ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ:απευθείας σύνδεση με φωλιά πελαργών.

TI NA KANOYME…Αρθρο στη ΦΩΝΗ 1-9-09 του Βησσ.Γιωρσπύρου

Θα μπορούσε, να είναι μια πανηγυρική συνεδρίαση.
Αναφέρομαι στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης μας την Παρασκευή 21/08/2009.
Στην πραγματικότητα, θα έπρεπε να είναι μια πανηγυρική συνεδρίαση. Τα θέματα ήταν ιδιαίτερα σημαντικά:
Βιολογικός Καθαρισμός.
ΓΠΣ.
Χρόνια ολόκληρα περιμένουμε να λειτουργήσει ο βιολογικός καθαρισμός και να απαλλαχθεί η πόλη από το άγος της μέχρι τώρα «διαχείρισης» των λυμάτων της. Θα έπρεπε να είμαστε ευτυχείς που φθάσαμε έστω και αργά, έστω και με προβλήματα, σε αυτό το σημείο.
Xρόνια ολόκληρα ταλαιπωρείται η πόλη από την έλλειψη Σχεδίου Πόλης, την ανεξέλεγκτη, την άναρχη και χωρίς υποδομές οικοδόμησή της. Θα έπρεπε να είμαστε ευτυχείς που έστω και αργά, έστω και με επώδυνες διαδικασίες, φθάσαμε ως εδώ....ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

56 σχόλια:

Ενας απ΄όλους μας είπε...

Με αφορμή προβληματισμούς και σκέψεις που διατυπώνονται κατά καιρούς ,αλλά κυρίως εντείνονται σε προεκλογικές περιόδους , όσον αφορά την διαχείριση τοπικών πραγμάτων οφείλω ως ενεργός πολίτης να εκφράσω απόψεις που ίσως κάποια στιγμή μπορεί να φανούν και χρήσιμες.
Η διαχείριση των τοπικών υποθέσεων μετά από δημοκρατικές διαδικασίες (εκλογές) ανατίθεται από το εκλογικό σώμα στο εκλεγμένο δημοτικό συμβούλιο και τον δήμαρχο. Μέχρι εδώ όλα καλά.
Όμως εκείνο που πρέπει κατά κύριο λόγο να προβληματίσει πρώτα το εκλογικό σώμα και μετά τον κάθε κομματικό η πολιτικό σχηματισμό είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει το σύνολο των ανθρώπων που θα κληθούν να διαχειριστούν τοπικά προβλήματα, που θα κληθούν να διαχειριστούν τοπικές υποθέσεις που πολλές φορές ξεπερνούν τα στενά όρια μιάς μικρής ή μεγάλης κοινωνίας.
Θα έχουν οι εκλεγμένοι πολίτες φιλοσοφία διαχείρισης τοπικών υποθέσεων που να θυμίζει αυτόματο πιλότο και όσα πάνε και όσα έρθουν ;
Θα έχουν οι εκλεγμένοι πολίτες φιλοσοφία διαχείρισης τοπικών υποθέσεων το δε βαριέσαι και αύριο μέρα είναι, και που ξέρεις μπορεί να είμαι και τυχερός;
Θα έχουν οι εκλεγμένοι πολίτες φιλοσοφία διαχείρισης τοπικών υποθέσεων που θα έχει αφετηρία το δικό τους προσωπικό συμφέρον και τέρμα τον θετικό απολογισμό μόνο για αυτούς;
Θα έχουν οι εκλεγμένοι πολίτες στην σημερινή παγκοσμιοποιημένη κοινωνία τέτοια εφόδια που να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές προκλήσεις τόσο στον τεχνολογικό τομέα όσο στις προκλήσεις για την ποιότητα ζωής των πολιτών που καλούνται να εκπροσωπήσουν;
Θα έχουν οι εκλεγμένοι πολίτες φιλοσοφία διαχείρισης την έκδοση πιστοποιητικών μόνιμης κατοικίας ,την αποκομιδή απορριμμάτων, το κλείσιμο λακκουβών,και την αποκατάσταση ζημιών ύδρευσης (χωρίς να υποτιμώ τις λειτουργίες αυτές) ;
Θα έχουν οι εκλεγμένοι πολίτες φιλοσοφία το star system ή θα έχουν στόχο
την απασχόληση των νέων και άνεργων;
Θα έχουν οι εκλεγμένοι πολίτες φιλοσοφία την ανάπτυξη του τόπου τις παραγωγικές δραστηριότητες την στήριξη του παραγωγικού δυναμικού;
Θα έχουν οι εκλεγμένοι πολίτες φιλοσοφία την αλληλεγγύη ,την δημοκρατία του δήμου και της πόλης;

Στο ερώτημα λοιπόν εάν μπορούν οι προοδευτικοί κάτοικοι αυτής της πόλης να οργανώσουν συστηματικά και με δημιουργική ενότητα τις παρεμβάσεις τους.

Η απάντηση είναι ναι.

Με μία προυπόθεση.

Οι αιτούντες την ψήφο μας να έχουν εφόδια που αυτά δεν θα είναι μόνο κομματικά.
Και κυρίως να έχουν το ¨ γνώθι σ΄αυτόν¨.

Ανώνυμος είπε...

Ελήφθη.

Μη λιποψυχίσεις...

Ανώνυμος είπε...

Οι προοδευτικοί...!

Ποιοι είναι αυτοί οι κύριοι;

Πως οριοθετούνται;

Aυτοπροσδιορίζονται ή
ετεροκοθορίζονται;

Ανώνυμος είπε...

Την άσφαλτο που ξαναπέφτει στην Γέφυρα Καλογήρου ποιός θα την πληρώσει;
Ποιός θα υπογράψει για να ξαναπληρωθεί;

Ασυμβίβαστος είπε...

Πονηρέ σκεπτόμενε οσφυοκάμπτη προοδευτικός δεν είναι αυτός που καλύπτεται πίσω απο τον μανδύα ενός κόμματος αλλά αυτός που σκέφτεται και πράτει για το γενικό καλό ανεξάρτητα πολιτικής ή κομματικής προσέγγισης των πραγμάτων.Είναι αυτός που στο βάθος των χρόνων έχει καταφέρει να ξεπεράσει αναστολές και προπαντός είναι αυτός που δεν αυτοπροσδιορίζεται αλλά αυτός που καταξιώνεται έχοντας πάντα ισχυρή την αξιοπρεπειά του.

Ανώνυμος είπε...

Άνοιξε μεγάλη και ενδιαφέρουσα κουβέντα ο «Ένας απ’ όλους μας »
με την διατύπωση των τόσο εύστοχων απόψεων για τις ικανότητες και
τα προσόντα με τα οποία πρέπει να εμφορούνται οι άρχοντες της τοπικής αυτοδιοίκησης –δήμαρχος και δημοτικοί σύμβουλοι….

Τα ερωτήματα μας εισάγουν στη καρδιά του ενός χρόνιου προβλήματος
το οποίο αναπαράγει τα αδιέξοδά του για τέσσερες σχεδόν δεκαετίες

Θα μπορούσαν κατά τον σχολιαστή οι «προοδευτικοί κάτοικοι » αυτής της πόλης να οργανώσουν συστηματι κά και με δημιγική ενότητα τις παρεμβάσεις αν οι υποψήφιοι είχαν
το "γνώθι σ'αυτόν" και εαν εκλέγονταν όχι μόνο με κομματικά κριτήρια.
Καμία αντίρρηση . Ποιος όμως θα προσδιορίσει τους «προοδευτικούς» ;
Με ποιο τρόπο θα ανιχνεύσουμε τους έχοντες το «γνώθι σ’αυτόν» και
πως θα αποτρέψουμε τον κομματικό εναγκαλισμό μια εποχή που κυριαρχεί η "Ασημαντότητα" ;


…. ΑΠΑΡΕΝΘΕΤΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Στο ερώτημα λοιπόν εάν μπορούν οι προοδευτικοί κάτοικοι αυτής της πόλης να οργανώσουν συστηματικά και με δημιουργική ενότητα τις παρεμβάσεις τους.

Η απάντηση είναι ναι.

Όσο σημαντικό και αν είναι (και είναι) οι παρεμβάσεις και η ενότητα αυτή να εκφραστούν σε διαδικασίες που έχουν αποφασιστικό χαρακτήρα, θα πρέπει να αποδεχθούμε την εξής ένσταση:

Πρωτοβουλίες που έχουν στόχο την συμμετοχή σε κάποιες εκλογικές διαδικασίες, ακόμη και αν σχηματίζονται από «καλούς» ανθρώπους, ακόμη και αν στηρίζονται σε ένα στοιχειώδες "πρόγραμμα", έχουν πολύ μεγάλες πιθανότητες, να καταλήξουν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις, απογοητεύσεις και εκφυλισμό.

Στην πραγματικότητα το πρόβλημα είναι πολύ πιο σοβαρό. Και δεν αφορά μόνο τον κάθε τόπο.

Το πρόβλημα είναι ότι η εναπόθεση των όποιων ελπίδων, οποιουδήποτε, σε όσους δηλώνουν πρόθυμοι να «συμμετάσχουν στα κοινά» (έχοντας διασφαλίσει παρασκηνιακά την υποστήριξη μηχανισμών, κομματικών ή/και μη) έχει οδηγήσει σε μια κατάσταση που πολλοί προσδιορίζουν με τις λέξεις «δεν πάει άλλο».

Έτσι έχοντας τα πράγματα μια αναπαραγωγή των ίδιων λογικών θα οδηγήσει στα ίδια αποτελέσματα.

Επιπλέον, σε ότι αφορά στον δικό μας τόπο (ασφαλώς και αλλού), έχουν, στη διάρκεια πολλών χρόνων, διαμορφωθεί καταστάσεις που εμποδίζουν την θεμελίωση σχέσεων εμπιστοσύνης, ψυχικής και πολιτικής ενότητας.

Έχουμε όμως υποχρέωση απέναντι στο «δεν πάει άλλο», να προτάξουμε ένα άλλο δρόμο.

Πως λοιπόν θα γίνει;

Δεν υπάρχουν έτοιμες συνταγές. Χρειάζεται χρόνος και κόπος μεγάλος. Χρειάζεται περίσσευμα ψυχής. Χρειάζεται να ξεπεραστούν προβλήματα που πληγώνουν. Χρειάζεται να απομονωθούν λογικές που υποκρύπτουν προσωπικές και μόνο στοχεύσεις. Χρειάζονται πάνω από όλα ιδέες και συζητήσεις δημιουργικές, πάνω στα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπισθούν. Χρειάζονται διαδικασίες που διασφαλίζουν την συμμετοχή, τον ουσιώδη και οργανωμένο έλεγχο των πολιτών σε βάθος χρόνου.

Είναι οι πολιτικοί σχηματισμοί (σε όποιο επίπεδο) έτοιμοι και ικανοί να πάρουν τέτοιες πρωτοβουλίες; Δεν το έχουν αποδείξει. Και δυστυχώς δεν προσφέρουν εγγυήσεις. Δεν τους εμποδίζει κανείς όμως να προχωρήσουν αν το θέλουν.

Πρωτοβουλίες, που αναγνωρίζουν τα παραπάνω και στοχεύουν στην υλοποίησή τους, θα βοηθήσουν σημαντικά. Θα δημιουργήσουν το πλαίσιο στο οποίο πολλοί συμπολίτες μας έχουν δικαίωμα και υποχρέωση να συμμετάσχουν. Θα υπάρξουν;

Εν τω μεταξύ υπάρχουν συγκεκριμένα θέματα που πρέπει να συζητηθούν γιατί πολύ απλά θα καθορίσουν το μέλλον.

Η ανάπτυξη και το ΓΠΣ (θέματα ισχυρά συνδεδεμένα μεταξύ τους άλλωστε) είναι το άμεσο. Και το πιο σημαντικό.

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΛΙΤΩΝ έχει κάθε δικαίωμα και υποχρέωση να πάρει τις απαραίτητες πρωτοβουλίες και για αυτό το θέμα. Πιστεύω ότι θα το κάνει. Το έχει αποδείξει. Κινούμενη με θεσμικό και δημιουργικό τρόπο.

Είναι αναγκαίο να υποστηριχθεί ΔΗΜΟΣΙΑ. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ.

Αλλιώς το τρένο θα περάσει. Θα έχει οδηγηθεί από άλλες λογικές. Και θα οδηγεί σε άλλους δρόμους.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ,
ΜΕ ΑΓΑΠΗ...

Τον χαρακτηρισμό 'οσφυοκάμπτη'
στον επιστέφω μετά πολών επαίνων!

Αν μας υποδείξεις καμια δεκαριά
"καταξιωμένους,ακομμάτιστους και
ετεροπροσδιορισμένους προοδευτικούς"

η Πόλις εσώθη !

Ανώνυμος είπε...

Ωραία η συζήτηση σήμερα στο blog.

Αναμένεται συνέχεια.

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ

Ας διαβάζουμε λίγο παραπάνω τους προβληματισμούς του άλλου. Και ας αποφύγουμε τους γρήγορους (και εύκολους) χαρακτηρισμούς.

Ανώνυμος είπε...

Δεν πειράζει...

ΣΤΌ ΔΙΆΛΟΓΟ ΜΕΤΑΞΎ ΑΝΩΝΥΜΩΝ
ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ.
ΕΓΩ ΑΠΛΩΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΤΟΝ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΣΑΝ ΜΗΝΥΜΑ
ΟΤΙ ΤΙΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΕ ΛΑΘΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Ο ΣΦΥΖΩΝ ΑΠΟ
ΖΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑΤΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ

ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ;

ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ;

Ο ΕΜΠΟΡΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 30 ΕΥΡΩ ΕΝΟΙΚΙΟ;

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΩΝ ΠΛΑΤΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ;

Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΕ ΧΩΡΙΑΝΟ ΜΙΚΡΟΕΡΓΟΛΑΒΟ;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ;

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΟΥ ΞΗΛΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ KAI ΠΟΥ ΞΑΝΑΠΕΦΤΕΙ;

ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ;

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ;

ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

ΠΡΟΕΔΡΕ ΔΕΚΑΦ;

ΔΗΜΑΡΧΕ ΑΚΟΥΣ;

Ασυμβίβαστος είπε...

Ανώνυμε των 12:15 μ.μ. διέγραψε την λέξη.

Ασυμβίβαστος

Ανώνυμος είπε...

Δεν ιδιοποιουμαι το
ψευδώνυμο ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ.
Η λέξη είναι συνδεδεμένη
με την τελευταία φράση.
Ξαναδιάβασέ την ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕ.

Ανώνυμος της 12:15

Ανώνυμος είπε...

Πως το είχε πεί η "ξινή", (στις δύσκολες ώρες).

"Απαιτείται αυτογνωσία και αυτοσυγκράτηση"

Ασυμβίβαστος είπε...

Ανώνυμε της 12:15 μ.μ. εννοώ την λέξη οσφυοκάμπτη.

Ασυμβίβαστος

Ανώνυμος είπε...

"Δεν υπάρχουν έτοιμες συνταγές.
Χρειάζεται χρόνος και κόπος μεγάλος. Χρειάζεται περίσσευμα ψυχής. Χρειάζεται να ξεπεραστούν προβλήματα που πληγώνουν. Χρειάζεται να απομονωθούν λογικές που υποκρύπτουν προσωπικές και μόνο στοχεύσεις. Χρειάζονται πάνω από όλα ιδέες και συζητήσεις δημιουργικές, πάνω στα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπισθούν. Χρειάζονται διαδικασίες που διασφαλίζουν την συμμετοχή, τον ουσιώδη και οργανωμένο έλεγχο των πολιτών σε βάθος χρόνου."


Αυτό το απόσπασμα με απογείωσε.

Χαράμισα μια βραδιά ολόκληρη
μπαίνοντας πολύ βαθειά στα
έξι"χρειάζονται"... και όταν επιχείρησα προσγείωση,

Χάθηκαν όλα!

Δεν εγκαταλείπω...

Ανώνυμος είπε...

« Δεν υπάρχουν έτοιμες συνταγές. Χρειάζεται…. Χρειάζεται να απομονωθούν λογικές που υποκρύπτουν προσωπικές και μόνο στοχεύσεις. Χρειάζονται… » .

Τόσα πολλά χρειάζονται !

Όμως, το « χρειάζεται να απομονωθούν λογικές που υποκρύπτουν
προσωπικές στοχεύσεις και μόνο. » , αποτελεί την καρδιά του όλου
προβλήματος . Και εφ’όσον ζούμε σε ένα κόσμο όπου η ζωή αρχίζει και τελειώνει σε μια πνευματική έρημο , σε ένα μεταμοντέρνο πλαίσιο όπου πέρα από τον καταναλωτικό ευδαιμονισμό δεν υπάρχουν αντίβαρα,
δεν υπάρχουν αξίες και διαδικασίες ικανές να νοηματοδοτήσουν την
ανθρώπινη ύπαρξη προκειμένου να ωθήσει την κοινωνία προς τα εμπρός,

αυτή η κοινωνία θα βυθίζεται όλο και πιο πολύ στο μηδενισμό και στο
γενικευμένο κομφορμισμό με αποτέλεσμα να κυριαρχούν τα ιδιοτελή
λαμόγια που έχουν σαν αποκλειστικό γνώμονα τις προσωπικές στοχεύσεις…

Μια αυτόνομη κοινωνία προϋποθέτει την αυτόνομη δραστηριότητα της
συλλογικότητας . Μια τέτοια δραστηριότητα προϋποθέτει με τη σειρά της
την ριζική μεταβολή όλων των αξιών που προσανατολίζουν την ατομική
και συλλογική πράξη. Και όσο « κυρίαρχο κοινωνικό φαντασιακό» παραμένει
η μεγιστοποίηση του καταναλωτικού ευδαιμονισμού καμία μεταβολή
δεν είναι εφικτή.
Δεν υπάρχουν πλέον οι αξίες ,οι αναφορές , τα πρότυπα και τα κίνητρα
που θα έσπρωχναν την κοινωνία μπροστά. Δεν υπάρχουν ακέραιοι δημόσιοι
υπάλληλοι, αδιάφθοροι δικαστές, εκπαιδευτικοί αφοσιωμένοι στη ανιδεοτελή
μετάδοση της γνώσης εξορκίζοντες τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια.
Ελάχιστοι οι μη φακελάκηδες- λειτουργοί ιατροί … και τόσοι άλλοι.

Πέραν τούτου, ο αγώνας προς την αυτονομία προϋποθέτει την ενεργό
συμμετοχή πολιτών που διακατέχονται από το ΠΑΘΟΣ για τη Δημοκρατία,
την Ελευθερία και τα Δημόσια πράγματα .

Και όσοι ,οι ελάχιστοι εναπομείναντες , διακηρύσσουν ότι αγωνίζονται να
αλλάξουν τον κόσμο, δεν ξέρουν «τι» να αλλάξουν , πώς να το αλλάξουν ,
με ποιους θα το αλλάξουν και αν υπάρχει «κάτι» που μπορεί να αλλάξει …

Μια και τα κόμματα δεν έχουν ούτε την δυναμική ούτε την διάθεση
να κινήσουν διαδικασίες και να αναλάβουν πρωτοβουλίες προκειμένου
να ξεκινήσει ένας σοβαρός διάλογος για το ΓΠΣ και το σχέδιο πόλης
στην Κίνηση των πολιτών εναποθέτει τις ελπίδες του ο πολύ εύστοχος
κατά τα άλλα σχολιαστής…
Είναι όμως αρκετό ;

Ανώνυμος είπε...

Θεωρώ πιο γενναίο εκείνον που κυριαρχεί στα πάθη του από εκείνον που κυριαρχεί στους εχθρούς του. Η δυσκολότερη νίκη είναι εκείνη ενάντια στον ίδιο σου τον εαυτό.» {Αριστοτέλης}

Ανώνυμος είπε...

Θέλω να πράξω κάτι επειδή πρέπει να το πράξω, ή μήπως πρέπει να πράξω κάτι επειδή το θέλω...

Ανώνυμος είπε...

Οι ψυχολόγοι λένε ότι πηγή των ονείρων είναι το ασυνείδητο. Οσα αρνούμαστε να δούμε, να αποδεχθούμε, να κρίνουμε στην καθημερινότητά μας, «αποθηκεύονται» στα πίσω... ντουλαπάκια της ψυχής και μας επισκέπτονται όταν παραδιδόμαστε στην αγκαλιά του Μορφέα. Το μικρό, φιμωμένο alter ego που κρύβουμε μέσα μας σπάει τα δεσμά του λόγου του και αποκαλύπτει τις αλήθειες που δεν θέλουμε να ομολογήσουμε.

Ανώνυμος είπε...

Όνειρα κ'οράματα

Σ'αυτή τη χώρα και τα δύο έχουν φθαρεί τόσο πολύ, που ντρεπόμαστε πια να αναφερόμαστε σ'αυτά. Φορέθηκαν βλέπεις πολύ τα τελευταία χρόνια από αγύρτες και σφετεριστές. Έλειωσαν πάνω τους και έλιωσαν κ'εμάς.

