...με αυτή,εφτά... from filoiko on Vimeo.
Μια φωτογραφία στο Ζηρό from filoiko on Vimeo.
Κάντε υπομονή και ο ουρανός θα γίνει πιο ...καθαρός!!!
(αναδημοσιεύουμε σχόλιο ανώνυμου της 24-3-2011)
Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011
...σήμερα την φωλιά την φτειάξαν δίπλα στα παιδιά
Μια φωτογραφία στο Ζηρό from filoiko on Vimeo.
Σάββατο 26 Μαρτίου 2011
...μια φωτοΗΜΕΡΑΣ με ομίχλη στο Ζηρό(βάλτε ήχο)
Παρέλαση 25 Μαρτίου Φιλιππιάδα from filoiko on Vimeo.
Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011
...από την παρέλαση των μαθητών στην Μπιζανίου
(αναδημοσιεύουμε σχόλιο ανώνυμου της 24-3-2011)
"ΚΑΘΟΛΙΚΗ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ" ..
Τοπικη ΦΩΝΗ.
"Η λιτότητα έριξε τον Σόκρατες.
τον κατεψήφισε σύμπασα η αντιπολίτευση"
Τα ΝΕΑ.
ΥΓ.1
Κάντε υπομονή και ο ουρανός θα γίνει πιο ...καθαρός !
Συγχωνεύσεις ;
Μικρό το κακό αν είναι να περισωθούν έστω και κάποιες ψωροδεκάρες.
Ακόμα και αυτές τις ζητιανεύομε υποθηκεύοτας και το μέλλον των εγγονών μας..
Οκτώ- δέκα οι μαθητές στο γυμνάσιο
Γοργομύλου, είκοσι-εικοσιπέντε οι καθηγητές τους!
Και το χειρότερο, κανένας δεν ρώτησε ποτέ αν αυτά τα καταδικασμένα σε πληρη απομόνωση παιδιά ήθελαν να ΜΑΘΗΤΕΥΣΟΥΝ σε αυτές τις φυλακές.
Έπρεπε να μείνουν εκεί,αντιστεκόμενα στην αποερήμωση της υπαίθρου...
Δεν ήταν δα και αστεία υπόθεση να ΔΙΕΡΧΟΝΤΑΙ απο την μικρή την πλατεϊτσα του δήμου ΑΝΩΓΕΙΟΥ 25 καθηγητές- δις της ημέρας- όχι να ΣΤΑΘΜΕΥΟΥΝ Η ΝΑ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ !
ΥΓ.2
Μόνη μας ελπίδα, ο πρώην. !
Το δηλώνει με παρρησία ο άνθρωπος:
"Ο καλός ο καπετάνιος στην φορτούνα
φαίνεται"
Και για αυτό δεν είναι περαστικός ούτε απο την πολιτική ,ούτε και από τον νομό και δεν σκοπεύει να αποφύγει τα δύσκολα.
Είναι έτοιμος να παλέψει για τον νομό και τους πολίτες όπως έκανε τόσα χρόνια...
Εξ'άλλου αυτό το επιβεβαιώνει και η Ρούλα στον πρόλογο της συνεντευξης:
"ένα διάλειμμα κάνει και ξανά προς την πολική θα οδεύσει".
Αμάν και πότε !
ΥΓ.3
Στο ερώτημα:
Εναντίον των συγχωνεύσεων ή κατά των καταργήσεων;
Χωρίς φόβο και πάθος:
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ...
ΦΡΑΓΜΟ ΣΤΟΝ ΑΧΑΛΙΝΩΤΟ ΛΑΪΚΙΣΜΟ..
ΟΔΥΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΙΡΟΛΟΓΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΘΕΣΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ Η ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΒΟΛΕΜΑ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ.
ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΤΩΝ ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕΤΕΧΟΜΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΟΥΡΒΑΝΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΘΡΗΝΗΣΕΙ;
Τοπικη ΦΩΝΗ.
"Η λιτότητα έριξε τον Σόκρατες.
τον κατεψήφισε σύμπασα η αντιπολίτευση"
Τα ΝΕΑ.
ΥΓ.1
Κάντε υπομονή και ο ουρανός θα γίνει πιο ...καθαρός !
Συγχωνεύσεις ;
Μικρό το κακό αν είναι να περισωθούν έστω και κάποιες ψωροδεκάρες.
Ακόμα και αυτές τις ζητιανεύομε υποθηκεύοτας και το μέλλον των εγγονών μας..
Οκτώ- δέκα οι μαθητές στο γυμνάσιο
Γοργομύλου, είκοσι-εικοσιπέντε οι καθηγητές τους!
Και το χειρότερο, κανένας δεν ρώτησε ποτέ αν αυτά τα καταδικασμένα σε πληρη απομόνωση παιδιά ήθελαν να ΜΑΘΗΤΕΥΣΟΥΝ σε αυτές τις φυλακές.
Έπρεπε να μείνουν εκεί,αντιστεκόμενα στην αποερήμωση της υπαίθρου...
Δεν ήταν δα και αστεία υπόθεση να ΔΙΕΡΧΟΝΤΑΙ απο την μικρή την πλατεϊτσα του δήμου ΑΝΩΓΕΙΟΥ 25 καθηγητές- δις της ημέρας- όχι να ΣΤΑΘΜΕΥΟΥΝ Η ΝΑ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ !
ΥΓ.2
Μόνη μας ελπίδα, ο πρώην. !
Το δηλώνει με παρρησία ο άνθρωπος:
"Ο καλός ο καπετάνιος στην φορτούνα
φαίνεται"
Και για αυτό δεν είναι περαστικός ούτε απο την πολιτική ,ούτε και από τον νομό και δεν σκοπεύει να αποφύγει τα δύσκολα.
Είναι έτοιμος να παλέψει για τον νομό και τους πολίτες όπως έκανε τόσα χρόνια...
Εξ'άλλου αυτό το επιβεβαιώνει και η Ρούλα στον πρόλογο της συνεντευξης:
"ένα διάλειμμα κάνει και ξανά προς την πολική θα οδεύσει".
Αμάν και πότε !
ΥΓ.3
Στο ερώτημα:
Εναντίον των συγχωνεύσεων ή κατά των καταργήσεων;
Χωρίς φόβο και πάθος:
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ...
ΦΡΑΓΜΟ ΣΤΟΝ ΑΧΑΛΙΝΩΤΟ ΛΑΪΚΙΣΜΟ..
ΟΔΥΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΙΡΟΛΟΓΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΘΕΣΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ Η ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΒΟΛΕΜΑ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ.
ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΤΩΝ ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕΤΕΧΟΜΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΟΥΡΒΑΝΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΘΡΗΝΗΣΕΙ;
51 σχόλια:
Πριν από τη Ρούλα το είχε γράψει
και ο εθνικός μας ποιητής:
"Μόνο για λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς την δόξα τραβά" !
Εθνική γιορτή αύριο. Πως σου ξέφυγε ανώνυμε φίλε;
"Ας παγώσει η πληρωμή του χρέους και των τόκων των τραπεζιτών, ώστε να βρεθούν τα λεφτά για να λειτουργήσει η εκπαίδευση ..."
ΑΝΤΑΡΣΙΑ. σήμερα.
Τόσο απλά και τόσο εύκολα.
Σπαζοκεφαλιάζουν οι κυβερνώντες οι άσχετοι...
Διαγράφεις με μια μονοκονδυλιά τα
χρέη και τους τόκους και κατόπιν "το δισάκι σου στον ώμο
για το δρόμο, για το δρόμο" αναζητώντας νέα δανεικά.
Αλοίμονο για τον τόπο με τέτοια αριστερά, συστημική και μη...
Νέο blog στην πόλη μας.
