Μετά την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (4-5-2010) στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου πραγματοποιηθηκε σήμερα Πέμπτη 6 Μαίου 2010 η συνάντηση της Πανδημοτικής Επιτροπής που στόχο έχει να αποτρέψει την αλλαγή του ονόματος του Δήμου Φιλιππιάδας . Εκτός από τον Δήμαρχο Δημήτρη Γιολδάση και τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Νίκο Μάστορα οι οποίοι ήταν οι συντονιστές της διαδικασίας συμμετείχαν οι:Χρήστος Αποστόλου Δημοτικός σύμβουλος
Ρένα Λάππα Δημοτική σύμβουλος
Κώστας Καλογήρου Δημοτικός σύμβουλος
Κώστας Κορμέντζας εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας
Κώστας Καμπουράκης εκπρόσωπος Συνασπισμού
Ιωάννα Θεοχαροπούλου Σύλλογος Περί Βιβλίου
Ιφιγένεια Καλαντζή Σύλλογος Αγιος Βησσαρίων
Ελένη Μάρη Σύλλογος Ανωγειατών
Χρυσούλα Ντάτση Σύλλογος Γυναικών
Ιωάννης Καλιαμπάκος Σύλλογος Συρακιωτών
Βησσαρίων Γιωρσπύρος Επιτροπή πολιτών
Βασίλης Γκάρτζιος Επιτροπή πολιτών
Μιλτιάδης Ζήκος Επιτροπή πολιτών.
Ακολούθησε συζήτηση όπου όλοι διαφώνησαν πλήρως με το ονομα που προτείνεται στο προσχέδιο Καλλικράτης , διατυπώθηκαν αρκετές προτάσεις και για το κείμενο ψήφισμα που θα διακινηθεί και κάτω από το οποίο θα μαζευτούν υπογραφές αλλά και για το πόσο αποφασιστικά πρέπει να ενεργήσουμε.
Η ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ (4-5-2010)
Από σχόλιο μαθητή στο δικό μας blog 5-5-2010
μετά τα σημερινά επεισόδια στην Αθήνα και την είδηση για τους τρεις νεκρούς.
Ομόφωνη απόφαση -κείμενο υπογραφών- Δήμος Φιλιππιάδας

Αρθρο του Βησσαρίωνα Γιωρσπύρου
Τοπογράφου-Μηχανικού
Ένα από τα θέματα που κρύβονται πίσω από το θέμα του ονόματος είναι και οι διαδικασίες λήψης απόφασης. Άν δεχθούμε ότι άλλοι, μέσα από διαδικασίες που ακόμη και οι ίδιοι αρνούνται ότι υπήρξαν, έχουν τον δικαίωμα χωρίς καν να μας ρωτήσουν, να μας απονείμουν το όνομα που αυτοί και μόνον αυτοί κρίνουν κατάλληλο, τότε ποιό είναι το επόμενο που θα αποδεχθούμε;
Είναι θέμα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ και ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗΣ να προασπίσουμε το δικαίωμά μας να ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ για το όνομα.
Και αυτό είναι πολύ ουσιώδες θέμα.
Και είναι ουσιώδες γιατί στην πραγματικότητα η αποφυγή οποιασδήποτε συζήτησης υποκρύπτει ετσιθελισμό και ένα αγοραίο τσαμπουκά του τύπου θα γίνω αυτό που κρίνω εγώ και αν σας αρέσει. Είτε αυτό αφορά στον βουλευτή - ο οποίος (πιθανόν δικαίως) αρνείται κάθε ανάμιξη - είτε οποιονδήποτε άλλο.
Η συζήτηση για το όνομα αναδεικνύει και μια άλλη κακοδαιμονία αυτού του τόπου.
Δεν συζητάμε.
Δεν συζητήσαμε για το ύψος,
Δεν συζητήσαμε για το ΓΠΣ,
Δεν συζητήσαμε για τον Καλλικράτη,
Δεν συζητήσαμε για την Ανάπτυξη
Λες και δεν υπάρχουν ζωντανές δυνάμεις σε αυτή την πόλη που μπορούν να έχουν άποψη και να βοηθήσουν.
Υποκρύπτει και αυτό ένα τεράστιο πρόβλημα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ και ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ. Όλα συζητούνται σε κλειστούς κύκλους.
Το πόσο αντιπαραγωγικό είναι αυτό αποδεικνύεται και από το θέμα του ονόματος.
ΟΛΟΙ ΚΑΜΩΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ!
Υπήρξε ποτέ πρόταση από τον Δήμο και τους φορείς προς την κεντρική κυβέρνηση όχι για το όνομα αλλά για την ίδια την ουσία του Καλλικράτη;
Το θέμα του ονόματος ΩΣ ΠΑΡΕΠΙΜΠΤΟΝ θέμα της νέας διοικητικης διάρθρωσης της χώρας θα έπρεπε να έχει συζητηθεί ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ. Μια συζήτηση που δεν έγινε ποτέ!
Και τότε θα κρίναμε με επιχειρήματα αν είναι ωραίο το όνομα, τι θέλουμε να σηματοδοτήσει το όνομα κ.λπ. Μια τέτοια συζήτηση θα προωθούσε την ενότητα και θα έθετε προοπτικές. Μια τέτοια συζήτηση είναι που έχουμε ανάγκη και που διεκδικούμε. ΟΥΣΙΩΔΩΣ.
ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΑ(!?)
Η πολιτική ευθύνη της μη διενέργειας της συζήτησης και της στροφής της συζήτησης αποκλειστικά στο θέμα του ονόματος ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ.
Αυτό δεν είναι επουσιώδες ζήτημα.
Γιατί αποκαλύπτει την συμπεριφορά ενός πολιτικού προσωπικού που δεν συζητά με τους πολίτες, που αρέσκεται στην καμαρίλα και την πίσω από τις κουρτίνες αλληλοϋποστήριξη, ενός προσωπικού η θητεία του οποίου έληξε ήδη.
Άν δεν αλλάξει το πολιτικό προσωπικό και η νοοτροπία που το διακατέχει δεν πρόκειται να βρούμε λύση στα προβλήματά μας.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΗΜΕΡΑ.
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.
(Β.Γ.)
Λογω μη απαρτίας δεν έγινε Δημοτικό Συμβούλιο.
Παραυρέθηκαν μόνο 8 σύμβουλοι και απόντες ηταν 9.
Παρόντες ήταν ο Δήμαρχος Δημ.Γιολδάσης,ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβούλιου Νικος Μάστορας,ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολιτευσης Βησσάρης Χήτας και οι δημοτικού σύμβουλοι Λάππα,Νταη,Ανυφαντής,Σιντόρης ,Λάκκας και Χασκής.
Ακολούθησε ανεπίσημα βέβαια κάποιος διάλογος με τους πολίτες που ήταν στην αίθουσα κύρια για τα νέα δεδομένα που προέκυψαν .
Για άλλη μια φορά αποδείχθηκε πως ο Δήμος μας (οι ευθύνες βαραίνουν απόντες και παρόντες από την σημερινή συνεδρίαση) όχι μόνο δεν είναι έτοιμος αλλά δεν έχει και την διάθεση να συμμετάσχει σε αυτό που λέγεται δημόσια διαβούλευση και ως εκ τούτου μοιραία θα αποδεχθούμε και την ονομασία αλλα και τα υπόλοιπα σε σχεση με το πρόγραμμα Καλλικράτης.΄






207 σχόλια:
1 – 200 από 207 Νεότερο› Νεότερο»Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΗΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ ΦΩΝΑΞΑΝ ΓΙΑ
ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ
ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΤΟΜΕΣ ΚΑΙ ΡΟΛΟΓΙΑ
ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥΜΠΕΚΙ.
ΜΟΝΟ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ
ΞΕΠΟΥΛΗΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΚΑΝ ΚΤΗΡΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΜΗΝΑΡΕΔΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΙ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΤΙΠΟΤΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ.
ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΚΑΛΑ.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΗΘΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΜΟΝΟ ΑΡΤΟΚΛΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΟΥΝ
ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ.
ΜΑΣ ΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ
ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΠΛΕΟΝ
ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
ΔΗΜΟΣ
ΖΗΡΟΥ
29 Απριλίου 2010 6:21 μ.μ.
Μπράβο !!!
Να μας ζήσει το νέο ΣΛΑΒΙΚΟ όνομα του Δήμου μας!
ΖΗΡΟΣ - ΟΖΕΡΟΣ = ΛΙΜΝΗ = ΒΥΘΙΣΜΕΝΟΣ ΤΟΠΟΣ .
Μεγάαααλη η ιστορία του Ζηρού...
-Πριν από 60 χρόνια ήταν "λόγγος" και στη συνέχεια έγινε χώρος υποδοχής για τα παιδιά του εμφυλίου από τη βασίλισσα Φρειδερίκη για να τα σώσει.
Προτείνω στη σφραγίδα του νέου Δήμου να μπει η φωτογραφία της Φρειδερίκης για να ευχαριστηθεί ο ο νονός και οι πατριώτες του.
-Το 1990 ήταν χώρος υποδοχής οικονομικών μεταναστών .
Στο επιχείρημα ότι είναι τόπος απείρου κάλλους προτείνω και ο δήμος Πρέβεζας να ονομαστεί δήμος "ΜΟΝΟΛΙΘΙΟΥ" ως αντίστοιχη τοποθεσία απείρου κάλλους και βρίσκεται ανάμεσα απ΄το δήμο Πρέβεζας και το δήμο Ζαλόγγου.
"ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ" είναι όνομα ελληνικό και τελικά ονομασίες όπως : "ΡΩΓΩΝ " , "ΟΡΡΑΟΝ" σας λένε κάτι από την ιστορία μας κύριοι κομματάρχες και ανιστόρητοι των υπουργείων ;
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Φιλιππιάδα. Ωραίος τόπος. Ετσι έλεγαν παλιά πολύ παλιά μιά πόλη που κάποτε την επισκέπτονταν λελέκια είχε και πλατάνια στην πλατεία, ναι μια πλατεία που μπορούσες κάποτε να περπατήσεις, είχε και καλούς ανθρώπους που νοιάζονταν για τον συνάνθρωπο είχε και όμορφα καλαίσθητα σπίτια, ναι τότε που λειτορυγούσε η γειτονιά και τα παιδιά μπορούσαν να παίξουν στίς αλάνες και ΟΛΑ αυτά και τόσα ΑΛΛΑ μικρά καθημερινά ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ.
Γιατί τώρα ουτε λελέκια έχουμε ούτε πλατεία να περπατήσεις ούτε ανθρώπους να νοιάζονται για τον συνάνθρωπο ουτε γειτονιά ούτε,ούτε,ούτε........
ΑΛΛΑ κυρίως ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΣΑΝ ΠΟΛΗ ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΡΑΜΑ.Πάνω σε αυτές τίς τόσο σημαντικές αδυναμίες έχουν επενδήσει οι γειτονές μας παρέα με τούς πολιτικάντηδες και έχουν καταφέρει κατα καιρούς αλλά και τώρα να ΄κερδίζουν΄ πάντα σε βάρος της Πόλης μας.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.
Κάπου, κάποτε υπηρχε μιά όμορφη πόλη που την έλεγαν ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ.
Ενδεικτικό για την Φιλιππιάδα ότι συμβαίνει.
Στους Φιλιππιαδιώτες δεν είναι ευκολοχώνευτο το Δημος Ζηρού (δικαιωματικά σαν μεγαλύτερος Δήμος αλλό θέλαμε...)
Στον βουλευτή Βαγγέλη Παπαχρήστο
με καταβολές από Δήμο Θεσπρωτικού
οπότε εκει έχει ψήφους περισσότερους επρεπε να μην περασει των Φιλιππιαδιωτών και να κάμψει αντιδράσεις Λελοβιτών.
Στις φρούδες ελπίδες του νυν Δημάρχου μας που θέλοντας να ξαναβγεί ταχα πως αντιδρα ενώ στην ουσία αδιαφορεί αν όχι συναινεί.
Στην ματαιοδοξία αυτών που είναι ταγμένοι εκ των πραγμάτων να ελεγχουν,
δηλαδή την ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.
Για άλλη μια φορά απόντες.
Δεν θέλουν να πάρουν θέση στο δίλημμα ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ η ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ η και να προτείνουν κάτι γι αυτό και πάλι λείπουν είναι απόντες.
Συμπέρασμα:
Στα μπαράκια μετά τις 12,εκεί θα συμφωνήσουμε...
Απόντες οι της αντιπολίτευσης
αλλά
ήταν μαζεμένοι όλοι
απέναντι
από την αίθουσα
συνεδρίασης
κατά την ώρα της συνεδρίασης
ηταν στο COTTON.
ΛΑΜΟΓΙΑ ΦΙΛΕ,
ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΑΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ !
ΤΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ;
ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΔΕΞΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΦΤΑΙΞΕ
ΠΟΥ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΕΓΙΝΕ ΖΗΡΟΣ;
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΡΙΒΙΣΤΑ
ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΤΟΠΙΚΙΣΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ
ΑΥΤΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΔΗΓΈΙ ΑΥΤΑ ΤΑ
ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΣΑΝ ΑΝΗΛΙΚΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ
ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ-ΕΧΟΥΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΣΑΝ ΠΟΛΗ-ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ-ΕΧΟΥΜΕ ΟΡΑΜΑ.
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ
'ΑΛΛΟΥΣ' ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.
ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ Ρ.Λ
Επιτέλους θα συνεχίσουμε να αποδεχόμαστε τις αποφάσεις αυτών που οδήγησαν την Ελλάδα στο σημερινό κατάντημα. Πιστεύει κάποιος ότι ο Υπουργός εσωτερικών
έδωσε το όνομα "Ζηρός" στο Δήμο μας; Από που τον ήξερε; Άρα κάποιος από το νομό μας το πρότεινε. Δε χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβουμε ποιος είναι.
Ας βγουν επιτέλους αυτοί που τον στηρίζουν να του διαμηνύσουν ότι θα είναι ανεπιθύμητος για την πόλη της Φιλιππιάδας. Διαφορετικά θα είναι κι αυτοί το ίδιο μ' αυτόν συνένοχοι.
Επιτέλους θα σταματήσουν να παίρνουν αποφάσεις αποσκοπώντας μόνο στις ψήφους γράφοντας στα παλιά τους παπούτσια την τοπική κοινωνία.
Ας μας πει ο φωτισμένος που πρότεινε αυτό το όνομα γιατί δεν έδωσε στο Δήμο Πρέβεζας το όνομα Δήμος Νικόπολης. Γιατί οι Αρτινοί δεν ονόμασαν το Δήμο τους Δήμο Αμβρακίας. Το πρόσωπο αυτό έχει ονοματεπώνυμο και από δω και στο εξής θα πρέπει να είναι ανεπιθύμητος για την πόλη και τον Φιλιππιαδιώτικο λαό.
Που είναι οι συνδημοτες;
Β.Ιωάννου,Νομάρχης;
Γ.Ζάψας,αρχηγός ελάσσονος αντιπολίτευσης,
Χ,Αναγν΄ωστου, Νομαρχιακός Σύμβουλος,
Δ.Κώστας,Νομαρχιακός Σύμβουλος
ΈΓΙΝΑΝ ΛΑΓΟΙ !
ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΠΟΥ ΘΕΣΗ ΕΔΩΚΑΙ ΤΩΡΑ
Ο κόσμος δεν πίνει κουτόχορτο . Διαισθάνεται τους λόγους της εξαφάνισής των.
είναι και με τον χωροφύλακα και τον αστυφύλακα. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΉΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΕΛΟΒΙΤΕΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ για να έχουν "το μέτωπό τους καθαρό" όταν τους ζητήσουν την ψήφο.
Δικαιωμα τους. Θα λογαριαστούν πρώτα με τους συντοπίτεςκαι μετά
ας πάνε όπου θέλουν .
Στα τσακίσματα . Κατά πως λέει ο κοσμάκης.
To εταφέρω αυτούσιο.
Όπως το έγραψα χθές...
Φιλοικο !
Η μοναδική Όαση στο τόπο μας !
Η μοναδική άδολη και μη αργυρώνητη
φωνή!
Μπράβο !
ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ,
Στη νομεκλατούρα της μίζας καιτης συναλλαγής που απο το 1990 και εφεξής λεηλάτησε τη χώρα και τον τόπο .
Δεν άφησε τίποτε όρθιο !
Μιλτιάδη,
ΒΓΆΛΕ ΑΝΤΊΓΡΑΦΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΘΑΥΜΑΣΙΑ
ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΤΟΡΙΑ
ΤΟΥ ΖΗΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΡΑΟΝ ... ΡΙΞΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΕΔΡΑΝΑ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΎ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ...ΓΙΑ ΝΑ
ΔΙΑΙΣΘΑΝΘΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΑΙΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΛΑΝΣΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ " Ε ΚΑΙ..ΤΙ ΕΓΙΝΕ;"
Ευγε στο σχολιαστή !
Έκαψε τον Χρήστο, τώρα καίει και τον Γιώργο, την ώρα που το όνομα "Φιλιππιάδα" καίγεται.