Μας αλλοτρίωσαν.
Έτσι κατάφεραν να βλέπει ο κόσμος την πολιτική και το δημόσιο γίγνεσθαι ως ένα τεράστιο βούρκο, μέσα στον οποίο τσαλαβουτούν λογής λογής παχύδερμα και αρπαχτικά.
Ενα απέραντο δύσοσμο έλος όπου συγκρούονται οι γνωστές φαμίλιες του πολιτικοοικονομικού μας συστήματος που εναλλάσσονται στην εξουσία και της μπίζνες, κατατρώγοντας της σάρκες μιας χώρας που θέλει να λέγεται Ευρωπαϊκή. Κ' εμείς, οι πολίτες αυτής της χώρας, στο ίδιο έργο θεατές, ιδανικοί αυτόχειρες και ανάξιοι να πράξουμε κάτι διαφορετικό, κάτι που να ξεφεύγει απ' ότι μας οδήγησε ως εδώ.

Σκέτη πλήξη, πλήξη και απόγνωση.

Κ' εσείς σύντροφοι, αντί την ώρα αυτή να γίνεται ένας φάρος ελπίδας και προσανατολισμού, ομφαλοσκοπείτε κλεισμένοι στον πύργο της Βαβέλ που οικοδομήσατε, διαφωνώντας για το όνομα στην μαρκίζα, για ένα πουκάμισο αδειανό.

Αναρτήθηκε απο σιβυλα.
στις 7 Σεπτέμβρη 2009..

Για την επικόλληση

...."Ε"

Ανώνυμος είπε...

skata

Ανώνυμος είπε...

Τα όνειρα και τα οράματα...

Φορέθηκαν πρόσφατα από αγύρτες
και σφετεριστές ...

Έλοιωσσαν πάνω τους.
Έλοιωσαν και εμάς...

Και εμείς;
ακόμα τους χειροκροτούμε...

Λοιωμένοι και αυτοί,
Λοιωμένοι και εμείς...
Καμία διαφορά !

Υπάρχει σωτηρία ;
Και αν, ναι..

Ποιος θα μας σώσει;

Και τούτος βρωμάει
και εκείνος μυρίζει.

Ολοι σκατά και απόσκατα..

Και το άλας της γης;
Εγώ και ο εαυτός μου!

Δοξάστε με !

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ..

Το προηγούμενο μονολεκτικό σχόλιο δεν το είχα διαβάσει..

Το διάβασα μετά την δική μου
καταχώρηση !!!

Απόσκατα λοιπόν...

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΌΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΕΤΟΙΑ
ΑΝΑΛΥΣΗ...

Ανώνυμος είπε...

Παω για ύπνο...

Και αύριο μέρα ξεμηρώνει..

Μέσα στον ίδιο βούρκο...

Ω ... ΤΙ ΚΌΣΜΟΣ !!!

ΑΓΓΕΛΙΚΑ ΠΛΑΣΜΕΝΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΥΡΤΕΣ ΚΑΙ ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΕΣ!!

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΣΤΙ;

ΛΑΜΟΓΙΑ...ΑΥΤΟΚΛΙΤΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ !

ΑΥΤΟΘΑΥΜΑΖΟΝΤΑΙ
ΑΥΤΟΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΙ
ΑΥΤΟΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ...

ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΑΣ !

Ανώνυμος είπε...

Αυτοθαυμάζονται
αυτοπροβάλονται
αυτοπροτείνονται...

Είναι όμως έτσι;

Θα "πνυγώ" αν το "πνύξω" ...

Το είχα πληροφορηθεί από χθες.
Όμως το προηγούμενο σχόλιο
δεν με αφήνει να ησυχάσω.

Τι στο διάολο γίνεται;

Σφετεριστές και λαμόγια ή
πιόνια χειραγωγήσιμα

To καταθέτω όπως τηλεφωνικά
φίλος το διηγήθηκε.

Στη Νομαρχιακή του ΠΑΣΟΚ Πρέβεζας
η σκηνή.

Αυτόκλιτος πρωταγωνιστής. Ο
ΠΑΝΤΑΧΟΎ ΠΑΡΏΝ και τα πάντα πληρων
Νομάρχης!

Σενάριο. Αξιολόγηση των υποψήφιων
βουλευτών...

Ενιστάμενος. Ο κύριος Νομάρχης...

"Οι υποψήφιοι είναι "στημένοι"
είναι πιόνια χειραγωγήσιμα"!

Ποιός έχει ίδιο όφελος;
Προφανώς όχι το όλον ΠΑΣΟΚ αλλά
εκείνος που δεν θέλει να έχει
αταγωνίσιμους συνυποψήφιους για
να έχει έτσι την εκλογή του στο τσεπάκι!

Και αυτός δεν είναι άλλος από τον
νυν βουλευτή.

Έστω ότι ο "παντοδύναμος" βουλευτής
εξώθησε τα πιόνια του να βάλλουν
υποψηφιότητα,
Ποιός εμπόδισε τον ΝΟΜΆΡΧΗ μας να αντιπροτείνει προσωπικότητες
που θα μπορέσουν να κόψουν τον
δρόμο στον Παπαχρήστου για να έρθει την άλλη τετραετία ο ίδιος
να σώσει την κατάσταση;

Αλήθεια που ήταν ο νομάρχης στις
ατίστοιχες διαδικασίες των
δύο προηγούμενων τετραετιών;

Είναι αλήθεια ότι ήταν εξαφανισμένος για να μη στενοχωρεί
τους δεξιούς ψηφοφόρους;

TΏΡΑ ΤΟΝ ΈΠΙΑΣΕ Ο ΠΌΝΟΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΕΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ;

Hταν γνωστός ο υπόκωφος εμφίλιος
μεταξύ των δύο ανδρών!

