ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ:απευθείας σύνδεση με φωλιά πελαργών.

Αν αγαπάτε την πόλη σας...(από σχόλιο Ανώνυμο)

Ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι την μανία που έχει κυριεύσει την ιδιαίτερη πατρίδα μου με αφορμή το όνομα!

Να πω ότι δεν ζω στη Φιλιππιάδα εδώ και πολλά χρόνια και ότι την επισκέπτομαι σπάνια.
Ο λόγος που το τελευταίο συμβαίνει είναι ότι η Φιλ/δα πέραν των συγγενών και κάποιων φίλων, δεν έχει να προσφέρει απολύτως τίποτε ως προορισμός. Αλλά αυτό είναι σχετικό και δεν αποτελεί το ζητούμενο εν προκειμένω...
Κατ'αρχάς ευχαριστώ που δεν είδα τίποτε ακραίες αντιδράσεις όπως κλείσιμο δρόμων, στις οποίες καταφεύγουν άλλοι Δήμοι για να εκβιάσουν με αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο.
Διαβάζοντας κάποιες απόψεις, διαπιστώνω το τραγικό σύμπτωμα της επαρχίας ΚΑΙ εδώ. Ο καθένας νομίζει ότι το χωριό του είναι το κέντρο του κόσμου. Λοιπόν η Φιλ/δα δεν είναι το κέντρο του κόσμου, μάλιστα είναι ανύπαρκτη και αδιάφορη για την απόλυτη πλειοψηφία των Ελλήνων των οποίων δεν αποτελεί πατρίδα.
Επί της ουσίας...
Έχετε φαντάζομαι αντιληφθεί ότι σε κάθε γωνιά της Ελλάδας υπάρχουν παραπονούμενοι από τον Καλλικράτη. Άρα απόψεις περί πρωτοφανούς αδικίας απορρίπτονται εκ προοιμίου.
Όλοι προδήλως αδικημένοι αισθάνονται...
Ερωτώ... Ως Φιλιππιάδα τι καλύτερο έχουμε να δείξουμε, να "εξάγουμε" πέραν του Εθνικού;
Αν για κάποιον λόγο η πόλη μας ακούστηκε έστω και λίγο σε μέρη μακρινά και ξένα αυτό έγινε λόγω του ποδοσφαίρου. Από εκεί και πέρα τίποτα.
Εδώ καταφέραμε μία σε αντικειμενικά όμορφη τοποθεσία πόλη, με τις καλύτερες προδιαγραφές, να της δώσουμε ότι μα ότι αρνητικό μπορεί να έχει μία μεγαλούπολη...
Την ώρα που η Φιλιππιάδα θα έπρεπε να στρέφεται στην κατεύθυνση των πλεονεκτημάτων ενός όμορφου χωριού, έγινε μία άσχημη πόλη.
Και φυσικά οι πόλεις δεν είναι κατ' ανάγκη άσχημες. Η δικιά μας παραείναι όμως.
Τι έχει να διεκδικήσει μία νεκρή Φιλιππιάδα; Που φέρνεις έναν φίλο σου από ξένο τόπο στη γενέτειρά σου και δεν έχεις να τον πας κάπου για φαγητό;
Η κυκλοφορία στους δρόμους της πόλης επετράπη τελικώς μετά τις 7; Εγώ νόμιζα ότι είχε απαγορευτεί πάντως.
Η νεολαία της πόλης έχει να επιδείξει κάποιες εναλλακτικές ανησυχίες; Γενικότερα στη Φιλιππιάδα υπάρχουν άνθρωποι να τους τρώει ο κ**ος τους, να την ψάξουν λιγάκι παραπέρα, να μην αρκούνται σε ένα "πρώτο τραπέζι πίστα" τις μέρες που η πόλη γεμίζει κόσμο, έτσι απλά για να φανούν;
Για την πολιτική σκηνή της πόλης χρειάζεται να πω κάτι εγώ;
Με αφορμή το τελευταίο, δεν μπορώ να πω ότι ξέρω με ακρίβεια ποιοι είστε πίσω από αυτό το μπλογκ, όμως είμαι σίγουρος ότι είστε η μόνη φωνή της πόλης που έχει να πει κάτι. Κάτι ουσιώδες. Δεν μπορεί να κάνω λάθος, σίγουρα δεν είστε τα λαμόγια που κατάντησαν την πόλη σαν τα μούτρα τους. Και σίγουρα δεν είστε χωριάτες με την κακή έννοια του όρου.
Αν λοιπόν αγαπάτε αυτό που κάνετε, φροντίστε να δημιουργήσετε έναν πολιτικό σχηματισμό και κατεβείτε στις επόμενες εκλογές. Καλώς ή κακώς είστε η μόνη ελπίδα του τόπου. Ναι, εσείς του μπλογκ και αυτοί της πρωτοβουλίας. Οι υπόλοιποι είναι αχαρακτήριστοι και δοκιμασμένοι.
Για να προλάβω ορισμένες αντιδράσεις να πω ότι
1) Δεν είμαι ο ιδιοκτήτης της σελίδας που αβαντάρω την πάρτη μου και αν υπάρχουν αμφιβολίες θα επανέλθω με το επώνυμό μου.
2) Ξέρω ότι η απάντησή σας είναι "εμάς δεν μας νοιάζει η εξουσία, θα μας κατηγορήσουν ότι στο τέλος αυτό επιδιώκαμε κλπ"
Αν σας νοιάζει ο τόπος, αν σας νοιάζει η Φιλιππιάδα κοιτάξτε να συμμετέχετε.
Η πόλη έχει ανάγκη από ταυτότητα την οποία δεν θα της δώσει κανένας από τους παρόντες στα κοινά της και από καθαρές φάτσες.
Όνομα χωρίς ταυτότητα δεν διεκδικείς. Και όταν αυτή λείπει, κοιτάς να την αποκτήσεις.
Ευχαριστώ

89 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

KATI MOY LEEI OTI H ΕΘΝΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΓΚΟΛ

filoiko είπε...

Συνεχίζεται το πρόβλημα με την αρίθμηση των σχολίων.
Ζητάμε συγνώμη από όλους αυτούς που θέλουν να καταθέσουν τα σωθικά τους σε μας.
Λίγη υπομονή.
Ερχεται άνθρωπος από την google στην Φιλιππιάδα για να δούμε τι θα κάνουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ειχα γράψει το πρώτο σχόλιο το πρωί και δικαιώθηκα.
Η Εθνική όχι μόνο έβαλε γκολ αλλά και νίκησε.
Επίσης μπορώ να προβλέψω ποιον θα υποστηριξει τελικά το ΠΑΣΟΚ για Δήμαρχο.
Δεν το λέω όμως, καλλίτερα να χετε αγωνία.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν έχει τύχη ο Βογιατζής?
Γιατί έχει απέναντι 3 ΖΉΤΑ
ΖΑΨΑΣ-ΖΥΓΟΥΡΗΣ-ΖΗΡΟΣ
Οπου να κάτσει η μπίλια σε Ζήτα θα πάει!!

Ανώνυμος είπε...

"Αν λοιπόν αγαπάτε αυτό που κάνετε, φροντίστε να δημιουργήσετε έναν πολιτικό σχηματισμό και κατεβείτε στις επόμενες εκλογές. Καλώς ή κακώς είστε η μόνη ελπίδα του τόπου. Ναι, εσείς του μπλογκ και αυτοί της πρωτοβουλίας. Οι υπόλοιποι είναι αχαρακτήριστοι και δοκιμασμμένοι.."

Αναργια-ανάργια τάρριχναν
οι κλέφτες τα ντουφέκια....
Ήταν οι μαύροι λιγοστοί,
πεντέξι-οκτώ νομάτοι.

Και ο καπετάνιος έλειπε.
Πηγε να βαφτίσει ένα παιδί
να βγάλει το όνομά του.

Να τόχει ο μαύρος γύρισμα στο
πάει κα στο έλα.

Ανώνυμος είπε...

"Αν σας νοιάζει ο τόπος, αν σας νοιάζει η Φιλιππιάδα κοιτάξτε να συμμετέχετε" .

Έλα μου,ντε!

Με ποιους να πάω
και ποιους να αφήσω;

Ελα,
Φανερώσου και
Αστραψε,

Εδώ πέρα !

Ανώνυμος είπε...

Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2010

Καλλικράτισες και Καλλικράτιδες.

Από Δευτέρα, όπως δείχνουν τα πράγματα αρχίζουν τα γλέντια.
Για αυτούς που θα πάνε σπίτι τους με την ουρά στα σκέλια…
Για αυτούς που θα μείνουν στο παιγνίδι και που κάποιοι θα έπρεπε να πάνε ΚΑΙ αυτοί σπίτι τους…
Για μας που θα συνεχίσουμε να είμαστε μπερδεμένοι και δεν ξέρουμε τι μας γίνεται…
Για αυτούς που θα προσπαθήσουν να το παίξουν αντάρτικο, ανεξάρτητοι, αλλά και το παράλληλο χάδεμα αυτιών στα κόμματα εξουσίας….
Για αυτούς που με τα αυτιά κατεβασμένα θα ψαχτούν για συνεργασίες – συμβιβασμούς με κάποια θέση προέδρου η αντιπροέδρου για την επόμενη μέρα…
Για μας και πάλι, που κατά πάσα πιθανότητα θα συνεχίσουμε να επαναλαμβάνουμε και εδώ το ίδιο λάθος, δηλαδή να πάμε στην κάλπη και ελεύθερα και με δημοκρατικές διαδικασίες θα ψηφίσουμε αυτόν που θα μας έχουν υποδείξει…
Αρχίζει βέβαια και το άλλο γλέντι, αυτό της «επιλογής» των υποψηφιοτήτων για τα ψηφοδέλτια….
Μεγάλο γλέντι και εδώ….
Αξιοκρατικά πάντα….
Ανάλογα με το πόσα ψηφουλάκια κουβαλάνε… μεγάλη φαμίλια, καλές δημόσιες σχέσεις…
όπως και ποια η πορεία μέχρι τώρα στο "χώρο"…
«κοινωνική καταξίωση», κοινωνικά αποδεκτός (βλέπε συμμετοχή σε μνημόσυνα κλπ) και αναλόγως, κατά πόσο οικονομικά επιτυχημένος, ανεξαρτήτου του τρόπου και του πως… εξάλλου τα πρότυπα του επιτυχημένου τις σημερινές μέρες, είναι αυτά που έχουν καθιερωθεί και όλοι γνωρίζουμε, τα «αντιστρόφως ανάλογα» (μεγάλο κεφάλαιο)….
καλά δεν συζητάμε αν έχεις και κανά master μεταπτυχιακό από το τάδε university του κώλου…. Δεν το συζητάμε καν, μεγάλο ατού.
Και πάντα, βασικός παράγοντας και κριτήριο επιλογής είναι να λες πάντα ΝΑΙ και όχι πολλά λόγια έως καθόλου.

Αναρωτιέμαι αν κατά πόσο πράγματι προβληματίζει έστω και ελάχιστα, πολίτες και ψηφοφόρους, ΑΥΤΟΙ οι κάποιοι κύριοι που έχουν εμφανιστεί από το πουθενά, για να διεκδικήσουν την ψήφο τους, τι θα τους πουν και τι απαντήσεις θα λάβουν.

Προβλέπω μεγάλο και μακρύ ανακάτεμα της σούπας, τουλάχιστον εδώ, σε τοπικό επίπεδο….

Η φωτογραφία από το προηγούμενο post, για όλους εμάς, αλλά και εκείνους τους άλλους...ξέρετε, δείτε την εδώ: ΓΓΥΗΣ

Ανώνυμος είπε...

1982 - 2010. 18 χρόνια η ζωή τραβάει την ανηφόρα.

Σ' αυτή την πόλη που στα δυό έχει σκιστεί.


Τις κρύες γυναίκες που με χαϊδεύουν,
τους ψευτοφίλους που με κολακεύουν,
που απ’ τους άλλους θεν παλικαριά
κι οι ίδιοι όλο λερώνουν τα βρακιά,
σ’ αυτήν την πόλη που στα δυο έχει σκιστεί,
τους έχω βαρεθεί.

Και πέστε μου αξίζει μια πεντάρα,
των γραφειοκρατών η φάρα,
στήνει με ζήλο περισσό,
στο σβέρκο του λαού χορό,
στης ιστορίας τον χοντρό το κινητή,
την έχω βαρεθεί.

Και τι θα χάναμε χωρίς αυτούς όλους,
τους Ευρωπαίους, τους προφεσόρους,
που καλύτερα θα ξέρανε πολλά,
αν δεν γεμίζαν ολοένα την κοιλιά,
υπαλληλίσκοι φοβητσιάρηδες, δούλοι παχιοί,
τους έχω βαρεθεί.

Κι οι δάσκαλοι της νεολαίας νταντάδες,
κόβουν στα μέτρα τους τους μαθητάδες,
κάθε σημαίας πλαισιώνουν τους ιστούς,
με ιδεώδεις υποτακτικούς,
που είναι στο μυαλό νωθροί,
μα υπακοή έχουν περισσή,
τους έχω βαρεθεί.

Κι ο παροιμιώδης μέσος ανθρωπάκος,
κέρδος ποτέ μα από παθήματα χορτάτος,
που συνηθίζει στην κάθε βρωμιά,
αρκεί να έχει γεμάτο τον ντορβά
κι επαναστάσεις στ’ όνειρά του αναζητεί,
τον έχω βαρεθεί.

Κι οι ποιητές με χέρι υγρό,
υμνούνε της πατρίδας τον χαμό,
κάνουν με θέρμη τα στοιχειά στιχάκια,
με τους σοφούς του κράτους τα ‘χουνε πλακάκια,
σαν χέλια γλοιώδικα έχουν πουληθεί,
τους έχω βαρεθεί.

Στίχοι: Βολφ Μπίρμαν.
Μετάφραση: Δημοσθένης Κούρτοβικ.
Μελοποίηση: Θάνος Μικρούτσικος.

Με πολύ αγάπη για την γενέθλια γη. Με πολύ λύπη για το κατάντημά της.

Ένας Γιολδάσης και ένας Ζυγούρης να τολμούν να δηλώνουν υποψήφιοι.

Και ένας Ζάψας να εκλιπαρεί για μια ετεροπρόταση.

Αυτά μας αξίζουν. 18 χρόνια μετά.

Κρατήστε γερά για τις δύσκολες μέρες που έρχονται. Μείνετε μακρυά μην λερωθείτε. Κάντε αυτά που μπορείτε για να έχετε το δικαίωμα να ελπίζετε.

Και όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει.

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ

Ούτε να χρόνια δεν τολμώ να μετρήσω. 28 και όχι 18.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...
ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΟΥΤΕ Ο ΓΙΟΛΔΑΣΗΣ
ΟΥΤΕ Ο ΖΥΓΟΥΡΗΣ ΟΥΤΕ Ο ΖΑΨΑΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΤΕ.
ΑΥΤΟΠΡΟΤΑΘΗΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕ ΕΤΟΥΤΟΝ
ΤΟΝ ΤΟΠΟ...
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΙΩΤΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ.
ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ.......

Ανώνυμος είπε...

Τον θυμάστε τον αλήστου μνήμης εκ Μακεδονίας ορμώμενο φασίζοντα υπουργό της Νέας Δημοκρατίας; Ολοζώντανος μπροστά μας στο προηγούμενο σχόλιο.

Για τέτοιους ανθρώπους σαν αυτόν γράφτηκε το προηγούμενο σχόλιο.

Κάθε σημαίας πλαισιώνει τους ιστούς.
Ιδεώδης υποτακτικός.
Στο μυαλό νωθρός.
Με υπακοή περισσή.
Συνήθισε στην κάθε βρωμιά.
Σαν χέλι γλοιώδικο έχει πουληθεί.

Αδύναμος να σταθεί στο ύψος του, ψάχνει ΣΩΤΗΡΕΣ και ΜΕΣΣΙΕΣ.

Σαν τον ηλίθιο που τον ενοχλεί το δάκτυλο που του δείχνει το φεγγάρι, ουρλιάζει τον φασισμό του: ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ.

ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ.

ΕΔΩ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ.

ΑΠΕΝΑΝΤΙ.

ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

Κάτι μου λέει ότι είναι η τρίτη φορά που μας επισκέπτεται βρίζοντας.

Ανώνυμος είπε...

