ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ:απευθείας σύνδεση με φωλιά πελαργών.

Συνάντηση ενημέρωσης με τον Φωτη Κουβέλη

   Την Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010 το μεσημέρι  στο γραφείο του στην Αθήνα ο βουλευτής και αρχηγός του Κόμματος  της Δημοκρατικής Αριστεράς κος Φώτης Κουβέλης δέχτηκε τον Τοπογράφο Μηχανικό Βησσαρίωνα Γιωρσπύρο εκ μέρους της Επιτροπής Πολιτών Φιλιππιάδας. Κατά την διάρκεια της συνάντησης  ενημερώθηκε λεπτομερώς για το θεμα του ύψους των οικοδομών αλλα και γενικότερα για τα πολεοδομικά ζητήματα της Φιλιππιάδας και  εξεφρασε την υποστηριξή του στην εφαρμογη του νόμιμου υψους 11,50μ όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Ακολουθεί η επιστολή που ειχε ηδη αποστειλει μαζί με ενημερωτικό φάκελλο στον κο Κουβέλη ο κος Γιωρσπύρος πριν την συνάντηση:



Κύριο Φώτη Κουβέλη










Δικηγόρο, Βουλευτή









Κριεζώτου 4 Αθήνα








Κύριε Κουβέλη,






Αναφέρομαι στην επιστολή που σας απέστειλε ο κος Κων/νος Δεμερτζής σχετικά με το ύψος των κτηρίων στην Φιλιππιάδα Πρέβεζας.




Σπεύδω να σας ενημερώσω ότι η επιστολή αυτή δεν παρουσιάζει με αντικειμενικότητα και πληρότητα το θέμα του ύψους των κτηρίων στην Φιλιππιάδα. Αντιθέτως είναι προφανής ο στόχος της υποστήριξης συγκεκριμένων συμφερόντων, υπεύθυνων για σωρεία πολεοδομικών προβλημάτων στην πόλη.




Υπάρχει πράγματι Επιτροπή Πολιτών στην Φιλιππιάδα το έργο της οποίας είναι γνωστό στους πολίτες μέσα από τις παρεμβάσεις, τις ανακοινώσεις, τις εκδηλώσεις αλλά και το blog www.filoiko.blogspot.com στις σελίδες του οποίου μπορείτε να βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το θέμα.
Αντιθέτως η Επιτροπή Πολιτών, της οποίας δηλώνει πληρεξούσιος ο κος Δεμερτζής, είναι εντελώς άγνωστη στη πόλη μας, καθώς δεν έχει εκδώσει μέχρι σήμερα καμία ανακοίνωση με την οποία να κοινοποιεί τις θέσεις της και τα επιχειρήματά της για το σοβαρό αυτό ζήτημα.
Έχουμε προετοιμάσει ένα πλήρη φάκελλο για το ζήτημα του ύψους των κτηρίων και το σχέδιο πόλης τον οποίο σας έχω ήδη αποστείλει. Ο φάκελλος περιλαμβάνει:
·        Σύντομο Ιστορικό.
·        Επιστολές στο Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό, τον Πρόεδρο της Βουλής και τους αρχηγούς των κομμάτων.
·        Ανακοινώσεις της Επιτροπής Πολιτών.
·        Αποσπάσματα σχολίων στο www.filoiko.blogspot.com
·        Άρθρα στον τοπικό τύπο σχετικά με την νομική πλευρά του θέματος.
·        Στοιχεία για την ημερίδα του Δήμου και του ΤΕΕ/ΤΗ με θέμα ‘’Ο μεταπολεμικός σχεδιασμός της μικρής Ελληνικής πόλης – Η πόλη της Φιλιππιάδας’’
·        Φωτογραφικό Υλικό.
·        Σχολιασμός σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
·        Θέσεις φορέων/Κομμάτων (Νομάρχης/Περιφερειάρχης/Βουλευτές/ΤΕΕ/Σύλλογος Φιλιππιαδιωτών Αθήνας/ΠΑΣΟΚ/ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ)
·        Μελέτη Τροποποίησης Πολεοδομικού Κανονισμού Φιλιππιάδας.
·        Απόψεις Υπηρεσιών.
·        Αποφάσεις Δημοτικού Συμβουλίου.
·        Νομοθεσία - Νομολογία.
·        ‘’ΑΙΤΗΣΗ’’ Μηχανικών.
Και έχει ήδη από την 29/07/2009 αποσταλεί στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας τον Πρωθυπουργό, τον Πρόεδρο της Βουλής, και τους αρχηγούς των κομμάτων.
Το σχέδιο πόλης της Φιλιππιάδας χρονολογείται από 1953. Επιτέλους σήμερα συντάσσεται Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο για τον Δήμο Φιλιππιάδας. (Έχει ολοκληρωθεί η Α’ Φάση και αναμένεται η άμεση εκκίνηση της Β’ Φάσης). Στα πλαίσιά του ευελπιστούμε να δρομολογηθεί με επιστημονικό τρόπο η επίλυση πολλών χρόνιων προβλημάτων της περιοχής μας (οργάνωση χρήσεων γης κ.λπ) και να μπουν οι βάσεις για την πολεοδομική ανασυγκρότηση της πόλης και των οικισμών της.
Όπως προκύπτει και από την επιστολή την οποία λάβατε, η ενέργεια αυτή είναι ίσως και η τελευταία απέλπιδα προσπάθεια ορισμένων να κρατήσουν την πόλη και την περιοχή δέσμια των ιδιοτελών τους συμφερόντων. Δεν είναι τυχαίο ότι οι ίδιοι κύκλοι προσπαθούν να σταθούν εμπόδιο και στην ολοκλήρωση του ΓΠΣ.
Κύριε Κουβέλη,
Παρακαλούμε να δώσετε και εσείς ένα ισχυρό μήνυμα προς αυτούς του κύκλους, ότι η εποχή που μπορούσαν να επηρεάζουν τις εξελίξεις και να ασχημονούν σε βάρος της πόλης και των πολιτών της έχει περάσει ανεπιστρεπτί.






Με τιμή






Βησσαρίων Γιωρσπύρος
Τοπογράφος Μηχανικός
Μέλος της Επιτροπής Πολιτών Φιλιππιάδας

203 σχόλια:

1 – 200 από 203   Νεότερο›   Νεότερο»
Ανώνυμος είπε...

Γονιμότατος ο διάλογος της προηγούμενης ανάρτησης παρά το γεγονός ότι κάποιος δεν τον αντέχει-δικαίωμά του-και συνιστά
στο Μιλτιάδη να βάλει φραγή στην ιστοσελίδα μέχρι τις εκλογές(!)για να μη κάνει εμετό !
Πριν πάθει ναυτία και προκειμένου να τον καταλάβει ακατάσχετος εμετός
θα μπορούσε με ένα κλικ να αλλάξει
σελίδα και να μη "ξερνά" τα εσώψυχά του αποκαλύπτοντας με αυτό τον τρόπο την κοινωνική του αγωγή και την από γενιές ριζωμένη μέσα του δημοκρατική κουλτούρα του...

Δεν θα σταθώ σε αυτό. Απλώς να αναφέρω για να επισημάνω στο συγκεκριμένο σχολιαστή ότι ο διάλογος για να είναι γόνιμος και παραγωγικός πρέπει να είναι διαλεκτικός,κριτικός, ενίοτε σκληρός έως και εξοντοτικός και να μη γίνεται εκεί και ως έτυχε
ή να εξυπηρετεί εμπάθειες και στείρο αρνητισμό....

Αν ο εν λόγω αγανακτισμένος συμπολίτης έριχνε μια ματιά στην επιστολή του Βησσάρη Γιωρσπύρου και αν διαθέτει την στοιχειώδη νόηση θα αναζητούσε τις απαρχές αυτού του blog αλλά και τα δρώμενα της Κίνησης των ΠΟΛΙΤΏΝ.... η οποία δεν επαναπάυετται με το να ρίχνει όλο το ανάθεμα στη Γενια
του Πολυτεχνειου....
ΝΑΙ ! Η γενια του Πολυτεχνείου απορροφήθηκε από το σύστημα.
Όμως πριν συμβιβαστεί και απορροφηθεί είχε κάνει μια επανάσταση, μικρή ή μεγάλη-δεν ξέρω- αλλά μια ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ !

ΑΝΑΡΡΩΤΙΕΜΑΙ,
Οι επόμενες γενιές που βρίσκονται;


ΥΓ...
Αυτό το blog,
Aυτή η ΚΊΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΏΝ,
Αυτός ο ΓΙΩΡΣΠΎΡΟΣ,ο Βησσαρίων,
Αυτός ο ΖΉΚΟΣ, ο Μιλτιάδης,
Αυτοί οι ΑΛΛΟΙ,οι Ανώνυμοι,

ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΔΩ...

Σας περιμένουν...
Δεν ζηtούν την ψήφο σας.

Ανώνυμος είπε...

Αγόρα μου,

Συγκρατηθείτε και αυτοστοχαστείτε,

ΠΡΙΝ επιχειρήσετε να κατακτήσετε τον κόσμο !

Τα πτυχία δεν ειναι έπαθλα του "επαναπαπαυτικού" τέλους μιας ηρωϊκής διαδρομής για να τα "κορνιζώνουμε" στο τοίχο σαν σκελετωμένες βυζαντινές αγιογραφίες-αγκυλωμένα σύμβολα ενος μεσιανικού και σωρηριολογικού παρελθόντος ακινητου στο χρόνο και στο χώρο-
Αναμένοντες την σωτηρία άνωθεν !

Τα πτυχία και τα μετα-πτυχία είναι απλώς τα πειστήρια μιας μακρόχρονης και εν πολλής σκληρής προπόνησης προκειμένου να ριχθείτε στον αφάνταστα πιο σκληρό στίβο της ζωής....

Εκεί θα αποδειχθούν και οι γνώσεις και οι τίτλοι και οι ικανότητες και οι αντοχές ενός εκάστου...

Αν τα πτυχία κατακτήθηκαν με στόχο να αλωθεί για μια ακόμα φορά ο κρατικός κουρβανάς,

Τότε σίγουρα δεν θα φταίει κανένας άλλος παρά η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ δίοτι πρόλαβε να αλώσει το κράτος επειδή πίστευε ότι είναι μια αστείρευτη αγελαδάρα....

..."Ε"

ΥΓ... Ο Στέφανος με τις επώνυμες παρεμβάσεις πλουτίζει τούτο τον διάλογο σε αυτό το blog...

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω η συζήτηση περί ευθυνών της μιας γεννιάς έναντι της άλλης τίθεται σε λάθος βάση.

Όμως και αυτό είναι μέρος της κοινωνικής διαδικασίας.

Πρέπει να ρίξεις ευθύνες για να αποδεχθείς τις δικές σου.

Πρέπει να αντιτείνεις επιχειρήματα για να δείς την δύναμή τους.

Πρέπει να αντιπαρατεθείς στα επιχειρήματα του άλλου για να κατανοήσει (ο άλλος) τα όρια της δύναμης των δικών του επιχειρημάτων.

Η νέα γεννιά παίρνει ήδη την σκυτάλη.

Η παλιά θα ανησυχεί πάντα για το που θα οδηγήσει.

Όμως το έδαφος της συμφωνίας και της κοινής προοπτικής είναι το σήμερα.

Στα ζητήματα του σήμερα κρίνεται η ικανότητα του καθένα να λάβει θέση με βάση αρχές και στόχους που αφορούν στην κοινωνία και όχι (μόνο) τον ίδιο.

Με αυτή την έννοια δεν αρκεί η νέα γεννιά να θέλει να πάρει την σκυτάλη. Έτσι και αλλοιώς θα την πάρει. Ποιοί όμως από την νέα γεννιά θα την πάρουν; Μήπως αυτοί που οι γονείς τους τους έχουν προετοιμάσει "καλύτερα". Για δες τε πόσοι γόνοι καλών οικογενιών έχουν πιάσει ήδη τα πόστα. Για δες τε την παλιά γεννιά (τους) πως τους βοηθά;

Με αυτή την έννοια δεν έχει νόημα άν η παλιά γεννιά αποδέχεται τις ευθύνες της ή όχι. Άν κρατά ακόμη στα χέρια της την δυνατότητα να αποφασίζει ή την εκχωρεί.

Για δες τε πως δίνει την μάχη το πολιτικό και αυτοδιοικητικό προσωπικό να παραμείνει στην εξουσία. Και πως την ίδια στιγμή όταν κρίνει ότι έτσι βολεύει προωθεί απ'το παρασκήνιο νέα ανδρίκελα να κάνουν την δουλειά.

Τα κινήματα πολιτών έχουν μια άλλη λογική.

Μέσα από την δράση τους δεν διεκδικούν κομμάτι απ΄την διαμορφωμένη εξουσία. Προσπαθούν να λύσουν συγκεκριμένα προβλήματα, σήμερα.

Σε τέτοιες προσπάθειες έχουν θέση και οι νέοι και οι παλιοί.

Αρκεί να μην έχουν την ψευδαίσθηση ότι έτσι θα μπορέσουν αν επιφέρουν σημαντικές αλλάγές.

Στις σημερινές κοινωνίες οι αλλαγές συμβαίνουν μέσω της πολιτικής δράσης. Ακόμη και οι ισχυρότερες (βίαιες) αντιδράσεις μπορούν να απορροφηθούν.

Αρα το πραγματικό ερώτημα είναι με ποιές πολιτικές και τρόπους δράσης θα ανατραπούν οι ισχύσουσες πολιτικές και τρόποι δράσης.

Γιατί με νέα ανδρίκελα θα αναπαραχθούν παλιές πολιτικές και νοοτροπίες.

Και μια τελευταία κουβέντα.

Ποιά είναι η λιδία λίθος που ξεκαθαρίζει τα πράγματα;

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

Άν δείτε προσπάθειες που κατοχυρώνουν την δημοκρατία και την συμμετοχή μη φοβάστε. Συμμετέχετε και επιρρεάστε.

Άν δείτε ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΕΣ ΒΟΝΑΠΑΡΤΕΣ που τα ξέρουν όλα και τα κάνουν όλα μόνοι τους ΜΠΕΙΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ. Αργά η γρήγορα θα φροντίσουν για την αναπαραγωγή της δικής τους εξουσίας, ακόμη και μέσω της επιλογής "κατάλληλων νέων".

Ελπίζω να πρόσθεσα κάτι στην συζήτηση.

Ανώνυμος είπε...

O Διάλογος που είναι αγαπητέ κύριε Ζήκο??? τόσο πολύ φοβάστε?? ούτε στον αγαπητό ΣΤΈΦΑΝΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ δεν μας δίνεις την δυνατότητα να δώσουμε απάντηση.
Ε, καλά μπράβο και πάλι.

filoiko είπε...

Δεν ξέρω για πιο λόγο γραφτηκε το προηγούμενο σχόλιο.

Απαραίτητη όμως διευκρίνιση.

Ολα τα σχόλια περνάνε αρκεί να μην θιγουν πρόσωπα η βρίζουν

Ανώνυμος είπε...

κυριε γιωρσπυρο σασ παρακαλω πειτε μασ μαθατε στην αθηνα που πηγατε ποιοι ηταν στην επιτροπη πολιτων που δημηουργισαν το θεμα,πητε μασ σασ παρακαλω ονοματα ο κοσμοσ πρεπει να ξερει.

Ανώνυμος είπε...

Για να πω την αλήθεια είχα το νού μου περισσότερο στη συζήτηση για την συμμετοχή των νέων κ.λπ.(έγραψα ένα σχετικό κείμενο αλλά τελικά το έχασα-άντε τώρα να το ξαναγράψεις).

Το λέω αυτό γιατί θεωρώ σημαντικότερη αυτή την συζήτηση από τη αστυνομική έρευνα ποιοί είναι στην "επιτροπή πολιτών" (την μαϊμού εννοείται γιατί την αυθεντική την ξέρουμε.)

Φυσικά και ΔΕΝ συζήτησα με τον κο Κυβέλη ποιοί είναι.

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ

για να ξέρει ο κόσμος όπως λές.

Αλήθεια όμως δεν ξέρουμε ποιοί είναι;

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει ένα θεματάκι με τα Ελληνικά της επιστολής του "πληρεξούσιου" που σε κάνει να απορείς.

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΓΙΩΡΣΠΥΡΟ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΥΓΟΥΡΑ,ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΥΠ.ΔΗΜΑΡΧΟΣ?ΠΑΝΤΟΣ Η ΤΑΠΗΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ

Ανώνυμος είπε...

''ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΓΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΑ''.
Περισσοτερη προσοχη γιατι πολλα απο τα σχολια που εχω διαβασει θιγουν ατομα αλλα δεν διαγραφηκαν.
Υ.Γ:Μπραβο στα επωνυμα σχολια!