Www.zirosgr.blogspot.com
Καλό ταξίδι.
Αγαπητοί Ανώνυμοι σχολιαστές και αγαπητή Φωνή.
Θα ήθελα να καταθέσω και εγώ την άποψή μου για το θέμα των ημερών «Συγχωνεύσεις-Καταργήσεις Σχολείων»
Πιστεύω ότι έχουμε επικεντρώσει την κριτική ξεκινώντας από τα μικρά και αφήνοντας στην άκρη ή αναφερόμαστε ελάχιστα στα μεγάλα και εξηγούμαι:
1. Με τον όρο δημοσιοθεσήτες ποιους εννοούμε; Μήπως τους δασκάλους ή τους καθηγητές. Τους τσουβαλιάζουμε κι αυτούς μαζί με τους δημόσιους υπάλληλους που τέλειωσαν το Δημοτικό το Γυμνάσιο ή το Λύκειο και μετά έτρεχαν πίσω από κομματάρχες και βουλευτές για να τους διορίσουν στη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, την Τράπεζα ή σε κάποιον άλλο δημόσιο οργανισμό;
Οι Εκπαιδευτικοί μόχθησαν, ξενύχτησαν, στερήθηκαν χαρές στην παιδική τους ηλικία, όταν έβλεπαν τους συνομήλικούς τους να περνάνε καλά. Ξόδεψαν χρήματα για να σπουδάσουν ενώ άλλοι έβγαζαν λεφτά από τα 20 τους. Κατόπιν περίμεναν πότε θα έρθει κι αυτών η σειρά να ανταμειφθούν για τους κόπους τους.
2. Όταν μιλάμε για περικοπή των αποδοχών σε ποιους αναφερόμαστε; Στους εκπαιδευτικούς; Μα δεν ακούτε τους σημερινούς υπουργούς που λένε ότι οι εκπαιδευτικοί είναι οι πιο κακοπληρωμένοι υπάλληλοι στη Ελλάδα.
Γνωρίζετε αλήθεια ποιες είναι ή ποιες ήταν οι αποδοχές τους;
3. Αυτούς αποκαλείται λοιπόν προνομιούχους;
4. Οι απέξω ποιοι είναι οι επιχειρηματίες; Για ποιους επιχειρηματίες να μιλήσουμε; Τους κρατικοδίαιτους που κι αυτοί τρέχουν πίσω από τους πολιτικούς για να εισπράξουν από το Δημόσιο;
5. Μπορεί να με πείσει ειλικρινά κάποιος μεγαλοδημοσιογράφος όταν υπηρετεί μεγαλοϊδιοκτήτες (μεγαλοεπιχειρηματίες και εργολάβους) καναλιών και εφημερίδων που διαφεντεύουν χρόνια ολόκληρα μαζί με τους πολιτικούς μας τις τύχες αυτού του δύσμοιρου τόπου απομυζώντας στην κυριολεξία τον ιδρώτα και το μόχθο του Ελληνικού λαού. (Μέγαρο Μουσικής: Επιχορήγηση εκατοντάδων εκατομμυρίων το χρόνο από το δημόσιο. Βέβαια παράγουν πολιτισμό με τον Νταλάρα και τους άλλους και πρέπει να πληρώνει ο Ελληνικός λαός).
6. Πόσοι και πόσοι επιχειρηματίες που ευνοήθηκαν από την πολιτεία κάποια ωραία πρωία δεν πέταξαν στο δρόμο τον κοσμάκη γιατί είχαν μεγαλύτερο κέρδος να επενδύσουν αλλού; Είχαμε ποτέ σοβαρή βιομηχανία στην οποία να στηριχθούμε;
7. Όταν ακούγαμε στις ειδήσεις ότι το μεγαλύτερο μέρος των φορολογικών εσόδων προέρχονταν από τους μισθωτούς και τους υπαλλήλους, ενώ οι επιχειρηματίες, γιατροί, δικηγόροι κ.λ.π πλήρωναν στο κράτος πολύ λιγότερα γελάγαμε με πίκρα. Και αυτό θα συνεχίσει να γίνεται μην αυταπατάσθε;
8. Βρήκαμε όμως τον εύκολο στόχο. Ποιος φταίει; Ο Τσίπρας και η Παπαρήγα, (και μη βιαστείτε να με κατατάξετε σ’ αυτούς όπως ο κ. Πάγκαλος), ενώ αυτούς που κυβερνάνε χρόνια ολόκληρα και έχουν φτιάξει περιουσίες για να θρέψουν πεντέξι γενιές φροντίζουμε να τους απαλλάξουμε γιατί δεν είδα το παραμικρό στα σχόλιά σας.
9. Βγάλατε εύκολα το πόρισμα ότι τα σχολεία τέρατα με εκατοντάδες μαθητές λειτουργούν το ίδιο με αυτά που έχουν λογικό αριθμό μαθητών.
Και δεν κάνετε τουλάχιστον τον κόπο όχι να ρωτήσετε εν ενεργεία καθηγητές και Διευθυντές αλλά συνταξιούχους που καταξιώθηκαν στην συνείδηση της κοινωνίας μας, για να βγάλετε σωστή κρίση. Δυστυχώς δεν το κάνετε. Τσιμπάτε και σεις το τυρί που σας σερβίρουν όσοι έχουν συμφέρον να το κάνουν.
10. Μάλιστα κάποιος εκμεταλλευόμενος την ανωνυμία χαρακτηρίζει όλους τους Διευθυντές γλείφτες. Γιατί; Ρώτησε τους εκπαιδευτικούς των σχολείων τι γνώμη έχουν για τους διευθυντές τους; Ρώτησε την γνώμη των γονέων που έχουν τα παιδιά τους στα σχολεία της πόλης;
Δεν ξέρω αν εννοούσε τους Διευθυντές της πόλης μας αλλά η κοινή γνώμη υποστηρίζει άλλα. Υποστηρίζει δηλαδή ότι είναι άξιοι εκπαιδευτικοί έντιμοι ηθικοί καλοί οικογενειάρχες και χαίρουν της αποδοχής της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων τους, των μαθητών και των γονέων.
Αν υπάρχει κάποια εξαίρεση αυτός δεν είναι λόγος να ρίχνουμε λάσπη σ’ όλους τους υπόλοιπους. Εκτός και το κάνουμε με υστεροβουλία γιατί πολύ θα θέλαμε να είμαστε στη θέση τους αλλά ίσως δεν μπορούμε γιατί την καταξίωση την κερδίζουμε κάθε μέρα στο χώρο της δουλειάς μας και όχι με ανέντιμο τρόπο.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ
ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ!
Δεν θα ωραιοποιήσω τα πράγματα.
Δεν θα υποστηρίξω την παραπαιδεία;
Δεν θα υποστηρίξω τη βιομηχανία των φροντιστηρίων
Δεν θα υποστηρίξω την άρνηση του ελέγχου και της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών
Την αξιολόγηση δεν τη θέλουν οι ανεύθυνοι, αυτοί που πραγματικά δεν θέλουν να υπηρετήσουν σωστά τη δουλειά τους, να υπηρετήσουν τη μόρφωση των παιδιών και τον όρκο που έδωσαν όταν διορίστηκαν, αυτοί που βλέπουν την εργασία τους ως πάρεργο.
Η μεγάλη όμως πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που επιτελούν πραγματικά σημαντικό έργο και δεν έχουν να φοβηθούν τίποτε σας πληροφορώ ότι όχι μόνο τη θέλουν αλλά και την επιζητούν.
Δεν θα υποστηρίξω τη διατήρηση σχολείων με ελάχιστους μαθητές.
Αλλά έτσι να λέμε αβασάνιστα να καταργηθούν και να συγχωνευθούν όλα τα σχολεία για να εξοικονομήσουμε κάποια χρήματα νομίζω ότι υπερβάλλουμε για να μην το χαρακτηρίσω αλλιώς.
Αν υπάρχει κάποιο σχολείο που οι μαθητές του μετά την κατάργηση θα πρέπει να ταξιδεύουν 2 και 3 ώρες την ημέρα για να πάνε (αν θα πάνε) στο πλησιέστερο, τότε πρέπει να καταργηθεί;
Γιατί αυτά είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού και θα πρέπει να τα πετάξουμε στον καιάδα;
Κάποτε οι σημερινοί ταγοί της εξουσίας κόπτονταν για τα δικαιώματα του απλού λαού. Τώρα που πήγαν όλα αυτά;
Θα πρέπει να δημιουργήσουμε σχολεία μαμούθ;
Στη Φιλιππιάδα όπου ο αριθμός των μαθητών σύμφωνα με τα στατιστικά τείνει να αυξάνεται συνεχώς αυτό θα συμβεί σε λίγα χρόνια.
Όσοι πιστεύουν ότι δεν αλλάζει τίποτε αν ένα σχολείο έχει πολύ μεγάλο αριθμό μαθητών συγχωρήστε με αλλά έχουν πλήρη άγνοια για το χώρο της εκπαίδευσης.
ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΑΣ (και συγχωρήστε με αν σας κούρασα) θέλω να δικαιολογήσω αυτό που υποστήριξα στην αρχή, ότι δηλαδή έχουμε επικεντρώσει την κριτική ξεκινώντας από τα μικρά, αφήνοντας στην άκρη ή αναφερόμαστε ελάχιστα στα μεγάλα;
Είδατε πουθενά να αναφέρετε το ΠΑΙΔΕΙΑΣ για το τεράστιο πρόβλημα της παραπαιδείας και των φροντιστηρίων;
Είδατε να βελτιώνεται το απαρχαιωμένο πρόγραμμα σπουδών;
Είδατε να αναφέρεται στη βελτίωση των κτηριακών υποδομών;
Υπάρχει ειλικρινά κανείς που πιστεύει ότι οι συγχωνεύσεις και οι καταργήσεις θα λύσουν το τεράστιο πρόβλημα της παιδείας;
Το μόνο που θα κερδίσουν θα είναι η εξοικονόμηση λίγων χρημάτων και αυτό σε βάρος των μαθητών και τίποτε άλλο.
Υ.Γ. Οι υπουργοί όλων των κυβερνήσεων αφού επιτελούν θαυμάσιο έργο σε ένα υπουργείο στον πρώτο ανασχηματισμό μεταπηδούν σε άλλο. Είναι βλέπετε επαγγελματίες. Τι να κάνουνε. Αυτό θα γίνει και τώρα και μην τρέφετε αυταπάτες.
ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ ΤΗΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011
“Ο προοδευτικός λυρισµός στηρίζεται σε µια παραδοχή: H Ελλάδα είναι µια ύπαρξη αδικηµένη. Αδικηµένη από το παρελθόν, κατατρεγµένη από το παρόν ενός κόσµου που την εχθρεύεται, ηττηµένη από τον ίδιο της τον εαυτό. Είναι ο πιο ανθεκτικός συλλογικός µας µύθος.
Τα σπλάχνα του µύθου γέννησαν τραγούδια, όργωσαν την ποιητική µας ευαισθησία, έγραψαν µυθιστορήµατα, οργάνωσαν πολιτικές. Ο µύθος αυτός υπήρξε το σηµαντικότερο πολιτικό κεφάλαιο της Aριστεράς. Ηττηµένη πολιτικά και στρατιωτικά στον Eµφύλιο κέρδιζε την συναισθηµατική αποδοχή του ηττηµένου στο άσυλο του «προοδευτικού λυρισµού».
Στη σοδειά του όµως δεν σιτίστηκε µόνον η Αριστερά. Πάνω του στηρίχθηκε όλο το πολιτικό οικοδόµηµα της Μεταπολίτευσης, στο έδαφός του ρίζωσαν όλα τα διλήµµατα, πραγµατικά ή φανταστικά. Η Κύπρος, το «Μακεδονικό», οι σχέσεις µας µε την Τουρκία, οι σχέσεις µας µε την υπόλοιπη Ευρώπη. Πάντα µας αδικούσαν, πάντα ήµασταν οι χαµένοι, η ελληνική κοινωνία είναι µια κοινωνία που αισθάνεται αλληλεγγύη µόνον όταν θρηνεί κάποια αποτυχία. Η επιτυχία είναι για τους άλλους.
Οι εφοπλιστές έσπαγαν πιάτα τραγουδώντας τους καηµούς της φτωχολογιάς, γιατί έτσι αισθάνονταν πιο Έλληνες, κι εµείς εδώ κάναµε συναυλίες για το Κυπριακό και αγιοποιούσαµε τον Μακρυγιάννη, το πρότυπο του αδικηµένου. Η µόνη εξαίρεση ήταν οι Ολυµπιακοί Αγώνες το 2004. Εκεί αποφασίσαµε να πετύχουµε. Τα καταφέραµε, και την εποµένη το πρωί κάναµε ό,τι περνούσε από το χέρι µας για να ξεπλύνουµε το άγος της επιτυχίας.
Τη βγάζαµε. Χρεωµένοι, απαξιωµένοι, αλλά τη βγάζαµε. ∆εν χρωστούσαµε εµείς, αυτοί µας χρωστούσαν που µας είχαν αδικήσει. Οσο για την αξία µας, µόνον όποιος µπορούσε να µοιραστεί τον δικό µας πόνο µπορούσε και να την καταλάβει. Και τώρα που δεν τη βγάζουµε πια ανακαλύπτουµε πως εξαντλήθηκε και το κεφάλαιο του προοδευτικού µας λυρισµού. Τώρα που είµαστε πραγµατικά στριµωγµένοι δεν έχουµε λέξεις για να πού µε αυτό που νιώθουµε. Και φωνάζουµε, καταγγέλλουµε, βρίζουµε, πετάµε γιαούρτια, πέτρες, µμολότοφ, σαν τον τρελό του χωριού που κάνει ό,τι µπορεί για να εξαιρεθεί απ’ την απόδοση των ευθυνών. Ο µύθος του προοδευτικού λυρισµού κήρυξε πτώχευση.
Η Ελλάδα που αγιοποιούσε την αποτυχία γκρεµίζεται µε πάταγο γύρω µας.
Αυτό που µας λείπει είναι ένας νέος συλλογικός µύθος, ένα νέο συµβόλαιο για να στεγάσει την ευαισθησία µας και να αποκαταστήσει τους κατεστραµµένους κοινωνικούς ιστούς.
Έργο πολύ σοβαρό για να το εµπιστευθούµε στα χέρια της πολιτικής µας τάξης.
Η Ελλάδα που αγιοποιούσε την αποτυχία γκρεµίζεται µε πάταγο γύρω µας»
Τ.Θ
ΥΓ . Πανηγυρικός εξ αντιγραφής .
Συγγραφέας είναι ο Τ.Θ….
¨Ενας περιφρονητέος δημοσιογραφίσκος σύμφωνα με την άποψη ανωνύμου
και κατά πάσα πιθανότητα παιδαγωγού.
Δημοσιοθεσίτες:
Γιατροί του ΕΣΥ και τα φακελάκια τους.
Πανεπιστημιακοί γιατροί και οι φακελάρες τους.
Μυριάδες πανεπιστημιακοί
σύμβουλοι-παρασυμβουλοι,συνβούλια-παρασυμβούλια...
Μηχανικοί πολεοδομίας και τα παχυλά γρηγορόσημα τους.
Μηχανολόγοι συγκοινωνιών και τα έπαθλα ικανότητας οδήγησης..
Οικονομολόγοι εφοριακοί και "τα δικαιώματά" τους.
