ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ:απευθείας σύνδεση με φωλιά πελαργών.

Να γίνει το παζάρι μέσα στην πόλη η όχι;

Από την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβούλιου 10/10/2011. όπου κατα πλειοψηφία
αποφασίστηκε το πανηγύρι να γίνει στην Γέφυρα Καλογήρου
Οι παράγκες για το παζάρι άρχισαν να τοποθετούνται στην Γεφ.Καλογήρου 10/10/2011
από σχόλιο στο blog Κυριακή 9/10/2011)
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΟΧΙ;
Πριν από αυτό έχει τεθεί πλέον, πιο βασικό ερώτημα:
Να γίνεται παζάρι η όχι;
Παρατίθενται σειρά από επιχειρήματα για να σταματήσει. 
Σταχυολογώ από αυτό το blog.

1.Τα εμπορικά καταστήματα βρίσκονται σε απόγνωση για την επιβίωση τους λόγω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που έχει επέλθει τα τελευταία 2 χρόνια στην Ήπειρο. Τα μαγαζιά που κλείνουν και παραμένουν άδεια, καθημερινά αυξάνονται δραματικά.
2. Να αποφευχθεί η εκροή χρήματος από τις πόλεις.
3. Να σταματήσει επί τέλους αυτός ο αναχρονιστικός θεσμός, κατάλοιπο της τουρκοκρατίας.
4. Αιματοδοτεί σε υπερβολικό βαθμό τους γυρολόγους.
5. Εμπορεύονται είδη ευτελούς αξίας και ποιότητας.

Το ζήτημα αποκτά πολιτικά χαρακτηριστικά: (αντιγράφω από το blog).

Νυν αντιδήμαρχος για να κατεβεί με το ψηφοδέλτιο Γιολδάση είχε βάλει δυο αδιαπραγμάτευτους όρους:

1. Αντιδημαρχία.
2. Επιστροφή της εμποροπανήγυρης κατά μήκος της Μπιζανίου.


Ανεξάρτητα από την προσωπική γνώμη που μπορεί να έχει ο καθένας υπάρχει ένα ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί:

Πηγαίνει κόσμος στο παζάρι και γιατί;

Αν η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι ναι, τότε σαν κοινωνία είμαστε υποχρεωμένοι να δούμε τους όρους διεξαγωγής του παζαριού, και όχι να το καταργήσουμε. Με στόχο να διευκολύνονται οι πολίτες που "πηγαίνουν" στο παζάρι, αλλά και η πόλη στο σύνολό της να "κερδίζει" από αυτή την διαδικασία.

Να το διατυπώσω με ένα διαφορετικό τρόπο:

Έστω ότι η πλειοψηφία των κατοίκων της πόλης, ή ακόμη καλύτερα του Δήμου δεν θέλει πλέον να γίνεται το παζάρι. Και έστω ότι υπάρχει μια μικρή μειοψηφία η οποία ζει μέσω αυτών των παζαριών πουλώντας την πραμάτεια τους ή χρησιμοποιεί το παζάρι για να προμηθευτεί απαραίτητα για την διαβίωσή της προϊόντα σε χαμηλές τιμές.

Ποια είναι η ευθύνη της πλειοψηφίας; Να επιβάλει την άποψή της ή να προστατεύσει την πόλη ΚΑΙ να υποστηρίξει την ανάγκη της μειοψηφίας;

Στους καιρούς που περνάμε θα σηκώσουμε την σημαία: "Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ Η ΖΩΗ ΜΟΥ" ή θα φροντίσουμε κάθε πράξη μας να υποστηρίζει την πόλη και την κοινωνική συνοχή;

Είναι προφανές ότι δεν είναι πρόθεση αυτού του κειμένου να δώσει πλήρης απαντήσεις σε αυτά τα θέματα. Απλώς να εγείρει κάποια ζητήματα που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας.

Τι γίνεται σε άλλες περιοχές, εκτός της χώρας μας;

Στην Φλωρεντία για παράδειγμα. 
Πραματευτές απλώνουν την "ευτελή" πραμάτεια τους σε πρόχειρους πάγκους. Τι κάνουν οι δικοί μας περίλαμπροι έμποροι; Πάνε και αγοράζουν σωρηδόν αυτή την "ευτελή" πραμάτεια και την μοσχοπουλούν στην Ελλάδα σαν Ιταλικά ρούχα.

Αλλά και εντός της χώρας, για παρόμοια θέματα. 

Οι γειτονιές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα έχουν Λαϊκή Αγορά. Αν σταματήσουμε το παζάρι, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΪΚΕΣ; Δεν μπορεί για κάποιο λόγο τις λέμε Λαϊκές.

Σε πολιτικό επίπεδο, γιατί ο Γιολδάσης σύμφωνα με τις καταγγελίες, προτίμησε να συνάψει συμφωνία με αυτούς που θέλουν το παζάρι και μάλιστα μες την πόλη από αυτούς που δεν θέλουν να το βλέπουν στα μάτια τους; Σταμάτησαν ποτέ οι αλληλοκατηγορίες για την οργάνωση και τις υπόγειες δοσοληψίες, είτε το παζάρι γίνεται εντός είτε γίνεται εκτός;

Η γνώμη μου είναι πάρα πολύ απλά ότι πρέπει να βρούμε τους δρόμους μέσα από αυτό που πράγματι είμαστε, για να γίνουμε καλύτεροι, για να βοηθήσουμε την πόλη μας, και τους συνανθρώπους μας. Χωρίς κορώνες και κραυγές αλλά με ειλικρινή συζήτηση και αλληλοσεβασμό.

ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.

Γιατί όπως έγραψε και ο Μιλτιάδης:

"Επικρατεί πλέον η λογική: Γιατί εκείνος και όχι και εγώ.
Είδατε πουθενά υπηρεσίες του Δήμου να ελέγχουν; Όχι.
Και ακόμη είδατε πουθενά αντιπολίτευση. Όχι μόνο η παρουσία της στο Δήμο εξαντλείται στις συνεδριάσεις στα Δημοτικά συμβούλια αλλά και εκεί πάνε εντελώς απροετοίμαστοι."

Αν ήταν μόνο για το παζάρι η κακοδαιμονία…

Δυστυχώς η ίδια λογική για όλα. 

Και όχι μόνο στην πόλη μας. 

Θα αλλάξουμε ποτέ;

43 σχόλια:

filoiko είπε...

Στην προηγούμενη ανάρτηση μπήκε το ερώτημα
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ;
Στην σημερινή Κυριακάτικη ανάρτηση από σχόλιο πολλά και καταιγιστικά με βάση την λογική τα ερωτήματα
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ;

Για καθήστε και σκεφτείτε το.

Ειμαι της γνώμης πως μια είναι η απάντηση
και για τις δυό ερωτήσεις;

Και αιτιολογόντας προτείνω:

Επειδή δίπλα μας δηλαδή στην Αρτα έχει φτιαχτεί ένας πολυχώρος ένας χώρος εκθεσιακός που σχεδόν σε όλη την διάρκεια του χρόνου φιλοξενεί ΕΠΙΤΥΧΩΣ διάφορα:
πανηγυρι,θέατρο,κινηματογράφο,αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις και πολλά
(εδώ ακόμη και για στέγαση κάποιων υπηρεσιών μπορούμε βλέπε Πυροσβεστική).

μήπως το στρατόπεδο να το αξιοποιήσουμε με τον ίδιο τρόπο και εμείς;

filoiko είπε...

Από το myfilippiada.gr:

Μεγάλη συζήτηση γίνεται για το παζάρι που γίνεται κάθε χρόνο στη πόλη μας.

Ένας θεσμός που εδώ και χρόνια συγκεντρώνει πολλούς επισκέπτες από τα τριγύρω μέρη. Σα νομάς και αυτό τριγυρνάει κάθε χρόνο από σημείο σε σημείο, εντός και εκτός πόλης. Τα τελευταία χρόνια πραγματοποιείται έξω από την πόλη της Φιλιππιάδας στη περιοχή της γέφυρας καλογήρου. Σημείο που σαφέστατα δεν είναι και το καταλληλότερο για λόγους ασφαλείας των οδηγών της εθνικής οδού.

Την περίοδο που γινόταν μέσα στη πόλη τα πάντα άλλαζαν για περίπου ένα μήνα. 2 βδομάδες σχεδόν να να ετοιμαστούν οι παράγκες, 1 βδομάδα το παζάρι..και άλλη μια να ξεστηθεί...σχεδόν ένας μήνας ταραχής στο κέντρο της πόλης. Ευτυχώς για όλους δεν υπήρχε κάποιο κρούσμα πυρκαγιάς σε κάποια από τις παράγκες ή ακόμα και οικίας, γιατί κανείς δε γνώριζε το τρόπο προσέγγισης ώστε να σβηστεί η φωτιά σε τέτοιο ενδεχόμενο. Φυσικά, δε μπορούμε να ξεχάσουμε όλες τις ωραίες μυρωδιές...και τις υπαίθριες τουαλέτες σε κάθε γωνία.Το μόνο θετικό η αύξηση σε κίνηση σε μερικά εμπορικά καταστήματα.

Είναι και άλλοι που θέλουν να σταματήσει εντελώς...

Το myfilippiada.gr ζητά τη γνώμη σας...

Ανώνυμος είπε...

Ο Μάκης Καππάτος έχει ένα μαγαζί στην Κεφαλονιά και ένα πεζοδρόμιο (ο Αγιος Γεράσιμος να το κάνει) 40 εκατοστά όλο κι όλο.
Εβαλε μια γλάστρα ο άνθρωπος στο ας το πούμε πεζοδρόμιο, για να προστατεύσει τους πεζούς-πελάτες του και μη, να μην τους κόψει κάνα αυτοκίνητο. Πότιζε και τη γλάστρα του κι αυτή ήρθε και φούντωσε. Γλύκανε και το τσιμέντο. Ελα όμως που μαζί γλύκανε και το «μπουγιουρντί» από τον δήμο για κατάληψη πεζοδρομίου. Για μια γλάστρα! Του 'στριψε το μάτι του Κεφαλονίτη! Είναι να μην του στρίψει; Δήμαρχε, αν φτάνεις να ζητάς χρήματα και για τις γλάστρες, κάτι δεν πάει καλά!

από ΚΥΡΙΑΚ.ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 9/10/2011

Προς γνώσιν το παραπάνω για τους επαγγελματίες της πλατείας εδώ στην Φιλιππιάδα.
Μη τολμήσουν και βάλουν τίποτε γλάστρες στο πεζοδρόμιο γιατί θεωρείται κατάληψη δημόσιου χώρου και τιμωρείται με πρόστιμο...

Ανώνυμος είπε...

Στους σαλτιμπάγκους που εκτρέφει το θερμοκήπιο του Πασοκ κάτω από την πατρωνία του Μπένι και της Βασούλας το γενικό ανάθεμα !
Σε αυτό το θερμοκήπιο και μόνο εκτρέφονται οι παντός τύπου σαλτιμπάγκοι ..
Ιερά τέρατα στους άλλους χώρους της Αριστεράς , συστημικής και μη !

Τέτοιες αποφάνσεις και γενικεύσεις αποθεώνουν την τόσο γόνιμη και τόσο παραγωγική αριστερή σκέψη, η οποία με τόση ελαφρότητα παλεύει να διαγράψει από την μνήμη της τα ΝΟΣΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟΞΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ της «νομοτελειακής» ιστορικής εξέλιξης,
παρακάμπτοντας με ελαφρά πηδηματάκια το πραγματικό ηθικό προβληματισμό –πνευματικό και πολικό-που αρχίζει την στιγμή που οι τροπαιοφόροι επαναστάτες , οι έως τότε κοινωνικά αποκλεισμένοι, ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ τους νέους κανόνες του παιγνιδιού…
Μέχρι σήμερα, η δικτατορία που εγκαθίδρυσαν οι χθεσινοί σκλάβοι είναι πιο αποτρόπαια από εκείνη των πρώην καταπιεστών τους.
Οι χθεσινοί σκλάβοι μεταμορφώνονται σε κακέκτυπα των χθεσινών αφεντικών τους, καθώς εκφωνούν επαναστατικούς λόγους και την ίδια στιγμή ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ νέους κανόνες, νεκρούς και αναχρονιστικούς
Επιμένουν να ξεχνούν ότι κάθε επαναστατική εξουσία έχει δύο επιλογές :
ή θα γίνει σιγά-σιγά όλο και πιο συντηρητική σεβόμενη μια ορισμένη τάξη πραγμάτων,
ή θα εμπλακεί στη γιακοβινο-μπολσεβική λογική , σύμφωνα με την οποία μια «πρωτοπόρα μειοψηφία» θα φέρει την ευτυχία σε μια απαίδευτη και αμαθή πλειοψηφία .
Και ήταν τρομερές οι συνέπειες αυτής της λογικής

ΥΓ..Αναφορικά με το παζάρι , πολύς λόγος για το τίποτα! Θα γίνει εκεί που ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ο δήμαρχος και τα σκυλιά δεμένα ! Δεν αυτοαναιρείται ο Μήτσιος. Η Γέφυρα Καλογήρου είναι καταδική του , προσωπική επιλογή και δεν την ακυρώνει επειδή έδωσε τον λόγο του σε κάποιον αντιδήμαρχο.. Θα επικαλεστεί ακριβώς τους ίδιους λόγους που επικαλέστηκε όταν αποφάσιζε να το μεταφέρει στη Γέφυρα…
Η Διοργάνωση εμποροπανήγυρης μέσα στη πόλη είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ . Τελεία και παύλα..
Πολλά μπορεί να γράψει κανείς και για το ΥΠΕΡ και για το ΟΧΙ…
Όμως η πραγματικότης είναι μία . Αυτή που περιγράφει το myfilippiada…
Kόλαση πραγματική για σαράντα μέρες τουλάχιστον..
Όσο για τους επαγγελματίες που ζημιώνονται, κανείς δεν τους εμποδίζει να γίνουν και γίνουν και αυτοί παραγκιώτες με διπλάσιες από τους ξένους παράγκες αφού έχουν το προνόμιο να δίνουν το μισό μίσθωμα σε αντίθεση με τους ξένους…
Όχι άλλα σκατά μέσα στη πόλη , έχουν βρωμίσει από τα ντόπια που ακόμα αναβλύζουν από τους υπονόμους…

Ανώνυμος είπε...

Έλληνες,

όχι μόνο δάνεια,
όχι μόνο κούρεμα,
Κουνηθείτε,
Κάντε κάτι,
Δημιουργήστε!

ΥΓ... η αποψινή φωνη του πράσινου
ευρωβυλευτή στους αποψινούς Πρωταγωνιστές...

Ακούστε σύντροφοι,
στο ελλαδιστάν ευδοκημεί ένας δημοσιογράφος ανά 500 κατοίκους !

Ανώνυμος είπε...

Η αριστερά, ποιά αριστερά;

Ανώνυμος είπε...

Αμάν, μη με ταυτίζεις με τις νομοτέλειες! Αριστερές και δεξιές! Η μόνη αποδεκτή νομοτέλεια ότι την γέννηση ακολουθεί ο θάνατος! Άμα θέλουμε ας κάνουμε και αλλοιώς!

Ανώνυμος είπε...

Η ερώτηση να σταλεί στους
Αλέξη,
Αλέκο, που δεν χορταίνει να βλέπει
τον Αλέξη να μαστιγώνει τον Γιωργάκη
από το βήμα της βουλής.Το καμάριτου.
Αλέκα,
Μίκη, και
Άρμα πολιτών...

Ανώνυμος είπε...

MH ΣΑΣ ΞΕΝΙΖΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ...


"ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ

Μόλις αφήσαμε πίσω μας αιματηρά καθεστώτα που προσπαθώντας να δημιουργήσουν αδελφοσύνη ανάμεσα στους λαούς εξαπέλυσαν μαζική τρομοκρατία. Για να ενώσεις τους ανθρώπους, πρέπει να αποκλείσεις μερικούς: τους δύσπιστους, τους σχισματικούς, τους εκμεταλλευτές...

Και στις δύο περιπτώσεις συναντάμε την εγκληματική καλοσύνη του ιεροεξεταστή, του σταυροφόρου, του πολιτικού κομισάριου, του γνώστη της μοναδικής, «αντικειμενικής» αλήθειας. Αδελφότητα ή θάνατος: το σύνθημα είχε μεγάλη απήχηση κατά τη γαλλική επανάσταση με τα γνωστά αποτελέσματα – την τρομοκρατία του Ροβεσπιέρου. Αρχίζουμε με την επίκληση του ευαγγελίου: «Οι πρώτοι μαθητές του Σωτήρος ήταν αδελφοί, ίσοι και ελεύθεροι», έλεγε το 1791 ο αββάς Λαμουρέτ, αλλά, το 1793-4 οι μεν έστειλαν τους δε στην αγχόνη με την κατηγορία της προδοσίας. Ο κομμουνισμός στη σοβιετική, μαοϊκή, καστρική και πολποτική μορφή, εξολόθρευε τους συντρόφους και τους συνοδοιπόρους όταν παρέκκλιναν –αλλά κι όταν δεν παρέκκλιναν- από την απόλυτη πίστη στην Επανάσταση και στον Σοσιαλισμό.
Το υπέροχο ιδεώδες της πίστης στον θεό ή στον Λένιν απαιτούσε την απομάκρυνση των φθοροποιών στοιχείων που εμπόδιζαν την πραγματοποίηση του παραδείσου.
«Ω, εσείς που είστε αδελφοί μου μπροστά στον κοινό εχθρό,» έλεγε ο μεγάλος σταλινικός ποιητής Πολ Ελυάρ – το ότι μπορεί κανείς να είναι «μεγάλος» και «ποιητής» και «σταλινικός» αποτελεί ένα από τα παράδοξα του 20ού αιώνα...
Αν αναλύσει κανείς τους λόγους των απολογητών της αδελφοσύνης, θα δει ότι είναι γεμάτοι χολή και μίσος – δεν αγαπούν κανέναν∙ αντιθέτως, ξερνούν πάνω σε ανθρώπους και θεσμούς. Τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν τα εγκλήματα που εμπνέει η «αγάπη» για την ανθρωπότητα «γενικά», όταν αυτή δεν απευθύνεται στον κάθε άνθρωπο χωριστά. Οι τελευταίοι κομμουνιστές διανοούμενοι στην Ευρώπη, ο Αλαίν Μπαντιού και ο Σλάβοζ Ζίζεκ μεταξύ άλλων, παραπέμπουν στον απόστολο Παύλο, στον χριστιανισμό και στη δύναμη της αγάπης να μεταμορφώνει."

book press

Ανώνυμος είπε...

Η διάσπαση του Άρματος Πολιτών- Προς Τσίπρα ο Δημαράς, προς Κουβέλη ο Οικονόμου

Οριστική είναι πλέον η διάσπαση του Άρματος Πολιτών με τον Βασίλη Οικονόμου να αποχωρεί έχοντας μαζί του στελέχη όπως ο πρώην βουλευτής Νίκος Γαλανός, ο δημοσιογράφος Μάκης Γιομπαζολιάς, ο πρώην βουλευτής Κέρκυρας του ΠΑΣΟΚ Ευτύχης Κοντομάρης και ο αντάρτης περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Γιώργος Καλούδης. Ο Βασίλης Οικονόμου και τα υπόλοιπα στελέχη που τον ακολουθούν θα συγκροτήσουν κίνηση με στόχο την επανασύσταση της κεντροαριστεράς, έχοντας σύμφωνα με πληροφορίες πετύχει ήδη συνεργασία με τη Δημοκρατική Αριστερά του Φώτη Κουβέλη. Αντιθέτως ο κ. Γιάννης Δημαράς βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με τον Αλέξη Τσίπρα , έχοντας αρχικά την υπόσχεση (ή την επιδίωξη) ότι θα υπάρξει συνεργασία και κάθοδος στις εκλογές με τον τίτλο «Συνασπισμός – Άρμα» ,ενώ τώρα επιδιώκει το σχήμα να λέγεται «ΣΥΡΙΖΑ- Άρμα» κάτι που φέρεται να αρνείται ο κ. Τσίπρας.

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ

ΠΡΩΤΗ...

ο νέος ιστορικός εθνικός και κοινωνικός συμβιβασμός

Φίλη και φίλε, καμιά αυταπάτη δεν είναι πλέον επιτρεπτή. Η χώρα κινδυνεύει να συρθεί σε μια τυφλή, άμορφη αυτοκαταστροφική εμφύλια διαμάχη, όλοι εναντίων όλων, ενώ ισχυροί κύκλοι του ευρωσυστήματος σ’ ένα παιχνίδι με το χρόνο προσπαθούν να επιλέξουν με βάση αποκλειστικά τα δικά τους συμφέροντα την κατάλληλη στιγμή και τους όρους για ένα ελληνικό default.
Έλληνα, σκεπτόμενε πατριώτη ίσως σκεφθείς ότι σου μαύρισα την ψυχή κι όμως, μέσα σ’ αυτό το μελαγχολικό φόντο, μέσα στη γενικευμένη κρίση εμπιστοσύνης και στην αβεβαιότητα για τις εξελίξεις που προκαλεί η απουσία στιβαρής ευρωπαϊκής ηγεσίας, υπάρχει ένα σημαντικό ελπιδοφόρο στοιχείο από το οποίο μπορεί να κρατηθούμε οι Έλληνες και να πετύχουμε την εθνική ανασύνταξη: είναι η στρατηγικής σημασίας επιλογή της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού, του ευρύτερου φάσματος των πολιτικών και κοινωνικών δυνάμεων να αναζητούν ένα εθνικό σχέδιο διαχείρισης της κρίσης και σωτηρίας της χώρας εντός της ζώνης του ευρώ. Είναι η βαθύτερη κατανόησή τους ότι στο σημερινό κόσμο εν μέσω κρίσης η χώρα μας δεν μπορεί να βρει εναλλακτική πηγή δανεισμού.
Σ’ αυτό το ισχυρό στοιχείο μπορεί και πρέπει να θεμελιωθεί εν θερμώ, μπροστά στις ιστορικές αποφάσεις που καλείται να πάρει η χώρα στους επόμενους δύο - τρεις μήνες, ένας ιστορικός εθνικός και κοινωνικός συμβιβασμός. Είναι αδιανόητο εμείς οι Έλληνες να δεχθούμε παθητικά ή αυτοκαταστροφικά να περάσουν πάνω από τα κεφάλια μας, ερήμην μας, αποφάσεις που θα κρίνουν το μέλλον της χώρας μας για μια ολόκληρη γενιά. Η Ελλάδα με ενισχυμένη αξιοπιστία, με γερή πλάτη τον εθνικό και κοινωνικό συμβιβασμό, τη νέα εθνική ενότητα μπορεί να βάλει ζώνη ασφαλείας γύρω από τη χώρα, να διαπραγματευτεί τη βέλτιστη εφικτή εκδοχή στη διαχείριση του χρέους και να διευρύνει τα, έτσι κι αλλιώς, στενά όρια των επιλογών μας. Κανείς δε μπορεί βέβαια να φαντασιώνεται ότι μπορεί να αλλάξει «άλογο» καταμεσής ενός ορμητικού ποταμού. Να εγκαταλείψει δηλαδή τις συντεταγμένες ευρωπαϊκές διαδικασίες διαχείρισης της κρίσης. Μια ανάλογη επιλογή θα ισοδυναμούσε με εθνική αυτοκτονία.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΥΤΕΡΗ...συνέχεια.


Πρώτη και θεμελιώδης προϋπόθεση για τον νέο ιστορικό συμβιβασμό θα είναι η δίκαιη και αναλογική κατανομή των βαρών. Η πολιτεία θα πιστοποιήσει με εθνικό γραμμάτιο, την οφειλή της προς τους οικονομικά αδύνατους και θα αναλάβει τη δέσμευση να αποκαταστήσει τις όποιες αδικίες σε βάρος τους σε εύλογο χρονικό διάστημα καθώς θα εξασφαλίζεται η μεγαλύτερη και αναλογική συμμετοχή των «εχόντων» που φοροδιαφεύγουν και θα σταθεροποιείται η οικονομία.
Ο χρόνος τελειώνει. Σε λίγο δε θα μετράμε μήνες αλλά βδομάδες, μέρες, ώρες.
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι επείγουσα ανάγκη να ασκήσει με πληρότητα το συμβολικό και διαμεσολαβητικό ρόλο του στην εθνική και κοινωνική συνεννόηση.
Ο Πρωθυπουργός αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος της ευθύνης των ιστορικών αποφάσεων ολομόναχη μια κυβέρνηση, πάνω σε κινούμενη άμμο, βαλλόμενη πανταχόθεν, με το πιστόλι στον κρόταφο από τους δανειστές για να κρατήσει τον «αναπνευστήρα» της εκάστοτε δόσης.
Τα κόμματα της αντιπολίτευσης, παρά το συνήθη ελληνικό βερμπαλισμό, κατανοούν ότι το πολιτικό παιχνίδι που μας οδήγησε στη χρεωκοπία δεν μπορεί να συνεχιστεί σα να μη συμβαίνει τίποτα με εξυπνακίστικες ατάκες για τα δελτία των οκτώ, ότι η αναξιοπιστία γενικεύεται όταν προσποιούνται ότι έχουν στην τσέπη έτοιμη ανέξοδη την ειδυλλιακή λύση και πως ο πολιτικός ανταγωνισμός έχει ένα όριο, την επιβίωση της χώρας. Πιστεύουμε ότι δεν υπάρχουν πολιτικές δυνάμεις που επενδύουν επί των ερειπίων της πατρίδας.
Τα συνδικάτα δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα από τις γενικές αντιμνημονιακές καταγγελίες αλλά αντίθετα πρέπει να εκπροσωπήσουν πειστικά τα συμφέροντα του κόσμου της μισθωτής εργασίας στον αναγκαίο ισόρροπο εθνικό και κοινωνικό συμβιβασμό, να επιβάλουν τη γλώσσα του «κοινωνικού συμβολαίου» στη συμφωνημένη προσαρμογή και διάσωση της χώρας και να εξασφαλίσουν δεσμευτικά το ταξικό μέρισμα από τη σωτηρία και ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.
Η «αστική τάξη» πρέπει να δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην εθνική προσπάθεια διάσωσης της χώρας με την επιστροφή του κεφαλαίου της από το εξωτερικό, τη διατήρηση των επιχειρήσεών της εντός της χώρας, την αναζήτηση ευκαιριών για καινοτόμες επενδύσεις σε εξωστρεφείς τομείς της οικονομίας.

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΙΤΗ..συνέχεια.


οι άμεσες κυβερνητικές λύσειςΟ νέος ιστορικός εθνικός και κοινωνικός συμβιβασμός πρέπει να εκφραστεί άμεσα και στο κυβερνητικό επίπεδο με ασφαλή τρόπο που δεν θα επιτρέπει καμία κυβερνητική παράλυση ή διαταραχή της πολιτικής σταθερότητας εν όψει των πλέον κρίσιμων αποφάσεων για το μέλλον της χώρας. Οι άμεσες εναλλακτικές δεν είναι πολλές τουλάχιστον στη σημερινή συγκυρία.
Ή ανασυντάσσεται και πλαισιώνεται το υπάρχον κυβερνητικό σχήμα με μια εθνική και κοινωνική συμφωνία, με συναπόφαση και συνευθύνη για τα θεμελιώδη ζητήματα της νέας διαπραγμάτευσης με την ευρωζώνη, ενδεχόμενα και με την προσθήκη ενός δύο κατάλληλων προσώπων ευρύτερης αποδοχής σε κρίσιμους κρίκους για το πρόγραμμα διάσωσης.
Ή μετεξελίσσεται σε κυβέρνηση έκτακτης εθνικής ανάγκης με Πρωθυπουργό κοινής αποδοχής τουλάχιστον στο χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον οριστικό διακανονισμό του ευρωπαϊκού πλαισίου διαχείρισης του ελληνικού χρέους και την έγκαιρη έναρξη λειτουργίας του νέου Ευρωπαϊκού Ταμείου (ΕSM).
Είναι γνωστά τα συν, πλην και οι δυσκολίες για την πραγμάτωση αυτών των δύο εναλλακτικών λύσεων. Αλλά δεν πρέπει να αποτελέσουν άλλοθι της παθητικότητας και της απραξίας εν όψει των κινδύνων που αντιμετωπίζει η χώρα. Είναι αδιανόητο να παριστάνουμε τους αφ’ υψηλού παρατηρητές και σχολιαστές.
Σε περίπτωση αξιόπιστης και λειτουργικής συναινετικής λύσης πρέπει να οριστεί η ημερομηνία των εκλογών τουλάχιστον ένα χρόνο μετά. Αντίθετα, οι εκλογές σε αυτή την ευαίσθητη συγκυρία είναι πολύ πιθανό να οδηγήσουν σε παρατεταμένη αστάθεια, σε γενίκευση του χάους και της διοικητικής κατάρρευσης, σε απανωτές εκλογικές αναμετρήσεις, σε αναλώσιμες κυβερνήσεις ολίγων μηνών και θα ενισχύσουν την ισχυρή τάση στους εταίρους να εγκαταλειφθεί η Ελλάδα σε καραντίνα προς τη χρεωκοπία και την έξοδό της από το ευρώ. Μην ξεχνάς σκεπτόμενε πατριώτη ότι με τις εκλογές που επιχείρησε ο Ελευθέριος Βενιζέλος εν μέσω μικρασιατικής εκστρατείας επιταχύνθηκε ο δρόμος προς την ολική καταστροφή.
Μακάρι να ήταν άμεσα εφικτή μια ριζική ανασύνθεση της πολιτικής ζωής. Προσωπικά τάσσομαι υπέρ μιας νέας ιδρυτικής φάσης. Ωστόσο αυτό που προέχει είναι να κρατήσουμε το κεφάλι της Ελλάδας έξω από το νερό «μ’ ό,τι υπάρχει» διαθέσιμο «και βλέπουμε», με την ενεργοποίηση όλων των πατριωτικών δημιουργικών δυνάμεων της ελληνικής κοινωνίας.
Μ’ αυτή την αναλυτική εξομολόγηση σκεπτόμενε πατριώτη ήθελα να σε βάλω σε σκέψεις. Κράτα ό,τι εσύ κρίνεις. «Όλο τον κόσμο να ρωτάς, τη γνώμη σου ακολούθα», λέμε στην Κρήτη. Σ’ αποχαιρετώ με την ευαγγελική ρήση: Γρηγορείτε, ποτέ δεν ξέρετε ούτε τη μέρα ούτε την ώρα!

ΥΓ.. από την προχθεσινή επιστολή του Μ.Ανδρουλάκη :

Γράμμα σε σκεπτόμενο ΠΑΤΡΙΏΤΗ...

filoiko είπε...

Πριν λίγο μου φέραν την ΦΩΝΗ.
Μου προξένησε εντύπωση το εξής:

Υπάρχει στην σελίδα 5 της εφημερίδας ολοσελιδη διαφήμιση για το πανηγύρι που γράφει:

ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΠΟΡΟΠΑΝΗΓΥΡΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011
για μια βδομάδα στη ΓΕΦΥΡΑ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ
Εκατοντάδες εκθέτες-Ολα τα είδη ενδυσης και υπόδησης
ΤΙΜΕΣ ...παζαριώτικες
εΠΙΣΚΕΦΘΕΊΤΕ ΤΟΝ ΕΥΡΎΧΩΡΟ ΑΝΕΤΟ ΧΏΡΟ ΚΤΛ και τελειώνει
ΕΜΠΟΡΟΠΑΝΗΓΥΡΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ

Δεν είναι διαφήμιση του Δήμου που θα είχε τον πρώτο λόγο να το κάνει.

Επειδή σήμερα Δευτέρα 10/10/11 θα συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο το θέμα -καθυστερημένα δεν το συζητάμε-γι αυτό και βάλαν αυτή την διαφήμιση μάλλον οι εμποροι που θα συμμετάσχουν.

filoiko είπε...

Επισήμανση:

τα paste ang copy
αρκετές φορές κουράζουν
και ως εκ τούτου
μπορεί να μην διαβάζονται.

Καλλίτερα:

ΠΕΣΤΟ ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ.
ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ ΨΑΧΝΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Μίμη, μην ψάχνετε να βρείτε διεξόδους εκεί που δεν υπάρχουν. Το ΠΑΣΟΚ είναι η κυβέρνηση της χώρας και θα το πιεί το πικρό ποτήρι μέχρι τέλους. Κάποιοι θα χασκογελούν. Και ο κόσμος θα κρίνει στον πάτο. Τελεία και παύλα.

Ανώνυμος είπε...

Βεβαίως και θα κρίνει ο κόσμος, αυτός ο αλάνθαστος ελληνικός λαός,
όπως εξάλλου το έκανε πολλές φορές.
Με κορυφαία εκείνη ,όταν αποφάσιζε με την ιερή ψήφο του να επιστρέψουν τα στρατευμένα παιδιά στα σπίτια τους ...
Aντί να γυρίσουν τα ελληνόπουλα στις εστίες τους από λάθος στη διεύθυνση ΠΗΓΑΝ στο Σαγγάριο, το πολύ γνωστό μας ΤΟΎΡΚΙΚΟ ποτάμι...στο σύχρονο ελληνικό Βατερλώ, για να τα πνίξει ζωντανά!

Σε χρόνο ανύποπτο τα είχε πει κα ξαναπεί ο "αγαπητός" Μίμης με εκείνα τα θαυμάσια βιβλία του -πραγματείες:
Βαμπίρ και Κανίβαλοι και το Ε.. κύριε ΠΡΌΕΔΡΕ!
Με το τελευταίο του, λίγους μήνες πριν την επάνοδο του Πασοκ στην εξουσία προειδοποιούσε¨:
«Είναι επείγουσα η ανάγκη για κυβέρνηση ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ...»

Δεν τον άκουγε όμως κανείς. Ο Μπούλης προκήρυσσε εκλογές για να αποποιηθεί του επερχόμενου μαρτυρίου και ο Γιωργάκης προέλαυνε ακάθεκτος για να ξεκλειδώσει τον κατάμεστο και παραφουσκωμένο κουμπαρά,
και να μεταβεί μετά, πραγματικός καβαλάρης, στις Βρυξέλλες για διαπραγμάτευση με προγράμματα , προτάσεις και ιδέες αλλά Ζάππειο ΕΝΑ και ΔΥΟ !

Θυμάμαι τότε και τον ΑΛΈΞΗ, να τρέχει κατά πίσω με το πολύχρωμο μίνι πανό :
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΡΏΤΩΝ 100.000 ΝΈΩΝ ΜΑΣ...
Οσο για την Αλέκα τι να πει κανείς ;
Ήταν πανέτοιμη ώστε ολίγο πριν την μετα θάνατο μομιοποίηση της να εγερθεί του τάφου και με την ρομφαία στο χέρι να τεθεί επικεφαλής των ήδη επαναστατημένων δυνάμεων που θα ανατρέψουν τον τρεκλίζοντα καπιταλισμό…

ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΤΟ ΠΙΕΙ ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΠΟΤΉΡΙ, ΣΙΓΟΥΡΑ.
ΔΙΑΚΑΤΕΧΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΜΕΓΆΛΗ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΣΙΓΟΥΡΟΥΣ ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ...ΘΑ ΧΑΣΚΟΓΕΛΆΝΕ!

Κούνια που μας κούναγε. Το πλοίο "η άλλοτε ωραία ΕΛΛΑΣ" που
είχε ναυπηγηθεί με τα ωραία λεφτά των κουτόφραγκων ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ αύτανδρο …και κάποιοι μούτσοι πάνω στο κατάστρωμα ακόμα σχεδιάζουν ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ..
Μερικοί δε εξ αυτών των Μούτσων έχουν και το απύθμενο το θράσος να ειρωνευτούν τον Μίμη...

Σε χρόνο ανύποπτο, ο"αγαπητός Μίμης" και ο Αλέκος Παπαδόπουλος είχαν την δύναμη βροντοφωνάξουν:
Αιδώς Αργείοι, οδηγείται το σκάφος στα Τάρταρα...
Παρέλειψα και τον λογιστάκο, τον Σημίτη, όταν από το 2008 φώναζε:
Η ΧΩΡΑ ΠΑΕΙ ΕΥΘΕΙΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ...

Στο πρώτο άκουσμα υπομειδιούσε τότε ο πρωθυπουργεύων ΜΠΟΎΛΗΣ και την ίδια στιγμή ετοιμάζονταν να… χασκογελάσει ο Γιωργάκης.
Ο πρώτος την είχε ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΗ την οικονομία ...
Και ο Δεύτερος είχε εντοπίσει τον κρυφό θησαυρό !

Ανώνυμος είπε...

Της κεντρικής ΙΔΕΑΣ προηγείται ευρεία και σε βάθος ανάλυση...
Θετική όμως η επισήμανσή σου,
Ενεργοποιείς τους αγρυνπνούντες...
Όσο για τους καθεύδοντες άστους στον ύπνο,τον μακάριο.
Δεν ενδιαφέρονται ούτε για την περίληψη,ούτε για την κεντρική ΙΔΕΑ.

Ανώνυμος είπε...

Απαράδεκτο να πετάνε γιαούρτια στον Καστανίδη. Πάει χαμένο το γιαούρτι!

Ανώνυμος είπε...

Ποιός είπε ότι αυτοί που σήμερα χασκογελάνε αύριο θα είναι θριαμβευτές; Επικίνδυνοι είναι, ανύπαρκτοι θα καταντήσουν.

Ανώνυμος είπε...

Στο πλαίσιο της εισήγησης του Ανδρουλάκη ο παρακάτω σημερινός διάλογος στην Βουλή:

Μ. Κεφαλογιάννης: "Θα σε πλακώσω"

Β. Παπανδρέου: "Δεν πας στο διάολο ρε μαλάκα"

Έξοχα...

Ανώνυμος είπε...

Δυο ώρες και κάτι, πριν την έναρξη της συνεδρίας του ΔΗΜΟΤΙΚΟΎ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ του Δήμου Ζηρου... τα τοπικά δρώμενα διαμορφώνονται ως ακολούθως:

Στη περιοχή της Γάφυρας Καλογήρου και πιο συγκεκριμένα στο χώρο της εμποροπανήγυρης το συνεργείο ανέγερσης των μπαραγκών
με ταχύτητες ασύληπτες έχει ολοκληρώσει την ανέγερση τους...
Λείπει μόνο η στέγη.

Για να επιβεβαιωθείέτσι σε χρόνο ρεκόρ το ρηθέν :
Πολύς θόρυβος για το τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

Ο Δήμαρχος καλά θα κάνει να σκεφτεί πιο θα είναι το καλό των δημοτών του και να στηρίξει τους καταστημαρχες τους δήμου μας αυτήν την δύσκολη οικονομική περίοδο που περνάει όχι μόνο η πόλη μας αλλά και ολόκληρη η χώρα. Οι καταστημαρχες είναι ένα κομμάτι από τους ψηφοφόρους του κ. Γιολδαση που πίστεψαν τις υποσχέσεις του που έδινε στην προεκλογική περίοδο ότι θα προασπίσει τα δικαιώματα των δημοτών και θα παλέψει με όλους για να μας χαρίσει ένα καλύτερο αύριο. Σήμερα τι κάνει?

Σήμερα με την τεράστια οικονομική κρίση ο Δήμαρχος για να "βοηθήσει" τους δημότες του (καταστημαρχες) σκέφτεται να διοργανώσει και φέτος την εμποροπανήγυρη βοηθώντας να κλείσουν και τα τελευταία καταστήματα που έχουν απομείνει. Δεν έφτανε μόνο αυτό τώρα σκέφτεται να γίνει η εμποροπανήγυρη και μέσα στην πόλη. Άραγε τι θα γίνει σε περίπτωση πυρκαγιάς? Θα αναλάβει ο Δήμαρχος εκτός από το πολιτικό κόστος και τις ποινικές ευθύνες για την μη τήρηση τον κανόνων πυρασφάλειας?

Ανώνυμος είπε...

Πως μετριέται άραγε το περίφημο πολιτικό κόστος σε περίπτωση πυρκαιάς, όταν μάλιστα οδηγήσουν σε ανεπίστρεπτα αποτελέσματα;

Ανώνυμος είπε...

Πάντως ωραία ιστορία και αυτή. Θα γίνει μέσα, γίνεται έξω και τα σκυλιά δεμένα, όλοι ευχαριστημένοι.

Ανώνυμος είπε...

Α, ρε Μιλτιάδη που θες και εκθεσιακό χώρο. Πατ κιούτ. Σκουπίστε, ψεκάστε, τελειώσατε. Του χρόνου πάλι.

filoiko είπε...

Εν συντομία αναφέρω:

Στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβούλιου που πραγματοποιηθηκε σημερα μετά από απόφαση της πλειοψηφίας το πανηγύρι θα γίνει όπως και τα προηγούμενα χρόνια στην Γέφυρα Καλογήρου.

Το θέμα για το που και αν πρέπει να γίνει προέκυψε μετά από αίτηση της μείζονος αντιπολίτευσης προς την Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβούλιου να το φέρει σε συνεδρίαση.

Η αίτηση υποβλήθηκε στις 29/9/2011 και μετά από ψήφισμα κείμενο όπως αναφέρθηκε με υπογραφές απο 100 περίπου επαγγελματίες.
Επιδόθηκε το κείμενο στον κ.Ζυγούρη
με κύριο αιτημα να γίνει το παζάρι επί της οδού Μπιζανίου δηλαδή μέσα στην πόλη.

Για πάνω απο δύο ώρες έγινε συζήτηση για το θέμα αυτό.

Και ενώ δίναν και πέρναν τα επιχειρήματα και αρκετές φορές υπήρξε και ένταση στην Γέφυρα Καλογήρου ειχαν στηθεί οι παράγκες οπως φαίνεται και στην φωτογραφία μπροστά.

Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως θέματα σοβαρά που απασχολούν την πολη αντιμετωπίζονται πρόχειρα, ευκαιριακά
και λαικίστικα.

Αν γυρίσουμε μια χρονιά πίσω κανένας πέρυσι δεν είπε κουβέντα για το παζάρι
ουτε καν στα φυλλαδιά τους αναφέρεται και ξέρετε γιατί;

Στις 7 Νοεμβρίου του 10 γινόταν εκλογές και σαν θέμα εκαιγε.
Ηθελε προσοχή η όποια στάση που αφορούσε από την μια τους επαγγελμαρίες και από την άλλη την πόλη και τους πολίτες της.Οπότε;

Οι προτάσεις που διατυπώθηκαν στην σημερινή συνεδρίαση ήταν¨εκτός από αυτή
του Δημάρχου και της πλειοψηφίας που ψηφίστηκε και αλλες τρεις προτάσεις όπως
να μην γίνει στην Γεφυρα Καλογήρου η άλλη να μην γίνει καθόλου και μια άλλη να βρεθεί άλλος χώρος.

Ανώνυμος είπε...

Άρα ώδυνε όρος και έτεκε μυν..

Πολύς λογος για το τίιποτε...

Ανώνυμος είπε...

Η «νέα» αριστερά, θα χρειαστεί σαφές, ριζοσπαστικό πρόγραμμα που ίσως δυσαρεστήσει και σοκάρει τους καλοπερασάκηδες, τους θρησκομανείς, τους λεβεντοπατριώτες, τους φραπεδόβιους αεριτζήδες, τους γλεντζέδες των σκυλάδικων, τους τεμπελοφοιτητές, τους κουκουλοφόρους, τους αναρχοφασίστες, τους χούλιγκανς των γηπέδων κι όσες γυναίκες είναι ενθουσιωδώς παραδομένες σε ανδρική τυραννία· κοντολογίς, όποιον χαρακτηρίζεται, αυθαιρέτως, «μέσος Έλληνας» συγκεντρώνοντας πλήθος από αντικρουόμενες ιδιότητες.

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΠΙΑΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΜΗΤΣΙΟ..ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠ ΟΛΟΥΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ... ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΜΗΤΣΙΟ ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΕ...

Ανώνυμος είπε...

Bγάλε λοιπόν τον σκασμό...

Πρώτο λοιπόν. Αν η Τρόικα παρέα με τη Γερμανία και τη Γαλλία μάς εγκαταλείψουν στον γκρεμό, τότε θα σου πω εγώ πού θα καταλήξουν τα μεροκάματα των φτωχών.
Δεύτερο, βγάλε τον σκασμό γιατί δανείστηκες και δανείζεσαι χωμένος μέχρι τον λαιμό στα αφοδευτήρια των ισχυρών. Επομένως οι δανειστές κάνουν κουμάντο κι όχι εσύ, αυτός κι εγώ.
Τρίτο, εμείς διαλέξαμε και βολευτήκαμε πορευόμενοι στον δρόμο τον καπιταλιστικό. Μια οικονομία που λειτουργεί με τρεις αμείλικτους δείκτες: παραγωγή, παραγωγικότητα και αδυσώπητος ανταγωνισμός. Επομένως - τέταρτο - η Τσεχία που βρίσκεται στην 35η θέση ανταγωνιστικότητας πληρώνει μεροκάματα ίσαμε τριακόσια euros. Όμως εμείς στην 78η με διπλάσιο μισθό, ανίκανοι να παραγάγουμε ούτε σώβρακο ελληνικό...
Θέλεις έτερο παράδειγμα; Μα φυσικά η Κίνα. Η δεύτερη ισχυρότερη, του πλανήτη, οικονομία με μεροκάματα πείνας.
Άρα, για να ολοκληρώνουμε. Είτε γουστάρεις καπιταλισμό οπότε σκάσε και κολύμπα με μεροκάματα Βουλγαρίας, τα οποία θα προσελκύσουν επενδυτές Γερμανίας. Είτε κάνεις στροφή 180 μοιρών και παλεύεις, ψηφίζεις υπαρκτό σοσιαλισμό.
Ο τρίτος δρόμος είναι αόρατος, χωμένος στον τάφο του παλιού ΠαΣοΚ..

ΥΓ..
Από το πρωινό παραλήρημα του Δανίκα..
Γουστάρω.. Ανελέητο αυτομαστίγωμα.
Και όποιος αντέξει...
Δεν τον βγάζουν όμως στα Κανάλια, τους χαλάει τη σούπα ,
γιατί έχουν για όλα λύση οι αναλυτάδες στις ειδήσεις των οκτώ..
γιατί στο βωμό της τηλεθέασης σκάβουν καθημερινά όλο και πιο βαθιά την άβυσσο που από δεκαετίες έχει πέσει ο δύσμοιρος τόπος...

Ποιος μπορεί να αντιπαρατεθεί στους Γενικούς εισαγγελείς Πρετεντέρη και Χατζηνίκο;
Παντογνώστες και παντοδύναμοι, δικάσουν και αθωώνουν ερήμην όποιον γουστάρουν, όπως γουστάρουν και όποτε γουστάρουν...
Δεν δίνουν λόγο σε κανένα.
Πανικοβάλουν το κοσμάκη και δημιουργούν ΚΌΛΑΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ..
11 Οκτωβρίου 2011 10:20 π.μ.

filoiko είπε...

Αρκετός κόσμος παρακολούθησε το χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο.
Κύρια για το πρωτο θέμα που αφορούσε το παζάρι.
Ορισμένοι από αυτούς τοποθετήθηκαν
υποστηρίζοντας την μια η την άλλη αποψη.

Μετά και την χθεσινή συζήτηση, προκύπτει από μόνο του το εξής συμπέρασμα:
Επιτέλους κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσει το ψάξιμο για το που αυτή η πόλη θα κάνει ετούτο η το άλλο.
Αρκετά έχει πληρωσει την αυθαιρεσία και το δε βαριέσαι.

Εκατό χρόνια κλείνει το 2012 από όταν απελευθερωθηκε.

Δεν της αξίζει να έχει επιτέλους Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο;

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητό filoiko μπορεί να είναι και σύμπτωση δεν ξέρω:
Διαπίστωσα χθες ότι οι περισσότεροι απ αυτούς που θέλουν να γίνει το παζάρι μέσα στην πόλη είναι οι ίδιοι που ηταν αντίθετοι στο ΓΠΣ?
Δήμαρχε η Φιλιππιάδα πρέπει να τελειώνει με το ΓΠΣ.Αδιαφορείς.

Ανώνυμος είπε...

Συνήθως ότι γράφεται μετά τις μία μεσημέρι μην δίνετε και τόσο σημασία:

Το αλκοόλ...τα γράδα που λέγαμε.

Λοιπόν.Η Εμπορική και ιδιώτης στην πλατεία υπέβαλλαν καταγγελία στον Δήμο για επαγγελματία ότι κλείνει πεζοδρόμιο.

Και συνήλθε χθες πριν το Δημοτικό Συμβούλιο το μεσημέρι η Επιτροπή ποιότητας ζωής του Δήμου.

Ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε...

Ανώνυμος είπε...

Mετά την αναφορά του Δανίκα στην Τσεχία με τα 400 ευρτουλάκια μηνιάτικο,
Άκου και τα περαιτέρω :

Ας είναι. Ο,τι δεν κάνουμε εμείς το κάνουν άλλοι, σε βάρος μας. Στη Σλοβακία μια διαφήμιση μπίρας ξεκινά δείχνοντας έναν κοιλαρά στην παραλία με τον αφηγητή να λέει:
«Το να θες να δανείζεσαι από όλους, αυτό είναι το να είσαι Ελληνας».
Στη συνέχεια εμφανίζεται ένας λεπτός άνδρας που κουνάει το κεφάλι του δεξιά και αριστερά και ο αφηγητής συνεχίζει:
«Το να μη θες να δανείζεις κανέναν, αυτό είναι το να είσαι Σλοβάκος».

Τι μας νοιάζει η Σλοβακία, μπορεί να πείτε. Ε, λοιπόν, είναι η μία από τις δύο χώρες που δεν έχουν ψηφίσει ακόμη τη βοήθεια προς την Ελλάδα. Και αντιδρά έντονα στην ιδέα τού να δανείσει μια χώρα με τόσο υψηλότερο μέσο μισθό από τον δικό της!