Ο κόσμος τόχει τούμπανο. Η Νέα Δημοκρατία ψάχνεται. Να στηρίξει Γιολδάση ή Ζυγούρη; Ή κάποιον τρίτον; Το ΠΑΣΟΚ κομάτια και αποσπάσματα. Ζυγούρη οι αυτοδιοικητικοί κατά πως λέει ο ίδιος. Ετεροπρόταση ο Ζάψας. Άλλον τα κεντρικά; Και αν η ΝΔ στηρίξει Ζυγούρη, τι θα κάνουν οι αυτοδιοικητικοί και το ΠΑΣΟΚ; Και αν το ΠΑΣΟΚ στηρίξει Ζάψα, τι θα κάνει ο Ζυγούρης και οι αυτοδιοικητικοί; Και αν το ΠΑΣΟΚ στηρίξει Ζυγούρη τι θα κάνει ο Ζάψας; Και αν η ΝΔ στηρίξει Γιολδάση τι θα κάνουν οι μισοί Νεοδημοκράτες; Ποιό κομμάτι του ΣΥΡΙΖΑ θα στηρίξει Ζάψα και ποιό όχι; Άν τρίτα πρόσωπα επιβληθούν που θα τρέχουν να κρυφτούν οι μεν πως θα μαζέψουν τα κομάτια τους οι δε; Σε πολιτικό λήθαργο τα κόμματα, στέλνουν λάθος μηνύματα, σε μια εποχή που τα πάντα αλλάζουν ραγδαία. Όχι μόνο στο δικό μας Δήμο. Πολιτική συζήτηση; Καμία. Παρασκηνιακές διαπραγματεύσεις χωρίς τον ξενοδόχο. Η συνταγή της αποτυχίας.

Ανώνυμος είπε...

7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2010

141

ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 19 Ιούνη ......μπας και αλλάξει κατι.

Ανώνυμος είπε...

Το έχω πει εδώ και πολύ καιρό τι θα γίνει.
Πιστέψτε με........

filoiko είπε...

Ευχάριστη έκπληξη ένοιωσα διαβάζοντας πριν λίγο κάποιο email που έλαβα.
Να τι έγραφε:

Είμαι ο ανώνυμος του οποίου το σχόλιο έχεις πρώτη ανάρτηση στο blog. Είμαι ο .........
Δεν περίμενα ότι θα είχες ασχοληθεί τόσο με αυτό που έγραψα ώστε να το κάνεις και ξεχωριστή ανάρτηση. Ένα γεια ήθελα να πω μιας και έχω να σε δω πολλά χρόνια αφού πλέον ζω στη Θεσσαλονίκη.
Καλά να είσαι.

ΥΓ: Σε κάθε περίπτωση δεν θα ήθελα να γράψεις το όνομά μου.

filoiko είπε...

Κυριακή πρωί.
Οτι καλλίτερο για περπάτημα στο Ζηρό μετά από βροχή.

Αφησα τ αυτοκίνητο στην εθνική κάτω και ανηφορίζω.
Σουρχεται πρώτα η μυρωδιά απ το βρεγμένο χωμα αλλά και η ευοδιά από τους ευκάλυπτους.
Τα δυο τρία αυτοκίνητα που πέρασαν δεν σήκωσαν σκόνη.

Η λίμνη πάντα μετά από βροχή είναι καταπράσινη και ησυχη,ακούγονται μόνο οι λεύκες που είναι δίπλα της.

Κλειστή η πόρτα στο ΚΠΕ δυο σκυλιά από μέσα με κοιτάνε αλλά δεν γαυγίζουν.

Διασταυρώθηκα με ένα κοπάδι πρόβατα.

Κάποιος ψαρεύει.Τον καλημερίζω.Από την Γραμμενίτσα είναι.Ξέρει για το μικρόβιο στα ψάρια.Οτι πιάσει το ρίχνει στις δυο γάτες που έχει επειδή είναι εφτάψυχες μου λέει.
Και με ρώτησε:γιατι δεν βάζουν πινακίδες;

Και μόνο που την έβλεπα από τα 5 περίπου μέτρα στην άσφαλτο μετά την καφετέρια,φοβόμουν.
Οχιά κανα μισο μέτρο.
Την καταλαβαίνεις από το περίτεχνο καφε σχήμα στην ραχη.
Δεν βιαζόταν σα να ξερε οτι εκει γύρω κυριαρχεί γιατί σιγουρα με είδε.Βγάζω από την τσέπη την μηχανή και μόλις πρόλαβα να βγάλω 2φωτογραφίες γιατί σιγά σιγα εφυγε να κρυφτεί στα χορτάρια.

Ζέστη πάλι θαχει παρ οτι έβρεξε οπότε θα δούμε για καμιά βουτιά προς Καστροσυκιά το μεσημέρι.

Ανώνυμος είπε...

«Ένα πρόταγμα που αποβλέπει στη ματαμόρφωση της πραγματικότητας δεν έχει αξία, εκτός και αν μπορεί κανείς να βρει μέσα στη πραγματικότητα εκείνους τους παράγοντες οι οποίοι θα μπορέσουν ενδεχομένως να πραγματοποιήσουν αυτό το πρόταγμα

Αλλιώς, παύει να είναι πρόταγμα και, στην καλύτερη περίπτωση γίνεται ουτοπία,
στη χειρότερη φαντασίωση ενός ανθρώπου που σκέπτεται μια ωραία κοινωνία από το γραφείο του ».

Αιμίλιος Καστοριάδης

Αξέχαστε παππούλη,

Είπες τόσα πολλά
και τόσο σοφά.

Δεν σε ακούει όμως κανείς..

Ανώνυμος είπε...

ΟΥΤΕ ΠΡΟΤΑΓΜΑΤΑ
ΟΥΤΕ ΟΥΤΟΠΙΕΣ
ΟΥΤΕ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ....

ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΟ
Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ...


"Η φοβισμένη και δικαιολογημένα ανασφαλής κοινή γνώμη βρίσκεται, λοιπόν, απέναντι σε μια πολιτική ηγεσία, η οποία μοιάζει και η ίδια τρομαγμένη και δειλή. Ο τόπος χρειάζεται επειγόντως υπεύθυνη ηγεσία, μια κυβέρνηση που θα υπερασπισθεί αποτελεσματικά ό,τι είναι αναγκαίο να γίνει και μια αξιωματική αντιπολίτευση, η οποία θα σταματήσει να φέρεται σαν μικρό κόμμα διαμαρτυρίας που λέει όχι σε όλα."


Από το κύριο άρθρο της Κυριακάτικης
Καθημερινής...

Ανώνυμος είπε...

Είναι που ονειρεύομαι σαν τον Καραγκιόζη,

Σε μια συγκυρία που,

"Τα κόμματα συνεχίζουν τον σκυλοκαβγά, όπως και χθες και πάντοτε, για φτηνές σκοπιμότητες ιδιοτέλειας. Οι συνδικαλιστές, με αρρωστημένη πώρωση, ιλιγγιώδη ασυνειδησία, εντείνουν στο έπακρο τον εκβιασμό για εξωπραγματικές διεκδικήσεις. Δημοσιογράφοι, κανάλια και ραδιόφωνα πουλάνε σκόπιμο κερδοφόρο πανικό ή βλακώδες ψυχολογικό νταϊλίκι. Πανεπιστημιακοί και λόγιοι στο παλκοσένικο της δημοσιότητας αναμηρυκάζουμε τα ίδια, δεκαετίες τώρα, άσπερμα και στείρα κλισέ επιπόλαιων, σχηματικών ερμηνειών της «κρίσης», μόνο για να δικαιολογήσουμε τον αυτευνουχισμό ή την υποταγή μας στην ημιμόρφωση, αν όχι σε συμφέροντα.

Λόγος ικανός να χαλινώσει το χάος
της ασυνεννοησίας δεν υπάρχει".

( Χ.Γιανναράς )

filoiko είπε...

Η Φιλιππιάδα απόψε Κυριακή βράδυ διαφορετική πολύ πιο ζωντανή από αυτή που ξέρουμε και ζούμε.

Αρκετός κόσμος κυρίως νέοι μαζεμένοι στην πλατεία του Κέντρο Υγείας παρακολουθούν κι ας κοντεύει 12 συγκροτήματα να παίζουν διάφορα είδη μουσικής.

Είναι η τριήμερη γιορτή μουσικής που μαζί με Πρέβεζα και Πάργα διάλεξαν και την Φιλιππιάδα.

Συνεχίζονται οι μουσικές εκδηλώσεις και τελειώνουν αύριο.

Ανώνυμος είπε...

ΕΜΑΘΑ ΧΘΕΣ ΟΤΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΝΟΥΝ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΟΙ ΔΥΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ:

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΣΟΥΝ
ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ.

ΠΟΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΘΑ ΤΑ ΑΚΟΥΤΕ
ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΑ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.

ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΘΗΜΕΝΟΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΝΟΥ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΔΩ

Α ΜΑ ΠΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Κάποτε στην πόλη της Αθήνας,

Ο άνθρωπος έβλεπε τον εαυτό του να υπάρχει μόνο μέσω εκείνου του οργανικού πολιτικού συνόλου, της ΠΟΛΗΣ του. Και όριζε την ευδαιμονία του μέσω της ευδαιμονίας αυτής ακριβώς της πόλης. Ήταν ελεύθερος όχι επειδή μπορούσε να κάνει ό,τι θέλει, δηλαδή να δρα μέσα στην ασυδοσία - όπως ίσως σήμερα θα όριζε κάποιος την «ελευθερία». Ούτε βέβαια υπήρχε εκείνος ο χαζός έμμεσος ορισμός, ότι «η ελευθερία σταματάει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου» και τέτοια πράγματα. Ορισμός της ελευθερίας για τους προγόνους μας ήταν να υπακούς - παράξενο; - σε νόμους, οι οποίοι είναι αποτέλεσμα «ελευθέρων πολιτών ελευθέρας πόλεως». Ελευθερία ήταν το προνόμιο να υπακούς - ακούγεται παράξενο; - σε υγιείς πολιτικές καταστάσεις, δηλαδή σε μία συγκροτημένη Πολιτεία που να μπορεί να εγγυηθεί την τέλεια πολιτική σύνθεση αυτοδιάθεσης, ισονομίας, ευθύνης, ισηγορίας και παρρησίας.

Τότε,
Ο άνθρωπος όφειλε να έχει πρωτίστως το γνώθι σαυτόν, που σε αυτό καμμία φιλοσοφική συνταγή δεν λέει ότι πρέπει να κοιτάζει προς τα κάτω, που δεν σημαίνει αντίληψη μηδενικού ή σκλάβου. Είναι αλαζόνας κάποιος μόνον όταν προσπαθεί «να φανεί» σε πράγματα που δεν είναι σημαντικός. Αυτή η επιβεβλημένη ταπεινότητα είναι εκείνη που δημιουργεί, πέρα από έναν υποκριτικό κόσμο, και έναν άτακτο κόσμο ανθρώπων οι οποίοι δεν έχουν μάθει να σέβονται τις ιεραρχήσεις, γιατί πρωτίστως δεν έχουν μάθει να σέβονται τους εαυτούς τους. Όταν όλα αξίζουν όλα, τότε τίποτε δεν αξίζει τίποτε. Πού είναι η διάκριση; Πού είναι η αξία; Ποια η έννοια της Δικαιοσύνης (που διόλου τυχαία ετυμολογείται από το ρήμα «δείκνυμι», δηλαδή φέρω στο φως, επιδεικνύω, φανερώνω); Ο καθένας έχει ευθύνη γι’ αυτό που είναι. Πρέπει να ξέρουμε ανά πάσα στιγμή τι κοστίζουμε, ποιοι είμαστε, σε ποιο ύψος είμαστε στον κάθε τομέα. Πρέπει να έχουμε πλήρη ευθύνη τόσο για το κάθε όσο και για το εκάστοτε επίπεδό μας.

Οι οιονεί γυρολόγοι "ΑΥΤΟΔΙΟΚΗΤΙΚΟΙ" ποια
ευθύνη έχουν;
Για ποια ΠΟΛΗ κόπτονται;

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ...τερατώδης αντί χαζός...

Υ

Ανώνυμος είπε...

Θεοί και ... Δαίμονες

Τον Θεό μου (!) τον ήθελα πάντα σπλαχνικό. Καλύτερό μου. Να στέκει πάνω από όσα με μικραίνουν και να χαμογελά στοργικά. Να μου θυμίζει πως κι εκείνος ψιθύρισε κάποτε ένα "απελθέτω" όταν στριμώχτηκε στη σάρκα μου και κοινώνησε τα πάθη μου.
Τ' όνομα Του δεν με νοιάζει. Μπορώ κάλλιστα να τον λέω Μωάμεθ, Χριστό ή Αλλάχ. Δεν με νοιάζει επίσης το χρώμα και η γλώσσα που διαλέγει. Να'ναι καλύτερός μου μόνο. Αλλιώς ελπίδα δεν έχω.

YΓ... Αν υπήρχε σίγουρα θα μας έκανε όλους
θεούς.
Ισοτιμα παιδιά του...

Ποιος πατέρας στέλνει τα παιδιά του
στην κόλαση;

ΜΟΜΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΦΡΟΝΑΣ ή
ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΑΤΥΡΟΣ....

Ανώνυμος είπε...

Σας διαβαζω καθημερινα.Ειναι η μοναδική επαφή που έχω με την πόλη που μεγάλωσα και οι υποχρεώσεις μου (παρ'όλο που δεν βρισκομαι και πολλά χ.μ. μακριά)δεν μου επιτρέπουν να την επισκέπτομαι.
Οι περιγραφές,τα σχόλια η καθημερινότητα και ολα οσα μας παρουσιάζετε μας κρατάνε συντροφια .Ευχομαι να συνεχίσετε την προσπάθεια η ποια δινει ζωη και προοπτική στην πολη .

Ανώνυμος είπε...

Τρία πουλάκια κάθονταν!!!

"Εγωκεντρικούς και νάρκισσους χαρακτήρισε ο Τσίπρας τους Κουβέλη και Αλαβάνο...
Τάσσεται υπέρ των εκλογών...
Αφού τους κατηγόρησε πως δεν έχουν διακριτό πολιτικό στίγμα, κι ότι χωρίς αυτό η ενότητα στο ΣΥΝ δεν έχει νόημα, έριξε τις καρφάρες του, καταλογίζοντας τους...
"εγωκεντρικές διαθέσεις και ναρκισσιστικές καταθέσεις".
Όσον αφορά τις εκλογές, είπε στους Λυριτζή Οικονόμου το πρωί στο Σκάι: Γιατί όχι αν δεν μπορούν να λυθούν τα προβλήματα διαφορετικά.
Ο ΣΥΡΙΖΑ είπε είναι προετοιμασμένος γι αυτό, και θεωρεί φυσιολογική εξέλιξη την προσφυγή στις κάλπες..."

Αναρτήθηκε απο το nonews-news


YΓ..Επαναστατικά προτάγματα για την
ουσιαστική μεταμόρφωση της πραγματικότητας....

Ανώνυμος είπε...

Εδώ που φθάσαμε, δεν χωρούν απλές, αστήρικτες και αθεμελίωτες αντιπολιτευτικές αρνήσεις ή τυπικές διαχειριστικές διακυβερνήσεις με το ελάχιστο δυνατό πολιτικό κόστος.

Η εποχή της φλύαρης πολιτικής τάξης τελείωσε. Την πληρώσαμε όλα τα προηγούμενα χρόνια και η διαιώνισή της δεν αντέχεται πλέον.

Εύκολες και ανέξοδες επιλογές δεν υπάρχουν. Με κολπάκια δεν κυβερνάται πια η χώρα. Θέλει σχέδιο, συνέχεια, συνέπεια και αποφάσεις. Οφείλουν όλοι να το αντιληφθούν και αναλόγως να προσαρμοσθούν.

Και οι αδοκίμαστοι, οι μέχρι τώρα έξω από το χορό, οι βουλευτές της Αριστεράς, που θεωρούν ότι δικαιωματικά μπορούν να οικτίρουν τους πάντες, οφείλουν κάποτε να αφηγηθουν πώς φαντάζονται τη χώρα και βάσει ποιου σχεδίου θα μπορούσαν να δημιουργήσουν περιβάλλον προόδου και ευημερίας για τους πολίτες.

Ειδάλλως,
οι λαμογιοχοροί καλά θα κρατούν...


ΥΓ. Ήπια διασκευή απο τον Καρακούση της σήμερον....

Ανώνυμος είπε...

Οι παιδικές μου αναμνήσεις με φέρνουν κοντά σε μια πόλη όπου η καθημερινή μου ασχολία ήταν κυρίως το παιχνίδι,ειδικά τις νύχτες του καλοκαιριού που δεν μαζευόμασταν με τίποτε από τη σκλέντζα,το φιδάκι,το κρυφτό .Τα ζεστα καλοκαιρινά μεσημέρια τα περνούσα στο ποταμι ,πιο κατω από το γυμνάσιο ,κάνοντας βαρκαδα με τη σκαφίδα.Η σημερινή όψη της πόλης δεν μοιαζει σε τίποτε με την πόλη που εζησα και μεγάλωσα.

filoiko είπε...

Σ ευχαριστούμε ανώνυμε φίλε για τις εικόνες από μια Φιλιππιάδα που η βιασύνη μας την έχει αλλοιώσει.

Να σε ακούμε πιο συχνά.

Ανώνυμος είπε...

Φτερούγισμα σε κάθε ευαίσθητη καρδιά,υπέρβαση της μίζερης πραγματικότητας ήταν η παράσταση πού παρακολούθησα στο Πλανητάριο,μια εικονική πραγματικότητα ξετυλιγμένη μεσα απο το έργο "Ο μικρός Πρίγκιπας "του Α.Εξιπερί.Ομικρός Πρίγκιπας έρχεται να μας δείξει το δρόμο νάνακαλύψουμε το νόημα της ζωης που τις περισσότερες φορες κρύβεται σε ανθρώπους και σε καταστάσεις που ειναι δίπλα μας.Για να μας διδάξει ότι η εμπιστοσύνη στην ανθρώπινη φύση η φιλία και η αγάπη ειναι ο μονος τροπος ναωθούμε απο τη διαιωνιση απαρχαιωμενων θεσμων,τη ματαιοδοξία,τον πλουτο,τον αλκοολισμο,τη μεταλαξη του ανθρωπινου ειδους σε ρομποτ

Ανώνυμος είπε...

Στην πόλη που μεγαλωσα κυκλοφορουσαμε ανετα στους δρόμους ,παιζαμε αμεριμνα ,απαλλαγμενοι απο τα κορναρισματα,τα στριμωγμενα εξω απο τις καφετεριες αυτοκινητα καναμε βολτα στην πλατεια και καθομαστε στον πλουσιο ισκιο απο τα αιωνοβια πλατανια.Συντροφια μας ειχαμε τα κελαηδισματα των πουλιων,τα τραγουδια που λεγαμε οταν βρισκομασταν.Δεν ειχαμε αναγκη τα sms και τις συνεχόμενες κλησεις στο κινητο.Για μας η αναγκη για να βρεθουμε ηταν πηγαια,απαλλαγμενη απο το αγχος σε ποια καφετερια θα παμε ή τι θα φορεσουμε.Μας αρκουσε μονο το οτι θα βρισκομαστε

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ.
ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΝΑ
ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ?
ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ?
ΠΡΕΠΕΙ Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ
ΧΩΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΡΥΦΤΟ?
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΣΑΤΕ...
ΠΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ
ΑΠΟ ΕΣΑΣ?
ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.
ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΗΣ
ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΟΜΩΣ Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ
ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ ΔΕΝ ΤΗΡΗΣΑΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ 11,5 ΜΕΤΡΑ ΥΨΟΣ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ

ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΚΩΜΟΠΟΛΗ ΝΑ ΦΥΤΡΩΣΟΥΝ ΕΞΑΟΡΟΦΑ ΚΑΙ ΕΠΤΑΟΡΟΦΑ ΚΤΙΡΙΑ?

Ανώνυμος είπε...

Eρώτηση:
Οι μέχρι τώρα 2 υποψήφιοι του ΠΑΣΟΚ έχουν φροντίσει για το που ακριβώς θα στήσουν στην Φιλιππιάδα το Εκλογικό τους Κέντρο;

Ανώνυμος είπε...

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ
ΔΙΚΙΟ.
ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ
ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΧΤΙΖΟΝΤΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ?
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΤΕ ΤΟΤΕ?
ΓΙΑΤΙ ?

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ.
ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ
ΕΧΟΥΜΕ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ...
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ
ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥ?
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΝΟΜΙΜΑ
ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ???
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΠΤΑΟΡΟΦΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΣ
ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ?

Ανώνυμος είπε...

Νεα υποψηφιότητα που θα κάνει μεγάλο μπαμ.........Οι ενστάσεις υποχώρησαν.

Ανώνυμος είπε...

"Oλοι και όλα εξελίσσονται"!!

Και προχωράει ο άνθρωπος,

"ποιος ο λόγος να μείνει η Φιλιππιάδα πίσω,
δεν σας αρέσει αυτό που βλέπετε;
Για πιο λόγο να μείνει η Φιλιππαδα
χωριό;"

Συγκλονιστικός στην επιχειρηματολογία του ο ανώνυμος
σχολιαστής!
Για να μη παραμείνει η πολη μας χωριο πρέπει να γίνει κολχώζ,
χαβούζα πραγματική, όπου θα στεγάζονται τα ανρωπάκια μέσα στα
τούβλινα και θερμοπληξογόνα κλωβάκια των αναμορφωτών της πόλης
εργολάβων μηχανικών σαν λαδωμένοι
ποντικοί!

Χίλιες φορές δόμηση χωριού σαν τα λαμπρά παραδείγματα των Κωστακιών
της Ν.Κερασσούντας και του Αη Γίωργη και οχι τα "σεισμόπληκτα"
των δυο οικισμων και τα κολαστήρια
των οκταόροφων..

Νοστάλγησε τα τερατουργήματα της Αθήνας του δεύτερου ημίσεως του
περασμένου αιώνα ,
που σαν ποντικοί βυθιζόμενου σαπιοκάραβου εγκατέλειψαν οι ιθαγενείς ιδιοκτήτες για να τα καταληφθούν από τους αλλοεθνείς μετανάστες καιτα στίφη του ποικιλλωνυμου
υποκόσμου....

Θα γυρίσουμε στα πανέμορφα χωριά μας και αυτή τη χαβούζα απόλαυσέ την μόνο σου, ανώνυμε εραστή του
πανέρμορφου τερατουργήματος των
Βιλλα-κατόχων τεκτόνων...

Για τους μη έχοντες "που την κεφαλή
κλίνει" αγωνίζονται οι άνθρωποι!
Πιθανότατα και εσύ εκτός και εαν είσαι μεταπράτης, αεριτζής και μεσάζων οπότε δεν ενοχοποιήσαι από το ακαταλόγιστο...

Για τα παιδιά μου, ρε γαμώτο!

Ανώνυμος είπε...

7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2010

137

ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 23 Ιούνη ......μπας και αλλάξει κατι.

Με την νέα υποψηφιότητα μάλλον θα αλλάξει.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.
ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ
ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ.
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΟΧΛΩΖ...ΣΥΜΦΩΝΩ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ
ΚΑΙ Ο Χ Ι ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ...

Ανώνυμος είπε...

ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

α


Αν ξαναγινόμουν και εγώ νέος
πιθανόν να συναντιώμασταν σε καποιο σημείο της παρράλληλης
πορείας μας...

Και επειδή αυτός ο τόσο οδυνηρός
πόθος είναι ανέφικτος ,ένα πράμα να
θυμάσαι τότε που αγκομαχόντας θα πλησιάζεις στο πέρας της πορείας
σου:

Εσεις οι νέοι,
Εάν και εφόσον δεν αποτρέψετε την
περαιτέρω κοινωνική αποσύνθεση και αν δεν γίνετε φραγμός στον πολιτικό
αμοραλισμό και τον επικίνδυνο αρριβισμό των όσων ασχολούνται με τα κοινά της πόλης,
τότε μόνο χαλάσματα και συντρίμια
θα απολαμβάνετε...

Πόσο θα ήθελα να σε εβλεπα από καποιο σημείο του Σύμπαντος!

Επειδή όμως πρό πολλού θα έχω επιστρέψει στην
προ της γέννησης μου ανυπαρξία
είμαι αναγκασμένος από το βέλος
του χρόνου να σου αφήσω σαν παρακαταθήκη το ρεφραίν:

"Ψαξε στο όνειρό μας,
μήπως έχουμε ξεχάσει,
αυτό που απέναντι μπορούσε
να μας περάσει...."

Να το τραγουδάς.
Θα είναι πολύ ψυχοθεραπευτικό
διότι αυτή η πόλη, για την οποία τώρα είσαι περίφανη, καθημερινά
θα σε πληγώνει...

Ανώνυμος είπε...

Εκείνο το οποιο κατα τη γνώμη μου εχει σημασία είναι το κατά πόσο η Φιλιππιάδα εξελίχθηκε απο χωριό που ηταν σε μια σύγχρονη επαρχιακή πόλη ,η οποια δεν εχει τίποτε να ζηλεψει απο αλλες γειτονικες πόλεις.Θα προτιμουσα να διατηρησει το χρωμα της και την ταυτοτητα της.

Ανώνυμος είπε...