Τούτων δοθέντων:
Θα οργανώσουμε την αντίδρασή μας στην αλλαγή του ονόματος;
Ποιοί θα πάρουν την πρωτοβουλία;
την άλλη λύση την ξέρουμε καλά:
Να καταγγέλλουμε τους υπεύθυνους, και να αλληλοσπαρασσόμαστε πάνω από ένα ποτήρι ουίσκι.
Έτσι όμως απλώς διακηρύττουμε την αδυναμία μας να ανατρέψουμε την κατάσταση.
Προσωπικά πιστεύω ότι το όνομα είναι λάθος, και έχω πολλά επιχειρήματα για αυτό. Εξάλλου πολλά έχουν ηδη γραφεί και στο blog.
Το μεγαλύτερο λάθος ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ είναι ότι η ίδια η πρόταση αλλαγής ονόματος στρέφει την συζήτηση στο όνομα και όχι σε αυτά που πρέπει να γίνουν. Και μάλιστα σε μια περίοδο όπου η χώρα τελεί υπό ΚΗΔΕΜΟΝΙΑ αν όχι υπό ΚΑΤΟΧΗ, και που ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ φιλοδοξεί να αποτελέσει την μηχανή της ανασυγκρότησης της χώρας.
ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ και μάλιστα από καιρό.
Πιστεύω ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ.
και ότι πρέπει να αντιδράσουμε ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΑ.
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.
Μια τελευταία επισήμανση προς όλους τους φίλους/επισκέπτες του blog.
Το blog είναι όμορφο. Είναι η περηφάνεια μας. Ίσως είναι ένα από τα λίγα πράγματα που μας απέμεινε για να συζητάμε.
Άς το στηρίξουμε. Με απόψεις, με προτάσεις, με πρωτοβουλίες όχι με πέτρες που ανέξοδα μπορούμε να πετάμε ο ένας στον άλλον. Οι πέτρες (τα λόγια) δεν γυρίζουν πίσω.
Ως πρώτο απαραίτητο βήμα, τις αμέσως επόμενες μέρες, θα πρέπει να οργανωθεί μια πρωτοβουλία, μιά ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ.
ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ.
(Β.Γ.)
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να
ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
στα παρακάτω ερωτήματα:
1. ΠΟΙΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ;
2. ΠΟΙΑ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ;
3. ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ;
4. ΣΥΜΕΤΕΙΧΑΝ ΟΙ ΤΟΠΙΚΕΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ;
ΤΟ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ:
Ο ΔΗΜΟΣ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ:
"ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ"
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΣ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.
(Β.Γ.)
Για άλλη μια φορά, καθαρές, ξάστερες απόψεις-θέσεις, για ένα φλέγον ζήτημα!
Επικροτώ απολύτως!
ΔΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΣΟΙ ΔΗΜΟΙ
ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ.
ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ.
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΔΡΟΜΩΝ
ΛΑΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΛΠ.
ΕΜΕΙΣ ΖΟΥΜΕ ΕΔΩ,ΕΜΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΔΩ.
ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ
ΔΗΜΟΥ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ.
ΑΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ.ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΛΛΟΥ.
ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
ΛΟΓΟ.
ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
Συμφωνώ απόλυτα με τις προτάσεις
του(Β.Γ) μία μόνο επιφύλαξη:
Ηευγένεια και ο πολιτισμός δεν
δεν "προσήκει" στη νομεκλατούρα της μίζας και της συναλλαγής που απο το 1990 και εφεξής λεηλάτησε τη χώρα και τον τόπο .
Μια νομεκλατούρα που ελέγχεται και
χειραγωγείται από μυριάδες διακομματικά λαμόγια...
Αν ακόμα οι κατα τόπους κοινωνίες
εξακολουθούν να "παρακάμπτουν" από την ευθύγραμμη πορεία τους επιδιώκοντας με αυτό τον ελιγμό
να αποφύγουν την αναπόφευκτη κατα μέτωπο σύγκρουση ,
τόσο το χειρότερο για τις ίδιες
τις κοινωνίες.
"Οχι, αγαπητέ μου Φίλε,
Δεν θέλουν χάϊδεμα, αλλά
Δημόσιο διασυρμό, δημόσια καταδίκη και άμεσο
εξοστρακισμό από την πολιτική ζωή
εδώ και τώρα...
Συμφωνώ απόλυτα γισ την άμεση ενεργοποίηση και παραπέρα διεύρυνση της Κινησης Πολιτών (το αργότερο μέχρι την Δευτέρα βράδυ).
Ήδη την προσεχή Τρίτη (8.30 μμ)_
συγκαλειται η ολομέλεια της τοπικής οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ ,τα μέλη της οποίας στη συντριπτική τους πλειοψηφία βρίσκονται σε αναβρασμό ψυχής....
Στον ανώνυμο της 10.30 π.μ της σήμερον.
Σε ποιον Χρήστο αναφέρεσαι;
Μήπως εννοείς τον Τάκη;
Πάντως να φοβάσαι πάντα τους κουμπάρους.
Άνοιξαν οι λογαριασμοί στην
Πολεοδομία Μυκόνου και Σύρου νομίζω. Η νέα Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων αποπέμφθηκε. Δεν αρκούν. Να ανοίξουν τώρα οι λογαριασμοί όλου του πολιτικού προσωπικού. Τελεία και παύλα. Τίποτε άλλο δεν γίνεται αποδεκτό.
Σιγά ωρε Έλληνες ...
Μην βάλουν σλάβικο όνομα στο χωριό σας και σας κάνουν Σλάβους...(αλήθεια πως γλίτωσε η ονομασία "ζηρός" το 1923, που τότε οι τοπωνυμίες χιλίων χρόνων άλλαξαν στο ελληνικότερο ?)
Αδύνατο να μην το σχολιάσω.
Έπεσα πάνω σε μια σύνδεση www.filippiadapasok.blogspot.com
ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ Η ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΡΓΩΝ (ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΑΣΟΚ). Ομολογώ ελπίζοντας έσπευσα να το επισκεφθώ.
Ούτε λέξη για την Φιλιππιάδα και τα προβλήματά της.
Ούτε μια λέξη για τη νεολαία και τα δικά της προβλήματα.
ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ.
ΟΙ ΛΕΛΟΒΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ
ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΝΝΕΝΩΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
ΟΧΙ ΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ Ο ΠΥΡΗΝΑΣ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΠΙΕΖΟΥΝ
ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ.
ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ.
ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟΥ ΜΕ ΕΔΡΑ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ.
ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ.
Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ
ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ.
ΕΙΝΑΙ ΛΕΛΟΒΙΤΗΣ ΒΛΕΠΕΤΕ....
ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ
ΑΠΟ ΤΟ ΚΠΕ ΖΗΡΟΥ
ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΗΤΕΣ ΕΙΧΕ
ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ.
ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΄΄ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ΄΄
ΟΧΙ ΠΑΝΤΩΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΦΙΛ/ΔΑΣ.
ΚΟΥΙΖ.
ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΑΡΑΓΕ...
Θα κληθεί ο βουλευτής στο Δημοτικό Συμβούλιο να μας πεί αν πράγματι το πρότεινε, γιατί και με ποιούς το συζήτησε; Θα τον καλέσει η ΤΟ Φιλιππιάδας του ΠΑΣΟΚ; Θα έλθει να υπερασπιστεί αντρίκια ο ίδιος τις απόψεις του; Αν δεν το κάνει θα αποδείξει ότι δικαίως κατηγορείται και ότι κινήθηκε με μικρότητα.
Τι σόι δημοκρατικές διαδικασίες είναι αυτές όταν ένας κάνει του κεφαλιού του και πρέπει οι υπόλοιποι να τρέχουν μετά να σώσουν την κατάσταση.
Το Πολυστάφυλλο πρέπει να πάει Πρέβεζα δια υπόθεσήν του.
Καλημέρα.
Καλό μήνα
Πρωτομαγιά.
Κλειστά τα πάντα.
Πήρα όμως καφε σε πλαστικό.
Από την κυρά Γιωργία που έχει μάθει να κάνει και φρέντο.
Ηλιος πολύς.
Να κρεμάσουμε στεφάνια από λουλούδια σήμερα.
Ο καιρός meteo.gr αναφέρει το μεσημέρι για εδώ θερμοκρασία 25 β.
Αργότερα λίγο θα προσπαθήσω από κάποια ταράτσα να φωτογραφίσω φωλιά πελαργού.Δεν πρέπει ακόμα να χουν βγει τα μικρά.
Το πρόβλημα θαναι με την πελαργίνα που κλωσάει.Θα σηκωθεί για λίγο να βγάλω και τα αυγά;Να δούμε.
πως θα λέμε;
Φιλιππιάδα το δημοτικό διαμέρισμα των πελαργών...
Παιδιά να μη ξεχάσουμε
αυτές τις μέρες που θα ρθει
ο βουλευτής-νούνος να μας πει
γιατί πρότεινε τέτοιο όνομα,
να τον ρωτήσουμε αν πήγε και στο
ΥΠΕΧΩΔΕ για να μάθει για το ύψος των κτιρίων.
KALA NA PAUOYME NA PROSEXOYME THN EPOMENI FORA POIOYS SIBOYLOYS BGAZOYME. OPOY PATOYN EYAGGELISTES KAI KALOGEROI EIPARXOYN AYTA TA FENOMENA DISTIXOS GIA THN OMORFI POLI MAS DIOJTE OLA TA LAMOGIA POY OTAN XANOYN THN KAREKLA TOYS KANOYN KAKO STON TOPO ALLA KAI STHN KINONIA POY ZOYME EINAI EPIKIDINOI PROSEJTE THN EPOMENI FORA.
Ημουν σε απόσταση περίπου 5 μέτρα
από την φωλιά.
Ο πελαργός δεν σηκωνόταν με τίποτα για να τραβήξω και τα αυγά.
Κούνησα το χέρι τίποτα.
Με κοιταζε όμως.
Δεν ξέρω αν ηταν τυχαίο 3 πελαργοί κανα βόλτες από πάνω μου.
Οτι φωτογραφίες έβγαλα είναι στο slides πάνω δεξιά.
Θα πάρω τηλέφωνο να τις δει ο Αντριανός στο Βούπερταλ.
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΤΕΔΚ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΧΘΕΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ
ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΡΑΝΙΑΣ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΊΠΑΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΝ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΟΝΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΗΤΑΝ ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ.
ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΟΒΑΡΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ.
απο www.epirusinfo.com
....Στην υπόλοιπη Ήπειρο, αναμένονται αντιδράσεις περιοχών και κοινωνιών, με σημαντικότερη ίσως την περίπτωση της Φιλιππιάδας, όπου χάνει το δημοτικό της όνομα και από Δήμος Φιλιππιάδος μετονομάζεται σε “Δήμο Ζηρού”, πράγμα που απορρίπτουν σχεδόν καθολικά οι κάτοικοι της περιοχής. Ήδη γίνεται λόγος για κινητοποιήσεις και από τη δημοτική αρχή της Φιλιππιάδας.
ΠΟΥ,ΠΟΙΟΙ,ΠΟΤΕ,ΠΩΣ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ:
Αντιδράσεις προκαλεί το σχέδιο «Καλλικράτης»…...
Ο δήμαρχος Ελληνικού άρχισε απεργία πείνας διαμαρτυρόμενος για τη συνένωση του δήμου με.....
Ο δήμαρχος του Δήμου Ν.Καζαντζάκης έστειλε ομόφωνο ψήφισμα του δημοτικού συμβουλίου για την νέα ονομασία...
Ο δήμαρχος Φιλιππιάδας ;
Εγω είχα πεί ότι δεν θα γίνει απολύτος τίποτα και ότι είναι ανικανοι αλλά κάπιοι με ρώταγαν γιατι...
Aπόκρυψη πολεοδομικών παραβάσεων από την πολεοδομία της Σύρου αλλά και την αστυνομία της Μυκόνου αποκαλύπτουν οι έλεγχοι από υπαλλήλους της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛΑΣ, για την εμπλοκή δημόσιων υπαλλήλων σε κύκλωμα συγκάλυψης πολεοδομικών αυθαιρεσιών.
Στην απόκρυψη των παραβάσεων οδήγησε μία ανώνυμη καταγγελία που αφορούσε έναν αστυνομικό του Α.Τ. Μυκόνου, ο οποίος, σύμφωνα με την καταγγελία, συγκάλυπτε πολεοδομικές αυθαιρεσίες. Πληροφορίες της Καθημερινής αναφέρουν ότι η έρευνα έδειξε ότι ορισμένοι από τους αστυνομικούς στη Μύκονο κωλυσιεργούσαν στη διερεύνηση καταγγελιών.
Σύμφωνα με την "Καθημερινή της Κυριακής", τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι η Πολεοδομία Σύρου δεν είχε διαβιβάσει στις αρμόδιες εφορίες πρόστιμα τουλάχιστον δύο εκατομμυρίων ευρω για πολεοδομικές παραβάσεις, με αποτέλεσμα αυτά να μην εισπραχθούν ποτέ.
Το κλιμάκιο των Εσωτερικών Υποθέσεων ενώ ενημέρωσε τους υπαλλήλους ότι έχει διαταχθεί με βούλευμα το άνοιγμα των τραπεζικών και χρηματιστηριακών τους λογαριασμών.
Η εφημερίδα τονίζει ότι η έρευνα διευρύνεται συνεχώς και αναμένεται προσεχώς να γίνουν ποινικές διώξεις.
ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ
ΣΤΗΝ ΤΕΔΚ.
ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΥΤΕ
ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΖΗΡΟΣ.
ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΤΟ ΑΝΩΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.
ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.....
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΜΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ;
Τα ομόφωνα ψηφίσματα δεν αρκούν.
Απαιτείται Παν-Φιλιππιαδιώτικη κινητοποίηση.
Χιλιάδες υπογραφές κάτω από ένα κείμενο.
Δημοτικό συμβούλιο δεν θα γίνει.
Δεν άλλαξε τίποτε από το προηγούμενο. Πάλι δεν θα έχει απαρτία.
Χάνουν χρόνο παίζοντας,την ώρα που η πόλη σείεται.
Η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβούλιου που αναβλήθηκε λογω μη απαρτίας θα ξαναγίνει την Τρίτη 4 Μαίου 2010 στις 6 απόγευμα με τα ιδια θέματα και τους ίδιους μάλλον όπως την προηγούμενη φορά παρόντες συμβούλους.
Αυτοί που θα ξαναλείψουν
δεν βγάζουν μιλιά για να μαθουμε.
Μπορεί να χουν πέσει σε κατάθλιψη από το Δήμος Ζηρού.
Μη γελάτε αυτό θα ναι.
Εντάξυ ρε παιδιά και τι έγινε;
Πρίν μερικές μέρες ο βουλευτής επισκεύθηκε την Φιλιππιάδα. Με ποιους βρέθηκε; Τι τους είπε για το όνομα; Τι του είπαν;
Να συνεδριάσουν δεν μπορούν. Μιά ανακοίνωση έστω για την τιμή δεν θα βγάλει κανένας τους;
Πόσο μου την σπάει να ακούω τους αρμόδιους του υπουργείου να μας λένε ότι έκαναν δεκτές σχεδόν όλες τις προτάσεις για τον Καλλικράτη. Τις δικές μας γιατί τις αγνόησαν;
Πρωτοπόρος πάντα ο Δήμος, εξέτασε τα πράγματα, ενημέρωσε τους πολίτες και έλαβε τις κατάλληλες πρωτοβουλίες. Απλά αδικήθηκε.
Αρθρο 6
Απαρτία - Λήψη Αποφάσεων
…….
3. Αν μετά από δύο συνεχείς προσκλήσεις το συμβούλιο δεν έχει απαρτία, συνεδριάζει ύστερα από τρίτη πρόσκληση και λαμβάνει αποφάσεις μόνο για τα θέματα που είχαν εγγραφεί στην αρχική ημερήσια διάταξη, εφόσον τα μέλη που είναι παρόντα αποτελούν το ένα τρίτο (1/3) τουλάχιστον του συνολικού αριθμού των μελών του. Στην τρίτη πρόσκληση γίνεται ειδική αναφορά των ανωτέρω.
Εμένα μου την σπάνε αυτοί που συμπεριφέρονται σαν να μην συμβαίνει τίποτε.
Καταλάβατε τώρα τα παιχνίδια που παίζονται;
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
Το τέλος του όρκου που είχαν δόσει
ο Δήμαρχος και οι σύμβουλοι:
...και να εκπληρώνω τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου.
Μήπως πρέπει να τους ξαναβάλουμε να ορκιστούν...;
Δεν καταλαβαίνω γιατι δεν συζητάνε το πρωτο θέμα που είναι το όνομα και μετά να αποχωρήσουν.
ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ
ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
ΝΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ.
ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ.
ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
(Προς όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου)
Παρακαλείσθε να παραβρεθείτε σε τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού μας Συμβουλίου που θα γίνει στο Δημαρχείο στις 4 του μήνα Μαΐου του έτους 2010 ημέρα Τρίτη και ώρα 14:00 μ.μ. για τη συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης.
1.Αποδοχή όρων για τη λήψη τοκοχρεολυτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.
