13/6/25
Τα δύο πελαργάκια μας μεγαλώνουν με αγάπη στην ΑΝΙΜΑ
Μοιράζομε μαζί σας αυτή τη φωτογραφία από τα δύο πελαργάκια που γεννήθηκαν φέτος στη φωλιά της Φιλιππιάδας και πλέον βρίσκονται υπό την προστασία της ΑΝΙΜΑ – του Συλλόγου Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής.
Η κα Γανώτη από την ΑΝΙΜΑ μας έστειλε τη φωτογραφία, όπου τα μικρά ξεκουράζονται ήσυχα σε ένα ασφαλές και ζεστό περιβάλλον, μακριά από κινδύνους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
pitsirikos.net Φίλε πιτσιρίκο έχω χαρά. Ήμουν τυχερός και φέτος. Το πρωί της Κυριακής του Πάσχα, στη φωλιά απέναντι από το μπαλκόνι του...
-
... Μια αυγή, άκουσε πολύ βαθιά μέσα του ν’ ανεβαίνει η φωνή του Θεού του ο πάτερ Διονύσιος ...Φώναξε του Στεφανή: - Η ξυλεία κ’ ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου