filoiko.blogspot.com
2/1/13
καλή χρονιά
1 σχόλιο:
Ανώνυμος είπε...
γιατι δεν μαζευτηκε η παλιοπαρεα φετος?
3 Ιανουαρίου 2013 στις 11:26 π.μ.
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ζωντανή σύνδεση με φωλιά πελαργών στην Φιλιππιάδα
pitsirikos.net Φίλε πιτσιρίκο έχω χαρά. Ήμουν τυχερός και φέτος. Το πρωί της Κυριακής του Πάσχα, στη φωλιά απέναντι από το μπαλκόνι του...
Η ιστορία της ΓΕΦΥΡΑΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ θυμίζει παραμύθι.
... Μια αυγή, άκουσε πολύ βαθιά μέσα του ν’ ανεβαίνει η φωνή του Θεού του ο πάτερ Διονύσιος ...Φώναξε του Στεφανή: - Η ξυλεία κ’ ...
1 σχόλιο:
γιατι δεν μαζευτηκε η παλιοπαρεα φετος?
Δημοσίευση σχολίου