2.Ενημέρωση για το Σχέδιο Διοικητικής Μεταρρύθμισης της χώρας «Καλλικράτης».
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΜΕ 2 ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΟΡΟ ΔΗΜΟ.
ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ.
ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ
Γιατί να μην γινόταν και εδώ το ίδιο;
O ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ Η ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΕΛΠΙΔΑ…
( …Συνέχεια , μέρος όγδοο )
Αναγκαία επισήμανση :
Η καθυστέρηση για την ανάρτηση αυτής της συνέχειας οφείλεται στο συγκλονισμό που υπέστην μετά από ευγενική παραίνεση χυδαίου ανώνυμου σχολιαστή: ο γράφων αυτή τη στήλη «να κάνει άκρη με τις γερασμένες απόψεις του, που εκτός των άλλων πρήζουν τα ούμπαλα (του αγανακτισμένου χυδαιογράφου ), για να δοθεί η δυνατότητα στους νέους να καταθέσουν τις ΙΔΕΕΣ τους» !
Συμμορφώθηκα αμέσως με υποδείξεις αυτού του «λαμπρού ΝΕΟΥ» που αυτοθαυμάζεται σαν
μεγαλοπαράγοντας αυτού του τόπου , η μοίρα του οποίου εξαρτάται εν πολλής από την ενεργό παρουσία του…
Λυπήθηκα πάρα πολύ που ο φίλος μου Μιλτιάδης αφαίρεσε αυτό το απίθανο σχόλιο ως χυδαιογράφημα ανωνύμου. Θα έπαιρνε άμεσα την δέουσα απάντηση και μάλιστα επωνύμως.
Πρόλαβα και διάβασα το σχόλιο πριν αποκοπεί από το blog και απάντησα αμέσως ως εξής:
«…Συμβουλή. Για αλλεργικά λαμόγια.
"ΝΑ ΑΠΟΦΕΎΓΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ".
Για να μη πρήζονται τα ευαίσθητα ούμπαλά τους .
28 Απριλίου 2010 11:03 π.μ.
…………………………………………………………………………………»
Μου διέφυγε εκείνη την ώρα να του γνωρίσω ότι δεν φιλοδόξησα ποτέ μου να γίνω μεγαλοπαρόγοντας αυτού του τόπου παρότι ήμουν ο πρώτος που προτάθηκα για δήμαρχος
το 1982 καίτοι διαγραμμένος τότε από το κόμμα ( χαίρει άκρας υγείας και ο τότε γραμματέας της Τ.Ο ΠΑΣΟΚ και ο τότε βουλευτής):
«Αν σε ένα μήνα δεν μας δώσεις απάντηση , θα προτείνουμε τον Βησσάρη……»…
Δεν χρειάστηκε η παρέλευση του μήνα. Η απάντηση δόθηκε εκείνη την στιγμή.
Και δεν δέχθηκα όχι από περιφρόνηση στο θεσμό αλλά επειδή θα ήμουν αναγκασμένος να εγκαταλείψω την επαγγελματική μου ενασχόληση (εξ άλλου την περιζήτητη τότε μισθοδοσία από τον δημόσιο κουρβανά δεν είχα αποδεχθεί από το 1973) . Αν αποδεχόμουν την πρόταση θα έπρεπε να γίνω ΛΑΜΟΓΙΟ προκειμένου να διαθρέψω τα παιδιά μου αφού η τότε μηνιαία αποζημίωση του Δήμαρχου δεν επαρκούσε ούτε για τους πρωινούς καφέδες…
Η ενασχόληση με την πολιτική αποτελεί λειτούργημα και όχι πηγή «κονόμας» για τα λαμόγια !
Στη ζωή μου εμφορούμαι από ένα και μόνο ΔΟΓΜΑ : Όποιος έχει διαφορετική άποψη για την
πολιτική σίγουρα είναι ΛΑΜΟΓΙΟ ….. Και επειδή περίσσεψαν και κυριάρχησαν οι οπαδοί αυτής της άποψης,
Να ποιο είναι το κατάντημα της χώρας ! Χρεοκοπία και ΚΑΤΟΧΗ !
Τα ποικιλόμορφα λαμόγια την αλυσόδεσαν για μια δεκαετία τουλάχιστον .
Παρέμεινα πάντοτε πιστός στο γνωστικό μου αντικείμενο και η διαδρομή μου είναι πολύ γνωστή σε αυτό τον τόπο.
Περίμενα αυτές τις μέρες την κατάθεση ΙΔΕΩΝ από τους λαμπρούς νέους . Καθυστερούν πολύ και για αυτό συνεχίζω με τις γεροντικές παλαβομάρες μου…
Όποιος έχει διαφορετική άποψη έχει και την ευχέρεια και κάθε δικαίωμα να την παραθέσει ελεύθερα και χωρίς λογοκρισία….
Διάλογο και όχι ύβρεις. Εξ άλλου η λέξη λαμόγιο είναι ίδιον μέχρι «τούδε προνομιούχων και διαπλεκομένων ». Προς τι λοιπόν ο ψόγος; Γιατί κανιβαλίζονται στο άκουσμά της ;
Συνεχέζεται
Συνέχεια από το προηγούμενο.
Εγώ πάντως συνεχίζω. Και όσο καιρό ακόμα θα «νοώ και αναπνέω», θα εξακολουθώ να το πράττω με παρρησία :
Είναι λοιπόν αδήριτη η αναγκαιότητα για την άμεση στροφή του αγροτικού τομέα προς τη
ζωική παραγωγή και στις μεγάλες δυνατότητές της να καλύψει τις ανάγκες της χώρας σε ζωοκομικά προϊόντα αλλά και πολλοί οι δισταγμούς και οι επιφυλάξεις για τις διθυραμβικές διακηρύξεις επωνύμων και ανωνύμων για αυτό που σήμερα αποκαλούμε Β Ι Ο Λ Ο Γ Ι Κ H ΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ » ..στηριζόμενο αποκλειστικά στα ξύλινα πόδια των επιδοτήσεων.
Οι Βόρειοι Εταίροι μας, πριν ανακαλύψουν την βιολογική κτηνοτροφία είχαν εξασφαλίσει την επάρκεια τους σε συμβατικά προϊόντα με το να αναπτύξουν, να παγιώσουν και να ανεβάσουν στο απόγειο τους κλάδους pig industry, poultry industry, sheep industry, cow milk industry. Ζωοτεχνολογική, βιοτεχνολoγική, γενετική και βιομηχανική απογείωση πρώτα και μετά βιολογικά προϊόντα, για τα όσα γεμάτα και κατ επέκταση ευαίσθητα στομάχια.
Βιομηχανία χοiρων, βιομηχανία πουλερικών, βιομηχανία προβάτων- όχι τσελιγκάτα βιολογικων στην αρχή και μετά "βαριά βιομηχανία γκαρσονιών », για να μπορέσουμε έτσι να
«ζήσουμε τον μύθο μας», πάνω στον οποίο καλλιεργήσαμε την περίφημη «αυτοσυνειδησία της μοναδικότητας μας »
Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Αγροτών θα μπορούσαν να γίνουν μηχανισμοί πυροδότησης μιας νέας αναπτυξιακής και οργανωτικής αντίληψης με την καταρχήν Πιλοτική δημιουργία σύγχρονων και βιώσιμων κτηνοτροφικών μονάδων , μοντέρνων γεωργικών εκμεταλλεύσεων, Πιλοτική επίσης ίδρυση ομάδων παραγωγών με στοχευμένους οργα νωτικούς και παραγωγικούς στόχους για να ακολουθήσει μετά η ευρύτερη συνεργασία υπό μορφή συνομοσπονδιών αυστηρά κλαδικών Ομάδων Παραγωγών ή πραγματικών Συνεταιρισμών
ΕΑΝ και ΟΤΑΝ μια τέτοια οργανωτική και λειτουργική δομή πάρει σάρκα και οστά αναπόφευκτα το επόμενο βήμα θα είναι η συνένωση αυτών των παραγωγικών ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ σε συνδικαλιστικούς φορείς .
Για όλους τους κλάδους της ζωικής παραγωγής η ίδρυση των ΚΕΑ πρέπει να αποτελέσει το πρώτο και κύριο μέλημα για κάθε κίνηση προς τα εμπρός…. Η περαιτέρω παράθεση απόψεων και προτάσεων ανήκει στη σφαίρα της διαβούλευσης μέσω της οποίας θα αναδυθούν θαυμάσιες προτάσεις . Είναι απαράδεκτο για την έγκριση μιας πτηνοτροφικής μονάδας15.000 πουλιών ή μια μονάδας 150 προβάτων να δαπανά ο νέος αγρότης 10-15.000 ευρώ,
χωρίς φυσικά να συνυπολογίζεται η υπερδιόγκωση του κόστους των προκατασκευασμένων σταβλικών εγκαταστάσεων υπέρ του αόρατου αντιπροσώπου, που κατά τύχη είναι ο ίδιος ο « εξειδικευμένος »
μελετητής. Και εδώ η απροκάλυπτη «προώθηση» του «εξειδικευμένου» μελετητή, από τους αρμόδιους του υπουργείου που θα εγκρίνουν την επένδυση, είναι σκανδαλώδης . Για παράδειγμα στους Νομούς Άρτας και Πρέβεζας δεν μπορεί να ξεφύγει κανένας από αυτό το σύστημα της πατρωνίας, της ασύδοτης και της ληστρικής εκμετάλλευσης των αγροτών. Ειδικότερα τώρα με την υποχρεωτική
απομάκρυνση των μονάδων από τους αγροτικούς οικισμούς αυτή η υπερεκμετάλλευση γίνεται πιο ΛΗΣΤΡΙΚΗ διότι έχουν δημιουργηθεί κλειστά κυκλώματα στα οποία δεν μπορεί να υπεισέλθει τρίτος. Και αν κάποιος καταφέρει να «εισβάλει» στο κύκλωμα θα χρειαστεί διπλάσιο έως τετραπλάσιο χρόνο προκειμένου να πάρει τις απαιτούμενες προεγκρίσεις και εγκρίσεις. Και το αποτέλεσμα ένα και μοναδικό: όλοι οι ενδιαφερόμενοι παραγωγοί αναγκάζονται να επιλέγουν τα διαπλεκόμενα γραφεία λόγω της «ατσιδοσύνης και της γρηγοράδας » των .
Β. Γ
ΕΜΕΙΣ ΩΣ BLOG ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ Δ.Δ.ΡΩΜΙΑΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ,ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΗΚΟΥΝ, ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΑΜΕΣΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Tην Τετάρτη 5 Μαίου θα γίνει στην Φιλιππιάδα συγκέντρωση των μελών της ΤΟ ΠΑΣΟΚ για το θέμα που έχει προκύψει με την ονομασία του Δήμου.
Την ίδια μέρα στην Αθήνα ο Σύλλογος Φιλιππιαδιωτών Αθήνας συνεδριάζει γι αυτό το θέμα.
ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗ ΘΛΙΨΗ ΤΗΣ ΝΟΜΕΚΛΑΤΟΥΡΑΣ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΤΕΘΛΗΜΕΝΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ.
Αφού λοιπόν δεν έχει καμία ελπίδα να διασωθεί όταν θα γίνουν εκλογές, ας κυβερνήσει τα τριάμισι χρόνια που έχει μπροστά του με την αψηφισιά του πολιτικά μελλοθάνατου. Ας μην αναλωθεί σε ανάξια λόγου τερτίπια και σαχλές επικοινωνιακές κινήσεις, που (δήθεν) στόχο θα έχουν να τον κρατήσουν μέσα στο παιχνίδι. Δεν θα μείνει και το ξέρει βαθιά μέσα του. Ας του λένε οι γύρω του ότι όλα παίζονται στην πολιτική. Αυτό που μας συμβαίνει, απλώς δεν παίζεται. Μαζί με τους μισθούς, τα επιδόματα και τις συλλογικές συμβάσεις που θα εξαϋλωθούν, θα κονιορτοποιηθεί και ο ίδιος ο Γιώργος.
Ας εφαρμόσει λοιπόν την μεταρρυθμιστική πολιτική που έχει στο μυαλό του, χωρίς να νιώθει καμιά δέσμευση επανεκλογής του. Ας διορθώσει όσο πιο πολλά στραβά μπορεί σ’ αυτή τη χώρα, ας τη βάλει σ’ έναν δρόμο που μέσα από τις σημερινές στάχτες θα μας οδηγήσει κάπου καλύτερα στο μέλλον. Ας μάθει τους Έλληνες να μην φοροκλέβουν, ας μειώσει τους βουλευτές, ας υποχρεώσει τους δημοσίους υπαλλήλους να δουλεύουν, ας μειώσει το υδροκέφαλο κράτος, ας συγκρουστεί με την γραφειοκρατία, ας διευκολύνει την επιχειρηματικότητα, ας βάλει κανόνες στα διαπλεκόμενα. Καμένος για καμένος είναι, τι έχει να χάσει; Και αν με ρωτήσετε πως ξέρω ότι η πολιτική τού μυαλού του είναι η σωστή, θα απαντήσω ότι δεν το ξέρω. Επειδή όμως, στη ρημαγμένη χώρα μας υπάρχουν σήμερα τόσες πολιτικές συνταγές όσοι είναι οι κάτοικοι της, δεν υπάρχει καμιά ελπίδα κοινά αποδεκτής πολιτικής πλατφόρμας.
Αν θαχει αποτέλεσμα ,θα φανεί.
Ποιο;
Για να καταφέρει ο Δήμαρχος ναχει απαρτία αύριο στο Δημοτικό συμβούλιο θα υπάρχει πριν την συνεδρίαση μπουφές με καφέ και διάφορα μπινελίκια.Επίσης θα πουν όλοι μαζί δυο-τρία τραγούδια (Καρδιά παραπονιάρα,Πρώτο Φθινόπωρο,Μέσα στα νερά της λίμνης)
Κοιτάξτε σαν πρωτοβουλία καλή είναι
και μπράβο είναι ευρηματικός ο τρόπος
αλλά δεν ξέρω ρε παιδί μου...
Όταν στην αρχή της κούρσας, δημοσιεύονται υποστηρίξεις, πιστέψτε με είναι για να "καούν" τα πρόσωπα. Κάηκε και ο Μιχάλης λοιπόν, μετά τον Τάκη και τον Γιώργο. Κατά τα άλλα το όνομα είναι επουσιώδες και πρέπει να συζητήσουμε για την ουσία!
Γιώργο (Ζάψα), σε πολιτικό αισθητήριο σε ξεπέρασε και ο (τέρμα τα ύψη και τα βάθη) Αλέξανδρος.
Κα Ρούλα Χρήστου.
Όταν προτείνεται αλλαγή σε κάτι πρέπει να υπάρχουν ισχυρά επιχειρήματα.
Στο σχόλιό σας με τίτλο "Είναι επουσιώδες το όνομα" δεν είδα κανένα.
Αφού λοιπόν είναι επουσιώδες ποιός και γιατί το άλλαξε;
(Β.Γ.)
Η ιστορία μου θυμίζει το βρέφος και τον Σολομώντα.Αφού δεν μπορεί είναι δικό μου ας μην είναι κανενός.Εντελώς επουσιώδες αν το καλοσκεφτείς. Το πρόβλημα είναι η υπογεννητικότητα.
Λύσαξε η πεθερά να αλλάξει το όνομα. Και ο γαμπρός ατάραχος, το όνομα είναι επουσιώδες αρκεί που το παιδί κατουράει όρθιο (και θα πάρει το όνομα του πατέρα μου).
Λοιπόν έχουμε και λέμε.
Πλατεία - ποδήλατο - αγκαλίτσες.
Γειά σου ρε Μιλτιάδη με τα ωραία σου.
Βάλε ρε σύ και μια λεζάντα.
"Δήμος Ζηρού"
να γίνουν πιό ρομαντικά τα πράγματα.
Ξέρετε ότι υπάρχει Δήμος Παμβώτιδας. Ο οποίος βέβαια θέλει να μην ενταχθεί στο ενιαίο δήμο του λεκανοπεδίου. Ο δήμος καταργείται και ενσωματώνεται στον Δήμο Ιωαννίνων. Άν και το όνομα είναι επουσιώδες και η Παμβώτις (η λίμνη ντε) έχει ιστορία, άσε δε που ενώνει και όλους τους Έλληνες εναντίον του τύρρανου που μας έπνιξε την καλύτερη κοπέλλα (την Φροσύνη λέμε), κανείς δεν σκέφτηκε να ονομάσει το νέο Δήμο "Δήμο Παμβώτιδας". Πολύ δεξιοί εκεί στα γιαννένα μωρέ παιδί μου, συνεχώς παραβλέπουν τα ουσιώδη.
Μια μικρή επισήμανση.΄Ο δήμος δεν είναι "ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ" αλλά "ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΙΩΤΩΝ".Οι πολίτες συγκροτούν τον Δήμο, από καταβολής κόσμου, και όχι τα πλατάνια. Από εδώ και πέρα "ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΙΩΤΩΝ".
ΕΘΝΙΚΟΣ ΖΗΡΟΥ!
ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ!
Το ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ στον Ζηρό.
Ανάμεσα στο Κ.Π.Ε. και στο Αναψυκτήριο.
Το απόγευμα προσωπική εργασία να καθαρίζουν τα λύματα.
Όπως πάντα με την σειρά.
Πρώτα τα κτήρια μετά οι υποδομές.
Ρε συ Ρούλα, αυτοί δεν μπορούν να κάνουν ένα Δημοτικό Συμβούλιο θα διεκδικήσουν την Στεφάνη; Αλλά πάλι δεν το κατάλαβα. Είναι πολλά τα θέματα για αυτό κολλάνε στο όνομα; Στα κάγκελα είναι κολλημένα τα μυαλά, όχι στο όνομα.
Την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΛΙΤΩΝ. Ένα χρόνο τώρα έχει απορροφήσει το ενδιαφέρον των Δημοτικών Συμβούλων και των βουλευτών με το επουσιώδες (γροθιά στο στομάχι για να μην ξεχνιώμαστε) θέμα του ύψους. Και εκεί έπρεπε να στρέψουμε την προσοχή στις άπειρες μελέτες για την ανάπτυξη.
Τι συζητήσεις και τι Αναπτυξιακά συνέδρια ζήτησαν για το ΓΠΣ. Έτρεχε το Δημοτικό Συμβούλιο από συνεδρίαση σε συνεδρίαση για να βγάλει άκρη. Που να βρεθεί χρόνος για Καλλικράτες και ονόματα.
MIA KAIΝΟΥΡΓΙΑ ΜΈΡΑ σήμερα,
αντι ΚΑΛΗ-ΜΕΡΑ....
Αν η κυβέρνηση δεν δώσει πρώτη το στίγµα της δεν μπορεί να μας σώσει ούτε η ομοψυχία,
ούτε η επίκληση του πατριωτισμού, παλαιού ή νέου.
Και αν ακόμα περιορίσει τον αριθμο των βουλευτών στους διακόσιους
Ακόμα και αν μειώσει τις αποδοχές των εθνοπατέρων στο μισό,
Το ζητούμενο θα παραμένει ένα και μοναδικό.
Εαν δηλαδή μπορεί η κυβέρνηση να συλλάβει ένα κατάλληλο μοντέλο ανάπτυξης που θα το παροχετεύσει στην ελληνική κοινωνία
Ωστε να διαμορφωθεί το κυρίαρχο λαϊκό αίσθημα υπερ της αναδιάταξης του διοκητικού και παραγωγικού ιστού της χώρας,
Αν δεν πεισθεί η ίδια ότι
καταρρέουσα Ελλάδα δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα συνετής και ηθικής διαχείρησης της πολιτικής, αλλά πρόβλημα πρωτίστως δομικό,
Αν δεν πειστούμε άπαντες οτι
η διαφθορά, οι μίζες και διαπλοκή κα η διασπάθηση του ελληνικού πλούτου είναι αποτέλεσμα
και όχι αιτία του στρεβλού μοντέλου ανάπτυξης,
Τότε μόνο δεινά και περιπέτειες πολλές να... αναμένουμε.
Εντάξει, να αλλάξουμε τις δομές αλλά ας κοπεί και κανένας κ---ς.
Άνοιγμα λογαριασμών - όχι μόνο στην Ελλάδα - και δημεύσεις περιουσιών.
Έχουμε δικαίωμα να το απαιτήσουμε γιατί τέτοιο πράγμα δεν ξανάγινε.
Όταν τίθεται ένα θέμα πρέπει να παίρνουμε θέση και όχι να στέλνουμε την μπάλα στην κερκίδα.
Έτσι τελειώνουν τα θέματα και δεν ανυκλώνονται.
ΝΑΙ Ή ΟΧΙ στο όνομα και γιατί.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΜΑΣ.
Τα άλλα είναι υπεκφυγές.
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ,
ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΙΩΤΩΝ...
ΕΝΩΝΕΙ,
ΔΕΝ ΔΙΧΑΖΕΙ.
ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΤΟΠΙΚΙΣΤΕΣ.
ΟΣΑ "ΝΑΙ"
ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΤΕ
ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΖΑΤΑΛΟΓΟ ΤΩΝ ΝΑΙ
ΣΤΟ ΧΕΡΙ.
"ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΉ ΣΑΣ ΠΟΛΗ"
ΑΛΛΑ ΜΗ ΕΠΟΥΣΙΩΔΗ ΘΕΜΑΤΑ:
ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΝΑ ΕΧΟΥΝ "ΔΙΚΑΙΩΜΑ" ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΟΝΤΟΥΣ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΔΙΟΡΙΣΘΕΝΤΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΜΗ "ΕΥΓΕΝΙΚΕΣ" ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ (ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΕ - ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ) ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ΄
ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΑΥΡΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΚ ΒΑΘΡΩΝ ΤΟ ΠΑΡΑ-ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΝΑ ΑΦΕΘΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΜΕΣΑ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΑΜΕ. ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.
ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ.
ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΤΟΝ κο ΚΑΤΡΑΧΟΥΡΑ. ΠΟΥ ΣΠΕΥΔΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΩΣ "ΕΜΠΕΙΡΟΣ". (ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ;)
ΥΓ.
Ο ΔΑΙΜΩΝ
ΑΛΛΑ ΕΠΟΥΣΙΩΔΗ ΘΕΜΑΤΑ
ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΕΝΑ ΜΗ.
Κάνεις λάθος φιλαράκο.
Μέσα σε ένα τέτοιο καταρρέον οικονομικό περιβάλλον όλα είναι μουντά και μαύρα...
Ολα ΖΗΡΟΣ θα γίνουν !
ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΟΥΣΙΩΔΕΣ.
ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΙΤΑ Ο κυρ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΤΟΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΚΑΝΕ Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ. ΘΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ;
ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΜΑΣ ΜΕΙΝΕΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.
ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΑΔΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΩΝ;
ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΞΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΣΤΟ
ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ;
ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΑΠΛΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ;
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΤΕΘΕΙ;
Έχω ένα απλό ερώτημα,
Η Φιλιππιάδα ανήκει στον Ζηρό ή ο Ζηρός στην Φιλιππιάδα (και σε μερικούς ακόμη);
ΕΧΟΥΜΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΜΕ ΟΥΜΠΑΛΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΥΦΙΣΤΣΝΤΑΙ ΟΙ
ΥΠΟΥΡΓΟΙ !
"ΚΑΘΕΙΣ με τον πόνο του και κάποιοι υπουργοί με τον «Καλλικράτη». Ούτε ένας ούτε δύο, αλλά τέσσερις υπουργοί της κυβέρνησης αυτής είναι Ληξουριώτες.
Πρόκειται για τη Λούκα Κατσέλη, τη Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, τον Ανδρέα Λοβέρδο και τον Παύλο Γερουλάνο (στις φωτογραφίες κάτω). Ωστόσο, η κυβερνητική υπερ-εκπροσώπηση δεν διέσωσε αυτοδιοικητικά το Ληξούρι. Η τοπική αρχή καταργήθηκε και ενσωματώθηκε στον Δήμο Αργοστολίου. Με δεδομένη την ιστορική αντιπαλότητα ΛηξουρίουΑργοστολίου πρόκειται- τουλάχιστον!- για τοπικό όνειδος. Υπενθυμίζω ότι το άγαλμα του Ανδρέα Λασκαράτου στο Ληξούρι είναι έτσι τοποθετημένο, ώστε να έχει στραμμένα τα νώτα του στο Αργοστόλι!
ΜΕ υποκινητή τον Γερουλάνο, οι τέσσερις επιχείρησαν να κινηθούν και να προκαλέσουν ένα ενδοκυβερνητικό κίνημα. Κάτι σαν τη «συμμορία των τεσσάρων» που άφησε εποχή στην κινεζική πολιτική. Οι κινήσεις τους όμως δεν είχαν ιδιαίτερο αντίκτυπο. Ο μεν υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης τους αντιμετώπισε με ειρωνική κατανόηση. «Σας καταλαβαίνω», τους είπε, «διότι το επώνυμο της γιαγιάς μου είναι Κουνάδη ». Πρόκειται για γνωστό ληξουριώτικο επώνυμο. Αλλά ώς εκεί. Ο θυμόσοφος Δημήτρης Ρέππας, πάλι, τους συνέστησε να δείξουν στωικότητα: «Δεν λέτε καλά που έμεινε ο δήμος στην Ελλάδα...», τους είπε."
ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ...σήμερα στα ΝΕΑ
ΑΛΛΟ ΕΠΟΥΣΙΩΔΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ:
ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΑΔΕΛΦΕ ΤΟ ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΥΓΕΙΑ!
ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ ΙΣΧΝΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑΝ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ!
Ο βολευτής αρνήθηκε ότι έχει σχέση με το όνομα. Γιατί λοιπόν του τα μεγαλώνεις αδίκως. Άν τα είχε δεν θα έλεγε ότι ναι ήταν δική μου εισήγηση;
Αποφράδα ημέρα...
ΜΟΙΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΑΒΟΥΛΟΙ
Η Ελλάδα έχει την ατυχία να μην έχει ούτε ηγέτη, ούτε στελέχη, ούτε οικονομικούς παράγοντες, που να μπορούν να κάνουν και να διαχειριστούν μια τέτοια κίνηση, που απαιτεί θράσος, γενναιότητα, οικονομική ευελιξία καθόλου δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας και, κυρίως, διεθνή στηρίγματα.
Τίποτε απ' όλα αυτά δεν έχει η Ελλάδα. Αντιθέτως, έχει στρατιές ρουσφετολογικά αργόμισθων, που όχι μόνο τρώνε τα σπλάχνα της οικονομίας, αλλά και κάθε προόδου.
Εχει στρατιές από κλέφτες και φοροφυγάδες στον ιδιωτικό τομέα, που συσσωρεύουν πλούτο, ενώ στερούν πλούτο από το δημόσιο ταμείο, χάριν του οποίου σιτίζονται.
Εχει στρατιές από αργοκίνητους μηχανισμούς, εργάτες και υπαλλήλους, που ροκανίζουν το δημόσιο χρήμα και εμποδίζουν κάθε εξέλιξη.
Εχει στρατιές από εξουσιαστές στους δήμους, τις κοινότητες, τις νομαρχίες, τις περιφέρειες και στη Βουλή, που όχι μόνο σπαταλάνε χρόνο, χρήμα, ιδέες, ανθρώπους για τα μικροσυμφέροντά τους, αλλά χειρίζονται το δημόσιο χρήμα λες και το βρήκαν στο δρόμο.
Η χρεοκοπία της χώρας δεν είναι το κατώτερο στάδιο, όπως θέλει να λέει ο πρωθυπουργός. Το κατώτερο στάδιο είναι η ηθική χρεοκοπία της χώρας, που έχει ήδη συντελεστεί. Και στην οποία συμμετέχει και ο πρωθυπουργός εδώ και 35 χρόνια.
Αυτή η ηθική χρεοκοπία είναι που θα εμποδίσει και τώρα τη χώρα να πάρει ανάσα, όσα δισ. και αν της δανείσουν οι διεθνείς τοκογλύφοι. Μέχρι να χρεοκοπήσει πλήρως κλαίγοντας.
Θα αρκούσε οι φοροφυγάδες να πληρώσουν τους φόρ
Ε, λοιπόν δεν παίζεστε.
Γιατί δεν ακούτε τον αρχηγό Αντώνη.
Η χώρα δεν έχει πρόβλημα δομής και ηθικής χρεωοκοπίας.
Έχει απλώς ένα σοβαρό πρόβλημα δανεισμού. Πρόβλημα που η κυβέρνηση του αρχηγού με μπροστάρη τον ανεκδιήγητο κωστάκη το χειριζόταν με απόλυτη επιτυχία τα τελευταία έξη χρόνια.
Μην επιτίθεστε στον βουλευτή. Ότι και να γινόταν σε αυτόν δεν θα τα ρίχναμε; Ο άνθρωπος θέλοντας να τονίσει τα ουσιώδη ζητήματα του Καλλικράτη είχε οργώσει τους τελευταίους μήνες την "ύπαιθρο χώρα" και είχε συνδιαλλαγεί με τους πολίτες εκθέτοντας τις απόψεις του και καταγράφοντας τις δικές τους. Άσε που μετά είχε και homework για να προχωρήσει στην σύνθεση. Απλώς την τελευταία στιγμή του κλείσαν εκείνο το ραντεβού με το ΥΠΕΧΩΔΕ και πήγε ο άνθρωπος να δεί τι γίνεται με τα ύψη. Έτσι δεν είχε το χρόνο να καταθέσει τις επεξεργασμένες απόψεις του στον Ραγκούση. Από την άλλη μεριά η πεθερά του Ραγκούση είχε επισκεφθεί σε μια εκδρομή της τον Ζηρό και μόνο αυτόν, ούτε Υδραγωγείο, ούτε Ωρράον, ούτε τις πηγές του Λούρου. Δεν κοιμήθηκε καν στην Φιλιππιάδα αλλά στο ανακαινισμένο ΚΠΕ. Του έγινε τσιμπούρι του Γιάννη, ξέρετε τώρα τις πεθερές, του είπε κιόλας ότι δεν έχει σημασία το όνομα παιδί μου κάνε εμένα το χατήρι τώρα στα γεράματα, δεν είχε και αυτός καμιά άλλη πρόταση στα χέρια, ο δήμαρχος είχε καθυστέρηση γιατί του έσπασε του ανθρώπου το λάστιχο στον δρόμο και καθυστέρησε, είχε και το ΔΝΤ πάνω απ' το κεφάλι του να τον ρωτά γιατί ο δήμος δίνει προεκλογικά 300.000 ευρώ για ασφαλτοστρώσεις, λέει δεν πάει στο διάολο, ωραίο όνομα είναι, ωραία και η λίμνη άσε που είναι και επουσιώδες ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ και τελείωσε. Έτσι έγιναν τα πράγματα. Επουσιωδώς.
Ά ξέχασα να σας πώ ότι ο βουλευτής μαζί με το Δημοτικό Συμβούλιο είχαν και άλλο ουσιώδες θέμα να λύσουν, το ΓΠΣ του δήμου Φιλιππιάδας, συγνώμη Ζηρού. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χρόνο κατανάλωσαν να διαβάσουν την μελέτη και να ενημερώσουν τους πολίτες σε όλα τα χωριά τους τελευταίους τρείς μήνες. Που χρόνος για τα επουσιώδη, ονόματα και άλλες αηδίες.
Ανεμοδούρηδες. Την μια θέλετε να βάλετε πινακίδες στον Ζηρό για να προστατέψετε τάχα μου τους ψαράδες, ενώ ο στόχος σας είναι να διασύρετε την περιοχή.
Την άλλη βγάζετε φωτογραφίες και video και τι ωραία είναι στο Ζηρό κ.λπ. και στο τέλος δεν σας αρέσει το όνομα. Ου να μου χαθείτε.
Κοιμάστε. Άν είχατε παλέψει να μπεί και ο Δήμος Λούρου τώρα δεν θα υπήρχε θέμα. Θα τον λέγαμε Δήμος Λούρου με πρωτεύσουσα την Φιλιππιάδα, και όλα θα ήταν μια χαρά.
ΑΠΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΑΚΑΣ.
ΤΟΣΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΑΠΟ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!
ΤΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ?
ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ .
ΗΤΑΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΩΡΓΗ!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΙΚΑΝΟ ΑΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΖΑΨΑ)!! ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΣΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ!
ΑΛΜΠΑΝΙΔΕΣ....
Γιατί είναι ουσιώδες το θέμα του ονόματος;
Ένα από τα θέματα που κρύβονται πίσω από το θέμα του ονόματος είναι και οι διαδικασίες λήψης απόφασης.
Άν δεχθούμε ότι άλλοι, μέσα από διαδικασίες που ακόμη και οι ίδιοι αρνούνται ότι υπήρξαν, έχουν τον δικαίωμα χωρίς καν να μας ρωτήσουν, να μας απονείμουν το όνομα που αυτοί και μόνον αυτοί κρίνουν κατάλληλο, τότε ποιό είναι το επόμενο που θα αποδεχθούμε;
Είναι θέμα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ και ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗΣ να προασπίσουμε το δικαίωμά μας να ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ για το όνομα.
Και αυτό είναι πολύ ουσιώδες θέμα.
Και είναι ουσιώδες γιατί στην πραγματικότητα η αποφυγή οποιασδήποτε συζήτησης υποκρύπτει ετσιθελισμό και ένα αγοραίο τσαμπουκά του τύπου θα γίνω αυτό που κρίνω εγώ και αν σας αρέσει. Είτε αυτό αφορά στον βουλευτή - ο οποίος (πιθανόν δικαίως) αρνείται κάθε ανάμιξη - είτε οποιονδήποτε άλλο.
Η συζήτηση για το όνομα αναδεικνύει και μια άλλη κακοδαιμονία αυτού του τόπου.
Δεν συζητάμε.
Δεν συζητήσαμε για το ύψος,
Δεν συζητήσαμε για το ΓΠΣ,
Δεν συζητήσαμε για τον Καλλικράτη,
Δεν συζητήσαμε για την Ανάπτυξη
Λες και δεν υπάρχουν ζωντανές δυνάμεις σε αυτή την πόλη που μπορούν να έχουν άποψη και να βοηθήσουν.
Υποκρύπτει και αυτό ένα τεράστιο πρόβλημα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ και ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ. Όλα συζητούνται σε κλειστούς κύκλους.
Το πόσο αντιπαραγωγικό είναι αυτό αποδεικνύεται και από το θέμα του ονόματος.
ΟΛΟΙ ΚΑΜΩΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ!
Υπήρξε ποτέ πρόταση από τον Δήμο και τους φορείς προς την κεντρική κυβέρνηση όχι για το όνομα αλλά για την ίδια την ουσία του Καλλικράτη;
Το θέμα του ονόματος ΩΣ ΠΑΡΕΠΙΜΠΤΟΝ θέμα της νέας διοικητικης διάρθρωσης της χώρας θα έπρεπε να έχει συζητηθεί ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ. Μια συζήτηση που δεν έγινε ποτέ!
Και τότε θα κρίναμε με επιχειρήματα αν είναι ωραίο το όνομα, τι θέλουμε να σηματοδοτήσει το όνομα κ.λπ. Μια τέτοια συζήτηση θα προωθούσε την ενότητα και θα έθετε προοπτικές. Μια τέτοια συζήτηση είναι που έχουμε ανάγκη και που διεκδικούμε. ΟΥΣΙΩΔΩΣ.
ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΑ(!?)
Η πολιτική ευθύνη της μη διενέργειας της συζήτησης και της στροφής της συζήτησης αποκλειστικά στο θέμα του ονόματος ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ.
Αυτό δεν είναι επουσιώδες ζήτημα.
Γιατί αποκαλύπτει την συμπεριφορά ενός πολιτικού προσωπικού που δεν συζητά με τους πολίτες, που αρέσκεται στην καμαρίλα και την πίσω από τις κουρτίνες αλληλοϋποστήριξη, ενός προσωπικού η θητεία του οποίου έληξε ήδη.
Άν δεν αλλάξει το πολιτικό προσωπικό και η νοοτροπία που το διακατέχει δεν πρόκειται να βρούμε λύση στα προβλήματά μας.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΗΜΕΡΑ.
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.
(Β.Γ.)
Πότε ειπώθηκε ότι ο Ζηρός είναι άνθρακας και ότι δεν είναι διαμάντι για την περιοχή;
Ειπώθηκε ποτέ ότι ο Αη Γιώργης, οι πηγές, το Ρωμαικό Υδραγωγείο, είναι άνθρακας;
Ειπώθηκε ποτέ ότι στο σπήλαιο στο Ασπροχάλικο είναι άνθρακας;
Ειπώθηκε ποτέ ότι το Ωρράων και το κάστρο των Ρωγών είναι άνθρακας;
Ειπώθηκε ποτέ ότι ο Λούρος, πλωτός ή όχι, είναι άνθρακας;
Για να είμαστε προοδευτικοί πρέπει να αποδεχθούμε, χωρίς συζήτηση, τις επιβαλλόμενες από φαντάσματα απόψεις;
Άν δεν θέλετε να ξαναδιαβάσετε τον ταξιδιωτικό οδηγό έτους 2020 και το τέλος της μικρής μας πόλης ακούστε τουλάχιστον λίγο Μελίνα.
Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι λόγω του ότι θα πρέπει να κινητοποιήσουμε όλες μας τις δυνάμεις, είμαστε υποχρεωμένοι να σιωπήσουμε για τα κακώς κείμενα.
Το ακριβώς αντίθετο.
Στο θέμα του ονόματος ο καθένας μπορεί να κατηγορήσει όλους τους άλλους για οτιδήποτε. Υπάρχει ο χρόνος για οποιονδήποτε θέλει να "εκμεταλευθεί" το ζήτημα.
Ας κάνει ο καθένας ότι νομίζει. Ο μόνος τρόπος όμως για να ανατραπεί η κατάσταση είναι να υπάρξουν ΟΜΟΦΩΝΕΣ αποφάσεις από όλους τους φορείς και ένα ΕΝΙΑΙΟ κείμενο που θα υπογραφεί από όλους τους Φιλιππιαδιώτες είτε μένουν στην Φιλιππιάδα, είτε στην Αθήνα, είτε οπουδήποτε αλλού.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
MHN ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΠΑΣΤΕ ΠΟΥ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ (ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ) ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΧΡΕΩΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΓΥΡΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ !
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΗΜΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ
ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ Ο ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ.
ΕΣΕΙΣ ΟΙ (ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ) ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑ
ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.
ΟΧΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ο ΧΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΡΗΜΗΝ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ
Ο ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ .
ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΑΤΕ
ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΤΩΝ 11.50
ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΣΤΕ ΛΙΓΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΛΙΓΟΙ!!!!
Το Ανώι, ο Αη Γιώργης και η Στριβίνα στον Ζηρό πήγαιναν να αγοράσουν προμήθειες ήδη από το 1800!
Αντιγράφω από το blog του Συλλόγου Φιλιππιαδιωτών:
Το σημαντικότερο από όλα είναι ότι μετά από επικοινωνία με το υπουργείο ΟΥΔΕΙΣ έδειξε να γνωρίζει κατά που πέφτει η Φιλιππιάδα.
Μας είπαν μετά βεβαιότητας ότι ο υπουργός δεν ασχολήθηκε καθόλου με το θέμα παρά μόνο μετά από παρέμβαση βουλευτή.
Θα πρέπει ο ίδιος να το ξεκαθαρίσει. Αν και δεν νομίζουμε ότι θα πει την αλήθεια εδώ που έχει φτάσει η κατάσταση.
Σημειώνω το τελευταίο:
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Αυτό και αν είναι κατάντια!
Ας διαβάσουμε κι ας ξαναδιαβάσουμε το σχόλιο του (Β.Γ.)...
Πόσο πιο καθαρά να τα πει κανείς;
Πόσο πιο εύγλωττα να προκύψουν οι απαντήσεις;
Ευτυχώς που υπάρχουν (ακόμα) κάποια καθαρά μυαλά, για "ν' ανοίγουν δρόμους"...
Όχι μόνο στην... Αλβανία, αλλά και στην πάτρια γη...
Αν μερικοί δεν μπορούν να φωτισθούν ούτε έτσι...
Αντιγράφω ξανά από το blog του Συλλόγου Φιλιππιαδιωτών:
Πρέπει οργανωμένα, πρώτα ο δήμος και μαζί του οι φορείς, τα κόμματα, οι σύλλογοι και όλοι οι πολίτες να πάρουν επίσημα θέση, να εκδώσουν ένα κοινό αίτημα και να ετοιμάσουν συγκεκριμένες ενέργειες.
Αν πιέσουμε όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε.
Προσυπογράφω.
Ο Δήμαρχος θα μείνει με τη ρετσινιά ότι επί Δημαρχίας του άλλαξε το όνομα.
Το ΠΑΣΟΚ θα μείνει με την ρετσινιά ότι δικός τους βουλευτής "φρόντισε" να ξεχαστεί η Φιλιππιάδα.
Οι περί άλλων τυρβάζοντες θα μείνουν με την ρετσινιά ότι δεν στήριξαν την προσπάθεια όταν έπρεπε.
Θα το αντέξουν;
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ.
Άλλη καθυστέρηση δεν παίρνει.
Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να γίνει αλλαγή του ονόματος του Δήμου Φιλιππιάδας!
Αντίθετα!
Ο Δήμος Φιλιππιάδας έχει όνομα και δε χρειάζεται ούτε "δοτά" ονόματα ούτε άφρονες νονούς!
Στόχος όλων πρέπει να είναι η προσπάθεια επίλυσης υπαρκτών προβλημάτων κι όχι η δημιουργία ανύπαρκτων νέων!
Να αποσυρθεί πάραυτα το όνομα που επιχειρήθηκε να επιβληθεί από "παραπολιτικούς" του παρασκηνίου και της τρισάθλιας καμαρίλας!
Είναι η μόνη υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει η (ανίκανη κατά τα άλλα) παραπολιτική παρασκηνιακή δραστηριότητα των γνωστών αγνώστων, που μόλις τα τρισάθλια έργα τους έρχονται στο φως της δημοσιότητας, σπεύδουν να κρυφτούν με τον πλέον άνανδρο τρόπο!
Η καταδίκη τους θα έρθει ακριβώς στην ώρα της, με συγκεκριμένο και οδυνηρό γι' αυτούς τρόπο!
Να είναι απολύτως βέβαιοι γι' αυτό!!!
KAΛΗΝΥΧΤΑ
ΖΗΡΙΩΤΕΣ
αντιγραφή από www.siatista.gr
Συνεδρίαση Συντονιστικής Επιτροπής Δήμου Σιάτιστας για τον Καλλικράτη
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ
Τη δυναμική κλιμάκωση των κινητοποιήσεων και τον προγραμματισμό επαφών και παραστάσεων με αρμόδιους φορείς της Κυβέρνησης τις επόμενες ημέρες, αποφάσισε, στη σημερινή της συνεδρίαση η Συντονιστική Επιτροπή του Δήμου Σιάτιστας, που συστάθηκε κατά τη χθεσινή έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, αποτελούμενη από το Δήμαρχο Σιάτιστας και τους αρχηγούς των συνδυασμών, μετά την ανακοίνωση του σχεδίου Καλλικράτης από τον Υπουργό Εσωτερικών που ορίζεται ο Δήμος Βοϊου με έδρα τη Νεάπολη.
Η Συντονιστική Επιτροπή αποφάσισε να προγραμματίσει μία σειρά επαφών με τους Βουλευτές του Νομού, τον Πρόεδρο της Βουλής και τον Υπουργό Εσωτερικών τις αμέσως επόμενες ημέρες, ενώ θα παραστεί δυναμικά και στο συνέδριο της ΚΕΔΚΕ τη Δευτέρα 3 Μαϊου και στο συνέδριο της ΤΕΔΚ Ν. Κοζάνης σήμερα το μεσημέρι.
Όσον αφορά τις κινητοποιήσεις, θα συνεχιστούν με αποκλεισμό της Εγνατίας Οδού στον Κόμβο της Μπάρας σήμερα Παρασκευή 30 Απριλίου 2010 και ώρα 6:00μ.μ.
Λόγω του εορτασμού της Εργατικής Πρωτομαγιάς και της μαζικής εξόδου του κόσμου, οι Σιατιστινοί δεν θα αποκλείσουν την Εγνατία Οδό το Σαββατοκύριακο 1 και 2 Μαϊου. Σε αναμονή των εξελίξεων τη Δευτέρα 3 Μαϊου με την παρουσία της Συντονιστικής Επιτροπής στο συνέδριο της ΚΕΔΚΕ και της συνάντησής της με τον Υπουργό, η Επιτροπή θα συνεδριάσει μέσα στην επόμενη εβδομάδα και θα αποφασίσει ποιες θα είναι οι επόμενες ενέργειές της όσον αφορά τις κινητοποιήσεις της.
Παράλληλα, προγραμματίζεται για την επόμενη Παρασκευή 7 Μαϊου το πρωί πανσιατιστινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην περιοχή Μπάρα, παρουσία όλων των Σιατιστινών της Ελλάδας, αλλά και του εξωτερικού.
Καποιοι πρεπει επιτελους να πληρωσουν,και αυτοι δεν ειναι οι πολιτικοι μας.Εμεις ολοι πρεπει,που επιτρεψαμε να μας διαφεντευουν μικροι και αφρονες δηθεν αριστεροι,φωνασκουντες χωρις μετρο και γνωση.Λαμογεια του κερατα ,τους δαχτυλοδειχνουμε στη γειτονια μας ,στη δουλεια μας ,στο συνδικατο στον Δημο στην Νομαρχια στη Βουλη.
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΟ ΔΗΜΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΟΤΑ Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΚΑΙ Η ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ.
ΦΤΑΝΟΥΝ ΠΙΑ ΟΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΩΝ ΜΙΖΑΔΟΡΩΝ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΩΝ.
Το δικαιούται το σχόλιο ότι και να λέτε.
Από το πρωί οι περισσότερες λέξεις που γράφτηκαν στο blog είναι του Βησσάρη Γιωρσπύρου.
Για αλλη μια φορά τα κειμένά του δεικτικά,προβληματίζουν δεν προκαλούν.
Επιχειρήματα αρκετά.
Σταχυολογώ:
-Αφού λοιπόν είναι επουσιώδες ποιός και γιατί το άλλαξε;
-ΝΑΙ Ή ΟΧΙ στο όνομα και γιατί.
-Τι είναι και τι όχι επουσιώδες;
-Ο Δήμος Φιλιππιάδας έχει όνομα και δε χρειάζεται ούτε "δοτά" ονόματα ούτε άφρονες νονούς!
-Είναι θέμα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ και ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗΣ να προασπίσουμε το δικαίωμά μας να ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ για το όνομα.
-ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ.
Αυτό δεν είναι επουσιώδες ζήτημα.
-ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΗΜΕΡΑ.
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.
Συνυπογράφω
Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ
ΜΘΖΗΚΟΣ
Σε ευχαριστώ Μιλτιάδη. Μια μόνο σημείωση.
Το απόσπασμα:
Ο Δήμος Φιλιππιάδας δε χρειάζεται ούτε "δοτά" ονόματα ούτε άφρονες νονούς!
δεν είναι δικό μου.
Φυσικά το προσυπογράφω.
Ο ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ.
(Β.Γ.)
Ένα τέτοιο λαμόγιο ,
ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ, πρέπει να είναι και ο θρασύς και χυδαίος σημερινός σχολιαστής που μας γύρισε πίσω στην
αλήστου μνήμης ψηφοφορία της ΠΑΣΟΚ για την ανάδειξη υποψηφίου δημάρχου με πέντε υποψήφιους- όλους- από τον ίδιο χώρο σε μια περιοχή που εκλογική δύναμη του ΠΑΣΟΚ...
ακόμη και στις καλύτερες μέρες δεν ξεπερνά το 35 % !
Και ήταν φοβερά συγκινητικό να εισρέουν κατά δεκάδες οι νεοδημοκράτες για να υποστηρίξουν
δύοσυγκεκριμένους υοψήφιους - ένας
εξ αυτών ήταν ο Χήτας και δεν αποκλείεται ο δεύτερος να είναι
ο σημερινός ρυπαρός σχολιαστής!
Τόσο πολλοί αυτοί τόσο λίγοι εμείς!
Ποιος δεν θυμάται εκείνο το μαζικό τσουνάμι που εισέρευσε σε αυτό το
συνδυασμό της αναγέννησης ;
23 % !τηνπρώτη ΚΥΡΙΑΚΉ.. Ναι ! Αυτή ήταν η μαζικη λαϊκή συμμετοχή!!
Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που αυτοθαυμάζονται για εκείνο το
κατόρθωμά τους, για εκείνη ψηφοφορία φιάσκο που τους κατέστησε περίγελο στα μάτια των
δεξιών που έγλειφαν πατόκορφα προκειμένου να λάβουν μέρος στη
εκλογική διαδικασία!!
Αυτό το κατάντημα φαίνεται ότι νοστάλγησε οσχολιαστής και τώρα οδύρεται ...που "χάθηκε" εκείνη
η ιστορική τοπική οργάνωση και στη θέση της βρίσκεται η σημερινή που είναι τόσο φαύλη !
Αλήθεια , προς τι ο ψόγος;
Επειδή δεν θα επιτρέψει την επανάληψη παρόμοιο φιάσκου;
Φαινεται ότι πρέπει να το έχει
συνειδητοποίση οσχολιαστής.
Τότε ήταν η πρώτη και η τελευταία
φορά που είδε το όνομά του να φυγουράρει ως υποψήφιος δήμαρχος!
Τέτοιες ημέρες δόξης δεν είχε δει ούτε στον ύπνο του.
Δεν είναι δα, μικρό πράγμα !
ΥΓ...Για σκεφτείτε.
Αν είχε κερδίσει τις εκλογές ο χήτας,θα είχε αντιδήμάρχους σιγουρα
αυτούς τους συμβούλους που με ωήφισμά τους καλούσαν τον σημερινό Δήμαρχο να επιτρέψει αυτοστιγμής
στους αναμορφωτές της πόλης να χτίζουν στα 15,80 ,διότι εν εναντία περιπτώσει "θα πέρναν των
ματιών μαζίμε τα παιδιά τους"..
Τέτοια λαμόγια κυριάρχησαν την τελευταία εικοσαετία και χρεψκόπησαν την χώρα ....
Αυτοί οι άνθρωποι, έχουν αακόμα και σήμερα το θράσος να εκφέρουν δήμόσια πολιτικό λόγο.
Εύστοχη επισήμανση για τον Δήμαρχο και τους συμβούλους απο το blog του Συλλόγου Φιλιππιαδιωτών:
-Να τους υπενθυμίσουμε ότι δεν τους εξέλεξαν γειτονικοί δήμοι αλλά οι πολίτες του Δήμου Φιλιππιάδος...
Κοντεύει 11 στη Φιλιππιάδα
βράδυ.
Καμπερνέ κόκκινο είμαι τώρα τέσσερα ποτήρια.
Αντε να τα μαζεύουμε σιγά σιγά.
Είπαμε πολλά σήμερα.
Δεν είπαμε όμως
περίσσιες κουβέντες...ετσι;
Χρειάζονταν.
Και αύριο μέρα του θεού είναι.
Τα λέμε.
Ο κος Δούκας δήλωσε ότι το μέγαρο μαξίμου (ο κυρ. Κώστας) ήξερε για το σκάνδαλο βατοπεδίου. Λίγους μήνες πριν δήλωνε το αντίθετο γιατί λέει ήταν διαφορετικό το πολιτικό σκηνικό.
Στην μέκκα του καπιταλισμού η σκόπιμα ψευδής κατάθεση οδηγεί άμεσα πίσω απ' τις μπάρες.
Εδώ ο πρωθυπουργός της χώρας ψάχνει για τον δικαστή που θα σηκώσει το βάρος της κάθαρσης, την ώρα που ο συνταξιούχος των 800€καταθέτει το υστέρημα του για να σωθεί η χώρα.
Καλό είναι όλοι όσοι προτίθενται να εκθέσουν τον εαυτό τους στις επόμενες Καλλικρατικές εκλογές να έχουν υπόψη τους ότι θα υποχρεωθούν τόσο πρίν όσο και μετά την θητεία τους να εξηγήσουν που τα βρήκαν τα λεφτά. Να προσέχουν κάποιοι γιατί θα εκτεθούν στα αλήθεια.
ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΡΙΟ
-Συνεδρίάσεις δημοτικών συμβουλίων σήμερα
2 η ωρα στα Λέλοβα ΘΕΜΑΤΑ 1
6 η ώρα στη Φιλιππιάδα ΘΕΜΑΤΑ 27
Αύριο Τετάρτη
-Συνέλευση ΤΟ ΠΑΣΟΚ Φιλιππιάδας.
-Αθήνα ΔΣ Συλλ Φιλιππιαδιωτών.
Πάλι δεν θα έχει απαρτία, εκτός αν πήραν το μύνημα οι EYAGGELISTES KAI KALOGEROI.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΤΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ.
ΕΔΩ ΔΗΛΑΔΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ 26;
ΘΑ ΤΟ ΞΕΜΠΛΕΞΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΟΥΣΙΩΔΗ. ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΕΩΝ.
Το καλό θα είναι ότι θα ξέρουμε τι απόφαση πήραν οι Λελοβίτες. Η πληροφορία ότι απεσταλμένοι του Δήμοτικού Διαμερίσματος Φιλιππιάδας θα παραστούν στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσπρωτικού για να τους πείσουν να ενταχθούν στον Δήμο και να αποδεχθούν το όνομα Δήμος Ζηρού ελέγχονται ως ανακριβείς. Ως προς την παρουσία όχι ως προς την πρόταση.
Για να δούμε 7 περίπου ώρες πριν την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου πως είναι τα πράγματα στην Φιλιππιάδα.
Ολοι περιμένουν αμίλητοι ξεφυσάνε συνέχεια και προσεύχονται.
Τα αυτοκίνητα δεν κορνάρουν.
Οι πελαργοί κλωσάνε.
Ο Λούρος συνεχίζει να κυλά αδιάκοπα προς τα κάτω.
Ο ήλιος καίει γιατι πρέπει να μεγαλώσουν οι παπαρούνες
Οι φούρνοι δεν βγάλαν σήμερα ψωμί.
Ο Ζηρός στις δόξες του
Στην πλατεία δεν πέφτει φύλλο γιατί κλωνάρια γιοκ.
Τα μαγαζιά δεν παίρνουν λεφτά.
Η Ελληνική σημαία κυματίζει στο Δημαρχείο.
Στα σχολεία τα παιδιά στα διαλείματα δεν παίζουν.
Δηλαδή πως αλλιώς μπορούσε ναναι μια ιστορική σαν τη σημερινή μέρα;
Μας πήραν τηλέφωνο απο την εβδομαδιαία εφημερίδα ΠΡΕΒΕΖΑ και μας ζήτησαν να αναδημοσιεύσουν το
αρθρο του Βησσάρη Γιωρσπύρου με τίτλο ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ;
Εχει την σημασία του γι αυτό το αναφέρω.
Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 15 ΜΑΙΟΥ.
11 ΚΙ ΑΠΟΨΕ ΓΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
Ολοι μαζί στο συμβούλιο απόψε να σηκώσουμε το εθνικό συναίσθημα της
Φιλιππιάδας της ιστορίας της με τον Χότζια και το μχούστ.
Και τον νουνό της να δώσουμε τα συγχαρητήρια που δεν μας είπαν Γκισούλια....
Βάστα Δημογέροντα σοφέ Γκάρτζιο
σημαία της πτώσης και της προδοσίας τού Καλλίμαχου...
Θυμάσαι τότε εσύ και άλλοι τρείς
Βασιλάκη.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν φάρσα.
...Κυρίως της κλίκας που τον
περιέβαλε...
Για να βγαλουμε αργότερα χειρότερους διαδόχους .
Κάνει κάτι τούμπες η ιστορία...
Πόσο πίσω μας γύρισε, φίλε !
EΥΧΑΡΙΤΏ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΌΜΟΡΦΗ
ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΠΡΟ ΤΡΑΚΟΠΕΝΤΑΕΤΊΑΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ...
ΘΕΩΡΩ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΩΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΟ ΑΠΟΛΟΥΣ...
ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΣΕΚΟΥΡΑ...
ΓΚΑΦΑ Η ΙΔΟΤΕΛΕΙΑ ;
Β.Γ
ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 6 ΣΥΜΦΩΝΑ
ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΑΡΤΙΑ.
ΕΠΑΝΕΚΑΜΨΑΝ ΟΙ 2 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3 ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ.
ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΠΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ
Βοήθα θεέ μου.... μην φαγωθούμε μεταξύ μας.
Μεγάλωσαν τα γένια μας η ψυχή μας αλλοιώτεψε
αγριεμένο το σκυλί γαβγίζει τη φωνή του
βοήθα καλέ μου μην φαγωθούμε μεταξύ μας
Ξυλούρης Νίκος
Για απόψε στο Δημοτικό συμβούλιο.
Στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου που έγινε αποφασίστηκε
ομόφωνα για το θέμα του ονόματος να βγεί ένα κείμενο και αφου μαζευτούν υπογραφές απο μια διευρυμένη επιτροπή και με πολίτες (επικεφαλής ο Δήμος)να σταλεί στους αρμόδιους Υπουργείο κτλ.
Θα επανέλθουμε με περισσότερα.
Οι Ανωγιάτες καραδοκούν να γινουν καθεστώς.......
Στην παγίδα της τοποικιστικής αντιπαράθεσης έπεσε ο προηγούμενος σχολιαστής.
Οι κάτοικοι της Φιλιππιάδας δεν έχουν να χωρίσουν τίποτε με τους συντοπίτες του Θεσπρωτικού και του Ανωγίου.
Αντίθετα τα επόμενα πολλά χρόνια έχουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους στα πλαίσια του νέου Δήμου για το καλό όλης της περιοχής.
Το σύμβολο του Δήμου είναι ο πελαργός. Οι πελαργοί έφυγαν από την Φιλιππιάδα. Στο Ζηρό δεν έχει πελαργούς. Ο Δήμος κοιμάται. Το σύμβολο θα είναι πλέον μια απλή επιγραφή:
ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ
Ε.Π.
Προς άρση παρεξηγήσεων, τα αρχικά Ε.Π. σημαίνουν:
Έπεα Πτερόεντα (λόγια του αέρα για τους αγγλομαθείς)
για όσους θυμούνται την παλιά στήλη της Απογευματινής.
Και έτσι θα υπάρξει ο απαραίτητος συμβιβασμός και στα σύμβολα.
Ο Δήμαρχος εχθές παρέδωσε τα κλειδιά της πόλης στο ΠΑΣΟΚ. Ο Συνασπισμός δεν ήξερε το θέμα και το ΠΑΜΕ ήταν στην Ακρόπολη. Τελικά έχει δίκιο ο Παπανδρέου. Είναι στη μοίρα του ΠΑΣΟΚ να λύνει τα προβλήματα (που το ίδιο δημιούργησε).
Πληροφορίες που αναφέρουν ότι δεν βγαίνουν ανακοινώσεις γιατί χάλασε ο πολύγραφος ελέγχονται ως ανακριβείς. Η αλήθεια είναι ότι στέγνωσε το μελάνι από την αχρησία.
ο καθένας και μια άποψη .
Ολες σεβαστές.
Εγώ πάντως είμαι και με το αγγελάκι και με το διαβολάκι.
Παρότι θερίζει θύελλες ο βουλευτής,
σαν αγγελάκι ξεκίνησε, όταν έσπειρε
το όνομα Ζηρός.
Να ενώσει τους δύο πόλους προσπαθούσε ο άνθρωπος.
Έκανε όμως θρύψαλα τον συνδετήριο άξονα.
Ποταμούς απο κροκοδείλια δάκρυα από τον δήμαρχο μπροστά στα θρύψαλα του άξονα .
Σαν διαβολάκι σκέφτεται ο μπαγάσας.
Είναι και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα.
Ρίχνει το ανάθεμα στον πασόκο βουλευτή για τη μεγάλη συμφορά.
"Ο βουλευτής το έπραξε, άρα μόνο ο βουλευτής μπορεί να δώσει λύση".
Νύπτει τας χείρας του σαν Ποντιος Πιλάτος για να τα έχει καλά και με τους Λελοβίτες και με τους εδώ ψηφοφόρους του.
Έρριξε δύο-τρεις πυροβολισμούς στο αέρα και ξαναμπήκε στο καβούκι του....
Όσο λιγότερο θόρυβο κάνει τόσο λιγοτερο δυσάρεστος στους εκ δυσμάς νέους συνδημοτες μας...
Βγάζουμε κα ομόφωνη απόφαση του ΔΗΜΟΤΙΚΟΎ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ-δεν είναι και
μικρή ενέργεια- την στέλνουμε
αρμοδίως και ο κάθε κατεργάρης στο μπάγκο του...
Και τι λαός ο χθεσινός στη αίθουσα του Δημαρχείου !
Λαός ενωμένος ποτέ προδομένος...
Μετά από χρόνια ο ιστορικός της παρέας θα ψάξει να βρεί τι έγινε όταν άλλαξε το όνομα. Πού θα στηρίξει την έρευνά του;
Στις εφημερίδες, στα πρακτικά και την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, σε αυτό το blog που αιωνίως θα ταξιδεύει στον χρόνο χωρίς εμάς, στις υπογραφές που θα φυλαχθούν στο μουσείο με την ιστορία της πόλης.
ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Είτε μας αρέσει είτε όχι ότι και αν κάνουμε, θα καταγραφεί. Ας το κάνουμε λοιπόν όμορφα. Για να έχουμε να θυμόμαστε και για να διαπαιδαγωγήσουμε τους εαυτούς μας και τα παιδιά μας να μην δεχόμαστε οτιδήποτε χωρίς συζήτηση.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ.
ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΑΣ ΜΕΙΝΕΙ.
Να τον πάρω τηλέφωνο τον Καμπουράκη ή όχι;
(Τον δημοσιογράφο εννοώ. Ο άλλος εθεάθη να αγοράζει μελάνη για τον πολύγραφο)
Aνοιξτε τον ορίζοντα...
Κολλήσατε στο όνομα.
Ιδου ! Το μέλλον μας περιμένει :
"...Πάντως καλά κάνει {Ο Σαμαράς), αφού έχει ακροατήριο και τον ακούει. Μόνο ας έχει κατά νου ότι το πλιάτσικο που επιχειρεί με αφορμή τα μέτρα του ΔΝΤ δεν πρόκειται να τον φέρει στην εξουσία. Γιατί αν δεν τα καταφέρει ο Γιώργος, πιο πιθανό είναι να σαρωθεί ολόκληρο το πολιτικό σύστημα παρά να γίνει ο ίδιος πρωθυπουργός. Και θα σαρωθεί, μην έχει καμιά αμφιβολία. Κι αυτός, και το ΚΚΕ, και ο ΣΥΡΙΖΑ, και όλοι. Είναι μεγάλη η οργή του κόσμου για τους πολιτικούς και τα κόμματα. Τόση που δεν φαντάζεται. Και γίνεται ακόμη μεγαλύτερη με κάτι τέτοια σαν το χθεσινό..."
ΑΙΧΜΕΣ από τα ΝΕΑ
Όλα ΖΗΡΟΣ να γίνουν...!
Το πιο κουφό.
"Εδώ ο κόσμος χάνεται και το
πουτανάκ... λούζεται.
Για πιο Ζηρό και κουραφέξάλα
μιλάτε;
Το ΔΝΤ να καταδικάσουμε και αυτούς
που το φέρανε στη περίφανη χώρα μας"
Γιώργο,
Θαύμασα τα αντανακλαστικά σου...
Η ταχύτητα συμπαράταξης όντως εντυπωσιακή.
Και δικαίως.
Του Έλληνος ο τράχηλος ζυγό δεν υποφέρει.
Οχι θα παίζουμε.
Και μάλιστα μέσα στο ναό της τοπικής μας δημοκρατίας.
Λοιπόν ακούστε τώρα τι θα γίνει. Οι φίλοι του Θεσπρωτικού θα κατεβούν με τα τρακτέρ στον Λούρο προκειμένου να επανακαθαρισθούν τα διοικητικά όρια των νέων Δήμων.
Οι φίλοι του Λούρου θα κλείσουν το στενό της Στεφάνης για να προασπίσουν την ένταξή τους στο Δήμο Πρέβεζας. Αυτοί δεν κατάλαβαν ακόμη ότι η Πρέβεζα πάει ολοταχώς για τουρισμό και μόνο για τουρισμό, ενώ ίδιοι δεν κατέχουν μια από αυτά.
Οι φίλοι απ' το Ανώι θα κλειστούν στο κάστρο του Ωρράον για να προασπίσουν την ορεινότητα.
Οι Φιλιππιαδιώτες θα γυρίζουμε το κεφάλι μια στον κάμπο Αρτας - Φιλιππιάδας, αποχαιρετώντας την Καμπή που χάνουμε, και μια στον κάμπο του Λούρου, μην μας πάρουν και την Πέτρα.
Ο βουλευτής θα προσπαθήσει να πείσει τους συγχωριανούς ότι έχει άλλη περισσότερο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ πρόταση:
ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟΥ ΜΕ ΠΡΩΤΕΥΣΟΥΣΑ ΤΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΩΤΕΥΣΟΥΣΑ ΤΗΝ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ, και μετά θα προσπαθήσει να βρεί το Ραγκούση αλλά αυτός δεν θα του ανοίγει την πόρτα γιατί τα έκανε μπάχαλο. Θα διώξει μάλιστα και την πεθερά απ' το σπίτι, που τον πήρε στο λαιμό του (για μια ακόμη φορά).
Στο τέλος θα μείνουμε μόνοι μας
χωρίς κανέναν άλλο, να καμαρώνουμε το νέο όνομα. Το οποίο όμως σαν γνήσιοι Έλληνες θα το αλλάξουμε στο πρώτο Δημοτικό Συμβούλιο. Όλα λυμένα και πάμε για τα ουσιώδη.
Η ΠΡΕΒΕΖΑ ΕΓΙΝΕ ΜΠΑΧΑΛΟ.
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΒΑΓΓΕΛΗ!
ΚΑΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.
Που είναι η απόφαση οεο.
Άιντε έχουμε και δουλειές.
Ποιοί γκρέμισαν τις πινακίδες στον Ζηρό;
Αναδημοσίευση από την Καθημερινή:
(Κύριο Άρθρο)
Ας παραιτηθούν
Zούμε ιστορικές στιγμές κατάρρευσης του μεταπολιτευτικού συστήματος διακυβέρνησης της χώρας.
Ο θυμός της κοινωνίας είναι μεγάλος και θα γίνει μεγαλύτερος.
Ορισμένοι εκ των πρωταιτίων της σημερινής τραγωδίας επιμένουν όμως να προκαλούν το κοινό αίσθημα.
Ο λόγος γι’ αυτούς οι οποίοι συνέπραξαν για να πλουτίσουν διάφορα συμφέροντα σε βάρος του Δημοσίου με ανεξέλεγκτες προμήθειες ή γι’ αυτούς που έκαναν αθρόους διορισμούς όταν γνώριζαν ότι η χώρα χρεοκοπούσε.
Κάποιοι εκ των πρωτεργατών του σημερινού φιάσκου είχαν την πρόνοια να αποσυρθούν εγκαίρως από την ενεργό πολιτική ζωή. Κάποιοι άλλοι όχι.
Ας αναλάβουν τώρα έστω την ευθύνη που τους αναλογεί και ας παραιτηθούν από τα αξιώματα που κατέχουν ή διεκδικούν.
Αν μη τι άλλο, θα σταματήσουν να βαρύνουν τον δημόσιο κορβανά τον οποίο με τόση ανευθυνότητα και φαυλότητα διαχειρίσθηκαν.
Ιταλός υπουργός επέδειξε ευαισθησία και παραιτήθηκε
Αρνούμενος να απαντήσει σε περαιτέρω ερωτήσεις δημοσιογράφων αποχώρησε από τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου, στην οποία ανακοίνωσε την παραίτησή του, ο Ιταλός υπουργός Οικονομικής Ανάπτυξης και στενός συνεργάτης του Σίλβιο Μπερλουσκόνι, Κλάουντιο Σκαγιόλα. Ο υπουργός κατηγορείται ότι αγόρασε διαμέρισμα με θέα το Κολοσσαίο, δηλώνοντας τιμή 610.00 ευρώ, ενώ ένας επιχειρηματίας φέρεται να «συνέβαλε» με 900.000 ευρώ στην αγορά αυτή, συμπληρώνοντας την πραγματική τιμή και εξασφαλίζοντας προνομιακή μεταχείριση.
Ελλειμμα δημοσιογραφίας
Του Αλεξη Παπαχελα
Πολύς κόσμος είναι θυμωμένος μ’ εμάς τους δημοσιογράφους αυτές τις κρίσιμες ώρες. Είναι λογικό, γιατί η δημοσιογραφία έχει παίξει κρίσιμο ρόλο στο μεταπολιτευτικό σύστημα διακυβέρνησης της χώρας, ίσως πιο κρίσιμο απ’ όσο θα έπρεπε. Εχει, λοιπόν, ευθύνη ή, μάλλον, έχουμε ευθύνη; Κατά τη γνώμη μου, ναι.
Πρώτα απ’ όλα γιατί, εδώ και πολλά χρόνια, δεν σταθήκαμε ως επάγγελμα να αποκαλύψουμε με ονόματα, διευθύνσεις και αριθμούς λογαριασμών πολλά από τα μεγάλα σκάνδαλα που είχαν να κάνουν με προμήθειες, εξοπλισμούς κ.ά. Τα μεγαλύτερα σκάνδαλα έγιναν γνωστά επειδή ερευνήθηκαν από τις αρχές ξένων χωρών και κατόπιν πήραμε εμείς το νήμα. Τι κάναμε στην πράξη; Μπερδέψαμε τον αφορισμό και τη δήθεν αμφισβήτηση με την έρευνα. Ερευνητική δημοσιογραφία πραγματική δεν έχουμε ακόμη αποκτήσει.
Εχουμε ακόμη ευθύνη γιατί πολλά από τα δημοσιογραφικά «μαγαζιά» έβαζαν συχνά τα δικά τους επιχειρηματικά συμφέροντα –που είχαν πάντοτε σχέση με το κράτος– πάνω από την υποχρέωση να λέμε τα πράγματα ως έχουν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η θεσμική προστασία κάποιου υπουργού που χειρίστηκε οικονομικές υποθέσεις, ο οποίος όμως φημιζόταν για τη ροπή προς τις... διευθετήσεις. Η σκληρή και έγκαιρη κριτική κάποιων εμφανιζόταν περίπου ως γραφική και πάντοτε αποδιδόταν σε «κάποια παιχνίδια ή προσωπικές εμπάθειες».
Πρέπει επίσης να πούμε πως η δημοσιογραφία έγινε, τα τελευταία χρόνια, πραγματικά τέταρτη εξουσία, θολώνοντας τις διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στον δημοσιογράφο και τον πολιτικό. Μπήκαμε όλοι σε ένα πάρτι δημοσίων σχέσεων όπου, λόγω και του μικρού μεγέθους της χώρας, «παραγνωριστήκαμε» και χάθηκε η αναγκαία απόσταση, εκατέρωθεν. Σε αυτό βοήθησε και ο πακτωλός κρατικής διαφήμισης, χορηγιών κ.λπ. που δημιούργησε μια άρρωστη εξάρτηση.
Εχουμε, όμως, ευθύνη εμείς οι δημοσιογράφοι για το γενικότερο επίπεδο του δημοσίου διαλόγου στη χώρα. Από την ώρα που τα «σοβαρά» κανάλια άνοιξαν τα καταραμένα παράθυρά τους, ο λαϊκισμός έγινε ευαγγέλιο, ο γραφικός μακροσαχλαρολόγος τακτικός θαμώνας και κανένα θέμα δεν συζητήθηκε ποτέ σοβαρά. Το πληρώσαμε στην κρίση των Ιμίων και σε άλλες οριακές περιστάσεις όπου χάθηκε η λογική και επικράτησε ο συναισθηματισμός και ο λαϊκισμός.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν σοβαρές και ψύχραιμες φωνές, άνθρωποι που κάνουν καλά τη δουλειά τους. Οσο, δε, κακόγουστο και αν είναι το άναρχο πολυκεντρικό καινούργιο σκηνικό των ΜΜΕ, το καλό είναι πως υπάρχει πια πολύ αφιλτράριστη (έστω και αν ενίοτε είναι ανθρωποφαγική) ενημέρωση.
Ορισμένοι σοβαροί άνθρωποι αναρωτιούνται, πάντως, τελευταία κατά πόσον αυτή η χώρα είναι πια κυβερνήσιμη με δεδομένα τα αδιέξοδά της και το σκηνικό της ενημέρωσης. Πάντως, μέσα σε όλα τα ελλείμματα που μας ταλανίζουν, αξίζει να συζητήσουμε ψύχραιμα αν και γιατί έχουμε έλλειμμα δημοσιογραφίας.
ego leo na onomasoyn to dhmo,dhmo gkisoylion....
Διαβάστε στο www.epirusgate.blogspot.com το άρθρο του "δικού μας" Βησσάρη Γιωρσπύρου αλλά και μια ξεκαρδιστική ιστορία με τίτλο: Και το βραβείο Guinness πάει στο Δήμο "Ν. Σκουφά"!!!
Τρείς νεκροί στην Αθήνα σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Δεν πάμε καλά αδέλφια.
Μειώνονται, όσο επιδεινώνεται η οικονομική κρίση στη χώρα μας, οι τιμές των ακινήτων και στην Ήπειρο.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2010, οι τιμές των κατοικιών έχουν σημειώσει πτώση από 5 έως 20% περίπου σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ κατά 36% μειώθηκε η οικοδομική δραστηριότητα τον Απρίλιο έναντι του 2009 και κατά 54% έναντι του 2008, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε το ΤΕΕ.
Αυτό όμως που παρατηρείται είναι η αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών, αφού μπορεί να μειώνονται οι τιμές, έχει ελαφρύνει όμως, λόγω κρίσης, και το πορτοφόλι των αγοραστών!
Παράλληλα, πολλοί είναι εκείνοι, κυρίως τα νέα ζευγάρια που θέλουν ανοίξουν το δικό τους σπίτι και επιλέγουν κάποιο παλιό, σε τιμές, αναμφίβολα, περισσότερο προσιτές. Καθοριστικό ωστόσο ρόλο στην εικόνα της συγκεκριμένης αγοράς θα διαδραματίσουν τώρα οι αποφάσεις για τη φορολογία των ακινήτων, ο καθορισμός των αντικειμενικών αξιών και η διευθέτηση των ημιυπαίθριων χώρων.
Δεδομένων των οικονομικών δυσκολιών, φαίνεται πως η ζήτηση είναι χαμηλή συγκριτικά μ’ αυτή που περίμεναν οι περισσότεροι κατασκευαστές και μεσίτες.
Με τη σειρά της η Τράπεζα της Ελλάδος, στην ετήσια έκθεσή της εκτιμά, ότι ο κόσμος εμφανίζεται πολύ διστακτικός στην αγορά κατοικίας, κάτι που ειδικοί το κρίνουν φυσιολογικό.
Ελλάς το Μεγαλείο σου !
Ζηρός η Αθήνα...
Έρχονται μαύρα χρόνια
Γιατί δεν γράφετε ότι ο Λούρος πάει Πρέβεζα επειδή απλώς κάποιος θέλει να γίνει Δήμαρχος;
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΟΥΝ ΤΑ ΑΚΡΙΒΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΓΙΝΕ Ο ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΚΑΝΑΝ.
Η ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ !
Το σκυλολόϊ των αυτόκλητων δημοσιολόγων - εισαγγελέων, στα έντυπα και τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ, κάθε συναπαντήματος, αλλάζουν την καραμέλα, που πιπιλίζουν, όπως τα πουκάμισά τους, χωρίς, βέβαια, ντροπή και φραγμό !
Επί μήνες ζάλισαν τα ούμπαλα της ελληνικής κοινωνίας με την προτροπή – επωδό των εμετικών αναλύσεών τους, «πάρτε μέτρα !... Γιατί δεν παίρνετε μέτρα ?...».
Μόλις πάρθηκαν τα πρώτα μέτρα, η νέα καραμέλα έφερε τη διαπίστωση, πως «τα μέτρα είναι ανεπαρκή και αποσπασματικά !...».
Η λήψη του δεύτερου πακέτου – το Μάρτη – οδήγησε τις νταντάδες του λαού στην εκτίμηση, πως «…πάλι λίγα είναι, δεν φτάνουν !...».
Στη συνέχεια λύσσαξαν να γίνει χρήση του «μηχανισμού διάσωσης», μ΄ ό, τι αυτό συνεπάγεται, μόλις, όμως, αυτό έγινε, νάτους να ωρύονται για τα «…σκληρά μέτρα λιτότητας που επιβλήθηκαν…».
Οι ίδιοι, ανεκδιήγητοι τύποι, που έσπρωχναν τον Παπακωνσταντίνου να πάρει «μέτρα αποτελεσματικά», δηλαδή σκληρά, το ίδιο βράδυ της ανακοίνωσής τους, τον εγκαλούσαν γιατί πάρθηκαν τόσο δραστικές και σκληρές αποφάσεις.
Στο τραπέζι της «κριτικής» και η καραμέλα των «μονόπλευρων επιπτώσεων», θυμήθηκαν και τη θεωρία των «μόνιμων υποζυγίων των βαρών», να κι ο υπερτονισμός της αδικίας και της εύκολης, πάλι, λύσης : «…μόνο οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι πληρώνουν !...». >>>Διαβάστε τη συνέχεια...
Όταν συνελήφθησαν εξ απήνης, με την νέα εισφορά στις κερδοφόρες επιχειρήσεις, ο αρχικός τους αιφνιδιασμός κράτησε ελάχιστα και γρήγορα η χαρακτηριστική γαϊδουριά τους, πέρασε σε πρώτο πλάνο : «…βαρύ χτύπημα στην επιχειρηματικότητα !...». Οι βρωμιάρηδες, για μια ακόμα φορά, αντάξιοι της βρωμοϊστορίας τους.
Κι ενώ ακόμα αντηχούσε στον αέρα η διαπίστωση για το μονόπλευρο των μέτρων λιτότητας, πέφτει στο τραπέζι και η πιθανή έκτακτη εισφορά στους ελεύθερους επαγγελματίες ! Ο «φιόγκος» που ανέκρινε στο γυαλί τον Λοβέρδο, αν και από τους πρωτοστατούντες στην σταυροφορία υπέρ του «…να πληρώσουν όλοι !...», κόντεψε να πνιγεί ακούγοντας για το ενδεχόμενο να πληρώσουν και κάποιοι άλλοι εκτός από το μόνιμα υποζύγια.
Το τι έγινε από προχθές το βράδυ, έως χθες το μεσημέρι, που ο Πεταλωτής ανακοίνωσε, πως «έκτακτη εισφορά στους ελεύθερους επαγγελματίες δεν θα επιβληθεί…», δεν περιγράφεται. Σωρεία ρεπορτάζ και αναλύσεων παίχτηκαν για τους αναξιοπαθούντες επαγγελματίες, που καλούνται να πληρώσουν, ζωντανές συνδέσεις με κάθε είδους φοροφυγάδες και φοροκλέπτες, που τσίριζαν για τα, τάχα, ζόρια τους και την καταστροφή που έρχεται από μια ενδεχόμενη έκτακτη εισφορά τους, κατέκλεισαν τι οθόνες. Η γάγγραινα της κοινωνίας και της χώρας σε πλήρη δράση !
Αν θάναι οι ίδιοι, που από αύριο θα γυρίσουν, ξανά στο μοτίβο «…μόνο οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι, πληρώνουν…» ? Μα και βέβαια θάναι, τι θα τους βαρύνει και τι θα τους εμποδίσει, η συνείδηση ή η τσίπα ?...
Αναρτήθηκε από ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ
Βοήθα θεέ μου.... μην φαγωθούμε μεταξύ μας.
Μεγάλωσαν τα γένια μας η ψυχή μας αλλοιώτεψε
αγριεμένο το σκυλί γαβγίζει τη φωνή του
βοήθα καλέ μου μην φαγωθούμε μεταξύ μας
Ξυλούρης Νίκος
04 Μαΐου 2010 5:35 μ.μ.
ΤO EΓΡΑΨΑ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ.
ΤΡΕΙΣ ΝΕΚΡΟΙ.
Είμαι 18 μαθητής της γ΄ λυκείου και παρακολούθησα τις ειδήσεις για τα επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας.Καταλαβαίνω απόλυτα τους λόγους των διαδηλώσεων και αν μπορούσα θα ήμουν μαζί τους.Πώς επιτρέπουν όμως σε στοιχεία που δεν μπορώ ούτε καν να χαρακτηρίσω να μετέχουν σε τέτοιου είδους κινητοποιήσεις.Και δεν είναι γνωστοί-άγνωστοι.Ειναι γνωστοί σε όλους αλλά σιωπούν και τους αφήνουν να αμαυρώνουν τη χώρα μας και το χειρότερο να αφαιρούν ανθρώπινες ζωές.Αυτοί δεν είναι αδικημέωοι πολίτες, ούτε διαδηλωτές, ούτε ιδεολόγοι.Είναι στιγνοί
εγκληματίες,νταήδες τραμπούκοι,θρασύδειλοι που κρύβονται πίσω από μια κουκούλα και εκτονώνουν τη βιαιότητά τους χωρίς να υπολογίζουν τις συνέπειες των πράξεών τους.Ελπίζω εσύ κουκουλοφόρε να θυμάσαι πάντα ότι είσαι υπεύθυνος για την απώλεια 3 ζωών.Μια λέξη μένει στα χείλη όλων.Αίσχος
Η τραγωδία μεγαλώνει. Η μια γυναίκα που κάηκε ζωντανή απο τη μολότοφ στην τράπεζα ήταν έγκυος. Μιλάμε για 4 νεκρούς δηλαδή
Αύριο Πέμπτη 6 Μαίου 2010 στις
11 το πρωί στο Δημαρχείο
μετά από πρόσκληση του Δημάρχου θα συναντηθούν τα μέλη της πανδημοτικής επιτροπής
(Δήμαρχος,δημοτικοί συμβουλοι συμπολίτευσης & ανυιπολίτευσης,εκπρόσωποι κομμάτων,επαγελματικών πολιτιστικών συλλόγων,μέλη Επιτροπής πολιτών)
για να συζητήσουν με ποιους τρόπους θα υλοποιήσουν την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου σχετικά με την ονομασία του νέου Δήμου.
Μέρα Πανελλήνιου πένθους. Να περάσει η νύχτα αυτή.
Η ωριμότητα των μαθητών μας παραδειγματική. Αφήστε την νεολαία να μας οδηγήσει.
Θλίψη, οργή και απελπισία, αυτά
είναι τα συναισθήματα που με πνίγουν, ούτε να κλάψω δεν μπορώ..
Ενα μεγάλο συγνώμη θέλω να πω στις οικογένειες των θυμάτων, συγνώμη που είμαστε η κοινωνία που είμαστε, που δεν κάναμε τίποτα για να το αποτρέψουμε, που θα το ξεχάσουμε σε 2 μέρες, που θα ξαναγίνει...
Συγνώμη, ντρέπομαι σαν Ελληνίδα, το χειρότερο όμως είναι πως ντρέπομαι σαν άνθρωπος.. Συγνώμη...
συγγνώμη που οι άνθρωποι σήμερα πήγαν στις δουλείες του φοβούμενοι μην την χάσουν, όπως συμβαίνει σε χιλίαδες έλληνες... μάλλον σας πήραξε και είπατε να τους φάτε.αλλά ξέρετε τι σημαίνει δουλεία? το μόνο που ξέρετε να κάνετε είναι να καίτε ξένες περουσίες και τώρα να σκοτώνετε αθώως ανθρώπους. Ποια είναι η διαφορά σας τώρα από τον αστυνομικό δολοφόνο του άλεξ... καμία. ντροπή σας, ξευτιλίζετε αυτή τη χώρα. στη θέση σας θα πήγαινα στην ακρόπολη όχι για να την καταλάβω όπως κάνατε προχθές αλλά για να πέσω από κει να σκοτωθώ
"Οι καρχαριοδημοσιογράφοι ξύπνησαν απο τον ύπνο τους και ταράχτηκαν όταν κατάλαβαν ότι δεν θα είναι οι πρώτοι που θα μεταδώσουν τα νέα για τους 3 νεκρούς και το αποτέλεσμα ήταν να σπάσουν την απεργία τους. Ευτυχώς πλέον δεν τους έχουμε ανάγκη, υπάρχουν πιο γρήγορα μέσα για την μετάδοση των ειδήσεων και κυρίως ΕΓΚΥΡΑ τα BLOGS...
"Βοήθα θεέ μου.... μην φαγωθούμε μεταξύ μας"
Aν τον εντοπίσεις πουθενά
στείλε μου μήνυμα να τον παρακαλέσω καιεγώ ...
Ως προς την πρόβλεψη σου
συμφωνώ απόλυτα.
Έρχονται δεινά...
Το πολιτικό προσωπικο θα σκυλεψει
και άλλα πτώματα....
Ανίκανο να δει ακόμα και την μύτη
του..
Η ωριμότητα της νεολαίας μας.
Κάντε στην άκρη, αφήστε τους να κλάψουν για τα χάλια που οδηγήσαμε την χώρα. Εμείς η γενιά της μεταπολίτευσης τα μεγαλύτερα λαμόγια που γέννησε ο τόπος.
Κάντε στην άκρη.
Γεώργιος Σουρής,πριν από 120 χρόνια:
Ποιός είδε κράτος λιγοστό
σ'ολη τη γή μοναδικό,
εκατό να εξοδεύει
και πενήντα να μαζεύει;
Να τρέφει όλους τους αργούς,
νά' χει επτά Πρωθυπουργούς,
ταμείο δίχως χρήματα
και δόξης τόσα μνήματα;
Νά'χει κλητήρες για φρουρά
και να σε κλέβουν φανερά,
και ενώ αυτοί σε κλέβουνε
τον κλέφτη να γυρεύουνε;...
Να θυμάστε, μαζί με τον συνταξιούχο των 800€ που του πέρνουν 1000€ το χρόνο διαμαρτύρεται και το λαμόγιο της εφορίας, της πολεοδομίας, του ΙΚΑ, του παραδικαστικού και πάει λέγοντας.
Γίνεται ψηφοφορία στο blog του Συλλόγου Φιλιππιαδιωτών Αθήνας.
Στην συνάντηση που θα γίνει αύριο Πέμπτη στις 11 στο Δημαρχείο για το θέμα της ονομασίας θα συμμετέχουν εκτός των άλλων σύμφωνα με πληροφορίες
εκπρόσωπος από το ΠΑΣΟΚ Φιλιππιαδας(η απόφαση πάρθηκε σήμερα σε ειδική συνέλευση για το όνομα απο την Τοπική οργάνωση)
εκπρόσωπος από τον Συνασπισμό.
Αυτή την μέρα να την θυμόμαστε πάντα. Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Oλομέλειες , τριμερείς επιτροπές
και"κολουκύθια "τούμπανα"...
Είναι κακό στην άμμο να χτίζεις
παλάτια...
Μη χαίρεσαι σύντροφε,
για την παρουσία των εκπροσώπων των δύο κομμάτων...
Με το ζόρι αλλαγή δεν γίνεται...
Φύλακες εγρηγορείτε,
Ο σοσιαλισμός οσονούπω κααταφθάνει
Κόύνια που μας κούναγε !
"Θα ψηφίσω ανοιχτά "Ναι" " ...
ΜΟΝΟ ΣΤΟ NONEWS-NEWS
"Αύριο θα κάνω το χρέος μου σαν Ελληνίδα. Θα ψηφίσω "Ναι" και δε με ενδιαφέρει τι θα πουν οι άλλοι και ποιοι θα...
με ακολουθήσουν. Δε χρειάζεται να με ψάξει ο κύριος Τασούλας. Θα ψηφίσω ανοιχτά "Ναι" " .
Τάδε έφη Ντόρα. Πού; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα. Την ίδια στιγμή, που ο πρώην "οπαδός" της, Δένδιας, βγαίνει στα παράθυρα του κυρίου Χατζηνικολάου και δηλώνει πως στην ψηφοφορία για τα οικονομικά μέτρα τίθεται θέμα αυστηρής κομματικής πειθαρχίας. Η Ντόρα το δήλωσε, ο Γιαννόπουλος εκ Φθιώτιδος επίσης, ενώ και κάποιοι άλλοι που δεν έχουν κάνει γνωστές τις υποθέσεις τους, φαίνεται πως θα την ακολουθήσουν. Κι ας μην (εμένα μου λες! ) την ενδιαφέρει..."
Στάρματα, στάρματα !
Σχεδόν όλες οι αθλητικές εφημερίδες έχουν πρώτο θέμα τα χθεσινά γεγονότα.
Χθές έκλεισε ο κύκλος της μεταπολίτευσης.
Οι συμβολισμοί είναι αβάσταχτοι.
Το 2007 κάψαμε τα δάση και τους συνανθρώπους μας. Χωρίς ντροπή με τρία χιλιάρικα στο χέρι καταργήσαμε την γραφειοκρατία.
Χθές δολοφονήσαμε εν ψυχρώ τρείς εργαζόμενους.
Οι πολιτικοί αρχηγοί προχθές αρνήθηκαν να συζητήσουν υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Σήμερα σπεύδουν στο συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών.
Η δικαιοσύνη σιωπά. Στην πραγματικότητα λουφάζει.
Ψαχτείτε λίγο για τον Βγενόπουλο.
Τα μέτρα ασφαλείας στην Τράπεζα αμφισβητούνται έντονα.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΟΥΝ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
Αυτοί οι άνθρωποι μας κυβερνούν !
ΚΑΛΑ η Ντόρα- ο Καραμανλής τι θα ψηφίσει σήμερα στη Βουλή; Δεν πήγε τη χώρα σε εκλογές τον περασμένο Μάρτιο ζητώντας αναμόρφωση του Ασφαλιστικού, πάγωμα μισθών και συντάξεων, καθώς και πάταξη της φοροδιαφυγής;
Δεν θα ήταν λογικό- ας μην πω, συνεπές και υπεύθυνο- να ψηφίσει ο πρώην πρωθυπουργός υπέρ των μέτρων; Θα ήταν. Ολες όμως οι πληροφορίες συγκλίνουν στην εκτίμηση ότι ο Κώστας θα συνταχθεί με τη γραμμή της Ν.Δ. στη Βουλή. Αυτή ακριβώς την αντίληψη έχει και η Ρηγίλλης. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Η πολιτική ηγεσία πρέπει να εγκαταλείψει το επίπλαστο πένθος της. Πέρα από την έκφραση συμπάθειας στους πολλούς που πλήττονται, οι πολιτικοί χρειάζεται να μιλήσουν με ειλικρίνεια.
Να διαχωρίσουν τα δίκαια από τα άδικα μέτρα. Να πουν ποια είναι ποια. Να πουν ότι τα άδικα μέτρα έχουν ημερομηνία λήξεως την οποία πρέπει όλοι μαζί να προσπαθήσουμε να επισπεύσουμε.
Και, στον βαθμό που η κρίση μπορεί να είναι ακόμα ευκαιρία, ότι οι θυσίες θα πιάσουν τόπο, όχι για να επιστρέψουμε στο πρόσφατο παρελθόν, αλλά για να χτίσουμε μια κοινωνία στην οποία η κοινωνική δικαιοσύνη και η κοινωνική συνοχή θα αποκτήσουν επιτέλους νόημα.
Γιατί αυτό που μας λείπει περισσότερο αυτήν τη στιγμή είναι το νόημα. Δηλαδή η προοπτική εξόδου από τον ζόφο.
Η Αλέκα σαλπίζει αντεπίθεση,
Ο Αλέξης ζητά επειγόντως μαζί της
για να ενώσουν τις επαναστατικές
τους,
Ο Αλέκος κλείνει τα σύνορα στους
Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου..
Ο Σαμαράς υπόσχεται στο Μπαρόζο
ότι θα εφαγμόσει κατά γράμμα τις σκληρές αποφάσεις του ΔΝΤ και των εταίρων μας όταν έλθει εν τη βασιλεία αλλά θα τα καταψηφίσει σήμερα στη Βουλή διότι τα αποδοκιμάζουν όλοι οι ψηφοφοροι του!
Και ο Γιώργος ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΧΉ ΔΙΑΒΟΎΛΕΥΣΗ προκειμένου να επιλέξει για διοικητές νοσοκομείων
τους ΑΡΙΣΤΟΥΣ..των οδοντιάτρων.
Τέτοια αξιοκραία δεν τη φανταζόμουν..
Ούτε ένας κτηνίατρος δεν ήταν τόσο άξιος;
Για την Ελλάδα ρε γαμώτο...
ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ
ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ
ΣΤΟ ΧΕΡΙ
ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΜΕΙΝΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ
ΔΗΜΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.
ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
Τελικά το ΠΑΣΟΚ τον πήρε τον Δήμο ή την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια; Δεν βλέπω αντιπρόσωπο. Το ΚΚΕ είχε να κατεβάσει το πανώ απ' την Ακρόπολη. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το θέμα δεν το ενδιαφέρει γιατί πρόκειται για αντίθεση στους κόλπους της άρχουσας τάξης πράγμα που αποτελεί συστατικό στοιχείο του παγκόσμιου καπιταλιστικού συστήματος. Το θέμα θα λυθεί δίκαια στα πλαίσια του Παλλαϊκού Κράτους.
Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι το πανώ κατέβηκε από την Ακρόπολη και ότι κομματικό στέλεχος κατεβαίνει εσπευσμένα από την Αθήνα γιατί άλλαξε η γραμμή. Έχει γίνει πλέον η εκτίμηση ότι η νέα πορεία του Λαϊκού Κινήματος θα ξεκινήσει από την Φιλιππιάδα.
Οι εξελίξεις είναι καταιγιστικές. Το στέλεχος κατευθύνεται τελικά στο Θεσπρωτικό. Άλλαξε πάλι η γραμμή. Η επανάσταση θα ξεκινήσει τελικά από εκεί. Σπάσαν τα τηλέφωνα και ζητούν από τα τοπικά στελέχη να μην υπογράψουν το κείμενο της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου για να μην στοιχηθούν πίσω από τον δεξιό Δήμαρχο. Αγανακτισμένα τα μέλη της κομματικής οργάνωσης βάσης κλείνουν τα τηλέφωνα. Δεν αντέχουν να πάρουν πίσω τις υπογραφές όπως έκαναν με το θέμα του ύψους. Αποφάσισαν να κινηθούν κατά συνείδηση. Πάντα υπάρχει ελπίδα.
Μετά την συνάντηση στο Δημαρχείο...
-Που θα πάμε;
-Πάμε πλατεία
-Αν πάμε θα κεράσω εγώ,αλλιώς δεν έρχομαι είπε ένας.
Η παρέα μας 4 ατομα.
Ολοι μπύρα.
Ζέστη, μεσημέρι, ήπιαμε ενα σκασμό μπύρες.
Μας έφερε καλό μεζέ, κεφτεδάκια
κρέας πατάτες κτλ.Δεν πρόλαβα μεζέ-τάχα πως συζητάγαν και ειχαν ανάψει τα πηρούνια.
Μας επαιξε και ένα τραγούδι με τ ακορντεόν ο Χριστόδουλος
Καλά ήταν.
Προς τον αγωνιούντα σχολιαστή. Ο κυρ Κώστας δεν ήταν στην βουλή. Είχε να ταϊσει τα δίδυμα. Τρώνε και πολλά σουβλάκια τα άτιμα. Άσε που απέλυσε και την Φιλιπινέζα προκειμένου να μειώσει τα έξοδα του Ελληνικού κράτους (που συνεχίζει να τον πληρώνει)
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΔΕΝ ΗΤΑΝ
ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ.
ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟ.
ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ
ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ.
Αυτοί πήγαν Πρέβεζα να βρούν τον βουλευτή να πάρουν γραμμή. Τον βρήκαν απελπισμένο γιατί κατάλαβε ότι έχασε τα αυγά και τα πασχάλια. Για να φτιάξουν το κέφι του πρότειναν την επαναστατική (ο βαγγέλης αν δεν είναι επαναστατική η πρόταση δεν την συζητά καν) πρόταση:
Δήμος Φιλιππιάδας/Θεσπρωτικού.
Ανασήκωσε αγριεμένα αυτός τα φρύδια και είπε:
Τι λέτε ωρέ.
Δήμος Θεσπρωτικού/Φιλιππιάδας
μην σας πάρω και την έδρα.
Αναμένουμε πληροφορίες για την στάση των δικών μας.
Τι ποσοστό είχε πάρει το ΠΑΣΟΚ στις προηγούμενες Δημοτικές Εκλογές;
Μόλις άκουσα τον Λαφαζάνη να λέιε ότι ο Τσίπρας (συγνώμη οι συνιστώσες) θα αποφασίσει συλλογικά αν θα πάει στο συμβούλιο. Άν τον ρωτήσει κάτι ο Πρόεδρος θα πάρει τηλέφωνο τον Πάντζα; (Καλά δεν το ξέρατε ότι ο Πάντζας είναι συνιστώσα;)
Από το blog του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΙΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
Ακυρώθηκε για λόγους ανωτέρας βίας το Δ.Σ.
Δυστυχώς εξαιτίας των γνωστών επεισοδίων στο κέντρο και της μεγάλης απεργίας - τα γραφεία μας είναι στην οδό σταδίου, όπου συνέβη το μοιραίο για τα τρία νέα παιδιά γεγονός - ακυρώθηκε το Δ.Σ του συλλόγου μας. Θα γίνει την επόμενη εβδομάδα με βασικό θέμα την ονομασία του Δήμου. Αυτό που πρέπει να σας πούμε είναι ότι πέρα από την επίσημη απόφαση που θα ληφθεί, τα μέλη του Δ.Σ , είναι αντίθετα με την ονομασία Ζηρός, η οποία να σημειωθεί ότι αποφασίστηκε από ΑΛΛΟΥΣ για ΕΜΑΣ τους Φιλιππιαδιώτες. Είναι θλιβερό στην εποχή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που μας προτάσσει συνεχώς η κυβέρνηση να μην ερωτούνται οι κάτοικοι για μια τέτοια απόφαση. Και περισσότερο θλιβερό είναι να αποφασίζει γιαυτό ένας και μόνο άνθρωπος, που λειτουργεί κάτω από τα προσωπικά του ιδιοτελή κριτήρια.
πανέξυπνε και κουφέ ανώνυμε, δεν άκουσες καλά τι είπε ο Λαφαζάνης. Ή άκουσες ότι ήθελες να ακούσεις...Δεν είπε θα αποφασίσουν οι συνιστώσες αλλά "θα το αποφασίσουμε στην κοινοβουλευτική ομάδα και την Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ" Είναι το ίδιο με το δικό σου ?
Πράγματι μόλις άκουσα το θα συναποφασίσουμε άλλαξα τα κανάλι.
Έχει καμία διαφορά;
ΥΓ
Δεν έχω δικό μου πειράζει;
ΥΓ2
Σου υπενθυμίζω ο Αλέξης απέδειξε ότι τα αξίζει τ'άρματα όταν ήταν ο ευατός του.
Σχετικά με το κείμενο της Συντονιστικής Επιτροπής απομένουν κάποιες λεπτομέρειες διατύπωσης και αύριο τελικά θα ανακοινωθεί.
Από το τσιγάρο μούπεσε στάχτυ στο τρίτο ποτήρι καμπερνέ.
Ομως...
10 και 17 βράδυ Φιλιππιάδα
στο μπαλκόνι.
Ακούω τον γκιώνη.
Ενταξυ πριν πέρασαν 2 παιδιά με ποδήλατο αλλα
ακούω τον γκιώνη
Για ποιά άρματα μιλάς, φίλε;
Άκαπνο παιδαρέλι που τόβαλαν
μπροστά....με φόρα και
έκαψε φλάντζα κάπου εκεί στη ανηφόρα...
Και τώρα με την μηχανή σβηστή όπισθεν ολοταχώς,
πίσω στις Αλέκας τα λιμέρια ...
Και είναι πολύ κακό κάτω από το τρία...να κατρακυλήσει...
Aλιξεκεραυνα ;
ό,τι το πιο σωτήριο !
Αλέξης, Αλέκα,Αλέκος...
Κεραυνοί;
Γιώργος, Αντώνης,Γιώργος
ό,τι το πιο κατασροφικό !
Πάντως έχει πλάκα να συζητά η Παναγιωταρέα για διαπλοκή.
Διαφωνία σε ενα σημείο του κειμένου που πιστεύω να ξεπεραστεί.
Αναφέρει:
...οχι στο ΖΗΡΟΣ επειδή είναι σλαύικης προέλευσης κτλ.
είμαστε 4-5 που διαφωνούμε αλλά επιμένουν οι άλλοι να το βάλουμε.
Και για αυτό ένα απλό ερώτημα:
Αν προτείνΕ ο ΚΑΛΙΚΡΑΤΗΣ κάποιο άλλο όνομα
εστω αρχαίο ελληνικό θα το αποδεχόμασταν;
on line 14!!!
Νέο ρεκορ 178!
200+1 σχόλια αν και κάποιος που ξέρει μυστικά έχει ώρα να γράψει
Δημοσίευση σχολίου