Όμως αυτή η απροκάλυπτη επίθεση
είχε στόχο μάλλον εμπαθή.

Να επιφέρει αναταραχή στο στρατόπεδο του ΠΑΣΟΚ για
αποδοθεί κατόπιν στις λανθασμένες επιλογές του Βουλευτή...

Φαίνεται ότι δεν μπορεί να απαλλαγεί ο κύριος απο το σύνδρομο του Μίλτιάδου, που δεν τον αφήνει να κοιμηθεί...

Όσο δηλαδή ο Βουλευτής έχει την ΕΎΝΟΙΑ του προέδρου ,αυτός θα
ονειρεύεται καρβέλια...

ΥΓ...Από ότι γνωρρίζω, η ΚΙΝΗΣΗ
Πολιτων, στο blog της οποίας φιλοξενούμαι, δεν "εκτρέφει"
και τις καλύτερες των προθέσεων για τον βουλευτή διότι ακόμα περιμένει μια απάντησή του...

Ο κόσμος τό έχει τούμπανο κύριε Νομαρχη,
και εσυ κρυφό καμάρι.

Τ α αισθήματα που τρέφεις για
τον συγκεκριμένο βουλευτή είναι
σε όλους γνωστά.

Πεπονόφλουδα ;

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ,
ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΟΥΣ
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;

ΤΑ ΜΗ ΠΙΟΝΙΑ ΔΗΛΑΔΗ,
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ;

Ανώνυμος είπε...

Μούλια !

ΣΥΓΚΡΑΤΈΙΣΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ..

ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ
ΡΙΖΟΒΟΥΝΙΟΎ ...

ΕΚΕΙ ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ.

ΝΑΙ ! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΜΑΣ ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ !

θα επανέλθουμε....

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝ ΥΠΑΧΟΥΝ ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ ΣΤΟ
ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΜΑς ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΡΦΙ.
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΛΛΑ

filoiko είπε...

Οι όποιες διαφωνίες και διαφορετικές απόψεις να εκφράζονται και να διατυπώνονται εκεί που πρέπει και όχι μεσω του blog που έχει πολυ συγκεκριμμενη αποστολή και πλαισιο γυρω απο το οποίο κινειται η θεματολογία του.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ. ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ;

ΑΝ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΝΤΡΙΓΓΚΕΣ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΏΣΕΙ;

ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΟΜΜΑ;

ΕΜΈΝΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΘΑ
ΚΑΤΑΓΓΈΛΩ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΙΝΤΡΙΓΚΑ ΑΠΟ
ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ...

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΦΙΛΕ,
ΔΕΝ ΠΑΖΑΡΕΥΕΤΑΙ...

ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΣΤΑΛΙΝΗ...

ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΔΩ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΕΑΝ ΔΕΝ
ΕΧΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΙΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ
ΟΡΓΑΝΏΣΕΙΣ;


ΟΙ ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΙΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ...

ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΩ,ΕΤΣΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ
ΕΤΣΙ ΕΡΜΗΝΕΥΩ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ...

ΔΕΝ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΣΠΑΣΤΕΙΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΩΡΗΣΗ...

ΜΑΘΕ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ
ΑΛΛΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ
ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΉ ΛΑΙΛΑΠΑ...

ΤΕΤΟΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΑΝ ΞΑΝΑΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ
ΘΑ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.

ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ...

ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΣΟ ΖΩ ΘΑ ΤΑ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ...

ΥΓ..ΑΝ ΞΑΝΑΚΥΡΙΑΡΧΉΣΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ
ΛΑΜΟΓΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 11,50
ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ...

ΟΠΟΤΕ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙΣ
ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΕΚ
ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ Η ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΘΑ
ΑΛΛΑΞΕΙ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ...

Ανώνυμος είπε...

AΓΑΠΕΣ ΜΟΥ, ΓΕΙΑ ΣΑΣ...

ΑΣ ΗΤΑΝ ΟΝΕΙΡΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ
ΜΑΚΡΥΑ ΣΑΣ !

Ανώνυμος είπε...

Κοινη διαπίστωση.

Υπάρχουν δύο τύποι ανθρώπων,
οι αισιόδοξοι και
οι απαισιόδοξοι...

Οι απαισιόδοξοι έχουν συνήθως
δικαιο.
Όμως,
Αν η κοινωνία πάει μπροστά αυτό
οφείλεται στους αισιόδοξους...

Και για αυτό δεν σταυρώνουν
τα χέρια και δεν προσεύχονται.
Δεν κρατάνε σταυρό,
με το ξίφος πηγαίνουν μπροστά..

Ανώνυμος είπε...

Eγώ θα ήθελα να μάθω και άλλα
και περισσότερα.
Δεν είναι ιδιωτικά μαγαζάκια
τα κόμματα.
Είναι οι ναοί της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
και τα στελέχη των οι ιερουργοί
των.
Οι ιντριγκες και οι ιντρικαδόροι
έχουν σχέση με τις μαφίες και
τους μαφιόζους...
Και οι καταδίκη των πρέπει να
γίνεται δημόσια και με παρρησία.

Συμφωνώ πλήρως με τον φίλο που
κατήγγελε τις λαμογιές.
Μη ξεχνάμε σε ποιούς οφείλεται
η οικοδομική τερατογέννηση της
Φιλιππιάδας.
Αν ξανα-"επαναβιώσουν" τότε
"Έχε γαιά καϋμένε κόσμε " !