Ανώνυμος είπε...

Άν ο υποψήφιος Δήμαρχος (οποιονδήποτε και αν εννοείς) είναι ή δεν είναι στην επιτροπή δεν πρέπει να το πεί ο ίδιος;

Δεν πρέπει να πεί στον κόσμο τις όποιες απόψεις του και μάλιστα για όλα τα θέματα;

Την ώρα που η συζήτηση γίνεται για τον αποκλεισμό των νέων από τις κοινωνικές και πολιτικές διεργασίες πως θα το επιτρέψουμε αυτό (δηλ. να μην μας λένε ευθέως την άποψή τους για όλα;)

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ.

Κατά τα άλλα έχεις δίκιο. Ναι είναι άλλο να υποθέτεις και άλλο να ξέρεις.

ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΑΝΑλΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ.

ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

(και μια μικρή υποχρέωση να περιμένουμε για την ανάληψη της ευθύνης. Έτσι δεν είναι;)

Ανώνυμος είπε...

Ο Ντίνος Παπαδήμας είπε:

"Δεν υπάρχει ενεργή νεολαία γιατί πολυ απλά δεν τησ δίνεται βήμα να μιλήσει."

Αγαπητέ Ντίνο θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου. Όχι γιατί δεν έχεις δίκιο.

Πράγματι η κοινωνική και η πολιτική μας οργάνωση δεν προωθεί με συντεταγμένο τρόπο την συμμετοχή των νέων.

Ακόμη περισσότερο θα έλεγα ότι συνειδητά προωθείται η περιθωριοποίηση των πολιτών νέων και παλιότερων.

Ο μηχανισμός είναι απλός.

Προωθούμε τους δικούς μας (όσους μπορούμε να ελέγχουμε) νέους ή/και παλιούς. Απογοητεύουμε τους υπόλοιπους για να μην μας μπαίνουν εμπόδιο.

Διαφωνώ λοιπόν όχι στην διαπίστωση αλλά στην (έμμεση) αποδοχή του αποτελέσματός της.

Η απάντηση λοιπόν είναι:

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ.

Έτσι (πιστεύω ότι) θα ΑΝΑΣΤΑΤΩΘΟΥΝ όσοι ελπίζουν στην περιθωριοποίηση (νέων και παλιών).

Θα έχουμε ΚΕΡΔΙΣΕΙ ένα βήμα σαν αυτό το blog...

Αλλά δεν φθάνει να το κερδίσουμε.

Πρέπει και να το προασπίσουμε. Με σοβαρότητα, αλλά και χιούμορ. Με σεβασμό, με ευαισθησία, με πρωτοβουλίες, με προτάσεις, τελικά με δημιουργικές απόψεις.

Αλλά κυρίως με το θάρρος της γνώμης μας.

Για αυτό και σας χαίρομαι τις τελευταίες μέρες.

Ανώνυμος είπε...

Μας ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕ χθες η Χρυσάνθη
στο "Εχε γεια ,καϋμένε κόσμε... "

Β.Γ

Ανώνυμος είπε...

Εκλαψαν και οι πετρες χθες για την Χρυσανθη....
Δεν θα την ξεχασουμε ποτε!

Ανώνυμος είπε...

Στην εποχή του διαδικτύου της ταχύτητας και της πληροφορικής είναι τουλάχιστον υποκριτικό να μιλούμε για απομόνωση της νεολέας από την πολιτική.
Οι νέοι απέχουν ηθελημένα από την πολιτική κύριοι , απέχουν 1ον διότι είναι αηδιασμένοι από αυτό που βλέπουν και 2ον έχουν να διανύσουν τόσο μεγάλη απόσταση για να αποκατασταθούν και να πατήσουν στα πόδια τους δουλεύοντας 12ωρα για λίγα ευρώ που ο χρόνος τρους είναι περιορισμένος.
Εκ του ασφαλούς βέβαια μπορούν όλοι να φιλοσοφούν.

Ανώνυμος είπε...

Δεν συμφωνώ αγαπητέ φίλε.Η Ελληνική κοινωνία τα τελευταία 15 χρόνια έχει διαβρωθεί αρκετά. Οι νέοι άνθρωποι παραδόθηκαν και αυτοί στην νέα μεταμοντέρνα εποχή της παγκοσμιοποίησης. Ζούμε σε μια πλαστική κοινωνία, σε μια πλαστική ζωή.Ζούμε σε μια ηθική παρακμή. Χρόνος υπάρχει αλλά δεν θέλουμε. Είμαστε στο ΕΓΩ, και όχι στο ΕΜΕΙΣ.
Οι νέοι φέρνουν τις αλλαγές.
Υ.Γ βλαχομπαρόκ.

Ανώνυμος είπε...

Καλύτερα βλάχος παρά ψευτοκουλτουριάρης

Ανώνυμος είπε...

Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΣΥΓΛΟΝΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΑΝΘΗΣ...ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ...

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα!Μπορειτε να γραψετε το επιθετο της γυναικας;

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΤΑΓΚΑΡΕΛΗ.

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα!Η Χρυσανθη ηταν τινος γυναικα;Συγγνωμη ειμαι απο μακρια

Ανώνυμος είπε...

Χρυσανθη Ταγκαρελη συζ.Γεωργιου. ΕΞαιρετικη μανα, συζυγος, φιλη, χωριανη. Θα μας λειψει!

Ανώνυμος είπε...

Αντίθετα οι παλιότερες γεννιές, αυτές ας πούμε των πατεράδων μας, ασχολούνταν με την πολιτική γιατί

1) Η πολιτική ζωή της χώρας είχε αδάμαντες πολιτικούς
2) δεν δουλεύαν δωδεκάωρα για λίγες δραχμές
3) δεν είχαν διαδίκτυο για να περνούν τον χρόνο τους.

Και έτσι εκ του ασφαλούς φιλοσοφούσαν στην αγορά παίζοντας κολτσίνα.

Κάποιες μικρές παρενθέσεις μόνο ταράζαν την ζωή τους

Παγκόσμιος πόλεμος, Εμφύλιος, Κυπριακό, Λαμπράκης, Πέτρουλας, 114, Ανάκτορα, ποιός διοικεί αυτή την χώρα; Δικτατορία, 1973, και κάτι άλλα ψηλά.

Αλήθεια τι εννοεί κανείς όταν λέει ότι η νεολαία δεν ασχολείται με την πολιτική;

Ότι δεν γουστάρει για παράδειγμα να ξημεροβραδυάζεται στα γραφεία των βουλευτών για μια θέση στο δημόσιο;

Ανώνυμος είπε...

Επιτρέψτε μου μια απλή ερώτηση, η ομάδα αυτή που ασχολήθηκε με το ύψος των κτηρίων ασχολήθηκε με την πολιτική ή όχι; Το να μπορεί μια μάνα να βγάζει το παιδί της βόλτα στην πόλη με ασφάλεια είναι πολιτική ή όχι; Ο νέος πατέρας που ζει σε μια πόλη που δεν μπορεί να προσφέρει μια αλάνα στα παιδιά του να παίξουν μπάλα πρέπει να ασχοληθεί με την πολιτική ή όχι; Η καφενόβια δήλωση είμαι με το ΠΑΣΟΚ, είμαι με την ΝΔ, είμαι με το ΚΚΕ είναι αντίθετα ενασχόληση με την πολιτική; Ή μήπως γίνεται πιό πολιτική η στάση μας όταν δηλώνουμε είμαι με το Γιολδάση, ή με τον Βογιατζή ή με τον Βέργο; Με απλά λόγια και χωρίς φιλοσοφίες που πειράζουν στο στομάχι κάποιους.
Άν ΘΕΛΟΥΜΕ όντως να φύγουν οι κεραίες από τον ΟΤΕ, τι θα κάνουμε:
Θα αφήσουμε τον Γάνα, τον Αναγνώστου τον Γιολδάση κ.λπ να βγαίνουν στα κανάλια διαγκωνιζόμενοι για την καλύτερη πόζα, Ή θα ΑΝΑΣΤΑΣΤΑΤΩΣΟΥΜΕ την πόλη;

Ανώνυμος είπε...

Η ... τεχνολογία. Έλαβες την απάντηση πριν καν την διατυπώσεις φίλε μου. Περίμενε να δείς το ψηφοδέλτιο του Βογιατζή...

Ανώνυμος είπε...

Αναστοχαζόμενοι τα παλαιά καταλήγουμε πάντοτε στο ίδιο μοτίβο .

«Τελικά , ο λαός αποτραβιέται από τη σκηνή, αφήνοντάς την στους ηγέτες, στις λέσχες, τους ακτιβιστές . Και από τούτη τη στιγμή ακριβώς εδραιώνεται η τρομοκρατία.»
Ατράνταχτα παραδείγματα : Η πτώση και ο θάνατος της αθηναϊκής δημοκρατίας
και η τρομοκρατική απόληξη της γαλλικής επανάστασης.
Σε μια πρώτη φάση της γαλλικής επανάστασης , οι επαναστάτες δεν θα ήταν τίποτε αν δεν ήταν εκεί ο λαός. Σε μια δεύτερη φάση οι επαναστάτες δεν θα ήταν τίποτε αν ήταν εκεί ο λαός.
Δεν αθωώνουμε τους τεχνουργούς της τρομοκρατίας, διαπιστώνουμε ότι η συνθήκη της τρομοκρατίας ήταν η απόσυρση του λαού …Και είναι μοιραία μια τέτοια απόσυρση διότι συμβαίνει υποχρεωτικά μετά από κάθε επανάσταση γεγονός που πιστοποιεί : «ότι η πολιτική δραστηριότητα των λαών στις νεωτερικές κοινωνίες είναι πέρα για πέρα κυκλοθυμική».
Και το ερώτημα ήταν και εξακολουθεί να είναι διαχρονικό :

«Τι να κάνουμε και πώς να κάνουμε ώστε κάθε στάδιο μιας διαδικασίας χειραφέτησης να κάνει πιο εύκολη- και όχι πιο δύσκολη- την πολιτική συμμετοχή του λαού στο επόμενο στάδιο.»
Αυτό το διαχρονικό ζητούμενο πρέπει να αποτελεί καθημερινό στόχο κάθε ενεργού πολίτη όπου γης.

Δυστυχώς δεν αποτελεί απάντηση με κανένα τρόπο η γενικευμένη απαξίωση της πολιτικής και των στρεβλώς λειτουργούντων κομμάτων…
Αυτή η αντίληψη απλώς εφησυχάζει τον ραχατιασμό του νου. Και αυτό συμβαίνει διότι ο καθένας μας είναι κλεισμένος στο κομφορμιστικό καβούκι του και όχι στο "λυτρωτικό εμείς" ….

Β.Γ

Ανώνυμος είπε...

11η Σεπτεμβρίου σήμερα...
Ο κόσμος άλλαξε και όχι προς το καλύτερο...

Ανώνυμος είπε...

«Τι να κάνουμε και πώς να κάνουμε ώστε κάθε στάδιο μιας διαδικασίας χειραφέτησης να κάνει πιο εύκολη- και όχι πιο δύσκολη- την πολιτική συμμετοχή του λαού στο επόμενο στάδιο.»

Αυτό το διαχρονικό ζητούμενο πρέπει να αποτελεί καθημερινό στόχο κάθε ενεργού πολίτη όπου γης.

Προσυπογράφω...

(Β.Γ.)

Ανώνυμος είπε...

Που είναι οι μέρες που "πιάναμε" 50 επισκέψεις αργά το βράδυ! Χαιρετίσματα ζεστά σε αυτούς τους πρώτους πενήντα αν και υποψιάζουμε ότι δεν είχαν όλοι την ίδια πρόθεση...

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ...Αναλυτικότατα τα παραδείγματα του Ανώνυμου 10;29 π.μ ...

...στο "κάτι ψηλά " εμπεριέχονται τα πάντα.
Μπράβο !

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα ο μήνας έχει 11. Όλοιθυμόομαστε τους φανατικούς φονιάδες που τσάκισαν την Νέα Υόρκη.χτές τα αδέλφια μας έκαναν προσευχές στην πλατεία κοτζιά-Αθήνα.
Υπέροχο μέλλον έρχεται.

Ανώνυμος είπε...

10:29 ζείς απλά στον δικό σου κόσμο. Δεν έχουμε νεολαία πλέον.
Οι εποχές έχουν αλλάξει, μας πηγαίνεις αρκετα πισω.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ Κ ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΜΑΣ ΤΟ ΚΟΒΕΤΕ?

filoiko είπε...

Με το αυτοκίνητο πήγα στον Κώστα Βετζίνα να πάρω εφημεριδες.

Βρέχει από το πρωί στη Φιλιππιάδα.

Ανέβηκα στα Γιολδασέικα πάνω από το γήπεδο και τράβηξα φωτογραφία με το κινητό (φωτοΗΜΕΡΑΣ).

Γυρισε ο καιρός.

Πρωτοβρόχια φθινόπωρο.
Μέχρι τώρα όποιος μας έλεγε καλό χειμώνα γυρίζαμε το κεφάλι άλλού.

Παρ όλα αυτά θα γίνει κανονικά σήμερα Σάββατο η συνάντηση στην πλατεία για μπύρες και κουτσομπολιό.
Τι θα λέμε για να περνάει η ώρα;
Ε κάτι θα βρούμε μέρες που είναι.

Καλό χειμώνα.

filoiko είπε...

Η διαχείρηση ενός blog δεν είναι και τοσο απλή υπόθεση.
Πανω από όλα θέλει οπωσδήποτε χρόνο.
Ξέρουμε όλοι πως έχει φτάσει μέχρι εδώ αυτό το blog.
Πρωτίστως πρέπει να διαφυλάξει το χαρακτήρα του.

Ρωτάει ο φίλος πριν:
ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ Κ ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΜΑΣ ΤΟ ΚΟΒΕΤΕ?

Οποιο σχόλιο προσπαθεί με φθηνό τρόπο σε στυλ συνθήματος, να υποστηρίξει κάποιον εκλογικό συνδιασμό θα διαγράφεται.

Από την άλλη λέω και τούτο:
Ξέρετε πόσο εύκολο είναι να φτιάξει κάποιος blog?

Ανώνυμος είπε...

Aν δεν "πηγαίνεις πίσω" αγνοείς παντελώς την ιστορία ...
Και όταν αγνοείς την ιστορία της χώρας είσαι ανίκανος να διαβάσεις το τώρα...

ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΟΡΕΊΣ ΝΑ ΔΙΑΒΆΣΕΙΣ ΤΟ ΤΏΡΑ
ΕΊΝΑΙ ΦΥΣΙΚΌ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ (ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ)
ΤΟΣΟ ΕΠΙΔΕΡΜΙΚΑ...

ΖΗΣΕ ΤΙΣ "ΑΛΛΑΓΜΕΝΕΣ ΕΠΟΧΕΣ" Σου.

Το ξαναγραφω :
Σε εκείνο το "κάτι ψηλά" εμπεριέχονται τα πάντα.
Και οι αγώνες του λαού και τα τα δραματικα πισωγυρισματα και οι καταστροφές του ελλαδικού τόπου .

Φαίνεται ότι δεν ασχολείσαι με τοσο ψηλά ή-το χειρότερο- δεν μπορείς να τα συλλάβεις.

Ανώνυμος είπε...

11:12 Καλύτερα στον κόσμο μου με προσδοκίες από και για την νεολαία, παρά στην κοσμάρα σου με αφορισμούς του τύπου "Δεν έχουμε νεολαία πλέον".

Ακούς εκεί δεν έχουμε νεολαία.

Παιδιά δεν έχεις; Δεν τα χαίρεσαι;

Ανώνυμος είπε...

Ο σχολιαστής που διαμαρτύρεται γιατί του έκοψε "προεκλογικά συνθήματα" ο Μιλτιάδης προφανώς δεν είδε κάποια αντίστοιχα για τον Γιολδάση που επίσης κόπηκαν, αφού κάποιοι από εμάς πρόλαβαν και τα διάβασαν. Δεν είναι προεκλογική πασαρέλα το blog. Ας το καταλάβουν κάποιοι καλά.

Εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι γιατί περιορίζοντε σε ύμνους υπέρ των υποψηφίων και δε μας λένε, έστω για όποιο θέμα θέλουν, αυτοί την άποψή τους, έτσι για να ξέρουμε και τι θα κάνουν άμα βγούν.

Είμαι βέβαιος ότι σε τέτοια σχόλια δεν θα έχει πρόβλημα ο Μιλτιάδης.

