(αρθρο στην εφημερίδα ΠΡΕΒΕΖΑ του Βησσ.Γιωρσπύρου)
Κύριε Διευθυντά,
Οι περισσότεροι από τους αναγνώστες σας γνωρίζουν ότι η Φιλιππιάδα είναι μια περιοχή ευλογημένη από την φύση, με τον Λούρο να την διασχίζει, το περιαστικό της δάσος και την πανέμορφη Λίμνη Ζηρού.
Γνωρίζουν επίσης τα βασικά προβλήματα της Φιλιππιάδας. Σηματοδοτούνται από την μόλυνση του ποταμού Λούρου και τα ‘’υψηλόκορμα’’ κτήρια που περιβάλλουν το θαυμάσιο καμπαναριό του Αγίου Βησσαρίωνα.
Χαρακτηριστικά ανάπτυξης της Φιλιππιάδας.
Η ανάπτυξη της Φιλιππιάδας χαρακτηρίζεται από δύο βασικά στοιχεία:
1. Από πολεοδομική άποψη η Φιλιππιάδα διακρίνεται σε τρεις οικισμούς: Την Παλαιά, την Νέα και το Ελευθεροχώρι. Η Νέα Φιλιππιάδα έχει σχέδιο από το 1953 το οποίο αναθεωρήθηκε το 1973, ενώ Παλαιά και Ελευθεροχώρι είναι χαρακτηρισμένοι αλλά μη οριοθετημένοι οικισμοί προ του 1923.
2. Η Φιλιππιάδα φιλοξενεί ένα πλήθος κτηνοτροφικών μονάδων. Η οικονομία της αλλά και της ευρύτερης περιοχής στηρίζεται σε αυτή την δραστηριότητα.
Πως χειριστήκαμε τον χώρο μας;
Σε ότι αφορά στα πολεοδομικά θέματα:
α) Αποτύχαμε να ολοκληρώσουμε το Σχέδιο Πόλης.
β) Αποφύγαμε να οριοθετήσουμε τους οικισμούς της Παλαιάς και του Ελευθεροχωρίου.
γ) Επιλέξαμε τον εύκολο δρόμο της χορήγησης ‘’βεβαιώσεων οικισμού προ του 1923’’.
δ) Ερμηνεύσαμε αυθαίρετα το νομικό πλαίσιο, ιδιαίτερα μετά το 2000, θεωρώντας ότι έχουμε το δικαίωμα να κτίζουμε μέχρι το ύψος των 21 και 24μ (επτά και οκτώ ορόφους) με συντελεστές δόμησης επιεικώς απαράδεκτους. (Τα Ιωάννινα έχουν μέσο σ.δ. 0.90 και η Φιλιππιάδα 1.83)
Το αποτέλεσμα όλων αυτών των επί 25ετία και πλέον αυθαίρετων ενεργειών μας ήταν ο επίσημος Επιστημονικός Σύμβουλος της πολιτείας το ΤΕΕ/ΤΗ να διαπιστώσει ότι:
"Στη περίπτωση της πόλης της Φιλιππιάδας συσσωρεύτηκαν όλες οι δυσλειτουργίες της παραγωγής του δομημένου περιβάλλοντος στη σύγχρονη Ελληνική πραγματικότητα."
Σε ότι αφορά στην κτηνοτροφική παραγωγή επιλέξαμε πάλι τον εύκολο δρόμο της άναρχης χωροθέτησης και της ανεξέλεγκτης διάθεσης των αποβλήτων.
Το αποτέλεσμα:
α) Συγκρούσεις χρήσεων γής.
β) Ανάσχεση της ανάπτυξης άλλων τομέων της οικονομίας αλλά και της κατοικίας.
γ) Περιβαλλοντικά προβλήματα, μόλυνση υδάτινων πόρων, ανυπόφορη οσμή.
Αθροιζόμενα τα παραπάνω οδήγησαν την δεκαετία το 2010 κάποιον να γράψει σε ένα τουριστικό οδηγό.
«Όπως φεύγουμε από Άρτα βρίσκεται μια ΑΘΛΙΑ ΤΣΙΜΕΝΤΟΥΠΟΛΗ που λέγεται Φιλιππιάδα. Δεν αξίζει να δει κανείς κάτι. Προσπεράστε την.»
Τι έπρεπε να κάνουμε πια;
Στα χρόνια μας έχει καταστεί πλέον κοινή συνείδηση ότι υπάρχει στενή διασύνδεση μεταξύ των πολεοδομικών θεμάτων και των αναπτυξιακών δραστηριοτήτων.
Η διασύνδεση αυτή οδήγησε στην αναγκαιότητα σύνταξης ενός Ενιαίου Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου για όλους τους Δήμους της χώρας.
Και για την Φιλιππιάδα.
Η προσπάθεια ξεκινά το 2001. Εννέα ολόκληρα χρόνια πριν. Και όμως και πάλι καταφέραμε να υποσκάψουμε και αυτό το εργαλείο.
Ο Νομάρχης Πρέβεζας διαπιστώνει σχετικά:
«Η απουσία Γενικού Πολεοδομικού Σχεδιασμού εμποδίζει την ανάπτυξη και αποτελεί την γενεσιουργό αιτία πολλών προβλημάτων στο Δήμο Φιλιππιάδας».
Δεν υπάρχουν ευθύνες;
Όσο και να επιχειρήσει κανείς να δικαιολογήσει πρόσωπα και καταστάσεις, δεν μπορεί παρά να αποδεχθεί ότι για αυτή την κατάσταση υπάρχουν σημαντικές ευθύνες.
• Πρώτα και κύρια σε όσους είχαν την πολιτική ευθύνη διοίκησης του Δήμου τα τελευταία πολλά χρόνια.
• Δεύτερον αυτονόητα οι αρμόδιες υπηρεσίες σε όλα τα επίπεδα.
• Τρίτον οι επιχειρηματίες που - με τέτοιες νοοτροπίες - δραστηριοποιούνται είτε στην οικοδομή είτε στην κτηνοτροφία.
• Και βέβαια εμείς οι υπόλοιποι οι πολίτες, είτε λόγω τον επιλογών μας, είτε λόγω της ανοχής που επιδείξαμε για τόσα πολλά χρόνια.
Που βρισκόμαστε σήμερα;
Τις προηγούμενες ημέρες παραλάβαμε την Α’ φάση της μελέτης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου του Δήμου Φιλιππιάδας.
Η μελέτη έχει γενικά συνταχθεί με βάση τις προβλεπόμενες από τον νόμο προδιαγραφές. Έχει καταγράψει την υπάρχουσα κατάσταση και τα προβλήματα αλλά και έχει εντοπίσει τους λόγους που τα δημιούργησαν. Έχει επίσης διαγνώσει τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής και έχει διαμορφώσει ένα αρχικό πλαίσιο παρεμβάσεων που κρίνονται απαραίτητες για την ανάπτυξη της περιοχής, την προστασία του περιβάλλοντος, και την πολεοδομική ανασυγκρότηση των οικισμών του Δήμου.
Ο έλεγχος της μελέτης έχει γίνει από την αρμόδια Επιτροπή Παρακολούθησης στην οποία συμμετέχουν επιστήμονες μηχανικοί της πόλης της Πρέβεζας, των Ιωαννίνων και του Δήμου Φιλιππιάδας.
Έχουμε το δικαίωμα να σταματήσουμε και αυτή την προσπάθεια;
Και όμως! Υπάρχουν κάποιοι, ελάχιστοι, οι οποίοι απαιτούν για διαφορετικούς λόγους, να σταματήσει και αυτή η προσπάθεια.
Έχουν άραγε τις γνώσεις, την ευθυκρισία και κυρίως το ειδικό βάρος (που προφανώς προκύπτει από την κοινωνική τους παρουσία) ώστε να εισακουστούν;
Αν μάλιστα ανήκουν στον κύκλο εκείνων των ανθρώπων που - έχοντας την ευθύνη - δεν αντιμετώπισε, αν δεν δημιούργησε, αυτά τα προβλήματα γιατί θα πρέπει να δώσουμε σημασία στην γνώμη τους;
Χωρίς επιχειρήματα, που να αξίζει να συζητήσει κανείς σοβαρά, προτείνουν την απόρριψη του ΓΠΣ και την παραπομπή του στις Ελληνικές καλένδες!
Ακόμη και αν δεχθούμε ότι έχουν δίκαιο στις όποιες αιτιάσεις τους, είναι τα ζητήματα που θέτουν τέτοιας σοβαρότητας που να ανατρέψουν την μείζονα ανάγκη να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματά μας και να ξεκινήσουμε πάλι από την αρχή, ποιος ξέρει μετά από τόσα χρόνια; Όταν μάλιστα η επιστημονική αρτιότητα της μελέτης δεν αμφισβητείται από όσους έχουν και τις γνώσεις και την ανάλογη ευθύνη.;
Αδύναμοι να διατυπώσουν οποιαδήποτε χρήσιμη παρατήρηση αλλά και ουσιαστικό επιχείρημα καταφεύγουν στην τρομοκρατία και τον λαϊκισμό χρησιμοποιώντας μάλιστα απαράδεκτες συμπεριφορές - όπως αυτές που ζήσαμε στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης - συμπεριφορές που έχουν ήδη καταδικαστεί από τους πολίτες και τον τοπικό τύπο. Θυμίζει μάλιστα η συμπεριφορά τους το σχέδιο τρομοκράτησης των πολιτών το 1964 με σύνθημα : «Αυτή η δραχμή είναι δική σου- Μην αφήσεις τον Γεώργιο Παπανδρέου να σου την πάρει.» ή/και τις διαδηλώσεις με τις κατσαρόλες των καλών κυριών της Χιλής το 1970 εναντίον του Αλιέντε.
Η Φιλιππιάδα χρειάζεται βοήθεια.
Κύριε Διευθυντά,
Εδώ και αρκετό διάστημα δημιουργήθηκε η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ με συνθήματα και στόχους:
«ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ – ΥΨΟΣ ΚΤΗΡΙΩΝ 11.50»
«ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ ΤΩΡΑ»
Η Φιλιππιάδα χρειάζεται σήμερα την ενεργό συμμετοχή των πολιτών της, προκειμένου να βαδίσει στον δρόμο της οργανωμένης ανάπτυξης και της νομιμότητας. Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΛΙΤΩΝ έχει αποδεδειγμένα δεσμευθεί σε αυτή την κατεύθυνση και έχει επιτύχει το σεβασμό στην εφαρμογή του νόμου τουλάχιστον σε ότι αφορά στο ύψος των κτηρίων. Θα συνεχίσουμε αυτή την προσπάθεια.
Η Φιλιππιάδα χρειάζεται όμως και την στήριξη των πολιτών όχι μόνο του νομού της Πρέβεζας αλλά και της Ηπείρου συνολικά, προκειμένου να αποδεσμευθεί πλήρως από τα ιδιοτελή συμφέροντα που τόσα χρόνια την κρατούν δέσμια και που της έχουν δημιουργήσει ανεξίτηλες πληγές.
Είμαστε περήφανοι για αυτή την στήριξη, την νιώσαμε στο προηγούμενο διάστημα στην συζήτηση για το ύψος των κτηρίων. Από τους πολίτες, τις εφημερίδες και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αλλά και τους θεσμούς της Ηπείρου. Είμαστε βέβαιοι ότι θα είναι πάλι δίπλα μας για να θεσμοθετήσουμε του ΓΠΣ του Δήμου Φιλιππιάδας, να οργανώσουμε την ανάπτυξη της περιοχής μας και να επιβάλλουμε την νομιμότητα.
Βησσαρίων Γιωρσπύρος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

154 σχόλια:
Βησσαρίων:
Απ' τις σπάνιες περιπτώσεις που η ποσότητα
(χείμαρος, ποτάμι ορμητικό...)
συνοδεύεται και από απαράμιλλη ποιότητα
σοβαρότητα και ευπρέπεια...)
Μπράβο, Βησσάρη!!!
Tο μεταφέρω απο την χθεσινή
ανάρτηση:
"ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΓΕΡΟΣΠΥΡΟ..ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΦΩΝΗ ΠΟΥ ΤΙΜΑ ΤΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ.."
Δεν γνωρίζω αν είχε διαβάσει το
παραπάνω άρθρο του Βησσαρίωνα ο ανώνυμος σχολιαστής ή εαν αναφωνεί το ΜΠΡΑΒΟ εντυπωσιασμένος απο την όλη του ως τώρα διαδρομή του στο πρόσφατο γίγνεσθαι της Φιλιππιαδας...
Εαν ισχυει το πρωτο, τότε η ανάγνωση της σημερινής ανάρτησης σίγουρα θα τον απογειώσει και θα αναφωνήσει μαζί μου:
" Βησσαρίων, Τράβα μπροστά. Από μόνο του αυτό το άρθρο είναι υπεραρκετό, χωρίς καμία προσθήκη,να αποτελέσει το προεκλογοκό ΣΆΛΠΙΣΜΑ για ένα ψηφοδέλτιο ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ και ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ταυτόχρονα.
Εμεις οι ανά τον κόσμο Φιλιππιαδιώτες(έποικος των Ιωαννινων και συ)παρακολουθούμε με
ανυπόκριτο θαυμασμό την ορμητική και αναγεννητική εισβολή σου το
κοινωνικό και πολιτικό γίγνασθαι.
Έχοντες δε υπ όψην και την επιστημονική σου συγκρότηση,η οποία αποτέλεσε το εφαλτήριο για την επαγγελματική σου απογείωση σε τομείς μεγάλης αναπτυξιακής και κοινωνικής εμβέλειας τόσο στην Ελλάδα όσο και στις γειτονικές χώρες,
Είμαστε πεπεισμένοι ότι στο πρόσωπο σου ο νεος μας διευρυμένος Δήμος
θα βρει τον άνθρωπο που έψαχνε για πολλες δεκαετίες."
Οι όσοι συμπολίτες είστε κοινωνοί
αυτού του blog είτε σαν αναγνώστες
είτε σαν σχολιαστές,
απεγκλωβιστείτε από τα κομματικά μανδριά,
και ελάτε να ενώσουμε όλοι μαζί τις φωνές μας, τις σκέψεις μας,τα ονειρά μας για μια πραγματική αναγέννηση αυτού του τόπου.
Μαζι με τον Βησσάρη μπορεί να συμπαραταχθύν πρωτιστως οι δεκάδες
δημιουργικοί και φωτισμένοι νέοι
που γέννησε αυτός ο τόπος σε όποιο σημείο του πλανήτη μας και αν βρίσκονται...
Παρόλα αυτά πάνω απ όλα και πέρα απ όλα,
Πρωτίστως, πρέπει να πειστεί ο ίδιος
ο Βησσαρίων για αυτή την αναγκαιότητα...
Ο χρόνος κυλάει αδιάφορος και μετά
απο λίγο θα είναιπολύ αργά.
Η Κίνηση Πολιτών τι κάνει;
Γιατί παραμένει βουβη και άφωνη;
Κινηση ακίνητη δεν νοειται!
Το παραπάνω κάλεσμα δεν την
αγγιζει;
Παρόλα αυτά η μουγκαμάρα συνεχίζεται....
Φαινεται οτι αιφνιδίασε η πρόταση.
Σε αναμονή λοιπόν.
ΣΕΒΑΣΜΌΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ
ή
ΑΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΊΓΝΕΣΘΑΙ;
«Όσο και να επιχειρήσει κανείς να δικαιολογήσει πρόσωπα και καταστάσεις, δεν μπορεί παρά να αποδεχθεί ότι για αυτή την κατάσταση υπάρχουν σημαντικές ευθύνες.
• Πρώτα και κύρια σε όσους είχαν την πολιτική ευθύνη διοίκησης του Δήμου τα τελευταία πολλά χρόνια.
• Δεύτερον αυτονόητα οι αρμόδιες υπηρεσίες σε όλα τα επίπεδα.
• Τρίτον οι επιχειρηματίες που - με τέτοιες νοοτροπίες - δραστηριοποιούνται είτε στην οικοδομή είτε στην κτηνοτροφία.
• Και βέβαια εμείς οι υπόλοιποι οι πολίτες, είτε λόγω τον επιλογών μας, είτε λόγω της ανοχής που επιδείξαμε για τόσα πολλά χρόνια.”
(Βησσαρίων Γιωρσπύρος, Εφημερίδα Πρέβεζα) .
Παρότι επιστημονικά άσχετος με το αντικείμενο θα αποτολμήσω μια εμπειρική ερμηνευτική προσέγγιση σε αυτή την επιγραμματική των ευθυνών θαυμάσια παράγραφο του
Βησσαρίωνα .
1.Την πρώτη και πολύ μεγάλη ευθύνη ( ομολογημένη από τον ίδιο πολλές φορές στις συνεδριάσεις του τωρινού δημοτικού συμβουλίου)έχει ο Βησσάρης Χήτας διότι υπέκυψε στους εκβιασμούς των δημοτικών συμβούλων της δικής του παράταξης με αποτέλεσμα να απορριφθεί το έτοιμο σχέδιο πόλης που είχε ετοιμάσει το γραφείο Παπαδόπουλου.
Ολέθριες αποφάσεις ,ολεθρίων εκβιασμών από ολέθριους δημοτικούς συμβούλους της δεύτερης τετραετίας του ήδη παραδεχθέντος την πολιτική ευθύνη τότε δήμαρχου.
Οι επίγονοι του Β.Χήτα (Κατραχούρας, Βέργος) ΑΠΟΘΕΩΣΑΝ την διαλεκτική της πολιτικής αντιπαράθεσης καταφεύγοντας στις αίθουσες των δικαστηρίων και ταυτόχρονα απορρίπτοντας ως ακατάλληλες και άχρηστες τις προμελέτες ή μελέτες που ο ένας αρχίσει να εκπονεί και ο διάδοχος καταργούσε.
Ποιος δεν θυμάται το πρόσφατο άρθρο του Μ.Κατραχούρα στη ΦΩΝΗ για την περίφημη μελέτη Τσέτη που ΤΕΝΤΩΝΕ και ΞΑΠΛΩΝΕ την Φιλιππιάδα από το Στρατόπεδο μέχρι την Γέφυρα Κάλογήρου ώστε να «χωρέσει» και την Άρτα και την Πρέβεζα μέσα της;
ΣΥΝΕΧΕΙΑ....
2.Οι πολεοδομίες . Κατ αρχήν της Πρέβεζας και της Φιλιππιάδας αργότερα έκλειναν συνεχώς τα μάτια μπροστά στις οργιώδεις αυθαιρεσίες συγκεκριμένων και πασίγνωστων για τις» μαϊμουδιές» μηχανικών της πόλης μας. Λέγεται ότι μερικοί εξ αυτών είχαν και την σφραγίδα της υπηρεσίας μαζί τους και τούτο πιθανά κατ υπερβολή για να υποδηλωθεί η παντοδυναμία των μπροστά στους
αδύναμους και εν πολλοίς έντρομους αρμόδιους υπαλλήλους.
3. Αναφορικά με την συνευθύνη των επιχειρηματιών της οικοδομής και της κτηνοτροφίας πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη η παροιμία « ότι μαζί με τα ξηρά καίγονται και τα χλωρά» και εδώ αποθεώνεται και δικαιώνεται στο έπακρον η απόφανσή της.
Ο απληροφόρητος, άσχετος με τις περιβαντολογικές μελέτες, τις άδειες έγκρισης, τις οικοδομικές άδειες και τις άδειες λειτουργίας επενδυτής αγρότης καταφεύγει αναγκαστικά στο τεχνικό γραφείο του παντογνώστη (λόγω της παντοδυναμίας του) μηχανικού προκειμένου να του λύσει το Γόρδιο δεσμό που αφορά την ίδρυση της κτηνοτροφικής μονάδας… ακόμα και σε περιοχές που ρητώς απαγορεύεται(περιοχή ΡΑΜΣΑΡ) αυξομειώντας τις αποστάσεις βάσει του μαγικού «ισοδύναμου της χοιρομητέρας» που αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία ελληνικής σύλληψης…
Όσο για την ευθύνη των επιχειρηματιών της οικοδομής θα αρκεστώ στην άλλη πιο εύστοχη λαϊκή απόφανση « Γιάννης κερνούσε και Γιάννης έπινε » ή οι πιο αινιγματικά οι ίδιοι μελετητές μηχανικοί «είχαν και τα γένια και τα χτένια»…
Με άλλα λόγια, και τις οικοδομικές άδειες έβγαζαν και τα τερατουργήματα έχτιζαν.
Με άλλα λόγια,
Όποια πέτρα και αν σήκωνες απο κάτω θα έβρισκες ΜΗΧΑΝΙΚΟ..
ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΥΧΟΝΤΑ !
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΜΙΣΥ ΧΡΟΝΟ
ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΡΑΓΜΟΣ ΣΤΙΣ ΑΚΟΡΕΣΤΕΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΩΝ -ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ ΑΣΥΔΩΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ-
ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΞΑΝΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΧΙΩΝ ΑΓΕΛΑΔΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΦΑΕΝΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΗΨΗ:
"ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΚΤΟΡΑ"
ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ,
ΠΡΟΚΕΙΜΈΝΟΥ ΝΑ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΚΟΜΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΡΑΜΕΝΕΣ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ...
Ο ΚΛΗΡΟΣ ΕΛΑΧΕ ΣΤΟΝ "ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ"
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥΣ Γ.ΖΥΡΟΥΡΗ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΟ ΑΝΕΠΙΣΗΜΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ,
ΕΧΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΚΑΒΑΝΤΣΑ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΝΩΓΕΙΟΥ..
Είναι κακό στην άμμο να χτίζουν
παλάτια...
Αχοταγοι,
Δεν σας φτάνουν τα τόσα, που χτίσατε στης Φιλιππιαδας την ξέρα;
Παιδιά δεν πάει άλλο.
Βενζίνη στάλα.
Τελειώνουν και οι μπύρες στη Φιλιππιάδα.
Στην πλατεία σερβίρουν μεζέ χωρίς μπύρα.
Ελεος!!!
Τι θα κάνουμε;
ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΜΠΥΡΕΣ...
Ναι το ξέρω και σε ευχαριστώ,
ξέρεις όμως
η μπύρα αμα δεν είναι κρύα...
Εχουν μια βδομάδα εκεί στον ήλιο
Σε ήχο πλαγιο δεύτερο το
παρακατω ασματακι.
Είναι τρεις φορές κακό πάνω
στη Ξέρα όνειρα απατηλά,όνειρα
τρελά να θεμελιώνεις...
Ερμηνευτική της αλληγορίας του ,
Παίρνει στο τηλέφωνο τεως μεγαλοπαράγοντα :
-Ξερεις,πήρα το ΧΡΙΣΜΑ.
-Στα ούμπαλά μου !! Η ακαριαία
απάντηση.
Και ο αντίλαλος απο το κλεισιμο
του τηλεφώνου καλα κραταει.
Ειναι πάρα πολύ δυσκολο να αποτιμησει κανεις το μεγεθος της
αποκουτιας του .
Πολυ σεμνοτυφία.
Πάντως εγώ θα συνεχίσω, πάντοτε
σε ήχο πλάγιο δεύτερο,
με ένα σύντομο πορτ πουρί(;).
Είναι βαργιά η μοναξιά
είναι βαργιά τα βράχια...
Μάννα θα φύγω και θα πάω
στα ξένα,
Αντι του "έχε γεια καϋμένε κόσμε".
Ερμηνευτική της αλληγορίας δεν κρίνεται αναγκαία.
30.7.10
Τον έπιασε στα πράσα και τον άρχισε στα χαστούκια...
Αλλά για να συνέλθει, από τη λιποθυμία...
Πολύ γνωστό πρόσωπο. Στέλεχος της κυβέρνησης. Η σύζυγος ήταν στη Μύκονο κι αυτός έμπασε τη γκόμενα στο σπίτι. Την έβαλε στην κρεβατοκάμαρα με τον μεγάλο καθρέφτη που...
...έβλεπε στην πόρτα.
Δεν τον ήθελε όμως η τύχη. Η σύζυγος γύρισε ξαφνικά κι ανοίγοντας την πόρτα είδε το αυστηρώς ακατάλληλο γι' ανηλίκους θέαμα.
Η στελεχάρα δεν πρόλαβε να πει "Δεν είναι αυτό που νομίζεις" γιατί λιποθύμησε. Η σύζυγος τον άρχισε στα χαστούκια για να τον συνεφέρει. Βάζοντας ίσως λίγο μεγαλύτερη δύναμη στο χέρι της...
nonews-NEWS...
Σοσιαλιστικη διαβούλευση.
Η κορύφωση της λαϊκης συμετοχής!
ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΠΑΣΑΡΕΛΑ...ΣΤΟ ΑΝΩΙ..
Περνόντας το απόγευμα με το μηχανακι από το παλιό ΚΤΕΛ μου καναν νόημα και μου δείχναν με το χέρι 4-5 ατομα που παίζαν δηλωτή στον Παλιάρο.Στην οικοδομή του Λάμπρη στην ταράτσα ηταν στη σειρά κανα δεκαριά πελαργοί.
Ειχα την φωτογραφική μηχανή μαζί μου και τράβηξα.
Είναι η φωτογραφία τίτλου που εβαλα πριν λίγο.
Οι πελαργοί σε διαβούλευση.
Κελαηδηστε, όμορφα πουλια,
κελαηδήστε.
Και ας μην ακούει κανείς.
Kανα νέο από Ανώι;
Εμαθα πως βγήκε ο ήλιος και ο χορός κρατούσε ακόμα.
ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΟΡΕΥΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΙ,ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΙΝΑΝ ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΟ ΑΝΩΙ.
EMAΘΑ Ο ΓΙΟΛΔΑΣΗΣ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΑΝΩΙ ΕΠΑΙΖΕ ΜΠΑΛΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ
ΣΕ ΕΊΔΑΜΕ ,ΧΟΡΕΥΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΜΑΖΊ ΤΟΥ,είσαι ένας από τους δικούς του
Μπορεί να αλλάξει κάτι ;
Με δεδομένο, ότι ο αμφίσημος χαρακτήρα της ανθρώπινης ΠΡΑΞΗΣ , ως ταυτόχρονη έκφραση ατομικής ή συλλογικής βούλησης και αναγκαιότητας ενυπάρχουσας στη ροή των γεγονότων, είναι ΑΠΟΤΟΚΟΣ μιας αντίληψης που αντιστοιχεί στον ΤΡΟΠΟ κατά τον οποίον ο κάθε άνθρωπος βιώνει την κατάσταση του ως πολίτη,
η ΑΝΑΓΚΗ για ένα άλλο πολιτικό μόρφωμα δεν εξηγεί και ούτε εγγυάται την δυνατότητα εμφάνισης του. Είναι σημαντικό βεβαίως ότι οι «περιστάσεις» παρέχουν στους ανθρώπους την δυνατότητα και να διακρίνουν την χρησιμότητα αυτού του μορφώματος και , προπαντός, να το υλοποιήσουν.
Όμως το αληθινό πρόβλημα δεν είναι ποια ανάγκη οδηγεί στην αντίληψη
δημιουργίας νέου πολιτικού μορφώματος.. Το πρόβλημα συνίαταται στο εαν: είναι δυνατόν να ευαισθητοποιηθεί ο κάθε συμπολίτης ως προς το κοινωνικό και πολιτικό γίγνεσθαι ώστε να αφιερώσει σε αυτό το είναι του, όταν είναι δέσμιος του τρόπου σύμφωνα με τον οποίο βιώνει την κατάσταση του ως πολίτη;
Όμως στη παρούσα συγκυρία η ανθρώπινη ΠΡΑΞΗ αποτελεί έκφραση της ατομικής
ή και της συντεχνιακής βούλησης και της αναγκαιότητας που ενυπάρχει στη ροή των γεγονότων , και δεν εχεικαμία σχέση με την συλλογική βούληση….
Οπότε, στο ερώτημα « εάν μπορεί να αλλάξει κάτι» ,δυσκολεύομαι να δώσω απάντηση σε μένα τον ίδιο, αρκούμαι μόνο στην ιστορική ανάμνηση της καταρρέουσας Αθηναϊκής δημοκρατίας , τότε που ,
καμιά πολιτική πράξη δεν μπορούσε να εξασφαλίσει την σωτηρία του ανθρώπου και τα πάντα προετοίμαζαν την πλατωνική επανάσταση. Τα πάντα προετοίμαζαν την τάση προς άρνηση της ιστορίας, προς απόρριψη του ιστορικού γίγνεσθαι και αναζήτηση της λύσης στη σφαίρα του αχρονικού. Η πολιτική πράξη εγκαταλείφτηκε. Οι Αθηναίοι υπέκυψαν στην τραγική μοίρα που επέβαλε η πολιτική αναγκαιότητα :
Από τον άθλο του Περικλή «να περιορίσει τις φθορές που προκαλεί το ιστορικό πεπρωμένο και να καταστήσει το νουν κυρίαρχο και κατ αυτό τον τρόπο να τιθασεύσει το γίγνεσθαι» στους διαδόχους που «συγχέουν την φιλοδοξία με την αχαλίνωτη αλαζονεία και την συνετή τόλμη με το τυφλό θράσος»….για να παραλάβουν τελικά την σκυτάλη οι φιλόσοφοι, οι οποίοι εξαπέστειλαν τη σωτηρία του κάθε αθηναίου «πρώην πολίτη» και ήδη σκλάβου στους ουρανούς….
Του Κίτσου η μάννα καθονταν...
ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ...κλεφτόπουλα.
Το τσάι που θα σερβίρουμε θα είναι
πράσινο Ιμαλαϊων και το μέλι θυμαρίσιο Ξηροβουνίου.
Είμαστε οι μαύροι λιγοστοί...
Καλημέρα καλό μήνα.
Ενα νέο Φιλιππιαδιωτικο site έκανε την εμφανισή του από προχθές
www.myfilippiada.gr
Καθ όλα ενδιαφέρον.
Καλή επιτυχία Στέφανε.
Thn fotografia me toys pelargous den tin eida. mporo na ti vro poythena?
Αν θέλεις γράψε το email σου στο filoiko@gmail.com για να σου στείλω την φωτογραφία.
Απο αυτές εδω τις στήλες γράφαμε.
Δεν δόθηκε κανένα χρίσμα απο το ΠΑΣΟΚ στο νομό Πρέβεζας...
Απο μόνη της η Ν.Επιιτοπή προκρινε με το έτσι θέλω χωρις να ρωτήσει τις τοπικές οργανώσεις τους υποψήφιους για τη Φιλιππιάδα καιτην Παργα...
Τωρα όμως γυρισαν όλα ανάποδα.Πρέπει να στήσει κάλπες
προκειμένου να γίνει ανάδειξη των υποψηφίων!
ΤΟ ΦΡΑΓΜΑ ΤΩΝ 100 ΗΜΕΡΩΝ ΕΣΠΑΣΕ
7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2010
97
ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 2 Αυγούστου ......μπας και αλλάξει κατι.
Kάλπες για τα μέλη μόνο ή και για το λαό γενικά;
Θα επαναληθεί ξανά το ίδιο σκηνικό του 2006;
Τότε που το Δημαρχείο κατακλύστηκε από το νεοδημοκρατικό τσουνάμι προκειμένου να εκλεγεί ο εκλεκτός του ΠΑΣΟΚ;
Για πληρέστερη ενημέρωση σου
Ανώνυμε,
Ιδου η ανακοίνωση της Ν.Επιτροπης
του ΠΑΣΟΚ !
Προκριματικές εκλογές για υποψηφίους ΔημάρχουςΗμ. Δημοσίευσης : 30/07/2010 12:49
30/7/2010
Εβδομαδιαία ενημέρωση, Τομέας Επικοινωνίας
Η διαδικασία για την επιλογή των υποψηφίων που θα υποστηρίξει το ΠΑΣΟΚ στις επερχόμενες εκλογές της αυτοδιοίκησης, προχωρά με ευρείες διαδικασίες διαβούλευσης όπου συμμετέχουν τα όργανα του Κινήματος και τα τοπικά μας στελέχη. Ήδη, σύμφωνα με το άρθρο 51 του καταστατικού «Ανάδειξη Υποψηφίων Δημάρχων» και την απόφαση της Επιτροπής Ανάδειξης Υποψηφίων (Ε.Α.Υ.), σε ορισμένους δήμους φαίνεται σκόπιμη η διεξαγωγή προκριματικών εκλογών.
Στις προκριματικές εκλογές ψηφίζουν όλοι όσοι είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους του κάθε δήμου και όχι μόνο τα μέλη και οι φίλοι του ΠΑΣΟΚ. Οι προκριματικές εκλογές θα διεξαχθούν σε ορισμένους δήμους που θα καθοριστούν με απόφαση της Ε.Α.Υ. και σε ημερομηνίες που επίσης θα αποφασιστούν σύντομα. Για το σκοπό αυτό, ο Γραμματέας του Ε.Σ. του ΠΑΣΟΚ Σωκράτης Ξυνίδης και ο Πρόεδρος της Ε.Α.Υ. Θανάσης Τσούρας, εξέδωσαν σχετική εγκύκλιο προς όλες τις οργανώσεις του Κινήματος, καθορίζοντας τη σχετική διαδικασία. ....
ΥΓ... Περισσοτερες πληροφορίες στο ιστολόγιο της Νομαρχιακής...
Αξιοπερίεργη η φράση:
" Οι προκριματικές εκλογές θα δεξαχθούν σε ορισμένους Δήμους.."
όταν όλοι και όλοι οι Δήμοι είναι
τρεις. !
KΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;
ΘΑ ΠΟΡΕΥΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΦΑΡΣΑ ΣΕ ΦΑΡΣΑ;
θΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΝΑ ΔΙΕΞΑΓΑΓΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΚΛΕΓΕΙ ΝΕΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΉ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΤΗ ΤΟΠΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙ Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΈΝΟΥ ΝΑ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΙΚΑΝΑ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ...
Με τους κολλητούς του Νομάρχη-τους γνωστούς αυτοδιοκητικούς που προκλητικότατα υποστηρίζουν Ζυγούρη-τι γίνεται;
Θα προτείνουν τον εκλεκτό τους σαν υποψήφιο για να συπεριληφθεί στο ψηφοδέλτιο;
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΖΑΨΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ΄΄
Aν προταθεί γιατί όχι;
Δηλαδή στο ΠΑΣΟΚ εκτός που μπορεί να συμμετέχουν όλοι σαν εκλογείς, μπορούν να συμμετέχουν και όλοι σαν εκλεγόμενοι; Και ο Δήμαρχος της ΝΔ για παράδειγμα; Ο Συνασπισμός το ξέρει αυτό ή θα πάνε και αυτοί να ψηφίσουν; Τουρλομπούκι.
Άντε ντε γιατί όχι;
Μήπως τουλάχιστον οι εκλεγόμενοι πρέπει να είναι μέλη ή φίλοι του ΠΑΣΟΚ; Ποιός να ξέρει άραγε; Και που να προβλέψει ο καημένος ο Ξενίδης την περίπτωση στέλεχος άλλου κόμματος να θέλει να είναι υποψήφιος σε άλλο κόμμα; Φαντάσου λέει να ζητήσει την στήριξη του ΠΑΣΟΚ ο Γιολδάσης και να στείλει κόσμο ο Χήτας για να τον ψηφίσουν! Του το χρωστάει!
Αυτοί θα προτείνουν Ζυγούρη αλλά αυτός είναι ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΑ υπέρ άλλου κόμματος θα αρνηθεί.
Τουρλουμούκι !
Eχει δικαιο ο φίλος.
Τα άκουσα. Δεν ξέρω αν αληθεύει.
Μπορεί να το επιβεβαιώσει η να το διαψεύσει ο Κ.Βογιατζής,
διότι επισκεφτηκε τον νομάρχη, σαν προκριθείς από την Ν.Επιτροπή ως υποψήφιος δήμαρχος για να εκφράσει τα "ενδοσυντροφικά" του παράπονα διότι κάποια κολλητάρια του -νομαρχιακοί σύμβουλοι και λοιποί αυτοδιοικητικοί δτηρίζουν
απροκάλυπτα τον Ζυγούρη...
Ξέρετε τι απάντησε ο σύντροφος νομάρχης;
"Έχουμε δημοκρατία και μπορούν να κάνουν ότι θέλουν..."!!!
Ξέρετε ότι ο σύντροφος νομάρχης είναι στη κεντρική επιτροπή αξιολόγησης των υποψηφίων δημάρχων;
Αντι να περιμαζέψει τους πασοκους
νομαρχιακούς τους επιβραβεύει για
την δημοκρατική τους ευαισθησία !
Μαζί τρώμε και πίνουμε και αλλού πάμε και το δίνουμε !
Ενας χαφιές, ρε, για να μεταφέρει αυτά τα σοσιαλιστικά χαμπέρια στο κεντρικά, δεν υπάρχει;
Λενε, με την απομάκρυνση του άναυδου Βογιατζή ότι επακολούθησε
ακατάσχετος χλευασμός....
Δεν είμαι σίγουρος, το μεταφέρω οπως το άκουσα.
Μαζευτετον κερναει τσαι κατακαλοκαιρο.
ΚΡΙΜΑ Ο ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ..ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ'ΚΑΛΑ' ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΟΜΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΑΙΝΤΑΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ
Μετά το τσάι αυτοκεράστηκαν και
με gardu...
Επίκτητες συνήθειες απο τις
ημέρες του ένδοξου αγώνα του 2οο6..
ΤΟ ΝΟΜΑΡΧΗ Κ ΤΗΝ ΚΟΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ..ΟΤΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝΕ....
αν ειναι δυνατον το πασοκ στο νομο και στην πολη μας να το ελενχουν αυτοι..καλα να παθουμε εμεισ τους ψηφησαμε εμεισ τουσ αναδειξαμε.ο μοργανας με το γανα..ΗΜΑΡΤΟΝ
ΕΤΣΙ Κ ΔΕ ΣΥΝΕΛΘΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΙ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ΘΑ ΦΑΝΕ Κ ΚΑΡΠΑΖΙΕΣ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ...
..ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΖΥΓΟΥΡΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΞΙΑ..
ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΖΥΓΟΥΡΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΤΕ ΜΕ ΟΤΙ ΦΘΑΡΜΕΝΟ, ΠΑΛΙΟ,ΒΡΩΜΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΑΦΙΧΘΕΙΣ ΜΟΛΙΣ ΑΠΟ ΠΛΑΤΕΙΑ.
ΚΑΤΆΛΗΞΑΜΕ.
ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΔΡΑΚΟΛΙΜΝΗ
ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΙ
ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΑΙ -ΚΑΦΕ ΠΑΡΤΥ ΤΟΥ COTTON CLUB;
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ;
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΈΝΤΑΣΗ ΤΗΣ
ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ;
Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ;
ΕΑΝ ΟΧΙ,
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ...
Χαμένος κόπος. Μόνο αρκούδες περιφέρονται κατά μηκος της όχθης της Δρακόλιμνης.
Δράκοι δεν υπάρχουν πια
Για τον δραπετη της Δρακόλιμνης.
Eπικούρειο ΠΑΡΆΔΟΞΟ...
Θέλει ο θεός να αποτρέψει το κακό και δεν μπορεί;
Τότε δεν είναι παντοδύναμος…
Μπορεί, αλλά δεν το επιθυμεί;
Τότε είναι κακός..
Είναι και ικανός και το επιθυμεί;
Τότε από πού προέρχεται το κακό;
Μήπως είναι και ανίκανος και δεν το θέλει;
Τότε γιατί τον αποκαλούμε θεό;
Η ζωή είναι όμορφη και ηδονική.
Κάνε συντροφιά με τον παπούλη μας τον ΕΠΊΚΟΥΡΟ ,είναι ανεκτίμητος θυσαυρός...
Απ’ όλα τα αγαθά που παρέχει η Σοφία για έναν ευτυχισμένο βίο το μεγαλύτερο είναι η απόκτηση της φιλίας, έλεγε ο μεγάλος φιλόσοφος. Αρετή σημαίνει να έχεις την ικανότητα να αρμόζεις, να ωφελείς, να συνδέεις, να αρέσεις, να είσαι ανώτερος και όσο πιο ηθικός μπορείς. Κάθε φιλιά από μόνη της είναι αρετή, αρχικό της κίνητρο όμως είναι η ωφέλεια. Δεν έχουμε τόσο ανάγκη από τη βοήθεια των φίλων όσο από την πίστη ότι θα μας προσφέρουν τη βοήθειά τους όταν την έχουμε ανάγκη. Φίλος, έλεγε ο Επίκουρος, δεν είναι ούτε αυτός που επιδιώκει διαρκώς το όφελος από μία φιλία, ούτε εκείνος που ποτέ δεν συνδέει το όφελος με τη φιλία. Κι αυτό γιατί ο ένας καπηλεύεται με αντάλλαγμα τη φιλία και ο άλλος ξεκόβει κάθε ελπίδα για το μέλλον.
Οι Επικούρειοι μάλιστα διακήρυτταν ότι είναι προτιμότερο και πιο ηδονικό να κάνεις το καλό από το να δέχεσαι τις ευεργεσίες των άλλων.
Ούτε πρέπει να μας απασχολεί τι τρώμε και τι πίνουμε, αλλά με ποιους τρώμε και με ποιους πίνουμε. Ο Επίκουρος θεωρούσε την Ηδονή σαν αρχή και σκοπό της ευδαιμονίας. Την θεωρούσε σαν πρωταρχικό και συγγενικό αγαθό με τη φύση μας, γιατί μας απαλλάσσει από τον πόνο, την αγωνία, τις λύπες και τους φόβους. Θέτοντας όμως την ηδονή σαν σκοπό της ζωής, δεν εννοούσε τις ηδονές των ασώτων και τις συνηθισμένες απολαύσεις που αναζητούν οι περισσότεροι με τα μεθύσια και τα ξεφαντώματα. Κυρίως εννοούσε την αποφυγή του πόνου, συνέπεια της νηφάλιας λογικής, διώχνοντας κάθε φόβο και διαλύοντας φαντασιώσεις που του φέρνουν ταραχή και τον απομακρύνουν από την ευδαιμονία της ζωής. Όταν ο άνθρωπος απαλλάσσεται από αυτά τα δεινά τότε είναι πραγματικά ευτυχισμένος.
Περιληπτικα το απαύγασμα της
φιλοσοφίας του ΠΑΠΟΎΛΗ :
Μεγάλο παράγοντα φόβου θεωρούσε ο Επίκουρος το θάνατο, που ο σώφρων έπρεπε να διώξει πάση θυσία. «Κοίτα να συνηθίσεις στην ιδέα ότι ο θάνατος για μας είναι ένα τίποτα» έλεγε προς το Μενοικέα «ακριβώς επειδή όταν υπάρχουμε εμείς αυτός είναι ανύπαρκτος, κι όταν έρχεται αυτός είμαστε ανύπαρκτοι εμείς!». Η αισθησιοκρατία του άλλωστε πρόσταζε «…ό,τι αποσυντίθεται παύει να αισθάνεται κι ό,τι δεν αισθάνεται δε μας αφορά» («Κύρια Δόξα» 2 Διογένης Λαέρτιος Ι΄ 139).
Η λεγόμενη Τετραφάρμακος είναι η Επικούρεια συνταγή για την ευτυχία της ζωής «Ο θεός δεν είναι επίφοβος, ο θάνατος δεν προκαλεί ανησυχία, το καλό κερδίζεται εύκολα και το κακό αντέχεται εύκολα.
..."Ε"
Πόσο δίκαιο είχε δίκιο ο Κωστής Παλαμάς, όταν έγραφε !
"Δεν έχεις Όλυμπε θεούς,
μήτε λεβέντες η Όσα,
ραγιάδες έχεις, μάνα Γη,
σκυφτούς για το χαράτσι,
κούφιοι κι οκνοί καταφρονούν
την θεία τραχιά σου γλώσσα,
των Ευρωπαίων περίγελα
και των αρχαίων παλιάτσοι!"
Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΒΓΑΖΕΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ....
ΕΣΚΑΣΕ ΜΥΤΗ ΕΚ ΝΕΟΥ Ο ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΓΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
"ΦΩΝΗ" ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΖΗΡΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΝΔ.ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΔΗΜΟ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΣΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΚΑΤΡΑΧΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΣΚΗΝΕΣ "ΑΠΕΙΡΟΥ ΚΑΛΟΥΣ" ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΔΗΜΟ...
ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ...
Μεγάλη τιμή για τον Δήμο Ζηρού!
Σε ένα απο τα δημοτικά διαμερίσματά του (το Θεσπρωτικό) εγκαινιάσθηκε στάδιο και του δόθηκε ως όνομα :
Δημοτικό Στάδιο Θεσπρωτικού "Κατερίνα Θάνου".
Ευκαιρία σε όλο το Δήμο Ζηρού (και σε σας στην Φιλιππιάδα) να θριαμβεύσει η ντόπα και η "καθαρή" των κυρίων Τζέκου και Κόντε.
Στην Πρέβεζα το βαφτισαν ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΣΟΥΜΕΛΕΚΑ προς τιμήν της Ολυμπιονίκου και δεν βρίσκουν τρόπο να το πάρουν πίσω τώρα μετά την αποκάλυψη και κει ντοπας.
Να περιμένουμε προεκλογικά μήπως εγκαίνια στο ΚΠΕ Ζηρού και κάποιο όνομα που θα δόσουν;
Ο Κώστας Βογιατζής θα είναι τελικά ο υποψήφιος που θα στηρίξει το ΠΑΣΟΚ στο Δήμο Ζηρού του Νομού Πρέβεζας, ενώ την υποψηφιότητα του Μηνά Παππά θα στηρίξει στο Δήμο Φιλιατών του Νομού Θεσπρωτίας. Αυτοί οι δύο είναι οι δήμοι που περιλαμβάνονται στην πρώτη λίστα υποψηφίων που δόθηκε επίσημα στην δημοσιότητα, ενώ στην ίδια λίστα σημειώνεται ότι γίνουν προκριματικές εκλογές στο Δήμο Σουλίου.
Στην ανακοίνωση του Επιτροπής Ανάδειξης Υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ αναφέρεται:
Οι εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση τον ερχόμενο Νοέμβριο, αποτελούν το κρίσιμο ορόσημο της ανάδειξης του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας που θα συνδιαμορφώσει - με όχημα τον Καλλικράτη - τη νέα αρχιτεκτονική του κράτους. Επιδιώκουμε την επανεκκίνηση της χώρας μας. Να πετύχουμε τους μεγάλους στόχους της ελληνικής κοινωνίας.
Αξιόπιστο και με διαφάνεια στη λειτουργία του κράτος, βιώσιμη ανάπτυξη, επαναθεμελίωση του κοινωνικού κράτους.
Το Καταστατικό του ΠΑΣΟΚ ορίζει τις διαδικασίες μέσα από τις οποίες το Κίνημα δηλώνει τη στήριξή του σε υποψηφίους Δημάρχους και αυτοδιοικητικές παρατάξεις. Η πρόβλεψη για παροχή στήριξης, και όχι χρίσματος, αναδεικνύει την αντίληψή μας για την αυτοδιοίκηση. Είναι επίσης σαφές - και με αυτόν τον τρόπο διαχρονικά κινηθήκαμε - ότι το ΠΑΣΟΚ δεν ανακοινώνει κεντρικά στήριξη σε όλους τους Δήμους της χώρας. Ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ γνωρίζει, γι' αυτούς τους Δήμους, ποιες είναι οι κινήσεις και τα πρόσωπα που εκφράζουν την αντίληψή μας για την αυτοδιοίκηση και ιδίως τη μεγάλη αλλαγή του Καλλικράτη.
Η Επιτροπή Ανάδειξης Υποψηφίων στο χρονικό διάστημα που προηγήθηκε και μέσα από συνεχή διαδικασία αξιολόγησης και διαβούλευσης, ανακοινώνει σήμερα τμήμα της πρότασής της προς το Εθνικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ. Αφορά στην ολοκλήρωση της αξιολόγησης στους μισούς Καλλικρατικούς Δήμους. Σε εβδομήντα από αυτούς ανακοινώνεται η στήριξή μας και σε πέντε από αυτούς αποφασίστηκε να διενεργηθούν προκριματικές εκλογές.
Μέχρι την επικείμενη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου, στην οποία θα αποφασιστεί η στήριξη που παρέχει το ΠΑΣΟΚ, οι προτάσεις της Επιτροπής θα εξετάζονται από τον Συνήγορο του Μέλους και του Φίλου και την Επιτροπή Καταστατικού και Πιστοποίησης, με βάση τις προβλεπόμενες αρμοδιότητές τους και πάντα εντός των πλαισίων του Κανονισμού Δεοντολογίας και Διαφάνειας του Κινήματος.
ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απο τα σημερινα ΝΕΑ
Οι υποψήφιοι
................
Αγρινίου: Παύλος Μοσχολιός
Αίγινας: Σάκης Σακιώτης
Άκτιου: Γιώργος Αποστολάκης
Αλίαρτου: Αλέξανδρος Βίτσης
Αλίμου: Θάνος Ορφανός
Ζήρου Ηπείρου: Κώστας Βογιατζής
Ζωγράφου Αττικής: Κώστας Καλλίρης
Ηλιούπολης: Βασίλης Βαλασόπουλος
Ηρακλείου Κρήτης: Γιάννης Κουράκης
Θάσου: Σταύρος Αραπάκης
Ιλίου: Νίκος Ζενέτος
Καβάλας: Κωνσταντίνος Σιμιτσής
Καλλιθέας: Κώστας Ασκούνης
Καρδίτσας: Δομήνικος Βερίλλης
Κάσου: Δημήτρης Ερωτόκριτος
Κομοτηνής: Γιώργος Πετρίδης
Κορδελιού - Ευόσμου: Απόστολος Καφαρίδης
Κορινθίων: Αλέξανδρος Πνευματικός
Λαγκάδα: Δημήτρης Ράβναλης
Λευκάδος: Κώστας Αραβανής
Λυκόβρυσης - Πεύκης: Γιάννης Θεοδωρακόπουλος
Μαραθώνος: Νίκος Ιωνάς
Μεγαρέων: Δημήτρης Στρατιώτης
Μουζακίου: Αλέξανδρος Βασιλείου
Μώλου – Αγίου Κωνσταντίνου: Ευάγγελος Τετριμίδας
Νάξου και Μικρών Κυκλάδων: Νίκος Μαράκης
Νάουσας: Αναστάσιος Καραμπάτζος
Νέας Ιωνίας: Γιάννης Χαραλάμπους
Νέστου: Ευάγγελος Τζοπανόπουλος
Νισύρου: Νίκος Καρακωνσταντίνου
Ξάνθης: Χρήστος Πούλιος
Ξηρομέρου: Γιάννης Λύτρας
Ορχομενού: Κώστας Ξηρογιάννης
Παγγαίου: Βασίλειος Ξουλόγης
Παλλήνης: Αθανάσιος Ζούτσος
Περάματος: Ιωάννης Γλύκας
Πετρούπολης: Στέφανος Βλάχος
Πηνειού: Γιώργος Παναγούλιας
Πύλης Θεσσαλίας: Απόστολος Παντέρας
Ρεθύμνης: Γιώργος Μαρινάκης
Σαλαμίνας: Σπύρος Σοφράς
Σαμοθράκης: Γιώργος Χανός
Σαρωνικού: Χριστίνα Χριστοφάκη
Σάμου: Στέλιος Θάνος
Σιθωνίας: Άγγελος Πράτσας
Σκύρου: Μιλτιάδης Χατζηγιαννάκης
Σύρου – Ερμούπολης: Ιωάννης Δεκαβάλλας
Τανάγρας: Ευάγγελος Γεωργίου
Τήλου: Αναστάσιος Αλιφέρης
Τοπείρου: Στυλιανός Χατζηευαγγέλου
Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνος: Σταύρος Κοντός
Φιλιατων Ηπείρου: Μηνάς Παππάς
Φούρνων Κορσέων: Ιωάννης Μαρούσης
Χαϊδαρίου: Δημήτρης Τσατσαμπάς
Χάλκης: Κιτράκης Χρυσοβέργης
Χανίων: Μανώλης Σκουλάκης
Χίου: Πολύδωρος Λαμπρινούδης
Ωραιοκάστρου: Χριστίνα Αλίρη
Ανακοινώθηκε απο το ΠΑΣΟΚ ο κ. Βογιατζής στο Δ. Ζηρού
Ανακοινώθηκε σήμερα απο το ΠΑΣΟΚ η υποψηφιότητα του κ. Κώστα Βογιατζή για το Δ. Ζηρού.
-1 Δήμο το ΠΑΣΟΚ στο Ν. Πρέβεζας λένε πολλοί μεγαλοσχήμονες του κόμματος στο Νομό.
Έπεται συνέχεια...
Ολα βαίνουν κατα πως όρισαν οι οιωνοί...
Και όλη η παράταξη μου.
Γιούργια.........
Είμαστε καθόλα έτοιμοι να υποδεχτούμε τον μεγάλο τον ένα και μοναδικό κυβερνητικό υποψήφιο που με τις σοφές παρεμβάσεις του τόσα χρόνια κέρδισε επάξια το πολυπόθητο χρίσμα.
ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ.
ΛΙΓΗ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ;
Φωταγωγημένη απόψε η Φιλιππιάδα...
Το ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε τις 70 πρώτες
υποψηφιότητες δημάρχων.
Ανάμεσα σε αυτές και του Κώστα Βογιατζή για το Δήμο Ζηρού Ηπείρου!
Δεν κουράστηκε καθόλου η αρμόδια επιτροπή....
Δέχτηκε την εισήγηση της νομαρχιακής χωρίς κανένα δισταγμό!
Να είναι καλά. Θα επαναλάβει τον θρίαμβο του 2006 !
Περίπατο θα κάνει ο Μητσιάρας...
Ηδη κάποιοι σύντροφοι αρχισαν να
στήνουν σκηνές γύρω απο τη Δρακόλιμνη....από χθες βράδυ!
Αντε καν τους καλά τώρα.
Εκτός εαυτού κόσμος πολύς έχει βγει στους δρόμους στη Φιλιππιάδα
και παντί τρόπω πανηγυρίζει.
Κορνάρει,φωνάζει,αναποδογυρίζει κάδους σκουπιδιων, κάποιοι πηδάνε στο Λούρο απ τη γέφυρα.Το έλα να δεις γίνεται.
Οπως με το ΕURO το 2004.
Τι στο καλό πάθαν ξαφνικά;
O NOMAΡΧΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕ..
ALI MIA TETRAETIA XAMENI GIA TO PASOK..PERIPATO O GIOLDASIS
ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ.
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες...
Ο Γ.Ζάψας είναι ο πρώτος που
δήλωσε ότι βρίσκεται στο πλευρό του
Κ.Βογιατζή...
Αγωνιούμε !
Εμεις της παράταξης πρέπει να το
μάθουμε από πρώτο χέρι !
Γιώργο,
Ενα e-mail στο ΦΙΛΟΙΚΟ ,
θα μας γαληνεψει.
Γιατι τόση αγωνία;
Αν προσχώρησε μόνος του
με γεια του με χαρά του,
Αν οικειοποιήθηκε το όνομα της
παράταξης,
σαν αυτής που παρευρέθηκε χθες στο
τσάι-καφέ σεμινάριο,
τότε θα γίνει του Κοτρούλη ο γάμος...
Σημείωσε την ώρα και την ημέρα΄
Επτά και δέκα μμ (7:10)ακριβώς.
Δύο ΑΥΓΟΎΣΤΟΥ ....
Μετά το πέρας του τσάι-καφέ,
οι μόνοι εναπομείναντες συνομιλητες
ήταν αυτοί οι δύο.
Ο Κώστας και ο Γιώργος !
Κλείσιμο συμφωνίας;
Τετοια ΜΠΕΣΑ με μια απλή κουβέντα
δεν την περίμενα.
ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΗΤΑΝ ΝΤΑΒΑΝΤΖΙΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ΄..ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΣΤΑ ΧΟΡΤΑΡΙΑ..ΕΣΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ Κ Ο ΝΤΑΒΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ,,,
Ο ΖΥΓΟΥΡΑΚΟΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ...ΘΑ ΠΑΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΤΟ ΓΙΟΛΔΑΣΗ Κ ΘΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙ ΜΕ 55 ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ...
Ο ΖΥΓΟΥΡΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΑΝΕ,ΑΝ ΠΛΑΙΣΙΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Ο ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ.
Μεγάλη υπόθεση στα χωριά της Καβάλας να λένε οτι είναι υποψήφιος.
Αυτό του φτάνει.
Για την συνέχεια το απόλυτο ΤΙΠΟΤΕ.
Αυτό ενδιαφέρει.
Να μιλάνε για μένα.
ΕΡΜΗ και αφελής Φιλιππιάδα.
ΠΟΥ είναι τα δικά σου παιδιά.
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.............
ΠΟΥ είναι τα δικά σου παιδιά.
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.............
Ποιος θυμαται τον συνδυασμό του
αείμνηστου Χρήστου Οικονόμου;
Κατι παρόμοιο μου θυμίζει και το φιάσκο Βογιατζή....
Θα έχει πολύ πλάκα αν συμπορευθεί
μαζί του και η παράταξη ΖΆΨΑ και των λοιπών προοδευτικών ΔΥΝΆΜΕΩΝ...
Τουρλομπούκι,συντρόφια !
Και τωρα τι θα γινει;
Θα συμπορευθούν μαζί του
Γάνας, Μουργκάνας,Κίτσιος Βέργος,
Νταβαντζής;
Βλέπω τον Καβαλιώτη να το βάζει στα
πόδια πριν χαθεί η Αυγουστιάτικη
Φεγγαράδα...
Εκτός και εαν ο νομαρχιακός Αποστόλου του αφοσιωθεί ψυχή τε και σώματι οπότε θα πάρει την Λακκα μονοκούκι!
Αείμνηστε Χρήστο Χιώτα τι κληρονόμησες.Α ρε βούρδουλας που χρειάζεται.
GO HOME!!!
Τό κατάλαβες το αγγλικό.
GOOD MORNING, FILIPPIADA!
Aπο σήμερα αρχίζουν ημερες δόξης
πατριδα μας γλυκιά !
ANOIΞΕ ΠΟΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ...
ΜΕ ΤΑ ΝΤΑΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΖΟΥΡΝΑ,
ΘΑ ΤΟΝ ΤΡΕΛΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ,
ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΗΛΙΕ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ...
Το μένος εναντίον του Βογιατζή δεν έχει πολιτικό έρεισμα, αλλά είναι αμιγώς προσωπικό και γι΄αυτό κατακριτέο.
Τα περί Καβάλας είναι δείγμα μικροπρέπειας και έλλειψης επιχειρημάτων, όταν ακούγονται για έναν άνθρωπο που δραστηριοποιειται επαγγελματικά και οικογενειακά 30 χρόνια στη Φιλιππιάδα όταν άλλοι όψιμοι Φιλιππιαδιώτες την ανακάλυψαν τώρα τελευταία.
ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ....
"Το Καταστατικό του ΠΑΣΟΚ ορίζει τις διαδικασίες μέσα από τις οποίες το Κίνημα δηλώνει τη στήριξή του σε υποψηφίους Δημάρχους και αυτοδιοικητικές παρατάξεις. Η πρόβλεψη για παροχή στήριξης, και όχι χρίσματος, αναδεικνύει την αντίληψή μας για την αυτοδιοίκηση. Είναι επίσης σαφές - και με αυτόν τον τρόπο διαχρονικά κινηθήκαμε - ότι το ΠΑΣΟΚ δεν ανακοινώνει κεντρικά στήριξη σε όλους τους Δήμους της χώρας. Ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ γνωρίζει, γι' αυτούς τους Δήμους, ποιες είναι οι κινήσεις και τα πρόσωπα που εκφράζουν την αντίληψή μας για την αυτοδιοίκηση και ιδίως τη μεγάλη αλλαγή του Καλλικράτη".
(ΠΑΣΟΚ, Επιτροπή ανάδειξης υποψηφίων....)
Καμαρώστε τους !
"..Ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ γνωρίζει ποιες είναι οι κινήσεις ..και τα πρόσωπα που εκφράζουν την αντίληψη μας για την μεγάλη αλλαγή το Καλλικράτη"...
Χειροκροτείστε τους !
Αυτά τα παλληκάρια (Τσιούρας, Ιωάννου...)αποφαζίζουν για εμάς
χωρίς εμάς!
Υπάρχει κανένας, από εμας τους Φιλιππιαδιώτες, που ρωτήθηκε για το τι καπνό φουμάρει ο Κώστας Βογιατζής;
Καλός και χρυσός ο άνθρωπος όχι όμως και για δήμαρχος...Παει πολύ!
Και αυτό θα φανεί στην "επιχείρηση κατάρτηση του ψηφοδελτίου", Τότε θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.
ΤΟ πολυ γελιο θα πεσει με την σταση του κ.Δ/ντη της παλαι ποτε σοβαρης
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΕΜΑΤΕ ΤΟ ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΤΕ
Καλως κάνει και είναι Καβαλιώτης.
Και για αυτό η Φιλιππιάδα τον αγκάλιασε σαν τα άλλα παιδιά της με θέρμη και αγάπη...
Τα χορτάσαμε και τα δικά της παιδιά
τριάντα πέντε και κάτι χρόνια.
Από επαναστάτη σε επαναστάτη πηγαίναμε !
Δεν είναι η καταγωγή που βαραίνει.
Αυτό το επιχείρημα είναιτο λιγότερο
κακόηθες αν όχι χυδαίο...
Εκείνο που βαραίνει τον Κ.Β. είναι
ο κωμοτραγικός τρόπος της επιλογής
και η ΤΡΑΓΙΚΟΤΗΤΑ της μοναξιάς του.
Δεν παρουσιάζει καμία δυναμική και οσο ενωρίτερα το συνειδητοπιήσει
τόσο το καλύτερο... και για τον ΙΔΙΟ και για την Φιλιππιαδα.
Μη ζώντας τα τελευταία χρόνια στην πόλη μας την οποία αγαπώ αλλά λόγω υποχρεώσεων έφυγα, το μένος για έναν άνθρωπο που όχι απλώς είναι καθαρός αλλά κατεβαίνει μη έχοντας ανάγκη να είναι "κάποιος" μόνο αδυναμία δείχνει για τους ανώνυμους,"τέλειους" και αντικειμενικούς κριτές. Το να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις είναι απόλυτα φυσιολογικό αλλά όπως αναφέρθηκε το να τον κρίνουμε από την καταγωγή είναι τουλάχιστον άτωπο. Δε μπορώ να προδικάσω το εκλογικό αποτέλεσμα αλλά σαφώς νιώθω άσχημα όταν βγαίνει τόση κακία πίσω απο τη δύναμη της ανωνυμίας. Ελευθερία λόγου θα μου πείτε αλλα λίγος σεβασμός σε έναν άνθρωπο με αξιοπρέπεια δε βλάπτει...και αν μπούμε στη λογική του χωριού που είναι ο καθένας μου λέτε τι θα γινεί??? αυτοί απο την πόλη θα πουν το μέρος τους καλύτερο,άλλοι απο τα χωριά τα δικά τους....λίγο λογική μεγάλοι άνθρωποι είμαστε....
Συμφωνώ απολύτως με όσα γράφονται για την εντελώς εσφαλμένη κριτική απέναντι στο κ. Βογιατζή.
ΜΑΓΚΕΣ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ..Ο ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ..ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ..ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΙ ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ..
Υ.Γ
ΓΙΩΡΓΟ ΖΑΨΑ ΣΥΝΕΛΘΕ Κ ΜΗΝ ΓΙΝΕΣΕ ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ...ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ..ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΥΑΛΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ...
Το μεγάλο πλεονέκτημα του Βογιατζή έναντι των υπολοίπων είναι ότι είναι αφθαρτος , χωρίς υπόνοια εμπλοκής σε μικροσκάνδαλα ή μεγάλα σκάνδαλα και ξέρει να ακούει, να επεξεργάζεται και να συνθέτει.
Ο Βογιατζής δεν είναι μόνος, υπάρχουν δίπλα του και όχι πίσω του άνθρωποι νέοι , με παιδεία και ήθος που θα τον στηρίξουν, όπως ο ίδιος αθόρυβα έχει κάνει σε αρκετές περιπτώσεις.
Μην υποτιμάτε τη δυναμική του, γιατί θα εκπλαγείτε.
Ναι αλλά....δεν μαθαίναμε νέα του
σαν πολίτης
σαν καθηγητής
σαν γονέας
σαν πρωην αιρετός
Μέχρι χθες ο Βογιατζής δε θα έπαιρνε το χρίσμα, σήμερα είναι μόνος χωρίς δυναμική και προοπτική και αύριο θα βρούμε κάτι άλλο ...
Η Φιλιππιάδα γέμισε Κασσάνδρες και πολιτικούς κηδεμόνες...
Φίλε, στη Φιλιππιάδα no news... good news...ο νοών νοειτω!
Μου θυμίζει λίγο τη λαίκή θυμοσοφία:
"Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν
εκράτεις".
Όταν ανωνύμως κρίνεις και επικρίνεις τους Ανωνύμους...
Μια αναδρομή προς την αντίθετη
φορά του βέλους είναι ψυχοθεραπευτική.
«Ο λόγος υπήρξε πάντα, αλλ' όχι πάντα υπό λογική μορφή. Ο ασκών την κριτική μπορεί, λοιπόν, να ξεκινήσει από οποιαδήποτε μορφή της θεωρητικής και πρακτικής συνείδησης και να βγάλει από τις ιδιαίτερες μορφές της υπαρκτής πραγματικότητας την αληθινή πραγματικότητα, που συνιστά το δέον και το ύστατο τέλος της» .
Το κείμενο αυτό εμπεριέχει εν σπέρματι ολόκληρο το πρόγραμμα του κατοπινού μαρξικού έργου.
Η κριτική είναι κατά συνέπεια έργο αξιολόγησης και αποτίμησης της υπάρχουσας πραγματικότητας και της καθεστηκυίας τάξης με γνώμονα και κανόνα την ουσία, την ιδέα, και το δέον, με μια λέξη το ιδεώδες, έννοιες στη συνάρτηση αυτή ταυτόσημες, που παραμένουν όμως για την ώρα απροσδιόριστες και αφηρημένες. (Ξέρομε τί σημαίνουν από τη μεταγενέστερη εξέλιξη της μαρξικής σκέψης: τη χειραφέτηση του ατόμου, την άρση της εκμετάλλευσης του ανθρώπου από τον άνθρωπο, την κοινωνική δικαιοσύνη, με μια λέξη την εγκαθίδρυση της κομμουνιστικής κοινωνίας ως κοινωνικού μορφώματος άξιου του ανθρώπου) . Αποτέλεσμα της κριτικής αυτής αποτίμησης είναι η διαπίστωση της ύπαρξης μιας πραγματικότητας ψευδούς και αναληθούς, η οποία βρίσκεται εντεύθεν της αρχετυπικής ιδέας και είναι γι' αυτό απορριπτέα και καταδικαστέα.
«μετράει την ατομική ύπαρξη με την ουσία, την ιδιαίτερη πραγματικότητα με την ιδέα»
( ΚΡΙΤΙΚΗ : ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ, Τάσου Μπουγά )
«Το μένος για έναν άνθρωπο που όχι απλώς είναι καθαρός αλλά κατεβαίνει μη έχοντας ανάγκη να είναι "κάποιος" μόνο αδυναμία δείχνει για τους ανώνυμους,"τέλειους" και αντικειμενικούς κριτές. Το να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις είναι απόλυτα φυσιολογικό αλλά όπως αναφέρθηκε το να τον κρίνουμε από την καταγωγή είναι τουλάχιστον άτωπο. Δε μπορώ να προδικάσω το εκλογικό αποτέλεσμα αλλά σαφώς νιώθω άσχημα όταν βγαίνει τόση κακία πίσω απο τη δύναμη της ανωνυμίας. Ελευθερία λόγου θα μου πείτε αλλα λίγος σεβασμός σε έναν άνθρωπο με αξιοπρέπεια δε βλάπτει..»
( filoiko 8:58 4 Αυγούστου 2010 , Ανώνυμος … )
ΥΓ … Ο έχων φιλοδοξία να ασχοληθεί με τα κοινά δεν αρκεί να είναι «καθαρός». Οφείλει να πείσει για ποιο λόγο «κατεβαίνει» αφού δεν έχει ανάγκη να είναι «κάποιος » . Με ποια άποψη διεκδικεί ο Βογιατζής τον Δήμο ; Εχει ,έστω, μια κάποια άποψη ώστε να γίνει αντιπαράθεση απόψεων ;
Έχει το «γνώθι σε εαυτόν» , γεγονός που θα του εξασφάλιζε μια μινιμουμ άμυνα έναντι των αναμενόμενων καλόβουλων ή κακόβουλων κριτικών που αναπόφευκτα θα υποστεί ;
Αφού δεν έχει την ανάγκη να είναι «κάποιος» ,για ποιο λόγο «κατεβαίνει»;
Για να σώσει την Φιλιππιάδα;
Για να συντρίψει τον Ζυγούρη; Δεν καταλαβαίνει ποιοι από το ΠΑΣΟΚ είναι εναντίον του; Εάν κάποιος επικαλέστηκε –προβοκατόρικα αν θες- την καταγωγή του, είναι αυτός λόγος να προβοκάρουμε την γονιμότατη και ανιδεοτελή κριτική των ανωνύμων;
Ένα ανέκδοτο για χαλάρωση:
Καπιταλισμός είναι το σύστημα που στηρίζεται στην εκμετάλλευση του ανθρώπου από τον άνθρωπο. Ο Σοσιαλισμός το ακριβώς αντίθετο.
Υ.Γ
ΓΙΩΡΓΟ ΖΑΨΑ ΣΥΝΕΛΘΕ Κ ΜΗΝ ΓΙΝΕΣΕ ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ...ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ..ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΥΑΛΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ...
04 Αυγούστου 2010 10:46 μ.μ.
Eίναι αργά. Πολύ αργά...
Για τέσσαρα χρόνια:
Μισογέμιζε η καρδάρα από την ανικανότητα και την ανυπαρξία των άλλων και αυτός "τέντωνε" ασυνείδητα την "αριστερή" ποδαρούκλα του και αναποδογύριζε την καρδάρα παρά τις επανειλημένες
παραινέσεις και συμβουλές φίλων και "συνεργατών".
Τώρα η καρδάρα έχει γίνει κόσκινο
χωρίς πάτο...
Εξ άλλου ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ και ΧΡΥΣΗ ΕΦΕΔΡΙΑ είναι τελείως ασύμβατα.
Το "ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΥΑΛΟ"...
Ήταν κοινό ζητούμενο όλα αυτά
τα χρόνια,
Είναι τόσο απαραίτητο να αποτελέσει
και για τα επόμενα πεντε;
Β.Γ
Έχω καποιες μέρες να γράψω στο αγαπητό μας blog αλλά δε συμφωνώ με κάποια πράγματα και θα ήθελα να θέσω κάποια ζητήματα. Σε μία προεκλογική περίοδο οι αντιπαραθέσεις σε πολιτικό επίπεδο είναι αναμενόμενες και υγιείς θα μπορούσα να πω γιατί ακούγονται διαφορετικές απόψεις και ο κόσμος μπορεί να επιλέξει υποψήφιο της αρεσκείας του. Ως εδώ το blog αποτελεί το ιδανικό μέρος για έναν διάλογο έστω και ηλεκτρονικό για τα σοβαρά θέματα που προκύπτουν. Δε γνωρίζω τον κύριο βογιατζή προσωπικά αλλά θέλω να απευθύνω μία ερώτηση στους μεγαλύτερους που έχουν ανοιχτό μυαλό και έχουν κάνει πολύ εύστοχα σχόλια για να βάλουν σε τάξη κάποια πράγματα:
1) Στη φιλιππιάδα δουλεύουν ή εχουν κάνει μια επιτυχημένη σταδιοδρομία μόνο άνθρωποι απο τη φιλιππιάδα?
2) Αν ερχόταν κάποιος "φιλιππιαδιώτης" 45-60 χρονών(να σας καλύψω και στην ηλικία) να κατέβει για δήμαρχος ο οποίος ζήτημα να έχει έρθει 5-10 φορές για διακοπές στη φιλιππιάδα αλλά την θυμήθικε ξαφνικά θα τον θεωρούσατε ντόπιο??? --κοιτάμε μόνο τι γράφει η ταυτότητα και όχι το έργο?
*και μία απορία σαν νέος της πόλης:
δε στέλνετε σχεδόν όλοι τα παιδιά σας για σπουδές? δηλαδή αν εμείς οι φοιτητές που είμαστε σε άλλες πόλεις της ελλάδος θέλουμε να μείνουμε εκεί (και γιατί όχι να ασχολιθούμε με τα κοινά εκείνης της περιοχής στο μέλλον) πρέπει να βρούμε κλειστές τις πόρτες?
**μήπως λόγω αυτών των αντιλήψεων η φιλιππιάδα είναι σε αυτό το σημείο?
ο νέος της πόλης μας
"Ο Βογιατζής δεν είναι μόνος, υπάρχουν δίπλα του και όχι πίσω του άνθρωποι νέοι , με παιδεία και ήθος που θα τον στηρίξουν, όπως ο ίδιος αθόρυβα έχει κάνει σε αρκετές περιπτώσεις.
Μην υποτιμάτε τη δυναμική του, γιατί θα εκπλαγείτε."
04 Αυγούστου 2010 11:06 μ.μ.
Παιδιά,
Σοβαρευτείτε,
Προσγειωθείτε,
Για να μη γελοιοποιηθείτε !
Κανένας νουνεχής δεν μπορεί να διαφωνησει μαζί σου,
Λαμπρέ νέε,
Αρρωστημένος σωβινισμός από τους γηγενείς Φιλιππιαδιώτες,
Τουτέστιν Ανωγειάτες, Συρακιώτες,
Ξηροβουνιωτες, Τζουμερκιώτες !
Οι ελαχιστοι υπήρξαντες γηγενείς ήδη από τα πρώτα χρόνια της "εισβολής" είχαν αρχίσει να νοιώθουν πρόσφυγες στο τόπο τους ΄
με αποτέλεσμα η συντριπτική τους πλειοψηφία να αναζητήσει άλλες πατρίδες.
Η μετεμφυλιακή ΦΙΛΙΠΠΙΆΔΑ ΕΊΧΕ ΚΑΤΑΣΤΕΊ ΤΌΠΟΣ ΑΒΙΩΤΟΣ για πάρα πολλούς ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ...και για αυτό πήραν των ματιών τους.
Σαν να λέμε ότι "ήρθαν τα ήμερα για να διώξουν τα άγρια."
Π
Από τον ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΡΔΑΣΗ,
H εκφωνήτρια του αριστερού ραδιοφωνικού σταθμού ρητορεύει ηδυπαθώς για την απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών βυτιοφόρων.
Επαίρεται για το βάθος των στοχασμών της, σε πλήρη αντιπαράθεση με τους οικογενειάρχες που θέλουν να φουλάρουν τα αυτοκίνητα για τα χωριά τους. Τα βάζει με τους μικρομεσαίους, κατακεραυνώνει τις πεζές ιδεοληψίες περί διακοπών, όταν ο λαός οφείλει να αναμετρηθεί στους δρόμους με το Μνημόνιο. Πού να της χρωστάγανε κιόλας!
ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ειδήσεων ο Λαφαζάνης φέρνει τον κατακλυσμό. Η οικονομία, η κοινωνία, η πολιτική, όλα Γης Μαδιάμ. Η Αριστερά σπέρνει τον τρόμο, ελπίζοντας στην εξέγερση των καταπιεσμένων.
Νομίζεις πως ζεις σε άλλο πλανήτη και ότι ο κήνσορας του σκότους θα μας οδηγήσει στην έξοδο προς το φως. Αυτά απέμειναν άραγε από το άφθονο οπλοστάσιο του ιστορικού υλισμού και των θεωρητικών του μαρξισμού; Είμαι πλέον άνθρωπος των σπηλαίων; Στην τηλεόραση ο εκπρόσωπος των ιδιοκτητών φορτηγών διαγγέλλει -τρομάρα του- κάτι ακατάληπτα περί ενδόξων ημών προγόνων. Σχεδόν με ύφος Φειδιππίδη ακκίζεται με βλέμμα στοχοπροσηλωμένο στα Χειμερινά Ανάκτορα ή τουλάχιστον στα Δερβενάκια. Αϊ σιχτίρ, αθεόφοβε!
Κάτι τέτοιοι τις προηγούμενες δεκαετίες κοσμούσαν τους κήπους της Βασιλίσσης. Σήμερα που απωλέσθη απολύτως η αθωότης, έπρεπε να τους κλείνουν μέσα. Τι τους κρατάνε!
Eλευθεροτυπία,σήμερα...
ΓΙΑ ΤΟΝ Β.Γ,
ΕΝΤΑΥΘΑ...
ΠΑΛΑΙΩΣΕ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΓΙΑΣΕ
Η ΚΑΡΔΑΡΑ...
ΔΕΝ ΤΗΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ
ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΛΕΟΝ..
ΧΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΙΧΝΟΣ ΜΠΕΣΑΣ, ΦΙΛΕ !
ΟΤΑΝ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΣΗΓΕΙΣΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ "ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΣ" ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΝΕΣΑΙ ΛΑΓΟΣ ...
ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΚΑΡΔΑΡΑ ΜΙΛΑΣ;
ΑΥΤΟΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΦΙΛΕ,
ΠΟΥ ΔΙΑΚΑΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΜΕ
ΤΟ ¨ΜΗ ΓΙΝΕΣΕ ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ"
ΟΤΑΝ ΦΙΛΟΔΟΞΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΤΙΚΟ ΓΊΓΝΕΣΘΑΙ
Η ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ...
ΥΓ...ΤΟ ΕΣΥ,
ΜΗ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟΙΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ...
ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ Ο ΓΙΟΛΔΑΣΗΣ..ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΠΙΔΙΑ ΧΩΡΑ Ο ΣΑΚΟΣ...
ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΜΠΑΛΟΝΙ ΞΕΦΟΥΣΚΩΝΕΙ..ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ..ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ...ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ...
ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ Ο ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΠΛΑΙΣΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ,ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ..
ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΘΩΛΟΠΑΣΟΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΓΟΝΤΑΡΟΥΝ ΤΟ ΖΥΓΟΥΡΗ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ..ΑΠΟ ΨΗΛΑ.
Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟ.
Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΑΡΧΑΡΑ..ΕΝΑ ΠΛΑΚΑΚΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΣΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ...
Έχοντας εξασφαλίσει τον Δήμαρχο (ο καθένας ότι νομίζει) δεν λέμε και καμιά κουβέντα για το Σχέδιο Πόλης. Ή θα πάμε πάλι για τσάι;
Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Η ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΟΛΔΑΣΗΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ..
Και για να κλείσει το θέμα που άνοιξε με τα "θέματα καταγωγής" έχω να πω κάτι που άκουσα απο έναν 20χρονο παιδί που σποδάζουμε μαζί και έχει έρθει από τη γερμανία να σπουδάσει εδώ...
"Έχω ένα μεγάλο καημο φίλε...όταν ήμουν στη Γερμανία με αποκαλούσαν έλληνα-κάτι που είμαι περήφανος- και τώρα που ήρθα στην Ελλάδα, με φωνάζουν γερμανο"
*αυτό για να καταλάβετε ότι η νοοτροπία μερικών τοπικιστών έχει μεταδωθεί και σε μικρότερους δυστυχώς,οπότε λίγο προσοχή και αυτοσυγκράτηση θα ήταν καλό να υπάρχει.
ο νέος της πόλης μας
AN HMOYN KAI EΓΩ NEOΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΕ
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΑ...
ΕΥΓΕ ,
ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΟΥ
ΘΑΥΜΑΣΙΕ ΝΕΕ.
Από τον pitsiriko:
ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ
Σήμερα κατέπεσε ένα ελικόπτερο μισθωμένο από τη ΔΕΗ, ενώ πριν από λίγες ημέρες είχε συντριβεί ένα στρατιωτικό ελικόπτερο. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας· απλώς, η κυβέρνηση κάνει περικοπές στις δαπάνες - τόσο στις δημόσιες όσο και στις στρατιωτικές.
Ο ΓΙΟΛΔΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑ ΛΑΚΙΣΟΥΝ..ΑΛΛΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ Κ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ..
Ανακοινώθηκαν από τη Νέα Δημοκρατία οι υποψηφιότητες για τους Δήμους στο Νομό Πρέβεζας.
Συγκεκριμένα στο Δήμο Ζηρού (ναι, ναι !! ) την υποψηφιότητα του σημερινού δημάρχου Φιλιππιάδας Δημήτρη Γιολδάση.
Στο Δήμο Πρέβεζας η Νέα Δημοκρατία στηρίζει τον κ. Στέργιου Γιαννάκη.
Στο Δήμο Πάργας η Νέα Δημοκρατία στηρίζει την υποψηφιότητα του σημερινού δημάρχου Φαναρίου Αντώνη Νάστα.
πηγή myfilippiada.gr
Για τον ανώνυμο της τόσο
δισνόητης και φοβερά επικίνδυνης
αλληγορίας...
Αποδέχομαι μόνο το υστερόγραγο του
σχολίου σου:
"Το εσύ μη το παίρνεις τοις μετρητοίς"
με την επισύμανση ότι : Παρά λίγο παρακινδύνευση μονομαχίας σε "μαρμαρένια αλώνια" η επιτηδευμένα καμουφλαρισμένη σου
επίθεση εναντίο του ίδιου στόχου
με την παραλλαγή μιας και μόνο λέξης "εσύ" αντί "αυτός"...
Κατά τα λοιπά,
διατελώ μετά τιμής.
Β.Γ
ΥΓ.
Το γαρ πολύ της συγχύσεως λάθος
εποίησεν:
Διακινδύνευση και όχι παρακινδύνευση.
ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΧΡΙΣΜΑ
( Η ΠΩΣ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ)
Συνέβη και αυτό! Το ΠΑΣΟΚ έδωσε το χρίσμα του υποψηφίου δημάρχου στο Δήμο Ζηρού.
Ας δούμε τα έργα και την πορεία του χρισματούχου πιά υποψηφίου δημάρχου στα πολιτικά δρώμενα.
Το 1994 όταν το ΠΑΣΟΚ στο νομό Πρέβεζας προέκρινε την συνεργασία με τον Συνασπισμό
Ο κύριος αυτός όχι μόνο δεν συντάχτηκε με την επιλογή του κόμματος αλλά κατέβηκε και υποψήφιος με διασπαστικό ψηφοδέλτιο, με τα γνωστά αποτελέσματα.
Το 1998 με την εφαρμογή του Καποδίστρια και ενώ ο Δήμος Φιλιππιάδας είχε Δήμαρχο
Που ήταν και πρόεδρος του Συμβουλίου Περιοχής , επέμενε ου περί ο λόγος να εφαρμοστεί
η εγκύκλιος για προκριματικές εκλογές για ανάδειξη υποψηφίου , δίνοντας τον λόγο του ότι θα είναι υποψήφιος σε όποιον προκριθεί,( βέβαια δεν κράτησε τον λόγο του), με τα γνωστά
αποτελέσματα.
Το 2002 κατέβηκε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος και εκλέχτηκε έκτος σε ψήφους πολύ
χαμηλά ανάλογα με την φήμη που καλλιεργούσε.
Στις εκλογές για πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου, ενώ η παράταξη μετά από δημοκρατικές διαδικασίες πρότεινε άλλον υποψήφιο Πρόεδρο ο περί ο λόγος , συμμάχησε με τον κ Β έργο
Και τον έκανε ρυθμιστή των εξελίξεων για να εκλεγεί Πρόεδρος.
Το 2006 επαναλαμβάνει το σενάριο και την ανέντιμη τακτική του και κατέρχεται υποψήφιος στις προκριματικές εκλογές για να πάρει το πολυπόθητο χρίσμα.
Υπέγραψε στην Νομαρχιακή της Πρέβεζας του ΠΑΣΟΚ ότι όποιο και να ήταν το αποτέλεσμα
Θα συμμετείχε στο ψηφοδέλτιο με επικεφαλής τον νικητή των εσωκομματικών εκλογών.
Βέβαια πάλι δεν κράτησε τον λόγο του όπως πάντα ανοιχτά τάχτηκε υπέρ άλλου ψηφοδελτίου
Αποτέλεσμα όλων αυτών των ενεργειών του ήταν να μην εκλέξει η παράταξη μας δήμαρχο.
Τώρα το ,2010 πάλι υποψήφιος και με την βοήθεια του κόμματος θα παραδώσει ακόμα για μια φορά το Δήμο στην Νέα Δημοκρατία.
Ο κ Βογιατζής λοιδορούσε απέναντι στις κομματικές διαδικασίες χωρίς ίχνος πολιτικής συνείδησης.
Δεν εμφανίστηκε ούτε μία φορά στο Δημοτικό Συμβούλιο στα τέσσερα χρόνια
Της θητείας του Γιολδάση.
Λες και συγκυβερνούσαν.
Καμία κριτική ούτε άποψη δεν εξέφρασε αυτά τα χρόνια
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΝΗΜΗ ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ,ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ
ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.
ΔΗΜΟΣ ΠΕΒΕΖΑΣ ΚΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΓΑΣ ΚΟΣ ΝΑΣΤΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ ΚΟΣ ΓΙΟΛΔΑΣΗΣ!!!!
ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..ΤΟ ΟΛΟΝ ΠΑΣΟΚ ΨΗΦΙΖΕΙ ΓΙΩΡΓΟ ΖΥΓΟΥΡΗ...ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΥΤΗ Η ΞΕ
ΚΟΥΡΔΙΣΤΗ ΚΟΜΠΑΝΙΑ...
Υ.Γ
Ο ΝΕΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΙΤΑΛΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΗ ΣΤΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ..
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΡΩΤΗΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΧΤΥΠΑΤΕ ΤΟ ΒΟΓΙΑΤΖΗ.
ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟ..ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΜΕ ΤΡΕΛΑ...
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΥΓΟΥΡΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΣΕΜΠΙΓΙΟ ΤΗΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ..ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΑΝΟΣ ΑΡΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕ ΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ..ΤΟΝ ΕΦΕΡΕ Κ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ..Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΣΕΜΠΙΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠ ΤΟΝ ΓΟΡΓΟΜΥΛΟ..
ΜΗΝ ΟΔΥΡΕΣΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΕ,
ΚΑΙ ΜΗ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΣΟΥ
ΕΚΤΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ....
ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΚΟ
ΑΝ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ :
"ΦΩΝΗ ΙΑΚΩΒ, ΧΕΙΡΕΣ ΙΣΣΑΚ".
ΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΗΝ ΕΠΑΚΡΙΒΗ
ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΝΑΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗ
Ο ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΣΤΗ ΤΟΠΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟΥ ...
ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΓΚΑΘΕΤΟΣ ΧΑΦΙΕΣ ΕΙΧΕ
ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΚΕΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΜΕ
ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ...
ΠΡΟΣ ΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΘΕΙ Ο ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ
ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ;
ΑΦΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ
ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ, ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΒΟΓΙΑΤΖΗ, ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΤΕ
ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΜΑΔΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ;
ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ.
ΕΠΕΞΗΓΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΕ
ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΣΘΕ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΒΟΓΙΑΤΖΗ.
ΥΓ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟΣ Ο ΕΠΙΛΟΓΟΣ:
"ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΝΗΜΗ ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ,ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ"
05 Αυγούστου 2010 7:33 μ.μ.
Tελειώνει και τούτη η μέρα στην Φιλιππιάδα.
Για σωπάστε λίγο και πάμε πλατεία να κεράσετε κανά κρασί κόκκινο.
Να συνεχίσουμε εκεί, οπου ότι πούμε θα χαθεί στις φωνές των παιδιών και το βουητό των ντεσιμπέλ της πλατείας.
Αντε καλό βράδυ.
ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΖΗΓΟΥΡΗ,ΠΡΟΣΕΧΕ ΓΙΩΡΓΟ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΖΗΜΙΑ.
ntavatzis k duo tria lamogia tou pasok theloyn na vgei tritos o vogiatzhs
Λοιπόν έχει Πετρο Λούκα στη Νέα Κερασούντα.
Είναι κανένας;
ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΙΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΙΔΡΩΜΕΝΟ
ΤΟΝ ΒΟΓΙΑΤΖΗ !
ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΟ Β ΓΥΡΟ ΟΙ
ΠΑΣΟΚΟΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΖΥΓΟΥΡΗ...
ΘΕΛΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ΖΥΓΟΥΡΗ Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΝΝΟΦΑΣΚΙΑ ΤΟΥΣ
ΚΟΛΛΗΤΑΡΙΑ....
ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΧΕΙ Ο ΜΑΥΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑ
ΣΤΟ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΛΑ...
ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ
ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΣΟΚ...
ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ!
Η ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ...
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
Την πατήσαμε με τα πλατάνια.
Ξαναδόσαν.
Ολα ρε γαμώτο υπέρ Γιολδάση.
Ξαναλέω.
Είναι κανένας για Πέτρο Λουκα;
Θα πάμε, θα πιούμε δυο μπύρες ζεστές,θα χορέψουμε και θα φύγουμε.
Τόσο δύσκολο είναι ρε παιδιά;
Μόνος μου αν πάω θα νομίζουν ότι είμαι υποψήφιος.
Πριν όταν ημουν έξω πήγα στον Μεταλλινό και πήρα πέντε σουβλάκια.
Εχει τον τρόπο του που τα ψήνει και είναι πολύ νόστιμα.
Μου δοσε και ψωμί αφου το ζέστανε λίγο στα καρβουνα.
Εκεί με ποτό και μεζέ από τον Τάκη παρακολουθούσαν ποδόσφαιρο 5 Φιλιππιαδιώτες μόνιμοι κάθε βράδυ σε τηλεόραση που ηταν ακουμπισμένη εξω σε καρεκλα.
Τους είπα ότι στις 25 του μηνός το βράδυ θα δούμε παλιές φωτογραφίες στην πλατεία.
Ερώτηση:Επειδή μπερδεύτηκα, διεκδίκησε και κανείς άλλος εκτος του Βογιατζή το χρίσμα από το πασοκ;
Οχι.
Τουλάχιστον τα 4 τελευταία χρόνια δεν νομίζω πως κάποιος άλλος το επιδίωκε.
Περίμενες άλλα αποτέλεσμα;
Στο διευρυμένο πλέον Δήμο η ΝΔ
ΠΑΡΆ ΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΉ ΤΗΣ
ΣΥΝΤΡΙΒΗ στις βουλευτικές ,σε αυτόν εδώ τον τόπο της εθνικοφροσύνης, προηγείται όλων των άλλων κομμάτων αθροιστικά κατα 1500 ψηφοφόρους...
Τα γρουπούσκουλα των άλλων κομμάτων
αντι να συνασπιστούν στο πρόσωπο
κάποιας απαστάπτουσας προσωπικότητας που θα έπερνε με το σπαθί της πολλούς -πάρα πολλούς-
προβληματιζόμενους για την πορεία
αυτού του τόπου νεοδημοκράτες ψηφοφόρους,
αρκούνται στο να ρίχνουν το ανάθεμα της "συμφοράς" αλλήλοις...
μεσαιωνας η φιλιππιαδα..υποψηφιοι για δημαρχοι ανθρωποι που δεν ξερουν να ανοιγουν ενα laptop
Μια και δεν σε βοηθάει η μνήμη σου,
σου υπενθυμίζω εν τάχει:
Για την υποψηφιότητα του 2006
πέντε αυθεντικοί πασόκοι σφάχτηκαν παρα λίγο στις πενταγιώτισσας τη
ποδιά...για να δώσουν τελικά την λύση οι προαιώνιοι αντίπαλοι τους,
οι δεξιοί...
Στις τωρινές προκριματικές εκλογές
είχαμε επαναστικές ανατροπές.
Τα παντα μεσω του διαδικτίου...
Οι πασοκοι είχαν το δικαίωμα να αυτοπροταθούν. Πρόλαβε μόνο ο Κώστας Βογιατζής να στείλει το μήνυμα....
Και μη υπάρχοντος άλλου πήρε μαζί του και την βασιλόπιτα και το νόμισμα που ήταν κρυμμένο μέσα της...
Και το απίθανο της υπόθεσης ξέρεις
ποιο ήταν;
Αν αυτή τη στιγμή χορεύεις πρώτος
μπροστά στον ΠΈΤΡΟ ΛΟΥΚΑ,
ΚΡΑΤΉΣΟΥ να μη πέσεις !
Λίγα λεπτά πριν ο Κώστας Βογιατζής
πατήσει το enter για να φύγει η υποψηφιότητα, είχε δεχτεί το τελευταίο- μεταξυ πολλών- τηλεφωνημα από τον Γ.Ζάψα
προκειμενου να τον προτείνει
για υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ...
Τώρα πως τα κατάφε ο Γιώργος και
ετεροπροτάθηκε ,δεν το γνωρίζω.
Πάντως αποκλείεται ο ΒΟΓΙΑΤΖΉΣ
να πρότεινε και το ΖΆΨΑ ...μαζί με τον εαυτό του.
Όλοι ξέρουν όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε τα γεγονότα του 2006 και το χρίσμα του ΠΑΣΟΚ πέρασε μέσα από τη ΝΔ...όσοι είχαν μάτια έβλεπαν... τώρα αντι τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ να είναι μαζί αφού θέλουν να νικήσει η παράταξή τους πάνε κόντρα στον Βογιατζη? για να αποδείξουν τι? το δημοκρατικό τους προφίλ?
Επιτρέψτε μου μία γνώμη ενός ανθρώπου που είναι απ'έξω απο τα πολιτικά...πέρα από το αν υπερτερούν αριθμητικά οι δεξιοι εγώ πιστεύω ότι πλέον με αυτό το σκεπτικό κινούνται μόνο οι παλαιών αρχών...σε μία τέτοια περίοδο θα παίξει ρόλο ποιός θα πάρει μαζί του τους προβληματισμένους πολίτες της πόλης μας άσχετα με τον χώρο πολιτικά που ανήκουν...θα το δείτε στο αποτέλεσμα...
EΛΑ ΝΤΕ !
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
ΨΙΘΥΡΙΣΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΚΩΣΤΑ
ΟΤΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΡΟΠΥΛΕΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΜΑΧΟΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ
ΤΡΑΚΟΣΙΟΥΣ...
ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΑΤΕΥΣΗ.
ΟΙ ΛΥΠΟΤΑΞΙΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ
ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.
Παπούδες, καλη νυχτα.
Εσεις βαλθηκατε να με τρελανετε.
Πήγε μια η ώρα και ακόμα είστε
τέσσαρες "επι σκοπώ".
ΑΚΑΡΠΊΑ ΣΗΜΕΡΑ...
ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ
ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ Ο ΕΛΓΑ.
Για να διδάσκονται οι νεώτεροι.
"Ο ιστορικός ηγέτης της Κούβας, Φιντέλ Κάστρο, ο οποίος θα γιορτάσει την ερχόμενη εβδομάδα τα 84α γενέθλιά του, υποστηρίζει, σε σύντομη αυτοβιογραφία του που δημοσιεύεται στο διαδίκτυο, ότι ο Ψυχρός Πόλεμος ήταν μια «βλακεία» που δεν θα...
την είχε διαπράξει ποτέ ένας Αμερικανός πρόεδρος σαν τον Φράνκλιν Ντελάνο Ρούζβελτ.."
fimotro.
"ΨΙΘΥΡΙΣΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΚΩΣΤΑ
ΟΤΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΡΟΠΥΛΕΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΜΑΧΟΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ
ΤΡΑΚΟΣΙΟΥΣ...
ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΑΤΕΥΣΗ.
ΟΙ ΛΥΠΟΤΑΞΙΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ
ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ."
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...ελπίζω αυτό να αλλάξει τόσο για τον ίδιο τον Βογιατζή αυξάνοντας τις πιθανότητές του όσο και για την ενότητα του ΠΑΣΟΚ που έχει γίνει μου φαίνεται ΠΑ.ΣΚΟ.Κ (ΠΑνελλήνιο ΣΚΟρπισμένο Κίνημα)...
Πρός όλους τους "αντιστασιακούς":
Πράξτε λογικά...και αφήστε τους δυναμισμούς στηρίζοντας την παράταξη και όχι τον εαυτό σας.
ΣΤΗ ΝΕΑ ΚΕΡΑΣΟΥΝΤΑ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΡΙΑ ΑΤΟΜΑ
ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΟΔΟΥΣ Ο ΚΩΣΤΑΣ.
ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΕΚΑ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ
ΑΠΟΨΕ ΣΤΟ ΚΕΡΑΣΟΒΟ Ο ΖΥΓΟΥΡΗΣ
ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΤΑΓΟ ΜΕ 50 ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΖΗΡΟΥ.
ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ.
ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΖΑΨΑ
ΣΩΣΤΑ ΛΕΝΕ ΛΟΙΠΟΝ:
ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ.
Με τόση ζέστη-ζεματάει ο τόπος-καταφύγιο οι ανεμιστήρες στην πλατεία.
Θέλεις μπουφάν για να κάτσεις.
Τέλος πάντων.
Είπα σήμερα να δοκιμάσω μεσημέρι κρασί εγώ και η παρέα μπύρα.
Ελα όμως που ο αστακός δεν πάει με κόκκινο αλλά με λευκό κρασί
και ενώ τοξερε το μαγαζί δεν είπε τίποτα.
Τι;
Να τσακωθείς;
Πές στε στο παπού να μην ψάχνει. Τον βρήκα ποιός είναι ο νέος της πόλης.
Ο ΠΑΠΠΟΎΣ ΓΙΑ 24 ΏΡΕΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕ
ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΟ.
ΑΡΤΙ ΑΦΥΠΝΙΣΘΕΙΣ ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΝΑΝΊΑ.
ΕΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ
ΝΑ ΠΕΡΙΠΕΣΕΙ ΣΕ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ
ΛΗΘΑΡΓΟ.
Ο ΕΓΓΟΝΟΣ ΤΟΥ....
1) ΑΠΟ ΤΟ 1986 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ 2010 ΠΟΙΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ? ΟΙ ΚΛΙΚΕΣ ΜΗΠΩΣ? ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΤΕ?2)Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΟΣ 24 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ? ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ?3) ΟΙ ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ ΤΙ ΖΗΤΑΝΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΩΜΟΠΟΛΗ?4) 24 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΔΑΜΕ? ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ ΜΗΠΩΣ? ΠΟΣΟΙ ΠΛΟΥΤΙΣΑΝ 24 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ? Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΡΙΟ ΚΥΡΙΟΙ. ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!! ένας φιλος.
και ποιός είναι τελικά ο νέος εσύ που τον βρήκες?
Δημοσίευση σχολίου