Παρασκευή 11 Γενάρη 2013 ωρα 11πμ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
pitsirikos.net Φίλε πιτσιρίκο έχω χαρά. Ήμουν τυχερός και φέτος. Το πρωί της Κυριακής του Πάσχα, στη φωλιά απέναντι από το μπαλκόνι του...
-
... Μια αυγή, άκουσε πολύ βαθιά μέσα του ν’ ανεβαίνει η φωνή του Θεού του ο πάτερ Διονύσιος ...Φώναξε του Στεφανή: - Η ξυλεία κ’ ...
2 σχόλια:
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΥΡΡΑΚΙΩΤΩΝ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΠΟΥ ΚΑΛΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΤΗΣΙΑ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΔΙΕΞΑΝΘΕΙ ΣΤΙΣ 13-1- 2013 ΚΑΙ ΩΡΑ 19΄00 μμ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ.
Μήπως γνωρίζει κάποιος να μου πει αν είναι αλήθεια αυτό που ακούγεται σχετικά με τα 30,5 εκ. ευρώ, που φαίνεται ότι θα φθάσουν στο Δήμο μας, μέσω του ΕΣΠΑ;
Συγκεκριμένα, λένε πως τα μισά χρήματα από αυτά αφορούν σε προγράμματα άλλων, όμορων Δήμων (Πέτα), οι οποίοι έχουν δικαίωμα να τα εντάξουν στα προγράμματα άλλων Δήμων. Μπορεί να απαντήσει κάποιος που γνωρίζει το θέμα;
Δημοσίευση σχολίου