Τα ΖΗΤΩ πέθαναν από καιρό.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε η Σύγχρονη Ελληνική νεολαία είναι ένα ψέμα.Δεν υφίσταται πλέον.Δεν αναγνωρίζει αξίες, τα παιδιά σήμερα έγιναν ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ. Δεν έχουν βούληση σε τίποτα.Η μοναδική αναλαμπή υπήρξε το 1995, όταν κάποια παλιόπαιδα κλέιστηκαν στον χώρο του πολυτεχνείου 300 άτομα σχεδόν, που έβλεπαν ένα μαυρο μέλλον να φτάνει. ΜΑΣ ΔΩΣΑΤΕ ΕΝΑ ΖΑΜΠΟΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΦΑΤΕ ΚΑΙ ΣΚΑΣΤΕ,αυτό ήταν το σύνθημα τους.'Εβλεπαν την καταναλωτική μανία να έρχεταιόπως και την κατάρρευση αξιών στους κόλπους της Ελληνικής Κοινωνίας αλλά κανεις δεν τους στήριξε. Τώρα είναι αργά........

Ανώνυμος είπε...

Αναδημοσιεύω γιατί μου αρέσουν οι οργισμένοι τύποι:

"Επειδή διαβάζω σε διάφορα blogs για τους τυχάρπαστους και ευκαιριακούς που θεωρούν την πόλη μας κτήμα τους, αισθάνομαι τόσο οργισμένος που τηλεγραφικά θα τους παρουσιάσω ως:Γύφτικο μάτι που δακρύζει από τα γέλια είναι πιά η πόλη όπου θεωρούνται “δημοσιογράφοι” ο Βασιλειάδης και ο Πεπόνης , ο Πιτσούνης “εκδότης”, ένας πανύβλακας όπως ο Γιάγιας Γεν.Γραμματέας ΥπουργοΝομαρχίας, η Φανή η Γιαννάκη πολιτικός, το καλοταϊσμένο σκυλολόι του ΚΚΕ “αριστερά”, τα επιδοτούμενα σούργελα καθηγητές των ΚΕΚ, οι αδελφές τρέντι, το ΑΚΤΙΑ τόπος συνάντησης των ΠΑΣΟΚΩΝ, ο Μυκονόβλαχος Περικλής Βασιλάκης “lifestyle”.Στην πόλη που ο Κονοφάγος και ο Τσεκούρας έγραψαν, ο μεγαλομπεμπές Γιαμάς δεν πίνει κρασί που ο χοντρομπαλάς Σωτήρης διακινεί. Στην πόλη που Πρωθυπουργεύει ο Ιωάννου/Νταβατζής, Βασιλεύει ο Γιαννάκης, διοικεί ο Λαινάς με το Νέλλη και συμμετέχει δωρεάν ο Αντύπας μέσω της Αγάθης.Ζυγώνει η μέρα που τα κατακέφαλα θα αρχίσουν να πέφτουν βροχή!"

Οργή που δεν ξέρεις που θα βγάλει...

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς το 95 κρατούσες το σύνθημα στα χέρια και μετά σούπεσε.

Α! να σου θυμίσω και μια άλλη "αναλαμπή" όταν σκοτώθηκε ο συμμαθητής τους στα Εξάρχεια και γέμισαν την Ελλάδα με τις διαμαρτυρίες τους. Μπήκαν μετά μέσα τα "άλλα" κολόπαιδα και τα κάναν μπάχαλο.

Α! και μια τελευταία με τις μεγάλες διαδηλώσεις στην Αθήνα. Ξαναμπήκαν μέσα πάλι τα "άλλα" κολόπαιδα και κάψαν τον κόσμο.

Πολύ γραμμικά διαβάζεις τις εξελίξεις φίλε μου. Με αφορισμούς δεν γίνεται...

Ανώνυμος είπε...

12:23 ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ. ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΑΙΤΩΡΙΑΝΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΨΑΝ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!!! ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑ.

Ανώνυμος είπε...

Τελικα το βλαχομπαρόκ και το lifestyle ήρθαν για να μείνουν. Χαίρομαι.

Ανώνυμος είπε...

12:26 Δεν καταλαβαίνεις τίποτε μου φαίνεται.

Ανώνυμος είπε...

O Δεκέμβρης του 2008 ήταν ο Δεκέμβρης του μίσους, μια πρωτέυουσα καταστράφηκε απο πραιτωριανούς Αλβανούς. Εγινε μεγάλο πλιάτσικο.Η δολοφονία ενός μικρού έδωσε στους κομπλεξικούς ευκαιρία να τα σπασουν όλα.ΟΙ νεολαία ναι πράγματι βγήκε στους δρόμους χωρίς καμία ιδεολογία. Γιατί απλά δεν υπάρχει. Ο κάθε παρείσακτος μπορούσε να το παίξει επαναστάτης. Η ελληνική νεολάια είναι αιχμάλωτοι στο βλαχομπαρόκ που της έχουν πουλήσει τα τελευταία 15 χρονια. Δεν έχει ήθος, αξιοπρέπεια και δεν φοράει παντελόνια.Δεν έχει μαθει να αγαπά, αγάπη για τα νέα παιδιά ειναι η λαμψη του lifestyle, και μια φτηνή παραγωγή στην τηλέοραση τύπου Παπακαλιάτη. Αυτό έχω να σου πώ αγαπητέ φίλε..........λίγα είναι..

Ανώνυμος είπε...

Αφορισμοί και ισοπέδωση.

Ανώνυμος είπε...

"Η ελληνική νεολάια ... δεν έχει ήθος, αξιοπρέπεια και δεν φοράει παντελόνια."

Δεν νομίζω οτι μπορούμε να πούμε κάτι άλλο. Ζεις αλλού.

Ανώνυμος είπε...

Mα δεν θέλω να συμφωνήσεις μαζί μου.
Ούτε φυσικά φταίω εγώ που αναγκάστηκαν αρκετοί να υποβληθούν σε brainstorming τα τελευταία χρόνια.
Μέχρι και ο πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας μίλησε για παρακμή σε όλους τους τομείς.Έτσι έχουν τα πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

Άλλο η κρίση αξιών της κοινωνίας μας, άλλο αν η νεολαία έχει ήθος ή αν φοράει παντελόνια. Τα μπέρδεψες άσχημα τα πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

ολα αλυσίδα είναι..........ζούμε σε μια ηθική παρακμή που περιλαμβάνει τα πάντα.Δεν κατάλαβα? η νεολαία δεν έχει ευθύνες? έχει και μάλιστα τεράστιες.
Η εποχή που ζούμε δεν είναι και τόσο αθώα.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 1:59 σαν νέος θα διαφωνήσω μαζί σου.Αλλά και αν πάρουμε σαν δεδομένο την έλλειψη ήθους από πλευράς των νέων, ποιός φταίει για αυτό;Ποιός φταίει που το παιδί σου δεν έχει ήθος όπως εσύ τονίζεις;Καταλάβετε επιτέλους ότι η κάθε γενιά είναι δημιούργημα της προηγούμενης και κρίνοντας τους νέους ουσιαστικά κρίνετε τους εαυτούς σας.

Υ.Γ. Αν η γενιά σας, μία γενιά που πρεσβεύει το "η γυναίκα στο σπίτι ο άντρας στο καφενείο" θεωρείται ηθική, τότε επιτρέψτε μου να προτιμώ να είμαι ανήθικος!

Ανώνυμος είπε...

Το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι! Eσεις μας αναγκασατε να μην ειμαστε αθωοι. Εσεις μας βαλατε να παιζουμε βρωμικα παιχνιδια. Εσας ειχαμε για προτυπα. Εσεις μας μεγαλωσατε με τετοιες αξιες. Και τελικα εσεις μας αναγκασατε να μην πιστευουμε κανεναν σας!

Ανώνυμος είπε...

Κανένας δεν ανάγκασε την νέα γενιά να είναι μίζερη και αχόρταγη.
Βρήκε νέα πρότυπα και δεν ρώτησε κανέναν.
Οι ευθύνες είναι τεράστιες.
Δεν υπάρχει ασυλία πλέον στην νέα γενιά. Γιατί απλά ποτέ δεν δέχτηκε τον διάλογο. Η νέα γενιά χάθηκε στις αερολογίες, στα bars και στα αμφιθέατρα των κομμάτων, ψηφίζοντας πρυτάνεις για κανένα βαθμούλη.
Για αυτό οι νέοι σήμερα στο yunanistan ειναι μετανάστες-τα κατάφεραν μια χαρά.
Επαναλαμβάνω το πρόβλημα ειναι εδώ και 15 χρόνια. Υπήρχε και παλιά αλλά οχι σε τέτοιο βαθμό.

Ανώνυμος είπε...

Η καμηλα δεν βλεπει ποτε την καμπουρα της! Μαλλον κι εσυ μεταναστης ησουν γι αυτο δεν ξερεις τι παιζοταν εδω....

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΠΟΤΕ,

Ο επικούριος φιλόσοφος Κινέας
ρώτησε το βασιλια της Ηπείρου
Πύρρο:

- Τι θα κάνουμε όταν εκπληρώσουμε τα μεγάλα σχέδια μας,οταν δηλαδή κυριεύσουμε την Ιταλία,την Σικελία
την Καρχηδόνα ;
- Θα ησυχάσουμε και θα περνάμε ζωή
χαρισάμενη με φαγοπότια και ευχάριστες συνομιλίες,απάντησε ο Πύρρος.
-Γιατί δεν το κάνουμε τώρα αφού έχουμε τα απαραίτητα που χρειαζόμαστε;

Εκείνος δεν απάντησε.
Βιάζονταν να γευθεί το τίμημα της συντριβής του λίγο πριν φθάσει στη Ρώμη.

Και συμπληρώνει ο καθηγτής ΘΕΟΔΩΡΊΔΗΣ :

Μόνο σε ελέυθερα πνεύματα ,όπως το ελληνικό,και μέσα σε σκληρές δοκιμασίες μπορούσε να γίνει συνειδητό, πως οι μεγάλοι άνδρες είναι στην συντριπτική τους πλειονότητα πληγές της ανθρωπότητας,που ξεκλήρησαν πρώτα το δικό τους το έθνος και μαζί με αυτό τα ξένα και άφησαν πίσω τους μόνο ερείπια...

Είναι ψυχοθεραπευτικό όταν κοιττάμε
το παρελθόν...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΠΟΤΕ,

Ο επικούριος φιλόσοφος Κινέας
ρώτησε το βασιλια της Ηπείρου
Πύρρο:

- Τι θα κάνουμε όταν εκπληρώσουμε τα μεγάλα σχέδια μας,οταν δηλαδή κυριεύσουμε την Ιταλία,την Σικελία
την Καρχηδόνα ;
- Θα ησυχάσουμε και θα περνάμε ζωή
χαρισάμενη με φαγοπότια και ευχάριστες συνομιλίες,απάντησε ο Πύρρος.
-Γιατί δεν το κάνουμε τώρα αφού έχουμε τα απαραίτητα που χρειαζόμαστε;

Εκείνος δεν απάντησε.
Βιάζονταν να γευθεί το τίμημα της συντριβής του λίγο πριν φθάσει στη Ρώμη.

Και συμπληρώνει ο καθηγτής ΘΕΟΔΩΡΊΔΗΣ :

Μόνο σε ελέυθερα πνεύματα ,όπως το ελληνικό,και μέσα σε σκληρές δοκιμασίες μπορούσε να γίνει συνειδητό, πως οι μεγάλοι άνδρες είναι στην συντριπτική τους πλειονότητα πληγές της ανθρωπότητας,που ξεκλήρησαν πρώτα το δικό τους το έθνος και μαζί με αυτό τα ξένα και άφησαν πίσω τους μόνο ερείπια...

Είναι ψυχοθεραπευτικό όταν κοιττάμε
το παρελθόν...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε θέλω να πιστέυω, πως μέσα απο την οικονομική κρίση-μέσα απο την Ελληνική οικονομική κρίση γιατί εδώ που τα λέμε η Ευρώπη κάτι κάνει ενώ εμείς τίποτα, θα βρούμε και πάλι τους χαμένους μας ευατούς.
Να έρθουμε πιο κοντά. Θέλω να πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να φάνει κάτι ελπιδοφόρο στον ορίζοντα. Γιατί η Ελληνική Παρακμή δεν αντέχεται άλλο. Η Ελλάδα αγαπά να πληγώνει. Ας κάνουμε την αυτοκριτική μας επιτέλους. Όλοι φταίμε. Πιστέψαμε ότι ζούσαμε στο monaco και τελικά πέσαμε κατω απότομα.Ήρθε η ώρα της νέας γενιάς?? δεν ξέρω........... με πληγώνει .... γιατί δεν έχει να πεί κατι. Δεν βλεπουμε φώς. Αυτά που γράφω τα πιστέυω. Ζούμε στο λυκόφως των ηγετών. Η διάβρωση είναι απόλυτη.

Ανώνυμος είπε...

Εσεις μας φτασατε ως εδω και τωρα περιμενετε εμεις να βγαλουμε το φιδι απο την τρυπα! Γιατι ειστε ανικανοι!

Ανώνυμος είπε...

και βέβαια υπάρχει έλλειψη ηγετών με την ερμηνεία που δίνεις εσύ στην έννοια του ηγέτη. Δεν υπάρχουν πλέον οι λαοπλάνοι ηγέτες γιατί ένα τέτοιο κύμα ηγετών δεν μπορεί να ακμάσει στο όλο και αυξανόμενο μορφωτικό επίπεδο των ανθρώπων.

Ανώνυμος είπε...

Before you go and criticize the younger generation, just remember who raised them!

Ανώνυμος είπε...

Τουλάχιστον εμείς κάτι λέμε φαντάσου τους άλλους, έχουν παραδώσει ψυχή και σάρκα. Μακάρι να άλλαζε κάτι.

Ανώνυμος είπε...

4:03 δες καλύτερα τα κειμενάκια 2:52 και 12:11 kai 1:35, απλα εμείς μιλάμε , καποιοί άλλοι εχουν πεθάνοι εδώ και καιρό.
Είμαστε ζωντανοι.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ, ΕΛΕΟΣ !


ΜΗ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΤΌΣΗ ΦΟΡΑ...

ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΛΑΘΕΊΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΓΙΑΤΖΗ.

ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΗΓΕΤΗ.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ..ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ..ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΖΥΓΟΥΡΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ...

filoiko είπε...

Απόγευμα.
Σταμάτησε να βρέχει.
Πήγα πλατεία να πάρω καφέ.
Ερημιά,ησυχία.
Κυρίως νέοι στα καφεμαγαζιά-εδω και κει κανα τραπέζι-
Μέσα λόγω βροχής.
Δυο τρεις μεγαλύτεροι σε ηλικία
μάλλον ξεμείναν από το μεσημέρι.Μπύρες και ούζα μπροστά τους.Και λίγο αναψοκοκκινισμένοι δεν μιλάνε.

Βγήκε και η ΦΩΝΗ.Πως και πως την περιμένουμε κάθε Σάββατο.
Πρωτοσέλιδος τίτλος:
ΤΟ ΕΚΑΒ ΣΤΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Ανώνυμος είπε...

Τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν στις αρχές του 21 αιώνα είναι π.χ αν θέλουμε την χώρα μας ένα κρατίδιο όπως αυτό της πρώην Γιουγκοσλαβίας με τα γνωστά αποτελέσματα δηλ. ένα άβουλο κράτος με χαμένη την εθνική του ανεξαρτησία και με ολες τις φυλές του Ισραήλ στα σωθικά του. Επίσης, ποιο θα είναι το μέλλον των εργασιακών σχέσεων.Απλά παραδείγματα όπου και εδώ η Ελληνική Νεολαία απ΄έχει. Ιδού η ρόδος.....

filoiko είπε...

Σήμερα ήρθε κάποιος και με βρήκε.

Ηλικία κοντά στα 80.

Δεν έχει σημασία ποιος.

Στα χέρια του κράταγε μια πλαστική σακκούλα.

Την άνοιξε.
Εβγαλε από μέσα μια κορνίζα.

Ηταν η γαμήλια φωτογραφία έτος 1954
και μπροστά από την φωτογραφία ήταν τα στέφανα.

...

Ανώνυμος είπε...

ΛΥΣΤΕ ΤΑ ΚΙ ΑΥΤΑ ΕΣΕΙΣ.... ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΚΑΝΟΙ...... Η ΜΑΛΛΟΝ ΒΑΛΤΕ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΛΥΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ! ΕΣΕΙΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΖΗΣΑΤΕ! ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΠΕΙΝΑΜΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ!

Ανώνυμος είπε...

Ποιά είναι η γνώμη των νέων ηλικίας 16-24 ετών για τα 5.000.000 λαθρομεταναστών? Θα χαιρόμουν να μου έλεγες άποψη, γιατί και εσύ εδώ ζείς.
Όλα τα αλλα είναι φτηνές δικαιολογίες φίλος.

Ανώνυμος είπε...

ΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΣΑΣΤΑΝ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΦΕΡΝΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΒΑΖΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΧΩΡΑΦΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΦΙΛΟΣ! ΑΠΟ ΜΑΣ ΤΙ ΘΕΣ ΤΩΡΑ; ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ; Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΟΥ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!

Ανώνυμος είπε...

Όταν σε λίγα χρόνια με θυμηθείς θα είναι αργά. Ξέρεις εγώ, δεν το παίζω δήθεν εδω μέσα στο blog.Δεν έχω κανένα ψώνιο να το παίξω διανοούμενος σαν κάποιους που γράφουν μανιφέστα.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕ. ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ!! αν δώ και τις απαντήσεις που μου δίνεις τότε άσε φίλος.

Υ.Γ Ποτέ δεν εκμεταλλεύτηκα άνθρωπο.

Ανώνυμος είπε...

2:38 Απλώς μετέφερα την άποψη άλλου σχολιαστή για να διαφωνήσω μαζί της. Δες τα προηγούμενα σχόλια και θα καταλάβεις.

Να με συγχωρεί η χάρη όποιων συντάσσονται με μια τέτοια άποψη.

Αλλά και όσων που υποτίθεται ότι διαφωνούν οργισμένα μαζί της καταλήγοντας στην επωδό "εσείς μας κάνατε έτσι, βγάλτε το φίδι απ' την τρύπα"

Το πρόβλημα βεβαίως είναι το φίδι που κρύβεται στο αυγό (στον πυρήνα)αυτών των απόψεων.

Αν ένα μήνυμα πήραν καλά οι παλιότερες γεννιές είναι ακριβώς αυτό. Να φοβούνται το αυγό του φιδιού. Οι αφορισμοί και οι απλοποιητικές προσεγγίσεις τύπου αλυσίδας είναι το ξεκίνημα της γέννησης του αυγού.

Ακόμη και να δεν το καταλαβαίνουν όσοι τα ισχυρίζονται.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΦΙΛΟΣ! ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΝΤΑ! ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ! ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΛΑΒΑΜΕ ΚΑΜΜΕΝΗ ΓΗ! ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ! Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΟΣ! ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΗΘΩ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ! ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ ΛΑΒΑΜΕ ΚΑΜΜΕΝΗ ΓΗ! ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ! ΑΣ ΜΑΣ ΕΧΤΙΖΕΣ ΕΣΥ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΦΙΛΟΣ! ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΛΟΣ ΓΟΝΙΟΣ! ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ! ΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕΣ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΘΑ ΤΑ ΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ!Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΕΣΥ! ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; ΟΙ ΝΕΟΙ; ΣΥΜΦΩΝΩ, ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ! ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ, ΑΣ ΜΑΣ ΕΧΤΙΖΕΣ ΕΣΥ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΣ ΓΟΝΙΟΣ! ΑΝΤΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ! ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΜΕΝΗ ΓΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ! ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΕΝΩ ΕΣΥ ΕΙΧΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΣ ΜΗΔΕΝ! ΔΩΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΦΙΛΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

αυτο ειναι φιλος...
τα προκοψατε ολοι σας καιτωρα ψαχνετε να βγαλετε ακρη....
δεν πατε για κανα..ψαρεμα..και ταξαναλετε
ΑΔΙΚΟΙΜΕΝΟΙ..........

Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάλαβα? όποιος διαφωνεί με την σκληρή πραγματικότητα ειναι γέρος? δεν με πήραν τα χρόνια καθόλου γέρος. Απλά φυσιολογικό είναι όπως διαβρώθηκαν τα σπλάχνα της Ελληνικής Κοινωνίας να διαβρωθεί και η Ελληνική νεολαία. Και η Ευρώπη έχει πρόβλημα. Ο ευτελισμός οραμάτων,ιδεών και αρχών, η διαφθορά και η σήψη. Είναι πρωτοφανές αυτό που έχουν δεί τα μάτια μας. Το ήθος και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια έγιαν αγαθά προς εξαφάνιση. Δεν λέμε κάτι κακό.
Γιατί να απολογούμε για άλλους?? απάντησα φίλος.

Ανώνυμος είπε...

Aυτό το ιστολόγιο από την γέννησή του εκέμπει ήθος και ευπρέπεια...

Κάποιοι επισκέπτες σήμερα έχουν δολοφονήσει την ελληνική γλώσσα...

Μιλτιάδη ,
Βαλε φραγή στους ασεβείς...

..."Ε"

Ανώνυμος είπε...

γίνε σαφής. please

Ανώνυμος είπε...

Μου είναι πάρα πολύ δύσκολο να κατανοήσω το "πλιζ" όταν ακολουθεί
την θαυμάσια προστακτική :
"Γίνε σαφής"..
Τουτέστιν, δεν έχουμε χρεία μαρτύρων και ππεραιτέρω επεξηγήσεων ...

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα δεν βγήκα, συμφωνείς με αυτά που γράφτηκαν εδω μέσα? Νεολαία-κρίση? please

Ανώνυμος είπε...

Συνεχίζεις να δομείς το λογο σου
κουτσαβάκικα...
Εξυπνακισμός,μαγκιά ή γλωσσομάθεια;

Αναφορικά με το ερώτημα σου για την συζήτηση γύρω από τους νέους, αρκετά σχόλια πολύ καλά και προς την θετική κατεύθυνση...

Ορισμένα-ευτυχώς λίγα-είναι εκτός τόπου και εκτός χρόνου. Εκλαμβάνουν την νεολαία σαν μεταφυσική οντότητα μη επιδεχόμενη ούτε κριτική ούτε ψόγο - που έχει μόνο δικσιώματα και καθόλου υποχρεώσεις- και το χειρότερο να θέλει τον εαυτό της τελείως αποκομμένο απο τον υπόλοιπο κοινωνικό ιστό..

Κάποιος "ευπατρίδης" πολιτικός έλεγε: όταν το πρόβατο φεύγει από το κοπάδι το τρώει ο λύκος...

Και κατά τα γραφόμενα, ένα μεγάλο κομμάτι της νεολαίας φαίνεται να έχει δραπευτεύσει προ πολλού από το κοπάδι προς άγνωστη κατεύθυνση
χωρίς πυξίδι και χωρίς οδηγό...

..."Ε"

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα!Διαβασα το σχόλιό σας με τον ογδονταχρονο που εφερε την κορνιζα με τα στεφανα και θυμηθηκα την αναφορα στα παλαιοπωλεια στο Μοναστηρακι προχθες σε καποιο ρεπορταζ οπου ανεφερε τα εξης:η κριση εχει κατακλύσει και τα παλαιοπωλεια στη πλατεια Αβυσσινίας.Μερικα ομως παραμενουν ακομη.Σημερα καποιος εφερε και τα στεφανα να πουλησει για να μπορεσει με το αντιτιμο να ανταπεξελθει

Ανώνυμος είπε...

Με βάζεις σε υπόνοιες ότι δηλαδή πληροφοριοδότης σου είναι ο ΒΈΡΓΟΣ
και αυτό το στοιχειοδοτώ από την επισήμανση σου ότι ο Βέργος "απείχε"...
Πάντως για να πάμε με το Γιολδάση
πρέπει να πείσουμε και το Βέργο....

Ανώνυμος είπε...

"Ε" Ευχαριστώ. Τα είπες όλα.

Ανώνυμος είπε...

Μόλις τώρα με ενημέρωσε ένας φίλος απο την Άρτα, ότι χτές το βράδυ μαθητές Δημοτικού ειχαν GALA!!!! για την νέα σχολική χρονιά. Δεν έχω να πώ τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

εισαι υπερβολικος και γι αυτο χρησιμοποιεις τη λεξη gala!

Ανώνυμος είπε...

Μα έχω photo απο email. gala !!!

Ανώνυμος είπε...

και γι αυτο φταιει το παιδακι του δημοτικου; μαλλον η βαρεμενη η μανα του!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε και συμμαθητή Στέφανε...

Συμφωνώ απόλυτα ότι είναι άσχημο για την τοπική αυτοδιοίκηση να μπλέκεται στα γρανάζια του κομματισμού.

Δεν ξέρω όμως εάν είναι τα κόμματα που με το ζόρι "καπελώνουν" την Τ.Α. ή η τελευταία που προσπαθεί να κλέψει λίγο από το βρώμικο φως της κεντρικής εξουσίας.

θεωρώ φίλε ότι κακώς, κάκιστα η γενιά μας αρκείται σε ένα σλογκανάκι περί προίκας από τους προηγούμενους όλων των δεινών που είτε μας απασχολούν είτε θα μας απασχολήσουν.

Πιστεύω ακράδαντα φίλε Στέφανε ότι η γενιά μας με ευχαρίστηση δέχτηκε πολλά από τα κακώς κείμενα που οι προηγούμενοι κατέστησαν δεδομένα στην κοινωνία μας!

Τα είδαμε, τα ζήσαμε μα δεν τα απορρίψαμε! Θαμπωθήκαμε από την ιδέα του νεοπλουτισμού, κάναμε και εμείς όσα μας δίδαξαν οι ξεπουλημένοι του πολυτεχνείου... κάναμε στόχο ζωής το ακριβό αυτοκίνητο, το γκλαμουράτο κινητό με 7.3230 μεγκαπίξελ μπας και σηκώσουμε καμία φωτογραφία της προκοπής στο facebook μέσω του οποίου θα πρέπει να πείσουμε κάθε πικραμένο ότι μετράμε και ότι είμαστε ευτυχείς !!!

Δεν μπορώ να καταλάβω πως η γενιά μας βλέπει τα προβλήματα... με ποιο ερέθισμα; Ποιοί μας ξύνουν το μυαλό να τα δούμε; Η Έφη Θώδη; Το star channel η τηλεθέαση του οποίου στη γενιά μας χτυπάει κόκκινο; Κάπου συμβάλλει και η Φιλιππιάδα σε αυτό το τερατούργημα του star εξάλλου (άσχετο)...

Αδυνατώ να πιστέψω ότι ολόκληρη γενιά που λικνίζεται στους ρυθμούς του panos kiamos έχει και προβληματισμούς...

Διαφωνώ στέφανε...

Είμαστε πολύ χειρότεροι από τους προηγούμενους διότι πολύ άπλα με άνεση δεχτήκαμε όσα μας διέταξαν. Την κακογουστιά, τη λαμογιά και τη χαζομάρα. Ακίνδυνη η γενιά μας λοιπόν...
Και το να είσαι ακίνδυνος είναι ότι χειρότερο.

Οι τρύπες το είπαν πολύ καλύτερα από εμένα εξάλλου στο ακίνδυνο τραγουδάκι τους:


"Όσοι αγαπούν κι όσοι σπαράζουν
Όσοι ονειρεύονται έναν κόσμο πιο ζεστό
Όσοι Δε σκύβουν ούτε διατάζουν
Όσοι τη βρίσκουν με τραγούδια σαν αυτό

Είναι επικίνδυνοι και με τρομάζουν
Είναι επικίνδυνοι
Είναι επικίνδυνοι όλοι αυτοί
Οι ονειροπόλοι, οι χαμένοι, οι τρελοί
Είναι επικίνδυνοι όλοι αυτοί
Θα έπρεπε κιόλας να ‘χουν ήδη συλληφθεί
Είναι επικίνδυνοι όλοι αυτοί
Οι μεθυσμένοι απ’ το θεό, οι εθισμένοι στη ζωή
Είναι επικίνδυνοι όλοι αυτοί
Θα έπρεπε κιόλας να ‘χουν ήδη συλληφθεί"

Σταύρος Γεωρσπύρος ( Ο συμμαθητής)

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο φίλε.
Όταν μίλησα για βλαχομπαρόκ απο αυτό εδώ το blog καθώς και για γκλαμοράτο lifestyle της κακιάς ώρας απο την νέα γενιά δεν περίμενα απαντήσεις χωρίς ουσία.
Δέν έχω να πώ κάτι άλλο.


Ένας φευγάτος.

Ανώνυμος είπε...

Η Αλήθεια είναι ότι δεν έχει ξαναγίνει τέτοιος όμορφος διάλογος σε κανένα blog.
Φύγαμε έστω και λίγο απο την μιζέρια των Δημοτικών Εκλογών. Μιλήσαμε για την νέα γενιά. Πού πάει το καράβι της νεολαίας? τι νεολαία θέλουμε? πολλά μπράβο.

Ανώνυμος είπε...

Αφιερωμένο στους νέους μας και ιδιαίτερα στον Σταύρο.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΟΔΟΣ

ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ εκείνες έκαναν σύναξη μυστική ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

και λάβανε την απόφαση, επειδή τα κακά μαντάτα
πλήθαιναν στην πρωτεύουσα,

να βγουν έξω σε δρόμους και σε πλατείες

με το μόνο πράγμα που τους είχε απομείνει: μια παλάμη τόπο κάτω από τ' ανοιχτό πουκάμισο,
με τις μαύρες τρίχες και το σταυρουδάκι του ήλιου. Όπου είχε κράτος κι εξουσία η Άνοιξη.

Και επειδή σίμωνε η μέρα που το Γένος είχε συνήθιο να γιορτάζει τον άλλο Σηκωμό,
τη μέρα πάλι εκείνη ορίσανε για την Έξοδο.

Και νωρίς εβγήκανε καταμπροστά στον ήλιο, με πάνου ως κάτου

απλωμένη την ΑΦΟΒΙΑ σα σημαία,

ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΗΣΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑΝ ΑΛΗΤΕΣ.

Και ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝΕ άντρες πολλοί, και γυναίκες, και λαβωμένοι με τον
επίδεσμο και τα δεκανίκια. Όπου έβλεπες άξαφνα στην όψη τους τόσες χαρακιές,
πού 'λεγες είχανε περάσει μέρες πολλές μέσα σε λίγην ώρα.

Τέτοιας λογής ΑΠΟΚΟΤΙΕΣ, ωστόσο, μαθαίνοντες οι Άλλοι,

σφόδρα ΤΑΡΑΧΘΗΚΑΝ.

Και φορές τρεις με το μάτι αναμετρώντας το
έχει τους, λάβανε την απόφαση να βγουν έξω σε δρόμους και σε πλατείες,
με το μόνο πράγμα που τους είχε απομείνει:

μία πήχη φωτιά κάτω απ' τα σίδερα, με τις μαύρες κάνες και τα δόντια του ήλιου.

Όπου μήτε κλώνος μήτε ανθός, δάκρυο ποτέ δεν έβγαλαν.

Και χτυπούσανε όπου να 'ναι, σφαλώντας τα βλέφαρα με απόγνωση.

Και η Άνοιξη ολοένα τους κυρίευε.
Σα να μην ήτανε άλλος δρόμος πάνω σ' ολάκερη τη γη, για να περάσει η Άνοιξη
παρά μονάχα αυτός, και να τον είχαν πάρει αμίλητοι, κοιτάζοντας πολύ μακριά, πέρ' απ' την άκρη της
απελπισιάς, τη Γαλήνη που έμελλαν να γίνουν,

ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΗΣΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑΝ ΑΛΗΤΕΣ,

και οι άντρες, και οι γυναίκες, και οι λαβωμένοι με τον επίδεσμο και τα δεκανίκια.

Και περάσανε μέρες πολλές μέσα σε λίγην ώρα.

Και θερίσανε πλήθος τα θηρία,
και άλλους εμάζωξαν.

Και την άλλη μέρα εστήσανε στον τοίχο τριάντα.

-------------------------------

Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗΝ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗΝ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

και όχι κουτσαβακισμούς, γενικεύσεις, υπεραπλουστεύσεις κ.λπ.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.

ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩ...

Ανώνυμος είπε...

Είσαι εκτός τόπου και χρόνου.Εδώ μιλάμε για μία Ελλάδα που χάνεται, που σβήνει( σαν ένα καντήλι σε μια απομακρυσμένη βυζαντινή εκκλησία της Ηπείρου).
Δεν λένε κάτι τα μανιφέστα πλέον. Είναι καιρός να δούμε κατάμουτρα την αλήθεια, όσο και αν πονάει.
Η μικρή Ελλαδίτσα μας τέλειωσε δυστυχώς, την χάσαμε μέσα απο τα χέρια μας. Υπεύθυνοι είμαστε όλοι.
Ζούμε μέρες παρακμής, και σήψης. Κανείς δεν ξέρει τι αύριο θα έχει.
Δυστυχώς μέσα στο βούρκο της παρακμής έπεσε και η Ελληνική νεολαία. Είτε μας αρέσει, είτε όχι.
Ακαδημαικοί και ιστορικοί γράφουν παντού σε όλες τις χώρες του κόσμου εδώ και χρόνια. Ευκαιρία να τους διαβάσουμε.Η μεταμοντέρνα εποχή της παγκοσμιοποίησης ήρθε και στην χώρα μας. Πιαστήκαμε απροετοίμαστοι.