Ξανά στα ίδια λημέρια μετά από λίγες μέρες ακούσιας απουσίας.

Τι ωραία συζήτηση για την πόλη μας με τις παλιές εικόνες της και για την Φιλιππιάδα που εξελίσεται.

Πόσο αυθόρμητη και ζεστή η αντίδραση "είμαι μια νέα περήφανη για την πόλη μου και την εξέλιξή της"

Πόσο γλυκό το "μάλωμα" με την κατάληξη "αυτή η πόλη, για την οποία τώρα είσαι περήφανη, καθημερινά θα σε πληγώνει".

Δειλές απόπειρες των ανθρώπων μιας πόλης που προσπαθούν να βρούν τον κοινό δρόμο τους μέσα από την διαφωνία τους.

Μέσα από την διαφωνία και η συμφωνία στα στοιχειώδη, στα αυτονόητα:

"ΣΥΜΦΩΝΩ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ
ΚΑΙ Ο Χ Ι ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ"

Πολύ την χάρηκα την κουβέντα και ακόμη περισσότερο που γίνεται εδώ ανώνυμα. Αυτή η προσφορά του blog και του Μιλτιάδη είναι ανεκτίμητη.

Να προσθέσω στα λόγια του παλιότερου συμπολίτη δύο τρείς εικόνες.

Προχθές κάποια πιτσιρία αποπειράθηκαν να παίξουν μπάλα στην πλατεία. Η μπάλα έφυγε και πήγε ανάμεσα στα τραπέζια. Τα έδιωξαν κακήν - κακώς. Να πάτε αλλού να παίξετε. Μέχρι πριν λίγα χρόνια τα παιδιά παίζαν στην πλατεία χωρίς να ενοχλούν κανένα.

Άν επισκεφθεί κανείς το Ναύπλιο στην κεντρική πλατεία θα δεί ένα απέρριτο χαμηλό κάγκελο να προστατεύει το υπεραινώβιο πλάτανο. Η ίδια η πλατεία διάπλατα ανοιχτή στον επισκέπτη.

Στα Γιάννενα στο πάρκο Κατσάρη τα τραπεζάκια καλύπτουν το πράσινο ακόμη και τον δρόμο, ο εισαγγελέας "παρεμβαίνει" από καιρού εις καιρόν.

Διερωτώμαι. Πρέπει να γυρίσουμε πολλά χρόνια πίσω για να έχουν την δυνατότητα τα νέα ζευγάρια να περπατήσουν με τα μωρά τους στο δρόμο με ασφάλεια.

Είναι οπισθοδρόμηση να ονειρευόμαστε μια πόλη που θα έχει διασφαλισθεί το αυτονόητο. Να περπατάμε στους δρόμους και τις πλατείες με άνεση και ασφάλεια; Έρχεται αυτό σε αντίθεση με την πρόοδο της πόλης; Τόσο λίγη είναι η φαντασία μας;

Κανόνες χρειαζόμαστε και ευαισθησία. Όχι αυθαιρεσίες και ψευτοτσαμπουκάδες.

Τότε θα τον βρούμε το δρόμο και ίσως περάσουμε απέναντι. Τότε ίσως και ο Μιλτιάδης να βρεί τους φίλους του που ψάχνει χρόνια τώρα από εκείνο το βράδυ. Τότε θα έχει δικαιωθεί και η ύπαρξη του blog. Μέχρι τότε είναι ωραία που συζητάμε έστω διαφωνόντας.

Ανώνυμος είπε...

Άκρως ενδιαφέρον το γεγονός ότι όσοι από το Θεσπρωτικό έχουν αρθρογραφήσει για το όνομα καταλήγουν στην προτροπή να βρούμε ένα κοινό όνομα. Τυχαίο; Δεν νομίζω.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΤΕ ΤΟΤΕ?
ΓΙΑΤΙ ?

Λέτε λίγο αργότερα να κάνουμε πάλι το ίδιο ερώτημα για αυτά που ΤΩΡΑ συμβαίνουν λίγο παραλλαγμένο;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΜΕ ΤΟΤΕ?
ΓΙΑΤΙ ?

Για να δικαιωθεί για μια ακόμη φορά ο ποιητής:

Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ
μεγάλα κ' υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.

Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ.
Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη·

διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον.
Α όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω.

Αλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.
Ανεπαισθήτως μ' έκλεισαν από τον κόσμον έξω.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΝΟΝΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ
[ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ]
ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ !!!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

Έχουν γεννηθεί παιδιά που δεν γνώρισαν την πλατεία Μάστακα. Έχει πολλές στο κέντρο ας κλείσουμε και καμία.

Ανώνυμος είπε...

AYTEΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ.
ΘΕΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΜΑΖΕΥΕΤΑΙ.

ΠΙΘΑΝΟΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΕΞΩ.
ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ.
ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΔΩ ΠΩΣ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΑΠΟ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΠΑΝΤΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΗΤΑΝ ΚΕΡΒΕΡΟΣ,ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ.

ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ;

filoiko είπε...

Προσέξτε στις πλατείες που έχουν καλυφθεί.
Οι αλουμινοξυλοκατασκευές
έχουν ένα συγκεκριμμένο καλλιτεχνικό ύφος.
Χαρακτηρίζονται από ένα έντονο συναισθηματικό στοιχείο που απορρέει απο την ρήση
Ε ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ.
Σκοπός των κατασκευών αυτών είναι πρωτίστως να εντυπωσιάσουν χωρίς να ξεφεύγουν από το κοινώς αποδεκτό:
ΟΙ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΑΝΟΙΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ.
Εύκολα βέβαια θα πει κάποιος:
ΠΑΝΤΟΥ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.
Οχι δεν είναι έτσι.Δίπλα μας είναι και η Αρτα και η Πρέβεζα όπου τηρούνται κάποιοι κανόνες

Ανώνυμος είπε...

Aπό επιστολή στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ στις 23 Ιουνίου 2010:

Ο Δήμος Φιλιππιάδας

Κύριε διευθυντά

Διάβασα στην «Καθημερινή» ότι η κομματική επιτροπή του ΠΑΣΟΚ Φιλιππιάδας παραιτήθηκε διότι η κυβέρνηση, εφαρμόζοντας το σχέδιο «Καλλικράτης», μετονόμασε τον Δήμο Φιλιππιάδας σε «Δήμο Ζηρού». Ως δημότης του Δήμου Ανωγείου, ο οποίος πρόκειται να ενταχθεί στον Δήμο Φιλιππιάδας, νομιμοποιούμαι να ενημερώσω τον κ. Ραγκούση ότι η μετονομασία αυτή είναι παράλογη, αλλόκοτη και υστερόβουλη, διότι ο Ζηρός με τη μικρή του λίμνη είναι τόπος ακατοίκητος, χωρίς ιστορική ή οιανδήποτε άλλη σημασία. Αντίθετα, η κωμόπολη της Φιλιππιάδας είναι γεμάτη με ιστορικές μνήμες και γεγονότα που αναφέρονται στην απελευθέρωση της Ηπείρου από τον τουρκικό ζυγό, κατά τον πόλεμο του 1912-1913. Στη Φιλιππιάδα εγκαταστάθηκε το Γενικό Στρατηγείο του Ελληνικού Στρατού υπό τον διάδοχο Κωνσταντίνο, εκεί διέμενε ο Βενιζέλος, οσάκις επισκεπτόταν το μέτωπο του Μπιζανίου, εκεί ιδρύθηκαν τρία νοσοκομεία (του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, του Ιταλικού Ερυθρού Σταυρού και των πριγκιπισσών Σοφίας και Αλίκης), για την περίθαλψη των τραυματιών του πολέμου. Εκεί ανεγέρθηκε περικαλλές μνημείο προς τιμήν των ηρωικών πεσόντων Μπιζανομάχων. Τέλος, ο Δήμος Φιλιππιάδας βρίσκεται στο κέντρο των διαμερισμάτων που θα ενταχθούν σε αυτόν και αποτελεί συγκοινωνιακό κόμβο μεταξύ Πρέβεζας, Αρτας και Ιωαννίνων. Υποψιάζομαι ότι ο κ. Ραγκούσης έπεσε θύμα ρουσφετολόγων κομματικών τοπαρχών, οι οποίοι για να συμβιβάσουν τις τοπικές αντιζηλίες, πρότειναν αυτήν την απαράδεκτη, παράλογη σολομώντεια λύση. Ελπίζω ότι ο υπουργός, ως νουνεχής πολίτης να διορθώσει το πελώριο λάθος.

Αποστολος Αθανασιου / Ανώγειον Φιλιππιάδας

Ανώνυμος είπε...

Τυχαια διαβασα χτες το παρακατω:Το Hay-On-Wyeειναι μια μικρη επαρχιακη ποληστη Μ.Βρετανια.Βρισκεται πανω στα ξακουστα ''Μαυρα βουνα''.Προκειται για ενα ονειρεμενο μερος που μπορει καθενας να θαυμασει δεντρα ολων των ειδων,καταρακτες,ποταμια ,λοφους και πολλα ζωα.Κατα τον μεσαιωνα ηταν ενα μερος με εντονη κινηση,πανηγυρια και παζαρια(απ'οτι φαινεται δεν εχουν αλλαξει τα παραπανω ως τις μερες μας.
Αποτελουσε τοποθεσια διελευσης πολλων οδοιπορων και οι κατοικοι της πολης ηταν ξακουστοι για την φιλοξενια τους.
Τελος παντων για να μηντα πολυλογω ,οταν μια πολη διαθετει τετοια φυσικη ομορφια ,διατηρει το παραδοσιακο στυλ,εχει κλειστες πορτες σε καθε πολυεθνικη και η συντριπτικη πλειοψηφια των καταστηματων της ειναι οικογανειακα βιβλιοπωλεια,τοτε μονο παραδεισος θα μπορουσε να χαρακτηρισθει.

Ανώνυμος είπε...

Μου περασε σαν ιδεα να δωσουμε ραντεβου καποιο καλοκαιρινο βραδυ στην κεντρικη πλατεια ,ολοι οι μπλογκιστες και οι μπλογκιστριες με το Μιλτιαδη και να αποκαλυφθουμε .Πώς το βλεπετε;

Ανώνυμος είπε...

δεν ειδα κανεναν ως τωρα να σχολιασει το γεγονος οτι η εμπορικη τραπεζα (και οχι μονο) εκανε παραπονα σε δημο και αστυνομια για το οτι ο κοσμος που θελει να παει να κανει τη δουλεια του πρεπει να πηδαει πανω απο τραπεζακια. ανοιξτε την πλατεια μαστακα για να περναει απο εκει ο κοσμος λοιπον(!)...
μαλλον ειστε ολοι ρομαντικοι και την ουσια δεν την βλεπετε!
τυχαιο? δεν νομιζω!

Ανώνυμος είπε...

Το τελευταίο δεν το κατάλαβα.
Το προτελευταίο μου άρεσε και συμφωνώ. Αν συμφωνεί και ο Μιλτιάδης ξέρει να οργανώνει αυτός.

Ανώνυμος είπε...

Κον
Απόστολο Αθανασίου / Ανώγειον Φιλιππιάδας.

Σας παρακαλώ προσέξτε τα γραφόμενά σας.

Κινδυνεύετε να χαρακτηρισθείτε ως επι παντός επιστητού αρθρογραφών ου μην αλλά και ως καταδικάζων τους υπολοίπους σε παρίες.

Το χειρότερο βέβαια είναι να σας αποδοθεί η κατηγορία ότι αν και ασχολούμενος με τα επουσιώδη δεν μαζέψατε αρκετές υπογραφές.

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ
ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ.
ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΤΟ.

Ανώνυμος είπε...

Α μην ανησυχείτε. Φροντίζουμε ως καλοί Φιλιππιαδιώτες να εξαφανίσουμε όλα τα σημάδια της ιστορίας της πόλης. Έχουμε καταστρώσει και στρατηγικό σχέδιο.

1. Αφήνουμε τα παλιά να πέσουν.
2. Κυκλώνουμε την πόλη και τα μνημεία με 24μ κτήρια.
3. Αφήνουμε την πόλη χωρίς σχέδιο πόλης για 60 χρόνια.
4. Λίγο πριν το ΓΠΣ πολεοδομούμε 60 στρεμματάκια κάπου εδώ γύρω, έτσι για αρχή.
5. Στέλνουμε το ΓΠΣ στις καλένδες για ξεκούραση.
6. Απαγορεύουμε την κίνηση πεζών επί πλατειών, πεζοδρομίων και λοιπών αχρήστων χώρων.
7. Προωθούμε για Δήμαρχο το υποχείριο των μηχανικάρων που φρόντισαν για τα παραπάνω.

Μια χαρά!

Ανώνυμος είπε...

Άν δεν δώ τουλάχιστον 50 ΣΥΜΦΩΝΩ δεν έρχομαι!

Ανώνυμος είπε...

ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ
ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ- ΝΑ ΔΩΣΕΙ
ΙΔΙΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ-
ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΖΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ.
ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥΣ
(ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΑΣ)ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ.
ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ 3-4 ΕΙΝΑΙ
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.(ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ)

filoiko είπε...

Και βέβαια συμφωνώ για την συνάντηση στην πλατεία.

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ

filoiko είπε...

Πλάκα θα χει τα ανώνυμα συμφωνώ να τα γράφει ένας, να πάω στην πλατεία στο ραντεβού και να περιμένω με τις ωρες.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως που ζήτησα τουλάχιστον 50 δεν το ξανάγραψα. Τι διάολο θα μείνω μόνος μου με τον Μιλτιάδη!

Λοιπόν άλλη λύση για να είμαστε σίγουροι. Θα γνωριστούμε που θα γνωριστούμε. e-mail στο filoiko@gmail.com με την ένδειξη

Ραντεβού στην πλατεία

Και ο Μιλτιάδης ορίζει μέρα και ώρα!

ΥΓ.

Και δύο νάμαστε θα πιούμε μπύρες!

filoiko είπε...

Ετσι ναι.

Περιμένω email στο
filoiko@gmail.com

Μην στέλνετε όλοι μαζί email
για να προλαβαίνω να τα καταγράφω
και να δίνω αριθμό.

Θα δίνω αριθμό για να γίνει κλήρωση στην συνάντηση που θα κάνουμε.
Ο τυχερός θα μπορεί για μια βδομάδα δωρεάν να παρκάρει το ΙΧ του στην πλατεία,όπου θέλει αυτός.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΙΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΥΡΟΥΛΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΗΝ <> ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ; ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.......

Ανώνυμος είπε...

ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
-ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ-

Ανώνυμος είπε...

Πολύ χαρηκα που συμφωνειτε με την πρότασή μου να βρεθουμε ενα βραδυ του καλοκαιριου.Πριν σφιξουν οι ζεστες.Σκεψου να ειμαι η μοναδικη γυναικα!Και να βλεπω εσας να πινετε μπυρες

Ανώνυμος είπε...

Αν τελικα βρεθουμε προτεινω να ανανεωσουμε το ραντεβου μας μετα απο 10 χρονια

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα είδα στο πέτρινο δίπλα από τον Άγιο Βησσάριο πινακίδα με τη λέξη ΠΩΛΕΙΤΑΙ. Απ' ότι γνωρίζω οι ιδιοκτήτες προσπάθησαν να διαπραγματευτούν με το Δήμο και να το ανταλλάξουν με κάποιο άλλο οικόπεδο. Φαίνεται ότι δεν έγινε τίποτε και τώρα το πουλάνε.
Δε χρειάζεται και πολλή φαντασία για να καταλάβετε ότι σε λίγο καιρό στη θέση του θα υπάρχει κάποιο τετραώροφο κρύβοντας τελείως την εκκλησία. Δυστυχώς!

Ανώνυμος είπε...

Ο προς την ανυπαρξία πορευόμενος αποτολμά να διατυπώσει μια παρωχημένη και αρτηριοσκληρωτική απορία που πηγάζει από τα σχόλια του τελευταίου εικοσιτετραώρου.

Το μόνο που λείπει δηλαδή από αυτή την πόλη είναι η θέσμιση κάποιων κανόνων για να λειτουργήσουν κατόπιν τα πάντα με ρυθμούς ελβετικού ρολογιού ;

Και είναι προφανές ότι η θέσμιση αυτών των κανόνων θα γίνει από κάποιους επαϊοντες συμπολίτες
μας για να ακολουθήσει στο διενηκές μια αταλάντευτη κοινωνική ειρήνη… .

Εάν οι πεπαλαιωμένες κεραίες μου συλλαμβάνουν έστω και τα ελάχιστα των εκπεμπομένων
κυμάτων , αυτοί οι κανόνες είναι λίγοι και σαφείς και αφορούν ένα από κοινού συμφωνηθησόμενο ύψος δόμησης. Εάν δηλαδή αποφασίσουμε όλοι μαζί ότι θα χτίζουμε έξι οροφάκια ,
Kαι τους κανόνες κατακτούμε και την κοινωνική ειρήνη εξασφαλίζουμε !

Συντροφάκια ,

Μη μπερδεύεστε.

Δεν ζούμε στην Αθήνα του Σόλωνα για να έχουμε την δυνατότητα να φτιάξουμε κανόνες.
Ζούμε στην Ελλάδα του 21 ου μ.χ αιώνα !

Έχουμε και κανόνες και νόμους και σύνταγμα !

Ανάγκη πρώτιστη :

Τήρηση των κανόνων ! !

Ο παππούς σας,o κολασμένος,
Μαζεύει τα σύνεργά του:
Όραση , ακοή , αφή , γεύση , νου , σκέψη,
Απόκαμαν…..

Έχετε γειά....

Ανώνυμος είπε...

Άσε τα σάπια.
Πρώτα να μας πείς αν θα έρθεις πλατεία. Παππούς και κουραφέξαλα με το ποντίκι στο χέρι στις δύο η ώρα το πρωί. Ανανεωμένο σε βρίσκω.

Επί της ουσίας 114 η λύση.

Ανώνυμος είπε...

Kανόνες θα συντάξετε όλοι μαζί εκεί στη Πλατεία;

Ανώνυμος είπε...

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΩΡΑΙΑ
ΖΗΡΟΣ-ΙΠΠΟΣ-ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ

Ανώνυμος είπε...

Διαλεξτε.... Η που ο καινουργιος δημαρχος θα ειναι μηχανικος και θα πηξουμε στο 6οροφο η που θα ειναι ιδιοκτητης καφε και θα πηξουμε στο τραπεζακι....

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ Η ΜΟΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΙΟΥΜΕ
ΧΥΜΟ...

Ανώνυμος είπε...

Προς πρωϊνό ανώνυμο:

Δηλαδή εσύ δεν θα έρθεις;

Ανώνυμος είπε...

Θα καταγράψουμε μόνο έναν κανόνα:

ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

Διαμαρτύρομαι εντονότατα. Ποιός σας έδωσε το δικαίωμα να μας κόψετε ένα και δύο ορόφους. Ακούς εκεί εξαόροφα. Επταόροφα και οκταόροφα δεν μας έλεγε ο Ζυγούρης ότι δικαιούμαστε; Τώρα που θα γίνει και Δήμαρχος (λέμε τώρα - κρίμα το παιδί) θα αφήσει τον φίλο του τον αυτοδιοικητικό με τα πολλά ξαδέλφια στα κρύα του λουτρού; Τι είδους συναλλαγή είναι αυτή;

Ανώνυμος είπε...

Μιλτιάδη μπορείς σε παρακαλώ να ξαναδημοσιεύσεις την πρόταση των τριών συμπολιτών μας για αυτό το ακίνητο που πωλείται σήμερα. Ο Δήμαρχος ξέρει καλά να βάζει υπογραφές και να "οικοδοποιεί" με μια κοντυλιά 60 στρεμματάκια εδώ παραπέρα. Για τα άλλα δεν είδε δεν άκουσε, δεν ξέρει, δεν μπορεί.

Ανώνυμος είπε...

Για να έρθει ο κοσμάκης στη
πλατεία πρέπει να ξέρει τα
θέματα της ημερήσιας διάταξης...

Κουραστήκαμε με τις επιστρατεύσεις
επαναστατικής γυμναστικής...

Συσσορευτείτε εκεί, οι όσοι οφθαλμολάγνοι!

Ο στίβος είναι διάπλατα μπροστά σας...

Ανώνυμος είπε...

ΣΩΣΤΟΣ.........

Ανώνυμος είπε...

Μού αρέσει που διακρίνω τόση ευαισθησία για τα πλατάνια, τις πλατείες και το ποτάμι της πόλης μου. Αν αναλογιστούμε, όμως, ότι βρισκόμαστε στην αρχή της χειρότερης κρίσης που βίωσε η χώρα μας μετά την μεταπολίτευση, το μυαλό μου, δυστυχώς, απομακρύνει τον διάχυτο ρομαντισμό και εστιάζει σε πιο ρεαλιστικές καταστάσεις.
Θα ήθελα να απευθύνω κάποια ερωτήματα, σχετικά με την πόλη μας:
α. Γνωρίζετε ότι, λόγω της νομοθεσίας περί υψομέτρου, το 80 τοις εκατό των πιο ευπαθών συμπολιτών μας (οικοδόμοι, ελαιοχρωματιστές, σοβατζήδες, ξυλουργοί κ.α.) είναι άνεργοι;
β. Γνωρίζετε ότι τα χρήματα που έβγαζαν αυτοί οι άνθρωποι, τώρα τα στερείται όλος ο εμπορικός ιστός της πόλης μας (φούρνοι, φροντιστήρια, κομμωτήρια, κρεοπωλεία κτλ);
γ. Γνωρίζετε ότι πολλοί νέοι Φιλιππιαδιώτες, που μπορούσαν να αγοράσουν ένα σπίτι, πλέον, μη βρίσκοντας διαμερίσματα, αναγκάζονται και αγοράζουν, στην διπλάσια τιμή, στην Άρτα και την Πρέβεζα, χάνοντας επιπλέον χρήματα η πόλη μας;
δ. Γνωρίζετε ότι στο δάσος και, κυρίως, στον κάμπο της πόλης μας, έχει αναπτυχθεί βιομηχανία καταπάτησης ιδιοκτησιών (κυρίως κατά των Φιλιππιαδιωτών της Αθήνας), προκειμένου κάποιοι επιτήδειοι να πλουτίσουν όταν ο κάμπος θα μπει στο σχέδιο πόλης (οι μισοί συμπολίτες μας είναι στα δικαστήρια με τους άλλους μισούς και, πάντα, εμπλέκεται και το Κτηματολόγιο);
ε. Γνωρίζετε ότι όταν υπάρχουν εκατοντάδες άνεργοι, πτυχιούχοι νέοι συμπολίτες μας, τη στιγμή που λειτουργεί σε πανελλήνια αποκλειστικότητα το πρόγραμμα STAGE… απ’ το σπίτι (ακόμη και σήμερα);
στ. Γνωρίζετε ότι ηλικιωμένοι συμπολίτες μας, που δεν δανείστηκαν από Τράπεζες ποτέ στη ζωή τους, αναγκάστηκαν να πάρουν καταναλωτικά δάνεια, προκειμένου να πληρώσουν για τη σύνδεση με το βιολογικό καθαρισμό (τόσο στο Δήμο, όσο και στον «εργολάβο» που τους ζητούσε πέντε με έξι συντάξεις-3 με 4000 ευρώ);

Μετά από όλα αυτά, το να συζητούμε για υποψηφίους και ονομασίες, αν δεν είναι αποπροσανατολιστικό, σίγουρα, είναι ανεδαφικό.

Ανώνυμος είπε...

Να συμπληρώσω στο παραπανω σχολιο.Ανεργος δεν ειναι ενα ατομο που εχει χασει τη δουλεια του.Ειναι ενα ατομο που εχει χασει την ταυτοτητα του,που δεν ξερει τι να κανει με το χρονο,την οικογενεια του ,τη ζωη του ,τον εαυτο του.
Ενας ανεργος δεν ειναι καποιος που ψαχνει για δουλεια,ειναι καποιος που ψαχνει για στηριγματα επιβιωσης.
Μαζι με τη δουλεια ,στο συμβολικο επι[πεδο,χανεις πολυ περισσοτερα απο οικονομικα αγαθα.Χανεις την αυτοεκτιμηση,τον αυτοσεβασμο,την αξιοπρεπεια σου.Μεσα απο το επαγγελμα του το ατομο κατοχυρωνει την υπαρξιακη του επιβιωση.
Τι κανει ποιπον το κρατος γι αυτο;

Ανώνυμος είπε...

θες να στην κανω ακομα πιο ρεαλιστικη την κατασταση; μαλλον εκεινοι που πηγαν αρτα δεν εψαξαν αρκετα εδω. δεν νομιζω ομως οτι υπαρχουν πολλοι που αγοραζουν σπιτια τετοιες εποχες που ζουμε. η οικοδομη εχει σταματησει λογω κρισης και οχι λογω υψομετρου. ολες οι δουλειες ειναι πεσμενες.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως εγινε η συναντηση και δεν πηρα ειδηση;