Ο κύριος Κατραχούρας είναι πρώην Δήμαρχος της πόλης. Με αυτήν τη έννοια θα έπρεπε να χαίρει εκτιμήσεως τουλάχιστον από όσους τον ψήφισαν και που ίσως ακόμη και σήμερα θέλουν να πιστεύουν ότι είχε κάτι θετικό προσφέρει σε αυτή την πόλη. Λυπούμαι να πω ότι με τις τελευταίες παρεμβάσεις του τόσο στο Δημοτικό Συμβούλιο όσο και με το άρθρο του για το ΓΠΣ στο τελευταίο φύλο της Φωνής αποδεικνύει ότι οι σκέψεις του καθοδηγούνται από κριτήρια που δεν έχουν καμία σχέση με τα συμφέροντα της πόλης και των πολιτών της.
Μοιάζει σαν να προσπαθεί να απολέσει και τη τελευταία ελπίδα του να διασώσει μια στοιχειώδη υστεροφημία. Ανεξήγητο ή ευεξήγητο; Αυτοκαταστροφική μανία ή παντελής απώλεια ψυχραιμίας;
Κανονικά θα άξιζε να μην ασχοληθεί κανείς με όσα λέγει και γράφει. Χαμένος κόπος, χώρος στη Φωνή και χρόνος των αναγνωστών.
Όμως επειδή μπορεί κάποιοι και να συμφωνούν ακόμη μαζί του, ανεξάρτητα από τον απαράδεκτο τρόπο με τον οποίο εκφράζεται, θα πρέπει να λάβει την απάντησή του.
Που ξέρεις, μπορεί τελικά να αναγνωρισθεί και το δίκαιο μιας προσπάθειας που από την αρχή της λοιδορήθηκε πολύ από πολλούς και που δέχθηκε αρκετές γροθιές στο στομάχι από άλλους. Μιας προσπάθειας που όχι μόνο δεν εξελίχθηκε σε φάρσα και φασαρία αλλά είναι η μόνη που μπορεί να διεκδικήσει ότι τουλάχιστον είπε πάντα την ΑΛΗΘΕΙΑ. Σε αντίθεση με τον κύριο Κατραχούρα αλλά και άλλους οι οποίοι φαίνεται να έχουν χάσει κάθε επαφή με αυτή την στοιχειώδη αρετή.
Για αυτό το λόγο έχει κάθε δικαίωμα να διεκδικεί τον διαχωρισμό της θέσης της, ακόμη και χωροταξικά, από όσους έχουν τελικά ταυτισθεί με πολλά αρνητικά σε αυτή την πόλη. Και με απρέπειες.
Η αντίστιξη είναι δύσκολη άσκηση. Όχι μόνο στην μουσική. Αλλά και στην δημοσιογραφία.
Βησσαρίων Γιωρσπύρος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
109 σχόλια:
Μανία και αυτή με τις διπλές φωτογραφίες. Τελευταίο θύμα Ο Γιώργος Ζάψας. Παρέα και αυτός με τον Κατραχούρα. Αλλά δεν του φταίει κανένας. Τα θέλει ο κ...ς του. Ας πρόσεχε όταν του υποσχόταν στήριξη ο Μιχάλης και αυτός τσίμπαγε.
1. "Δεν θα σε αφήσω να καταστρέψεις την πόλη!".
Ωρυόταν στο Δημοτικό Συμβούλιο ο κος Κατραχούρας απευθυνόμενος προς τον Δήμαρχο.
Ο ίδιος, σαν υπότιτλο στο άρθρο του στην ΦΩΝΗ, έθεσε την πρόταση:
"Μετά το ύψος, ο δήμος μας παίρνει και τα διαμερίσματα"
Προφανώς επειδή ο γραπτός λόγος επιτρέπει την διόρθωση αλλά και λόγω της απόστασης του γράφοντος από τα τεκταινόμενα μπορεί να είναι, ακόμη και στην περίπτωσή του, πιο ήπιος. Είναι - πρέπει να είναι - και πιο προσεκτικός.
Δημιουργεί λοιπόν ερωτηματικά γιατί στην μια περίπτωση εγκαλεί προσωπικά τον Δήμαρχο ενώ στην δεύτερη απρόσωπα τον δήμο. Τυχαίο ή αβλεψία;
Επειδή όμως, από τύχη αγαθή, Δήμος είμαστε όλοι μας μάλλον φαίνεται ότι τελικά το πήρε απόφαση. Τα Ελληνικά του άλλωστε - διατείνεται ότι - είναι άριστα.
Το ύψος (11.50μ) δεν αλλάζει.
Ως επιστέγασμα των ανωτέρω η μελέτη αναφέρει (Κεφ. Α4 σελίδα 242):
"Όμως, με την τροποποίηση του ΓΟΚ του έτους 2000, τα ύψη από 27μ. και 24μ. μειώθηκαν σε 24μ. και 21μ. αντίστοιχα και ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΘΗΚΕ ότι, σε όσα εγκεκριμένα σχέδια είχε εγκριθεί αριθμητικά ύψος, όπως στην περίπτωση του Δήμου Φιλιππιάδας τα 11,50 μ., αυτό το ύψος συνέχιζε να ισχύει, σαν μέγιστο επιτρεπόμενο".
Κατόπιν των ανωτέρω προκύπτουν αυτονόητα τα παρακάτω ερωτήματα:
1. Αφού τόσα χρόνια δεν "ήξερε" τι προβλέπει ο νόμος (η καλύτερη για αυτόν εκδοχή). Αφού όταν "έμαθε" τι προέβλεπε ο νόμος ο ίδιος ξεσπάθωνε ότι πρόκειται για ερμηνεία και ότι τελικά θα χτίσουμε στα 15.80 αν όχι στα 24. Αφού κατά δήλωσή του προς τον νυν Δήμαρχο ο ίδιος θα το είχε "πνίξει" το θέμα.
Γιατί πρέπει να τον εμπιστευθούμε τώρα; Τόσο για τις απόψεις του, και τις πρακτικές του, όσο και για την κρίση του.
2. Αν θεωρήσουμε ότι ο νόμος σε μια ευνομούμενη πολιτεία και μάλιστα νόμος που δεν έχει αμφισβητηθεί από κανέναν, δεν μπορεί να καταστρέφει την πόλη. Αν μάλιστα συμφωνήσουμε ότι η πόλη έχει όντως δεχθεί στο σώμα της καταστροφικά πλήγματα. Τότε
Ποιος τα προκάλεσε αυτά αν όχι ο ίδιος μέσω της δύο μάλιστα φορές Δημαρχίας του; Με τι ανάστημα λοιπόν κατηγορεί τον Δήμο (και όχι μόνο τον Δήμαρχο) ότι καταστρέφει τη πόλη;
3. Αν επίσης θεωρήσουμε ότι ο νόμος δεν δημιουργεί αδικίες αλλά έρχεται ακριβώς να απαλύνει τις όποιες αδικίες έχουν ήδη γίνει, τότε
Ποιος είναι υπεύθυνος για αυτές τις αδικίες παρά αυτός που επί Δημαρχίας του και με την ανοχή του αν όχι την συμμετοχή του συνέβησαν;
Από πού αποκτά το δικαίωμα να μιλά για αδικίες όταν ο ίδιος έχει επισείσει τον κίνδυνο «εμφυλίου»; Επί αδικιών όμως σε επόμενο σχόλιο.
4. Ποιός νομίζει ότι τον έχει ορίσει εκπρόσωπο να αντισταθεί τάχα στην καταστροφή της πόλης, παρασύροντάς την μέσα από αδιέξοδες διαπροσωπικές διαμάχες ακριβώς στην καταστροφή. Όταν μάλιστα ό έτερος των αντιπάλων διατείνεται δημοσίως ότι αυτός τον έβγαλε Δήμαρχο όταν έκρινε ότι αυτό τον συνέφερε;
Φαιδρά τα επιχερήματα ή φαιδρός ο πρώην ;
Γράφει στη Φωνη ότι το σχέδιο του ΤΣΈΤΗ πεοέβλεπε επέκταση του σχεδίου
της πόλης από το στρατόπεδο μέχρι τη Γέφυρα Καλογήρου...
Σε ποιους απευθύνεται ο Α(Ν)ΘΡΩΠΟΣ;
Για τον Ανώνυμο που με τοση ευκολία αποφάνθηκε:"ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΡΙΣΗ ΟΥΤΕ ΜΥΑΛΟ".
Kάτσε σιωπηλά και σκέψου ποιος είσαι. Θα εμφανιστούν πολλές ιδέες. Απλά παρατήρησε από πού έρχονται και θα μπορέσεις να βρεις την πηγή. Τα περισσότερα έρχονται απ΄ την μητέρα σου , κάτι απ΄ τον πατέρα σου, κάτι απ΄ τους δασκάλους σου στο σχολείο, κάτι έρχεται απ΄ τους φίλους σου και κάτι απ΄ την κοινωνία. Παρατήρησε, τίποτα δεν έρχεται από σένα, ούτε καν το 1%. Την ημέρα που καταλαβαίνεις αυτό αρχίζεις να ψάχνεις για μία τεχνική, για μία μέθοδο, ώστε να μπορέσεις να μπεις μέσα στην ύπαρξή σου, ώστε να μπορέσεις να γνωρίσεις με ακρίβεια και ουσιαστικά ποιος είσαι στ΄ αλήθεια.
Υπάρχουν πολλές μέθοδες.
Μπορείς να διαλέξεις την κατα την γνώμη σου καλύτερη...
Διαλογίσου όμως πριν.
Φαιδρότατοι οι υποψήφιοι. Αν εξαιρέσεις τον Ζάψα, ούτε μα αράδα για το ΓΠΣ. Τσάμπα μάγκες δεν γίνεται παιδιά! Ο τελευταίος αποσύρθηκε στην Ραφήνα!
Τελικά μπορεί και να τον αδικώ. Υπάρχει η πιθανότητα να είναι τόσος γνήσιος θιασώτης του 11.50 και των χαμηλών σ.δ. που επίτηδες κάνει τον δικηγόρο του διαβόλου για να μας κρατά σε επιχειρηματολογική εγρήγορση. Λέτε;
Πήγα πλατεία για μπύρα.Καύσωνας 40 βαθμοί.
Οτι και να κανουν με τις ομπρέλλες που βάλαν δεν αναπληρώνονται τα πλατάνια.Οποιος τολμήσει και πάει να κάτσει κάτω από ομπρέλλα,ψήθηκε.
Τράβηξα φωτογραφία με το κινητό τον ανεμιστήρα που ασκοπα στριφογυρίζει.
Ανοίγει σήμερα αύριο και το καινούργιο μαγαζί στη γωνία.Αφου έχουν όλοι,πέταξε κι αυτός ένα πατάρι στο πεζοδρόμιο.Σιγά ποιος θα του πεί ότι απαγορεύεται.
Στη γωνία στον Κονταξή ανοίγει φαγάδικο.
Τα ενοικια στην πλατεία πλέον απλησίαστα.
Ε και... τι έγινε;
Ενα ακόμα παταράκι απο
Κονταξή μεριά, δεν χάλασε και ο κόσμος.
Για να θυμούνται οι παλιότεροι και να μαθαίνουν οι νεώτεροι.
ΕΛΛΑΔΑ 1964
"Αψογη η οργάνωση του σχεδίου τρομοκράτησης των πολιτών. Εκατοντάδες χιλιάδες φέιγ βολάν σκορπίζονται σε όλη την Ελλάδα με φωτογραφία της δραχμής και το σύνθημα: Αυτή η δραχμή είναι δική σου- Μην αφήσεις τον Γεώργιο Παπανδρέου να σου την πάρει. Εχει και παραλλαγή- για ποικιλία- το δεύτερο μέρος: Μην αφήσεις τον Παπανδρέου να την τινάξει στον αέρα.
Η κινδυνολογία για τη δραχμή είχε και τη φαιδρή της όψη. Υποψήφιοι, κυρίως σε αγροτικές περιοχές, τύλιξαν στα φέιγ βολάν δυο-τρεις δραχμές και τις μοίραζαν στους αγρότες. Δεν περίσσευαν πλέον λίρες για εξαγορά ψήφων, όπως τα προηγούμενα χρόνια..."
ΧΙΛΗ 1970
"Η Χιλή είναι το συγκλονιστικότερο παράδειγμα. Σε σύγκριση με τις άλλες χώρες της Λατινικής Αμερικής, η Χιλή διέθετε τους πιο «δημοκρατικούς θεσμούς». Δεν είχε ποτέ την εμπειρία ενός στρατιωτικού πραξικοπήματος. Διέθετε και δυο ισχυρά αριστερά κόμματα, το Σοσιαλιστικό Κόμμα και το Κομμουνιστικό Κόμμα. Τον Νοέμβρη του 1970 ο Σαλβαδόρ Αλιέντε κατέβηκε για τέταρτη φορά σαν υποψήφιος της «Λαϊκής Ενότητας» -της συμμαχίας των δυο κομμάτων με κάποια άλλα μικρότερα- και αυτή τη φορά κατάφερε να εκλεγεί πρόεδρος της χώρας. Η άρχουσα τάξη δεν κάθισε με σταυρωμένα τα χέρια.
Οργάνωσε μια ολόκληρη υστερική εκστρατεία ενάντια στην κυβέρνηση με διαδηλώσεις όπου οι κυρίες της καλής κοινωνίας χτυπούσαν άδειες κατσαρόλες στους δρόμους."
Οποιαδήποτε ομοιότητα με την στάση του κου Κατραχούρα είναι εντελώς συμπτωματική. Μακρυά από αυτόν ο Λαικισμός για την εξυπηρέτηση ιδίων συμφερόντων και σπροσωπικών στρατηγικών.
Ε μην το παρακάνετε κιόλας. Όχι και άρχουσα τάξη ο Μιχάλης. Αμάρτησε απλώς για το οικοπεδάκι του ο άνθρωπος. Πιό έξυπνος αυτός που του το πούλησε εμφανίσθηκε κάποια στιγμή σιωπηλός σε κάποια εκδήλωση επιβεβαίωσε ότι δεν έκανε βλακεία που το έδωσε και έφυγε ευτυχής. Τα σπασμένα πάει να βγάλει ο Μιχάλης για αυτό ωρύεται.
Σχέδιο τρομοκράτησης! Υστερική εκστρατεία! Ίδιος ο Μιχάλης στο Δημοτικό Συμβούλιο. Απλώς έχασε το δίκιο του;
ΑΡΓΗΣΕ ΠΟΛΥ Ο ΜΙΧΑΗΛ.
ΑΝ ΕΙΧΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ(το 2000 μ.χ)ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΑΚΙ-ΤΟΣΟ ΔΑ,
ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΤΗΣΕΙ ΑΝΩΓΕΙΑ ΚΑΙ
ΚΑΤΩΓΕΙΑ ΑΠΕΙΡΑ.
ΑΡΓΗΣΕΣ ΜΙΧΑΛΗ !
ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΑΘΗΚΕ ΜΕΣΑ
ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.
ΤΙ ΚΡΙΜΑ!
ΞΟΔΕΨΕΣ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΟΝΕΙΡΑ.
ΟΝΕΙΡΑ ! ΟΝΕΙΡΑ !
ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΧΤΙΖΟΥΝ ΑΝΩΓΕΙΑ
ΚΑΙ ΚΑΤΩΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑΛΛΑΣΟΥΝ ΣΕ ΕΦΙΑΛΤΕΣ....
ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ !
Πριν λίγο έζησα στιγμές συγκινητικές.
Μπαίνοντας στην αυλή τον είδα από το παράθυρο,ηταν ξαπλωμένος με μάσκα οξυγόνου.
Κάπου έμαθε ότι βάλαμε στο blog φωτογραφίες που είναι κι αυτός και μουστειλε με άλλον μηνυμα να του τις δόσω.
-Τι μου δίχνεις τώρα μωρέ;....φώναξε μόλις τις είδε.Δύο φωτογραφίες 1956 και 1957.
Θα δει τι έχει και θα μου δόσει κι αυτός.΄
Φεύγοντας με ξεπροβόδισε η συζυγος και ενώ έκλεινα την αυλόπορτα τον ακουγα που μονολογούσε για το αναπάντεχο δώρο που του έκανα.
ΑΛΛΟΥ...
Να παραμείνουν στην ύπαιθρο και να συνεχίσουν να παράγουν, κάλεσε τους αγρότες της περιοχής του Νομού Έβρου,
η υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κατερίνα Μπατζελή,
από τις Φέρες, όπου μίλησε σε
εκδήλωση που διοργάνωσε ο τοπικός Σύλλογος Αγροτών.
«Βρισκόμαστε σε ένα σταυροδρόμι μεγάλων αλλαγών στην ΚΑΠ και πρέπει όλοι μαζί να βάλουμε στοίχημα ότι θα συνεχίσουμε να παράγουμε και να παραμείνουμε ενεργοί αγρότες στην αγροτική οικονομία», τόνισε, μεταξύ άλλων, η υπουργός.
Όπως είπα και στην αρχή κανονικά δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθεί κανείς με όσα λέγει και γράφει ο κος Κατραχούρας σχετικά με το ΓΠΣ.
Αποφάσισα τελικά να ασχοληθώ σαν απάντηση στο ενδεχόμενο να χάνεται το δίκαιο των απόψεών του λόγω του τρόπου με τον οποίο εκφράζεται.
Το γραπτό του κείμενο στην Φωνή έρχεται να αποδείξει περίτρανα την ισχυρή συνάφεια μεταξύ του τρόπου έκφρασης και της ουσίας των απόψεών του.
Όμως διαισθάνομαι διαβάζοντας το κείμενό του ότι τελικά έχω και δεύτερο λόγο να ασχοληθώ με όσα γράφει.
Δεν είναι άλλος από την ανάγκη να βοηθήσουμε τον συμπολίτη μας και πρώην Δήμαρχο της πόλης να βρει την απαραίτητη ισορροπία που θα του επιτρέψει να συμβάλλει στο Δημόσιο διάλογο.
Δυστυχώς φαίνεται ότι τα συναισθήματά του είναι αυτή την στιγμή τόσο ισχυρά που δεν του επιτρέπουν να δει καθαρά τα πράγματα.
Δεν αδικεί απλώς τον εαυτό του. Αδικεί και όσους είχαμε την φαεινή ιδέα να τον στηρίξουμε κάποτε. Δεν μπορεί να είχαμε κάνει τόσο μεγάλο λάθος. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Για να τον βοηθήσω λοιπόν θα αναγκαστώ να αποδεχτώ την ουσία της άποψής του. Την ουσία και όχι τα επιχειρήματά του, ούτε το τρόπο που τα διατυπώνει.
Η ουσία λοιπόν της άποψής του είναι ότι το ΓΠΣ εξαντλείται στο προσδιορισμό του συντελεστή δόμησης και ότι οι σ.δ. θα πρέπει να μείνει στο ύψος τους: 2.1 και 1.8.
Το πρώτο μέρος είναι αυταπόδεικτα εσφαλμένο και δεν θα αναφερθώ εδώ.
Το δεύτερο όμως;
Λοιπόν έστω ότι η σωστή αποψη είναι ότι οι σ.δ. πρέπει να παραμείνουν ως έχουν.
Πως θα το πετύχουμε αυτό;
Σύμφωνα με την νομοθεσία είμαστε υποχρεωμένοι να συντάξουμε ένα ΓΠΣ.
Άρα το εργαλείο μας είναι αυτό. Στο κάτω κάτω δεν αποφασίσαμε ακόμη να κάνουμε καμιά επανάσταση για ένα ....σπιτο που έλεγε και ο Γιαννόπουλος.
Τώρα αν δεν ελέγχουμε τον Δήμο τι πρέπει να κάνουμε;
1. Να σαμποτάρουμε την διαδικασία.
2. Να στηρίξουμε την διαδικασία και να πείσουμε για τις απόψεις μας.
Το να προσπαθήσουμε το πρώτο είναι άδικος κόπος. Υπάρχουν και άλλες δυνάμεις που θα το προχωρήσουν. Επειδή βεβαίως είμαστε και σοβαροί και πρώην Δήμαρχοι δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να κατηγορηθούμε για έλλειψη σοβαρότητας. Αν ο κόσμος μας πίστευε θα είχαμε ίσως και μια άλλη ευκαρία. Δεν την έχουμε και με τέτοιες επιλογές μάλλον θα συνεχίσουμε να μην την έχουμε. Οπότε; Μονόδρομος η δεύτερη επιλογή.
Τι θα κάνουμε όμως για να πείσουμε για τις απόψεις μας;
Πρώτα - πρώτα να πιστέψουμε εμείς οι ίδιοι για αυτές. Και αφού είμαστε σοβαροί και πρώην Δήμαρχοι δεν έχουμε αυτή την άποψη από προσωπικό συμφέρον αλλά γιατί ακράδαντα πιστεύουμε ότι αυτό είναι το καλό της πόλης.
Όμως δεν είμαστε και ειδικοί επιστήμονες. Μια πολιτική άποψη έχουμε. Που είναι σωστή. Πως θα την στηρίξουμε;
1. Θα την αναφέρουμε πολλές φορές στον ύπνο μας μέχρι να μας γίνει έμμονη ιδέα.
2. Θα ρωτήσουμε κανένα που να ξέρει.
Το πρώτο αποκλείεται. Είμαστε σοβαροί και πρώην Δήμαρχοι. Άσε που είναι και επικίνδυνο.
Ποιόν να ρωτήσουμε άραγε;
1. Τους φίλους που εμπιστευόμαστε.
2. Αυτούς που ξέρουν.
Άμα έχεις τέτοιους φίλους τι τους θέλεις τους εχθρούς. Μας χρησιμοποίησαν για να υλοποιήσουν τα δικά τους κόλπα; Μήπως δεν ήξεραν και αυτοί τι έκαναν; Γιατί τώρα λένε που δεν κατάλαβαν τι έλεγε ο νόμος. Πως να τους εμπιστευθείς. Άσε καλύτερα. Ας ρωτήσουμε αυτούς που ξέρουν.
Μόνοι μας θα τους ρωτήσουμε;
1. Μόνοι μας γιατί δεν είμαστε και σίγουροι ότι έχουμε δίκιο.
2. Σε ανοικτές διαδικασίες γιατί είμαστε απολύτως βέβαιοι για την ορθότητα των απόψεών μας.
Και κάπου εδώ αρχίζουν τα προβλήματα.
Ο κακός αντίπαλος μας, αυτός που καταστρέφει την πόλη, δεν προωθεί ανοικτές διαδικασίες. Αλλά και εμείς δεν ρίξαμε το ειδικό μας βάρος - είμαστε σοβαροί και πρώην Δήμαρχοι - ώστε να γίνουν τέτοιες διαδικασίες. Μάλιστα απείχαμε επιδεικτικά και από τις λίγες που έγιναν.
Ρωτήσαμε στα κρυφά λοιπόν; Και τι απάντηση λάβαμε; Είχαμε δίκαιο;
Αποδείχθηκε ότι είχαμε δίκαιο και δεν το βγάλαμε στον αέρα; Δεν κινήσαμε γή και ουρανό για να γίνει γνωστό ότι η πολιτική μας άποψη εκτός από ορθή είναι και επιστημονικά τεκμηριωμένη;
Τι λάθος ήταν αυτό;
Τελικά από ότι φαίνεται ή ρωτήσαμε και μας είπαν ξεχάστε το έχετε άδικο ή δεν τολμήσαμε να ρωτήσουμε.
Και έτσι αναποδογυρίσαμε τις επιλογές μας.
Ρωτήσαμε μόνο όσους και την προηγούμενη φορά μας εξέθεσαν. Και που αποδείχθηκε ότι δεν ήξεραν τίποτε.
Το συζητήσαμε στα πατάρια και αρχίσαμε να το λέμε στον ύπνο μας τόσο που μας έγινε έμμονη ιδέα.
Και έτσι χάσαμε την σοβαρότητά μας. Και αναγκαστήκαμε να σαμποτάρουμε την διαδικασία. Και δώσαμε την ευκαιρία στον καταστροφέα της πόλης μας να μας την "πεί".
"Δεν έχετε άποψη. Δεν συμετέχετε. Δεν προτείνετε. Το ΓΠΣ θα προχωρήσει. Χωρίς εσάς."
Και έτσι η έμμονη ιδέα γέννησε φαντάσματα και θεωρίες συνομωσιών.
Πως να εξηγήσει αλλοιώς κανείς την διατύπωση:
"βασική επιδίωξη της δημοτικής αρχής είναι η υποβάθμιση και η συρρίκνωση του Δήμου και η απαξίωση και στοχοποίηση της ιδωτικής περιουσίας"!
Παναγία να μας φυλάει. Έγινε κομμουνιστής ο Γιολδάσης και μόνο ο Κατραχούρας το κατάλαβε; Ή μήπως εξελίσεται κάποιο σχέδιο απαξίωσης των περιουσιών για να τα αγοράσει φθηνά αργότερα;
θα τα πούμε αργότερα για τα υπόλοιπα. Προς το παρόν ας τον βοηθήσουμε να ισορροπήσει λιγάκι γιατί αλλοιώς χαθήκαμε (ή τον χάσαμε).
Λοιπόν έχει δίκιο, απλώς το έχασε στον δρόμο.
Αφού έχει δίκιο δεν φοβάται τίποτε.
Άρα ας συμφωνήσουμε σε μερικά βασικά.
1. Παρά τα λάθη και τις κουτοπονηριές του Δήμαρχου (του νυν εννοείται) υπάρχει χρόνος να σουλουπώσουμε το ΓΠΣ.
2. Ο τρόπος για να διορθωθούν τα πράγματα είναι να ενημερωθούν οι πολίτες.
3. Παραμένουμε σοβαροί και ενδιαφερόμαστε αποκλειστικά για το συμφέρον της πόλης.
Επομένως που είναι το πρόβλημα να οργανώσουμε την συζήτηση για τον σ.δ. (έστω) με επιστήμονες κύρους που θα μας πούν τι πρέπει να κάνουμε. Και που εμείς θα τους πούμε τι θέλουμε;
Να αναμένουμε ότι ο κος Κατραχούρας θα πρωτοστατήσει στην οργάνωση της Δημόσιας συζήτησης από εδώ και πέρα; Αμφιβάλλω. Θα πετάξει ένα "διαφωνώ επί της διαδικασίας" και θα αποχωρήσει μεγαλοπρεπώς όπως έκανε και με όνομα του νέου Δήμου.
Και θα οργανώσει τα πράγματα παρέα με τα φιλαράκια τα καλά ώστε το ΓΠΣ "να μην νομιμοποιηθεί τυπικά και ουσιαστικά".
Και έτσι χάσαμε την σοβαρότητά μας. Και αναγκαστήκαμε να σαμποτάρουμε την διαδικασία. Και δώσαμε την ευκαιρία στον καταστροφέα της πόλης μας να μας την "πεί".
"Δεν έχετε άποψη. Δεν συμετέχετε. Δεν προτείνετε. Το ΓΠΣ θα προχωρήσει. Χωρίς εσάς."
Και έτσι η έμμονη ιδέα γέννησε φαντάσματα και θεωρίες συνομωσιών.
Πως να εξηγήσει αλλοιώς κανείς την διατύπωση:
"βασική επιδίωξη της δημοτικής αρχής είναι η υποβάθμιση και η συρρίκνωση του Δήμου και η απαξίωση και στοχοποίηση της ιδωτικής περιουσίας"!
Παναγία να μας φυλάει. Έγινε κομμουνιστής ο Γιολδάσης και μόνο ο Κατραχούρας το κατάλαβε; Ή μήπως εξελίσεται κάποιο σχέδιο απαξίωσης των περιουσιών για να τα αγοράσει φθηνά αργότερα;
θα τα πούμε αργότερα για τα υπόλοιπα. Προς το παρόν ας τον βοηθήσουμε να ισορροπήσει λιγάκι γιατί αλλοιώς χαθήκαμε (ή τον χάσαμε).
Λοιπόν έχει δίκιο, απλώς το έχασε στον δρόμο.
Αφού έχει δίκιο δεν φοβάται τίποτε.
Άρα ας συμφωνήσουμε σε μερικά βασικά.
1. Παρά τα λάθη και τις κουτοπονηριές του Δήμαρχου (του νυν εννοείται) υπάρχει χρόνος να σουλουπώσουμε το ΓΠΣ.
2. Ο τρόπος για να διορθωθούν τα πράγματα είναι να ενημερωθούν οι πολίτες.
3. Παραμένουμε σοβαροί και ενδιαφερόμαστε αποκλειστικά για το συμφέρον της πόλης.
Επομένως που είναι το πρόβλημα να οργανώσουμε την συζήτηση για τον σ.δ. (έστω) με επιστήμονες κύρους που θα μας πούν τι πρέπει να κάνουμε. Και που εμείς θα τους πούμε τι θέλουμε;
Να αναμένουμε ότι ο κος Κατραχούρας θα πρωτοστατήσει στην οργάνωση της Δημόσιας συζήτησης από εδώ και πέρα; Αμφιβάλλω. Θα πετάξει ένα "διαφωνώ επί της διαδικασίας" και θα αποχωρήσει μεγαλοπρεπώς όπως έκανε και με όνομα του νέου Δήμου.
Και θα οργανώσει τα πράγματα παρέα με τα φιλαράκια τα καλά ώστε το ΓΠΣ "να μην νομιμοποιηθεί τυπικά και ουσιαστικά".
Ακούστε τώρα προτάσεις:
1. Συμμορφωθείτε και δώστε εντολή στο μελετητικό γραφείο να συντάξει σωστό ΓΠΣ.
Αφού οι διαδικασίες είναι παράνομες και έγιναν για να κονομήσουν κάποιοι πώς στο καλό θα το δεχθούμε αυτό και πως θα γίνει σωστά η δουλειά;
2. Αφήστε το να πάει στο Καλλικρατικό Δήμο, για εννιαία αντιμετώπιση και λοιπά χαρωπά.
Και τι θα γίνει με την τρέχουσα μελέτη; Ποιός πληρώνει; Ο Γιολδάσης; Ο Κατραχούρας; Ο Θησέας; Όλοι μαζί απ΄την φτώχεια μας; Θα μας την κάνει δώρο το μελετητικό γραφείο; Θα τους αφήσουμε απλήρωτους;
Ψευτόμαγκες βοναπάρτες με τα λεφτά των άλλων.
"Το πολυδιαφημισμένο ΓΠΣ θα αποτελέσει τροχοπέδη σε οποιοδήποτε αναπτυξιακή πρωτοβουλία."
Γιατί; Γιατί έτσι θέλουμε!
Πετάμε ένα απαξιωτικό "πολυδιαφημισμένο" και καθαρίσαμε.
Ενώ αν αφήσουμε τα πράγματα όπως είναι εκεί να δείς αναπτυξιακές πρωτοβουλίες!
Κατραχούρας:
"Το ΓΠΣ δεν περιλαμβάνει επεκτάσεις αλλά μειώσεις του σχεδίου πόλης."
Αδιάβαστος ή προκλητικός;
Μελέτη ΓΠΣ (σελίδα 320 χωρίς διορθώσεις 322 μετά τις διορθώσεις.)
"Από τον παραπάνω πίνακα ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ότι για τον χρονικό ορίζοντα σχεδιασμού της μελέτης, υπάρχει ανάγκη επέκτασης και μάλιστα ΣΟΒΑΡΗ στον οικισμό της Φιλιππιάδας"
(Δεν του μαρτυράω πως τα καταφέρνει η μελέτη να τεκμηριώσει την ανάγκη ΣΟΒΑΡΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΟΙΚΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ, γιατί θα μπερδευτεί)
Αφού αυτά λέει η μελέτη που την βρήκε αυτός την Πανελλήνια πρωτοτυπία.
Δημιουργία εντυπώσεων μέχρι να ξημερώσει!
Βέβαια ο όρος ΣΟΒΑΡΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ είναι διφορούμενος. Να εννοεί άραγε μεγάλη ή σοβαρή με την έννοια της σοβαρότητας;
Και τα δυό εννοεί ο μελετητής. Γιατί αυτό που προτείνει ο κος Κατραχούρας (ΤΣΕΤΣΗΣ) είναι για τα πανηγύρια. Τουλάχιστον όπως το διατυπώνει ο κος Κατραχούρας.
"Επέκταση
από στρατόπεδο μέχρι γέφυρα Καλογήρου και
από Χαρατσάρι μέχρι Λούρο".
Προδιαγραφές και πληθυσμιακά στοιχεία και κουραφέξαλα.
Ότι θέλουμε κάνουμε και όλες οι υπηρεσίες υποκλίνονται ευλαβικά μπροστά μας.
Αν δεν το ξέρει ας το μάθει. Όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες μόλις αναφερθείς στην μελέτη του Τσέτση σε κοιτάζουν με στραβό μάτι. Δεν περνά με τίποτε. Και φυσικά το ξέρει. Αλλά κάτι πρέπει να πεί.
Τα υπόλοιπα χαριτωμένα τα αφήνω ασχολίαστα.
Στο χέρι μας είναι να διαμορφώσουμε την πόλη μας και την περιοχή μας.
Το ΓΠΣ είναι το εργαλείο για αυτό.
Όλοι μπορούμε να έχουμε προτάσεις.
Όλοι έχουμε δικαίωμα και να διαφωνήσουμε. Και φυσικά και ο κος Κατραχούρας.
Εκείνο που δεν έχουμε δικαίωμα είναι να χωρίσουμε την πόλη. Για να υπηρετήσουμε προσωπικά συμφέροντα και στρατηγικές.
Για να το πετύχουμε χρειάζεται να συζητήσουμε με σοβαρότητα και όχι με άναρθρες κραυγές.
Μιχάλη μπορείς;
Βησσαρίων Γιωρσπύρος.
«Όμως ,εσείς οι τυχεροί , οι ανά τον κόσμο Φιλιππιάδιώτες, γιατί δεν αντιδράτε;
Όλοι εσείς, οι άνθρωποι των γραμμάτων ,της επιστήμης, της γνώσης κάντε κάτι.
Βοηθείστε μας να ξυπνήσουμε από τον παρατεταμένο λήθαργο τον οποίο μας έχει
επιβάλλει ο ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ»
16 Iουλίου 9:23μμ….
Διάβασα πολύ προσεκτικά την όλη ανάλυση του Βησσάρη Γιωρσπύρου καταχωρημένη σε συνεχή σχόλια στις σημερινές σελίδες του ΦΙΛΟΙΚΟΥ και θυμήθηκα την παραπάνω έκκληση του ανώνυμου προς τους απανταχού (εκτός Φιλιππιάδας) Φιλιππιαδιώτες .
Με αφορμή αυτή τη καταπληκτική ανάλυση –απάντηση του Βησσαρίωνα στις λαϊκίστικες μπουρδολογίες του Μ. Κατραχούρα( άρθρο του στη τελευταίο φύλλο της Φωνής ) αναφορικά με το Γ Π Σ και το από δεκαετίες αναμενόμενο νέο σχέδιο πόλης,
Διευρύνω αυτή την έκκληση και προς τους ανά τον κόσμο « Ανωγειάτες», «Λελοβίτες», « Κρανιώτες » και λοιπών δημοτικών διαμερισμάτων ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ
μας με μία μόνο λέξη :
ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ !
Αντισταθείτε στη μούχλα και τη σαπίλα που για δεκαετίες ολόκληρες έχει επιβάλλει στη περιοχή μας ο αρρωστημένος κομματισμός προτείνοντας για δήμαρχους πρόσωπα ανεπαρκή , αγράμματα , πειθήνια όργανα και κομματικά φερέφωνα της εκάστοτε κεντρικής εξουσίας….
Εμείς , οι εντός των τειχών πολιτικά εγκλωβισμένοι, βρισκόμαστε σε διαρκή πολιτική χαύνωση και αποχαύνωση αναμένοντες άνωθεν το χρίσμα του υποψηφίου , αρκούμενοι στο γεγονός ότι ο εν δυνάμει αυτοπροταθείς υποψήφιος είχε το φιλόδοξο όνειρο- ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΡΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΌ- να χριστεί υποψήφιος .
Αυτή την καθολική μας αταραξία μόνο εσείς οι εκτός των τειχών συμπατριώτες μας μπορείτε να την ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΤΕ.
Ο Βησσαρίων, καίτοι από χρόνια εκτός των τειχών ευρισκόμενος, εδώ και δεκαοκτώ μήνες αποτελεί την κινητήριο δύναμη , την ψυχή και το σώμα της ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ …
Αποτελεί την μόνη φωνή που ηχεί πάνω από το απέραντο κοινωνικό και πολιτικό κοιμητήριο στο οποίο έχει μετατραπεί η πόλη μας , ο οποία προορίζεται να ηγεμονεύσει στην ευρύτερη περιοχή….
Είμαι σίγουρος ότι εκτός των τειχών υπάρχουν πολλοί Βησσαρίωνες
Υπάρχει ακόμα καιρός .
Βοηθείστε !
«Όμως ,εσείς οι τυχεροί , οι ανά τον κόσμο Φιλιππιάδιώτες, γιατί δεν αντιδράτε;
Όλοι εσείς, οι άνθρωποι των γραμμάτων ,της επιστήμης, της γνώσης κάντε κάτι.
Βοηθείστε μας να ξυπνήσουμε από τον παρατεταμένο λήθαργο τον οποίο μας έχει
επιβάλλει ο ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ»
16 Iουλίου 9:23μμ….
Διάβασα πολύ προσεκτικά την όλη ανάλυση του Βησσάρη Γιωρσπύρου καταχωρημένη σε συνεχή σχόλια στις σελίδες του ΦΙΛΟΙΚΟΥ και θυμήθηκα την παραπάνω έκκληση του ανώνυμου προς τους απανταχού (εκτός Φιλιππιάδας) Φιλιππιαδιώτες .
Με αφορμή αυτή τη καταπληκτική ανάλυση –απάντηση του Βησσαρίωνα στις λαϊκίστικες μπουρδολογίες του Μ. Κατραχούρα( άρθρο του στη τελευταίο φύλλο της Φωνής ) αναφορικά με το Γ Π Σ και το από δεκαετίες αναμενόμενο νέο σχέδιο πόλης,
Διευρύνω αυτή την έκκληση και προς τους ανά τον κόσμο « Ανωγειάτες», «Λελοβίτες», « Κρανιώτες » και λοιπών δημοτικών διαμερισμάτων ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ
μας με μία μόνο λέξη :
ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ !
Αντισταθείτε στη μούχλα και τη σαπίλα που για δεκαετίες ολόκληρες έχει επιβάλλει στη περιοχή μας ο αρρωστημένος κομματισμός προτείνοντας για δήμαρχους πρόσωπα ανεπαρκή , αγράμματα , πειθήνια όργανα και κομματικά φερέφωνα της εκάστοτε κεντρικής εξουσίας….
Εμείς , οι εντός των τειχών πολιτικά εγκλωβισμένοι, βρισκόμαστε σε διαρκή πολιτική χαύνωση και αποχαύνωση αναμένοντες άνωθεν το χρίσμα του υποψηφίου , αρκούμενοι στο γεγονός ότι ο εν δυνάμει αυτοπροταθείς υποψήφιος είχε το φιλόδοξο όνειρο- ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΡΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΌ- να χριστεί υποψήφιος .
Αυτή την καθολική μας αταραξία μόνο εσείς οι εκτός των τειχών συμπατριώτες μας μπορείτε να την ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΤΕ.
Ο Βησσαρίων, καίτοι από χρόνια εκτός των τειχών ευρισκόμενος, εδώ και δεκαοκτώ μήνες αποτελεί την κινητήριο δύναμη , την ψυχή και το σώμα της ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ …
Αποτελεί την μόνη φωνή που ηχεί πάνω από το απέραντο κοινωνικό και πολιτικό κοιμητήριο στο οποίο έχει μετατραπεί η πόλη μας , ο οποία προορίζεται να ηγεμονεύσει στην ευρύτερη περιοχή….
Είμαι σίγουρος ότι εκτός των τειχών υπάρχουν πολλοί Βησσαρίωνες
Υπάρχει ακόμα καιρός .
Βοηθείστε !
Διευκρινίζω για να μην παρεξηγηθώ:
ΤΟ ΓΠΣ έχει πολύ μικρή σχέση με τον σ.δ. του τοπικού Διαμερίσματος της Νέας Φιλιππιάδας.
Υπάρχουν πολλά άλλα πράγματα, πολύ σοβαρά πράγματα. Για όλους μας.
Για αυτά τα πράγματα είναι πολλοί αυτοί που δεν θέλουν να μιλήσουν. Γιατί δεν θέλουν να αλλάξει τίποτε.
Η τακτική τους είναι πολύ απλή.
1. Απαξιώστε οτιδήποτε είναι επικίνδυνο.
2. Επικεντρώστε σε κάτι που - ελπίζεται ότι - θα μπορούσε στηριζόμενο στο λαϊκισμό να αποτελέσει τροχοπέδη και να ακυρώσει και αυτή την προσπάθεια για το ΓΠΣ και το σχέδιο πόλης και την οργάνωση και χωροθέτηση των αναπτυξιακών πρωτοβουλιών κ.λπ.
Με αυτή την έννοια οι υποψήφιοι Δήμαρχοι δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν (καλά μερικοί δεν αποκλείεται να μην καταλαβαίνουν κιόλας - αλλά αυτό είναι άλλη περίπτωση).
Θέλουν δεν θέλουν η συζήτηση για το ΓΠΣ θα γίνει πριν τις εκλογές και θα είναι κεντρικό θέμα. Ούτως ή άλλως.
Να λοιπόν και μια άλλη τακτική:
1. Να αποδείξουμε ότι στο θέμα που οι ίδιοι εσκεμμένα αναδεικνύουν σαν κύριο δεν ξέρουν για μια ακόμη φορά τι τους γίνεται. (Πράγματι δεν ξέρουν. Όπως και με τα ύψη. Και λένε πάλι ξεδιάντροπα ψέμματα.)
2. Να βάλουμε και άλλους στο παιχνίδι. (Παλαιά/Ελευθεροχώρι)
3. Να φέρουμε στο προσκήνιο ΚΑΙ τα σοβαρότερα θέματα.
Επιλέγω να κάνω την πρώτη και την δεύτερη συζήτηση στο blog γιατί ξέρω ότι δεν το παρακολουθούν και έτσι δεν θα μάθουν τι τρέχει παρά μόνο την τελευταία στιγμή. Τι διάολο μόνο αυτοί θα συζητούν μόνοι τους σαν τα βαμπίρ; Διαγράψτε την τελευταία πρόταση. Εξετράπην.
Προσοχή - προσοχή. Μειώνεται ο σ.δ.! Στα όπλα νοικοκυραίοι!
Εδώ που τα λέμε ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ τον σ.δ. θα έπρεπε να τον μειώσουμε. Αλλά:
1. Ο σ.δ. δεν έχει ΚΑΘΟΡΙΣΘΕΙ ποτέ στη Φιλιππιάδα.
2. Ο σ.δ. είναι υποχρεωτικό από τον νόμο να καθορισθεί (ο μέσος σ.δ.) στα πλαίσια του ΓΠΣ.
Επομένως πως μειώνεται κάτι που δεν έχει καθορισθεί και που καθορίζεται για πρώτη φορά!
Μην σπεύσετε να με κατηγορήσετε ότι κάνω λογοπαίγνια. Το θέμα είναι ουσιαστικό. Και πολύ σοβαρό.
Ο σ.δ. δεν έχει πράγματι καθορισθεί στην Φιλιππιάδα και για αυτό τον λόγο - σύμφωνα με την νομοθεσία - χρησιμοποιείται ο ΕΜΜΕΣΟΣ σ.δ. (3όροφοι*0.70κάλυψη = 2.10).
Ποιός ευθύνεται που δεν καθορίσθηκε ο σ.δ. για να μην έχουμε πρόβλημα σήμερα και με αυτό το θέμα:
Αυτοί που δεν ήθελαν να καθορισθεί - όπως και να μην γίνει ποτέ σχέδιο πόλης - προκειμένου να κάνουν ότι θέλουν χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανένα!
Τώρα λοιπόν που είμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να καθορίσουμε τον σ.δ. ποιός πρέπει να απολογηθεί, αν μας προκύψει μικρότερος από αυτόν που χρησιμοποιούσαμε - παρά τον νόμο και την κοινή λογική που ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ να έχει καθορισθεί- τόσα χρόνια.
Φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης.
Τόσα χρόνια λένε ψέμματα. Τώρα ζητάνε και τα ρέστα.
Αφού λοιπόν είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ να καθορίσουμε τον σ.δ. ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να το κάνουμε;
Δηλαδή προσέξτε τώρα.
Δεν μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε. Είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσουμε συγκεκριμένες διαδικασίες.
Σε αυτές λοιπόν τις διαδικασίες εμπλέκονται πολλοί. Εκτός από εμάς.
Άρα θα πρέπει να τους πείσουμε ότι ξέρουμε τι θέλουμε, γιατί το θέλουμε αι κυρίως έχουμε δικαίωμα να το θέλουμε. Και πρέπει να τους πείσουμε όλους από το μελετητικό γραφείο και τα μέλη της Επιτροπής Παρακολούθησης μέχρι και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Η μπάλα έφυγε απ' τα χέρια μας και παίζεται σε άλλο Γήπεδο.
Όπως ξαναείπα θέλω να βοηθήσω τον κος Κατραχούρα να ισορροπήσει. Θα κάνω λοιπόν τον δικηγόρο του διαβόλου και θα του μαρτυρήσω τα προβλήματα που θα έχει για να ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ τον σ.δ. στα 2.1. Ποτέ δεν ξέρεις μπορεί και να καταλάβει!
Θα μας ρωτήσουν λοιπόν:
Ο ΑΝΩΤΑΤΟΣ σ.δ. ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ είναι 2.4. Ο αμέσως επόμενος είναι 2.0.
Πως αιτιολογείται την ανάγκη σας να έχετε σ.δ. μεταξύ των δύο ΑΝΩΤΑΤΩΝ δηλαδή 2.1;
Τι απαντάμε;
Αν απαντήσουμε: Γιατί έτσι μάθαμε και έτσι γουστάρουμε μάλλον το χάσαμε το παιχνίδι. Τι λέτε;
Ας απαντήσουμε: Θα δημιουργηθούν προβλήματα και αδικίες μάλλος θα μας απαντήσουν: "Βρείτε τα" με αυτούς που σας έμπλεξαν. Εμείς (οι διάφορι υπάλληλοι του κράτους δηλ. δεν έχουμε λόγο να ευλογήσουμε τις παρά τον νόμο ενέργειές σας).
Με απλά λόγια:
Η Φιλιππιάδα δεν νομιμοποιείται ούτε χρειάζεται υψηλούς σ.δ. Δεν μπορεί να τους αιτιολογήσει. Δεν θα εγκριθούν από κανέναν. "Δεν υπάρχουν" για τους "άλλους".
Αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ. Οτιδήποτε άλλο είναι ΨΕΜΑ που χαιδεύει τα αυτιά για να συνεχισθεί η ίδια απαράδεκτη κατάσταση σε όλα τα θέματα.
ΑΣΥΓΚΡΑΤΗΤΟΣ Ο ΒΗΣΣΑΡΙΩΝ...
ΧΕΙΜΑΡΡΟΣ...
Για σένα Βησσαρίων.
Δεν αγάπησα τον κόσμο ούτε αυτός με θέλησε.
Δεν λάτρεψα τις ιεραρχίες του
ούτε λύγισα τα γόνατα μπροστά στα είδωλά του.
Δεν χαμογέλασα ψεύτικα,
Ούτε κραύγασα μια ηχώ για να λατρέψω.
Ανάμεσα στα πλήθη δεν ήμουν ένας άλλος αριθμός.
Ήμουν μαζί τους αλλά δεν ήμουν δικός τους.
Ήμουν και θα είμαι μόνος ,
ζωντανός στη μνήμη τους ή ξεχασμένος.
Χάρολντ Τσάιλντ
Ο νόμος καθορίζει μια στενή σχέση μεταξύ του σ.δ. και του ύψους των κτηρίων. Και μάλιστα με ΓΕΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ σημαίνει ότι σε καμιά περίπτωση δεν μπορούμε να υπερβούμε τα όρια που καθορίζονται από αυτήν την σχέση.
Μπορούμε να τα μειώσουμε αλλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΥΠΕΡΒΟΥΜΕ!
Σύμφωνα με αυτή την ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ από τον νόμο σχέση ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ το ύψος των κτηρίων 11.50 (ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΑΜΕ ΠΛΕΟΝ) ποιός είναι ο ανώτατος σ.δ που μπορούμε να έχουμε;
0.80. Στο τσακ ξεπερνάμε το 0.40!!!
ΠΩΣ ΤΟ ΞΕΠΕΡΝΑΜΕ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ;
Εδώ σε θέλω κε. Κατραχούρα. Και εδώ δεν χωράνε ψευτομαγκιές και ψευτοπαλληκαρισμοί.
Να ψελίσουμε καμιά κουβέντα για διαμορφωμένη κατάσταση;Να αναδείξουμε υπαρκτά προβλήματα; Να πέσουμε να παρακαλέσουμε;
Πόσο να κάνουν τα στραβά μάτια; Πόσο να ξεπεράσουν ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΑ; Και γιατί να το κάνουν;
Να το ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΟΥΝ; 2Χ0.80 = 1.60!!!
ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΗ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ 1.20 προχθές;
ΑΥΤΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΑΛΛΟ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ.
Αυτά τα λίγα επί της νομικής πλευράς.
Αλλά υπάρχει και η επιστημονική.
Με τον καλύτερο τρόπο την εξέφρασε η μείζον αντιπολίτευση με την ανακοίνωσή της - την θυμάστε; - που έλεγε ότι δεν μπορεί να μειώσουμε τα ύψη γιατί με τον σ.δ. που έχουμε θα φτιάξουμε κουτιά. (Εν μέρει σωστό αλλά δεν θα τα πούμε όλα σήμερα!)
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΘΗΚΕ 11.50μ ΤΙ ΘΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ σ.δ. 2.1;
ΚΟΥΤΙΑ.
Τα θέλουμε; Η μείζον ΑΠΟΣΤΡΕΦΕΙ το πρόσωπό της!
ΑΝ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕ, ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΑΝΔΟΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΩΝ σ.δ.
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
Αν δεν το πούνε αυτό ΤΩΡΑ δεν δίνουν δικαίωμα στον Δήμαρχο να τους περιπαίζει όπως έκανε στο Δημοτικό Συμβούλιο προχθές.
Το έξυπνο πουλί από την μύτη πιάνεται!
Βέβαια η μειζον μπορεί να τσαλαβουτά σε επιστημονικά πράγματα - και τα πολεοδομικά είναι από τα δύσκολότερα - η επιστήμη όμως δεν έχει καμιά δουλειά με την μείζονα.
Η πόλη της Νέας Φιλιππιάδας (μόνο για αυτή μιλάμε σε ότι αφορά στον σ.δ.) έχει συγκεκριμένο σχέδιο και δομή. Του 1953!
Άν θέλαμε να φτιάξαμε μια σύγχρονη ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΗ με τα ψηλά μας κτήρια και τα μεγάλα πάρκα. Θα έπρεπε να κάνουμε άλλα. Πάντως όχι να είμαστε ψιλοπανταχτξήδες όπως ορισμένοι που κορδόνωνται χωρίς να ξέρουνε τι τους γίνεται.
Σε αυτά τα 400 στρέμματα περιστρέφεται η συζήτηση. Πόσο σ.δ. επιτρέπει λοιπόν το ΠΑΛΑΙΟ σχέδιο πόλης (Ήδη παραβιασμένο από την ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ με τον τρίτο όροφο) ώστε να ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΥ ΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ;
Αυτό είναι το πραγματικό ερώτημα. Όσοι κάνουν πως δεν το καταλαβαίνουν απλώς προσπαθούν για μια τελευταία φορά να αρπάξουν καμιά ευκαρία. Άλλος για να πουλήσει κανένα διαμέρισμα, άλλος για να χτίσει το δικό του οικοπεδάκι κ.ο.κ.
Δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον για την κοινή προσπάθεια.
Και να γιατί(Εξάλλου το έχω ξαναπεί)
Ας υποθέσουμε ότι χτίζουμε ΟΛΟΙ στα 15.80 (λέμε τώρα) και με σ.δ. 2.1 (ξαναλέμε τώρα)
Τι πόλη θα δημιουργούσαμε;
Με δεδομένο το πρόβλημα της στενότητας των δρόμων, της έλλειψης πλατειών και ανοικτών χώρων.
Πως θα μπορέσουμε να ζήσουμε σε μια τέτοια πόλη;
Μήπως στο μέσο της διαδρομής καταλαβαίναμε το λάθος και σταματούσαμε;
Ε λοιπόν αυτό το μέσον της διαδρομής είναι σήμερα.
Οδηγούμαστε - αν συνεχίσουμε - σε μια πόλη που χάνει συνεχώς την αξία της. Που ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ τις περιουσίες των πολιτών της.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ.
Στο κάτω - κάτω της γραφής γιατί να ακούσουμε πρώην Δημάρχους και επαγγελματίες που μέχρι τώρα λέγαν ψέματα και τώρα λένε πως δεν ξέραν τι έλεγε ο νόμος;
ΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ. ΑΣ ΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ). ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΥΨΗΛΟΥ ΚΥΡΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΑΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΟΛΗ.
ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ;
ο βογιαντης δε κανει.ο ζαψας εχει αμαρτωλο παρελθον κ καηκε..ο ζυγουρης χρειαζεται για να κανει διασπαση στη δεξια αλλα για δημαρχος ειναι λιγος..παμε για νεο προσωπο κ γρηγορα..αλλιως θα φαμε στη μαπα τη χρυση αυγη για αλλα 4 χρονια...
Όμως υπάρχουν και τα νούμερα. Και τα νούμερα δεν λένε ψέματα. Αρκεί να τα διαβάζεις σωστά.
Η μελέτη λοιπόν λέει ότι σύμφωνα με τα στοιχεία απαιτείται σοβαρή επέκταση του Σχεδίου Πόλης της ΝΕΑΣ Φιλιππιάδας. Και ας ωρύεται περί του αντιθέτου ο κος Κατραχούρας.
Προσέξτε τώρα όταν λέμε επέκταση του σχεδίου πόλης της ΝΕΑΣ Φιλιππιάδας έχουμε σαν βάση το ΣΧΕΔΙΟ του 1953. Όχι τα όρια που έχουμε κτίσει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Επέκταση των 400 στρεμμάτων συζητάμε. Αν κοιτάξουμε τον χάρτη θα δούμε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Όπως για παράδειγμα την σχέση μεταξύ των 400 στρεμμάτων και του χώρου που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έχουμε κτίσει!
Τώρα επειδή κτίσαμε σχεδόν παντού με βεβαιώσεις προϋφισταμένων του 1923 οικισμών (Παλαιά και Ελευθεροχώρι) το πράγμα μπερδεύτηκε. Πού είναι η Παλιά, που το Ελευθεροχώρι και που η ΝΕΑ; Και κυρίως πόσο είναι; Το πράγμα θέλει ψάξιμο και να είσαστε σίγουροι ότι θα γίνει.
Πόσο δικαίωμα έχουμε να κτίσουμε;
Πάντως όχι όσο γουστάρουμε. Αυτό μας τελείωσε. Υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες.
Εξαρτάται πλέον από - και είναι υποχρεωτικό να υπολογισθεί με βάση:
α) Τα στρέμματα.
β) Πόσο πυκνά ζούμε.
δ) Πόσοι θα είμαστε το 2030.
Λοιπόν τα στρέμματα είναι 400 η βάση της επέκτασης. Από αυτά καμιά εκατοστή είναι κοινόχρηστα. Και από τα υπόλοιπα κτίζουμε μόνο στο 50%. Άρα (400-100)*50% = 150 στρέμματα περίπου.
Ζούμε περίπου 24 άνθρωποι σε κάθε στρέμμα.
Πόσοι χωράμε εδώ που είμαστε;
150*24 = 3600 άνθρωποι (3681 λέει η μελέτη). ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΝΕΑ.
Τώρα αυτό το 24 άτομα ανά στρέμμα δεν είναι απλή υπόθεση. Στηρίζεται μεταξύ άλλων σε ένα μέσο σ.δ. ίσο με 1.83. τον οποίον ουσιαστικά τον τσεκουρεύει στο μισό για να βγούν τα νούμερα. Όλοι κάτι έχουμε ακούσει για ΜΗ ΑΚΑΛΥΠΤΟΥΣ.
Πόσοι θα είμαστε το 2030;
5105 μαζί με τους εποχικούς λέει η μελέτη.
Πολύ περισσότεροι ωρύεται ο Κατραχούρας!
Σιγά μην είμαστε 5105! Γιατί;
Το 5105 είναι το σύνολο του αναμενόμενου πληθυσμού σύμφωνα με τις απογραφές και τις προοπτικές. Το σύνολο.
ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΛΙΑ+ΝΕΑ+ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ! ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΧΙΚΟΙ!
ΝΑΙ ΑΛΛΑ Η ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΘΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΤΑ 400 στρέμματα δηλαδή.
ΜΗΠΩΣ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΑΙ ΑΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ;
Λοιπόν τα ρολόγια λένε:
ΝΕΑ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ 2880
ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ 2700 (παρά λίγο το ίδιο)
ΠΑΛΑΙΑ 846
ΣΥΝΟΛΟ 6426!
ΌΤΑΝ Ο ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ (ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΟ) 2011 ΕΙΝΑΙ 4358.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ!
Ας υποθέσουμε τώρα ότι ο πληθυσμός θα αυξηθεί αναλογικά και στους τρείς οικισμούς μέχρι το 2030. Ποιος θα είναι ο πληθυσμός σε κάθε οικισμό ξεχωριστά:
ΝΕΑ 5105*2880/6426 = 2287!!!
ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ 5105*2700/6426 = 2145
ΠΑΛΑΙΑ 5105*846/6426 = 672.
Πράγμα που σημαίνει ότι τα 400 στρέμματα επαρκούν να στεγάσουν 3700 ενώ θα είμαστε μόλις 2300 το 2030!!! Με βάση τα ρολόγια!!!
Δεν μπορεί κάτι χρωστάμε στην Παλιά και στο Ελευθεροχώρι. Αλλιώς γιατί να μας κάνουν παρέα;
ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΥΑΛΟΣ!!
Θα διακινδυνεύσω να ανακατέψω τα νούμερα με βάση τα ρολόγια. Και θα χρησιμοποιήσω τους ίδιους συντελεστές για την πρόβλεψη.
Το 2030 θα είμαστε:
ΝΕΑ 2880*5015/4196 = 3442!!!
ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ 2700*5015/4196 = 3227
ΠΑΛΙΑ 846*5015/4196 = 1011
ΣΥΝΟΛΟ 7680!
2665 άνθρωποι παραπάνω από ότι προβλέπει η μελέτη.
Ευχαριστημένος Μιχάλη. Να το αφήσω εκεί ή θα κάνεις κανένα μαγικό να πάει παραπάνω το νούμερο;
Άρα στην ΝΕΑ το μέγιστο 3442 το 2030 έναντι 3600 που χωράμε με μέσο σ.δ. 1.83!!!
ΜΕ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ!
Ούτε στα μέγιστα των μεγίστων δεν απαιτείται επέκταση στην ΝΕΑ.
Γιατί όμως η μελέτη δεν λαμβάνει υπόψη τα ρολόγια; (Ξαναλέω και με τα ρολόγια η ΝΕΑ δεν βλέπει επέκταση με αυτόν τον πληθυσμό!)
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ! ΟΠΟΤΕ?
Οπότε;
Κατ' αρχήν να τα βάλουμε σε μια σειρά!
1. Η μελέτη έχει κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να τεκμηριώσει την ανάγκη επέκτασης της ΝΕΑΣ.
2. Αν η ΠΑΛΙΑ και το ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ στηλώσουν τα πόδια η ΝΕΑ δεν βλέπει επέκταση παρά μόνο το 2050!!
3. Αν πάμε να κατοχυρώσουμε τίποτε υπερβολές των 60 στρεμμάτων π.χ. θα το βρούμε μπροστά μας. Κάποιος θα κονομήσει (νομίζει). Οι άλλοι θα καούν.
Τι θα κάνουμε;
Θα το περιγράψω ξεκάθαρα. Χωρίς περιστροφές.
Χρειάζονται συμβιβασμοί. Και συννενόηση.
Άμα επικρατήσουν οι φωνές του κου Κατραχούρα το πράγμα πάει για φούντο. Και θα τα χάσουμε όλα!
Άρα θα συνεχίσουμε στο ίδιο χάλι.
(Σιγά μην συνεχίσουμε. Δεν θα αργήσει η μέρα που κάποιοι άλλοι θα μας βάλουν στην σειρά. Και τότε θα είναι πολύ δύσκολα για όλους. Άσε που είναι ντροπή!)
Συννενόηση λοιπόν σημαίνει:
1. Η Νέα να το πάρει απόφαση να ρίξει λίγο την μύτη της και τον σ.δ. Αλλιώς δεν περπατά το θέμα!
2. Η Παλιά και Ελευθεροχώρι να οριοθετηθούν και να πολεοδομηθούν με σεμνότητα. Χωρίς υπερβολές!
3. Η Παλιά και το Ελευθεροχώρι πρέπει να βοηθηθεί για να γίνουν αναπλάσεις κ.λπ.
4. Η Νέα πρέπει να αξιοποιήσει όλα τα στοιχεία που έχει για να εξανθρωπισθεί. Τα προτείνει εξάλλου η μελέτη.
Είναι η τελευταία ευκαιρία για αυτή την πόλη να αποκτήσει ΓΠΣ και σχέδιο πόλης.
Ας μην κάνουμε το χατήρι σε ορισμένους θερμοκέφαλους και την χάσουμε!
Βησσαρίων Γιωρσπύρος
Φρένο και 24ωρη ανακοχή Βησσαρίων,
Πρώτιστη ανάγκη :
Να εμπεδωσουμε τον σημερινό πλούτο
της γνώσης και διαλεκτικής σκέψης
σου...
Μη ξεχνας. Είμαστε αδαείς του αντικειμένου και πολυ αργόστροφοι.
ΥΓ...Κάποιος από τους τέως στενούς
συνεργάτες του ΜΙΧΆΛΗ,
θα του προσέφερε ενεκτίμητη βοήθεια
αν έβγαζε αντίγραφα των παραπάνω σχολίων-αναλυσεων και τα έστελνε
στο γραφείο του....
Εξ άλλου το έχει ξανακάνει κατά δήλωση του ίδιου του πρώην διότι απεχθάνεται το "σερφάρισμα".
Ο Γιώργος τώρα "θέλει" 12.000 για το 2030 (τώρα είμαστε 6426 με βάση τα ρολόγια). Άρα πρέπει σε όλη την Φιλιππιάδα μέσα σε 20 χρόνια να διπλασιασθούμε ή κάθε χρόνο να αυξανόμαστε κατά (12000 - 6400)/20 = 280 πες 300 για να είσαι σίγουρος.
Αύξηση 300/6426 = 4.5% κάθε χρόνο. (με βάση τα ρολόγια)
Ή 300/4200 = 7.1% με βάση την απογραφή του 2001
Για να γίνει τώρα η ευχή του Γιώργου πραγματικότητα θα πρέπει ο πληθυσμός της Ελλάδας θα αυξάνεται κατά
11.000.000*4.5% = 495.000 (κάθε χρόνο με βάση τα ρολόγια)
ή
11.000.000*7.1% = 781.000 με βάση την απογραφή.
Τα σχόλια δικά σας.
Όμως.
Όμως τίποτε δεν μας εμποδίζει να αλλάξουμε το ΓΠΣ (άρα και την επέκταση) σε πέντε χρόνια αφού πρώτα δούμε πόσο θα έχουμε μεγαλώσει κατά το 2011.
Και αυτό μπορούμε να το επιρρεάσουμε αν με εννοείτε.
Φιλιππιαδιώτες όλης της Ελλάδας απογραφείτε Φιλιππιάδα το 2011. Είναι χρέος και ευθύνη σας.
Τους χρειαζόμαστε και αυτούς λοιπόν. Έλα όμως που και αυτοί προτείνουν "μείωση" του σ.δ.
Να έρθουν ΝΑΙ ή ΌΧΙ Μιχάλη;
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΕΡΟΣΠΥΡΟΣ.ΕΝΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ ΧΡΕΙΖΟΜΑΣΤΕ...ΜΠΟΥΧΤΙΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ...
Η κουφή ερώτηση της ημέρας από τον Γιώργο:
Γιατί πρέπει να καθορισθεί αριθμητικά ο συντελεστής δόμησης στην πόλη, που σήμερα προκύπτει με έμμεσο τρόπο και δεν καθορίσθηκε τόσα χρόνια, όπως προβλέπει ο ΓΟΚ;
Δηλαδή τι να κάνουμε; Να τον αφήσουμε όπως είναι και να μην τον καθορίσουμε; Ή να τα καθορίσουμε όσος είναι;
Η μεγάλη είδηση της ημέρας, το ΠΑΣΟΚ επίσημα στηρίζει Βογιατζή.
Και ανεπίσημα ποιον;
"Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ..."
"ΜΗΔΕΝΙ ΣΥΜΦΟΡΆ ΟΝΥΔΗΣΕΙΣ..ΚΑΙ
ΜΗΔΕΝΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΜΑΚΑΡΙΖΕ..."
(προγόνων αποφάνσεις).
Επίσημα η Νομαρχιακή του ΠΑΣΟΚ
προέκρινε ΒΟΓΙΑΤΖΉ,
ανεπίσημα όμως η καρδούλα των περισσοτέρων συντάσσεται με την υποψηφιότητα του ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ Ζυγούρη ,
σαν να λέμε"αλλού τα καρκαρίσματα και αλλού γεννούν οι κόττες".
Χωρις να αποκλείεται βεβαίως όλοι τους -επισημοι και ανεπίσημοι-να
χάσουν και τα αυγά και τα καλάθια...
Με επακολουθο ,όποιος γελάει τελευταίως,γελάσει πιο καλά...
ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ...
ΜΟΝΟ Η ΜΟΜΑΡΧΙΑΚΉ ΑΠΟΦΆΝΘΗΚΕ!
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:ΒΟΓΙΑΤΖΗ ...
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΟ : ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ !
ΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ : 20% !
ΒΗΣΣΑΡΗ ΧΗΤΑ,
ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΣΑΙ. ΕΣΥ ΞΕΠΕΡΑΣΕΣ ΤΟ 24%...
ΜΗΤΣΙΟ,
ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ,
ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟ...
Σήμερα η Νομαρχία Πρέβεζας ανακοινώνει την στήριξη στον Βογιατζή
το άλλο με τον τοτό να δείτε γέλιο
ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ.
Η Νομαρχια ειναι και με τον χωροφύλακα( στη πράξη) και με τον αστυφύλακα( στα λόγια)...
ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΕΩΣ ΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΤΟ...
Εκείνο όμως που δεν γνωρίζουμε είναι άλλο.
Τα θεσμικά μεγαλοστελέχη της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ και της ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ που έλκουν την καταγωγή τους από τον Δήμο Φιλιππιάδας γιατί σιωπούν;
Στη Βασω Παπαδή,
Στη δεσποινίδα Αποστόλου,
μεγαλοστελέχη της Περιφέρειας και
οι δύο,
Και στον Κώστα Αποστόλου της Νομαρχιακής το ερώτημα....
Ποιές αόρατες δυνάμεις αποφασίζουν για την τύχη του Δήμου ερήμην των πολιτών;
Μια αυτοπρόταση είναι ικανή να ικανοποιήσει το περί τοπικής αυτοδιοίκησης λαϊκο αίσθημα ;
Γιατί δεν διενεργούν ένα δημοψήφισμα οπότε θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι;
Είχα καιρό να κεράσω, σήμερα ηταν η σειρά μου.
Πρώτα στο Λέτσο μετά στον κουρέα.
Πέντε άτομα στην παρέα.
Ηπιαμε εγώ μπύρα οι άλλοι καφέ.
Ζέστη πολύ και σήμερα.
Απορία όλων.Που στο διάολο είναι οι Δήμαρχοι οι υποψήφιοι.Δεν εμφανίζονται στην πλατεία.
Μετα το δεκαπενταύγουστο μάλλον θα τους βαρεθούμε.
Η πλατεία μπροστά από το νέο μπαρ που ανοίγει βαφτηκε άσπρη (σκαλιά και δρόμος) με πλαστικό χρώμα.Δείτε την φωτογραφία πρώτη πάνω δεξιά στο ΜΗΝ ΠΑΤΑΤΕ.Γιατί οι άλλοι της πλατείας για ότι κάνουν
ρωτάνε κανένα;
Οπότε γιατί να μη κάνει ο καθένας ότι του κατεβάσει;
Θα πείτε και ο Δήμος που είναι;
Και σωστά από την κεντρική πλατεία της Φιλιππιάδας λείπει ο Δήμος.
Συμπολίτες,
Αφήστε τους επι μια οκταετία
διαπλεκόμενους να ονειρεύονται...
Δεν δόθηκε κανένα χρίσμα απο τα
κεντρικά...
Δούρειος Ίππος λοιπόν ο
γραμματέας της Ν.Επιτροπής του
κυβενώντος κόμματος;
ηθελα να ηξερα η τ.ο. πασοκ 4 χρονια δεν μπορουσε να αναδειξει ενα νεο προσωπο και τωρα πισω πισω τρεχουν και δεν φτανουν..
Ολα τα σχόλια που δημοσιευτηκαν σε αυτή την ανάρτηση
απο τον Βησσαρίωνα Γιωρσπύρο και αφορούν το ΓΠΣ αλλά κύρια τον συντελεστή δόμησης,και τα οποία απαντούν επαρκώς σε μια σειρά ζητήματα,τα μαζέψαμε σε ένα ενιαίο κείμενο και υπάρχει ξεχωριστή ανάρτηση στο:
filoiko1.blogspot.com
στο blog όπου στο αρχείο του είναι ότι σχετικό έχει προκύψει μέχρι σήμερα για το πολεοδομικά στην Φιλιππιάδα.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ...ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΝΑ ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ Κ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΟΣΧΑΡΙΑ...
Bιάζεται ο σύντροφος γραμματέας
της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ.
θέλει να επιβάλει το Βογιατζή και ας πάρει 20% !
Που αποβλέπει αυτή η βιασύνη;
Να δημιουργήσει τετελεσμένα προκειμένου να εξαναγκάσει τα κεντρικά να αποδεχθούν τον Βογιατζή
σαν την μόνη λύση..
Και γιατί ο γραμματέας ο μέγας τρέχει και δεν φτάνει προκειμένου
να πετύχει τον στόχο του ;
Τι θα πει η φράση που εμπεριέχεται
στη βιαστική ανακοίνωση της Νομαρχιακής ;
" προκρίθηκαν για τον Καλλικρατικο δήμο Πάργας ο φαρμακοποιός Λιόλιος Αθανάσιος και για τον Καλλικρατικό δήμο Ζηρού ο καθηγητής Βογιατζής Κων/νος."
Από ποιον προκρίθηκαν;
Απο τα κεντρικά πάντως όχι.
Τα κεντρικά δεν ΠΡΟΚΡΙΝΟΥΝ...
Τα κεντρικά ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ !!!
Γραμματέα, υποτακτικε,πες στο Βασιλάκη ότι δεν μασάμε.
Τα παιγνίδι χάθηκε οριστικά και αμετάκλιτα...
Λιγη υπομονή και " από εδώ πήγαν οι
άλλοι" !
Αλήθεια εκεί στο Πασοκ, εχουν δόσει το ελεύθερο στον Νομάρχη άλλον να χρίζει υποψήφιο με το Πασόκ και άλλον να στηρίζει υπόγεια;
γιατί απ' ότι ξέρουμε στην Πρέβεζα το σύστημα του Νομάρχη προωθει το Βογιαντζή ενώ ταυτόχρονα εκείνος συναντιέται με το Ζυγούρη σε καφετέρεια στην Πρέβεζα και κανονίζουν τις διαδικασίες στήριξης του Ζυγούρη...
Χρησιμοποιεί το Πασόκ και τη θέση του για προσωπικά πολιτικά παιχνίδια σε βάρος της Φιλιππιάδας και με το κάρο του Πασόκ.
Από τη άλλη ο Ζυγούρης το παίζει Ν.Δ. και πλαγιοκοπεί του ΝΔκράτες λέγοντάς τους ότι καμία σχέση δεν έχει με το Νομάρχη...
για γέλια εεε;;;
Ξυπνήστε φίλοι Φιλιππιαδιώτες και αντιδράστε σε αυτές τις πρακτικές
Συμβουλή πρός όσους θέλουν να κρατήσουν τον σ.δ. ψηλά:
Μαζέψτε τον Μιχάλη. Δεν ξέρει τι λέει και κάνει περισσότερο κακό στην παρεούλα σας, από τον χειρότερο αντίπαλό σας.
Μην μου λέτε μετά ότι δεν σας το είπα!
(Β.Γ.)
Μαζευτείτε!!!!! Η προτροπή απευθύνεται προς τα ΠΑΣΟΚια που νομίζουν ότι μπορούν να συνεχίσουν τα παιχνίδια τους. Θα κλάψουν μανούλες στο τέλος!!!!!
Πολύ αργά!!! Την έκανε την μ.....α ο Μιχάλης!!!!
Πορευόμενοι «ραχατιάζοντας» - τις τελευταίες τρεις-τέσσαρες δεκαετίες- σαν «τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας», ξαφνικά χάσαμε τη γη κάτω από τα πόδια μας, διότι η σκληρή πραγματικότητα, που εμείς οι ίδιοι διαμορφώσαμε , έκλεισε το δρόμο της μακάριας πορείας μας, χωρίς καμιά γενιά , καμιά κοινωνική ομάδα ή τάξη
να έχει το θάρρος να αναλάβει έστω ένα μικρό μέρος από τις τεράστιες ευθύνες .
Ευτυχώς, υπάρχουν τα κόμματα και οι πολιτικοί, που τους χρησιμοποιούμε σαν σάκους τους μποξ, σαν άλλοθι μας, προκειμένου να αποκαθάρουμε την ατομική, παρεϊκή ή συλλογική μας συνείδηση….
Αντί να αναθεματίζουμε τα κόμματα και τους πολιτικούς ή να μεμφόμαστε τους άλλους για την αδράνεια τους, θα ήταν σοφότερο να αντιπαραβάλουμε την προσωπική μας συνεισφορά και συνευθύνη σε αυτό το γίγνεσθαι…
Κόλαση είναι τις περισσότερες φορές ο ίδιος μας ο εαυτός. Μη τον ψάχνουμε ματαίως στους άλλους. Θα χαθούμε στο λαβύρινθο που χτίσαμε με τα ίδια μας τα χέρια.
Δεν είναι μεταφυσικές δυνάμεις τα κόμματα ,ούτε υπερβατικές , αγνές και τίμιες οντότητες οι πολιτικοί , οι ισόβια πολιτευόμενοι και οι δορυφόροι των .
Μέσα στο κοινό συλλογικό λαβύρινθο, που όλο και πιο πολύ τον διογκώνουμε και τερατοποιούμε , ο καθένας μας έχει τεντώσει το δικό του μίτο και, στη προσπάθεια το να βρει έξοδο ή διέξοδο, πυκνώνει πιο πολύ τον ιστό αυτοπαγιδευόμενος σαν η μύγα στο πελώριο ιστό της αράχνης….
Αυποπαγιδευμένες μύγες που κάποτε είχαμε πιστέψει ότι μπορούσαμε να γίνουμε αράχνες για να παγιδεύσουμε τους άλλους…
Μέσα στο πασόκικο λαβύρινθο, νομάρχης, αντινομάρχες, γραμματείς και φαρισαίοι,
βουλευτής και πολιτευόμενοι σπαράσσονται αλλήλοις. καθ ον χρόνο ανώνυμος, έμπλεος στενοχώριας αφάτου, οδύρεται γοερώς για την τετράχρονη εγκληματική αδράνεια του κόμματος να εξεύρει και να προετοιμάσει κάποιο προικισμένο νεαρό
για να πάρει τις τύχες του Δήμου στα στιβαρά και επαναστατικά του χέρια ….
Όλα τα είχε η Μαριορή …ο φερετζιές της έλλειπε !
ΥΓ…Και οι λαβύρινθοι των άλλων κομμάτων ,πιστά αντίγραφα του Πασοκικού…
Οι όσοι αναζητείτε κάτι το γεωμετρικά ευθύ, Ματαιοπονείτε.
Σε αναπαλαιωμένο λαβύρινθο θα παγιδευτείτε
Τον φτύσαν τον Ζυγούρη απ' τα κεντρικά της ΝΔ!!!
Γίνε πιο σαφής ενδιαφέρει πολλούς αυτό που γράφεις.
Ναι έδωσαν το χρίσμα στην Ξώνα
Τον Γιολδάση γιατί δεν τον δέχτηκε ο ΣΑΜΑΡΑΣ.
ΠΑΝΟΖΑΧΟΣ ΓΑΡ
Ζάψας η λύση για την ΝΔ
Μεταφέρω χαρακτηριστικά αποσπάσματα από την εισήγηση του κου Γιαννίρη Ηλία επίκουρου καθηγητή του τμήματος Αρχιτεκτόνων του Πολυτεχνείου Κρήτης στο συνέδριο με θέμα:
Χωροταξικός Σχεδιασμός - Περιβάλλον στα Νησιά.
"Ο Χωροταξικός Σχεδιασμός δεν μπορεί σήμερα παρά να είναι μέρος του ευρύτερου πλαισίου του αναπτυξιακού σχεδιασμού"
"Τα νησιά υποφέρουν ιδιαίτερα όταν κυριαρχεί το κομματικό ή ιδιοτελές συμφέρον πάνω από το τοπικό συμφέρον. Κάθε νησί έχει την δική του "διαχειριστική ρύθμιση". Αλλού είναι κάποια αναπτυξιακή εταιρεία, αλλού κάποια τοπική αυτοδιοίκηση, αλλού κάποιος πηρύνας τεχνικών (π.χ. τοπικό ΤΕΕ, ένωση ξενοδόχων, συναιτερισμός κ.λπ) αλλού κάποια μεγάλη επιχείρηση με αναπτυξιακή συμβολή, αλλού κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, αλλού κάποιος βουλευτής..."
"Υπάρχουν σημαντικά παραδείγματα νησιών που προσπαθούν να υπερβούν τις σημερινές αδυναμίες του πολιτικού μας συστήματος ή την αναπτυξιακή μιζέρια που επιβάλλουν τα ιδιοτελή συμφέροντα. Που προσπαθούν να αντικειμενικοποιήσουν τις σχέσεις, να ορθολογικοποιήσουν τα προβλήματα και τις λύσεις τους στην κατεύθυνση της εξυπηρέτησης του τοπικού συμφέροντος, να αξιοποιήσουν τις τόπικές δυνατότητες-ευκαρίες και να αμβλύνουν τις αδυναμίες-μειονεκτήματα"
"Ο τρόπος που λειτουργεί ένας τέτοιος μηχανισμός υπέρβασης των τοπικών αδυναμιών και υποκειμενισμών σε διάφορες περιπτώσεις νησιών θα πρέπει να μελετηθεί και να διαχυθεί η εμπειρία από νησί σε νησί αλλά και σε άλλες περιοχές"
"Σήμερα, η Ελλάδα θα πρέπει να αναπτύξει ενεργητικές πρωτοβουλίες, απαιτήσεις και χρηματοδοτικά μέσα με στόχο την αντιμετώπιση των ζητημάτων που εγείρει η νησιωτικότητα"
ο σαμαρασ εμαθα εβελε βετο το χρησμα να το παρει ο ριακιωτακης..
Ποιός είναι ο μέσος σ.δ. στα Ιωάννινα;
0.888
Πόσος είναι στη Φιλιππιάδα;
1.83
Τους βλέπω τους Γιαννιώτες να έρχονται να μείνουν Φιλιππιάδα.
Όνειρα,όνειρα θερινής νυχτός !
Παύστε να κάνετε όνειρα τρελά,
όνειρα απατηλά...
Οι Ξονες,οι Παπαζάχοι και οι
Ζυγούρηδες,
φύλακες άγελλοι των απατηλών σας
ονείρων,απο τουτη την βραδυά στοιχιώνονται σε φοβερούς εφιάλτες
και θα χάσετε τον γλυκό σας ύπνο.
Ο Μητσιάρας μετά φανών και λαμπάδων
δίνει απόψε για δημοσίευση στην εφημερίδα ΦΩΝΗ το ΧΡΙΣΜΑ ,
που του παραδόθηκε δια χειρός Σαμαρά ....
Με αντίπαλους τα σημερινά σιανάφαρα
-επίδοξες κολώνες του κοινωνικού
ιστού, Θα το μονοπωλεί για πολλές
πενταετίες...
Καλη νύχτα και περαστικά σας.
ΣΚΕΠΑΣΟΥ ΜΗΝ ΚΡΥΩΣΕΙΣ σύντροφε
Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΕΙΧΕ ΤΗ ΤΥΧΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ..ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΡΠΑΖΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ..ΛΑΜΟΓΙΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ..Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΗΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ..ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΧΕΙ Κ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..
kapoy se ksero esena .
tsia
xamxougia
magkes o samara to xrisma to dose ston tamtourla
Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΑΛΛΑΖΕΙ..ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ,,ΝΕΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ..ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ..
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΞΩΝΑ
ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ?
ΤΗΝ ΞΕΡΕΙ Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ?
ΠΟΣΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΠΗΡΕ ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ?
ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΑ
ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ?
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ
ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠ'ΕΞΩ?
ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ....
ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΙ Η ΞΩΝΑ..ΜΕ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΧΑΡΒΑΡΝΤ Κ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΟ Μ.Ι.Τ...ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ..ΕΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Σ ΑΥΤΟ ΤΟΠΟ ΡΕ ΑΔΕΡΦΙΑ
Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ...
ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΕΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ...
ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΡΑΓΜΟΣ ΤΟΤΕ
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΑ ΣΚΑΛΙΑ
ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ???
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ?
ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΟΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ?
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΞΕΦΡΑΓΟ ΑΜΠΕΛΙ...
ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ...
ΔΕΝ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ...
ΑΔΕΡΦΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ..ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ..Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ Κ ΟΧΙ ΑΝΑΡΧΙΑ...
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΤΑΙΜΕ...
Η ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ
ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΛΟΓΟΥΣ...
ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ
ΟΥΤΕ ΑΡΧΗ ΟΥΤΕ ΤΕΛΟς???
(ΥΓ)ΕΙΜΑΙ Η...ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ
ΟΧΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ..Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΤΑ ΠΗΓΕ ΤΑ ΞΗΛΩΣΕ ΟΛΑ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ..ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ Κ ΞΗΛΩΣΕ ΤΑ ΞΕΝΑ..ΕΤΣΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΑΞΗ...
ΧΟΛΩΘΗΚΕ ΤΟ ΟΝΤΩΣ ΛΑΜΟΓΙΟ,
ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΑΝΩΝΥΜΟΥ "ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ",
ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΡΥΠΑΡΑ ΕΣΩΨΥΧΑ ΤΟΥ ...
ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΣΟΣΙΛΙΣΤΙΚΑ ΣΙΑΝΑΦΑΡΑ- ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΣΑΠΙΣΜΕΝΕΣ ΚΟΛΩΝΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ...
Βλέπω με μεγάλη μου λύπη οτι όλοι τρεχουν να εκμηδενίσουν τους υποψηφίους πριν καν δουμε αν εχουν (ρεαλιστικα παντα) κάποιο σχέδιο για την πόλη μας. Ανεξάρτητα με τον πολιτικό χώρο που κινείται καποιος και σε τι ηλικία βρίσκεται, πως κρίνεται χωρις καν να εχει κάνει κάτι? Συμφωνώ απόλυτα με όσους λένε για την ανάδειξη νέων ανθρώπων (πόσα αραγε νέα παιδιά σκέφτονται σοβαρά την ιδέα να ασχοληθούν με το δήμο μας έχετε αναρρωτηθεί οι μεγαλύτεροι?). Ας δεχτώ οτι βρίσκεται ένα τετοιο στέλεχος, με τον τρόπο αντιμετώπισης των υποψηφίων θεωρείτε ότι προσελκύετε άτομα (ευρείας αποδοχής,αφου δε πιστεύετε ότι κάποιος από τους υποψηφίους είναι ικανός) να ασχοληθούν? Νομίζω πως όχι. Οπότε ας αφήσουμε ανθρώπους που θέλουν να ασχοληθούν να κριθούν απο το έργο τους, είτε νεαρότεροι είτε πιο έμπειροι, αυτό θα κριθεί στις εκλογές.
Με όλο το σεβασμό στους μεγαλύτερους άσχετα απο το κόμμα που ακολουθούν
ένας νέος της πόλης μας
Πριν έρθει η ώρα της κρίσης
αναγκαία η κριτική -οχι το χάϊδεμα-σκληρή και αδισόπητη, χωρίς ίχνος συμπάθειας ή οίκτου για κάθε υποψήφιο κομματικό ή αναξάρτητο.
Κατανοώ την ευαιθησία και την στενοχώρια του νεαρού που απορρέει
από πικρόχολα σχόλια που πιθανά αγγίζουν κάποιον υποψήφιο της αρεσκείας του.
Όμως θα πρέπει να λάβει υπόψη του
ότι η πολιτική δεν είναι κατηχητικό που προβάλλει και "λανσάρει" αγιογραφίες ....
Η πολιτική είναι στίβος και αρρένα άγριων θηρίων.
Όσοι αποφασίζουν να εισέλθουν σε αυτό το χώρο πρέπει να είναι έτοιμοι και αποφασισμένοι-αν χρειαστεί- να κατασπαραχθούν από τα αχόρταγα σαρκοβόρα...
Το επιβάλει η ζωή ,αξιοέπαινε νέε,
και με κανένα τρόπο δεν μπορούμε να της πάμε κόντρα....
Αναφορικά με τα προγράμματα,
η μακρόχρονη εμπειρία των συμπολιτών μας είναι αδέκαστη:
"Μπούρδες του αέρα" !
Κανένας μέχρι σήμερα δεν ξέφυγε
από τον κανόνα..
Οχι επειδή δεν το ήθελε,
αλλά επειδή δεν μπόρεσε....
Οι προσωπικές εκθέσεις ιδεών δεν
αποτελούν προγράμματα...
Λόγια του αέρα , μπούρδες..
Τα προγράμματα είναι καρπός μακρόχρονης και επισταμένης ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ δουλειάς....
και όχι επινοήσεις του κάθε επίδοξου σωτήρα...
Κατά τα λοιπά σε συγχαίρω για το αξιοέπαινο θάρρος σου να καταθέσεις
με παρρησία την άποψή σου΄΄
Καταθέστε το λόγο σας.
Διαφωνήστε.
Συμφωνήστε.
Συζητήστε.
Ανώνυμα, επώνυμα όπως σας βγεί.
Σε αυτή την πόλη λείπει ο διάλογος
και για αυτό έχει σημασία να μιλήσουμε.
Θέστε νέα θέματα. Ρωτήστε. Απαιτήστε. Προτείνεται.
Δημιουργήστε ένα κύμα ανοικτής συζήτησης.
Με αυτή την έννοια χίλια μπράβο στον νεαρό συμπολίτη μας.
Και ένα μικρό ερώτημα:
Γιατί δεν μιλούν αγαπητέ μου;
PIOS NEOS NA ASXOLITHI ME TA KINA AN DEN EXEI SOI MEGALO H NA EINAI LAMOGIO.DEITE PIOI BGENOYN SIMBOULI TOSA XPONIA KAI THA KATALABETE GIATI KATANTISAME EDV POY EIMASTE.TI NA SOU KANEI O DIMARXOS AN DEN EXEI STELEXI NA TON BOITHISOUN
ΤΙ ΑΙΣΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΑΣΠΡΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ
Σαν συνέχεια συζήτησης
του μεταμεσονυχτίου....στη
Μύκονο της πόλης μας...
"Ενώ δεν θα έπρεπε. Η Ν.Δ. και οι κύκλοι του τέως πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή κατηγόρησαν τη σημερινή κυβέρνηση ότι προσπαθεί να κατασκευάσει ενόχους. Και δεν παρέλειψαν να αφήσουν αιχμές και για τη δικαστική απόφαση.
ΟΜΩΣ, η ανακρίτρια που ανέλαβε την υπόθεση αυτή και εξέτασε τον Γιάννη Αγγέλου έχει επιλεγεί στη θέση αυτή από την Ολομέλεια των Εφετών, και μάλιστα όταν στην κυβέρνηση βρισκόταν η Ν.Δ. Αρα είναι τουλάχιστον άτοπο να επικρίνεται η σημερινή κυβέρνηση ότι την επηρέασε, ώστε να αντιμετωπίσει δυσμενώς τον κατηγορούμενο.
ΑΛΛΩΣΤΕ, είναι γνωστό ότι η
εμπλοκή του Γιάννη Αγγέλου προήλθε από όσα έχει πει ο πρώην υφυπουργός Π. Δούκας, τον ρόλο του οποίου διερευνά η Βουλή....."
ΑΠΟΨΕΙΣ, Ελυθεροτυπία,σήμερα.
"DEITE PIOI BGENOYN SIMBOULI TOSA XPONIA KAI THA KATALABETE GIATI KATANTISAME EDV POY EIMASTE.TI NA SOU KANEI O DIMARXOS AN DEN EXEI STELEXI NA TON BOITHISOUN "
Εχεις πολύ δικαιο αλλά,
Τι στο διάλο επιδιώκει ο κάθε δήμαρχος με τέτοια στελέχη;
Δεν κάθεται καλύτερα στο σπίτι του για να μη τον βρίζουν οι κοψοχέρηδες...πριν ακόμα περάσει χρόνος από την πανηγυρική εκλογή του..
ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ..Ο ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑΞΗ...ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΑΡΠΑΖΙΕΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΒΑΛΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΣΜΑΤΑ Κ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ Κ Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥΣ...ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ....
ayto poy egine stin platia me tin teleytea kafeteria dixni poso partakides giname sa laos.o kathenas kani oti goustari xoris kostos kai fobo gia tipota
Πόσοι είμαστε τελικά;
1. Στην Φιλιππιάδα ζεί κάθε καρυδιάς καρύδι.
Όταν έρχεται η ώρα της απογραφής πάνε όλοι στα χωριά τους.
Αποτέλεσμα: Η απογραφή δεν δίνει την πραγματική εικόνα.
2. Ας δούμε τους υδρομετρητές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του δήμου:
Νέα 1600.
Ελευθεροχώρι 1500.
Παλαιά 470.
Σύνολο 3570.
Πόσα από αυτά είναι κατοικίες;
Σύμφωνα με την μελέτη περίπου το 60%.
Άρα (1600+1500+470)*60% = 2142.
Σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες: 2450 (ποσοστό 68,6%).
Άν τώρα αυτό το ΕΝΙΑΙΟ ποσοστό το εφαρμόσουμε και στις τρείς περιοχές καταλήγουμε στο συμπέρασμα:
Νέα 1600*68,6%=1098
Ελευθεροχώρι 1500*68,6% = 1029
Παλιά 470*68,6%=323
Πού είναι το λάθος;
Όποια κτήρια είναι εκτός των 400στρ. του σχεδίου πόλης κτίζονται με βεβαιώσεις οικισμού προ το 1923.
Έτσι ακόμη και κατοικίες που βρίσκονται στην Νέα (ευρύτερα) "χρεώνονται" αλλού.
Άρα βγάλαμε τα μάτια μας μόνοι μας.
Επίσης στην Νέα Φιλιππιάδα τα κτήρια είναι κυρίως κατοικίες.Πολύ μικρό ποσοστό έχουν άλλη χρήση.
Να μην τα πολυλογούμε η κατανομή ρολογιών φαίνεται να είναι:
Νέα 1500
Ελευθεροχώρι 480
Παλιά 470
Σύνολο 2450
Άρα πληθυσμός:
Νέα 1500*3 = 4500 (61,2%)
Ελευθεροχώρι 480*3 = 1440 (19,6%)
Παλιά 470*3 = 1410 (19,2%)
Σύνολο 7350.
Πόσο αυξανόμαστε κάθε χρόνο;
0.38%
Και μάλιστα αυτό το ποσοστό φαίνεται να είναι το μεγαλύτερο.
Πόσοι θα είμαστε το 2030; Σε 20 χρόνια από σήμερα δηλαδή.
Νέα 4.500*(1+20*0,38%) = 4.842
Ελευθεροχώρι 1440*(1+20*0,38%) = 1549
Παλιά 1410*(1+20*0,38%) = 1517
Σύνολο 7.908
Έχουμε όμως και 422 εποχικούς που κατανέμονται αναλογικά στους τρείς οικισμούς και επομένως σύνολο:
Νέα 4842+258 = 5.100
Ελευθεροχώρι 1549+83 = 1632
Παλιά 1517+81 = 1598
Σύνολο 8.330 το 2030.
Από τύχη αγαθή το νουμεράκι 5.100 για την Νέα Φιλιππιάδα είναι αυτό που έχει θέσει (έστω από σπόντα) και η μελέτη.
Επομένως:
Ελευθεροχώρι και Παλιά:
Οριοθετούνται και πολεοδομούνται στα όρια του πραγματικού οικισμού. Πολεοδόμηση σημαίνει δρόμοι, πλατείες κ.λπ αλλά και όρους δόμησης χωρίς δέσμευση από τα ισχύοντα 2 στρ.
Που σημαίνει:
Η Παλιά και το Ελευθεροχώρι έχουν κάθε συμφέρον να γίνει το ΓΠΣ και το σχέδιο πόλης. Ποιός θα τους το στερήσει;
Η Νέα επεκτείνεται από μόνη της χωρίς πρόβλημα.
3.700 χωράει 5.100 θα έχει.
Άρα και η Νέα Φιλιππιάδα έχει κάθε συμφέρον να γίνει ΓΠΣ και νέο σχέδιο πόλης. Ποιός θα το σταματήσει;
Υπάρχει όμως ένα θεματάκι. Πρέπει να πείσουμε την Επιτροπή Παρακολούθησης να στηριχθεί στα ρολόγια. Αλλιώς...
Αλλιώς:
Νέα 4.683*61,2%+258 = 3.124
Ελευθεροχώρι 4.683*19,6%+83 = 1001
Παλιά 4.683*19.2%+81= 980
Σύνολο 5105
Δηλαδή το 3030 όλοι μαζί θα είμαστε
με τα ρολόγια 8.330
με την ΕΣΥΕ 5.105
Η Παλιά και το Ελευθεροχώρι δεν φαίνεται να έχουν θέμα. Η Νέα όμως;
3.700 χωρά
3.124 θα έχει.
Πάει η επέκταση.
Τώρα και όλοι μαζί να πάμε δεν λέει μάλλον γιατί τα στρέμματα θα τα πάρει η Παλιά και το Ελευθεροχώρι αφού τόσα χρόνια στις δικές τους περιοχές (λέγαμε ότι) κτίζαμε. Και αλλού βέβαια. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Συμπέρασμα:
Πρέπει να πείσουμε την Επιτροπή να πάει με τα ρολόγια.
Πως θα το πετύχουμε αυτό;
1. Ουρλιάζοντας ότι δεν θέλουμε ΓΠΣ. Σαν τον Μιχάλη.
2. Με σοβαρότητα, νηφαλιότητα, επιχειρήματα και επιμονή.
Διαλέγουμε και παίρνουμε!
Το πολιτικό σύστημα που αποτελείται από διαπλεκόμενες δυνάμεις και συμφέροντα όπως τα κόμματα, τα κομματοκρατούμενα συνδικάτα, το κομματοκρατούμενο κράτος, τα ΜΜΕ και τις κρατικοδίαιτες επιχειρήσεις ή επαγγελματικές, έχει πλέον χρεοκοπήσει και είναι παντελώς ανίκανο να διαχειρισθεί τις σύγχρονες προκλήσεις. Ασφαλώς, μπορεί να επιβιώσει γατζωμένο στην εξουσία οδηγώντας τη χώρα στη μιζέρια, στην εξάρτηση, στη φτώχεια, στη μετανάστευση και στη θλίψη. Αποτελεί ένα απέραντο γκρίζο που σκεπάζει το γαλάζιο ουρανό και δεν μας επιτρέπει να σηκώσουμε τα μάτια μας να τον αντικρύσουμε και να ονειρευθούμε..
Και αυτά την στιγμή που Ζυγούρηδες,Βογιατζήδες και τα άλλα
παιδιά μας υποσχονται λαγούς με πετραχίλια....
Συμφωνώ απόλυτα με τη σκληρότητα της πολιτικής και οι μεγαλύτεροι ξέρουν πολύ καλύτερα το παρελθόν ( γι αυτό άλλωστε θέλουν κάποιον να τους εμπνεύσει για ένα καλύτερο μέλλον στην πόλη που ζουν). Απλώς οι άνθρωποι με ήθος ίσως φοβούνται μην "καούν" αν δοκιμάσουν την τύχη τους στην τοπική (και γενικοτερα ομως) αυτοδιοίκηση. Ελπίζω πάντως όποιος και αν είναι τελικά ο "έκλεκτος" της πόλης, να βάλει στην ακρη το δόγμα "βγήκα,ξόδεψα,κλέβω,αντίο" αλλά να κάνει κάτι πέρα από το όνομα ενός απλού δημάρχου. Μακάρι για όλους μας να εκλεγεί κάποιος που θα φύγει από την εξουσια αφήνοντας κάτι παραπανω απο μια πλατεια "μπαρ-καφε με δυο δεντρα για παρεα".
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές, καλή δύναμη σε ολους, υποψηφίους και μη.
*κάτι πρέπει να αλλάξει....ίσως ειναι η ωρα....
ο νέος της πόλης μας
Αυτό που συμβαίνει στην πλατεία τις τελευταίες μέρες, με αποκορύφωμα τη σημερινή είναι αποτέλεσμα της ιδιοκτησιακής αντίληψης που έχουν ορισμένοι απέναντι στην πόλη και τους χώρους της.
Η <> της πλατείας συνίσταται σε καρέκλες, τραπεζάκια,πάγκους,παταράκια, ατάκτως τοποθετημένα και σε συμπεριφορές τσιφλικάδων, που με καμάρι και υπέρμετρη αλαζονεία εποπτεύουν <>.
Η πλατεία τους ανήκει, όπως τους άνηκαν ως τώρα δρόμοι , πεζοδρόμια και άλλα.
Αυτή είναι η αναβάθμιση της κεντρικής πλατείας της Φιλιππιάδας.
Προτείνω βέβαια, για να θυμηθούμαι και συνθήματα παλαιά και αγαπημένα,πλακατ στο κέντρο που να γράφει<>.
ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΝΟΥΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ...ΘΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΣΕ ΚΑΝΑ ΧΩΡΙΟ ΘΑ ΦΕΡΝΟΥΜΕ Κ ΚΑΝΑ ΚΛΑΡΙΝΟ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ.Κ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ
O απίθανος "νέος της πόλης μας"
δεν ήταν μόνο πρόξενος ενός θαυμάσιου διαλόγου...
Με την δευτερολογία του έδωσε συγκλονιστικό μάθημα διαλεκτικής λόγου και διαλόγου...
Εμείς σε ευχαριστούμε φίλε, γιατί
ο συμπυκνωμένος σου λόγος στο
δεύτερο και τελευταίο για σήμερα
σχόλιο μας συγκλονισε...
Ευελπιστώ σα μια συνεχή παρουσία
σου . Θα είσαι το στολίδι μας.
ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ? ΕΡΩΤΗΣΗ
Σε λιγο θα ερθει και ο τζιμης με την καντινα να απλωσει καρεκλες στην πλατεια.
ΡΙΑΚΙΩΤΑΚΗΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΕΟΣ ΑΥΘΑΡΤΟΣ(ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΥΡΟ)
ΠΗΡΕ ΤΟ ΧΡΗΣΜΑ ΤΑΛΙΚΑ Ο ΓΙΟΛΔΑΣΗΣ΄¨
MERA ME TH MERA O ZIGOYRIS ADIAZETE APO OLOYS SE KAMIA BDOMADA THA AKOYSOUME OTI KANEI PISO...
..ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΡΑΤΗΣΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΖΥΓΟΥΡΗ
AKOYSTIKE KATI GIA PIROBOLISMOYS STI PLATIA ΞERI KANIS KATI;
Δημοσίευση σχολίου