Η Τοπική οργάνωση ΠΑΣΟΚ Φιλιππιάδας καλεί σε ολομέλεια τα μέλη της την Δευτέρα 31 Μαίου 2010
όπου μετά το θέμα που έχει προκύψει με τον βουλευτή Παπαχρήστο για την ονομασία του Δήμου,θα υποβάλλουν τις παραιτήσεις τους ο Γραμματέας και η Συντονιστική Επιτροπή. (ΚΛΙΚ για την πρόσκληση)

Στην Γενική Συνέλευση της ΤΕΔΚ νομού Πρέβεζας όμως λάβατε το λόγο και επιχειρηματολογήσατε σχετικά.
Η έστω και την τελευταία στιγμή ανάληψη της ευθύνης της ονοματοδοσίας είναι αναμφίβολα ένα θετικό γεγονός και πρέπει να σας αναγνωρισθεί.
Δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για το επίπεδο της επιχειρηματολογίας σας όπως τουλάχιστον αυτή παρουσιάστηκε στο σχετικό «δελτίο τύπου» που μοιράστηκε στα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.Η παρέμβασή σας δεν χαρακτηρίζεται από θετικό πνεύμα αλλά από βαθειά και ετσιθελική άρνηση και εξυπνακισμούς, γεγονός που δεν αρμόζει στον θεσμικό σας ρόλο.
Κατ’ αρχήν το «δελτίο τύπου» αναφέρεται σε κίνηση ματ και αφοπλισμούς. Δοθέντος μάλιστα ότι το σκάκι αποτελεί αναπαράσταση πολεμικώ
ν επιχειρήσεων, διερωτάται κανείς εναντίον ποίου διεξάγετε «πόλεμο». Είναι άραγε η διεξαγωγή πολέμου απαραίτητη προϋπόθεση για να επιτευχθεί η ενότητα; Όπως αναμφίβολα γνωρίζετε ό πόλεμος οδηγεί σε «νικητές» και «ηττημένους». Το γεγονός καθίσταται ιδιαιτέρως σοβαρό καθώς οι εκφράσεις αυτές φέρουν στον νου την εικόνα ενός προσώπου που υπομειδιά με μια ισχυρή δόση χαιρεκακίας, παραπέμποντας σε μια πιο εκλεπτυσμένη εκδοχή μας παιδιάστικης συμπεριφοράς του τύπου: «Σας την έφερα!» Θα συμφωνείτε ασφαλώς ότι το εκπεμπόμενο μήνυμα μόνο ενωτικό δεν είναι. Φυσικά και δεν την «φέρατε» σε κανένα. Αν δεν το έχετε αντιληφθεί ο Ζηρός είναι μέρος της ζωής μας, δεν είναι όμως το όνομά μας. Εκτός αν στην επόμενη παρέμβασή σας απαιτήσετε να μην βάζουμε φωτογραφίες του στις διαφημιστικές αφίσες μέχρι να αποδεχθούμε το όνομα!
Στο «δελτίο τύπου» κατατίθεται ο ισχυρισμός ότι η αντίδραση όσων διαφωνούν με την αλλαγή του ονόματος αποτελούν «ονοματολογικά παιχνίδια μειοψηφιών και πλειοψηφιών, ιστορικής υπεροχής και αναζήτησης διαχωριστικών γραμμών»
Επιτρέψτε μου να σας επισημάνω ότι πρόκειται για εσκεμμένη προσπάθεια αντιστροφής της πραγματικότητας εκ μέρους σας. Προσφιλής τακτική ενός παλαιομοδίτικου τρόπου άσκησης πολιτικής (από τον οποίο ειλικρινά ήλπιζα ότι έχετε αποστασιοποιηθεί) που στόχο έχει την ανάδειξη του μεσσιανικού χαρακτήρα του πολιτικού. Στήσατε, πιθανόν χωρίς συναίσθηση των επικείμενων κινδύνων, ένα παραπλανητικό σκηνικό διαμάχης (μεταξύ ποιών άραγε;) προκειμένου μέσω μιας πατερναλιστικής στάσης του τύπου: «Αφού τσακώνεστε, θα γίνει αυτό που εγώ θέλω, επειδή συγκυριακά μπορώ» να επιβάλλετε μια άποψη που δεν έχει έρεισμα άλλο από την εμμονή σας στην αναιτιολόγητη άρνησή σας να αποδεχθείτε το όνομα Φιλιππιάδα.
Επιτρέπεται όμως συγκυριακά στοιχεία να καθορίσουν μόνιμα χαρακτηριστικά ενός τόπου; Στα πλαίσια μάλιστα μιας κοινωνίας που οφείλει να λειτουργεί Δημοκρατικά;
Η πραγματικότητα βεβαίως είναι διαφορετική και σηματοδοτείται από το πολύ απλό γεγονός ότι οποιονδήποτε Ηπειρώτη και αν ρωτήσεις η αυθόρμητη απάντησή του θα είναι ότι το ΕΎΛΟΓΟ όνομα του νέου Δήμου δεν μπορεί να είναι άλλο από αυτό που ήδη έχει:
ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
Γιατί πρέπει να το αλλάξουμε;
Αυτό που υποκρύπτει λοιπόν η άποψή σας είναι μια ετσιθελική όσο και μη αρμόζουσα στον θεσμικό σας ρόλο ΑΡΝΗΣΗ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΟΥ ΜΟΝΟΥ ΕΥΛΟΓΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ.
Έχετε την αίσθηση ότι αυτή σας η άρνηση προωθεί την ενότητα; Αντιθέτως είναι αυτή η άρνησή σας που πυροδοτεί αντιπαραθέσεις και αντιπαλότητες. Είναι αυτή σας η άρνηση που έθεσε το θέμα του ονόματος στο επίκεντρο των συζητήσεων, την ώρα ακριβώς που άλλα έπρεπε να συζητάμε. Επιτρέψτε μου να σας επισημάνω ότι πρόκειται για ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΠΡΩΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ εκ μέρους σας.
Τι θα περιμέναμε να πράξετε ως απόρροια του θεσμικού σας ρόλου;
Κατ’ αρχήν να ενημερώσετε υπεύθυνα, και πριν από οποιαδήποτε ενέργεια, τους πολίτες της Φιλιππιάδας ότι διαπιστώνετε από κάποιους την άρνησή τους να αποδεχθούν το όνομα Φιλιππιάδα. Να εκφράσετε υπεύθυνα και με παρρησία την δική σας πιθανή σχετική άποψη, και να επιχειρηματολογήσετε γιατί το όνομα Φιλιππιάδα δεν είναι αποδεκτό και τι προβλήματα δημιουργεί. Την Κυριακή 18-4-2010 επισκεφθήκατε τη Φιλιππιάδα, «όπου συζητήσατε με φίλους και συμπολίτες για την πολιτική επικαιρότητα». Εκφράσατε, αιτιολογήσατε και σε ποιους την άρνησή σας να αποδεχθείτε το όνομα Φιλιππιάδα; Μιλήσατε με τα θεσμικά όργανα της πόλης, με τους πολίτες της Φιλιππιάδας, τους ίδιους που τώρα καλείτε να αποδεχθούν αδιαμαρτύρητα την αλλαγή του ονόματος του Δήμου τους;
Κυρίως όμως θα έπρεπε να απευθυνθείτε σε όσους πιθανόν αντιτίθενται στο όνομα Φιλιππιάδα και να προσπαθήσετε να τους πείσετε, ότι κάνουν λάθος αναζητώντας διαχωριστικές γραμμές, ότι πρέπει να βρούμε τι μας ενώνει και όχι τι μας χωρίζει, ότι πρέπει να αναζητήσουμε κοινές αναπτυξιακές προοπτικές.
Δεν το πράξατε. Αντιθέτως σπεύσατε να υιοθετήσετε τις όποιες διαχωριστικές κραυγές (αν υπάρχουν) και επιπλέον να δημιουργήσετε τετελεσμένα γεγονότα, δίνοντάς μας έτσι το δικαίωμα να υποθέσουμε ότι οι ενέργειές σας πηγάζουν από στενά τοπικιστικό ενδιαφέρον και μικροπολιτικές σκοπιμότητες.
Είναι δυνατόν ένας θεσμικός παράγοντας να κατηγορεί με περιπαικτικό ύφος μια ολόκληρη περιοχή ότι «τώρα ανακάλυψε ότι το όνομα Ζηρός είναι Σλάβικο;» Τι υπονοείτε άραγε; Ότι οι πολίτες της Φιλιππιάδας, της Ρωμιάς, της Παντάνασσας ή του Θεσπρωτικού έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει το όνομα της λίμνης επειδή είναι Σλάβικο; Ή ότι επειδή δεν το έπραξαν δεν δικαιούνται τώρα να ομιλούν; Αν είναι δυνατόν! Ποιος σας είπε, πάνω απ’ όλα, ότι έχουμε πρόβλημα γενικά με το όνομα Ζηρός; Εσείς οφείλετε να μας εξηγήσετε τι πρόβλημα έχετε με το όνομα Φιλιππιάδα!
Η όλη σας στάση θυμίζει, όπως χαρακτηριστικά γράφτηκε, τη παλαιά ανεκδοτολογική στιχομυθία:
- Είσαι ελέφαντας!
- Όχι δεν είμαι!
- Ε τότε είσαι υπεύθυνος για την εξαφάνιση των ελεφάντων!
Αναμφίβολα απαιτείται σοβαρότητα. Και δυστυχώς φοβούμαι ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά.
Τι περιμέναμε από εσάς εμείς οι κάτοικοι της Φιλιππιάδας;
Αναμφίβολα να βρίσκεστε δίπλα μας στην αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων έχουμε σαν Δήμος και σαν πολίτες. Ας εξετάσουμε τα τελευταία γεγονότα:
1. Η πόλη μας συνταράχθηκε το τελευταίο διάστημα από το μεγάλο σκάνδαλο των ψηλών κτηρίων. Τι περιμέναμε από εσάς; Να εξετάσετε το θέμα με σοβαρότητα και πληρότητα. Να συμμετέχετε στις σχετικές συζητήσεις και εκδηλώσεις. Να εκφράσετε δημόσια και χωρίς περιστροφές την όποια άποψή σας τόσο για το ίδιο το γεγονός όσο και για τα γενεσιουργά του αίτια. Στο κάτω-κάτω της γραφής έχετε την ευθύνη να νομοθετείτε. Τι μέτρα θα έπρεπε να πάρει μια ευνομούμενη πολιτεία για να μην ξανασυμβούν τέτοια σκάνδαλα; Ούτε καν αυτό; Δυστυχώς, από όσο γνωρίζω, είσαστε απών.
2. Η πόλη μας αντιμετωπίζει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα με την λειτουργία του Κέντρου Υγείας. Δυστυχώς δεν γνωρίζω καμία δημόσια ή άλλη παρέμβασή σας για την αντιμετώπισή του, όπως απαιτούν οι πολίτες της Φιλιππιάδας. Εύχομαι ολόψυχα να αποδειχθώ άδικος σε αυτό το σημείο και ελπίζω να μην αποδειχθείτε εισηγητής κακών επιλογών ενόψει των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε ως χώρα.
3. Η πόλη μας προσπαθεί να αποκτήσει Γ.Π.Σ. και σχέδιο πόλης μετά από 57 ολόκληρα χρόνια. Επανειλημμένα σαν Επιτροπή Πολιτών προσπαθήσαμε να αναδείξουμε τον Αναπτυξιακό Χαρακτήρα του Γ.Π.Σ. Χρειαζόμαστε την βοήθειά σας, ως κυβερνητικού βουλευτή σε αυτή μας την προσπάθεια. Θέλαμε να απευθυνθείτε όπου μπορείτε, για να καταφέρουμε να κάνουμε μια νέα αρχή σε αυτό τον τόπο που τόσο πολύ ευνοήθηκε από την φύση και που τόσο πολύ αδικήθηκε από τους ανθρώπους του. Να μας βοηθήσετε να καταστρώσουμε σχέδια ανάπτυξης και προοπτικής. Πόσο μάλλον που η χώρα μας αντιμετωπίζει τόσο σοβαρά προβλήματα, και ο Καλλικράτης θα μπορούσε να αποτελέσει την ευκαιρία και το εργαλείο για την αντιμετώπισή τους. Γιατί να παλεύουμε μόνοι μας για παράδειγμα να διοργανώσουμε ημερίδες με θέματα όπως:
«Ο ρόλος των νέων Οδικών Αξόνων στην Ανάπτυξη» ή
«Προοπτικές της Πράσινης Ανάπτυξης στον Δήμο Φιλιππιάδας»
Δυστυχώς δεν σας αισθανθήκαμε δίπλα μας και πολλές φορές – κρίσιμες – σας αισθανθήκαμε απέναντί μας.
Από πού αντλείται επομένως το δικαίωμα να προτείνετε, αναιτιολόγητα, την ΑΛΛΑΓΗ του ονόματος του Δήμου μας;
Θα συμφωνήσω απολύτως με τις τελευταίες προτάσεις του «δελτίου τύπου».
«Αυτό που επιχειρείται με τον «Καλλικράτη» είναι πολύ σημαντικό. Οι πολίτες στους νέους δήμους θα ζήσουν μαζί τα επόμενα είκοσι ή τριάντα χρόνια και πρέπει από το ξεκίνημα να πορευτούν με αλληλοσεβασμό και σύνεση, ομονοώντας και εστιάζοντας στα πραγματικά προβλήματα του τόπου και της ζωής τους.»
Για αυτό και σας καλώ δημόσια, να αναλογισθείτε τις ευθύνες που απορρέουν από την θεσμική σας θέση, να αναγνωρίσετε ότι η μέχρι τώρα στάση σας μόνο προβλήματα δημιούργησε και να συμβάλλετε στην εμπέδωση σχέσεων εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού.
Ξεκινήστε αύριο κιόλας με την οργάνωση ανοικτής συγκέντρωσης στην έδρα του νέου Δήμου όπου μπορείτε να εκφράσετε τις απόψεις σας και να ακούσετε τις δικές μας.
Σημασία δεν έχει αν διαφωνούμε, αλλά αν είμαστε σε θέση να συζητήσουμε.
Όμορφα και απλά που λέει και ο ποιητής.
Υ.Γ.
1. Δεν αφοπλίσθηκε κανείς στην Γενική Συνέλευση της ΤΕΔΚ, για τον απλούστατο λόγο ότι οι περισσότεροι ήταν ήδη παροπλισμένοι, δέσμιοι των αναγκαίων συμβιβασμών για την διατήρηση της πολυπόθητης καρέκλας.
2. Κανένας Δήμος ή φορέας που συμμετέχει στον νέο Δήμο δεν εξέφρασε επισήμως την αντίθεσή του με το όνομα Φιλιππιάδα. Κανείς δεν αποδέχθηκε το όνομα Ζηρός. Δεν είναι αυτό ένα δείγμα της αποτυχίας της πολιτικής σας που δημιούργησε ένα θέμα εκ του μηδενός;
3. Εκ της θεσμικής σας θέσης δεν θα έπρεπε να αναλάβετε πρωτοβουλίες να εξηγήσετε στους πολίτες την πολιτική της κυβέρνησης για τον Καλλικράτη αλλά και για να διεξαχθούν έγκαιρα οι συζητήσεις για τις απαραίτητες συνενώσεις; Το πράξατε; Μπορείτε να μας εξηγήσετε με επιχειρήματα γιατί ο Δήμος Λούρου πρέπει να ενταχθεί στον Δήμο Πρέβεζας και όχι στο Δήμο Φιλιππιάδας, με τον οποίο έχει τα ίδια αναπτυξιακά χαρακτηριστικά, σχίζοντας στην μέση τον Νομό και σε αντίθεση με τις προβλέψεις του ΙΤΑ;
4. Τι πιθανότητες θα έχει το εγχείρημα της συνένωσης στην περιοχή μας αν η πλειοψηφία του Δήμου επιχειρήσει, όπως ήδη έχει ανακοινώσει, την αλλαγή του ονόματος; Έχετε αναλογισθεί σε τι περιπέτειες και αναίτιες αντιπαραθέσεις οδηγείτε τον Δήμο, ήδη από την εκκίνηση;
5. Επιχειρήματα σχετικά με το γιατί η πρότασή σας, αυτή καθεαυτή, είναι λάθος στο www.filoiko.blogspot.com αλλά φυσικά αυτό το ξέρετε ήδη.
Ο ΔΗΜΟΣ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ
ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
Βησσαρίων Γιωρσπύρος.
194 σχόλια:
Θα το ξαναγράψω :
"Σε λάθος διεύθυνση η διαμαρτυρία σου
Βησσαρίων,
Στον κλειδοκράτορα της περιοχής
του λοιπού η όποια ένσταση σου.
Στον βουλευτή μας, τον σοσιαλιστή"
Αυτό το μήνυμα απηύθυνα προχθές στο Βησσαρίωνα με αφορμή την διαμαρτυρία του προς την Περιφερειάρχη για την εγκατάλειψη της λίμνης ΖΗΡΟΎ στη μοιρα της.
Και να ,
Σήμερα έχουμε μπροστά μας το θαυμάσιο άρθρο του ΒΗΣΣΑΡΙΩΝΑ...
Διαίσθηση ή προπομπός;
Μάλλον ισχύει το πρώτο.
Μόνο ο ΒΗΣΣΑΡΙΩΝ μπορούσε να διατυπώσει ένα τέτοιο δημόσιο
λόγο....
Βησσαρίωνα απευθύνεσε σε ώτα μη ακουόντων.
Ο κυβερνητικός βουλευτής έχει πολλούς μα πάρα πολλούς λόγους να υπεραμύνεται του ονόματος ως ανάδοχος φυσικά.
Ο κύριος λόγος είναι να στρώνει το χαλί στον επόμενο σοσιαλιστή βουλευτή .
Δεν είναι δύσκολο να τον βρείς.
Ομως επιμένω ο έτερος μη κυβερνητικός βουλευτής τι κάνει;
Τι θα πεί στην ολομέλεια της Βουλής;
Eμφύλιος Σπαραγμός !
Κάθε σχόλιο περιττεύει...
Σώπα,
Όπου νάναι θα σημάνουν
οι καμπάνες...
Παρόλα αυτά τα θαυμάσια
που γράφεις Βησσαρίων,
Μάθε και το ανέκδοτο.
Χθές το απόγευμα εκατοντάδες φίλοι
του ΠΑΣΟΚ πήραν το παρακάτω μήνυμα
απο τον βουλευτή :
"Σήμερα στις 23.οο στο ΑΡΤΑ ΤV η ομιλία του βουλευτή για τον ΚΑΛΙΚΡΑΤΗ στο σνέδριο της ΤΕΔΚ.."
Περίμενα μέχρι τη μία το μεταμεσονύχτιο
με αγωνία !
Αποκοιμήθηκα μετα...
Τώρα που το ξανασκέφτομαι και μετά την συγκλινιστική ανάγνωση του άρθρου σου ένα και μόνο σχόλιο μπορώ να κάνω :
Έχει πολύ θράσος ο άνθρωπος.
Αφού αναστάτωσε τη μικρή μας κοινωνία, μας καλεί να ακούσουμε
τον επικήδειο που εκφώνησε για την Φιλιππιάδα που ο ίδιος κατακρεούργησε !
Πολύ Κωστάδες χθές. Πήγα σε έναν κατά τις 10:30 εκτός Φιλιππιάδας.
Λέω Χρόνια Πολλά, και ζητάω να ανοίξουν την τηλεόραση.
Γιατί μου λένε τι έπαθες;
Θέλω να ακούσω το βουλευτή, που μας άλλαξε το όνομα.
Ποιό όνομα με ρωτάνε;
Του Δήμου Φιλιππιάδας, απαντώ δεν το ξέρετε;
Γιατί πως σας λένε τώρα;
Δήμος Ζηρού;
Έμειναν ξεροί.
Γιατί τι σας πείραξε η Φιλιππιάδα;
Άντε ντε!
ΥΓ.
Δεν τον είδα τελικά.
Δεν άξιζε και τον κόπο.
Τελικά το είδε κανείς;
Ο νομάρχης τι θέση πήρε για το θέμα της Φιλιππιάδας και του Λούρου στο συνέδριο της ΤΕΔΚ;
14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2010
176
ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 22 Mάη
για να τα αλλάξουμε όλα!
ΥΓ.
Τον πρόλαβα και του την έσπασα σήμερα.
Πρέπει να βγαίνει πρωί-πρωί από εδώ και πέρα.
Σε συγχωρώ.
Γιατί αυτό που βίωσα το μεσημέρι δεν περιγράφεται.
(για σένα που πρόλαβες)
Περίεργα υπονοούμενα
και λίγο μπερδεμένα....
Δεν μπορώ να βάλω τα μη νοούμενα
σε τάξη...
Φαίνεται οτι το έχει η ημέρα
σήμερα,
αφου καταχονιάστηκαν και
τα ηχηρως νοούμενα..
Αδίστακτοι Φαρισαίοι...
Υποκριτές.
Λοιπόν
5 παρά απόγευμα Σάββατο αφήνω το αυτοκίνητο και αρχίζω να
ανεβαίνω προς την λίμνη.
Ηλιος μετά από βροχή.
Μαζί μου όπως πάντα η φωτογραφική μηχανή.
Μυρίζει το χωμα από τη βροχή.
Δύο νεαροί κάνουν τζοκιγκ.
Δεν αποκαταστήσαν τις προειδοποιητικές ταμπέλες ακόμη.
Δεν ψαρευε κανένας σήμερα.
Η επιστροφή όμως περιπετειώδης.
Μαύρισε ξαφνικά ο ουρανός και άρχισαν αστραπές και χαλάζι.Χαλασμός.
Αρχισα να περπατάω τρέχοντας .
Αρχισε να φυσάει δυνατά σημάδι ότι έρχεται βροχή.
Προσωρινά μπήκα από κάτω στα ξύλινα κιόσκια του καγιάκ δίπλα στη λίμνη μπας και σταματήσει λίγο.Δυνάμωνε η βροχή και το χαλάζι.Ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε.
Παρ όλα αυτά τράβηξα και φωτογραφίες.
Πήρα τηλεφωνο να ρθει ταξί περίμενα κανα 20 λεπτο,τίποτα.
Δεν μπορούσα άλλο βγαίνω και τρέχοντας να μην πω το:
-τρεχάτε ποδαράκια μου να μην σας.......
ενώ συνέχιζε δυνατά η μπόρα και γινόταν πόλεμος από αστραπές έφτασα στο αυτοκίνητο.
Τελικά χωρίς περιπέτεια η ζωή είναι ρουτίνα…
Τι να τον κάνουμε...
Βάζει λίγο πλάτη παραπάνω.
Για άλλη μια φορά διαβάζοντας το κειμενό του λες:
-κοίτα ρε παιδί μου αυτά ήθελα να πώ και γω.
Ενοιωθα άβολα όταν μούστειλε το κείμενο και τον πήρα τηλέφωνο να του πω να διορθωσει κατι νι και παύλες.
Το Σαββατιάτικο τραγούδι που κρέμασα πάνω δεξιά Βησσαρίων για σένα.
Το blog
http://gianniotis.blogspot.com
που είναι μέσα στα 50 ποιο δημοφιλή σε επισκεψιμότητα
δημοσιεύει σήμερα το άρθρο του
Βησ.Γιωρσπύρου.
Ευχαριστώ πολύ
Επι του πιεστηρίου..
Δεν ιδρώνει το αυτί του με τίποτα.
Από πάνω ζητάει και τα ρέστα ο
άνΘρωπος.
Θα βγει στα Κανάλια και θα κατακεραυνώσει τους οπισθοδρομικούς
και τοπικιστές Φιλιππιαδιώτες,
οι οποίοι ,μικρόνοοες όντες, δεν μπορούν να συλλάβουν το μεγαλείο
του Καλλικράτη...
Καποιοι θα επιθυμούσαν να εξαποστείλουν το χθεσινό άρθρο
του ΒΗΣΣΑΡΗ ΓΙΩΡΣΠΥΡΟΥ στο πυρ του
εξώτερον και είναι απορίας άξιον
γιατί δεν το έπραξαν όταν οι ίδιες οι ενέργειες προδίδουν τις ολφάνερες προθέσεις τους.
14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2010
175
ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 23 Mάη μπας και αλλαξει κατι.
Με πρόλαβες σήμερα. Ξενύχτησα χθές και το internet δεν δούλευε μεταμεσονύκτια.
Η οπισθοδρόμηση της Φιλιππιάδας θα φανερωθεί περίτρανα όταν θα αποδειχθεί ότι δεν έχει μια σοβαρή ομάδα να κατεβάσει στις εκλογές. Προσέξτε, οπισθοδρόμηση όχι οπισθοδρομικότητα. Αφιερωμένο σε όσους πίστευαν ότι με τον "τρέχοντα" Δήμαρχο είχαμε πιάσει πάτο και ότι δεν πάει παρακάτω. Το βαρέλι δεν έχει πάτο τελικά. Το τρύπησαν τα μεγαλοστελέχια. Όλων.
Πέρα από όλα τάλλα ο Δήμος μας πρωτοπυπεί και στο εξής:
Εχει μόνιμα αναρτημένες γιορτινές κατασκευές σε αρκετα σημεία της πόλης που ευχονται ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
Η φωτοΒΔΟΜΑΔΑΣ πρώτη πάνω δεξιά
είναι σημερινή.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ. ΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ.ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ. ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ. ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΓΕΝΑ. ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ. ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ.
Λοιπόν επανέρχομαι στο θέμα με τα κεράσια.
Αργα ψες
Θαταν μία;
Ακουσα θόρυβο πίσω.
Λεώ ο αέρας θάναι.
Το πρωί τι να δω;
Ο φράχτης γκρεμισμένος
λείπαν αρκετά κεράσια
και ένα σημείωμα
πάνω στην κερασιά.
ΤΑ ΚΛΕΠΣ ΜΕΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΝΟΣΤΙΜΑ
Το μυαλό μου πάει κατευθείαν στον προχθεσινό ανώνυμο που οι κερασιές του ούτε λουλούδια δεν βγάζουν.
Ας ξανατολμήσει.
Νόστ'μα ήταν. Κράτ'σα κι δυό για σήμ'ρα.Τώρα τα τρώω.Τ'χρόν να ιδείς τι θα πάθ'ς π'θα πλακώσουν ούλοι.Ούτ'τα σύρματα δεν σε σ'ωζν.
Τι ν'σ'κάνω. Ας μό'στλνες μήν'μα ότ' θα μ'δώκεις κλων'ρια.
Προσέξτε τα ελληνικά σας.
Κλ'νάρια είναι το σωστό. Όχι κλων'ρια. Ένα word δεν έχετε να μην κάνετε λάθος;
Mελαγχολικά συνήθως τ απογεύματα της Κυριακής.
Αύριο όμως του Αγίου Πνεύματος αργία.
Οπότε ας αργήσουμε λίγο παραπάνω απόψε να πάμε σπίτι.
Εχει κλαρίνα πουθενά;
ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΙΑ ΜΕΤΣΟΒΙΤΗ-ΠΑΓΩΝΑ-ΜΠΑΟ
Στην πλατεία τα ίδια.
Είχε κόσμο αλλά εχει ψύχρα
και κάθονται μέσα.
Μόνος στο μπαρ,κοίταζα στα χαμένα στη πλατεία,
Οι παρέες σχεδόν ίδιες κάθε βράδυ
Ηπια 2 καμπερνέ και πίσω.
Εβαλα άλλο ένα γράφοντας αυτό το μοναδικό κείμενο που διαβάζεται.
Αντε καλό βράδυ.
Bράχο, βράχο το καϋμό μου
κατά πως λέει και το
τραγούδι.
Αυτά παθαίνεις όταν κόβεις
τη μεσημεριάτικη μπύρα...
Τάθελες και τάπαθες.
Αύριο έχει σκάλισμα πάλι;
Τον χαφεϊδισμό πολλοί ηγάπησαν
τον χαφιέ όμως κανένας.
Ούτε και αυτός που κατά κόρο καλλιεργεί χαφιέδες....
Οι κακές γλώσσες ψιθυρίζουν ότι
τον καταμαρτύρισε ο ίδιος, λέγοντας
ότι κατά την διάρκεια της συζήτησης
του ΚΑΛΛΙΚΡΆΤΗ στο δημοτικό συμβούλιο έπερνε επακριβείς πλητοφοριες για τις τοποθετήσεις
των συμβούλων από εγκάθερτο, που
οδύρετο για το κακό που βρήκε τη
πόλη μας.
Ιδιαίτερα δε για εκείνες τις τοποθετήσεις που περιείχαν κατηγοριες κατά του βουλευτή (Ρέβας, Γκάρτζιος)....
Κατά διαστήματα εβγαινε από την αίθουσα συνεδριάσεων για να
αναμεταδίδει επακριβώς τα λεχθέντα....
Του λοιπού ας τον έχουν υπόψη
οι σύντροφοί,
παρότι είναι πλέον αργά διότι έχουν
καταγραφεί στη black list...
Κατά τα άλλα, τα ευκόλως νοούμενα
παραλείπονται...
Δεν έχεις ιδέα εσυ από σκαλίσματα...
Μέσα στη λάσπη που προκάλεσαν
οι συνεχείς βροχοπτώσεις δεν γίνονται σκαλίσματα,
Αστέ άσχετε.
Εσύ κοίτταξε να είσαι εντάξει με την αποστολή σου καθότι
όλη την βραδιά το unigue visitors
counter, δεν καουντάρει..
Πριν μερικές μέρες ο γιός μου (17 χρονών) διάβασε ένα άρθρο του Γιανναρά σχετικά με το πως μπορείς να ασκήσεις κριτική όταν τα ίδια τα κριτήρια που χρησιμοποιείς (τα εργαλεία της σκέψης δηλ.) είναι ακατάλληλα και προβληματικά.
Με πήρε τηλέφωνο να συζητήσουμε. Και για τις σκέψεις του συγγραφέα και για τον ίδιο τον συγγραφέα.
Σήμερα ο Γιανναράς ήταν στην τηλεόραση (του Αγίου Πνεύματος). Το ερώτημα ήταν: Μπορεί το σημερινό πολιτικό προσωπικό που είναι υπεύθυνο για την κατάντια της χώρας να προχωρήσει στις αναγκαίες αλλαγές, μέσα από Δημοκρατικές και Συνταγματικές διαδικασίες;
Σύντομα και μετά την αρνητική απάντηση στο παραπάνω ερώτημα η συζήτηση έφθασε σε αδιέξοδο.
Η απάντηση πρέπει να έρθει μέσα από τους θεσμούς. Αλλά ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν έχει εξουσίες.
Η απάντηση θα έρθει από τους πνευματικούς ανθρώπους. Τους ανύπαρκτους δηλ. Αυτούς που αν θυμάστε τρέχαν πίσω απ' τον κυρ. Κώστα τα πρώτα χρόνια της βασιλείας του. Και που σιωπούν, συνένοχοι, για πολλά περισσότερα.
Σειρά είχαν οι συνταγματολόγοι. Δοθέντος ότι ο Τσάτσος πέθανε, γρήγορα διαπιστώθηκε ότι οι περισσότεροι από αυτούς είναι μέρος του πολιτικού συστήματος. Άρα συνυπεύθυνοι.
Ο γιός μου γύρισε και με κοίταξε. Με ειρωνία, με απογοήτευση, αυστηρά.
Τι θα κάνεις; Με ρώτησε.
Αυτό που κάνω του απάντησα.
Είμαστε υποχρεωμένοι να πούμε την άποψή μας ακόμα και αν είναι λάθος. Ο καιρός που τους αφήσαμε ελεύθερους να αλωνίζουν χωρίς κριτική, χωρίς έλεγχο, ανεχόμενοι τα πάντα τελείωσε.
Παραδίδουμε σιγά-σιγά. Σε μιά γενιά που της στερήσαμε την προοπτική και τη περηφάνια. Το τελευταίο που μας μένει; Να μιλήσουμε με ειλικρίνεια και χωρίς υπεκφυγές. Να ξανασυστήσουμε τα εργαλεία της σκέψης και της κριτικής μας.
Σημασία δεν έχει αν διαφωνούμε αλλά αν έχουμε την δυνατότητα να συζητήσουμε.
Ας προασπίσουμε αυτή μας τη δυνατότητα, όσοι τουλάχιστον πιστεύουμε ότι άλλη λύση δεν υπάρχει.
Το Πρεβεζάνικο blog
http://sardelas.blogspot.com
δημοσιεύει σήμερα το άρθρο του
Βησ.Γιωρσπύρου.
Έχει επίσης μια πολύ ωραία γελοιογραφία με τίτλο οι εκλεγμένοι sef που αναφέρεται στο όνομα της Φιλιππιάδας.
Πλάκα έχουν και οι δημοσκοπήσεις για το πόσο επιτυχημένοι θεωρούνται οι Δήμαρχοι της περιοχής. Ο δικός μας έλαβε 81% αρνητικές ψήφους. Μόνο ο Κλάπας (Πρέβεζα) και ο Μπαίλης (Λούρος) φαίνεται να διασώζονται.
14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2010
174
ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 24 Mάη ......μπας και αλλαξει κατι.
Τάμαθες τα νέα σύντροφε;
Ο άλλος, ο "δεξιός"- σταθερές αξίες
οι σοσιαλιστές!- βουλευτής,
δήλωσε σήμερα εις επήκοον όλων
των θαμώνων του κέντρου ότι η ονομασία Ζηρός αποτελεί εγλμηματική πράξη του συνάδελφου..
Το μεσημέρι 12 περίπου στην πλατεία ο βουλευτής του Νομού Δημήτρης Τσουμάνης περνούσε και χαιρέταγε τον κόσμό.
-Τι λέτε κ.Τσουμάνη εσείς για το θέμα του ονόματος που έχει προκύψει με την Φιλιππιάδα,ρωτήσαμε.
-Να σας πω παιδιά.Διαφωνώ κάθετα και μάλιστα τα ιδια λέω και στο Θεσπρωτικό.Oχι Δήμος Ζηρού.Το ονομα Ζηρός είναι σλάβικο...Θα πρεπει Δήμος Φιλιππιάδας και για μια σειρά άλλους λόγους ακόμα.Το είπα στον Ραγκούση...Θα το πω και στον Ζώη...
Αύριο μπαινει στην ολομέλεια της Βουλής και θα τοποθετηθώ να πω αυτά που σας λέω.
Δεν θέλω να ψάξω πίσω από αυτά που μας είπε τις όποιες σκοπιμότητες-και ταλεγε να τακούσουν όλοι εκεί γύρω-
αλλά κάτι είναι κι αυτό.
Οι δύο βουλευτές αν συμφωνήσουν κατά τον Ραγκούση δεν υπάρχει πρόβλημα για το όνομα.
Απομένει να πειστεί το άλλο μισό που ανακίνησε το θέμα χωρίς λόγο.
Ο Ραγκούσης είπε ότι το όνομα αλλάζει μόνο όταν υπάρχει ομοφωνία των βουλευτών του νομού.
Αφού λοιπόν υπάρχει διαφωνία
ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ;
Ποιός απ' όλους μας δουλεύει;
Είστε βαμένοι δεξιοί.
Ο σοσιαλιστής βουλευτής βρίσκεται πάντα στην αναζήτηση της αλήθειας και της ενότητας.
Καραδεξιού απορία.
Σοσιαλιστής οδοντίατρος παραειδικευμένος στο μανατμεντ
διοίκησης δημόσιων ιδρυμάτων πρόεδρος στο νοσοκομείο Πρέβεζας,
νοσηλεύτρια υπερσοσιαλίστρια εξειδικευμένη στη διοίκηση προσωπικού ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ στο διοικητικό συμβούλιο του ίδιου νοσοκομείου,
Τούτων αξιοκρατικώς πεπραχθέντων
ευλόγως ανακύπτει το ερώτημα:
Για τη διοίκηση του υπό ανέγερση
μέγιστου νοσοκομείου Δυτικής Ακτής
ποιόν ταλαντούχο κτηνίατρο προορίζει ο βουλευτής;
ΥΓ..Παππού αγαπημένε,
Το έχασες το τρένο.
Και πρόωρα γεννήθηκες
και στη black list έχεις καταγραφεί.
Ας μη βιαζόσουν στο πρώτο
και ας προσεχες στο δεύτερο.
ΜΑΡΕΣΕΙ όταν τα γκαρσόνια στην πλατεία σερβίροντας λένε στην υγειά σας
ΔΕΝ ΜΑΡΕΣΕΙ να βλέπω παρκαρισμένα ΙΧ ανάμεσα σε τραπεζια με παρέες
ΜΑΡΕΣΕΙ που σαν ανώνυμος εγραψα τα προηγούμενα
BOYΛΕΥΤΗΣ Παπαχρήστος ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΦΙΛΔΑΣ ΟΧΙ ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ
ΔΗΜΑΡΖΟΣ ΘΕΣΠΚΟΥ ΟΧΙ ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΩΓΕΙΟΥ ΟΧΙ ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ
Πολύ πιθανόν να περάσει.
Η ιστορία μετά από χρόνια θαναι δύσκολο να βρει ποιοι φταίνε και γιατί άλλαξε όνομα ο ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ;
Τελικά την κρέμασε την αγόρευσή του στο epirusgate ο βουλευτής.
Στο Ελληνικό οι κάτοικοι τα βάζουν με τους βουλευτές γιατί άλλα τους υπόσχονταν. Πριν τις εκλογές.
Την ίδια ώρα στο ΣΚΑΙ ο Εφραίμ κλαίει και ωδύρεται. Όλα τα έκανα για το καλό της μονής.
Θύματα, όλοι τους, της κακίας του κόσμου.
Δηλαδή η Κοινότητα Κρανιάς και ο Δήμος Ανωγίου που δεν έβγαλαν αφίσα με τον Ζηρό πρέπει να αποπεφθούν από τον Δήμο;
Ο Δήμος Πρέβεζας και ο Δήμος Λούρου δεν έβγαλαν αφίσες με κοινά θέματα και γλίτωσαν. Έπρεπε να επιμείνουν οι του Λούρου. Κάποια λύση θα έβρισκε ο βουλευτής.
Πρωτοφανής η άποψη του βουλευτή. Πρέπει να το κάνει αποδεκτό η κυβέρνηση σε όλους τους Καλλικρατικούς Δήμους. Για το όνομα πρέπει να συμφωνούν ΟΛΟΙ. Όλως τυχαίως εφαρμόσθηκε ΜΟΝΟ στην περίπτωση του χωριού του βουλευτή.
Από την Παρασκευή προχθές το βράδυ στο εν λόγω blog epirusgate εστειλα ως filoiko το αρθρο αυτής της ανάρτησης του Βησσ.Γιωρσπύρου.
Δεν το δημοσιεύσαν.
Γιατί σήμερα μετά από 8 μέρες φιλοξένησαν την τοποθετηση του Παπαχρήστου στην ΤΕΔΚ.
Να σημαίνει κάτι αυτό;
ENOXH η ΦΟΒΟ;
Διαμάντι ο Ζηρός. (Παπαχρήστος)
Στολίδι το μοναστήρι. (Εφραίμ)
Τυχαία σύμπτωση στην ανάδειξη άσχετων χαρακτηριστικών για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα.
Διερωτάται ο Εφραίμ.
Ποιός δάκτυλος είναι από πίσω;
Πάνε και τα ματ, πάν και οι αφοπλισμοί.
Εκτέθηκε με το "δελτίο τύπου".
Δεν τον είδε κανείς στην τηλεόραση.
Και είπε να τα δημοσιεύσει όλα:
"Όσον αφορά το δήμο Ζηρού.
Εκεί ακούστηκαν οι
μεγαλύτεροι παραλογισμοί
ή εφευρήματα τις τελευταίας στιγμής.
Έπρεπε να είναι κοινό το όνομα ώστε να εκφράζονται και οι
δύο περιοχές.
Ακούστηκε ότι μαζεύτηκαν και οι 3 δήμαρχοι και ο κοινοτάρχης και διαφωνούνε με το όνομα Ζηρός.
Ρωτάω: γιατί διαφωνούνε;"
Απίθανα πράγματα σε μια μόνο παράγραφο:
1. Ο μόνος που δεν παραλογίζεται ο βουλευτής. Όλοι οι άλλοι είναι παράλογοι.
2. Δύο περιοχές. Ποιές δύο περιοχές; Τρείς (3) είναι οι Δήμοι που ενώνονται και μιά Κοινότητα. Τυχαία τις ξέχασε τις άλλες; Ή μήπως αν τις έβαζε και αυτές ο Ζηρός δεν κόλαγε πουθενά για πουθενά; Πόσο μάλλον αν έπρεπε να ενταχθεί και ο Δήμος Λούρου.
3. Όλοι διαφωνούν με το όνομα Ζηρός. Γιατί; Άντε ντε. Μήπως γιατί το όνομα που πρότεινε είναι παράλογο; Αλλά που να τη σκεφτεί αυτή την περίπωση.
Πως στέλνουμε σχόλια στο epirusgate;
Άλλαξα τον Εφραίμ. Τον βαρέθηκα.
Ο βουλευτής απαξιωτικά:
"Ο Δήμαρχος Θεσπρωτικού θέλει να ονομαστεί όλος ο Δήμος, Δήμος Θεσπρωτικού"
Προσέξτε εκείνο το ΟΛΟΣ Ο ΔΗΜΟΣ.
Ενδόμυχη αναγνώριση ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει.
Αφού λοιπόν αυτό δεν μπορεί να γίνει, ας μη γίνει δεκτό και το ΕΥΛΟΓΟ.
"ΕΠΡΕΠΕ να είναι κοινό το όνομα"
και πάντως
ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ.
Γιατί έτσι γουστάρει ο βουλευτής.
Κατά τον βουλευτή ΔΕΝ είναι παράλογο να αλλάξουμε ένα Ελληνικότατο όνομα (ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ) για να βάλουμε στη θέση του ένα Σλάβικο (ΖΗΡΟΣ).
Το να κρατήσουμε το Ελληνικό όνομα είναι παράλογο. Μην μας κατηγορήσουν και για έλλειψη διεθνισμού!
ΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ;
Δεν φταίνε μόνο αυτοί που το πρότειναν, αλλά και όσοι οσφυοκάμπτες, δεν αντιδρούν. Πρώτος απ'όλους ο Δήμαρχος. Δεύτερα τα μεγαλοστελέχια.
Το παρακάτω άρθρο εστάλη στο epirusgate, το οποίο εδω και ημέρες το αποκρύπτει. Μην πιστέυτε λοιπόν όλους αυτούς τους δήθεν δημοκράτες του ελεύθερου λόγου που παίζουν παιχνίδια με βουλευτάκους και ισχυρούς.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Φτάσαμε την χώρα μας στο χείλος του γκρεμού εξαιτίας της συμπεριφοράς των πολιτικών προσώπων. Πρώτα από όλα έβαζαν το δικό τους όφελος και στην συνέχεια για να εξυπηρετήσουν τους πάντες - δηλαδή να μην φωνάζουν οι κουτόφραγκοι πολίτες - έβρισκαν μεσοβέζικες λύσεις, ώστε να ικανοποιούνται ή να διαμαρτύρονται όλοι. Γιατί έτσι, κανείς δεν θα τα βάλει μαζί του - για την όποια ηλίθια, πονηρή ή ιδιοτελή - συμπεριφορά και πράξη του. Διαίρει και βασίλευε λοιπόν. Για να γίνονται οι δουλειές των πολιτικών.
Και έτσι εμείς , το συνονθύλευμα από χωριάτες, το νεοπρολεταριάτο των μεζονετών με κήπο και καγιέν, καθόμαστε ως – όχι σαν – ΒΛΑΚΕΣ και χασκογελάμε. Άντε να κάνουμε για τα μάτια του κόσμου καμιά εξεταστική ή συντονιστική επιτροπή.
Έτσι λειτουργούν οι πολιτικοί μας. Έτσι και εμείς. Σε όλα τα επίπεδα. Από τα θέματα της οικονομίας, της παιδείας, της υγείας ως και την νεοεισερχόμενη στην πόλη μας ονομασία, Δήμος Ζηρού.
Για να τελειώνουμε. Το θέμα δεν είναι αν η ονομασία είναι καλή ή κακή. Το ουσιώδες είναι πως ένας άνθρωπος – ο βουλευτής Παπαχρήστος - για να βγει από την δύσκολη θέση και για να μην μοιραστούν και χαθούν οι ψηφοφόροι του, δημιούργησε ένα θέμα εκ του μηδενός. Δεν ρώτησε κανένα, δεν συμβουλεύτηκε κανένα και με μια επίδειξη αυταρχισμού και μηδενικής δημοκρατικής ευαισθησίας, για το τι θέλει ο κόσμος της Φιλιππιάδας, σήκωσε το τηλέφωνο και είπε τις μαγικές λέξεις. Για να μην έχω πρόβλημα ΕΓΩ (βάλτε ή όχι κόμμα στο εγώ) αποφάσισα Ζηρός.
Κύριε βουλευτά μακάρι να είχα την δύναμη να μπορούσα να αλλάξω το επίθετό σας, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα να το αλλάξετε ξανά. Και σεις -όπως εμείς - το μόνο που θα μπορούσατε να κάνετε είναι κάποιες διαμαρτυρίες άνευ ουσίας και φυσικά στο να συνηθίσετε το νέο όνομα που θα σας έδινα: Μακιαβέλι.
Γιώργος Κολοβάτσιος
Δημοσιογράφος
14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2010
173
ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 25 Mάη ......μπας και αλλαξει κατι.
Για το φίλο ,
που χθες μετρούσε
που σήμερα μετράει
που αύριο θα μετρήσει
που θα συνεχίσει να μετράει
μέχρις ότου φθάσει
στο μηδέν....
και μετά τι;
Μηδέν από μηδέν= 0
Πάλι κοψοχέρης .
Κάτι πρόσωπα που λανσάρουν !
Θυμάμαι... τότε που πήγαινα στο
κατηχητικό:
"Πίστευε πρόσμενε όσοθα ζεις
τον Ιησού μας μια μέρα
θα ζεις".
Καιεγώ δόστου σταυρούς και προσευχές μερόνυχτα.
Οσπου αγανάκτησα να προσμένω...
Αϊ σιχτίρ
To πρωί έλαβα email από τον Βησσάρη Γιωρσπύρο για κείμενο που έστειλε στο epirusgate και το οποίο αναφέρει:
Αγαπητοί φίλοι,
Προφανώς και σας ενδιαφέρει ο διάλογος που διεξάγεται αυτό το διάστημα σχετικά με το όνομα του ΔΗΜΟΥ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ.
Διαφορετικά δεν θα δημοσιεύατε, δύο φορές μάλιστα, τις απόψεις του ΑΝΑΔΟΧΟΥ βουλευτή κου. Παπαχρήστου.
Βεβαίως πολύ καλά κάνετε. Αυτό εξάλλου περιμένουμε από εσάς.
ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΟΥ κου ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ.
Απόψεις που έχουν δημοσιευθεί σε τοπικές εφημερίδες (ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΑΓΡΟΤΗ) αλλά και σε άλλα blog (gianniotis/sardelas) και κυρίως στο filoiko.blogspot.com
Δοθείσας της εμβέλειας του epirusgate, νομίζω ότι είστε κατά κάποιο υποχρεωμένοι να δημοσιεύσετε και τις αντίθετες απόψεις.
Συννημένα θα βρείτε το σχετικό άρθρο μου με τίτλο «Κύριε Παπαχρήστο, ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΕΙΣΘΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ» το οποίο σας έχει ήδη αποσταλεί από ότι γνωρίζω από τον ιδιοκτήτη του filoiko.
Σας το στέλνω ξανά για την περίπτωση που παράπεσε, ή για την περίπτωση που απαιτείται επιβεβαίωση της σύμφωνης γνώμης μου.
Αποκλείω βέβαια την περίπτωση να έχετε αποκλείσει a-priori την δημοσίευση αντίθετων απόψεων από αυτή του κου Παπαχρήστου.
Σε κάθε περίπτωση στο filoiko θα βρείτε πλήθος επιχειρημάτων, όχι απαραίτητα δικών μου. Θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε τουλάχιστον αυτά.
Διαφορετικά οι επισκέπτες σας θα μείνουν με την αίσθηση ότι όλοι εκεί στην ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ είμαστε παράλογοι και ο μόνος λογικός είναι ο κος Παπαχρήστος.
Η κατηγορία περί παραλογισμού είναι δική του. Προσωπικά θεωρώ ότι ο διάλογος είναι αυτός που προάγει την Δημοκρατία.
Η ύπαρξη των blog μας δίνει την ευκαιρία να συζητήσουμε πράγμα που ήταν και από τα βασικά σημεία του σχολιασμού μου, όπου σημειώνω.
Σημασία δεν έχει αν διαφωνούμε, αλλά αν είμαστε σε θέση να συζητήσουμε.
Φιλικά
Ο Φιλιππιαδιώτης
Βησσαρίων Γιωρσπύρος
Τοπογράφος Μηχανικός
Ευκαιρίας δοθείσης
να τονίσουμε εδώ
την συνεισφορά
σε αυτό που σαν Φιλιππιαδιώτες επιδιώκουμε
των κειμένων του συμπατριώτη μας δημοσιογράφου Γιώργου Κολοβάτσιου.
Δυναμώνει ο λόγος μας
και έτσι το δίκιο μας.
Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ
«…άιντε θύμα, άιντε ψώνιο,
άιντε σύμβολο αιώνιο,
αν ξυπνήσεις μονομιάς,
θα ‘ρθει ανάποδα ο ντουνιάς…»
(Κυρ-Μέντιος, Κ. Βάρναλης)
Ελπίδα στο κατασκόταδο...
Αν διακρίνουμε τα πράγματα ψύχραιμα θα συμπεράνουμε εύκολα πως η κρίση, αν την χειρισθούμε σωστά, θα μας απαλλάξει από μια εκ γενετής ασθένεια του ελληνικού κράτους. Την προσκόλληση δηλ. της πλειοψηφίας του πληθυσμού πάνω στο κράτος για καριέρα η για την αντιμετώπιση της όποιας δυσκολίας.
Οι απολύσεις από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και η κατάργηση των λογής εργασιακών προνομίων των δημοσίων υπαλλήλων πιθανώς να στρέψει τελικά τον κόσμο σε παραγωγικότερες ενασχολήσεις στον ιδιωτικό τομέα.
Η κραυγαλέα επίσης αποτυχία του κράτους να αντιμετωπίσει ζητήματα της καθημερινότητας είναι πιθανό να ενθαρρύνει τάσεις συλλογικής δράσης ώστε κοινά προβλήματα να αρχίσουν να αντιμετωπίζονται εκ των ενόντων από πρωτοβουλίες της γειτονιάς η της κοινότητας. Κι όχι με επίκληση κι ανάμιξη της «πολιτείας». Η στροφή στο ιδιωτικό είναι δυνατόν να επαναφορτίσει την ελληνική κοινωνία, εγκαταλείποντας την αδράνεια πολλών δεκαετιών
Παππού Καρλ,
Οι ονειροφαντασίες σου μας κράταγαν
απογειωμένους για πολλές δεκατίες..
Και ήταν τραγικό στην άμμο
παλάτια να χτίζουμε...
Συντρίμια έγιναν και μας καταπλάκωσαν....
Ρε εσεις,
Οι εντός, οι πέριξ και εκτός
του FILOIKO...
Μη χολοσκάτε και τόσο.
Δεν σας ακούει κανείς γιατί
η Φιλιππιάδα κομάται!
Τίποτε δεν αλλάζει. Ο καθένας
και η τσεπούλα του...
Με τον νέο ΔΗΜΟ δίερύνεται η αγορά
και όσοι δεν αφουγκράζονται την
πιάτσα κακό της κεφαλής τους...
Ο ΣΏΖΩΝ ΕΑΥΤΌΝ ΣΩΘΗΤΩ...
Οι στρογγυλες τράπεζες της αυθεντικής επαναστικότητας είναι για τους γραφικούς...
Εμπρός λοιπόν στο δρόμο που έχουν χαράξει ο Δήμαρχος , η συμπολίτευση, η αντιπολίτευση σύμπασα, ΤΑ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΗ και οι άοκνοι παιδαγωγοί και διαμορφωτές
της κοινής γνώμης....
Κατά τα άλλα, γνώριζε πολύ καλά ο βουλευτής με τη υλικό είχε να "διαπραγματευτεί".
Σε λίγο καιρό θα τον δοξάζουν.
Το Δημοτικό Συμβούλιο Φιλιππιάδας και ο Δήμαρχος εν όψει της ψήφισης στην Βουλή του Καλλικράτη και της μετονομασίας πλέον του Δήμου,
προγραμματίζουν στην κεντρική πλατεία της πόλης ενημερωτική εκδήλωση συζήτηση.
Θα μιλήσουν ειδικοι επιστήμονες με θέμα:
ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΥΡΑ.
Η εκδήλωση θα επαναλαμβάνεται μέχρι να το ξεχάσουμε.
Ρε εσεις,
Οι εντός, οι πέριξ και εκτός
του FILOIKO...
Μη χολοσκάτε και τόσο.
Δεν σας ακούει κανείς γιατί
η Φιλιππιάδα κομάται!
Τίποτε δεν αλλάζει. Ο καθένας
και η τσεπούλα του...
Με τον νέο ΔΗΜΟ δίερύνεται η αγορά
και όσοι δεν αφουγκράζονται την
πιάτσα κακό της κεφαλής τους...
Ο ΣΏΖΩΝ ΕΑΥΤΌΝ ΣΩΘΗΤΩ...
Οι στρογγυλες τράπεζες της αυθεντικής επαναστικότητας είναι για τους γραφικούς...
Εμπρός λοιπόν στο δρόμο που έχεουν χαράξει ο Δήμαρχος , η συμπολίτευση, η αντιπολίτευση σύμπασα, ΤΑ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΈΧΗ και οι άοκνοι παιδαγωγοί και διαμορφωτές
της κοινής γνώμης....
Κατά τα άλλα, γνώριζε πολύ καλά ο βουλευτής με τη υλικό είχε να "διαπραγματευτεί".
Σε λίγο καιρό θα τον δοξάζουν.
Ο Απόστολος Κακλαμάνης εξεμάνη κατά της άποψης ότι αν αλλάξει ο νόμος περί ευθύνης υπουργών θα λυθεί το πρόβλημα του πολιτικού συστήματος. «Γιατί πιθηκίζουμε εδώ
"Γιατί πιθηκίζουμε εδώ μέσα;"
είπε σε υψηλούς τόνους, «αν η εκάστοτε πλειοψηφία δεν θέλει παραπομπές, αν δεν έχουμε παραπομπές και ενίοτε κλείνουμε και τη Βουλή, τότε γιατί να αλλάξει ο νόμος περί ευθύνης υπουργών;».
Χθες αυτά .Και συνέχισε :
«Οχι για 20-30 καθάρματα να θεωρούμαι ότι είμαι συνάδελφός τους», ξέσπασε ο κ. Κακλαμάνης. «Γιατί ο κόσμος νομίζει ότι κάθε βουλευτής μετά από μία θητεία βγάζει και το κατιτίς του. Αρκετά έγινε η Βουλή πτυελοδοχείο, αρκετά έγινε πορνείο. Να πάνε σπίτια τους!"
Οι όσοι ελάχιστοι,
ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ,
στην κατρακύλα ...
ΕΡΩΤΗΣΗ ;
Πότε πρωτοεκλέχτηκε βουλευτής ο κος
Κακλαμάνης;
Παρόλα αυτά ο ρεφορμοσοσιαλιστής
παππούλης αντιστέκεται...
Αλοίμονο από τους νέους !
Υπάρχουν ακόμα κάποιοι σκελετοί
του 1-1-4 που αντιστέκονται...
Και δεν τους περιφέρουν σαν θαυματουργά σκηνώματα συντρόφων.
Μπράβο στα παιδιά της Τ.Ο ΠΑΣΟΚ
Φιλιππιάδας !
Λεβέντικη και πατριωτική στάση
η παραίτησή των...
Ας το λάβουν σοβαρά υπόψη των
οι χαμαιλέοντες του χαφιεδισμού.
Το μεταφέρω όπως δημοσιεύτηκε στο blog του Συλλόγου Φιλιππιαδιωτών Αθήνας http:/welovefilippiada.blogspot.com
την επιμέλεια του οποίου έχει ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γιώργος Κολοβάτσιος.
Συγχαρητήρια στον Γραμματέα και στα μέλη του ΠΑΣΟΚ Φιλιππιάδος!
Ένα μπράβο είναι λίγο για τους συμπολίτες μας που δεν βάζουν την κομματική ταυτότητα μπροστά σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που απασχολεί ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΙΩΤΕΣ ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων.
Οι φίλοι μας και συμπατριώτες δεν στέκονται πάνω στην θεσμική και τιμητική είναι αλήθεια θέση τους (γραμματέας και μέλη εκλεγμένα), αλλά βάζουν πάνω από όλα το κοινό καλό του τόπου. Σε μια περίοδο μάλιστα που το ΠΑΣΟΚ είναι κυβέρνηση, σε αυτή την χώρα των μαυρογιαλούρων θα μπορούσαν να κάτσουν στα αυγά τους -όπως κάθονται κάποιοι Φιλιππιαδώτες που ανήκουν σε αντιπολιτευόμενα κόμματα - για να καρπωθούν τα όποια κομματικά οφέλη.
Είμαστε στο πλευρό τους και είμαστε σίγουροι πως όταν στο Μαξίμου και στην Χαριλάου Τρικούπη καταλάβουν την στάση αυτών των ανθρώπων θα τους τιμήσουν ξανά.
Επίσης θα πρέπει να καταλάβουν εκεί στο υπουργείο και κυρίως να το καταλάβει ο κύριος Παπαχρήστος ότι η ξεκάθαρη στάση του τοπικού ΠΑΣΟΚ είναι ο πραγματικός Καλλικράτης και η ουσιαστική αποκέντρωση. Αυτό δεν πρεσβεύει ο νέος νόμος; την αποκέντρωση και την λήψη αποφάσεων από τις κατά τόπους κοινωνίες.
Κύριοι της τοπικής του ΠΑΣΟΚ είμαστε στο πλευρό σας, όπως και όλος ο Φιλιππιαδιώτικος λαός.
Μόνο ενωμένοι θα καταφέρουμε να αλλάξουμε την αδικία.
Υπήρξε μια κακεντρέχεια, για να μην ξεχνιώμαστε. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΧΩΡΙΑ με αφορμή την απουσία εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ στην συνεδρίαση της συντονιστικής επιτροπής. Ίσως δίκαια, ίσως βεβιασμένα. Τελικά φαίνεται ότι τουλάχιστον αυτοί πήγαν ενα βήμα παραπέρα την στάση σε αντίθεση με όσους "κάθοντασι στα αυγά τους όπως κάθονται κάποιοι Φιλιππιαδώτες που ανήκουν σε αντιπολιτευόμενα κόμματα - για να καρπωθούν τα όποια κομματικά οφέλη." όπως ορθά επισημαίνει ο σύλλογος Φιλιππιαδιωτών Αθήνας.Για να δώ θα υπάρξει ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΗ διόρθωση; Ή τελικά το όνομα δεν είναι ουσιώδες;
Μην ανησυχείς δε θα τις κλέψει κανείς. Κότες κυκλοφορούν στο Τζαμί (συγνώμη στο Δημαρχείο).
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ για όσους το πάρουν αλλιώς.
Η φωτοΗΜΕΡΑΣ που δημοσιεύω σήμερα
δεν έχει καμία σχέση με αυτά που βλέπουμε και ζούμε τις τελευταίες
μέρες στην Φιλιππιάδα.
ΜΑΡΕΣΕΙ που υπάρχουν ακόμα κότες στη Φιλιππιάδα
ΔΕΝ ΜΑΡΕΣΕΙ που αλλάζει όνομα η Φιλιππιάδα.
bravo dimosteni,bravo vasili,bravo k sta alla paidia tis topikis.sas stirixame k tora mas dikaionete.sas euxaristoume.
Άσχετο, αλλά σηκώσαν καμία πινακίδα στον Ζηρό ή είναι απασχολημένοι με την αλλαγή του ονόματος;
Πόση θλίψη σε μια υπέροχη φωτογραφία!
Και απόψε Φιλιππιάδα!
Συμβολισμοί!
H φωτογραφία τίτλου με τον πελαργό και το φεγγάρι είναι τραβηγμένη πριν μισή ώρα.
Προσπαθούσα αλλά τελικα δεν το πέτυχα να βάλω το γεμάτο φεγγάρι πίσω από τον πελαργό.
Για να καταφέρω αυτό έπρεπε να ανέβω σε μια πορτοκαλια στο κτήμα του Κωλέτση.
Η φωλια με τον πελαργό της φωτογραφίας είναι στου Παπαδήμα.
Εχει για τελευταία φορά πανσέληνο απόψε στο Δήμο Φιλιππιάδας...
Αυριο ξημερώνει μέρα που γι αυτήν η ιστορία θα γράφει:
Κάποιος βουλευτής Παπαχρήστος ήταν η αιτία που η Φιλιππιάδα του Λούρου και των πελαργών άλλαξε όνομα στις 27 Μαίου 2010.
Καλό βράδυ
Μήπως παραλογίζεστε ? Θα αλλάξει όνομα αύριο η Φιλιππιάδα και δε το ξέρουμε? Το πιθανά δίκαιο αίτημά σας χάνει όταν προβάλλονται ακραία επιχειρήματα . Υπάρχει περίπτωση να αλλοιωθεί το όνομα της πόλης σας με την ένταξή της σε μία ευρύτερη περιφέρεια που δεν φέρει το όνομα της ?
Ο Δήμος Φιλιππιάδας μετονομάζεται στις 27-5-2010 σε
ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ
με τα δημοτικά διαμερίσματα
ΑΝΩΓΕΙΟΥ
ΓΥΜΝΟΤΟΠΟΥ
ΓΟΡΓΟΜΥΛΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟΥ
ΚΕΡΑΣΩΝΑΣ
ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ
ΚΡΑΝΙΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΑΣ
ΠΕΤΡΑΣ
ΝΕΑΣ ΚΕΡΑΣΟΥΝΤΑΣ
ΡΙΖΟΒΟΥΝΙΟΥ
ΠΑΠΑΔΑΤΩΝ
ΤΣΑΓΚΑΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΤΥΡΙΑΣ
ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
Είναι παραλογισμός οταν αντί για σεβασμός στα δικαιωματα επικρατεί ο τσαμπουκάς του ενός;
ΡΩΤΗΣΕ ΠΟΙΟΥΣ;
ΤΟΥΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΙΩΤΕΣ ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ.
Ξεπέρασε και τον Μαυρογιαλούρο...
Τον έβλεπα να επιτίθεται από το βήμα της βουλης στο Ραγούση και
έπαθα τραμπάκουλο ....
Φαιδρός ο άνθρωπος.
Ποιόν ακριβώς ρόλο παίζει ο πρόεδρος της Βουλής; Του συνεκτικού κρίκου του πολιτικού συστήματος, του εκπροσώπου των υπαλλήλων της Βουλής ή του κομματάρχη; Για το πρώτο, το μόνο που έκανε ήταν η αστεία πρωτοβουλία του να φτιάξει ταμείο υπέρ της σωτηρίας της Οικονομίας! Για το δεύτερο, συμπεριφέρεται ως "πατερούλης" ανθρώπων, που αμείβονται με 16 μισθούς! Για το τρίτο, έδωσε ρέστα...
Πριν από λίγο στη Βουλή, υπεραμυνόμενος του χωριού του στη Μακεδονία (!) και επικρίνοντας τον Ραγκούση, επειδή δεν του αρέσουν κάποιες συνενώσεις δήμων! "Να ακούτε τους δημάρχους, ειλικρινά όχι υποκρινόμενοι πως ακούτε", ήταν η ευθεία βολή του κατά του υπουργού Εσωτερικών! Την έριξε και σηκώθηκε και έφυγε! Ουτε την απάντηση δεν έκατσε να ακούσει ο γίγας! Απάντησε ο Ραγκούσης, αλλά εκείνος είχε επιστρέψει στις δάφνες του...Πράγματι, δεν είχε χειρότερο πρόεδρο η Βουλή μετά τη μεταπολίτευση. Αιαθάνεται, όμως, ότι τον παίρνει λόγω της κολλητής σχέσης του με τον πρωθυπουργό...
Τσουκάτος, Μαντέλης .
κολλητάρια του πρωθυπουργού.
Τέτοια λαμόγια κυτιάρχησαν και εξακολουθούν να βασιλεύουν παντού.
Και στο κέντρο και στην περιφέρεια.
Για να καταλάβω: Σήμερα υπάρχει δημοτικό διαμέρισμα Φιλιππιάδας του Δήμου Φιλιππιάδας. Αύριο θα υπάρχει δημοτικό διαμέρισμα Φιλιππιάδας του Δήμου Ζηρού. "Η Φιλιππιάδα του Λούρου και των Πελαργών " είναι ο δήμος Φιλιππιάδας ή το δημοτικό διαμέρισμα Φιλιππιάδας ?
Ειλικρινά σέβομαι την αποψή σου
και αυτές τις γραμμές που
ανταλλάσουμε
ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΩΡΑ
άσε με και μένα να πω
ο σεβασμός στο δικαίωμα της άλλης
άποψης και ιδίως όταν αφορούν τέτοια ζητήματα κυρίαρχο
μας ρώτησε;
φασιστακια του κερατα !!!!!!!!
δημοσιεύετε μονο τα σχολια που σας κανουν.σας καταλαβε ο κοσμος ρεεεεεεεεεεεεεε....
οσο για τον βουλευτή παρτε το χαμπαρι είναι μαγκας ρε και ειχε το θαρος να πει δημοσια την γνωμη του και οχι σαν κατι λαμογια που κρηβονται μην τους κανει ντα ο νταβατζης... ξυπνηστε ρε.... ανοιξτε τα ματια σας να δετε λιγο πιο εξω απο την πολη σας ....
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ : "Η Φιλιππιάδα του Λούρου και των Πελαργών " είναι ο δήμος Φιλιππιάδας ή το δημοτικό διαμέρισμα Φιλιππιάδας ?
file mou sfira sto bouleuti oti protos msgkas itan k o rousopoulos.des ton pou ton eftase i alazonia tou.....
alazonia koumpare mou einai i topikistiki frenitida pou echete pathei oloi sas. oso gia to lamogio to pousopoulo kai to vouleyti ,edo mperdepses ti vourtsa me tin .......
Ο σκεβερλές και περιπλανόμενος
γυρολόγος, που δεν είναι άλλος
από τον κατάπτυστο χαμαιλέοντα
του χαφιεδισμού, αποκαλύφτηκε !!
Εκπέμπει ύμνους και αποθεώνει τον
Καίσσαρα !
Αλοίμονο στο Καίσσαρα...
που αρέσκεται να γλύφεται
από τέτοιους ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ...
alazonia einai na min akoys kanenan k tipota....exoume k ekloges to noemvri.sfira tou na sunelthei grigora...na to teliosoume to thema.
Ρε εσεις, κανένα πόστο να βολέψω
και εγώ την Συμβία μου;
Τι λέτε, αν συμπαραταχθώ και
εγώ με τον μάγκα βουλευτή,
υπάρχει περίπτωση να τα καταφερω;
Πολλά τα ζόρια για τους μάγκες. Για ξανακούστε τον Στράτο.
Υπάρχει και μια γελοιότητα στο θέμα: Υπάρχει ένας μάγκας στην σημερινή Βουλή και αυτόν τον λέν Βαγγέλη. Τόσο μάγκας που μέχρι τελευταία στιγμή έκανε πως δεν ήξερε τίποτε. Τόσο μάγκας που ποντάρει στον τσουτσουλομύτη, αν κατάλαβα καλά. Σώθηκε.
Για φαντασθείτε μια εικόνα:
Γίνεται λέει ένα συνέδριο και πάει και ο δικός μας Δήμαρχος.
Αναγγέλεται ως εξής:
Στο βήμα ο Δήμαρχος Ζηρού, με έδρα το Δημοτικό διαμέρισμα Φιλιππιάδας του Λούρου και των Πελαργών, κατάγεται απ' το Θεσπρωτικό και έχει μπαντζανάκι από το Ανώι.
Αλήθεια ποιός θα καθορίσει το σύμβολο του Δήμου και ποιό θα είναι;
Φίλτατε για δώσε εσύ απάντηση στα ερωτήματά σου και κυρίως στο βασικό:
Εμπίπτει στις αρμοδιότητες του βουλευτή η ονοματοδοσία;
Αν ναι τότε γιατί δεν συμμετέχει στη διαδικασία αλλαγής ονόματος κατά τηνισχύουσα νομοθεσία;
Αν όχι (που είναι και το σωστό) γιατί πήρε την πρωτοβουλία χωρίς μάλιστα να ρωτήσει καν τους φορείς που κατά νόμο εμπλέκονται στην διαδικασία;
Πρόκειται περί μαγκιάς η για μια νοοτροπία που πρέπει να εξαλειφθεί;
Φασιστάκια του κερατά !!
Ακόμα κοιμάστε;
Ξυπνείστε επιτέλους !
Δεν συγκινείστε από το καπιταλιστικό δράμα που βιώνουν οι σοσιαλιστικές ψυχές του Παπουτσή, του Πετσάλνικου,
και εσχάτως του Τσουκάτου και του Μαντέλη;
Απόψε δεν άντεξα.Δεν μπόρεσα με κανένα τρόπο να συμπαρασταθώ στο δράμα τους και "με πειάσαν, θεε μου, κάτι κλάματα ..."!
Αμ... και αυτή την ανιδεοτελή προσφορά του "μάγκα" βουλευτή με πια σταθμά μπορεί να την αξιολογήσει κανείς;
Θεωρώ μεγάλη δημοσιογραφική επιτυχία της τοπικής εφημερίδας
το γεγονός ότι αυτή πρώτη δημοσίευσε την περίλαμπρη φωτογραφία που εμφανίζει την υπουργό υγείας, τον "μάγκα" βουλευτή να καμαρώνουν γκορδωμένοι για το λαβράκι οδοντίατρο που είχαν δίπλα τους,
Στον οποίο -τύχη αγαθή για την χώρα-έλαχε ο κλήρος να αναμορφώσει το σύστημα υγείας της επικράτειας....
Θα ήταν αχαρακτήριστη αχαριστεία
για τον βουλευτή μας αν δεν είχε ανταμείψει τον για αρκετά χρόνια
υποτακτικό του, γραμματέα την Νομαρχιακής του Πασοκ Πρέβεζας...
Αλήθεια, εκείνος ο δημοτικός σύμβουλος που είχε ζητήσει ΜΙΖΑ εκατομμυρίων από συμπολίτη μας προκειμένου να μεσολαβήσει για την πώληση οικοπέδου του στη σχολική εφορεία,είχε προγηθεί των Μαντέλη,
Τσουκάτου και λοιπών σοσιαλιστών
ή ακολούθησε το ταπεινό τους παράδειγμα;
Όταν η μνήμη δεν βοηθά πως να γραφεί η αληθινή ισορία ;
Κατά τα άλλα,
Φασιστάκια του κερατά ,
ο κόσμος σας πήρε χαμπάρι !!
Ποια είναι η ισχύουσα νομοθεσία για την ονοματοδοσία των δήμων;
ΟΓΚΟΛΙΘΟΙ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΎ.
ΧΟΝΤΡΟΠΕΤΣΟΙ.
ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΠΕΡΑΣΕΙ
ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΗ ...
ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΖΗΛΕΨΕ ΤΟ ΑΓΕΡΩΧΟ ΒΉΜΑ ΤΟΥ ΜΑΝΤΕΛΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΤΟΥ
ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ;
ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙΜΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΓΏΝΩΝ.
ΟΓΚΌΛΙΘΟΙ !
Καμαρώστε τους ....
"Στην Ελλάδα, λοιπόν, της πολυεπίπεδης κρίσης έμελλε να το δούμε κι αυτό: τον πρόεδρο της Βουλής να κατεβαίνει στο βήμα και να προωθεί το προσωπικό του αίτημα να παραμείνει αυτόνομος ο Δήμος Μακεδνών στην Καστοριά. Και είναι προσωπικό του αίτημα, διότι σχεδόν άπαντες στην Καστοριά -με πρώτη την αρμόδια Τοπική Ενωση Δήμων και Κοινοτήτων (ΤΕΔΚ)- ζητούσαν δύο δήμους. Κι αυτό έγινε. Ο νομός Καστοριάς, τελικά, δεν θα έχει τέσσερις δήμους όπως ήθελε ο κ. Πετσάλνικος. Ευτυχώς, ο κ. Ραγκούσης δεν πτοήθηκε από κάποιους που δήλωναν ότι είχαν «μπάρμπα στην Κορώνη» ή έστω στην Καστοριά.
.........
Ομως, θα περίμενε κανείς σε περίοδο κρίσης ο πρόεδρος της Βουλής να έχει τη στοιχειώδη πολιτική ευπρέπεια να μην κάνει σημαία το χωριό του σε ό,τι αφορά τη σημαντικότερη διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας. Ακόμη κι αν είχε δίκιο -που δεν έχει κανένα- θα περιμέναμε να τεκμηριώσει το αίτημά του με επιχειρήματα και όχι με ρήσεις πεζοδρομίου του στυλ «μαγκιά είναι να ακούς την κοινωνία και όχι τους τεχνοκράτες». Για όνομα του Θεού! Πρόκειται για τον δεύτερο πολιτειακό παράγοντα της χώρας!"
Π. Μανδραβέλης
Καθημερινή, σήμερα.
ΥΓ...
Σας πήραν χαμπάρι,
ρεεεεε!
Χωριό μου , χωριοδάκι μου !
Και ο ένας και ο άλλος
και ο πρόεδρος της Βουλής και ο δικός μας βουλευτής ,
Αμάρτησαν... για το χωριό τους
ρε γαμώτο !
ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΓΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ.
ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ Τ.Ο.
ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 31/5/2010.
ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΔΥΟ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΣΤΕΙΛΑΝ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΟ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ.
Πέρασε η ώρα 12 και.
-Τι τρόπος υπάρχει για να πάνε τα φαρμάκια κάτω;
-Πλατεία.
Τηλεφώνησα να βάλει κανα τελάρο μπύρες στην κατάψυξη.
-Ποιανού σειρά είναι;
Θα δούμε εκεί.
-Καλά θα πάμε αλλά με τι και πως θα γυρίσουμε;
Ενώ στο πήγαινε θέλω πέντε λεπτά στο έλα θέλω πάνω από ωρα.
-Τι να κάνω να μην πάω μέρα που είναι;
-Mεζέ να πούμε ν αλλάξει λίγο,όχι πάλι αστακό.
Απο τη ΦΩΝΗ του αγροτη.
Παπαχρήστου : "Να μη δυναμιτίσουμε
την ενότητα".
Πραγματικός ιεροκήρυκας .
Έβαλε πρώτα μπουρλότο στη Φιλιππιάδα και τώρα οδύρεται για την ενότητα..
Κάποιος ρώτησε χθες αν βάλαν τις προειδοποιητικές ταμπέλες στην λίμνη.
Δεν χρειάζονται πλέον οι ταμπέλες γιατί κάθε μέρα βρίσκονται στη λίμνη Νομαρχιακοί συμβούλοι οι οποίοι ψαρεύουν αλλά και βουτάνε.
Εξυπνη κίνηση προκειμένου να πειστεί ο κόσμος ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.
Μάλιστα προχθές είδα οικογένεια τετραμελή που έπαιρνε φόρα για να βουτήξει.
Ίσως, μέσα από τις αντιπαραθέσεις, δεν το αντιλαμβανόμαστε αλλά στην ουσία συζητάμε για μερικά πολύ βασικά πράγματα για την λειτουργία της Δημοκρατίας μας.
Βασική υπόθεση εργασίας είναι η αποδοχή ότι η Κοινοβουλευτική μας Δημοκρατία μπορεί να έχει προβλήματα στην λειτουργία της, είμαστε όμως αποφασισμένοι να την προασπίσουμε έναντι όποιων επιβουλών.
Σχεδόν 40 χρόνια μετά την εγκαθίδρυση της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας στην χώρα μας, και δοθέντων των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε, είμαστε υποχρεωμένοι να ξαναδούμε τα πράγματα.
Θα πρέπει να αξιολογήσουμε της ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ και ΕΙΡΗΝΙΚΗ λειτουργία των θεσμών και εξουσιών που καθορίζουν την ζωή μας.
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ, ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Άφησα τα ΚΟΜΜΑΤΑ τελευταία. Γιατί νομίμως και ορθά μέσω αυτών καθορίζονται οι συσχετισμοί στην Κυβέρνηση, στο Κοινοβούλιο στην Αυτοδιοίκηση και στο συνδικαλισμό.
Η ύπαρξη και η λειτουργία των κομμάτων είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την λειτουργία της Δημοκρατίας μας.
Η λειτουργία των κομμάτων όμως είναι ανεξάρτητη από τους εκλεγμένου εκπροσώπους στην Βουλή, στην Αυτοδιοίκηση ή στον συνδικαλισμό.
Είναι ;
Μήπως οι κομματικές οργανώσεις λειτουργούν ως εκλογικοί μηχανισμοί κάποιων βουλευτών;
Μήπως οι κομματικές οργανώσεις πολλές φορές δεν λειτουργούν καθόλου γιατί οι βουλευτές έχουν στήσει δικούς τους ανεξάρτητους μηχανισμούς; Χρηματοδοτούμενους από κάποιους.
Μήπως μέσω αυτών των μηχανισμών, που δεν αφορούν μόνο στη λειτουργία των βουλευτών, αλλά και των άλλων «εκλεγμένων», επηρεάζεται η ποιότητα της Δημοκρατίας μας;
Μήπως στο όνομα των «αμοιβαία καλών σχέσεων», και την προσδοκία εξυπηρετήσεων κάθε είδους, έχουμε θέσει σε κίνδυνο την ίδια την λειτουργία της Δημοκρατίας μας;
Όσοι διεκδικούν το προτέρημα να αποτελέσουν τον τοπικό εκφραστή τέτοιων μηχανισμών δεν κάνουν τίποτε άλλο παρά να παλεύουν για την διαιώνιση μιας κατάστασης η οποία, είναι πλέον παραπάνω από εμφανές, μας οδήγησε εδώ που φθάσαμε.
Χρειαζόμαστε εκπροσώπους αφιερωμένους στην Δημοκρατία ή τσιράκια των όποιων συμφερόντων;
Χρειαζόμαστε εκπροσώπους που κύριο μέλημά τους είναι η πρόοδος του τόπου ή η διαιώνιση της δικής τους μικροεξουσίας;
Τα ερωτήματα αυτά μας αφορούν σαν πολίτες ή απλώς τίθενται γιατί πρέπει να απασχολούν κάποιους άλλους και όχι εμάς;
Είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι τα ερωτήματα έχουν τεθεί, συνειδητά ή ασυνείδητα. Ακόμη και αν τα προσπεράσουν προσωρινά θα τα βρουν μπροστά τους στο τέλος της διαδρομής.
Ακόμα και αν η Τ.Ο. του ΠΑΣΟΚ δεν τα εξετάσει μεθαύριο, αυτά θα εξακολουθούν να υπάρχουν και θα καθορίσουν την τύχη της πολιτικής τους δράσης.
Με λίγα λόγια:
Η Τ.Ο. του ΠΑΣΟΚ είναι υποχρεωμένη όχι να εξετάσει απλώς κάποιες παραιτήσεις αλλά να πετάξει έξω από την πόρτα όποιον διεκδικεί το ρόλο του τοποτηρητή. Και αυτό ανεξάρτητα από την στάση του βουλευτή στο θέμα του ονόματος.
ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑΠΑΛΑΙΩΣΗ ΠΑΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΦΘΑΡΜΕΝΩΝ.
ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.
ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΣΟΥΝ. ΑΛΛΟΙΩΣ ΑΣ ΜΗΝ ΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ.
Ζηρός του Λούρου και των πελαργών !
Σαν ωραίο να ακούγεται...
Ο ¨Καλλικράτης¨ψηφίστηκε.
Οπως κανείς δεν θυμάται τις ¨γκολιάδες¨ τις ¨κομζιάδες¨ έτσι και οι επόμενες γενιές δεν θα θυμούνται την Φιλιππιάδα.
14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2010
171
ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 27 Mάη ......μπας και αλλαξει κατι.
Ο Καλλικράτης καλά έκανε και ψηφίστηκε. Σάμπως είχαν ψηφίσει τον Καποδίστρια; Η Φιλιππιάδα γιατί να ξεχαστεί; Επειδή έτσι γουστάρει ο καν-ένας;
Ρε σείς τώρα συνειδητοποίησα γιατί δεν πρότεινε και αλλαγή του συμβόλου. Το Θεσπρωτικό δεν έχει εικονίδιο. Και ο Ζηρός έχει σύμβολο την Φρειδερίκη και την κορώνα. Α, όλα κι όλα είναι φανατικός αντιβασιλικός.
Τον Μητσοτάκη μου θυμίζει ο τις μέρες μετρών.
Οι "γκολιάδες" και "κομζιάδες" σβήστηκαν γιατί το ελληνικό κράτος επέβαλε με την βία την αλλαγή του ονόματος που είχαν αυτά τα χωριά για αιώνες. Εσύ όμως που ποτέ δεν τις γνώρισες με αυτό το όνομα (εκτός και αν είσαι 90 χρόνων) άραγε γιατί τις θυμάσαι; Και αύριο το χωριό σου Φιλιππιάδα θα λέγεται. Δεν θα αλλάξει το όνομα του. Το όνομα της διοικητικής περιφέρειας που υπάγεται θα αλλάξει...
Ξανά βιαίως σε καιρό Δημοκρατίας! Για χάρη του χωριού του καν-ενός.
" Τ.Ο. του ΠΑΣΟΚ είναι υποχρεωμένη όχι να εξετάσει απλώς κάποιες παραιτήσεις αλλά να πετάξει έξω από την πόρτα όποιον διεκδικεί το ρόλο του τοποτηρητή. Και αυτό ανεξάρτητα από την στάση του βουλευτή στο θέμα του ονόματος.
ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑΠΑΛΑΙΩΣΗ ΠΑΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΦΘΑΡΜΕΝΩΝ.
ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ."
O ανώνυμος της 1:22μμ μίλησε
με "μυαλό και σκέψη"...
Μέχρι εδώ όμως.
Δεν υπάρχει συνέχεια. Για τον απλούστατο λόγο :
Δεν υπάρχουν νέοι !
Ο υπό παραίτηση γραμματέας, ο μοναδικός νεότερος και μη διαπλεκόμενος.
Οι λοιποί πεντε-εξι: διαχρονικοί αρριβίστες γυρολόγοι και ένας αυτόκλιτος τοποτηρητής που υπρεμύνεται της πρωτόγνωρης "μαγκιας" του βουλευτή μας...
ΥΓ..Προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Οι λοιποί της συντονιστικής επιτροπής είναι αρκετά μεγαλύτροι
του γραμματέα σε ηλικία και ουδεμία σχέση έχουν με τους διαχρονικούς αρριβίστες...
Και ας οδύρεται ο χαμαιλέων επειδή
δεν δραστηριοποιύνται...
Λες και τα κόμματα είχαν ποτέ τοπικές οργανώσεις που παρήγαγαν
πολιτική....
Εκλογικοί και πελατιακοί μηχανισμοί ΑΝΩΝΥΜΕ φίλε...
Τελικά τα καταφέραμε
-λόγω της σημερινής μέρας-
πήραμε τηλέφωνο
και θα έχει
και απόψε πανσέληνο
δηλαδή το φεγγάρι
θάναι γεμάτο
μόνο στη Φιλιππιάδα.
file vageli mas vaptises to paidi me onoma ekplixi.esi enas toso dimokratikos politikos,ekanes ena adianoito olisthima..parto piso oso einai kairos..einai krima na exeis ti tuxi tou trifonidi...
Ξενόγλωσσε,
Να είναι καλά το μοναστήρι,
και από καλόγηρους ό,τι ζητάει
η ψυχή σου....
Ξέχασε το ΒΑΓΓΈΛΗ,
είναι πεθαμένος για τους Φιλιππιαδιώτες....
Τον έστειλαν εν τόπω χλοερώ και εν τόπω αναψύξεως.
Και να μη ξεχνιώμαστε:
Η περιφρονημένη από τους Πρεβεζιάνους Φιλιππιάδα
έστειλε και τον πατέρα του
στον ίδιο τόπο....
Μια του κλέφτη, δυό του κλέφτη,
τρεις του κλέφτη,
ως εδώ και μη παρέκει...
Ελέω παιδικού δεσμού με τον προεδρο σαν κισσός αναρριχηθηκε
μέχρι και τη θέση του προέδρου
της βουλήςτων Ελλήνων
και εντος 24 ωρών κατέρευσε
σαν χάρτινος πύργος,
ο μαυρογιαλούρος.
Κοινή γαρ η τύχη και το μέλλον
αόρατο.
Και τώρα τι κάνουμε ;
Με τον ψηλό ή
Με τον κοντό ;
Με όποιο και να πάμε
ένα είναι δεδομένο.
"Όπου Γιώργος και μάλαμα "
Εξ άλλου και ο ένας και ο άλλος
καλλιεργούν άριστες σχέσεις
με τον Κατή,
ο οποίος φιλοδοξεί να περιοριστεί
στο μητροπολιτικό βιλαέτι της Πρέβεζας,
Γι αυτό και η βίαια προσκόλληση
του Δήμου Λούρου στη ΠΡΈΒΕΖΑ...
Υπάρχουν κάποιες στιγμές κατά τις οποίες , όποιος γελάει τελευταίος
γελάει πιο καλά....
Ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι την μανία που έχει κυριεύσει την ιδιαίτερη πατρίδα μου με αφορμή το όνομα!
Να πω ότι δεν ζω στη Φιλιππιάδα εδώ και πολλά χρόνια και ότι την επισκέπτομαι σπάνια.
Ο λόγος που το τελευταίο συμβαίνει είναι ότι η Φιλ/δα πέραν των συγγενών και κάποιων φίλων, δεν έχει να προσφέρει απολύτως τίποτε ως προορισμός. Αλλά αυτό είναι σχετικό και δεν αποτελεί το ζητούμενο εν προκειμένω...
Κατ'αρχάς ευχαριστώ που δεν είδα τίποτε ακραίες αντιδράσεις όπως κλείσιμο δρόμων, στις οποίες καταφεύγουν άλλοι Δήμοι για να εκβιάσουν με αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο.
Διαβάζοντας κάποιες απόψεις, διαπιστώνω το τραγικό σύμπτωμα της επαρχίας ΚΑΙ εδώ. Ο καθένας νομίζει ότι το χωριό του είναι το κέντρο του κόσμου. Λοιπόν η Φιλ/δα δεν είναι το κέντρο του κόσμου, μάλιστα είναι ανύπαρκτη και αδιάφορη για την απόλυτη πλειοψηφία των Ελλήνων των οποίων δεν αποτελεί πατρίδα.
Επί της ουσίας...
Έχετε φαντάζομαι αντιληφθεί ότι σε κάθε γωνιά της Ελλάδας υπάρχουν παραπονούμενοι από τον Καλλικράτη. Άρα απόψεις περί πρωτοφανούς αδικίας απορρίπτονται εκ προοιμίου.
Όλοι προδήλως αδικημένοι αισθάνονται...
Ερωτώ... Ως Φιλιππιάδα τι καλύτερο έχουμε να δείξουμε, να "εξάγουμε" πέραν του Εθνικού;
Αν για κάποιον λόγο η πόλη μας ακούστηκε έστω και λίγο σε μέρη μακρινά και ξένα αυτό έγινε λόγω του ποδοσφαίρου. Από εκεί και πέρα τίποτα.
Εδώ καταφέραμε μία σε αντικειμενικά όμορφη τοποθεσία πόλη, με τις καλύτερες προδιαγραφές, να της δώσουμε ότι μα ότι αρνητικό μπορεί να έχει μία μεγαλούπολη...
Την ώρα που η Φιλιππιάδα θα έπρεπε να στρέφεται στην κατεύθυνση των πλεονεκτημάτων ενός όμορφου χωριού, έγινε μία άσχημη πόλη.
Και φυσικά οι πόλεις δεν είναι κατ' ανάγκη άσχημες. Η δικιά μας παραείναι όμως.
Τι έχει να διεκδικήσει μία νεκρή Φιλιππιάδα; Που φέρνεις έναν φίλο σου από ξένο τόπο στη γενέτειρά σου και δεν έχεις να τον πας κάπου για φαγητό;
Η κυκλοφορία στους δρόμους της πόλης επετράπη τελικώς μετά τις 7; Εγώ νόμιζα ότι είχε απαγορευτεί πάντως.
Η νεολαία της πόλης έχει να επιδείξει κάποιες εναλλακτικές ανησυχίες; Γενικότερα στη Φιλιππιάδα υπάρχουν άνθρωποι να τους τρώει ο κ**ος τους, να την ψάξουν λιγάκι παραπέρα, να μην αρκούνται σε ένα "πρώτο τραπέζι πίστα" τις μέρες που η πόλη γεμίζει κόσμο, έτσι απλά για να φανούν;
Για την πολιτική σκηνή της πόλης χρειάζεται να πω κάτι εγώ;
Με αφορμή το τελευταίο, δεν μπορώ να πω ότι ξέρω με ακρίβεια ποιοι είστε πίσω από αυτό το μπλογκ, όμως είμαι σίγουρος ότι είστε η μόνη φωνή της πόλης που έχει να πει κάτι. Κάτι ουσιώδες. Δεν μπορεί να κάνω λάθος, σίγουρα δεν είστε τα λαμόγια που κατάντησαν την πόλη σαν τα μούτρα τους. Και σίγουρα δεν είστε χωριάτες με την κακή έννοια του όρου.
Αν λοιπόν αγαπάτε αυτό που κάνετε, φροντίστε να δημιουργήσετε έναν πολιτικό σχηματισμό και κατεβείτε στις επόμενες εκλογές. Καλώς ή κακώς είστε η μόνη ελπίδα του τόπου. Ναι, εσείς του μπλογκ και αυτοί της πρωτοβουλίας. Οι υπόλοιποι είναι αχαρακτήριστοι και δοκιμασμένοι.
Για να προλάβω ορισμένες αντιδράσεις να πω ότι
1) Δεν είμαι ο ιδιοκτήτης της σελίδας που αβαντάρω την πάρτη μου και αν υπάρχουν αμφιβολίες θα επανέλθω με το επώνυμό μου.
2) Ξέρω ότι η απάντησή σας είναι "εμάς δεν μας νοιάζει η εξουσία, θα μας κατηγορήσουν ότι στο τέλος αυτό επιδιώκαμε κλπ"
Αν σας νοιάζει ο τόπος, αν σας νοιάζει η Φιλιππιάδα κοιτάξτε να συμμετέχετε.
Η πόλη έχει ανάγκη από ταυτότητα την οποία δεν θα της δώσει κανένας από τους παρόντες στα κοινά της και από καθαρές φάτσες.
Όνομα χωρίς ταυτότητα δεν διεκδικείς. Και όταν αυτή λείπει, κοιτάς να την αποκτήσεις.
Ευχαριστώ
Σάββατο σήμερα.
Οπότε χαλαρά τα πράγματα.
Καφες,εφημερίδα,παλιομπύρες,μη σας πω και θάλασσα μπάνιο το απόγευμα.
Να όμως που νοιωθω την ανάγκη να γράψω κάτι για το προηγούμενο σχόλιο που πρωί πρωί μας έβαλε σε σκέψεις.Τι όμως;
Σε ευχαριστούμε μακρινε ανώνυμε πρωινέ συμπατριώτη φίλε
Μου ΑΡΕΣΕΙ όταν οι άνθρωποι εκθέτουν ΔΗΜΟΣΙΩΣ τις απόψεις τους για θέματα που μας αφορούν όλους. Η καλύτερή μου: ο μεστός λόγος ακόμα και όταν διαφωνώ με κάποιες από τις απόψεις.
ΔΕΝ μου ΑΡΕΣΕΙ να αποφασίζουν άλλοι για θέματα που μας αφορούν και μάλιστα χωρίς να μας ρωτήσουν.
Είπα να αντιγράψω το filoiko γιατί ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.
Πολύ σωστά.
Δεν φρόντισαν ποτέ για την ταυτότητα της Φιλιππιάδας, γιαυτό και δεν διεκδίκησαν το όνομα.
Την ανεπάρκειά τους αποδεικνύει η ιστορία του ονόματος, η οποία έχει φθάσει στο ζενίθ και η πόλη στο ναδίρ.
Με αυτούς θα συνδιαλλαγεί ο βουλευτής για να ορίσουν πάλι απ' τους ίδιους τους "εκπροσώπους" μας. Ο ένας χρειάζεται τον άλλον.
"Εμείς πρέπει να λύσουμε
το ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
που υπάρχει σε αυτή τη χώρα και είναι το πρόβλημα της
ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ,
και εννοώ και κεντρικό και
σε ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ,
από τα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
Εγώ αν ήμουν στην τοπική αυτοδιοίκηση θα έβαζα πρώτα ένα στόχο:
Να βγει η Τοπική Αυτοδιοίκηση από τον κατάλογο ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ που υπάρχει στον Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και στο Συνήγορο του Πολίτη.
Τις τέσσερις δηλαδή μεγάλες κατηγορίες που υπάρχει διαφθορά:
ΕΦΟΡΙΑ,
ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ,
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ,
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ.
Άρα ο στόχος των αυτοδιοικητικών πρέπει να είναι να βγουν από αυτόν τον κατάλογο.
Να αποτελέσουν παράδειγμα."
ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΠΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;
Για να διαπιστώσετε το μέγεθος της υποκρισίας ακολουθήστε τις λέξεις κλειδιά:
"ΕΜΕΙΣ (πρέπει να λύσουμε το πρόβλημα)"
"ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ οι Αυτοδιοικητικοί και να βγούν από τον κατάλογο της διαφρθοράς"
Μιλά ο βουλευτής Παπαχρήστος στο συνέδριο της ΤΕΔΚ.
Αλλάξτε λίγο μερικές λέξεις και θα δείτε το δούλεμα:
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ:
"ΕΜΕΙΣ (πρέπει να λύσουμε το πρόβλημα)"
"ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ οι Εφοριακοί και να βγούν από τον κατάλογο της διαφθοράς"
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΩΝ
"ΕΜΕΙΣ (πρέπει να λύσουμε το πρόβλημα)"
"ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ οι Πολεοδόμοι και να βγούν από τον κατάλογο της διαφθοράς"
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ
"ΕΜΕΙΣ (πρέπει να λύσουμε το πρόβλημα)"
"ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ οι Νοσοκομιακοί και να βγούν από τον κατάλογο της διαφρθοράς"
Και το κερασάκι (Αθάνατε Έλληνα αν μπορούσες ΕΣΥ να κυβερνήσεις για 24 ώρες):
"ΑΝ ΗΜΟΥΝ στην τοπική αυτοδιοίκηση"
Αφού λοιπόν δεν είναι γιατί ασχολείται;
Αφού δεν είναι γιατί σε ενδιαφέρεται να χειραγωγήσει κομματικές οργανώσεις και ανδρείκελα;
ΆΦΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ότι σε τοπικό επίπεδο υπάρχει διαφθορά τι περιμένει σαν εκπρόσωπος του ΛΑΟΥ;
ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΟΥΜΕ!
Η όποια διαφθορά δεν αφορά το συγκεκριμένο τόπο, ή τα μεγαλοστελέχια με τα οποία συνδιαλέγεται.
Σε άλλους τόπους, σε άλλους τύπους αναφέρεται. Έτσι δεν είναι;
Όλα καλά αλλά αυτοί που τους άκουγαν δεν είχαν λίγη τσίπα να του ζητήσουν τον λόγο που τους έβριζε κατάμουτρα;
Αφοπλίστηκαν από την ειλικρίνιά του, τον χρειάζονται για να (ΞΑΝΑ) πάρουν το χρίσμα.
ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΑΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΝΤΡΑΠΗΚΑΝ;
Τους είπε λαμόγια, τους είπε παράλογους και αυτοί τίποτε. ΝΟΜΙΣΑΝ ΟΤΙ ΒΡΕΧΕΙ. ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ ΟΙ ΑΦΟΠΛΙΣΜΕΝΟΙ...
Πέρασε κανένα μεγαλοστέλεχος τώρα τελευταία απ' την πλατεία και δεν το πήρα χαμπάρι;
Ο Μαντέλης και ο Τσουκάτος θα μείνουν στην ιστορία σαν οι μεγαλύτεροι πολιτικοί όλων των εποχών. Άνοιξαν τον δρόμο. ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ.
Έχασα την συνέχεια στην σελίδα 19, μήπως την βρήκε κανείς;
Πάντως η Κρανιά δεν έχει άδικο που ζητάει να πάει Πρέβεζα όπως και ο Δήμος Λούρου. Την πάτησαν γιατί είναι στη κορφή του βουνού.
Ο Δήμος Λούρου γιατί πήγε Πρέβεζα είναι το θέμα.
ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ Ο ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ:
"Το μόνο σταθερό σημείο των ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΗΜΩΝ είναι η λίμνη Ζηρού"
Η λέξη ΜΕΓΑΛΩΝ δεν υπήρχε στο αρχικό κείμενο της ομιλίας. Μπήκε για να διορθώσει τα πράγματα και τα έκανε χειρότερα:
ΤΟ ΑΝΩΙ ΔΕΝ ΤΟ ΡΩΤΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΔΗΜΟΣ.
"ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ενναλακτικό όνομα που να ΕΝΩΝΕΙ τους συνενούμενους δήμους"
ΣΟΒΑΡΑ;
ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΔΙΑΙΡΕΙ; ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΙ;
ΥΠΗΡΞΕ; ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ; ΕΓΙΝΑΝ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΩΝ; ΡΩΤΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΔΙΑΙΡΕΙ; ΜΠΗΚΑΝ ΣΕ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ;
ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΙ ΕΚΤΟΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ.
ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ.
ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ.
ΕΠΙ ΤΗΣ ΣΤΗΜΕΝΗΣ ΔΙΑΦΩΝΙΑΣ.
Να βάλουμε κανα τραγούδι
Σαββάτο είναι.
Αφιερωμένο στον πρωινό ανώνυμο φίλο
που μας άνοιξε κουβέντα σήμερα...
ΚΛΙΚ πάνω-πάνω δεξιά στο VIDEAKI
Ξαφνικά το πολιτικό προσωπικό κατάλαβε ότι δεν είναι ο νόμος περί ευθύνης υπουργών που δημιουργεί την ατιμωρησία, αλλά αυτοί οι ίδιοι. Σώπα καλέ!
Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.
Να ακούσει την φωνή του λαού ζητά απ' τον Ραγκούση ο και Πρόεδρος της Βουλής Πετσάλνικος. Όταν ο κόσμος φωνάζει έξω απ' τη βουλή αυτός νομίζει ότι βρέχει. Πέτσινος.
Εκατσα στον Στριβινιώτη για μπύρα.
Με κέρασαν,κέρασα κεγώ.
Η πλατεία ήταν γεμάτη.
Αρχισαν να εμφανίζονται αυτοί που δεν πολυέρχονταν τον τελευταίο καιρό από φόβο μην τους ρωτήσει κανένας για το όνομα Ζηρός.
Ακούγονται πρόσωπα για τις δημοτικές αναλώσιμα που τα σπρωχνουν κάποιοι σκόπιμα να μπουν μπροστά από τώρα.
Ένα από τα ονόματα αυτά, όταν είχε ξεκινήσει το θέμα με το ύψος των οικοδομών τον είχαν βάλει και τότε μπροστά και υποστήριζε -αν και του επαγγέλματος-πως η απόφαση του Νομάρχη του 1973 αναφέρεται στην εθνική οδό!!!
Τι εννοείς; Τώρα δεν τους ρωτάει κανείς;
Ε ρε τι κάνει ο καθωσπρεπισμός. Σε λένε μ....α. Κοιτάς γύρω σου. Σφυρίζουν όλοι. Σφυρίζεις και σύ. Ένώ αν φωνάξουν Πρόεδρε. Να κάτι κεφάλια που περιστρέφονται κορδωμένα. Έχει διαφορά ότι και να πείς.
γιαυτο ο τοτε προεδροs την δεκαετια του 90 του συλλογου κρυσταλληs τοναφησε και διαλυθηκε
Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΑΓΡΟΤΟΥ στο σημερινό της φύλλο εχει τίτλο πρωτοσέλιδο:
ΕΠΝΙΞΑΝ ΣΤΟ ΖΗΡΟ
ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΠΑΣΟΚ
Καθ όλα εύστοχος και ευρηματικός τίτλος.
29 Μαϊου 1453,
Η Πόλις εάλω...
29 Μαϊου 2010 2010 4:39 πμ,
Η αυθεντική αξονικη τομογραφία της πόλης.
Από τα καλύτερα αναλυτικά κείμενα
αυτού του Βlog,
Τέσσερες φορές έχω διαβάσει το σημερινό σωματογράφημα των φίγδην-μίγδη οικισμών που κατεπίφαση φέρουν το όνομα μιας κάποιας πόλης...
Πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ειρημένα...
"Αν σας νοιάζει ο τόπος, αν σας νοιάζει η Φιλιππιάδα κοιτάξτε να συμμετέχετε.
Η πόλη έχει ανάγκη από ταυτότητα την οποία δεν θα της δώσει κανένας από τους παρόντες στα κοινά της και από καθαρές φάτσες.
Όνομα χωρίς ταυτότητα δεν διεκδικείς. Και όταν αυτή λείπει, κοιτάς να την αποκτήσεις."
Κοινός καϋμός και πόνος αθεράπευτος...
Ενας ή πέντε κούκοι δεν φέρνουν την Ανοιξη.
Το "πάλι με χρόνια και καιρούς
πάλι δικιά μας θάνε",
έχει εμποτίσει και το πιο ακροτελεύτιο κυτταρο του κοινωνικού σώματος με αποτέλεσμα
όλοι μαζι και ο καθένας ξεχωριστά
να περιμένει τον "Μόσχοβο που θα φέρει το σεφέρι"...
Αν δεν ξεφυτρώσουν "Παπαφλιάσηδες"
εντός και εκτός Φιλιππιάδας που θα
αφυπνίσουν , θα συνεγείρουν και
θα απεγλωβίσουν τους δημότες
από το κομματικό μαντρί δεν υπάρχει καμιά ελπίδα....
Μετριότητες και κομματικά φερέφωνα,
Αυτοί θα διαφεντεύουν...
Είχαν πει πως μετά το Πάσχα ο Δήμος θα προχωρήσει στην έγκριση της Α' Φάσης του ΓΠΣ, και θα διοργανωθούν ενημερωτικές εκδηλώσεις.
Το Πάσχα πότε πέφτει φέτος ρε παιδιά;
O Ξενοφάνης το είχε πει
2600 χρόνια πριν.
"Αν το βόδι μπορούσε να ζωγραφίσει
ο θεός του θα έμοιαζε με βόδι"
Άραγε οι δικοί μας με τι να μοιάζουν;
Από τα χθεσινά ΝΕΑ
του Γιώργου Λακόπουλου
...Μέχρι τώρα ο Κώστας Σημίτης διέτρεχε τον κίνδυνο να καταγραφεί η θητεία του στην κορυφή του ΠΑΣΟΚ ως παρένθεση μεταξύ δύο Παπανδρέου. Τώρα κινδυνεύει να του καταλογιστεί ότι έβαλε αβασάνιστα στο Μέγαρο Μαξίμου και στην κυβέρνηση ένα άνθος του κακού που σήμερα του βγάζει γλώσσα. Η υπόθεση Μαντέλη είναι πισώπλατη μαχαιριά στην υστεροφημία του, που αποτελεί και το κύριο μέλημά του. Γιατί, όπως έλεγε ο Κάρολος Β΄ της Αγγλίας, «τα λόγια μου είναι δικά μου και οι πράξεις μου των υπουργών μου».
Από άρθρο του Στέλιου Κούλογλου.
...Δεν έφτανε η κοροϊδία, ο κ. Μαντέλης φρόντισε να προειδοποιήσει και όσους συναδέλφους του, κυρίως από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ, θα παρατραβούσαν την υπόθεση. Η δωροδοκία σε υπουργικό επίπεδο φτάνει τα 10 εκατ. μάρκα και όχι τα ψίχουλα στα οποία αρκέστηκε η ταπεινότητα του, φρόντισε να ενημερώσει τα μέλη της Εξεταστικής Επιτροπής.
Η προειδοποίηση είναι σαφής: κοιτάξτε να μην ανοίξω το στόμα μου.
Ιδιωτική Πολεοδόμηση.
Με αυτόν το τίτλο η ΦΩΝΗ αναφέρεται σε
«Ανυπόγραφη επιστολή η οποία έφτασε στα γραφεία της εφημερίδας με την οποία καταγγέλλεται παράνομη πολεοδόμηση έκτασης 60 περίπου στρεμμάτων ως οικισμός προϋφιστάμενος του 1923.
Η επιστολή συνοδεύεται από τοπογραφικό διάγραμμα μηχανικού βάσει του οποίου έγινε η παράνομη κατάτμηση και το οποίο χρονολογείται από το 2008.»
Το θέμα συζητήθηκε κατά την παρουσίαση της Α’ Φάσης του ΓΠΣ, οπότε και η εκπρόσωπος του μελετητικού γραφείου αλλά και μέλος της επιτροπής παρακολούθησης της μελέτης απερίφραστα ενημέρωσαν ότι πρόκειται για παράνομη διαδικασία.
Ονόματα και διευθύνσεις αναζητούνται.
Προς το παρόν τον νου σας να μην φαγωθούν περιουσίες, από τους επιτήδειους, πάλι.
Όποιος επιδιώκει "νίκες" χωρίς να τα λέει τ' άρματα θα υποστεί τις συνέπειες. Ο Φλωράκης τόλεγε κάπως έτσι. Δεν θέλω να μου τρώνε οι κότες το ψωμί από τα χέρια.
Γιατί ορισμένοι έχουν χάσει τόσο πολύ την ψυχραιμία τους; Τόσα πολλά έχουν να χάσουν; Όπως έχει ξαναγραφεί δεν έχουν δεί τίποτε ακόμη!
Συνεχίζεται η ψαροφαγία στον Ζηρό.
Περνώντας, με αυτοκίνητο - δεν έχω τα κουράγια του Μιλτιάδη, καλημέρησα αρκετούς.
Άν και γνωρίζουν ότι κάτι συμβαίνει δεν ξέρουν τι ακριβώς και πόσο πράγματι κινδυνεύουν.
Όχι δεν συνάντησα υπαλλήλους του ΚΠΕ. Έλειπαν για μετεκπαίδευση πάνω στο θέμα στις λίμνες της βόρειας Ευρώπης που έχουν το ίδιο πρόβλημα. Να μην λένε και ότι νάναι στον "πληθυσμό". Τα έξοδα τα πλήρωσε ο ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ.
Νομίζω του Κηλαηδόνη ή του Καρβέλα ήταν το τραγουδάκι:
"Να δείς που κάποτε θα μας πούνε και μ_____ς. Να δείς που κάποτε θα μας πούνε και χαζούς."
Ε, λοιπόν ήρθε η εποχή. Πρώτος πρώτος ο Τσουκάτος, δεύτερος και ευθυτενής ο Μαντέλης.
"Πάρτε τους με τις πέτρες".
Το περιμένουν και το χρειάζονται.
Σχόλιο που δημοσιεύτηκε στο sardelas.blogspot.com
Ο/Η top είπε...
Ηρθε και ο πρωην πολιτευτης του ΚΚΕ κ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ να μας αλαξη το ονομα στο ΔΗΜΟ.
Αφου δεν τον παιασατε με τις πετρες καλα να παθετε.
Έχει τρείς μέρες να μετρήσει, και ανησύχησα. Μήπως παραγηξήθηκε;
Καλημέρα,καλή βδομάδα.
Πάει κι ο Μαίος τελειώνει σήμερα.
Θα μνημονεύεται ως ο μήνας που ο Δήμος Φιλιππιάδας καταργήθηκε.
Δεν αντιδράσαν όπως θα πρεπε ο Δήμαρχος και οι εκλεγμένοι της Φιλιππιάδας.Δυστυχώς σφύριζε αδιάφορα όλο το Δημοτικό Συμβούλιο.
Σαν επίλογος απέναντι στο ΕΤΣΙΘΕΛΩ του βουλευτή οι αναμενόμενες σήμερα το απόγευμα παραιτήσεις του Γραμματέα και της συντονιστικής επιτροπής του ΠΑΣΟΚ Φιλιππιάδας.
Πάμε παρακάτω.
Καλημέρα, καλή βδομάδα.
Άδειο το επαινολόγιο απόψε; Αδημονώ να σε ξεπεράσω!
Έχει Δημοτικό Συμβούλιο απόψε; Πρέπει να υπάρξει μια ειδική συνεδρίαση με θέμα την συγκέντρωση των υπογραφών. Να παραδοθούν από όλες τις ομάδες εργασίας αντίγραφα τιμής ένεκεν στον Δήμαρχο. ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΤΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ. Σε ένα συρτάρι εβένινον, εκεί των αναμνήσεων κρύψτε το χρυσάφι.
Τοτε,
ΣΠΑΤΑΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΙ.
"Μόλις η μαγνητοσκόπηση της εκπομπής τελείωσε, ο Κώστας Σημίτης με φώναξε σε μια απόμερη γωνία του κήπου και εκεί, παρουσία του Νίκου Θέμελη και του Γιώργου Πανταγιά, με ρώτησε τι εννοούσα λέγοντας «αν ανηφορίσει κανείς την Σταδίου, κατηφορίσει την Πανεπιστημίου, θα δει ότι το κόμμα που έχει το περισσότερο χρήμα είναι το ΠΑΣΟΚ». «Μα δεν έχετε δει τα εκλογικά τμήματα των υπουργών σας;» ρώτησα, αρχίζοντας ανυποψίαστος να του περιγράφω τα προεκλογικά παλάτια που είχαν στήσει οι υπουργοί του. Ήταν τότε που ο Μαντέλης είχε νοικιάσει την μισή Κοραή και την είχε μετατρέψει στο πιο χάι τεκ εκλογικό κέντρο της υφηλίου."
Περισσότερα...
Στο protagon , Σ. Θεοδωράκης
ΥΓ Μετά τους εκσυχρονιστές ακολουθεί το Βαθύ ΠΑΣΟΚ του Ακη..
και των άλλων παιδιών....
Η αυλαία θα κλείσει με τους αρχάγγελους της επανίδρυσης του κράτους για να αρχίσει μετά η κατά μέτωπο επίθεση της Αλέκας.
Ο Αλέξης πίσω στις γραμμές ανεφοδιασμού εν αναμονή λήψης σήματος για άμεση ενίσχυση...
φίλιων δυνάμεων....
Αμελητέας προσφοράς μικροί ανταρτοπόλεμοι σε κατα τόπους
ΠΑΣΟΚ...
Κινήσεις απελπισίας για την τιμή των όπλων γιατί είναι οι "μαύροι
λιγοστοί" και... αποδεκατισμένοι.
Ακης.
Ο αχθοφόρος των αποσκευών του Ανδρέα,
Σήμερα κρεμάται επι ξύλου...
Για την Βίκυ ,ρε γαμώτο.
Ανεκδοτο για τις ελληνικες μιζες
Η ευρωπαϊκη επιτροπή διαστήματος εκπόνησε ενα πολυ φιλοδοξο πρόγραμμα που μεταξύ των αλλων περιελάμβανε αποστολή επανδρωμένου (με έναν αστροναύτη) διαστημοπλοίου στον Αρη. Η αποστολή θεωρήθηκε υψηλού κινδύνου και για τη θέση του αστροναύτη εκδήλωσαν ενδιαφέρον ένας άγγλος, ένας γερμανός κι ένας έλληνας.
Όταν έγινε η συνέντευξη για την επιλογή ενός από τους τρεις υποψήφιους αστροναύτες, παρουσιάστηκε πρώτος στον αρμόδιο επιτροπο ο άγγλος. Αφού συζήτησαν τις λεπτομέρειες, έφτασε το θέμα στην αμοιβή.
Ο άγγλος είπε: "επειδή η αποστολή ειναι υψηλού κινδύνου, θέλω ένα εκατομύριο ευρώ για να εξασφαλίσω την οικογένεια μου".
Στη συνέχεια μπήκε ο γερμανος που ζήτησε 2 εκατομύρια ευρώ. "Μα λέει ο επίτροπος, ο άγγλος ζήτησε ένα εκατομύριο". "Δε με συμφέρει με λιγότερα" λέει ο γερμανός.
Τέλος μπαίνει ο έλληνας και ζητάει 3 εκατομύρια ευρώ. "Μα, του λέει ο επίτροπος, ο γερμανός ζήτησε 2 εκατομύρια και ο άγγλος ένα". "Πρόσεξε του απαντάει ο ελληνας, ένα εκατομύρριο ευρώ θα παρείς εσύ, ένα εγώ κι ένα ο μαλάκας ο άγγλος για να παει αυτός στο διάστημα!!!"
Κι ετσι όλοι βολεμενοι!!
Στη πρώτη σελίδα της ΦΩΝΗΣ του αγρότη
η αποστομωτική απάντηση του βουλευτή
Β.Παπαχρήστου στο άρθρο του Βησσάρη
Γιωρσπύρου.
Να μη τη χάσει κανείς!
Απλοϊκά ερωτήματα....
Απλών ανθρώπων.
Φταίνε για όλα η πολιτικοί;
Εμείς δεν τους εκλέξαμε κατ’ εικόνα και ομοίωσιν;
Δεν ήμασταν εμείς,
που δίναμε φακελάκι στον εφοριακό για να μη πληρώσουμε περισσοτερα στο κράτος;
Που με ανάλογο μπαξίσι περάσαμε από ΚΤΕΟ το σαραβαλάκι μας χωρίς καν να το δουν.
Που πήραμε άδεια οδήγησης με ταχυδρομική επιταγή και όποιον πάρει ο χάρος; (πρώτοι στα αυτοκινητιστικά ατυχήματα στην Ευρώπη).
Που δεν ζητήσαμε απόδειξη από το γιατρό ή το δικηγόρο ή τον υδραυλικό ή τον ηλεκτρολόγο για να μην πληρώσουμε το ΦΠΑ,;
Μήπως φταίμε πιο πολύ από αυτούς;
Δεν ήμασταν εμείς που αντί να καταγγείλουμε την πολεοδομία για
καθυστερλησεις και εμπόδια προτιμούσαμε να ενδώσουμε με το ανάλογο μπαξίσι για την εδώ και τώρα έκδοση της άδειά μας ή για να
μη σκοντάψει πάνω στους ημι-υπαίθριους χώρους;
Δεν ήμασταν εμείς που επιλέγαμε τους Αλβανούς εργάτες γιατί δε θέλαμε να πληρώσουμε ΙΚΑ κι ας ΚΟΥΡΕΎΟΝΤΑΙ οι συντάξεις;
Δεν ήμασταν εμείς που δηλώναμε 300 αιγοπρόβατα, ενώ είχαμε μόνο 100, για να πάρουμε την επιδότηση από την ΕΕ;
Δεν ήμασταν εμείς που κρύβαμε ως επιχειρηματίες όσα μπορούσαμε από την εφορία και παρουσιάζαμε παθητικό, ενώ την ίδια στιγμή χτίζαμε βίλες;
Δεν ήμασταν εμείς που ρίχναμε ό,τι άχρηστο υπήρχε στις παραλίες και στην ύπαιθρο και βρωμίσαμε την Ελλάδα; Οι πολιτικοί μας το έκαναν αυτό;
Δεν ήμασταν εμείς που κλείναμε τους εθνικούς δρόμους για να βασανίσουμε τον συμπατριώτη μας, που εμποδίζαμε τους τουρίστες να βγουν από το καράβι, ή να ταξιδέψουν με αεροπλάνο; φταίνε
Φταίνε οι άλλοι που δεν έρχονται τουρίστες στην Ελλάδα;
Αλήθεια , ποιοι φταίνε περισσότερο;
Εκείνοι ή εμεις ;
Κάθομαι και σκέπτομαι,
έτσι για να περνά η ώρα...
Καμιά φορά η τρέχουσα πραγματικότητα δίνει απαντήσεις σε δύσκολα ερωτήματα σαν τα παραπάνω.
π.χ. Σας θυμίζω
Φάρσα και φασαρία.
Όχι εδώ, όχι εδώ, εκεί εκεί, στην Εθνική Οδό. (ισχύει το μισό διάταγμα του 1973, το άλλο μισό καίει την Φιλιππιάδα)
Αντιδράσεις της Επιτροπής πολιτών.
Ημερίδες, παρέμβαση ΤΕΕ και πάει λέγοντας.
Και τι έκανε το πολιτικό προσωπικό τρομάρα του;
Μέτραγε τα ξαδέλφια του, ή τσιμουδιά.
Και τι κάνει τώρα;
Ο ένας μας προτείνει το μηχανικό που μας έστελνε στη Εθνική Οδό να ψάχνουμε βρούβες, ο άλλος αυτοπροτείνεται κορδωμένος ώς μεγαλοστέλεχος που θα έσωζε το όνομα.
Ποιοί φταίνε λοιπόν τώρα;
Μα οι πολίτες και μόνο οι πολίτες. Άν τους ανεχθούμε και άλλο!
Οι ίδιοι, Τσουκάτοι, Μαντέληδες, Τσοχατζόπουλοι, Ρουσόπουλοι, Βουλγαράκηδες κ.λπ. μεγαλοστελέχια, θα κάνουν πάντα αυτό που ξέρουν πολύ καλά. Να διαπιστώνουν ότι η διαφθορά αφορά τους άλλους.
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΦΤΑΙΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ!
Δεν φταίει για το χάλι μας, η μικρολαδιά που έκανε κάθε πολίτης. Φταίει που στο όνομα της μικρολαδιάς του, Ο ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ανέχθηκε τους Φαρισαίους να παριστάνουν τον καλό Σαμαρείτη. Τώρα όμως το έμαθε το ποίημα. Αθροισμένες οι μικρολαδιές του δεν συγκρίνονται με τις λοβιτούρες ΤΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ, ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ, ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ που λέει και ο Παπαχρήστος. Αλλά και ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΝΤΩΝ λέω εγώ. (βρε γιατί τους ξέχασε, βρε γιατί τους ξέχασε). Και του βγήκε ακριβή η Ποιητική Βραδιά. Αν θέλουμε ας ξανασυναινέσουμε. Θα μας βγεί πιό πικρή και πιό ξινή. Και μην παρασύρεστε απο τα δάκρυα των κροκο-δειλών. Στη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΙΕΞΟΔΑ. Αρκεί ο ΔΗΜΟΣ (ο λαός) να έχει τον νού του και να πράξει ο καθείς τα δέοντα.
Προσπαθεί ο καημένος. Κάθε μέρα στα κανάλια και στα blog. Και ας μην έχει υπηρεσίες να του βγάζουν δελτία τύπου όπως ο νομάρχης. Μπράβο, μπράβο.
Και όλο μακριά φεύγει. Να μη μας βλέπει ούτε να μας ακούει.
Προβληματισμοί επί του ιδίου θέματος αλλού:
ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
http://kostasxan.blogspot.com/2010/05/blog-post_6513.html
Μας έστειλε με το τελείωμα!
14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2010
166
ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 31 Mάη ......μπας και αλλαξει κατι.
Πού μάλλον δύσκολο το βλέπω...
καλώς τονα κι ας αργησες.
Μας έλειψες.
Γιατί τόση απογοήτευση; Δεν βλέπεις τα σαλιγκάρια που άρχισαν να βγαίνουν μετά το φτύσιμο του Παπαχρήστου; Πληθώρα διατιθέμενων ασπόνδυλων να σώσουν την πόλη.
Θάχει απόψε θέμα η Φιλιππιάδα στα καφέ και στην πλατεία.
Η αναμενόμενη παραίτηση στο ΠΑΣΟΚ βλέπετε που την προκάλεσε ο βουλευτής.
Ποιοι ήταν,τι είπαν,τι αποφάσισαν.
Τελικά έφερε αποτέλεσμα η συνεργασία της Επιτροπής πολιτών με την Google.
Μιλάμε για τον χάρτη Φιλιππιάδας που βλέπετε πάνω δεξιά.
Ξεκινήσαμε πριν κανα χρόνο και αυτό φαίνεται αν προσέξετε στην πλατεία όπου υπάρχουν ακόμη τα πλατάνια.
Εν τω μεταξύ
έχω σημειωμένο
για αύριο
να πάρω την Google
να αλλάξει τα ονόματα.
Καλα τι λένε τόση ώρα εκεί στο Πνευματικό κέντρο;
Δεν ξεμίτισε και κανείς να μάθουμε νέα
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΜΕ
ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ
ΟΙ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΑΣΟΚΑΤΖΗΔΕΣ -ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΙΩΤΕΣ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΧΕΡΙΟΥ
ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΘΩΜΑ (ΤΟΥ ΑΠΙΣΤΟΥ)
vaggelis papaxristos telos.to mellon tou koino me tou trifonidi...
Έχει ξαναγραφεί και πρέπει να προσέχουμε. Οι βουλευτές μόνο προεκλογικές χορηγίες παίρνουν. Το ίδιο και οι Δήμαρχοι. Εκεί θα το πάνε τώρα. Τα Νοσοκομεία, οι Εφορίες και οι Πολεοδομίες πιό έξυπνες. Δεν χάναν λεφτά σε αφίσες.
Στην πλατεία με κρασί και αλλους τρεις στην παρέα.
Η ικανοποιηση αν όχι ο ενθουσιασμός δεν κρυβόταν -αφου κέρασαν τα πιώματα.
Επικρατησε γενικά κλίμα κατακραυγής για τον βουλευτή στην ολομέλεια.
Από όλους.
Αυτά κατάλαβα αυτά γράφω.
Α ρε να αφήναν να γράφαμε κι ονόματα.
Τι είπε τούτος
Τι είπε ο άλλος
Τι είπε ο πάντιος.
Διαγωνίζονταν ποιος θα πει τα χειρότερα.
Και οι δικοί του της Κυριακής του Θωμά λάβροι εναντίον του.
Ολοι.
ΜΑΡΕΣΕΙ που βράδυ γυρίζοντας σπίτι μύρισα στη Ναπ.Ζέρβα (πιάτσα Ταξί)
νυχτολούλουδο.
ΔΕΝ ΜΑΡΕΣΕΙ που το θεατράκι στην πλατεία του Κέντρου Υγείας μένει βουβό.
"Ο συνεκτικός ιστός της Ελληνικής Κοινωνίας είναι η συνενοχή", με αφορμή τα εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ που "χάνονται" στα Νοσοκομεία. Τάδε έφη ο και βουλευτής κος Τσούκαλης.
Πολλά τα ΚΛΙΚ σήμερα.
730 και
Τα ΚΛΙΚ είναι σαν να σου χτυπάνε την πόρτα για να μάθουν νέα η δυσπιστούν για την αλλαγή.
Είπαμε και το ξαναλέμε ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ
Ε ΜΑ ΠΙΑ!!!
θυμηθήκαμε το εξής εκεί που καθόμασταν απόψε:
Το 1982 επί δημαρχίας Χήτα είχε προκυρηχθεί θέση σκουπιδιάρη στο Δήμο.Οταν πήγε ο Αλέκος να κάνει τα χαρτιά του είπαν χρειάζεται
1,2,3...και 4ον απολυτήριο Λυκείου.
Πάει κατευθείαν στο δίπλα γραφείο του Δημάρχου ο Αλέκος του ανοίγουν και ρωτάει τον Δήμαρχο:
-Δε μου λες Δήμαρχε είναι σωστό για σκουπιδιάρης να θέλουν απολυτήριο Λυκείου και για Δήμαρχος να μην χρειάζεται;
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΕΚΟΥ.
Η δυνατότητα του κάθε ανθρώπου να δραστηριοποιείται πολιτικά ανεξάρτητα από την μόρφωσή του είναι αναφαίρετο δικαίωμά του. Η Φιλιππιάδα υπήρξε πάντα πρωτοπόρος στην προάσπιση των δικαιωμάτων του πολίτη. Επιστέγασμα αυτής της μακροχρόνιας και εργώδους προσπάθειας που καθιέρωσε την πόλη μας στο "ψηλότερο" βάθρο είναι ότι ακόμη και ο Καλλικράτης δεν απαιτεί απολυτήριο. Έπρεπε να κατέβει για Δήμαρχος ο Αλέκος και όχι να ζητά διορισμό.
10 άνθρωποι περιμένουν στην γραμμή.
Για πες;
Για πες;
Διαβάστε εκτενές ρεπορτάζ για την συνεδρίαση της Τ.Ο. ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ στο epirusgate. Όχι που θα περιμέναμε.
Tι να πω ;
Τα πολλά λόγια είναι περιττεύουν.
Η συντονιστική επιτροπή της τ.ο ΠΑΣΟΚ της Φιλιππιάδας με την ομαδική
της παραίτησης έσωσε πρώτα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια κα ι μετά την αξιοπρέπεια της πόλης μας.
Η επιχειρηματολογία τους στην αποψινή ολομέλια συγκλόνισε ακόμα και τους ελάχιστους «στημένους» , οι οποίοι με κροκοδείλια δάκρυα συμπαρίσταντο στους
παραιτηθέντες αλλά ενδόμυχα επιδίωκαν την παραίτηση για να επανέλθουν θριαμβευτές.
Εγινε στους πάντες κατανοητό ότι η ετσιθελική απόφαση του βουλευτή Βαγγέλη
ΚΑΛΙΜΑΧΟΥ Παπαχρίστου να ονομάσει το νέο διευρυμένο δήμο , ΔΗΜΟ
ΖΗΡΟΥ αποτέλεσε απλώς το κερασάκι στη τούρτα….
Ο βουλευτής και η κατεστημένη πασόκικη ελιτ της ΠΡΕΒΕΖΑΣ θεωρούν την
Περιοχή της Φιλιππιάδας ως το δεξιό βαρύδι του νομού και ως εκ τούτου δεν έχει
καμία συμμετοχή στην εκλογή του σίγουρου βουλευτή διότι η εκάστοτε εκλογή του
εξαρτάται από τις ψήφους των άλλων διαμερισμάτων….
Φαίνεται ότι ο σύντροφος Βαγγέλης, με την αναμενόμενη ψήφιση του νέου εκλογικού νόμου έχει εξασφαλισμένη από τώρα την μονοεδρική περιοχή που θα εκλέγει πάντοτε «δημοκρατικό» βουλευτή και για αυτό έχει γράψει την περιοχή μας στα σοσιαλιστικά του παπάρια.
Θα την παραδώσει μια για πάντα στην επικράτεια της δεξιάς έδρας….
Ήθελαν λοιπόν μια οργάνωση χειροκροτητή και όχι ένα πυρήνα ,έστω στοιχειώδους
και πρωτογενούς, παραγωγής πολιτικής….
Και αυτό οι λεβέντες το απέρριψαν μετά πολλών επαίνων…
Εύγε τους,!
Περιέσωσαν πρώτιστα την δική τους αξιοπρέπεια ….
..."E"
Tσιφλίκι του πατέρα του το νοσοκομείο ΠΡΈΒΕΖΑΣ.
Ακούστε τι είπε ο βουλευτής στη Νομαρχιακή Επιτροπή.
"Εσεις μπορείτε να λέτε ότι θέλετε,
εγώ θα κάνω την δουλειά μου".
Διόρισε αφεντικό στο νοσοκομείο
τοφιλαράκι του,τον ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ....
Πολύ ωραία η ανάλυση αλλά σκέφτομαι τα εξής:
1. Η Νομαρχιακή της Πρέβεζας ήταν εκεί. Τι θέση πήρε;
2. Ο Νομός έχει τρείς Δήμους. Ο ένας διατρέχει κάθετα τον Νομό από Πρέβεζα στο Πολυστάφυλο κοντά στον Νομό Ιωαννίνων. Οι άλλοι δύο βρίσκονται στην Δύση και στην Ανατολή διασπώμενοι από την σφήνα του Δήμου Πρέβεζας. Πως θα χωρισθούν οι μονοεδρικές; Οι κουστωδίες των υποψηφίων θα διασταυρώνονται στο Βασίλειο της Κρανιάς; Έχει πολλά αδιέξοδα να χειρισθεί ο κυρ Βαγγέλης όταν τονπ άρουν χαμπάρι. Ποιός μίλησε για κοινές αναπτυξιακές προοπτικές;
Ας εκτιμήσουμε και αυτά.
Σούπα τον κάναν τον Νομό στο όνομα του να θαφτεί η Φιλιππιάδα γιατί έτσι γουστάρει. Ελπίζω τώρα να καταλαβαίνουν ορισμένοι γιατί το όνομα είναι η κορυφή του παγόβουνου μιας πολύ ουσιώδους υπόθεσης. Αλλά πάλι μπορεί να έχω άδικο. Για πές.
O Γραμματέας ήταν εκεί.
Και το είπε με παρρησία.
Το κρίμα στο βουλευτή !
Αύριο με το φως του ήλιου...
περισσότερα....
Δημοσίευση σχολίου