ΥΓ... Από τον Π.Καψή τα χαμπέρια.

Ανώνυμος είπε...

Μην μας τα λες μισά, είμαστε και ξενητεμένοι. Ποιός ο Θεός και ποιός φοβήθηκε;

Ανώνυμος είπε...

Μας νοιάζει τι γίνεται στην Σλοβακία για τους λόγους που είπες. Να πιστέψουμε ή όχι τον Πρωθυπουργό που μας είπε ότι δεν θα γίνουμε Κίνα;

Ανώνυμος είπε...

ΓΠΣ και τρίχες κατσαρές!!!!

Πότε συνεδριάζει η επιτροπή για να αποφασίσει τι θα κάνει με την πλατεία;

Αφού σηκωθούν οι τέντες!!!!

Πότε συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο για να δει άν και που θα γίνει το παζάρι;

Αφού φτιαχθούν οι παράγκες!!!!

Πότε καταλαβαίνει η Πολεοδομία ότι το ύψος είναι 11.50;

Αφού κτίσουμε κάμποσα οκταόροφα!!!!

Πότε πρέπει να καθαρίσουμε το Λούρο;

Αφού τον βρωμίσουμε!!!!

Πότε πρέπει να κάνουμε αποχετευτικό;

Αφού γεμίσουμε την πόλη σκατά!!!!

Πότε πρέπει να φτιάξουμε δρόμους;

Αφού φτιάξουμε τα σπίτια!!!!!

Όποιος νομίζει ότι πρόκειται για ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ και ΤΣΑΠΑΤΣΟΥΛΙΑ δεν ξέρει τι του γίνεται.

Ξέφυγε εντελώς και ο ΘΕΙΟ ΜΗΤΣΟΣ και κάνει ότι γουστάρει!!!!

Ποιός να τον σταματήσει;

Η μείζονα ή η ελλάσονα;

Αποθρασύνθηκε και πάει για βουλευτής.

filoiko είπε...

Αφιερωμένο το ΓΙΑΤΙ των ΠΥΞ ΛΑΞ στο προηγούμενο σχόλιο.Πολύ καλό.

Ανώνυμος είπε...

Ξέρετε στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο η πρόταση
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΧΩΡΟ (δηλαδή ούτε Γεφ Καλογήρου ούτε μέσα στην πόλη)
χρήζει ιδιαίτερης αναφοράς.

Και με τους ΜΕΝ και με τους ΔΕΝ

γιατί μπορεί να μας βγάλαν Δημοτικούς Συμβούλους αλλά έχουμε και μαγαζί...

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΛΤΟ ΑΣ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Κ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ Κ ΜΕΤΑ ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ Κ ΜΕ ΤΟ ΣΑΙΤΑΝ ΠΑΖΑΡ..

Ανώνυμος είπε...

Aντίλογος στο Μ. Ανδρουλάκη


Αγαπητέ Μίμη.

Διαφωνώ με το χτεσινό σου «γράμμα σε σκεπτόμενο πολίτη». Και το εξηγώ. Με εργαλείο το ένστικτό μου και όχι με την δική σου ιδιαίτερη επεξεργασμένη πολιτική σκέψη. Με την αφή και όχι με το μυαλό.
Γιατί από το πολύ μυαλό μπήκαμε με θριαμβολογίες στην ευρωζώνη των ισχυρών.
Ξεβράκωτοι από βιομηχανία.
Ρακένδυτοι από ανταγωνισμό.
Ξυπόλητοι από στοιχειώδη σύγχρονη ευρωπαϊκή κουλτούρα.
Όπως θα έχεις αντιληφθεί, με κάθε δείκτη Βρυξελλών, η απόσταση που χωρίζει την ημιτριτοκοσμική Ελλάδα από οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα είναι τόση όσο απέχει η Γη από τον ουρανό.
Γιατί από το πολύ παμπόνηρο μυαλό φορτώσαμε το Δημόσιο με πελατειακό σύστημα δικομματικό.
Γιατί με τάχα μου επαναστατικό μυαλό και μάλιστα κομμουνιστικό, όπως εσύ κι εγώ, βάζαμε πλάτη σ' αυτό τον δημόσιο υπέρβαρο συρφετό.
Γιατί με το ίδιο πάλι αριστερό μυαλό κάθε αίτημα εργατικό είναι ιερό. Έτσι με το ίδιο μυαλό διαπράτταμε τον εξής τερατικό συμψηφισμό: Ο προλετάριος της βιομηχανίας και ο εργατοϋπάλληλος της ιδιωτικής οικονομίας το ίδιο και αυτό με τον δημόσιο λαμόγιο το αραχτό. Πλαστογράφοι του μαρξισμού με πολύ μυαλό.
Γιατί αντί να προωθήσουμε και να διαδώσουμε με κάθε τρόπο την στοιχειώδη υποχρέωση του καθενός να δηλώνει τα εισοδήματά του και να πληρώνει την εφορία, εμείς αθωώναμε εκατοντάδες χιλιάδες κοπρίτες και απατεώνες που κατακλέβοντας τον δημόσιο κορβανά έκαναν πάρτι σε βάρος κάθε μισθοσυντήρητου και σκληρά εργαζόμενου πολίτη.
Γιατί τώρα με το ίδιο πολύ μυαλό, προσπερνάς την προσωπική ευθύνη του καθενός.
Γιατί με τα ευρωομόλογα να ξεγλιστρήσουμε από το κακό. Που σημαίνει η οικονομία της Γερμανίας και την Ελλάδας στο ίδιο ταμείο και στην συνέχεια το σύνολο να διαιρεθεί κι έτσι η ισχυρότερη οικονομία να κοντύνει στο ύψος το ελληνικό.
Έτσι με το δικό σου επεξεργασμένο πολιτικό μυαλό, καταλήγεις στην γνωστή διπλή επωδό. Από τη μια, για όλα φταίνε οι ξένοι για το κατάντημα το ελληνικό. Από την άλλη σωτηρία για την ελληνική οικονομία πάλι από την Ευρώπη των γαλλογερμανών.
Τουτέστιν προστασία. Τουτέστιν εξάρτηση. Τουτέστιν νεοελληνική πονηριά. Τουτέστιν μετά απ' όλα αυτά και άλλα πολλά που πρόκειται να μας βαρέσουν κατακούτελα στο μέλλον το κοντινό, από το πολύ μυαλό καταλήγουμε στο εξής ρητό: Άλλαξε ο Μίμης και φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς!

Του σύν-τροφου ΔΑΝIΚΑ, η επιστολή.
Με μικρές περικοπές…που διευκολύνουν την κεντρική ΙΔΕΑ…

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΜΕΣΑ Η ΕΞΩ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΚΟ.ΤΟΣΟΙ ΔΙΑΝΟΥΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΠΙΑΔΑ ΠΕΡΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΧΟΛΟΓΙΑ. ΒΓΕΙΤΕ ΒΡΕ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΤΕ ΠΟΣΕΣ ΘΕΣΕΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ. ΡΩΤΗΣΤΕ ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ?ΑΦΟΥ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΤΟΤΕ ΜΙΛΗΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ.ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ?