ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ:απευθείας σύνδεση με φωλιά πελαργών.

Ιδιωτική εσωστρέφεια

Του ποιητή και δημοσιογράφου Γιώργου Δουατζή    
   Την ιστορία δεν την γράφουν – όσο κι αν το επιδιώκουν - οι παρέες, τα κυκλώματα, οι συντεχνίες, οι κάθε λογής κρίνοντες, αλλά ελεύθερα σκεπτόμενοι άνθρωποι που διαθέτουν την ικανότητα συμμετοχής στην  δημιουργία και παράλληλα την ικανότητα συμμετοχής στον διάλογο, ο οποίος πάντα οδηγούσε την ανθρωπότητα μπροστά. Η συλλειτουργία αυτών των δύο στοιχείων, συνιστά μιαν άτυπη, αλλά ουσιαστική συμμετοχή στην ποιητικότητα του κόσμου. Και στις κρίσιμες στιγμές της ιστορίας, το πηδάλιο χειρίστηκαν τα στιβαρά χέρια των ελαχίστων.
            Η ικανότητα συμμετοχής στη δημιουργία προϋποθέτει ένα γνωστικό πεδίο, ως βάση διερεύνησης ευρύτερων χώρων, όχι μόνο σε επίπεδο γνώσης, αλλά κυρίως σε επίπεδο διαχείρισης της γνώσης – που νομίζω είναι το πρώτιστο αιτούμενο για κάθε γνήσιο δημιουργό – διαχείρισης ικανής να ανακαλύπτει, και όχι να επινοεί,  νέες αλήθειες. Αλήθειες – βάσεις για τη νέα διερεύνηση η οποία θα τις αναιρέσει αυτομάτως σχεδόν, τη στιγμή της γέννησής τους, για να συνεχιστεί το αέναο ταξείδι του ανθρώπινου νου.
            Η ικανότητα συμμετοχής στον διάλογο προϋποθέτει άνοιγμα ψυχής που σέβεται  χωρίς μικροψυχία τις αλήθειες των άλλων, τις συγκρίνει, τις μελετά, τις απορρίπτει ή τις αποδέχεται. Κύρια προϋπόθεση εδώ, η παραδοχή της ύπαρξης και των προτάσεων των άλλων, ως σημαντικών. Την ίδια στιγμή, αυτονόητη είναι η αντίστοιχη πρόσληψη – συμπεριφορά των άλλων μελών, αλλιώς δεν μπορεί να υπάρξει διάλογος.


            Υπάρχουν μερικές περίοδοι της ιστορίας, όπου ή παρατηρείται στασιμότητα  με διάχυτη την “Ιδιωτική εσωστρέφεια” ή σημειώνονται άλματα, ανάλογα με τις συγκυρίες, το περιβάλλον, τις δυνατότητες των ανθρώπων να εργαστούν και να παράγουν κ.ο.κ.
            Σε όλες όμως τις ιστορικές περιόδους, υπήρχαν οι “μικροί”, χωρίς ίχνος ανάγκης ή δυνατότητας για ελεύθερη σκέψη και από την άλλη πνεύματα ελεύθερα, που χάραζαν δρόμους και στη μοναχική τους πορεία άφηναν έργο – ύψιστη δωρεά στους επερχόμενους.
            Νομίζω πως στην κοινωνία μας, κυρίως τα τελευταία τριάντα χρόνια, παρατηρείται μια στροφή στην “ιδιωτική εσωστρέφεια” ήτοι η τάση μιας ιδιότυπης μόνωσης των ανθρώπων, η στροφή στους τέσσερις τοίχους των σπιτιών τους και η ενσυνείδητη αποστροφή σε ό,τι έχει σχέση με τα αποκαλούμενα κοινά. Οι περισσότεροι, εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων, καταλήφθηκαν από  εγωπάθεια, έγνοια για εύκολο πλουτισμό και κατασπατάληση της μοναδικής ζωής τους μόνον στο “φαίνεσθαι”.  Μοναδική τους έγνοια τα ψυχοπροβλήματά τους και οι αποτυχημένοι έρωτες, με συνεπακόλουθη την αφόρητη μοναξιά τους.
            Κανείς, εκτός ελαχίστων, δεν δονήθηκε από όσα συμβαίνουν γύρω του, δεν είδε, δεν κατέγραψε, δεν ένιωσε την ανάγκη να μετέχει στην όποια μορφή αγώνα κατά όσων εξουσιάζουν αφανώς ή μη τη ζωή μας. Έτσι άνοιξε και ο δρόμος στους καταστροφικούς “μικρούς”, οι οποίοι με τη σειρά τους άνοιξαν το δρόμο στην καταστροφή της χώρας, του κοινωνικού ιστού, των όποιων αξιών ζωής μας έδιναν ανθρώπινα χαρακτηριστικά.
            Η διάχυση στην κοινωνία, της  “ιδιωτικής εσωστρέφειας” ως κυρίαρχης τάσης, και η απότοκη διάχυση πολυάριθμων “μικρών”, οι οποίοι βρίσκουν χώρο δράσης λόγω της ιδιώτευσης των ικανών κυρίως, αποτελεί τον χείριστο συνδυασμό. Συνδυασμό που οδηγεί τις κοινωνίες στην καταστροφική αναίρεση ουσιωδών κεκτημένων που στηρίζουν ολόκληρα αξιακά συστήματα και στο κλείσιμο των ανοιγμάτων προοπτικής μιας ανέλιξης σε όλα τα επίπεδα, των στοιχείων που συνθέτουν την στοιχειώδη ευημερία. Αυό δηλαδή που συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα.
            Οι “μικροί” δρούσαν, σαπροφυτούσαν, πάντοτε σε όλους τους χώρους. Στον πολιτισμό, την τέχνη, την λογοτεχνία, την ποίηση (!), την πολιτική, την οικονομία, σε κάθε κοινωνικό κύτταρο ή φορέα. Οι “μικροί” δρούσαν πάντοτε κατά τον ίδιο τρόπο και έχουν κοινά χαρακτηριστικά. Συνήθως  οσμίζονται τους χώρους εξουσίας και σπεύδουν να υπηρετήσουν τους εκάστοτε ισχυρούς ανενδοίαστα με σκοπό να αναρριχηθούν μετέχοντας  στην άσκηση εξουσίας, κρίνοντας τους πάντες ανερυθρίαστα, κυρίως μέσα από μέσα ενημέρωσης που δίνουν δημοσιότητα – άρα ισχύ κατά τον μικρό τους νου -   ώστε έτσι να μπορούν άλλους να προβάλλουν ή άλλους να κλείνουν στο σκοτάδι ως μη αρεστούς ή “επικίνδυνους”, δηλαδή συνήθως τους ανθρώπους με έργο και ουσία.
            Οι “μικροί” περιχαρακώνουν χώρους με σκοπό να δικαιολογούν την ύπαρξή τους, έμφορτοι φόβου και ανασφάλειας έναντι αόρατων συνήθως εχθρών. Τους εχθρούς τους επινοούν, ώστε να μπορούν να δικαιολογήσουν τις επιθέσεις εναντίον τους με προκάλυμμα... υψηλές αποστολές, όπως ότι είναι ταγμένοι να περιφρουρήσουν χώρους αυτοχριζόμενοι καθοδηγητές της μάζας, για την οποία βεβαίως μιλούν πάντοτε με απαξία.
            Οι “μικροί” θεωρούν ότι ασκούν εξουσία και κάνουν επίδειξη ισχύος, εμποδίζοντας τη διάχυση του έργου γνήσιων και συνήθως καθόλα έντιμων δημιουργών. Όπως κάθε αδύναμο και συμπλεγματικό ον, φροντίζουν να συσπειρωθούν με ομοίους τους οι οποίοι κατέχουν αντίστοιχες θέσεις σε μέσα δημοσιότητας και έχουν κοινά χαρακτηριστικά, όπως έργο ανύπαρκτο, μύρια προσωπικά συμπλέγματα, και κατά κανόνα κακή ζωή για την οποία φυσικά δεν φταίει κανείς, πέραν του μικρόψυχου εαυτού τους.
            Συνυπεύθυνη σε πολύ μεγάλο βαθμό, κατά την ταπεινή μου γνώμη, αυτή η “ιδιωτική εσωστρέφεια” για το που φτάσαμε ως κοινωνία, για το ποιοι “μικροί” κι ελάχιστοι διαφεντεύουν τη ζωή  μας, για τον βομβαρδισμό των τηλεσκουπιδιών σε μύριους εγκεφάλους παραδομένους  ως υποχείρια στους κυβερνώντες.
            Συνυπεύθυνη η “ιδιωτική εσωστρέφεια” για την κρίση αξιών ζωής, πολιτισμού, αξιοπρέπειας, ώστε να φτάσουμε σε αυτή την οικονομική κρίση που τείνει να διαλύσει ό,τι κατακτήθηκε με αγώνες δεκαετιών όπως δημοκρατία, ισονομία, ελευθερία και τόσα άλλα. Συνυπεύθυνη η “ιδιωτική εσωστρέφεια” για ό,τι επέρχεται, αφού οι κάθε λογής “μικροί” της κάθε μορφής εξουσίας, αφέθηκαν ελεύθεροι και ανεξέλεγκτοι να δρουν, υποτιμώντας επί δεκαετίες τη νοημοσύνη μας, υποθηκεύοντας το παρόν και το μέλλον αυτού του τόπου.
            Είθε να διαψευστούν όσοι προδιαγράφουν τραγικές εξελίξεις - καταστροφικές ως και για την εθνική μας κυριαρχία -  για τον τόπο, με δεδομένη την απόλυτη αδυναμία που χαρακτηρίζει τη χώρα μας σε όλα τα επίπεδα. Είθε βεβαίως, να διαψευσθώ κι εγώ.

                                                                                                                        Γιώργος Δουατζής
                                                                                                                         www.douatzis.gr
                                                                                                                         www.giannena-e.gr

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΩΙΝΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ.

ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΒΡΟΧΙΑ, ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ...


Σκασμός!

Για την κατοικία λοιπόν. Το τούβλο. Για μια περιουσία που σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος και με τιμές του 2009 κοστολογήθηκε ένα τρισεκαρομμύριο euros. Τόσο αξίζει ολόκληρη η ιδιωτική κατοικία εν Ελλάδι. Τουτέστιν πανευρωπαικό ρεκόρ. Διιότι, περίπου, εννιά στους δέκα νοικοκυραίους κατέχουν τουλάχιστον ένα διαμέρισμα. Οι περισσότεροι δύο. Ισως και τρία. Μικρά; Μικρά. Αρκετοί, κυρίως οι παπούδες, οι γιαγιάδες και οι πατεράδες, το απέκτησαν με σττερήσεις και θυσίες. Το μικροαστικό όνειρο της μεταπολεμικής Ελλάδας. Μπόλικοι όμως με την φοροδιαφυγή, την παρακράτηση του ΦΠΑ και με το μαύρο χρήμα. Μην κοροιδευόμαστε Ηλεκτρολόγοι. Υδραυλικοί, Μπογιατζήδες. Κομμώτριες. Μηχανικοί. Γιατροί. Δικηγόροι. Ολοι εκείνοι που αγνοούν την ύπαρξη αποδείξεων και εφορίας. Ολοι αυτοί οι λεγόμενοι ελεύθεροι επαγγγελματίες που δηλώνουν εισόδημα μέχρι και δώδεκα χιλιάρικα ετησίως. Που κατακλέβουν το κράτος. Ολοι αυτοί που σε βάρος των υποταγμένων και σκληρά εργαζόμενων μισθοσυντήρητων έχουν αποταμιεύσει ένα σκασμό περιουσία. Παράδειγμα; Προχθές, Κυριακή το μεσημέρι μου τηλεφώνησε φίλος από cafe στην πλατεία Βσρυπόμπης- το όνομά του στην διάθεση των Αρχών-για να μου καταγγείλει ότι ο ιδιοκτήτης δεν έχει κόψει καμία απόδειξη σε κανένα τραπέζι. Και ήταν πληρέστατος από πελατεία. Και όταν τον ρώτησε «μα γιατί» εκείνος, σαν γνήσιος ελληνάρας απάντησε «επειδή διαφωνώ με τα μέτρα του Βενιζέλου».. Κλέφτης, ρεμπεσκές, κοπρίτης και αντιπατριώτης. Ετσι ακριβώς. Και ταυτοχρόνως βλάκας με πατέντα. Διότι, όπως είπε ο Βενιζέλος-από τις ελάχιστες φορές που συμφωνώ μαζί του-αν η χώρα χρεοκοπήσει τότε η αξία κάθε κατοικίας θα γκρεμιστεί στα τάρταρρα. Σήμερα, ας πούμε, αξίζει εκατό χιλιάρικα, αύριο ούτε το μισό. Με απλά λόγια. Οι περισσότεροι, που έγιναν ιδιοκτήτες ληστεύοντας τον κράτος, όχι μόνο δεν δικαιούνται να διαμαρτύρονται αλλά να κάνουν και το σταυρό τους από πάνω. Γιατί το αντίτιμο που καλούνται να πληρώσουν είναι πενταροδεκάρες συγκρινόμενο με την κατά συρροή φοροκλοπή στην οποία επιδόθηκαν όλα αυτά τα χρόνια. Αγαπητοί μου. Και δεν εννοώ τους ρακένδυτους και τους νόμιμους. Πληρώστε και βγάλτε το σκασμό. Γιατί στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για το σχοινί!

Δ.Δ, Το ΒΗΜΑ on line, σήμερα.

Ανώνυμος είπε...

Ο Μάκαρος, η άλλη όψη
της χώρας.


"Οποια κι αν θα είναι η έκβαση των υποθέσεών του, είτε αποδειχθούν είτε όχι οι κατηγορίες που τον βαρύνουν, ο Μάκης Ψωμιάδης παραμένει η εμβληματική φυσιογνωμία της κατεστημένης ανομίας, αυτής που τώρα γκρεμίζεται με πάταγο πάνω στα κεφάλια μας. Για την ακρίβεια στα ζαλισμένα μας κεφάλια απ' την κατήφεια των λογαριασμών της κοινωνικής μας πτώχευσης.
Υπήρξε η εμβληματική φυσιογνωμία μιας Ελλάδας που ξοδευόταν στο νυχτομάγαζο - και κυριολεκτικά, και μεταφορικά. Της Ελλάδας που όριζε τις κοινωνικές της αξίες με το πρώτο τραπέζι πίστα, τον μεγαλύτερο κυβισμό, το μακρύτερο πούρο, τα περισσότερα τετραγωνικά και τον πιο ακριβό λογαριασμό. Ηταν η Ελλάδα τού «σ' όποιον αρέσουμε», της αυτάρεσκης αυθαιρεσίας που την είπαμε μαγκιά και την καθαγιάσαμε. Το αν αυτή η μαγκιά ξόδευε δανεικά, μαύρα ή κλεμμένα μπορεί να έχει σήμερα σημασία για τους δανειστές της, όμως για μας ακόμη μεγαλύτερη σημασία έχει το κοινωνικό της εκτόπισμα.
Υπερβολές θα μου πείτε. Ο Ψωμιάδης είναι ένας, άντε να 'ναι κι άλλοι δεν ξέρω πόσοι σαν κι αυτόν, κι ήταν πάντα αποδιοπομπαίος και κυνηγημένος, πλην όμως ασύλληπτος. Δεν έχω αντίρρηση. Μπορεί να σόκαρε με τη γραφικότητά του όμως οι «αξίες» του νυχτομάγαζου που εκπροσωπούσε έδιναν τον τόνο στην ευμάρεια της ευρωπαϊκής Ελλάδας.
Αυτά ως προς την ιστορική αποτίμηση του κοινωνικού του ρόλου. Διότι ο ήρωας του καιρού μας ως εμβληματική φυσιογνωμία μας δείχνει και το μέλλον.
Κι όταν τον βλέπω σκέφτομαι πώς θα είναι η Ελλάδα του «σ' όποιον αρέσουμε», η χώρα που θα διώξει επιτέλους τους ξένους δυνάστες της, που θα γυρίσει την πλάτη στο καταραμένο ευρώ για να αποσυρθεί στην αξιοπρέπεια της βαλκανικής της μοναξιάς. Πόσοι Ψωμιάδηδες, απ' αυτούς που κυκλοφορούν ανάμεσά μας, περιμένουν να διαχειριστούν την υπερηφάνεια της πτωχευμένης Ελλάδας όταν θα έρθει εκείνη η ώρα;"

YΓ...Ημέρα της μελαγχολίας σήμερα. Τα "Ανορθόδοξα" του Θεοδωρακόπουλου
(Τα ΝΕΑ) επιδεινώνουν έτι περαιτέρω την αβάσταχτη ελαφροτητα του είναι μας.

filoiko είπε...

Πρωτοβρόχια σήμερα.
Αστραπές και βροντές ,βροχή όλη την νυχτα απόψε.
Τώρα κόπασε ψιχαλίζει αλλά φορτωμένη με συννεφα από πάνω η Φιλιππιάδα.
Μέχρι αύριο καταιγίδες στα Βορειοδυτικά γράφει το meteo.gr.
Αντε και καλό χειμώνα
Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΛΤΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ..ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ

filoiko είπε...

Το email από Δήμο Ζηρου γράφει:

Εργασίες στη Δημοτική Ενότητα Φιλιππιάδας

Δελτίο Τύπου
Ο ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑ
Η συντήρηση του οδικού δημοτικού άξονα αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες της Δημοτικής Αρχής που συνεχίζει τα έργα αποκατάστασης και βελτίωσης οδών, παρά τη δύσκολη δημοσιονομική συγκυρία
Οι εργασίες ασφαλτόστρωσης που πραγματοποιήθηκαν τις προηγούμενες μέρες και στο κομμάτι από την Αγροτική Τράπεζα Φιλιππιάδας έως την διασταύρωση που συνδέεται με την Εθνική οδό Ιωαννίνων-Άρτας, αποκατάστησαν την πλημμελή οδική ασφάλεια που αποτελούσε πονοκέφαλο για τους Δημότες οδηγούς και πεζούς και ταυτόχρονα βελτίωσαν την αισθητική του κεντρικού δρόμου της πόλης της Φιλιππιάδας.

filoiko είπε...

ΣΠΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟΣ η πλατεία μπροστά απο το κέντρο Υγείαs Φιλιππίαδος

ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ για τους υπεύθυνουs στη καθαριότητα στη πόλη της Φιλιππιάδος. Πάνω απο ΔΥΟ μήνες το θεατράκι και η παιδική χαρά απέναντι απο το κέντρο υγείας της Φιλιππιάδοs είναι σκουπιδότοπος ντροπής και εστία μόλυνσης μικρών και μεγάλων.Η φυματίωση που τα τελευταία 20 χρόνια επανήλθε σε πολλές χώρες λόγω κακής υγιεινής δεν χρειάζεται και πολύ ακόμα.
Καταγγέλω τους υπεύθυνους σαν γιατρός αλλά και σαν κάτοικος της πόλης των πελαργών.
ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΙΔΡΩΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΚΑΝΕΝΟΣ;;;;
Επιφυλάσσομαι να επανέλθω.
Νίκος Ι. Κανταρτζής
χειρουργός - οφθαλμίατρος

(από myfilippiada,gr)

Ανώνυμος είπε...

Ας καμαρώσει κάποιος σήμερα΄, ιδιαίτερα αν διέρχεται απο τον κεντρικό δρόμο, το καμπαναριό-κόσμημα της πόλης, όπως βρίσκεται εγκλωβισμένο-κυριολεκτικά θαμμένο- απο τις αντιαισθητικές πανύψηλες πολυκατοικίες που το περιβάλλουν. Αντί αυτό το κόσμημα να δεσπόζει στον χώρο, πνίγηκε απο την έλλειψη αισθητικής την ματαιοδοξία και την κερδοσκοπία των συμπολιτών μας.

Ανώνυμος είπε...

to tromaktiko εχει πρωτο θεμα τη πλατεια της φιλιππιαδας κ τα σκουπιδια της τωρα

Ανώνυμος είπε...

Γιατί πρώτη φορά είναι που γινόμαστε ρόμπα σαν πόλη;

Το ρεπορτάζ μπορούσε να λέει:

Με έναν πολύ περίεργο και καινοφανή τρόπο εφαρμόζεται η ανακύκλωση στον Δήμο Ζηρού.Μάλλον στις προθέσεις της Δημοτικής αρχής ο εντυπωσιασμός και τίποτε περισσότερο και είναι σίγουρο πως στην Ελλάδα κάτι τέτοιο δεν έχει προηγούμενο.

Συγκεκριμμένα στην πόλη της Φιλιππιάδας που είναι η έδρα του Δήμου τα πλαστικά μπουκάλια νερού δεν μπαίνουν σε ειδικούς κάδους αλλά μαζεύονται δίπλα στις τσουλήθρες στην πλατεία που είναι μπροστά από το Κέντρο Υγείας...

Ανώνυμος είπε...

Τα πάνω και τα κάτω,
τα πέριξ και τα τριγύρω
του καμπαναριού,
ένα και μοναδικό πατέρα και δημιουργό,
έλαχε να έχουν!

Απόδωσε λοιπόν τα του Καίσσαρος τω Καίσσαρι
και τα του αναμορφωτή και δημιουργού τω δημουργώ και αναμορφωτή...

Ο μη έχων που την κεφαλήν κλίναι είναι αναμάρτητος ματαιοδοξίας και κακογουστιάς...
Το κρίμα και το ανάθεμα λοιπόν στο
δημιουργό και πλάστη.

Ανώνυμος είπε...

Oι ενοχές σε όλους μας.
Οχι σε έναν

Ανώνυμος είπε...

Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΣΒΑΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Κ ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ..ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΦΡΕΣΚΑ ΜΥΑΛΑ..Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ

Ανώνυμος είπε...

Οτι και να λες, οπως και αν τα λες φιλε των 10:42 ο γιατρος τον οποιο και κατηγορεις δεν εχει αδικο. Τωρα αν επρεπε να τα πει εκεινος ή εμεις που πηγαινουμε τα παιδια μας καθημερινα εκει ειναι αδιαφορο. Ας μιλησει και καποιος τελοσπαντων! Ας το εκανες εσυ που κρβεσαι καλογουστα στην ανωνυμια σου!

filoiko είπε...

Αντε τώρα αλλο και τούτο.

Πριν λίγο στην πλατεία.

Καλώς κακώς έχεις διαλέξει μόνος η με παρέα που θα πίνεις ενα δύο τσίπουρα για μεσημέρι.

Σε σκαμπό όπως κάθε μέρα και κοίταζα προς πλατεία.

Ελα όμως ο διάολος.

Πάνω από το κεφάλι μου γυροφέρναν μεζούρες.Ακουγα -τι νακανα-για μέτρα για ιντσες και αλουμινοσωλήνες.

Δεν δυσκολεύτηκα να καταλάβω...

Μάλλον -Μεγαλωνουν την πλατεία- και απο εδώ σκέφτηκα ενώ ήμουν στο δεύτερο
τσίπουρο.

Δηλαδή κλείνει αλλος ένας ΔΗΜΟΣΙΟΣ κοινόχρηστος χωρος ένα πεζοδρόμιο της πλατείας.Ερχεται χειμώνας...

Το ίδιο συνεργείο-δεν φταίει αυτό βέβαια- ειδα φευγοντας μέτραγε δίπλα από την Εμπορική Τράπεζα.

Αφού στους άλλους δεν έλεγξε δεν φωναξε κανείς ποιος θα πει κουβέντα για εδώ.

Αν ο Δήμαρχος Ζηρού.....αλλά είναι πολλές οι σκοτούρες τώρα με τον Καλλικράτη...

Φιλιππιάδα Σεπτέμβρης του 2011

Ανώνυμος είπε...

Iσα δικαιωματα Μιλτιαδη, τι να κανεις... Εσυ παλι θα δημοσιευσεις φωτογραφια με τιτλο ''Ε ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ'', ο κοσμος θα το σχολιασει αρχικα και μετα θα ξεχαστει το ζητημα!

Ανώνυμος είπε...

Σε τηλεδιάσκεψη με τον Σαουδάραβα πρίγκιπα που θέλει να αγοράσει τον Παναθηναϊκό βρίσκεται αυτή την στιγμή ο Γιάννης Βαρδινογιάννης. Στην τηλεδιάσκεψη θα συζητηθεί ένα πολύ καυτό θέμα, αφού ο Τζίγγερ θέλει τα χρήματα σε ευρώ, ενώ ο πρίγκιπας θέλει να πληρώσει σε πετροδολάρια, χωρίς να αποκλείει και τις δραχμές.

pitsirikos.net