορών για το οικονομικό έτος 2011
11. Έγκριση Τεχνικού Προγράμματος έτους 2011 του Δήμου Ζηρού
12. Ορισμός ενός τακτικού μέλους, με τον αναπληρωτή του για τη συμμετοχή τους στην Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Σταυλισμού και Επιχειρήσεων Επεξεργασίας Ζωικών Προϊόντων Νομού Πρέβεζας
13. Ορισμός εκκαθαριστών για τη συνέχιση της διαδικασίας διάλυσης της Δ. Ε. Υ. Α. Φ. και ορισμός εκκαθαριστών για τη λύση της Δημοτικής Επιχείρησης « Αναπτυξιακή Επιχείρηση Δήμου Ανωγείου »
14. Έγκριση μεταβίβασης ενός φορτηγού αυτοκινήτου και ενός εκσκαφέα στο Δήμο Δωδώνης του Νομού Ιωαννίνων
15. Επιστροφή ποσού 90,00 € στον CUKO ROMIR ως αχρεωστήτως καταβληθέν
16. Λήψη απόφασης για την αλλαγή διευθύνουσας υπηρεσίας και την παραλαβή από το Δήμο Πρέβεζας των φακέλων των έργων και μελετών που βρίσκονται σε εξέλιξη στις Δημοτικές Ενότητες Ανωγείου, Θεσπρωτικού και Κρανέας
17. Λήψη απόφασης για παραχώρηση, ως προς τη χρήση, οικοπέδου στην Παλιά Φιλιππιάδας για την κατασκευή Νηπιαγωγείου
18. Λήψη απόφασης για παραχώρηση, ως προς τη χρήση, οικοπέδου πλησίον των Λυκείων στο Ελευθεροχώρι Φιλιππιάδας για την κατασκευή νέων σχολικών αιθουσών και αίθουσας πολλαπλών χρήσεων
19. Συζήτηση σε έγγραφο του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου σχετικά με τη μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων ( Μ. Π. Ε. ) του έργου : « Φωτοβολταϊκός σταθμός παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, συνολικής ισχύος 3,542 MWP, στη θέση « Ισιώματα », στη Τ. Κ. Αγίου Γεωργίου, της Δ. Ε. Φιλιππιάδας, του Δήμου Ζηρού, Π. Ε. Πρέβεζας, Περιφέρειας Ηπείρου »
19 σχόλια:
To DEKA kai to DEKA ENNEA exoun psomi. KYRIOS TO DEKA ENNEA.
ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ......ΕΧΟΥΝ ΦΥΤΕΨΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΕΣ,ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ,ΓΛΑΣΤΡΕΣ,ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ...ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΤΑ ΠΟΤΙΣΤΙΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ¨ΒΓΕΙ" ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ....ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΣ ΜΗΝ ΠΟΥΜΕ ΚΑΝ......
ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗ ΚΕΡΑΤΕΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΥΤΑ. ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;
Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΑΣ ΑΡΧΗ ΛΕΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΝΑΙ;
ΝΑΙ ΣΤΑ ΧΥΤΑ
ΝΑΙ ΣΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ...
Τι ζητούσαν κάποιοι κύριοι σήμερα στην πολεοδομία .
Κάποιοι κολητοί......
Μάλλον αφορά εμένα το προηγούμενο σχόλιο.
Πράγματι πηγα στο Δημαρχείο το πρωί, στην γραμματεία,για να μου δόσουν τα θέματα για το Δημοτικό Συμβούλιο της Δευτέρας (εκανα σχετική ανάρτηση στο blog).
Τράβηξα ένα βιντεάκι από τον τρίτο όροφο μπροστά κάτω το Διοικητήριο και την πλατεία.
Ειπα καλημέρα στο πρωτόκολλο ,στο κυλικείο,στο ταμείο και
περνόντας έξω από το γραφείο της πολεοδομίας με φωναξαν και μπήκα για καλημέρα.Δεν πέρασε καθόλου από το μυαλό μου ότι δεν θα περνούσα απαρατήρητος από κάποιον ανώνυμο…
16 [...] των έργων και μελετών που βρίσκονται σε εξέλιξη στις Δημοτικές Ενότητες Ανωγείου, Θεσπρωτικού και Κρανέας.
Μόνο εμείς δεν έχουμε κάποιο έργο σε εξέλιξη, απλά, γιατί ποτέ δεν ξεκίνησε κανένα έργο.
Ειμαστε γονεις παιδιών που αγαπάμε, και ιδρώνουμε καθημερινά για να χαρούν τα παιδικά κι εφηβικά τους χρόνια -τα καλύτερά τους χρόνια- και για να έχουν ένα πιο φωτεινό μέλλον απ’ αυτό που τους μαγειρεύουν οι κάθε λογής επιβήτορες της εξουσίας.
Είμαστε υπεύθυνοι πολίτες, σεβόμαστε τον εαυτό μας και τα παιδιά μας: Θέλουμε να μεγαλώσουν με ήθος, με αξιοπρέπεια και υπευθυνότητα. Να υπερασπίζονται τα δικαιώματά τους και τα δικαιώματα των άλλων. Να καλλιεργήσουν το σώμα τους, το νου και την ψυχή τους. Ν΄ αγαπήσουν την ομορφιά, τη χαρά και την ελευθερία. Να γίνουν «καλοί καγαθοί» και όχι «αχρείοι» πολίτες, όπως ακριβώς ήθελαν τα δικά τους παιδιά εκείνοι που θεωρούνται πρόγονοί μας. Να έχουν τα υλικά για να φτιάξουν ένα κόσμο καλύτερο απ’ αυτόν που τους παραδίνουμε.
Είμαστε και φορολογούμενοι πολίτες που χρηματοδοτούμε το δημόσιο σχολείο και απαιτούμε, γιατί δικαιούμαστε, να έχουμε λόγο και παρέμβαση σε ότι συμβαίνει πίσω απ’ τους τοίχους αυτού του σχολείου.
Οι κυβερνήσεις προσπαθούν να εφαρμόσουν στις πλάτες της νεολαίας πολιτικές, που κάθε άλλο παρά αυτές τις αρχές υπηρετούν. Ακόμα χειρότερα, κλέβουν απ’ τα παιδιά μας το παρόν τους και στραγγαλίζουν το μέλλον τους. Γι’ αυτό είμαστε κάθε φορά εκεί, στο προαύλιο και στο πεζοδρόμιο, για να υπερασπίσουμε το σήμερα και το αύριο το δικό τους και το δικό μας.
Πιστεύουμε όμως πως, σα γονείς, έχουμε ακέραια την ευθύνη των παιδιών μας, είτε βρίσκονται στο σπίτι, είτε στις κούνιες, στην παρέα ή στο σχολείο. Αρνούμαστε να τα «παρκάρουμε» σ’ ένα σχολείο, για ν’ απαλλαγούμε εν μέρει από την έγνοια τους. Το είδος της διαπαιδαγώγησης και της παιδείας που παίρνουν εκεί είναι δική μας υπόθεση!
Για όλους αυτούς τους λόγους θέλουμε ζωντανούς τους θεσμούς που διασφαλίζουν τη συμμετοχή μας στη ζωή των σχολείων: ένωση και συλλόγους γονέων, δημοτική επιτροπή παιδείας, σχολικές επιτροπές και συμβούλια. Θέλουμε ζωντανές και δημιουργικές τις μαθητικές κοινότητες, το θεσμό που εμπεδώνει τη δημοκρατική παρέμβαση, συνύπαρξη και συνεργασία στα ίδια τα παιδιά. Και θέλουμε ένα σχολείο, όπου γονείς, εκπαιδευτικοί και παιδιά συνεργάζονται στενά και αρμονικά, σεβόμενοι ο καθένας το ρόλο του άλλου.
Θέλουμε επίσης ένα σχολείο ανοιχτό στις καινούργιες ανησυχίες και προβληματισμούς, που αφουγκράζεται την κοινωνία και προσπαθεί να εμπλακεί ενεργά: τα μηνύματα της εξέγερσης των εφήβων του Δεκέμβρη έμειναν μετέωρα, εκπέμπουν SOS στην ευαισθησία μας και ζητούν απαντήσεις.
Ζητήματα όπως η ασφυκτική πίεση που δεχόμαστε στην αγορά εργασίας και γίνεται αιτία αποξένωσης από τα παιδιά μας, η βία και παραβατικότητα στα σχολεία, η διάδοση των ναρκωτικών, το διαδίκτυο με τις τεράστιες δυνατότητες και τους άγνωστους κινδύνους, η υγεία των παιδιών και των εφήβων, οι διαφυλικές σχέσεις, η καταστροφή του περιβάλλοντος και η δική μας ευθύνη, πρέπει ν’ ανοιχτούν μέσα στο σχολείο και να μπουν για συζήτηση ανάμεσα στους τρεις συντελεστές του.
Αξιοπρεπή και σωστά εξοπλισμένα σχολικά κτίρια με ολιγομελή τμήματα και προαύλια πράσινα και διαθέσιμα όλη μέρα για την άθληση των παιδιών.
Κάθε παιδί να πηγαίνει σχολείο κοντά στο σπίτι του.
Κανένα παιδί να μην εγκαταλείπει πριν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση.
Υπηρεσίες εξυπηρέτησης και ενημέρωσης των γονιών στο γονεϊκό τους ρόλο.
Συνεχεια του προηγουμενου σχολιου. Σχολείο του μνημονίου, ανταγωνιστικό, που δεν θα μορφώνει ολόπλευρα, που δεν θα αναπτύσσει την κριτική σκέψη και τη χειραφέτηση, αλλά θα προωθεί δεξιότητες για τους αυριανούς αμόρφωτους, αλλά βολικούς, συνεργάσιμους και ανταγωνιστικούς εργαζόμενους. Σχολείο, που διαχωρίζει τους μαθητές σε καλούς και κακούς, που λειτουργεί ως εκκολαπτήριο της αμορφωσιάς. Που δεν θα λειτουργεί ενιαία για όλα τα παιδιά, αλλά με την ευθύνη των Δήμων και των Διευθυντών που, χωρίς κονδύλια, θα αναζητούν χορηγούς για να καλύψουν τα έξοδα λειτουργίας των σχολείων.
Ευχαριστώ πολύ για κάποιο σχόλιο που γράφτηκε πριν λίγο, αναφέρετε στην λειτουργία του blog,επειδή όμως εμπεριέχει χαρακτηρισμούς για τρίτους
δεν θα το εμφανίσω.
Συγνώμη από τους φίλους αναγνώστες.
Απόψε δεν ακούγεται ο γκιώνης στη Φιλιππιάδα γιατί ψιχαλίζει.
Οι πελαργοί ακόμα να ρθουν.
Καλό βράδυ.
Με ταρακούνησε η νέα ιδρυτική
διακύρηξη για την αναμόρφωση της
παιδείας.
Εύλογο το ερώτημα,
Τι πρέπει να κάνουμε;
Πολύ απλό:
Να βγούμε από το μνημόνιο.
Κούνια που τους κούναγιε τους κουτόφραγκους!
Δεν τους φτάνει που μας καταχρέοσαν
με το να μας δανείζουν για να αγοράζουμε έτσι τις Μερσεντες
και τα κωλο-BMW τους;
Να βγούμε λοιπόν ή να μη βγούμε ;
Από το μνημόνιο φυσικά…
Μια κάποια απάντηση θα μπορούσε να εξαχθεί από το πικρόχολο άρθρο του Μ.Παπαδημητρίου στη χθεσινή Καθημερινή :
Μια μικρή ιστορία ανευθυνότητας,
που καταλήγει ΕΤΣΙ :
«….Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ που ζούμε σήμερα δρομολογήθηκε το 2008. Δεν ήταν μόνον το δημοσιονομικό πρόβλημα. Κατά μέσο όρο, το εξωτερικό έλλειμμα της περιόδου 2000 - 2006 ήταν 12% του ΑΕΠ και έφτασε το 2007 στο 16% του ΑΕΠ. Και όμως, αντί η, επιβεβαιωμένη τον Οκτώβριο 2007, κυβέρνηση Καραμανλή να συντάξει και ακολουθήσει ένα αυστηρό πρόγραμμα δημοσιονομικής λιτότητας, ταχύτατης αναδιάρθρωσης των περίκλειστων τομέων διαχείρισης προνομίων ορισμένων ομάδων του πληθυσμού, περιορισμού του κόστους παραγωγής και ανάκτησης της διεθνούς ανταγωνιστικότητας, έχανε τη μια ανούσια και εξευτελιστική πολιτική «αναμέτρηση» μετά την άλλη. Στην ίδια «παγίδα» πιάστηκε και ο σημερινός πρωθυπουργός. Πίστεψε στην κατάρρευση του αντιπάλου μέσω «σκανδάλων». Εφτασε στο σημείο να νομίζει ότι το πρόβλημα της χώρας είναι να «αλλάξει», όταν η πατρίδα εξέπεμπε σήμα κινδύνου. Είναι δυνατόν να έχουμε τόσο «τυφλούς και ανίκανους» πολιτικούς; Εκ του αποτελέσματος, η απάντηση παραμένει, δυστυχώς, καταφατική!».
ΥΓ.. Και αν η μνήμη μας βοηθάει ακόμα, δεν πρέπει να ξεχνάμε : Οι μεν κυβερνήσεις Πασοκ ακολούθησαν ένα στρεβλό μοντέλο για την οικονομία-όχι ανάπτυξης αλλά πλήρους αποδιάρθρωσης- ικανοποιώντας όλες τις ανάγκες και όλα τα αιτήματα συνηγορούσας τα μάλλα της πλειοδοτούσας ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, ενώ εκείνες της ΝΔ με το λάβαρο της ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗΣ του κράτους παρατεταμένο και με τους κατατροπωθέντες νταβατζήδες συμπαραστάτες έριξε το όχημα στο κενό… και όπου νάνε θα ξανάρθει η σειρά της για να μας βγάλει από το μνημόνιο το αργότερο σε ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ !
Εδώ ο κόσμος καίγεται…και το πουλί χτενίζεται !
Στις 19 Μαρτίου η Σελήνη πλησιασε τη Γη σε απόσταση μόλις 356.578 χλμ.....
Πρόκειται για την κοντινότερη απόσταση μεταξύ των δύο ουράνιων σωμάτων από το 1992, χαρίζοντας έτσι στους ρομαντικούς μια εντυπωσιακή Πανσέληνο και στους αστρονόμους ένα σπάνιο φαινόμενο γνωστό ως «σεληνιακή περίγειος».
Με αφορμή αυτό, έχουν «ανάψει» οι συζητήσεις για τις συνέπειές του, τόσο αστρονομικά όσο και… αστρολογικά! Εδώ επιβιώνουμε από άλλα κι άλλα η σεληνιακή περίγειος θα μας τρομάξει!
Η εμπειρία του παρελθόντος
Αρκετοί ωστόσο είναι εκείνοι που σπεύδουν να συνδέσουν το φαινόμενο – γνωστό και ως σεληνιακό περίγειο – με φυσικές καταστροφές που είχαν σημειωθεί κατά τη διάρκεια προηγούμενων κοντινών ταξιδιών της Σελήνης προς τη Γη.
Συγκεκριμένα, αναφέρουν τις χρονιές 1955, 1974, 1992 και 2005, κατά τις οποίες ακραία καιρικά φαινόμενα είχαν πλήξει τον πλανήτη. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του τσουνάμι που τον Δεκέμβριο του 2004 είχε στοιχίσει τη ζωή εκατοντάδων χιλιάδων ατόμων στην Ινδονησία, λίγες μέρες πριν την εμφάνιση της τεράστιας Σελήνης στον νυχτερινό ουρανό τον Ιανουάριο του 2005.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΟΤΙ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΝΟΥΝ ΒΡΑΔΥ,ΟΧΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ....ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ...
Από παραπάνω σχόλιο:
"Κάθε παιδί να πηγαίνει σχολείο κοντά στο σπίτι του."
Πάρα πολύ ωραίο δεν λέω...
Εκείνο που δεν ξέρω είναι:
Πόσος είναι σήμερα ο χρόνος μεταφοράς ενός παιδιού στο σχολείο του σε κάθε περιοχή της χώρας;
Πως και πόσο ο χρόνος μεταφοράς στο σχολείο βοηθά στην ανάπτυξη της κοινωνικότητας και στην μόρφωση;
Ποιός είναι ο βέλτιστος χρόνος μεταφοράς και ποιά τα κριτήρια για τον υπολογισμό του;
Ποιό είναι το καλύτερο μέσο μεταφοράς; Τα πόδια ή το αυτοκίνητο;
Γίνεται κανείς καλύτερος άνθρωπος αν στην γειτονιά του (ή κάπου κοντά) υπάρχει σχολείο;
Άν υπάρχει εκκλησία;
Άν υπάρχει στάδιο;
Άν υπάρχει πανεπιστήμιο;
"Κάθε πόλη και στάδιο κάθε χωριό και γυμναστήριο".
Το θυμάστε οι παλιότεροι; Έτσι πούλαγε το παραμύθι της η δικτατορία. Τυχαίο δεν νομίζω;
Λειτουργεί ικανοποιητικά ένα σχολείο που έχει 7 μαθητές και 24 καθηγητές;
Πόσες ώρες διδασκαλίας (για κάθε ειδικότητα) είναι οι βέλτιστες; Ποιά η σημερινή κατανομή τους αν δάσκαλο / καθηγητή σε κάθε σχολική μονάδα; Υπάρχει ισοκατανομή;
Πριν λίγο καιρό ο κος Γιανναράς έθεσε το εξής θέμα σε ένα άρθρο του:
Πως μπορείς να κρίνεις ένα ζήτημα αν δεν έχεις θέσει (σε ανύποπτο χρόνο) τα κριτήρια;
Πως μπορείς να συμμετάσχεις σε μια συζήτηση αν ο στόχος της, τα εργαλεία ανάλυσης και τα δεδομένα δεν είναι εμφανή και ομολογημένα;
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Όλοι θέλουμε το καλύτερο για τα παιδιά μας και για τον τόπο μας.
Αλλά μας πνίγουν οι βεβαιότητες, οι ευθύνες (των άλλων), η "βαθιά μας γνώση" για τα θέματα που εξετάζουμε, η σταθερή μας πεποίθηση ότι τα κάνουμε όλα σωστά.
Την ώρα που θα έπρεπε να έχουμε οργανώσει το μέγεθος, την ανακύκλωση, την διαλογή, την επεξεργασία, την αξιοποίηση των
απορριμάτων σηκώνουμε το λάβαρο:
"ΟΧΙ" (στην αυλή μας εννοείται).
Την ώρα που η παιδεία μας έχει καταρρεύσει. Την ώρα που το πραγματικό της κόστος, για κάθε οικογένεα, έχει εκτιναχθεί στα ύψη.
Εμείς ψέγουμε τον παγκόσμιο καπιταλισμό και τους κακούς που μας περιβάλλουν. Σηκώνουμε το λάβαρο:
"ΟΧΙ" (Τα παιδιά στην Παναγιά να μείνουν εκεί που είναι).
Σαν τον αείμνηστο που σήκωνε το λάβαρο της Αγίας Λαύρας για τις ταυτότητες. Το θυμάστε;
Δεν έχω πια καμιά βεβαιότητα. Δεν ξέρω τι είναι σωστό και τι λάθος.
Πως μπορεί να είναι κανείς τόσο βέβαιος για αυτό που πρέπει ή δεν πρέπει να γίνει;
Πως μπορούμε να συζητάμε, ακόμη και σήμερα, με συνθήματα, χωρίς μέθοδο, χωρίς καθορισμένους στόχους, χωρίς εργαλεία ανάλυσης, χωρίς αξιόπιστα δεδομένα;
Η μόνες μου βεβαιότητες είναι ότι αργήσαμε, ότι δεν βιαζόμαστε να βάλουμε μια σειρά, και ότι λειτουργούμε με το μοτίβο: "Φταίνε οι άλλοι. Αυτοί θα πρέπει να βρούν λύση στα προβλήματα". Θα υποστούμε τις συνέπειες.
οι πελαργοί ήρθαν.Σήμερα 20 Μαρτίου σε στύλο της Δ.Ε.Η.απέναντι από την οικία Παπαδήμα.
Αυριο Δευτέρα θα δούμε αν ήρθαν.Πέρασα επειδή βρίσκομαι κοντά από τις φωλιες που αναφέρεις αλλά δεν είδα κάτι.
Εχει ενα φεγγάρι απόψε η Φιλιππιάδα
-να το πιεις στο ποτήρι-
Πήγα και τράβηξα video στο Λευτεροχώρι.Το καμπαναριό βράδυ και από πίσω αναμεσα σε λιγα σύννεφα το φεγγάρι γεμάτο.Λένε πως αυτή τη φορά είναι μεγάλο γιατί είναι πολύ κοντά στη γη.
Θα το βάλω το video στο blog.Eψαξα να το επενδύσω με κάποιο τραγούδι αλλά τελικά αφησα ότι ακουγόταν όταν τράβαγα.
Ο Εθνικός έχασε στην Ζάκυνθο 1-0 μου τοπαν στην πλατεία.
Σταμάτησε να ψιχαλίζει.
Κυριακή βράδυ όπου και νασαι αβολα νοιωθεις
Καλή βδομάδα
Τάδε έφη pitsirikos:
Η Ελλάδα συμμετέχει "φιλικά" στον βομβαρδισμό της Λιβύης, αφού έχει δηλώσει πως θέτει στη διάθεση του ΝΑΤΟ τη βάση της Σούδας, τα αεροδρόμια Ακτίου και Ανδραβίδας, και μια φρεγάτα που ήδη βρίσκεται στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Κρήτης και Λιβύης. Εδώ υπάρχει κάτι αξιοπερίεργο:
Ο Γιώργος Παπανδρέου επισκέφτηκε τον περασμένο Ιούνιο στην Τρίπολη τον Μουαμάρ Καντάφι και -μεταξύ άλλων- του ζήτησε ένα αυτόγραφο
Αυτόγραφο ζητάς από κάποιον που θαυμάζεις - από κάποιον που εκτιμάς. Σε κάθε περίπτωση, δεν ζητάς αυτόγραφο από κάποιον που θα βομβαρδίσεις ή θα βοηθήσεις να βομβαρδιστεί.
Ο Γιώργος Παπανδρέου το έκανε και αυτό.
Περικοπές αναμένεται να γίνουν στη φετινή στρατιωτική παρέλαση της 25ης Μαρτίου, με απόφαση του Πενταγώνου.
Έτσι φέτος οι παρελάσεις θα είναι πιο λιτές, χωρίς άρματα μάχης, τεθωρακισμένα, τζιπ, διάφορα μηχανοκίνητα τμήματα, ενώ πιθανώς δε θα γίνουν συνοδευτικές πτήσεις αεροσκαφών, προκειμένου να εξοικονομηθούν χρήματα λόγω της οικονομικής κρίσης.
ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ.
Περικοπές και στο εθνικό φρόνημα.
Δημοσίευση σχολίου