Ευχαριστώ,
Υ.Γ Διάλογο κάνουμε.

Στέφανος Ευαγγέλου είπε...

Γεια σου ρε φιλάρα Σταύρο! Πάντα οι τοποθετήσεις σους πάντα είχαν βάση και επιχείρημα!

Η διαφωνία φίλε μου είναι υγιέστατο γεγονός.

Η ακύρωση είναι που σκοτώνει όσον αφορά το διάλογο που είχα με τον προηγούμενο κύριο.

Ακίνδυνη η γενιά μας όπως λες.Συμφωνώ απόλυτα.

Οπότε τι μας μένει..

Να μην μένουμε αμέτοχοι και ας έχει στο mp3 του ο καθένας ό,τι ακούσματα θέλει ο καθένας, φορώντας ό,τι επίσης θέλει.

Το χειρότερο είναι η αποχή που διατηρούμε σε καίρια σημεία που μας αφορούν και πόσο μάλλον μας θίγουν.

Για να συντονιστούμε σιγά σιγά...

Στέφανος Ευαγγέλου

Ανώνυμος είπε...

Αμετανότος στο lifestyle ο κύριος ευαγγέλου!!
Ακίνδυνη γενιά-soft society.
Νέοι χωρίς πυξίδα, άβουλα πλασματάκια, ανδρείκελα της νέας τάξης πραγμάτων.
Και η μουσική φίλε μου παίζει ρόλο στον χαρακτήρα ενός νέου ανθρώπου. Η παγκόσμια μουσική βιομηχανία έχει πρό πολλού ξεφορτωθεί τις εγχώριες βιομηχανίες. Να σου θυμίσω την columbia στην Αθήνα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ακούσουμε μουσική, αλλά δεν πρέπει να τρώμε και ότι μας σερβίρουν.
Το τονίζω γιατί ο αγαπητός Σταύρος έγραψε και πολύ σωστά για τον ρόλο των media στην ψυχολογία ενός νέου παιδιού-προπαγάνδα.

Στέφανος Ευαγγέλου είπε...

Τουλάχιστον δεν ήμουν ποτέ αμετανόητος στην ανωνυμία που βολεύει μερικούς...

Όσο για το lifestyle που λες...

Στο έχω πει...δεν ακυρώνω ανθρώπους.

Ανώνυμος είπε...

Τι θέλεις να πέίς? blog είναι εδώ, όχι αστυνομικό τμήμα.
Λυπάμαι. Τα blogs δημιουργήθηκαν για να λέμε δημοκρατικά τις απόψεις μας, έστω και ανώνυμα.

Στέφανος Ευαγγέλου είπε...

Απο την στιγμή που απευθύνεσαι σε κάποιον με όνομα και μάλιστα τον κρίνεις τότε νομίζω θα ήταν δόκιμο να υπογράφεις με το όνομα σου.

Συγνώμη αλλά δεν είσαι αξιόπιστος συνομιλητής με την ανωνυμία σου.Δηλώνεις αδυναμία.

Θαρρώ πως ό,τι κάνεις στη ζωή σου το κάνεις επώνυμα.Είτε στη δουλειά σου, είτε στο μπακάλικο της γειτονιάς σου.

Εδω τι αλλάζει?. Τι φοβάσαι?Μήπως είσαι θύμα των media που αναφέρθηκες που έκαναν μόδα το ανώνυμο blogging? Την εύκολη αντίδραση?Μήπως στο πάσαραν και το δεχτηκες?

Η δημοκρατία δεν έχει σχέση με την ανωνυμία.Τα μπερδεύεις.

Δικαιώμα του καθενός η ανωνυμία όταν δεν αναφέρεται σε άτομα προσωπικά και απλά σχολιάζει την επικαιρότητα.

Όχι τίποτε άλλο. Απλά αν βρισκόμασταν στο δρόμο να σου έλεγα μια καλημέρα. Να σου πω από κοντά αν έχεις δίκιο ή άδικο.

Στο τέλος μπορεί και να συμγωνούσαμε.

Στέφανος Ευαγγέλου

Ανώνυμος είπε...

Έχεις την αγάπη μου.Είσαι cool άτομο, και σε συμπαθώ. Απλά δεν μπορούμε να συμφωνούμε σε ολα.

Ανώνυμος είπε...

Για τον ανώνυμο της 1:49 μμ

Με ικανοποίηση αποδέχομαι το "ευχαριστώ" ακόμα και στη περίπτωση που εμφορείσαι από ίχνη ή και αρκετή δόση είρωνίας ή σκοπτικότητας διότι αποπνέει τούλάχιστο ευγένεια και πολιτισμό,
προαπαιτούμενο για κάθε περαιτέρω ειλικρινή και έντιμο διάλογο.

Ένα διάλογο ο οποίος απογειώνεται
με παρεμβάσεις και τοποθετήσεις τύπου Σταύρου Γεωρσπύρου ,προφανώς υιού του Τάκη...

..."Ε"

Ανώνυμος είπε...

Με εχετε αφησει αφωνο με τις αποψεις σας για τους νεους.... Οπως επισης και με την επιθεση κατα του κ.Ευαγγελου!
Απορω.....

Ανώνυμος είπε...

Μα δεν επιτέθηκε κανένας στον κύριο Ευαγγέλου.
Απόψεις λέμε.

Ανώνυμος είπε...

Να ξεκαθαρισω οτι κατα το μερος που μου αναλογει, η διαφωνια ουδεποτε θα μπορουσε να εκληφθει ως επιθεση εναντιον του Στεφανου.

Σταυρος Γεωρσπυρος (οντως υιος του Τακη)

Ανώνυμος είπε...

O "άφωνος" είναι καιρός να αποκτήσει φωνή και να μη παραμένει
παθητικός υποστηρικτής των νεων...

Πρέπει να πείσει για το κοσούρι που του προκαλέσαμε, την αφωνία του...

Ανώνυμος είπε...

Δεν εχω σκοπο να σε πεισω για τιποτε! Διαβασαμε και κριναμε! Δεν θα σου αλλαξουμε μυαλα! συνεχισε ετσι!

Ανώνυμος είπε...

Ποιό το νόημα μιας συζήτησης χωρίς την έγνοια να πείσεις για τις απόψεις σου ή χωρίς να είσαι ανοικτός να ακούσεις να κατανοήσεις και να πεισθείς για την άποψη του άλλου; Πως διαμορφώνονται οι ανθρώπινες σχέσεις αν πετάς στο συνομιλητή σου κατάμουτρα τσιτάτα του τύπου δεν ξέρεις τι σου γίνεται, είσαι εκτός τόπου και χρόνου, δεν με νοιάζει να σε πείσω, μένω άφωνος με την επίθεση εναντίον μου και άλλα κουλά και ανούσια;

Ανώνυμος είπε...

Είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό και θα παραμείνει. Μιλώ για την νεολαία.
Σίγουρα έχουν αλλάξει οι εποχές και ο ιστορικός του μέλλοντος θα χύσει τόνους απο μελάνι σχετικά με την νεολάια.
Το άγνωστο φοβίζει και τα μέχρι στιγμής δείγματα δεν είναι καλά.Ένα κλειστός κύκλος έχει μπεί ανάμεσα στους σημερινούς ανθρώπους, μία κλειστή λέσχη. Ένα club.
Ένα club απο λολίτες και μικρούς ιππότες.
Στοχαστές και βαρεμένους.
Δέν μπορώ να βρώ χαρακτηρισμό.

Ανώνυμος είπε...

Καλή Σχολική Χρονιά.

Ανώνυμος είπε...

Προσυπογράφω την παρέμβαση-απάντηση του 1:03 πμ, χωρις έτερον σχόλιο ...

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω πάρει και ακριβώς χαμπάρι τι συζητάμε αλλά νομίζω ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε στην πρόταση του Στέφανου:

"Το χειρότερο είναι η αποχή που διατηρούμε σε καίρια σημεία που μας αφορούν και πόσο μάλλον μας θίγουν."

Προφανώς δεν φθάνει αυτό. Είναι όμως μια αρχή.

Θα ήθελα λοιπόν να διαβάσω δυό-τρία καίρια σημεία που μας αφορούν ή μας θίγουν και να συζητήσουμε τι μπορούμε να κάνουμε για αυτά.

Λέω (μας) και όχι (σας) αν και προ πολλού έχω διαβεί τον ρουβίκωνα που θα μου επέτρεπε να χαρακτηρίζομαι νέος, αλλά απ' την άλλη μεριά μου φαίνεται ότι η όλη συζήτηση μένει ξεκρέμαστη άν δεν προχωρήσει.

Λοιπόν Σταύρο, Στέφανε, Ντίνο;

Ανώνυμος είπε...

Με την απορία θα μείνεις..........

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρουσα η επισήμανση σου, αν και επιδέχεται πολλαπλών ερμηνιών εξαρτόμενων από την οπτική γωνία που βλέπεις τα πράγματα. Κατά συνέπεια πράγματι ομολογώ την απορία μου σε ότι αφορά την επισήμανσή σου...
Αν απλώς δηλώνεις ότι δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτε από τον Σταύρο, τον Στέφανο ή τον Ντίνο, ελπίζω να διαψευθείς...

Ανώνυμος είπε...

Το είπε και ο καρβέλας ο τραγουδιστής: τα λεφτά, το φαί και το......
Με την απορία θα μείνεις....,.

Ανώνυμος είπε...

Η μοναδική ταινία που αντιπροσωπεύει την καταραμένη εποχή που ζούμε είναι το american Beauty.
Κάτσε και δες.....χειμώνας έρχεται.
ψάξε εσύ, μην περιμένεις τους άλλους.

Ανώνυμος είπε...

Τι βλακείες είναι αυτές "ψάξε εσύ μην περιμένεις άλλους", "με την απορία θα μείνεις". Σπρώξε την κουβέντα παρακάτω αν μπορείς αλλοιώς άσε τους ίδιους να πουν κάτι άν θέλουν και αν αγαπούν...

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ
Εκτος αν δεν θέλεις ή φοβάσαι...

Ανώνυμος είπε...

Σου είπα με την απορία θα μείνεις. Άσε φίλε........ciao.

Ανώνυμος είπε...

Συμπέρασμα λάκησες...

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ

Αλά Ιταλικά...

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ
Οπότε η απορία παραμένει για λεφτά, για φαϊ ή για ...

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ

ή για χειμωνιάτικες ταινίες...

Ανώνυμος είπε...

Κατά τα άλλα ζεί σε καταραμένη εποχή ο φίλος...

Ανώνυμος είπε...

Αλλά φαίνεται ότι του αρέσει η γκρίνια...

Ανώνυμος είπε...

θα τα πούμε σύντομα σύντροφε.

Ανώνυμος είπε...

Λακωνικός και περιεκτικός. Μ' αρέσει...

Στο χωριό μου το λέμε τρία πουλάκια κάθονταν...

Ανώνυμος είπε...

Με προκαλείς. Δέν είναι στο χέρι μου αυτή την στιγμή να μιλήσω. Σου είπα όμως θα μείνεις με την απορία!!!!! έμεινες.
Κανένας δεν γουστάρει μια κουβέντα σχετικά με την νεκρονεολαία.
Μόνο εάν παίζουν εκλογές.

Ανώνυμος είπε...

Νάτος πάλι ο νεκρολάγνος...
Προφανώς και σε προκαλώ...
Αδέκαστε κριτή...
Προστάτη των νέων μπροστά στις εκλογές...

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ

Ξαναέλα όταν θα έχει πράγματι κάτι να πείς...

filoiko είπε...

12 και μεσημέρι.
Χαλαρά την πρώτη μέρα της σχολικής χρονιάς πήραν τα βιβλία οι μαθητές
και γέμισαν τους δρόμους.
Στην πλατεία δεν βρίσκεις να κάτσεις.
Συνεργείο από τον Δήμο βαζει σημαιάκια από εκει που θα περάσει η λιτανεία του Αη Βησσάρη μεθαύριο.
Εξω από την εκκλησία με λάστιχο και πολύ νερό καθαρίζουν τον δρόμο.
Αρχίζουν σιγά σιγά να βγαίνουν τα πρώτα ονόματα των συνδιασμών.
Ειναι καθιερωμένο χρόνια τώρα να στριμώχνονται στην λιτανεία πίσω από τον Αγιο οι επικεφαλής υποψήφιοι για να τους δούμε.

Ανώνυμος είπε...

Ξαναδιάβασε τα ΥΓ με την σειρά...

Άν δεν κατάλαβες το υπονοούμενο η κρυφή λέξη είναι ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟΣ...

Καληνύχτα...

Εκτός αν αποδείξεις ότι μπορείς να πείς κάτι που να μην είναι μπαρούφα...

Ανώνυμος είπε...

Για να σταματήσεις να λές μπορούφες πρέπει πρώτα εκτός απ' την ρήση του Στέφανου να σκεφτείς και τα παρακάτω από τον Β.Γ. γραφόμενα:

«Τι να κάνουμε και πώς να κάνουμε ώστε κάθε στάδιο μιας διαδικασίας χειραφέτησης να κάνει πιο εύκολη- και όχι πιο δύσκολη- την πολιτική συμμετοχή του λαού στο επόμενο στάδιο.»

Αυτό το διαχρονικό ζητούμενο πρέπει να αποτελεί καθημερινό στόχο κάθε ενεργού πολίτη όπου γης.

Δυστυχώς δεν αποτελεί απάντηση με κανένα τρόπο η γενικευμένη απαξίωση της πολιτικής και των στρεβλώς λειτουργούντων κομμάτων…

Αυτή η αντίληψη απλώς εφησυχάζει τον ραχατιασμό του νου.

Και αυτό συμβαίνει διότι ο καθένας μας είναι κλεισμένος στο κομφορμιστικό καβούκι του και όχι στο "λυτρωτικό εμείς".

Άν μπορείς χτίσε...
Αλλοιώς για χειμωνιάτικες ταινίες...

Ανώνυμος είπε...

εχετε πλακα ρε παιδια
τι κοντρα ειναι αυτη που αρχισατε
ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ///
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ
ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΗΣΥΧΑ....

Ανώνυμος είπε...

Άλλος προεκλογικός προστάτης των νιάτων...

Ανώνυμος είπε...

Όταν έρχονται εκλογές δεν μιλούν τα νιάτα. Όταν περνούν οι εκλογές δεν τους ρωτά κανείς...
ΑΥΤΟ-ΕΤΕΡΟ-ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΙ...

Ανώνυμος είπε...

Ωραία συνθήματα.ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ.Μόνο που χρειαζόμαστε χρώμα στην ζωή μας.

Ανώνυμος είπε...

για τον φιλο που εγραψε κατι για προεκλογικους προστατες
να μας πει τι ζορι τραβαει
φανταζομαι αυτος θα ειναι προεκλογικα αστεγος ο κακομοιρος
περαστικα σου φιλε μου///

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΤΗΣ 12Ης ΚΑΙ 35¨
ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΟΝ,


Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ
ΔΟΜΗΣΗ...

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΧΑΜΕΝΟ.

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ...

Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΓΕΝΑΕΙ ΘΕΣΗ.

Η ΜΠΑΡΟΥΦΟΛΟΓΙΑ ΣΠΑΕΙ ΤΗ ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ...

ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟΤΟΝΟΣ ΚΑΙ ΒΑΡΕΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΕΝΑΣ ΑΣΑΛΕΥΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ
ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΒΑΡΕΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
ΤΗΣ...

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΚΑΘΙΑ...ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ.

ΑΣΤΑ ΝΑ ΦΥΤΡΩΝΟΥΝ .
ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΜΗ ΤΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΣΟΥΝ...

Ανώνυμος είπε...

Από το epirusgate:

Την κοινωνία της Πρέβεζας η οποία- τους έχει κάνει να νιώθουν την πόλη σαν δεύτερη πατρίδα τους –θέλησαν να ευχαριστήσουν οι εκπρόσωποι των Μουσουλμάνων που μένουν στην περιοχή και οι οποίοι επισκέφθηκαν τον Δήμαρχο Μιλτιάδη Κλάπα προσφέροντάς του γλυκά για την δική τους μεγάλη γιορτή που σηματοδότησε το τέλος του Ραμαζανιού.O Χαλίντ και δύο ακόμη οικονομικοί μετανάστες από Μουσουλμανικές χώρες αντιπροσωπεύοντας τους περίπου 120 ομόθρησκους μετανάστες που ζουν τα τελευταία χρόνια στην Πρέβεζα,κατάφεραν όχι μόνο να γίνουν αποδεκτοί στην κοινωνία αλλά να αποκτήσουν και φίλους.Το «εισιτήριο» για την επικοινωνία αυτή ήταν η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας σε τμήματα που λειτούργησαν πέρσυ με την συνεργασία του Δήμου Πρέβεζας, της Αντιρατσιστικής Πρωτοβουλίας και του Συλλόγου Δασκάλων-Νηπιαγωγών.

Ανώνυμος είπε...

θα κλάψουμε από χαρά!!!

Ανώνυμος είπε...

Πότε η καημένη η Ελλαδίτσα είχε αποκίες στο Πακιστάν? στις ινδίες? στο αφγανιστάν? εγώ προσωπικά δεν θυμάμαι.
Η Αγγλία είχε.

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΓΕΝΑΕΙ ΘΕΣΗ.

Συμφωνώ απολύτως, για αυτό τον αρνούμαι και τον προκαλώ τον μπαρουφολόγο.

Να δώ θα ανθίσει καθόλου ή είναι εντελώς νεκρός.

Ανώνυμος είπε...

Ποτέ, μια φορά μόνο λίγο πριν τις Ινδίες, αλλά κανείς δεν μεταναστεύει από αυτές τις περιοχές.
Αντιθέτως έχοντας υπάρξει αποικία η Ελλάδα όλων των χωρών του κόσμου έχει δώσει το ιερό δικαίωμα στους Έλληνες να μεταναστεύουν όπου θέλουν. Μάλιστα περίεργο πράγμα όλοι κλαίνε από χαρά.

Ανώνυμος είπε...

Δέν μπορούμε να βάλουμε στο ίδιο τσουβάλι τους Έλληνες με τους απολίτιστους.
Διαφωνώ.Οι τύποι είναι επικίνδυνοι.
Πιστέυω, ότι το μέλλον πρέπει να ανήκει στους αγέννητους Έλληνες και όχι στους αγέννητους χασάνηδες που δεν έχουν να μας πούν κάτι.

Ανώνυμος είπε...

Εφημερίδα ΕΘΝΟΣ 14 Οκτωβρ 2009

Ίσως πρόκειται για το παλαιότερο κοινωνικό φαινόμενο από καταβολής των κοινωνιών. Στη μακραίωνη πορεία της ανθρωπότητας, δεν υπήρξε λαός, που να μην εξαναγκάστηκε σε μετακίνηση.
Η «μετανάστευση», ως όρος, υπήρξε απόλυτα συνυφασμένη με την ανάγκη για επιβίωση και, ως ιστορική πραγματικότητα, με την εξέλιξη των ανθρώπινων κοινωνιών. Είναι αυτή που άλλαξε κοινωνικές δομές, εθνολογικούς χαρακτήρες, πληθυσμιακές συνθέσεις.
Η Ελλάδα υπήρξε χώρα αποστολής μεταναστών, από τις αρχές του 20ου αι. Τις δύο τελευταίες δεκαετίες η αποδημία των Ελλήνων δεν έχει μαζικό, αλλά ποιοτικό χαρακτήρα. Πρόκειται κυρίως για μετανάστευση νέων πτυχιούχων, στελεχών επιχειρήσεων, φοιτητών και ειδικευόμενων, που παραμένουν στη χώρα υποδοχής μετά το τέλος των σπουδών τους.

Ανώνυμος είπε...

”Δέν μπορούμε να βάλουμε στο ίδιο τσουβάλι τους Έλληνες με τους απολίτιστους.
Διαφωνώ.”

Συμπέρασμα:

Μόνο οι Έλληνες έχουν το διακαίωμα της μετανάστευσης.

Να προσθέσω μόνο οι καθαρόαιμοι Έλληνες, γιατί και αυτοί μετανάστες ήταν.

Μόνο που δεν μπορώ να υπολογίσω φίλε μου από ποιους να κατάγεσαι, από τους
Αχαιούς ή τους Δωριείς;

Τι να νομίζεις άραγε;

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε, δεν δηλώνω τίποτα. Είμαι απλά ένας άνθρωπος με προβληματισμούς.
Είμαι υπερήφανος μου μπορώ να βλέπω κάποια πράγματα λίγο πιό καλύτερα απο εσένα.
Είμαι επίσης, υπερήφανος που κάποιος φίλος με αποκάλεσε αγκάθι, ναι είναι καλύτερα να είσαι αγκάθι που συνεχώς μεγαλώνει μέσα στο σάπιο σύστημα που ζούμε, δεν είναι κακά τα αγκάθια, παρεξηγημενα είναι.Εντολοδόχος δεν υπήρξα ποτέ ούτε τραμπούκος.Ο προβληματισμός όλων μας ήταν που πάει το καράβι της Ελληνικής νεολαίας. Ο καθε τύπος είπε την ΄δική του γνώμη. Η δικιά μου γνώμη χλευάστηκε γιατί ήταν αφύσικη για κάποιους όχι όμως για εμένα. Μίλησα με το θάρρος της γνώμης μου και είπα ότι σε μία χώρα που σκοτώνει την ελπίδα δεν υπάρχει μέλλον. Σε μία χώρα που κάθε μέρα νέοι και γέροι ασχολούνται με το εάν θα πάρουν επίδομα τα χριστούγεννα δεν υπάρχει μέλλον.Είπα ότι, η Ελληνική Νεολαία έχει εδώ και χρόνια πουλήσει τα πάντα στο κέρδος στην λαμογιά και στην ξετσιπωσιά.Ζώ και βλέπω. Το ήθος και το φιλότιμο δεν υπάρχουν πλέον στο λεξιλόγιο της νέας γενιάς, μόνο ένα 10% κρατάει ακόμα. Χλεύστηκα όπου μέχρι τα στοιχεία μου μου ζήτησαν, έλεος!!! Εσύ δεν είπες τίποτα όμως., απλά αντιγράφεις μανιφέστα κάποιων επισκεπτών.

Υ.Γ Σε ευχαριστώ για τις πολιτισμένες σου εκφράσεις!

stavRos είπε...

" Θα ήθελα λοιπόν να διαβάσω δυό-τρία καίρια σημεία που μας αφορούν ή μας θίγουν και να συζητήσουμε τι μπορούμε να κάνουμε για αυτά. "

Αναφέρεσαι σε σημεία τοπικού ή εν γένει κοινωνικού ενδιαφέροντος; Γιατί αν με ρωτάς για τα πρώτα, δεν έχω να σου απαντήσω μιας και συνειδητά εγώ (ως μονάδα, πολίτης,ψηφοφόρος) αποτελώ παρελθόν για τη Φιλιππιάδα πλέον...

Η μάλλον κάτι έχω να σου απαντήσω, αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν μου πέφτει λόγος!

Γενικότερα... όπως έγραψα και στην πρώτη μου αράδα κάτι που με θίγει είναι με μία λέξη... η Τζούλια(!!!).
Είναι όλος αυτός ο ξεπεσμός και η ανηθικότητα στην οποία βυθιζόμαστε. Το ξέρω ότι και παλιά βλέπατε τσόντες αλλά δεν ήταν έτσι. Δεν υπήρχε κατ'αρχάς τόσο εύκολη πρόσβαση ( Η δυσκολία του να την αποκτήσεις έχει την μαγεία και την πλάκα της!), αλλά ούτε και μία πορνοστάρ εμφανώς κόκκαλο από τις ουσίες θα γινόταν ποτέ σύμβολο για μία ολόκληρη γενιά!

Ίσως να είναι υπερβολικό αυτό που λέω αλλά η συγκεκριμένη καλλιτέχνις συμβολίζει το εύκολο χρήμα που τόσο μανιωδώς κυνηγά σήμερα η κοινωνία μας (και κατ'επέκταση η γενιά μου).

Εύκολο και ανήθικο.

Με μία δόση επιφύλαξης γιατί δεν ήμουν εκεί θα αναφέρω την περίπτωση που η Τζούλια ήρθε σε μαγαζί της ιδιαίτερης πατρίδας μας (ως τι;) κάποτε και σύσσωμος ο λαός έσπευσε να υποβάλλει τα σέβη του και να τραβήξει με την κάμερα του κινητού του την όμορφη ξανθιά μήπως και πιστέψει ότι το ιδανικό αυτό θηλυκό αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητάς του.

Εντελώς αλλοπρόσαλλη η απάντησή μου το ξέρω. Αλλά δεν μπορώ να περιγράψω καλύτερα κάτι που με θίγει όπως ρώτησες...

Φιλικά
Σταύρος Γεωρσπύρος

Ανώνυμος είπε...

Απολίτιστοι οι Ινδοί, πολιτισμένοι οι αποικιοκράτες Άγγλοι και Ισπανοί που κατέσφαξαν τους ”απολίτιστους”. Τι θα διαβάσουμε ακόμη;

Ανώνυμος είπε...

Απάντησα εγώ στον κύριο Σταύρο. 7:54. Είχε αγωνία να του μιλήσω.
Τ α είπες όλα γιά άλλη μια φορά. Η παρακμή δεν έχει τέλος.

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα με τους μετανάστες είναι μεγάλο και σύνθετο κατ΄αρχάς πρέπει να διαχωρίσουμε τον νόμιμο μετανάστη από τους λαθρομετανάστες.
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους νόμιμους μετανάστες έχω όμως με τους παράνομους τους ανώνυμους τους ανθρωπους χωρίς κανένα έλεγχο υγειονομικό που δεν ξέρεις από που κρατάει η σκούφια τους.Σε όλους τους υπερασπιστές - υποκτριτές αυτών των ανθρώπων αφιερώνω το εξής ...
Θα παντρεύατε την κόρη σας με έναν Πακιστανό; Ευχαρίστως...αλλά δεν έχω κόρη!!!

Ανώνυμος είπε...

Είδες λοιπόν που κάποιος απάντησε;
Είδες λοιπόν που και σύ αναγκάστηκες να γράψεις δύο αράδες παραπάνω;

Καταλαβαίνεις ότι την ώρα που μονότονα κατηγορείς για μανιφέστα, την ίδια ώρα μιλάς με γενικεύσεις και αφορισμούς;

Να σου θέσω λοιπόν εγώ ένα θέμα:

Τι γνώμη έχεις για τις απόψεις του τύπου ”Οι Έλληνες είναι πολιτισμένοι, οι Ινδοί απολίτιστοι”

Μια κουβέντα για την ”Τζούλια”.

Την ώρα που ο αλητάμπουρας με τα λεφτά του μπαμπά του και την στήριξη του Βενιζέλου έμπαζε στο στρατόπεδο την Τζούλια κάπου κάποιος άλλος, μπορεί και μετανάστης ξεκίναγε την βραδυνή βάρδια του, κάποιος άνοιγε τα βιβλία του, κάποιος άλλος διάβαζε τον ”Πεταλούδα”, και κάποιοι άλλοι άλλαζαν σκοπιά κάπου στην μεθόριο.

Να ταυτίζουν όλους αυτούς με το νεκρό κολόπαιδο με τα λεφτά του μπαμπά δεν το αντέχω.

ΥΓ

Υπάρχει και ένα σχετικό τραγουδάκι.

Ανώνυμος είπε...

Ά ρε μάγκα μου και να είχες κόρη να τα έμπλεκε με κανένα Πακιστανό να δω τι θάκανες.

Να τον κρεμάσουμε δηλ. τον βουλευτή μας που παντρεύτηκε μαύρη!

Ανώνυμος είπε...

Δεν σε κατάλαβα καλά.
Επειδή δεν έχεις κόρη πρέπει να πνίξουμε tους λαθρομετανάστες στο Αγαίο ή στον Εύρο.
Αυτό που συμβαίνει στην Πάτρα η την Ηγουμενίτσα μας τιμά σαν πολιτισμένους;
Γενικότερα διαπιστώνω ότι οι πολλοί από όσους επισκέπτονται τελευταία το blog απομονώνουν μια πλευρά ενός φαινομένου και πάνω σε αυτό χτίζουν συνήθως γενικεύσεις και αφορισμούς. Μάλιστα την πρακτική αυτή τολμούν και την ονομάζουν "θάρρος της γνώμης" ενώ πρόκειται για καθαρή ένδειξη αμόρφωτων ανθρώπων.

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ

Σου εύχομαι να αποκτήσεις κόρη που θα ερωτευθεί έναν (νόμιμο βέβαια) Πακιστανό.

Το λέω γιατί όπως εσύ είπες δεν έχεις πρόβλημα με τους νόμιμους (Πακιστανούς).

Δύο σειρές πιό κάτω απέδειξες βέβαια ότι η έμφαση είναι στο "Πακιστανός" και όχι στο "νόμιμος".

Υπάρχει πάντα η περίπτωση στο μυαλουδάκι σου η περίπτωση νομιμοποίησης ενός Πακιστανού να είναι ανύπαρκτη.

Μήπως το γεγονός οτι ο πανέξυπνος Μπους δεν ήξερε που βρίσκεται το Πακιστάν τον εμπόδισε να συμμαχήσει μαζί του;

Τέλος γιατί έχω την πεποίθηση ότι το πρόβλημά σου σχετίζεται περισσότερο με την κόρη σου και όχι με το γιό σου.

Δηλ. Τι θα προτιμούσες να ερωτευθεί ο γιός σου Πακιστανή ή Πακιστανό.

Άν δεν κατάλαβες το υποννοούμενο δες και συ το American Beaty που συνιστά ο άλλος φίλος.

Άντε και καλούς εφιάλτες...

Ανώνυμος είπε...

Κατ΄αρχάς αυτό με την κόρη και τον πακιστανό δεν είναι δικό μου αλλά του συγγραφέα Ν. Δήμου συγκεκριμένα μιλούσε για τσιγγάνο και ήθελα να τονίσω όπως και αυτός την υποκρισία ορισμένων πάνω σ΄αυτό το θέμα .

Δεν είπε κανείς τους παράνομους να τους πετάξουμε στην θάλασσα , τι σκέψεις κάνει το μυαλό σου φίλε μου , αντίθετα λέω να υπάρξουν αυστηρότατοι έλεγχοι στα σύνορα έτσι ώστε να μην γίνει η Ελλάδα ξέφραγο αμπέλι.
Το παραμυθάκι της πολυπολιτισμικότητας βλεπω σας το έχουν πλασάρει πόλυ ωραία τα Αμερικανάκια.

Υ.Γ. όταν κάποιος έχει διαφορετική άποψη από σένα και τον χαρακτηρίζεις αμόρφωτο και τον ειρωνεύεσαι χωρίς να τον γνωρίζεις προσωπικά αυτό είναι ρατσισμός.
Η υποκρισία που λέγαμε.

Ανώνυμος είπε...

Eνας πρώην ισλαμιστής και "κατάμαυρος τύπος" απογειώθηκε με την λαϊκη ψήφο στο ύψιστο αξιωμα της Αμερικής,στη χώρα των φανατισμένων ευαγγελιστών του Μπους του νεώτερου !

Αλήθεια τι θα έκαναν οι ελληναράδες
ως έλκοντες την καταγωγή τους κατευθείαν απο τον Πλάτωνα , τον Αριστοτέλη αλλά και απο τους τριακόσιους του Λεωνίδα, αν τον ελληνικό προεδρικό θώκο διεκδικούσε ένας Πακιστανός συμπολίτης μας ή ένας Τούρκος ή Αλβανός που η μοίρα το έφερε να γεννηθεί στην Ελλάδα;

Με δεδομένο ότι το ήμισυ των οπλαρχηγών της Επανάστασης του 1821
δεν μιλούσαν γρί ελληνικά, καθώς είχαν σαν μητρική γλώσσα τους
την αρβανίτικη,
Ποιος μπορεί να συλλάβει την υπαρξιακή τραγικότητα που ΒΙΩΝΟΥΝ
οι σημερινοί απόγονοι αυτών των οπλαρχηγών ως μη έλκοντες την καταγωγή τους από τους αρχαίους προγόνους των πραγματικών ελληναράδων;

Το παραπάνω ερώτημα για τα καθαρόαιμα παιδιά καθαρόαιμων Ελλήνων!

Β.Γ

Ανώνυμος είπε...

"Το χειρότερο είναι η αποχή που διατηρούμε σε καίρια σημεία που μας αφορούν και πόσο μάλλον μας θίγουν."

Αφού την άρχισες την κουβέντα Στέφανε πρέπει και να την συνεχίσεις. Έχει δίκιο ο φίλος που ζητά να τα πείς.

Ποιά είναι τα καίρια σημεία; Τι προτείνεις να κάνουμε;

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς δεν θυμάσαι τους αυστηρότατους ελέγχους των Ιταλών όταν πετάγαν από τα καράβια στην θάλασσα τους Αλβανούς λαθρομετανάστες.

Άν δεν θές λοιπόν να μπερδεύεις τα πράγματα θέσε την γνώμη σου καθαρά, ξάστερα και ολοκληρωμένα γιατί διαφορετικά δίνεις την εντύπωση ότι το πρόβλημά σου είναι οι υπερασπιστές και όχι ο πανάθλιος τρόπος αντιμετώπισης των λαθρομεταναστών και βέβαια δίνεις και την ευκαιρία να κατηγορηθείς για αμόρφωτος.

Επίσης το μυαλουδάκι μου έχει την τάση να κρίνει τους ανθρώπους από τις απόψεις τους και όχι από την φάτσα τους ή το όνομά τους. Λες αν σε γνώριζα να σε θεωρούσα λιγότερο αμόρφωτο. Απόψεις κρίνονται εδώ.

ΥΓ

Κάνε μια γύρα το κεφάλι σου. Ολόκληρο συνοικισμό τσιγγάνων έχει η Φιλιππιάδα.

Το ξαναλέω:

Μην πετάτε τσιτάτα και μπαρούφες.

Ο Καρατζαφέρης είναι καλύτερος στις ατάκες από όλους μας.

Δεν σημαίνει ότι θα τον κάνουμε παρέα...

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικά δεν μιλησα για καθαρόαιμους Ελληνές, ο Δαρβίνος άλλωστε μου έχει λύσει όλες τις απορίες πάνω στο θέμα, μίλησα για νόμους για την τάξη και ο λαθρομετανάστης είναι παράνομος πως να το κάνουμε .
Όπως θέλω το κράτος να με προστατεύσει από τους παράνομους ΈΛληνες , Ιταλούς, Γαλλους κλπ έχω ένα λόγο παραπάνω να θέλω να με προστατεύσει από τους παράνομους τέτοιων χωρών, υποανάπτυκτων κοινωνικά ,χωρών που η αξία της ανθρώπινης ζωής έχει μικρή σημασία.

Τέλος ρατσιστικές σκέψεις όλοι κάνουμε αυτός που ισχυρίζεται το αντίθετο είναι τουλάχιστον υποκριτής ρατσιστής όμως είναι αυτός που τις σκέψεις τους τις κάνει πράξεις

Ανώνυμος είπε...

Κουίζ προς Ελληναράδες:

Που χτίζεται αυτή την στιγμή η μεγαλύτερη Ορθόδοξη Εκκλησία των Βαλκανίων;

Ανώνυμος είπε...

. Ο Μπιν Λάντεν, επιτέθηκε στην Αµερική όταν είχε πρόεδρο κάποιον που του έµοιαζε: τον Μπους – απλά, αυτός κρατούσε το Ευαγγέλιο αντί του Κορανίου στα χέρια του.

...Τώρα η Αµερική βρίσκεται γύρω από το Σηµείο Μηδέν τσαλακωµένη και διχασµένη µπροστά στις εφιαλτικές της αντιφάσεις. Με έναν µαύρο πρόεδρο, τον Μπαράκ Οµπάµα, που προσπαθεί να δικαιώσει τον Τοκβίλ ότι «η Αµερική καταφέρνει να µεγαλουργήσει όχι τόσο χάρη στη δύναµη και τον πλούτο της, αλλά στην ικανότητά της να διορθώσει τα λάθη της». Για να το κάνει αυτό, ο Οµπάµα πρέπει να νικήσει, προπαντός, τους µουτζαχεντίν του νεοφιλελευθερισµού και τους χριστιανούς ταλιµπάν µέσα στην Αµερική. Από τη µάχη αυτή δεν θα εξαρτηθεί µόνον το µέλλον της Αµερικής, αλλά ίσως όλης της Δύσης στην εποχή της παγκοσµιοποίησης.

Ο Θεός να βάλει να χέρι του…

Γκασμεντ Καπλάνι,στα σημερινά ΝΕΑ

YΓ...Ενας Αλβανός στην Ελλάδα !
Το δώσαμε το δικαίωμα να κάνει και μαθήματα δημοκρατίας σε εμας, που τους την διδάξαμε τότε, που αυτοί έτρωγαν βαλανίδια !
Αν είναι δυνατόν!

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω πρόβλημα με τους υπερασπιστές φίλε μου αλλά με την υποκρισία τους .
Σαφώς και δεν συμφωνώ με τις ενέργειες των Ιταλών , έλεγχος δεν σημαίνει σε πετώ στην θάλασσα μην μπερδεύεσαι δεν είμαι σκατόψυχος να θέλω να παιθάνουν οι άνθρωποι.

Κρίνεις λες τους ανθρώπους από τις απόψεις τους και τους έχοντες διαφορετική άποψη από σενα τους πετάς στον καιάδα με χαρακτηρισμούς του τύπου αμόρφωτος , ωραία προοδευτική αντίληψη έχεις φίλε μου μάθε να ακούς να σέβεσαι την άποψη του άλλου δεν σου ζητώ να συμφωνησεις

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Β.Γ. μην τους βάζεις υπαρξιακά ερωτήματα.

Θα πάθουν τίποτε...

Ξέρεις τι ωραία που είναι η γνώση για το οικογενειακό δένδρο να φτάνει μόνο μέχρι το παππού;

Καλύτερα να μην ξέρει ο Ελληναράς...

Ακόμη δεν απάντησε από που κατάγεται από τους Αχαιούς ή τους Δωριείς. Ίσως γιατί αν επέλεγε έναν από τους δύο θα έπρεπε να ομολογήσει ότι είναι μετανάστης και ο ίδιος. (Εκείνη την εποχή η λέξη λαθρομετανάστης δεν είχε εφευρεθεί, όλοι το ίδιο έκαναν)

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος ρωτάει τον Στέφανο:

"Τι προτείνεις να κάνουμε".

Απλά, τίποτε το εξειδικευμένο.

Δεν υπάρχουν έτοιμες συνταγές
και ιδανικές Πολιτείες ...

Η μόνη σας κίνηση :

ΕΝΕΡΓΌΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΆ.

ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΦΡΙΚΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ
ΛΑΝΣΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΣΩΤΗΡΕΣ

ΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΩ...

ΜΠΟΡΕΙΤΕ !!!

Ανώνυμος είπε...

Η σύγχυση σε όλο της το μεγαλείο...

Πετάμε και έναν παράνομο Γάλλο, Ιταλό έτσι για ξεκάρφωμα. Μετά επανερχόμαστε στους υπανάπτυκτους που δεν δίνουν αξία στην ανθρώπινη ζωή, τους Πακιστανούς δηλ. που ευτυχώς δεν έχουμε κόρη να τους "δώσουμε" εμείς που σεβόμαστε την ανθρώπινη ζωή (ούτε την ζωή της κόρης μας δεν σεβόμαστε αφού νομίζουμε ότι έχουμε το δικαίωμα να την "δίνουμε").

Καλά δεν έχεις ακούσει για τους φόνους μεταναστών ΕΔΩ ΣΤΗν ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ αφού πρώτα τους βάζαν να δουλεύουν νηστικοί και απλήρωτοι;

Άν ήταν Γάλλος ο παράνομος θα την΄"έδινες". Γιατί δεν ομολογείς στον ευατό σου ότι η έμφαση που δίνεις είναι στο Πακιστανός και όχι στο παράνομος;

Το μυστικό φίλε μου είναι ότι ή θα αναγκασθείς να πεις ολοκληρωμένη πρόταση ή θα αποδεχθείς την κατηγορία του αμόρφωτου. Με μια πιστολιά περί υποκριτών δεν την γλυτώνεις εύκολα...

Δίπλα στην λέξεη υποκριτής έβαλες και την λέξη υπερασπιστής. Τυχαίο, δεν νομίζω.

Λοιπόν το να προασπίσουμε τα σύνορά μας πολιτισμένα, όπως μας αρμόζει ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την αντιμετώπιση των λαθρομεταναστών ως ανθρώπινα όντα.

Αναπτυγμένε μου εσύ που κρίνεις τους "υπανάπτυκτους" που "δεν δίνουν αξία στην ανθρώπινη ζωή"

Υποκριτή...

Ανώνυμος είπε...

Β.Γ 10:37.. Είσαι ανιστόρητος.
1) Η Αμερική δεν είναι έθνος αλλά κράτος-μια μεγάλη πολυεθνική εταιρεία.Μία αυτοκρατορία φυλών.
2)Οι οπλαρχηγοί του 1821 ναι σχεδόν όλοι μπουμπουλίνα? μποτσαρης? ανδρούυτσος? ήταν Αρβανίτες και???? τι εννοεις Β Γ??
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ.Με αυτά που λές δίνεις τροφή στους Αλβανούς. Οι Αρβανίτες είναι Πελασγοί. Μιλάνε την τοσκική διάλεκτο.Κατέβηκαν το 12 αιώνα, για να προστατέψουν το βυζάντιο απο επιδρομές βαρβάρων, και εγκαταστάθηκαν στην νότια Αλβανία στο 'Αρβανον. ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ.
ΥΓ. Έναν γλύπτη πακιστανό μπορείς να μας βρείς??? μπορεις? Έναν ποιητή αφγανό??? μιλάς για πολιτισμό ε?

Καθαρόαιμοι Έλληνες??? συγνώμη? οι σαρακατσάνοι τι είναι για εσένα???
Βλάχοι???

Ανώνυμος είπε...

η κριτικη ειναι καλοδεχουμενη και για τον καθε Β Γ
Δεν ειμαστε θεοι
αντε ciao

Ανώνυμος είπε...

Ρε για πάρτε έναν μορφωμένο που μας λέει ότι στις Ινδίες οι ανθρώπινη ζωή δεν έχει καμία αξία!Σύνελθε!

Ανώνυμος είπε...

Τι κάνει παράνομο έναν λαθρομετανάστη; Το γεγονός ότι μπήκε λαθραία στην χώρα ή το γεγονός ότι ήταν παράνομος στην χώρα του ή το γεγονός ότι δεν έχει ψωμί να φάει;

Τι τον κάνει να μην σέβεται την ανθρώπινη ζωή;
Η χώρα καταγωγής του;
Η μάνα του;
Ο τρόπος που μπήκε στην χώρα μας;

Τι μας κάνει να μην θέλουμε να του "δώσουμε" την κόρη μας;

Η χώρα καταγωγής του;
Η ασχήμια του;
Το χρώμα του;
Το ότι δεν έχει λεφτά;
Το ότι δεν έχει χαρτιά και είναι ως εκτούτου παράνομος;
Το ότι (θεωρούμε ότι) δεν σέβεται την ανθρώπινη ζωή;

Έλα μωρέ τώρα. Υποκριτικές ερωτήσεις αφού και συ δεν θα του "έδινες" την κόρη σου.(Νομίσαμε ότι ξεμπερδέψαμε;)

Ανώνυμος είπε...

Προσέξτε τι έγραψε ο αθεόφοβος;

"Έναν γλύπτη πακιστανό μπορείς να μας βρείς??? μπορεις? Έναν ποιητή αφγανό??? μιλάς για πολιτισμό ε?"

Α καλά είσαι αδιόρθωτος!

Δηλαδή επειδή είσαι άσχετος μπορείς και να εκτοξεύεις αυτάρεσκα ε?.

Παρεπιμπτόντως το ? είναι αγγλικό.
Μπορείς εύκολα να χρησιμοποιείς το Ελληνικό; Απλώς πατάς (και μάλιστα χωρίς shift το Q (άκρη αριστερά στο πληκτρολόγιο Ελληναρά μου)

ΥΓ

Μαζί με τους Πακιστανούς βάζεις και τους Ινδούς ή υπάρχει ρήγμα στην ομαδούλα;

Ανώνυμος είπε...

Τι εννοείς;

Να φτιάξουμε ψηφοδέλτιο, σαραντάρηδων και κάτω, για τις εκλογές;

Δεν είναι κακή σκέψη πάντως.

Εγώ που είμαι σαράντα και μισό παίζω ή την έχασα την ευκαρία;

Έχω και ένα φίλο σαρανταπεντάρη. Να τον φωνάξω ή να τον αφήσω σπίτι;

Γνωρίζω και έναν εξηντάρη που βάζει κάτω πολλούς τριαντάρηδες. Τι να κάνω με αυτόν;

Πάντως αν εννοείς να παρεμβαίνουμε συνεχώς στα κοινά μαζί σου, αλλά πες μας ένα ζήτημα για να δούμε τι θα κάνουμε;

Δεν ρωτάω τυχαία, γιατί με αυτά που διαβάζω μπορεί κανένας "κάτω από σαράντα" να θέλει να πάρουμε τα όπλα να διώξουμε τους μετανάστες, και δεν θα μπορέσω. Προτιμώ να αντιμετωπίζω τα ζητήματα με πιό πολιτισμένο τρόπο και με σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή.

Πάντως για να ξέρετε το Γ' Ραιχ ξεκίνησε με τους ομοφυλόφιλους, πέρασε στους εβραίους, "αντιμετώπισε" τους κουμουνιστές και μετά την έπεσε και σε μας. Αλλά δεν υπήρξε κανένας να διαμαρτυρηθεί.

Ανώνυμος είπε...

Σαφώς και γνωρίζω τα προβλήματα των λαθρομεταναστών στην χώρα μας και την βία την καταδικάζω απ΄όπου και αν προέρχεται.
Συνεχίζεις όμως για τους δικού σου λόγους να μου προσάπτεις λόγια που δεν έχω γράψει.

Μίλησα απλά για υποκρισία που αν δεν το δέχεσαι άποψή μου είναι ότι εθελοτυφλείς και για τις δικλείδες ασφαλείας στην υποδοχή και ενσωμάτωση των μεταναστων ώστε η Ελλάδα να μην γίνει ξέφραγο αμπέλι.

Σου προτείνω είναι πολύ εύκολο στην εποχή του διαδικτύου να βρεις και να διαβάσεις μεταναστευτικούς νόμους χωρών χωρίς την ιδιαιτερότητα της δικής μας περιοχής πόσο πιο αυστηροί είναι.

Τωρα αν χαρακτηρίζομαι Ελληναρας, ρατσιστής και αμόρφωτος επειδή θέλω τον έλεγχο στα σύνορα προσοχη έλεγχο όχι βία είστε βαθιά νυχτωμένοι κύριοι, μάλλον βολέυεστε από το γενικότερο μπάχαλο που επικρατεί στην χώρα.

Ανώνυμος είπε...

Εχω και εγώ μερικές ερωτήσεις
Τι έκανε τον κλεφτη παράνομο;
Το γεγονός ότι δεν είχε χρήματα;
Οτι δεν είχε να φάει;
Είχε μπλεξει με ουσίες;
Το φονιά τι ήταν αυτό που τον έσπρωξε στον φόνο
ήταν τρελός;
Η οικογενιακή του κατάσταση;

Σίγουρα αυτά που με ρώτας για τους Αφγανούς και την εξαθλιωσή τους μπορεί αναλογα με τις συνθηκες ζωής να συμβούν στον καθένα μας δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να δικαιολογήσουμε την παρανομία.

Τέλος αν σας αρέσει που η ευρ. ένωση και η Αμερική θέλουν να μετατρέψουν την χώρα μας σε κέντρο υποδοχής λαθρομεταναστών δικαιωμά σας, επιτρέψτε μου να διαφωνώ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΤΗΣ 12:01...

ΕΧΩ ΔΥΟ ΝΥΦΕΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΣΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΗΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ....
ΟΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΡΙ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ...
ΣΚΕΤΑ ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΑ, ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ ΑΛΒΑΝΙΚΑ...
ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ..
ΕΙΣΑΙ ΓΑΛΟΥΧΗΜΈΝΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΑΚΡΟΒΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΡΗΓΟΥΠΟΥΛΟΥ, ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΙΔΡΩΣΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΎ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΎ ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΥ _ ΡΩΜΑΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΩΝ- ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΦΗΣΕΙ ΑΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΉ ΠΕΤΡΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΕΤΡΑ. ΤΟΤΕ ΠΟΥ... ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΟΎΣΕ ΝΑ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΤΑΚΡΟΥΡΓΕΙΤΟ ΣΑΝ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ...

ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ...

ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ..

Β.Γ

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ

Ξαναδιάβασε αυτά που έχεις γράψει και μετά πές μου αν έβαλα λόγια στην γραφίδα σου.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή επειδή δεν συμφωνούμε με την άποψή σου ότι οι Πακιστανοί και οι Ινδοί είναι αμόρφωτοι και δεν σέβονται την ανθρώπινη ζωή, σημαίνει ότι θέλουμε να υπάρχει μπάχαλο στην χώρα;

Τώρα φταίω εγώ να σε ρωτήσω αν θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν.

Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι εκτιμώ ότι βρίσκεσαι στο μεταίχμιο να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου, να αρχίσεις να σκέφτεσαι βαθύτερα και να σταματήσεις να επιρρεάζεσαι από λογικοφανή τσιτάτα και ατάκες.

Κάτι είναι και αυτό.

Ανώνυμος είπε...

12:48 Κανένα επιχείρημα της προκοπής??
Επαναλαμβάνω για μία ακόμη φορά. Η μικρή Ελλαδίτσα, η Γερμανία των Βαλκανίων όπως έλεγε και ο Σημίτης( θεέ μου) πιάστηκε στον ύπνο.
Βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.
Υπάρχει πρόβλημα μεγάλο. Η Ελλάδα δεν μπορεί να περπατήσει με τόσους βαρβάρους που έχουν εισέλθει παράνομα. Κάποιος είπε μετανάστες και οικονομικοί μετανάστες. Λάθος φίλε. Παράνομοι είναι όλοι. 11:32 Ζείς στον δικό σου κόσμο.Σε λυπάμαι.Δεν έχεις να μας πείς κάτι. Σου αφιερώνω αυτό που έγραψα, και κάνεις ως συνήθως τον κινέζο. Διάβασε να μάθεις κάτι. 7:54 μμ διάβασε. Έχετε χαζέψει με την παγκοσμιοποίηση!!!

Ανώνυμος είπε...

Από θέμα σε θέμα πετάς.

Απάντησε κατ' αρχήν στο απλό.

Οι Πακιστανοί και οι Ινδοί είναι απολίτιστοι και δεν σέβονται την ανθρώπινη ζωή;

Άν η απάντησή είναι ναι τότε είσαι χαμένη περίπτωση.

Άν η απάντησή σου είναι όχι γράψε μια πρόταση ολοκληρωμένη χωρίς τσιτάτα και αφορισμούς για το πρόβλημα.

Άν κατάλαβα πάλι καλά, επειδή μας αρέσει που η ευρ. ένωση και η Αμερική θέλουν να μετατρέψουν την χώρα μας σε κέντρο υποδοχής λαθρομεταναστών, οι Πακιστανοί και οι Ινδοί είναι απολίτιστοι!

Ή μήπως επειδή οι Πακιστανοί και οι Ινδοί είναι απολίτιστοι μας αρέσει που η ευρ. ένωση και η Αμερική θέλουν να μετατρέψουν την χώρα μας σε κέντρο υποδοχής λαθρομεταναστών;

Πας καλά; Σύνελθε!

Ανώνυμος είπε...

Επίσης αγαπητέ Β.Γ. Γενιές Βοριοηπειρωτών κράτησαν την Ελληνική Γλώσσα ζωντανή για χρόνια πολλά. Τα παιδιά και τα εγγόνια τους μπήκαν παράνομα στην χώρα για να πέσουν πάνω στους Ελληναράδες που τους εκμεταλεύθηκαν άγρια. Ήταν βλέπεις μετανάστες και απολίτιστοι...

Ανώνυμος είπε...

Φαίνεται ότι μαζί διαβάζουμε και
διαφορετικά νοούμε...

Αυτό ακριβώς διαφοροποιεί το ανθρώπινο είδος από τα άλλα έμβια...

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα τώρα τι καινούργια χαζομάρα έγραψες:

"Αυτά που συμβαίνουν στους Αφγανούς

(όπα αλλάξαμε χώρα πήγαμε προφανώς σε πιό απολίτιστους, φαίνεται ότι με τους Ινδούς μπλέξαμε)

μπορούν να συμβούν και σε μας και να γίνουμε παράνομοι, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να δικαιολογήσουμε την παρανομία"

Ποιό είναι το θέμα σου τελικά.

Άν ως συνεταγμένη πολιτεία αντιμετωπίζουμε με επάρκεια την παρανομία ή άν αντιμετωπίζουμε τους Αφγανούς παράνομους ενώ με τα Ζωνιανά δεν πειράζει και τόσο;

Εξάλου αυτοί το "πράγμα" το βγάζουν σε πολιτισμένες χώρες...

Ανώνυμος είπε...

Για μισό λεπτό. Τι θέλει να ο κύριος Β Γ;
Οι ζουλού που μιλάνε Αγγλικά είναι Άγγλοι;
Ανθρωπέ μου οι Αρβανίτες εκδιώχθηκαν απο το Άρβανον, προς την νότια Ελλάδα. Δεν έκλεψαν κανενός την γλώσσα. Τους έδιωξαν.
Τ Ο 1920 στην Αθήνα οι αριστοκράτες της πόλης ήταν οι Αρβανίτες, μετά την μικρασιάτικη καταστροφή αρκετοί μεγάλοι έμποροι-αριστοκράτες έφυγαν για Ευρώπη. Δέν άντεχαν την παρακμή της προσφυγιάς και τα μέτρα λιτότητας.
Είσαι ανιστόρητος.
Πήγαινε και κάνε ένα ταξίδι στην Ιταλία και στην Γαλλία να δείς Έλληνες Αρβανίτες.Δεν είναι δυνατόν να αφήνεις αιχμές για την υπερήφανη φύλή της Ελλάδος. Είναι άδικο.
Μας βλέπουν και οι Αλβανοί φίλε μου.

Υ.Γ φιλικά το λέω. Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

(Η κριτική είναι καλοδεχούμενη και για τον Β.Γ δεν είμαστε θέοι)

Θέοι σίγουρα σεν είστε μήπως όμως την έχετε δει λίγο ημιθεοι;

Ανώνυμος είπε...

Βεβαίως και στις χώρες αυτές η ζωή έχει μικρή αξία διότι η κοινωνία τους είναι μπολιασμένη με τον θρησκευτικό φανατισμό.

Πόσους ευρωπαίους για να μην γραψω Ελληνες (γιατί ενοχλείστε με την λέξη ορισμένοι) ξέρετε να ζώνονται με πυρομαχικά και να γίνονται χίλια κομμάτια;

Μη μιλήσω για τα δικαιώματα των γυναικών και την αυταρχική τους κοινωνία.
Λέγοντας λοιπόν ότι αυτοί οι άνθρωποι υπολοίπονται κοινωνικά από τους ανθρώπους του δυτικού κόσμου δεν το εστιάζω στο dna απλά εξαιτίας των συνεχόμενων πολέμων και πολλών άλλων αιτιών έχουν μέινει πίσω.

Ετσι λοιπόν και αυτοί γίνονται ευάλωτοι σε κάθε επιτήδειο βλέπε καράβια της ελπίδας και στην δική μας κοινωνία με την αθρώα και χωρίς ελεγχο εισβολή διαταράσσεται ο κοινωνικός ιστός.
Δεν λέω να τους πνίξουμε όπως πολύ καλα βάζετε αυτό στα λόγια μου, λέω το κράτος να προστατεύσει και αυτούς αλλά και εμάς έτσι ώστε στον μέλλον να μπορέσουμε να συμβιώσουμε αρμονικά.
Όταν η ένταξή τους γίνει ομάλα και νόμιμα τόσο πιο εύκολη θα είναι και η ενσωμάτωσή τους στην κοινωνία μας.

filoiko είπε...

Η Φιλιππιάδα γιορτάζει τον πολιούχο της Αγιο Βησσαρίωνα.
Χρόνια πολλά.

filoiko είπε...

Η Φιλαρμονική με κατεύθυνση προς την εκκλησία πέρασε από την Μπιζανίου παιανίζοντας το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ...
Εξω από τον Αη Βησσάρη εχουν στήσει πάγκους μικροπωλητές με παιχνίδια και χαλβά.
Η λιτανεία θα ξεκινήσει γύρω στις 11.Προπορεύονται όπως πάντα οι μαθητές,η εικόνα του Αγίου οι επίσημοι και ο κόσμος.
Και μπροστά βέβαια
θα δούμε
λόγω εκλογών οσονούπω
και τους υποψήφιους.

Ολοι μετά θα πάνε να πιάσουν καρέκλα στην πλατεία.

Καλή μέρα έχει.

Αντε και του χρόνου.

Ανώνυμος είπε...

Για να γίνω σαφέστερος και να μη ερμηνεύται"η γραφίδα" μου κατά το δοκούν, επαναλαμβάνω:

Είμαι περίφανος για το ότι οι δύο νύφες μου και η μισή ντουζίνα παιδιών τους (ανήψια μου) κουβαλούν πάνω στα χρωματοσώματά τους και ΑΛΒΑΝΙΚΆ -όχι μόνο ελληνικά - γονίδια, τα οποία δεν μεταλλάσσονται ούτε εξελληνίζονται με κανένα τρόπο και από καμία ιδεολογία...

Αν ο πολυμαθέστατος και ιστορικά εμβριθέστατος φίλος θέλει να ελληνοποιήσει τα εκατοντάδες φύλα που εισέβαλαν μέσω των αιώνων στην ελληνική χερσόνησο και να τα υπαγάγει στο γονιδίωμα του "Περικλέους και του Θεμιστοκλέους" έχει κάθε δικαίωμα να το επιχειρήσει...

Αναρωτιέμαι ομως ,
Ποιος θα μπορέσει να ανατρέψει τις
αντίστοιχες αντιλήψεις, "πίστες"
και πεποιθήσεις που ενσταλάζονται στις αλλεπάλληλες γενιές των Σκοπιανόπουλων,μέσω της πλύσης του εγκεφάλου που νυχθημερόν υφίστανται;
Οτι δηλαδή είναι απευθείας απόγονοι του Μέγα ΑΛΈΞΑΝΔΡΟΥ;

Δεν θέλω να διανοηθώ ότι ο αγαπητός ΝΟΥΝΟΣ μου-φέρνω με καμάρι το όνομα του "ανιστόρητου" που με τόση αγάπη μου χάρισε- έχει υποστεί ανάλογη πλύση εγκεφάλου από τους ιστορικούς παραμυθάδες και σκοταδιστές -διαμορφωτές της
αρχαιολατρικής ελληνοκεντικής συνείδησης κατά την παιδική του ηλικία...

Πάντως οι δικοί μου παπούδες ήταν νομάδες περιφερόμενοι στις βουνοπλαγιές της Ηπείρου,χωρίς οδηγό και χωρίς πυξίδα έχοντες για κώδικες επικοινωνίας το πολύ δύο εκατοντάδες μισοφαγωμένες ελληνικές λέξεις και δύο-τρεις δεκάδες τούρκικες...

Κατά τα άλλα,η φύτρα τους ήταν αγνώστου πατρότητος και μηρότητας διότι η γενεαλογία τους έφτανε μέχρι τον προπάπο του πάπου μου...

Απο εκεί και πέρα απόλυτο σκοτάδι!

Καθαρόαιμος απόγονος του Πύρρου και της ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ, μάννας του Μ. ΑΛΈΞΑΝΔΡΟΥ;

Ξεπεσμένος (στην Ήπειρο) γόνος του
Πλάτωνα και του Σωκράτη;

Επιμειξίας Τούρκων και Ιλλυρίων;

Σκοτάδι !

Ευτυχισμένοι οι Γαλαζοαίματοι και οι απόγονοι του Αβραάμ....

Β.Γ

Ανώνυμος είπε...

Να σου πως κάτι.

Κράτα τις παραγράφους,

"λέω το κράτος να προστατεύσει και αυτούς αλλά και εμάς έτσι ώστε στον μέλλον να μπορέσουμε να συμβιώσουμε αρμονικά.
Όταν η ένταξή τους γίνει ομάλα και νόμιμα τόσο πιο εύκολη θα είναι και η ενσωμάτωσή τους στην κοινωνία μας"

και ξέχνα τα περί Πακιστανών, Ινδών, Αφγανών, απολίτιστων, μη κατανόηση της αξίας της ανθρώπινης ζωής, υποκριτών κ.λπ που καλύτερα να μην τα σχολιάσω πάλι...

Τα δικαιώματα του ανθρώπου είναι κατοχυρωμένα στην αντίστοιχη Χάρτα και πρέπει (να φροντίζουμε ώστε να) εφαρμόζονται παντού και πάντα.

Το κάθε Κράτος έχει υποχρέωση να προστατεύει τα σύνορά του και τους πολίτες του, σύμφωνα με τους νόμους του και τις Διεθνείς Συνθήκες.

Τώρα αν επιμένεις ότι οι Πακιστανοί και οι Ινδοί είναι απολίτιστοι και δεν σέβονται την ανθρώπινη ζωή στο ξαναλέω είσαι χαμένη περίπτωση, μη το κουράζεις άλλο και μη το φέρνεις γύρω-γύρω...

Ανώνυμος είπε...

Άν ζώνεσαι με πυρομαχικά είσαι απολίτιστος...

Άν βομβαρδίζεις νοσοκομεία με μικρά παιδιά είσαι πολιτισμένος...

Δεν πας καλά σου λέω...
Σύνελθε...

Ανώνυμος είπε...

ΒΓ 12:09 Το προβλημά σου δεν είναι οι Αρβανίτες που είναι Έλληνες. Το πρόβλημα είναι η αλαζονεία που σε κατέχει.
Διάβασε κανένα βιβλίο. Εάν πας μια μέρα πέρα στην λάκκα σουλίου και τα πείς αυτά θα έχεις πρόβλημα.Δεν μπορώ να σου αλλάξω τα μυαλά, δε σε ξέρω.
Επιμένεις να λές για DNA Αλβανικό, δεν υπάρχει μέλλον στην συζήτηση.
Η κάτω Ελλάδα υπάρχει για εσένα; η είναι και αυτο ένας άθλος των ελληναράδων;
Ειλικρινά , πιστεύω ότι έχεις πρόβλημα με καθε ελληνικό στοιχείο.
Βάζεις βούτυρο στο ψωμί του ΟΥΤΣΕΚΑ.Η χώρα των αετών δεν τα συγχωρεί αυτά. Αυτό σου λέω......

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΓΕΛΟΙΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ,ΣΕ ΚΑΦΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ ΥΠ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΙ?ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ?ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΕ ΚΑΡΥΔΙΑΣ ΚΑΡΥΔΙ?Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

το ειδα και γω εντελοσ παλεοκοματικο σκηνικο ποιοσ θα μαζεψει το πιο μεγαλο μπουγιο για τησ εντιπωσεισ,κριμα απο ενα νεο υπ.δημαρχο περιμεναμε κατι διαφορετικο.

Ανώνυμος είπε...

fia doste kai se emas pou lupoume apo filippiada kanena politiko skhniko...alithevei pos kathotan sto idio trapezi bergos morgkanas ktlp?giati periergo mou akoustike

Ανώνυμος είπε...

Απορία:

Οι επίσημοι που ακολουθούσαν την εικόνα είναι αυτοί που θα μας οδηγήσουν στο "2020" ;

Γελάνε και οι πέτρες...

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΧΑΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΠΡΩΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΧΘΕΣ.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΙΤΑΝΕΙΑ ΠΗΓΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ.
ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΙΑΣΜΕΝΑ ΛΕΓΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.ΑΡΑΒΩΝΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ.ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΓΕΜΙΣΑΝ ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΣΤΑ ΑΓΚΑΖΕ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΑΦΘΑΡΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥ.ΝΑ ΟΙ ΧΑΡΕΣ,ΝΑ ΤΑ ΓΕΛΙΑ,ΚΑΙ ΔΟΣΤΟΥ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΚΡΥΦΕΣ ΜΑΤΙΕΣ ΑΝ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.ΝΕΟ ΑΙΜΑ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ ΝΕΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ.ΝΟΜΙΖΩ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΡΙΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ.
Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΠΑΝΤΡΕΜΑ ΖΥΓΟΥΡΗ-ΒΕΡΓΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ..ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ..ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Τελικά είναι άλλοι οι ευνουχισμένοι στην μικρή μας Πόλη.
ΠΑΝΙΚΟΣ!!

Ανώνυμος είπε...

Υποψήφιος που ελέγχεται από το λόμπυ των δον κορλεόνε και από αυτοδιοικητικούς παραγοντίσκους που αν δεν ήταν το ΠΑΣΟΚ δεν θα τους ήξερε ούτε η μάνα τους κατά την ρήση του αείμνηστου και που θέλουν τρομάρα τους να γίνουν πατέρες του Έθνους, πλαισιώνεται από ομοιδεάτες δεξιούς που έχουν σώσει το τόπο επανηλλειμένα, και στηρίζεται από ασπόνδυλα που παριστάνουν τον βιβλιοφάγο οικοδεσπότη των πελαργών, δηλώνει νέος, αύθαρτος και ανεξάρτητος αφού πρώτα τους έχει υπηρετήσει όλους αυτούς κατά καιρούς και από διάφορες θέσεις. Να τον χαίρονται αλλά δεν θα πάρουμε. Έχει πλάκα αυτός που του έχει κατά καιρούς συστήσει. Γιώργο ρίξε τα βαρίδια. Άμα ρίξει τα βαρίδια με τι θα μείνει ρε άνθρωπε?

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 203   Νεότερο› Νεότερο»