Και με τους κουμπάρους τι
τι γίνεται;
Κάτι άκουσα και εγώ.Ξεσηκώθηκαν
λέει,οι Ποδογορίτες εναντίον τους.

Ανώνυμος είπε...

Την Νατάσα και την κόρη της

πενθούμε όλοι σήμερα ...

Θρηνούμε για αυτή την ήρωα
μάνα .

Θα είναι για πάντα στις καρδιές

ολοζώντανη..

Β.Γ

Ανώνυμος είπε...

Διόρθωση.

Αυτή την ηρωϊδα μάννα !

Τέτοια θλίψη και τέτοια
σύγχυση ...

Ανώνυμος είπε...

οι κυριοι του δημου μπορουν να μας πουν τινος εγκεφαλου ιδεα ηταν ο δημος να προβει στην προμηθεια 2 ολοκαινουργιων αυτοκινητων.ΤΟ ενα το οδηγεί συγκεκριμενος υπαλληλος το άλλο που το κρίβουν.οπως μαθαμε ειναι και καταμαυρη λιμουζινα.αχ αυτα μας μαραναν.

Ανώνυμος είπε...

Μόνο... ο "Γιάννης" υπάρχει,
Φίλε,

Και γιαυτό Γιάννης κερνάει
και Γιάννης πίνει...

Τι λες, να παρήγγειλε κάποιος
άλλος τα αυτοκίνητα και όχι ο Δήμαρχος;

Ανώνυμος είπε...

Διέγραψα απόψε ένα αριθμό
από το κινητό μου.

Αποκόπηκε ένα κομμάτι της
καρδιάς μου...

Τέτοια απροσδόκητη συντριβή !

Ανώνυμος είπε...

Διέγραψα απόψε ένα αριθμό
από το κινητό μου.

Αποκόπηκε ένα κομμάτι της
καρδιάς μου...

Τέτοια απροσδόκητη συντριβή !

Ανώνυμος είπε...

"Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί."

"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

Σίγουρα ενοχλήθηκε ο φίλος για την
αναφορά σχολίου στις "ίντριγκες προεπιλογής των υποψήφιων βουλευτών" σε κομματική οργάνωση.

Δεν είμαι όμως σίγουρος αν η ενόχληση του οφέιλεται στην αγωνία του για την καθαρότητα και την αγνότητα του blog ή για τον ενδόψυχο πόνο που προκάλεσε η διαρροή και η συνακόλουθη ανάρτηση.

Ό,τι και να συμβαίνει,το ψέμα έχει κοντά ποδάρια και δεν αντέχει
το φως της αλήθειας.

Η αλήθεια βρίσκεται πάντοτε κάτω από τις επιταγές του ύψιστου συλλογικού συμφέροντος και σιχαίνεται το σκοτάδι...

Ανώνυμος είπε...

Μιλτιάδη,

Στη φωτοφραφία,

Δεκαετία του 50 εκδρομή με
το Γυμνάσιο,

Ξαπλωμένοι απο αριστερά.
Ιωάννου χριστόφορος,
Μίχας Κώστας,
Αθανασίου Χριστόφορος,

Απο τους καθισμένους,

Κώατας Πανούσης,
Σωτήρης Οικονόμου...

Τους υπόλοιπους δεν τους θυμάμαι. Ήμουν μικρότερος

Ανώνυμος είπε...

Γιατί στο Δήμο μας ολα τα έργα όπως βλέπουμε τα κατασκευάζει ένας εργολάβος και μάλιστα συγγενής;

Στο γήπεδο δεν έβαλαν μυαλό οι του δήμου και το ξανάδωσαν στον ίδιο συγγενή εργολάβο και απο οτι λένε πάλι έχει προβλήματα;

Ανώνυμος είπε...

Η υπομονή της αντιπολίτευσης εξαντλείται και πλέον τον λόγο θα τον έχουν οι θεσμικοί φορείς της πολιτείας.

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΗΝ KAI ΠOTE ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΗΘΑΡΓΟ.

Ανώνυμος είπε...

Προτείνω το εξής για την επόμενη δημοτική τετραετία (του χρόνου γίνονται οι έκλογές)

Απο την πλειοψηφούσα παράταξη να βγει ο Δήμαρχος και όσες άλλες θέσεις, επιτροπές και όργανα προβλέπονται.
Να συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο και στη θέση της αντιπολίτευσης να υπάρχουν οι "θεσμικοί φορείς της πολιτείας"

Ανώνυμος είπε...

Ερημίτη της νυφης του Θερμαϊκού,

δεν μπορούμε να σε εντοπίσουμε.

Δώσε στίγμα.

Ανώνυμος είπε...

Για τον διάλογο η κουβέντα.

Στο καλόπιστο φίλο το ερώτημα.

Ποιοι είναι οι φορείς που θα
θα μπορούσαν να υποκαταστήσουν
την δημοτική αντιπολίτευση;

Μήπως ο σύλλογος για το Λούρο
ποταμό;
Μήπως ο σύλλογος περί Βιβλίου;
Μήπως ο σύλλογος των επαγγελματιών;

Ποιος φορέας δρα;

Σίγουρα, ο σύλλογος των μηχανικών
και ο σύλλογος των χοιροτρόφων..

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...

ΕΡΗΜΙΤΗΣ ΣΤΙΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΤΗΣ
ΝΥΦΗΣ...

ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ...
ΠΑΡΑΛΙΑΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ονειρα προφήτες, εφιάλτες, ευπρόσδεκτοι αγγελιοφόροι... Ονειρα που χαρίζουν ξύπνημα ευχάριστο, αγχωμένο, λουσμένο στον ιδρώτα... Τι είναι επιτέλους αυτές οι... ταινίες μικρού μήκους που εξελίσσονται τις νύχτες στον ύπνο μας; Είναι σενάρια που «στήνει» το μεταφυσικό ή μήπως μια εγκεφαλική λειτουργία επηρεασμένη από την πραγματικότητα;

Ανώνυμος είπε...

Εκ των υστέρων....

Και για το λουλούδι
που έφυγε...


"Άφκιαστο κι αστόλιστο
στου Χάρου δε σε δίνω.
Στάσου μετ’ ανθόνερο
την όψη σου να πλύνω.

Το στερνό το χτένισμα
με τα χρυσά τα χτένια
πάρτε απ’ τη μανούλα σας,
μαλλάκια μεταξένια,

μήπως και του Χάροντα,
καθώς θα σε κοιτάξη,
του φανής αχάιδευτο
και σε παραπετάξη!"

Το διάβασε ο Κωστής Παλαμάς
στη κηδεία του μικρού του γυιού.

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ ..Το είχε διαβάσει και η
Ελευθερία Αράπη στο μνημόσυνο
του συμμαθητή μας Κώστα Κασελούρη
που ελαχε να πνιγεί στο ποτάμι...

Μνήμες οδύνης

Ανώνυμος είπε...

Τέτοιες ώρες δεν μας τραβάει πια η επιφάνεια των πραγμάτων διότι
ο νους και τα μάτια μας είναι καρφωμένα στα υπαρξιακά δεδομένα
της ζωής…

Παλεύουμε ,
Με το αναπόφευκτο και πολλές φορές στη τραγικότητα του θανάτου.

Με τη «διλημματική » ελευθερία μας να χειριστούμε δηλαδή τη
ζωή μας όπως εμείς θέλουμε μας . Στο χέρι μας είναι να διαλέξουμε: ελεύθεροι ή σκλάβοι ;

Με την έσχατη μοναξιά μας : Μόνος του έρχεται στη ζωή ό άνθρωπος
και μόνος του «φεύγει ».

Με την έλλειψη προφανούς νοήματος και σκοπού της ζωής.

Παλεύουμε ,
Με την οδύνη τα ύπαρξης

Πενθούμε για το παρελθόν που χάθηκε
για το μέλλον που είναι αποκλεισμένο.

Πενθούμε πιο πολύ,
για τις μεγάλες και άγονες εκτάσεις τις ζωής μας,
για το αχρησιμοποίητο υλικό που είχαμε μέσα μας.
για τις τόσες ευκαιρίες που χάσαμε.

Πενθούμε επίσης,
που δεν ζήσαμε τη ζωή που θέλαμε .
ίσως να μπορούσαμε και σήμερα να το κάνουμε.
Όμως,
όχι μόνο απομακρυνόμαστε καθημερινά όλο και
πιο πολύ από τις γραμμές ανεφοδιασμού μας,
αλλά δεχόμαστε επίθεση από παντού,
από το παρελθόν που χάσαμε και το μέλλον
που φαίνεται αποκλεισμένο…

Είναι πλέον αργά…

Αυτή η αυτοεπίγνωση μας έχει οδηγήσει σε
ένα κρίσιμο σημείο.

Είναι η στιγμή που ο άνθρωπος βρίσκεται μπροστά
στην ΑΒΥΣΣΟ και πρέπει να αποφασίσει πως θα
αντιμετωπίσει τα σκληρά δεδομένα της ζωής του.

Και είναι τραγικό, εκεί μπροστά στην άβυσσο διαπιστώνει
ότι δεν υπάρχουν λύσεις .
Έχει να επιλέξει μόνο ανάμεσα από κάποιες τάσεις:
να το πάρει απόφαση,
να εμπλακεί,
να αποδεχθεί τη μοίρα του στωικά…
να εγκαταλείψει τη λογική και να εναποθέσειτις ελπίδες του με δέος και μυστήριο σε μια θεϊκή πρόνοια..

Πρέπει να διαλέξει ανάμεσα στη θεωρία και στη πράξη.
Οι διχασμοί είναι φοβεροί .
Για μια περήφανη καρδιά μέση οδός δεν υπάρχει..
υπάρχει ο θεός ή χρόνος .
υπάρχει ο σταυρός ή το ξίφος…
Πρέπει λοιπόν ,
ή να ζεις με τον χρόνο και να πεθαίνεις μαζί του
ή να παραιτηθείς χάριν μιας άλλης μεταφυσικής και υπέρτατης ζωής.

Ο κόσμος τούτος ,

ή έχει ένα υψηλό νόημα που υπερβαίνει τις αφωνίες του
ή τίποτε δεν είναι πραγματικό εκτός από τις αγωνίες του.

Και για αυτό,
το ανθρώπινο πλάσμα ,
είτε διαμορφώνει την αυτονομία του με ηρωική αυτοεπιβολή
είτε αναζητά την ασφάλεια του μέσω της συγχώνευσής του με μια ανώτερη δύναμη.

Με άλλα λόγια,
είτε αναδύεται ,είτε συγχωνεύεται.
είτε χωρίζει , είτε ενώνεται
είτε γίνεται γονιός του εαυτού του, είτε παραμένει αιώνιο παιδί…


ΥΡ…Για όσους διαλέγονται με τη μοίρα τους…
Οι όσοι άλλοι , ξεχάστε τα ...

… «Ε»..