Εκπαιδευτικοί παιδαγωγοί και τα
"κρυφά σχολειά τους"...
ΥΓ...Φεγγαράκι μου λαμπρό,
φέγγε μου να περπατώ , να πηγαίνω στο σχολειό.
Ε, πως αλλάξαν οι καιροί,
να πηγαίνει οκαθηγητής στο μαθητή!
Ηρωες του 21, ο αγώνας ΣΑΣ τώρα δικαιώνεται!
Ευχές και καλά λόγια για το filoiko από την ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΑΓΡΟΤΟΥ στο φύλλο 18 Μαρτίου 2011.Να τι γράφει:
Δυό χρόνια ζωής για το ΄΄φιλοικό΄΄filoiko
Στις 11 Μαρτίου πριν από δυό χρόνια
΄΄γεννήθηκε΄΄ το μπλογκ ΄΄Φιλοικο΄΄(blog filoiko) το οποίο ΄΄διευθύνει΄΄ με ΄΄πάθος΄΄ και αγάπη ο Μιλτιάδης Ζήκος.
Στη δίχρονη πορεία του πρωτοτύπησε σε πολλά πράγματα.Όχι μόνο στην ενημέρωση των πατριωτών που ζουν μακριά από τη Φιλιππιάδα και γενικά από την περιοχή, αλλά κυρίως με τις φωτογραφίες που έχει καταχωρήσει και που παρουσιάζουν τη ζωή των ανθρώπων που έζησαν πριν από τις γενιές ετούτες, που συνδέουν τον τόπο μας με το παρελθόν του.
Φυσικά δεν είναι λίγες οι επιτυχίες του filoiko και την επικαιρότητα, αφού οι φωτογραφίες της ημέρας που αναρτά αγγίζουν την ευαισθησία των πολιτών, όπως είναι οι φωτογραφίες μετά από μια βροχή, ή μια ηλιόλουστη ημέρα, ή μια φωτογραφία από το Ζηρό.
Αλλά σημαντικός σταθμός στη ζωή του filoiko ήταν η διοργάνωση εκδήλωσης με παλιές φωτογραφίες που έγινε στην κεντρική πλατεία και την παρακολούθησε πολύς κόσμος, νέοι και ηλικιωμένοι, οι μεν πρώτοι για να θυμηθούν τα παλιά, οι σε δεύτεροι για να πάρουν μια γεύση από την προ πενήντα χρόνια και βάλε ζωή της πόλης .Η έκπληξη ήταν η μουσική επένδυση, η οποία έγινε από τζουκ μποξ, το παλιό ηλεκτρόφωνο, από όπου ακούστηκαν τραγούδια της εποχής (Καζαντζίδης, Ζαγοραίος κ.λ.π).
Να ευχηθούμε , τι άλλο, να είναι μακρύ το ταξίδι του΄΄φιλοικο’’filoiko και ο καλός φίλος Μιλτιάδης Ζήκος, να έχει πάντα το κουράγιο να ενημερώνει, να γράφει για το παρελθόν, να συνδέει το παρελθόν με το μέλλον. Μακροζωία, λοιπόν γι το filoiko.
Ευχαριστούμε πολύ.
25 Μάρτη 2009,
Δυο χρόνια πριν :
Ανώνυμος είπε...
"Θύμισες πολλές,
θύμισες κακιές...
θύμισες...τρελές !
Εκείνοι... στη παρέλαση,
και ο ΓΕΡΟΣ του Μωριά
στης φυλακής τα κάτεργα...
Ο "τρελο"-ΠΑΠΑΦΛΕΣΑΣ στο ξεσηκωμό
και στα μετερίζια ...και ο Παλαιών
Πατρών Γερμανός στις τιμές, τις δόξες και ...τα πανηγύρια...
Ο ένας στο αιματοβαμένο Μανιάκι και ο άλλος στην εν τη προνομίων ανθούσα Μονή....
ΥΓ 1ο : ποικίλες και"διάφορες" οι θεάσεις , οι αναγνώσεις και οι ερμηνείες της ιστορίας ...
Προτιμώ την θέαση της απο το
Μανιάκι-"μεριά" και όχι από την θαλπωρή της Λάβρας.
ΥΓ 2ο: Δεν πρόλαβαν να σβήσουν οι διαμορφωτές της εθνικής συνείδησης εκείνη την υποσημείωση:
"Λίγες μέρες πριν εκραγεί η επανάσταση ο Π.Π.Γερμανός σε σύναξη των προεστών είχε εκφράσει την αντίθεση του ''. Με δαιμονίζουν τέτοιες αναφορές... Ορισμένοι αρνούνται ότι ύψωσε το Λάβαρο,
άλλοι ισχυρίζονται ότι το έκανε με το πιστόλι στο κρόταφο....
Ειλικρινά τάχω χαμένα...
-τι να πω στα εγγόνια μου;
-για κάποιους, ο ΓΈΡΟς του
Μωριά ήταν προδότης!
-για άλλους, ο Βασιλιάς ήταν σωτήρας!
Ανώνυμος είπε...
"Ξέρεις εσύ ποιοί ήταν οι Βασιλιάδες και ποιός ο Γέρος του Μωριά. Δίδαξε την διαφορά!
Ποιούς να τιμούν και πως θα τους τιμούν θα το βρούν τα παιδιά μόνα τους. Εμείς τους μάθαμε τις παρελάσεις. Που ξέρεις αυτά μπορεί να τις ξεπεράσουν!
Και για να μην ξεχνιώμαστε: Η διαφορά σήμερα είναι μπροστά στα μάτια μας και δεν μας επιτρέπει να τα έχουμε χαμένα.
ΥΓ..
Σήμερα,δύο χρόνια αργότερα,
Ως πρώτος ανώνυμος, δεν θα άλλαζα ούτε μία τελεία.
Ενίοτε όμως,
τα ευκόλως εννοούμενα δεν πρέπει
να παραλείπονται.
Προς λοιπόν αποφυγή παρανοήσεων,
εκ των υστέρων προσθέτω το:
"στον ξεσηκωμό" ,
Ήτοι:
...είχε εκφράσει την αντίθεσή του στον ξεσηκωμό.
Έπεσε υπερ πατρίδος, σήμερα!
Μια γυναίκα στο Βόλο στην προσπάθεια της να υψώσει την ελληνική σημαία έπεσε από το μπαλκόνι. Σκοτώθηκε !
Τι να πει κανείς..
1. Να είναι καλά το filoiko που μας δίνει την ευκαρία να συζητάμε.
2. Ποιά είναι τα μικρά και ποιά τα μεγάλα;
"Θα ήθελα να καταθέσω και εγώ την άποψή μου για το θέμα των ημερών «Συγχωνεύσεις-Καταργήσεις Σχολείων»"
Ξεκινά ο σχολιαστής και αμέσως μετά:
"έχουμε επικεντρώσει την κριτική ξεκινώντας από τα μικρά και αφήνοντας στην άκρη ή αναφερόμαστε ελάχιστα στα μεγάλα"
Ποιά λοιπόν είναι τα μεγάλα σύμφωνα με τον σχολιαστή:
1. Ποιοί είναι οι δημοσιοθεσίτες;
2. Μόχθησαν ή όχι οι εκπαιδευτικοί (για να γίνουν εκπαιδευτικοί;)
3. Είναι κακοπληρωμένοι ή όχι οι εκπαιδευτικοί;
4. Είναι οι εκπαιδευτικοί προνομιούχοι;
5. Μπορούμε να εμπιστευθούμε μεγαλοδημοσιογράφους που υπηρετούν μεγαλοιδιοκτήτες;
6. Αποδεχόμαστε τον εκπολιτισμό του Νταλάρα μέσω του επιχορηγούμενου Μεγάρου Μουσικής;
7. Έχουμε σοβαρή βιομηχανία να στηριχθούμε;
8. Οι επιχειρηματίες, οι γιατροί και οι δικηγόροι πληρώνουν λιγώτερη φορολογία.
9. Ο Τσίπρας μας φταίει; Γιατί δεν μιλάτε για τους άλλους;
10. Είναι οι διευθυντές γλείφτες ή έντιμοι και καλοί οικογενειάρχες;
11. Οι υπουργοί θα μεταπηδήσουν σε άλλο υπουργείο.
3. Προφανώς και έχω μεγάλη διαφωνία. Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι τα μεγάλα είναι ένα και μόνο:
Η Ελλάδα είναι μια μικρή καπιταλιστική χώρα προσεδεμένη στο άρμα του παγκόσμιου ιμπεριαλισμού και την στρατιωτική του έκφραση το ΝΑΤΟ.
Τα υπόλοιοπα είναι το αποτέλεσμα αυτής της βασικής πραγματικότητας.
4. Ο λόγος όμως έχει λογικές συνέπειες. Και ανάλογα με το λόγο που εκφέρουμε πρέπει να δράσουμε:
Έτσι λοιπόν εγώ δεν έχω άλλο να προτείνω και να κάνω παρά να αφιερώσω(ουμε) την ζωή μου(μας) στην κατάρευση της ντόπιας και παγκόσμιας αστικής τάξης.
Μέσα από αυτό θα δημιουργήσουμε το Λαϊκό Σχολείο.
Εν τω μεταξύ, έχω να αντιμετωπίσω κάποια μικρότερα προβλήματα:
ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ.
ΣΠΑΤΑΛΩ ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ.
ΣΥΝΑΝΤΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΠΝΙΓΟΝΤΑΙ. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣΩ:
ΕΔΩ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ.
ΕΔΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ.
ΕΔΩ ΝΑ ΑΛΛΛΑΞΟΥΜΕ.
ΕΙΣ ΜΑΤΗΝ!?
(συνέχεια).
Αυτό που θέλω να πώ αγαπητέ μου είναι το εξής πολύ απλό:
Τα "μεγάλα" ζητήματα που θέτεις δεν απαντούν στο παραμικρό στο ερώτημα των συγχωνεύσεων.
Τα ζητήματα αυτά είναι οι δικαιολογίες μιας γεννιάς που απέτυχε και που έχει βάλει σκοπό να συμπαρασύρει και την επόμενη
στον Καιάδα της αφασίας.
Το ζήτημα των συγγωνεύσεων δεν απαντά στο παραμικρό στο πρόβλημα της ΠΑΙΔΕΙΑΣ στην ΕΛΛΑΔΑ του 2011.
Πάμε λοιπόν από την αρχή.
Το πρόβλημα στην Ελλάδα εκτός από Οικονομικό είναι κυρίως πρόβλημα αξιών.
Αυτό το λέει καθημερινά ο Πρόεδρος της Ελλληνικής Δημοκρατίας.
Τι μπορούμε να κάνουμέ;
Να πούμε ότι ο πρόεδρος έπαθε αλτσχαϊμερ.
Να πούμε ότι οι άλλοι (γιατροί/ δικηγόροι/επιχειρηματίες) είναι διεφθαρμένοι και δεν μόχθησαν, ενώ εμείς μοχθήσαμε και είμαστε έντιμοι.
Να πούμε ότι είμαστε Έθνος Ανάδελφον.
Να σηκώσουμε το λάβαρο της Αγίας Λαύρας.
Να καταθέσουμε το ερώτημα: Τι μας λες ρε Παπούλια. Εσύ που ήσουν τόσα χρόνια;
Να κάνουμε κατάληψη.
Να κλείσουμε τους δρόμους.
Ότι και να κάνουμε δεν αποφεύγουμε το εξής πολύ απλό ζήτημα:
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΞΙΩΝ.
Έχουμε λοιπόν ώς χώρα ή δεν έχουμε πρόβλημα αξιών;
ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΝΑΙ Η ΟΧΙ;
Και επί των απλουστέρων.
Άν ένα παιδί θέλει 2 έως 3 ώρες να πάει στο σχολείο, πόσες ώρες θέλει ο καθηγητής του (που δεν διαμένει στο χωριό του παιδιού;)
Άν η πρόσβαση στο χωριό από χιόνια είναι δύσκολη και το παιδί δεν μπορεί να πάει στο σχολείο, ο καθηγητής του μένει εκείνες τις μέρες εκεί ή απλώς κλείνει το σχολείο; "Είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού και θα πρέπει να τα πετάξουμε στον Kαιάδα;"
"Θα πρέπει να δημιουργήσουμε σχολεία μαμούθ;
Στη Φιλιππιάδα όπου ο αριθμός των μαθητών σύμφωνα με τα στατιστικά τείνει να αυξάνεται συνεχώς αυτό θα συμβεί σε λίγα χρόνια."
Γιατί θα συμβεί αυτό σε λίγα χρόνια και όχι κάτι άλλο; Να χτίσουμε για παράδειγμα και ένα ακόμη σχολείο (και να κλείσουμε ενδεχομένως μια ακόμη φυλακή).
Η Ελλάδα είναι μια χώρα διασπαρμένη. Θέμα ιστορικό. Είπε να μαζευτεί κάπου και το παράκανε. δημιούργησε το τέρας των Αθηνών.
(Η Αθήνα είναι μια μικρή ανοργάνωτη πόλη).
Η Ελλάδα φθίνει. 2011 η νέα καταμέτρηση. 30 χρόνια στα δέκα εκατομμύρια. Η όποια αύξηση μέσω μεταναστών...
Το χωριά που δεν έχουν σχολεία είναι το πρόβλημα
ή
ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ;
---------------------------------
Οι πολιτικοί απέτυχαν.
Είναι οι κοινωνικοί φορείς έτοιμοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους και τις τύχες της χώρας στα χέρια τους;
Αυτό είναι το ΜΕΓΑΛΟ ΖΗΤΗΜΑ.
Οι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να συζητήσουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ για την ΠΑΙΔΕΙΑ.
Οι δημότες είναι υποχρεωμένοι να συζητήσουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ για τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΜΑΤΑ.
ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ.
ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΟΙΩΣ ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΑΛΛΟΙ.
ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.
(ΕΙΤΕ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ-ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΛΙ ΕΜΕΙΣ)
ΑΣ ΠΡΟΑΣΠΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ. (ΤΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ)
ΑΣ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΑΚΟΥΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΑΠΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ. (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΙ ΑΝΟΧΗΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ - ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ;)
ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΑΞΙΩΝ. (ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΑΣ).
Οι πολιτικοί απέτυχαν. Κάνουν το παν για να σώσει ο καθένας ξεχωριστά το τομάρι του.
Εμείς;
Για να μην παρεξηγηθούμε:
Ούτε κατά ούτε υπέρ των ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΝ τάσσομαι.
Τάσσομαι υπέρ της υποχρέωσής μας να συζητάμε με συγκεκριμένα επιχειρήματα και να μην πετάμε την μπάλα στην κερκίδα.
6 χρόνια το έκανε το ανεκδιήγητος, φθάνει πιά.
Το ορθότερο σημείο του σχολιαστή:
"Είδατε πουθενά να αναφέρετε το ΠΑΙΔΕΙΑΣ για το τεράστιο πρόβλημα της παραπαιδείας και των φροντιστηρίων;
Είδατε να βελτιώνεται το απαρχαιωμένο πρόγραμμα σπουδών;
Είδατε να αναφέρεται στη βελτίωση των κτηριακών υποδομών;
Υπάρχει ειλικρινά κανείς που πιστεύει ότι οι συγχωνεύσεις και οι καταργήσεις θα λύσουν το τεράστιο πρόβλημα της παιδείας;"
Άν το ΠΑΙΔΕΙΑΣ δεν συζητά για αυτά τι θα κάνουμε οι υπόλοιποι;
ΕΤΟΙΜΑ ΤΑ ΞΥΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΚΟΤΣΕΚΙ!
Πετάχτηκα μέχρι την Παλιά.
Είναι η ωρα 8 βράδυ.Εξω από τον αυλόγηρο του σχολείου αναμένη μια τεράστια φωτιά,γύρω κοσμος και πολλά παιδιά.Δεν τοξερα ότι το βράδυ στις 25 Μάρτη υπάρχει αυτό το εθιμο με την φωτιά.Ειδα το προηγούμενο σχόλιο και πήγα.
Θυμάμαι σαν παλιός,δηλαδή σαν παιδί της 10ετιας του 60 μετά την παρέλαση μοιραζαν λουκούμια στο Δημαρχείο όπου γινόταν το σώσε.Το απόγευμα οι χοροί στην κεντρική πλατεία και την παραμονή 24 Μαρτη ο Βλαχογιάννης έφερνε τα ΕΒΓΑ παγωτά.
Πολύς κόσμος σήμερα στην Φιλιππιάδα αρκετοί από Αθήνα λόγω τριημέρου.Οπως κάθε μέρα τέτοια δύσκολο μετά την παρέλαση να βρεις να κάτσεις.Περισσότερα για σήμερα σε ένα βιντεο που θα προσπαθήσω να αναρτήσω στο blog απόψε.
Ηρθαν και άλλοι πελαργοί.
Ακούω έξω τώρα το γκιώνη.
Αυτά.
Και του χρόνου.
ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΣΑΛΠΙΣΜΑ.
«Έτσι λοιπόν εγώ δεν έχω άλλο να προτείνω και να κάνω παρά να αφιερώσω(ουμε) την ζωή μου(μας) στην καταρρεύσει της ντόπιας και παγκόσμιας αστικής τάξης.
Μέσα από αυτό θα δημιουργήσουμε το Λαϊκό Σχολείο."
Ανώνυμος σήμερα.
Εκφορά σε πρόσωπο ΠΡΩΤΟ ! Μετά από τέτοια αυτοθυσία δεν γίνεται αλλιώς , του καπιταλισμού η κατάρρευση επίκειται ! Ήδη οι επαναστάτες βρίσκονται προ των Πυλών ! Η Λαϊκή Παιδεία οσονούπω γίνεται πραγματικότητα.
Και εγώ βαυκαλιζόμουν ακόμα με εκείνο το κατηχητικό ασματάκι της
παιδικής μου ηλικίας:
"πίστευε πρόσμενε όσο θα ζεις, τον Ιησού μας μια μέρα θα δεις."
Ζήσε Μάη, να φας τριφύλλι!
'Έπρεπε να γεράσω,να πεθάνω και κατόπιν να περιμένω στη σειρά μου-δεν ξέρω για πόσο-να δω τον Χριστούλη!
Άλλος τρόπος δεν υπήρχε παρ'εκτός η αυτοκτονία.
Τι χαρά! Τι χαρά !
Αύριο αυτοκτονώ και το όνειρό μου γίνεται πραγματικότητα .
Την επαύριον. Γιατί βιάζεσαι ρε φίλε;
Ε και τον είδες , μετά τι γίνεται;
Θα στέκεσαι εκεί σαν χάχας να τον βλέπεις συνεχώς και αδιαλείπτως στους αιώνες των αιώνων;
Δεν θα βαρεθείς αυτή την συνεχή οπτική σου απόλαυση;
Δεν κάθεσαι ΣΤΑ ΑΥΓΆ ΣΟΥ!
ΕΚΤΟΤΕ ΚΑΙ ,
ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΕΣ ... ΑΥΤΌ ΚΑΝΩ,
ΤΑ ΚΛΩΣΑΩ...
ΚΛΟΥΒΙΑ ΚΑΙ ΑΣΠΕΡΜΑ, ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ, ΓΑΜΩΤΟ !
ΥΓ .
ΕΝΤΑΞΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΉΣΟΥΜΕ
ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΕΓΩ.
ΑΚΟΥΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΙΣ;
ΤΟΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΠΡΟΣΠΣΘΕΙΕΣ ΠΗΓΑΝ
ΣΤΟ ΒΡΟΝΤΟ.
ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ: ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΤΕΊΝΕΙΣ;
ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ,
ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ!
Τι ωραίοι είστε ρε...
Τέτοια ώρα βρήκατε να το συζητήσετε.
Είναι ώρα για αλκοόλ και παρέα.
Ηδη με έχει πάρει Βαγγέλης να με κεράσει ένα ποτήρι κρασί.
Να μην πάω;
Πέστε τα εσείς.
25η Μαρτίου. Διπλή γιορτή. Γιορτή γεμάτη φως. Δυο λευτεριές σμίγουνε μέσα στην ίδια μέρα, δυο λευτεριές ματόβρεχτες, παιδιά μεγάλου κόπου, η λευτεριά του Έλληνα κι η λευτεριά του ανθρώπου. Διπλή λευτεριά λοιπόν. Λευτεριά από τη σκλαβιά της αμαρτίας. Λευτεριά από τον τουρκικό ζυγό. Πρωταγωνιστές ένας αρχάγγελος κι ένας αρχιερέας. Ο αρχάγγελος Γαβριήλ φέρνει το μήνυμα της λύτρωσης: «Χαίρε, κεχαριτωμένη!». Γίνεται η Μαρία, η Παναγία, η γέφυρα, η πρώτη συνεργάτρια του Θεού για τη δική μας σωτηρία. Την αξίωσε ο Θεός μητέρα Του να γίνει κι αξίωσε κι εμάς να την έχουμε Μητέρα. Και ο αρχιερέας Παλαιών Πατρών Γερμανός βροντοφωνάζει το σύνθημα της Επανάστασης: «Ελευθερία ή θάνατος». 25η Μαρτίου 1821: Η αυγή της νεοελληνικής λευτεριάς. Ο Ελληνισμός συντρίβει το θεριό της μεγάλης νύχτας, που κράτησε 400 ολόκληρα χρόνια. Αναρτήθηκε από : http://www.apolytrosis.gr/web/guest/eisag
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΤΟΥΤΟ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΓΟΡΓΟΜΥΛΟ.15-20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΚΕΙ.
ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΑΥΤΌ ΗΤΑΝ ΠΕΝΤΕ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑ.
ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ 20 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 8.
ΣΕ ΤΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.
ΟΠΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ
πολύ απλά. βολεΥόνται κάποιοι
καθηγητές. οροσμενοι απο αυτούς ικανοποιούν και καημό τους να γίνουν κάποτε διευθυντές.
ΝΑΙ, ΔΙΕΘΥΝΤΕΣ ΣΕ 8 ΜΑΘΗΤΕΣ !
Eδώ και χρόνια, πριν ν’αποφασίσουν να σκοτώνουν οι άνθρωποι, είχαν αρνηθεί τόσα πολλά, ώστε έφτασαν να αρνιούνται τον εαυτό τους με την αυτοκτονία. Ο Θεός υποκρίνεται, όλος ο κόσμος μαζί του κι εγώ ο ίδιος .Για αυτό πεθαίνω.
Η αυτοκτονία ήταν τότε το πρόβλημα.
Η ιδεολογία σήμερα αρνιέται τους άλλους .Αυτοί μόνο είναι υποκριτές .Τότε σκοτώνουν. Κάθε αυγή χρυσοστολισμένοι δολοφόνοι γλιστράνε μέσα σε ένα κελί.
Το έγκλημα είναι τώρα το πρόβλημα
Τα στρατόπεδα των σκλάβων κάτω από το λάβαρο της ελευθερίας, οι σφαγές με κίνητρο την αγάπη στον άνθρωπο φέρνουν σε αμηχανία την ΚΡΙΣΗ (και για αυτό πλήθυναν κατά μυριάδες οι τρόφιμοι των γκουλάκ).
Όταν πια το έγκλημα φορά την λεοντή της αθωότητας σε μια περίεργη αντιστροφή των ρόλων, που συμβαίνει συχνά στις μέρες μας ,η αθωότητα είναι εκείνη που πρέπει να δώσει εξηγήσεις.
Από την στιγμή που αρχίζει την δράση κατά πόσο η αθωότητα μπορεί να αποφύγει το έγκλημα;
Δεν θα μάθουμε τίποτα εφόσον δεν ξέρουμε αν έχουμε το δικαίωμα να σκοτώνουμε αυτόν τον άλλον μπροστά μας ή να δώσουμε την συγκατάθεση να σκοτωθεί (εν ονόματι της επανάστασης και της επανίδρυσης του Λαϊκού Σχολειού)…
ΥΓ. Απο τις Ερινύες ενός κατ'επίφαση ισόβιου υποψήφιου επαναστάτη.
Πολλά τα μηνύματα τησ χθεσινής διαλεκτικής.
Το καλούσε , φαίνετα, η επέτειος.
ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΆ,
Στενή προσκόλληση στο παρελθόν της επετείου και των γκουλάκ σημαίνει δογματική αγκύλωση στο τότε.
Τα περασμένα ξεχασμένα, κατά πως λέει ο θυμόσοφος λαός μας.
Το "τώρα" είναι το πρόβλημα, τι κάνουμε λοιπόν για να αναρέψουμε την επιχώρια και υπερεθνική αστική τάξη;
«Η Αίγυπτος δείχνει τον δρόµο»!
ΤΟ ερώτηµα είναι από ποιον – το γιατί, είναι ολοφάνερο. Αυτός ή αυτοί που το έχουν στήσει, επιδιώκουν να εµφανίσουν µια κυβέρνηση καταδιωκόµενη και έναν Πρωθυπουργό αποδοκιµαζόµενο από τους πάντες – άρα, µεγάλε, µάζευέ τα όσο είναι καιρός για να
γλιτώσεις τα ειρότερα. «Η Αίγυπτος δείχνει τον δρόµο», γράφει µια αφίσα αναρωτήθηκα τι ήθελε να πει ο ποιητής. Οτι ο Γιώργος είναι σαν τον Μουµπάρακ ή ότι θα την κάνουν επιτέλους την Πλατεία Συντάγµατος, Πλατεία Ταχρίρ να έχουµε κι εµείς οι Ελληνες τον δικό µας (συµβολικό) χώρο για να απαιτήσουµε οµαδικά να φύγει ο Γιώργος και η κυβέρνησή του διότι µας τυραννάνε; Απάντηση δεν βρήκα,
αλλά την αναζητώ. Πιθανόν να την έχουν τα παλικάρια του ΣΥΡΙΖΑ και ο αρχηγός Αλέξης, που είδε(;) επιτέλους να δικαιώνονται οι αγώνες του. Αυτός κάνει αντιπολίτευση, όχι ο ξενέρωτος ο Σαµαράς!
Πέταξαν γιαούρτι κι έφυγαν...
Το πρόβληµα µε όλα αυτά είναι πως το νόµισµα έχει δύο όψεις. Η µια είναι φανερή και γνωστή. Είναι ό,τι βλέπουµε: µαζεύονται δέκα, είκοσι, τριάντα, κάνουν ένα ντου εκείπου µιλάει ένα κυβερνητικό στέλεχος και ενώ διαλύουν την εκδήλωση, ορισµένοι από την οµάδα καταγράφουν το σκηνικό µε κάµερες προκειµένου να ανεβάσουντο κατόρθωµα στο Διαδίκτυο, να γίνειο τζερτζελές. Διότι, αν το καλοσκεφτείς, όλα αυτά έναν και µόνο στόχο έχουν:
τον τζερτζελέ. Τον τίτλο. Την εντύπωση: έφαγε γιαούρτια ο Πάγκαλος. Ναι έφαγε. Δύο από τους 30 τύπους µε τους οποίους επιχείρησε να ανοίξει συζήτηση έξω από µια ταβέρνα, την ώρα που τους µιλούσε, του πέταξαν από ένα γιαούρτι και εξαφανίστηκαν
Να θυμίσω:
Τα γιαούρτια και οι προπηλακισμοί ξεκίνησαν εναντίον του Μανώλη Γλέζου, πέρασαν στον Αλαβάνο και κατέληξαν στον Πάγκαλο.
Εν τω μεταξύ τις μάζεψε και ο Χατζηδάκης (πως διάολο τον λένε;).
Ένα ενδιαφέρον μεταξύ άλλων ερώτημα είναι:
Επί του ανεκδιήγητου γιατί τα γιαούρτια καταλήγαν στο στομάχι κάποιων και όχι στο κεφάλι κάποιων άλλων;
Σάββατο μετά από αργία και όλα καλά.
Το πρωί στο Ζηρό είχε πολύ ομίχλη.
Η φωτοΗΜΕΡΑΣ δεν είναι καθόλου επεξεργασμένη.Ηταν έτσι όπως φαίνεται στην φωτογραφία.
Δεν φτάνουν τα άλλα μας κλέβουν και ώρες.Αλλάζουμε την ωρα στις 3 μεσάνυχτα και βάζουμε το ρολόι στο 4.
Και να τι θυμήθηκα επειδή συζητάμε για ωρες και ρολόγια:
Ο αείμνηστος στρατηγός Βασιλείου στην διαθήκη του αφησε ένα διαμέρισμα στο Δήμο Φιλιππιάδας ,και ήθελε με τα χρήματα που θα εισπράξει ο Δήμος από την πωλησή του να γινόταν ένα μεγάλο ρολόι σε πλατεία της πόλης.Νομίζω είχε επιλέξει ο νυν Δήμαρχος την πλατεία πρωην Πυροσβεστικής να το τοποθετήσουν εκεί.Αλλά βέβαια ρολόι πουθενά και δεν ξέρουμε για την τυχη του διαμερίσματος δηλαδή αν ενδιαφέρθηκε καποιος από τον Δήμο να πουληθεί κτλ.
Οπότε αφου δεν βάλαν ρολόι στη Φιλιππιάδα, λέω να μην αλλάξουμε και μεις τα ρολόγια μας απόψε
γιατί
πέρα από το ότι δεν σεβάστηκαν την προσφορά και επιθυμία ενός Φιλιππιαδιώτη,
με την αλλαγή μεγαλώνουμε απότομα και κατά μία ωρα.
Η φωτοΗΜΕΡΑΣ σήμερα από τον Ζηρό δεν είναι καθόλου επεξεργασμένη.
Αποτυπώνει ακριβώς αυτό που έβλεπα το πρωί στην Λίμνη.
Για του λόγου το αληθές έβαλα στην ανάρτηση και video όπου φαίνεται live
το μοναδικό σκηνικό.Δείτε το.
Θα μου πείτε εδώ ο κόσμος καίγεται και συ...τραγουδάς.
Εχετε εσείς η εγώ δικιο;
Μπράβο για όλα αυτά που διαβάζουμε και βλέπουμε σε αυτό τοsite.Συμεχίστε
Λευκό κρασί απόψε και είμαι στο τέταρτο.Μόλις γύρισα από πλατεία.Παμε να ηρεμήσουμε εκεί.
Βλέπαμε Εθνική στον Τάσο.Δεν είχε πολύ κόσμο.Οι γνωστοί θαμώνες από δω κι απο κει στα τραπέζια.Ηλικίες από 50 και,μέχρι 80 και.Οι περισσότεροι πίνουν κρασί,άλλοι τσίπουρο η μπύρα,σπάνια ουίσκυ.Μεζές σε πιατάκια του καφέ με οδοντογλυφίδα για κάθε ποτό.Κάτι ακόμα που παρατήρησα είναι η τσιγκουνιά του μαγαζιου στις χαρτοπετσέτες.Αραια και που κουβέντες δυνατά από κάποιους και βέβαια πειράγματα μεταξύ μας που ενίοτε κλεινουν με τσακωμό.
Τοχει το παιχνιδι με την Μάλτα το mega.Δεν λέει τίποτα η Εθνική.Ο Εθνικός παίζει την Τετάρτη στον Τύρναβο.
Εβαλε γκολ ο Τοροσίδης στο 94
Καλό βράδυ
Κατέβηκα Φιλιππιάδα από 18/3 έως 21/3 και δεν είδα ούτε πελαργούς, ούτε συνάντησα κάποιο γνωστό στον Τάσο.Ένα φίλο που βρήκα αναχωρούσε Σάββατο μεσημέρι για Αθήνα. Μάζεψα όμως πολλά σπαράγγια. Σήμερα εμφιάλωσα το κρασί μου. Καληνύχτα.
Χριστόφορε πότε με το καλό θα
αποφιαλώσουμε
κανενα μπουκάλι κρασί
από τα δικά σου;
Το αλλο με το Τοτο ...
Αυξανονται τα τελη στο δημο ΖΗΡΟΥ.
Ποιοι θα πληρωσουν ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ; ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΠΑΝΤΑ!! δηλαδη τα κοροιδα !
Οι καφετέριες θα πληρώσουν; Αυτοί που ποτίζουν τους μπαξέδες με πόσιμο νερό;
ΟΙ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟΙ συμπολίτες μας θα πληρώσουν;
Την αύξηση την ψήφισε και ο ΖΥΓΟΥΡΗΣ.
'Αλλα μας ελεγε πριν...
Το Γιολδαση τον γνωρίζουμε, τώρα μαθαίνουμε και τους ΑΛΛΟΥΣ!
Πόσοι πολίτες πλήρωσαν για τη σύνδεση με το Βιολογικό;
Μήπως ήρθε η ώρα του ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ;
ΠΡΟΤΑΣΗ:
ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ!Να μην είμαστε συνέχεια κορόιδα!
ΡΕ ΜΙΛΤΟ ΤΟ ΕΘΑΨΕΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ. ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ!
40 ( σαράντα) τα εκατό αύξηση στο νερό. Μόνο για τη Φιλιππιάδα.
Τυχαίο δε νομίζω.
Κάποιοι αγαπούν πολύ τούς Φιλιππιαδιώτες.
Λέλοβα κλπ. έχει μείωση.
Αυτό το...κάποτε!
Κάποτε ο χρόνος είχε τέσσερις εποχές, σήμερα έχει δύο.
Κάποτε δουλεύαμε οκτώ ώρες, σήμερα έχουμε χάσει το μέτρημα.
Κάποτε είχαμε χρόνο να πάμε για καφέ με τους φίλους μας. Τώρα τα λέμε μέσω MSN και MAIL.
Κάποτε είχαμε χρόνο
να κοιτάξουμε τον ουρανό, να δούμε το χρώμα του, να ακούσουμε το κελάηδισμα των πουλιών, να νιώσουμε την ευωδιά του βρεγμένου χώματος.
Σήμερα τα βλέπουμε στην τηλεόραση.
Κάποτε παίζαμε με τους φίλους μας ποδόσφαιρο στις αλάνες. Σήμερα παίζουμε ποδόσφαιρο στο Playstation.
Κάποτε ζητάγαμε συγγνώμη από κοντά. Σήμερα το λέμε και με SMS.
Κάποτε κυκλοφορούσαμε με ταπεινά αυτοκίνητα 1000 κυβικών και ήμασταν χαρούμενοι. Σήμερα κυκλοφορούμε με τζιπ 2000 κυβικών και στεναχωριόμαστε που δεν έχουμε τζιπ... 3000 κυβικών.
Κάποτε αγοράζαμε ένα παντελόνι και το είχαμε για δύο χρόνια. Τώρα το έχουμε δύο μήνες και μετά παίρνουμε άλλο.
Κάποτε ζούσαμε σε σπίτι 65 τετραγωνικών και... ήμασταν ευτυχισμένοι. Σήμερα ζούμε σε σπίτια 120 τετραγωνικών και δεν χωράμε μέσα...
Κάποτε λέγαμε καλημέρα σε ένα περαστικό και τον ρωτούσαμε για την τάδε οδό. Σήμερα μας το λέει ο navigator.
Κάποτε πίναμε νερό της βρύσης και ήμασταν μια χαρά. Σήμερα πίνουμε εμφιαλωμένο και...αρρωσταίνουμε.
Αναρτήθηκε από sardelas
Συνεχίζεται....................
Συνέχεια από το προηγούμενο......
Κάποτε είχαμε τις πόρτες των σπιτιών ανοικτές, όπως και τις καρδιές μας. Σήμερα κλειδαμπαρωνόμαστε, βάζουμε συναγερμούς και έχουμε και 5-6 λυκόσκυλα για να μην αφήσουμε κανέναν να μας πλησιάσει. Είτε είναι καλός, είτε κακός.
Κάποτε ξυπνάγαμε πρωί πρωί την Κυριακή για να πάμε στην εκκλησία. Σήμερα δεν πάμε γιατί είναι...μπανάλ. Και γιατί οι παπάδες γίνανε μεσίτες και επιχειρηματίες.
Κάποτε είχαμε 2 τηλεοπτικά κανάλια και πάντα βρίσκαμε κάτι ενδιαφέρον να δούμε. Σήμερα έχουμε 100 κανάλια και δεν μας αρέσει κανένα πρόγραμμα.
Κάποτε μαζευόμασταν όλη η οικογένεια γύρω από το κυριακάτικο τραπέζι και αισθανόμασταν ενωμένοι και ευτυχισμένοι. Σήμερα έχει ο καθένας το δικό του δωμάτιο και δεν βρισκόμαστε μαζί στο τραπέζι ποτέ...
Κάποτε η σκληρή δουλειά ήταν ιδανικό. Σήμερα είναι μαλακία.
Κάποτε τα περιοδικά έπαιρναν συνέντευξη από τον Σεφέρη. Σήμερα παίρνουν από τον Καρβέλα.
Κάποτε μας μάγευε η φωνή του Στέλιου Καζαντζίδη, σήμερα μας ξεκουφαίνει η...Μπεζατάκου.
Κάποτε οι τραγουδίστριες τραγουδούσαν με τη φωνή. Σήμερα τραγουδούν με κάτι άλλο.
Κάποτε ντοκουμέντο ήταν μια επιστημονική ανακάλυψη. Σήμερα ντοκουμέντο είναι ένα ερασιτεχνικό βίντεο που δείχνει δύο οπαδούς ομάδων να ανοίγουν ο ένας το κεφάλι του άλλου.
Κάποτε βλέπαμε στην τηλεόραση κινούμενα σχέδια με τον Μίκυ Μάους, τον Σεραφίνο, τον Τιραμόλα. Σήμερα βλέπουμε τους Power Rangers και τους Monsters με όπλα και χειροβομβίδες να σκοτώνουν και να ξεκοιλιάζουν...τους κακούς.
Κάποτε μας αρκούσε μια βόλτα με τον κοπέλα μας σε ένα ταπεινό δρομάκι της γειτονιάς. Χέρι-χέρι, να κοιτάμε τον ουρανό, να σιγοψυθιρίζουμε ένα ρομαντικό τραγουδάκι και να ταξιδεύουμε νοητά. Σήμερα πάμε διακοπές στο Ντουμπάι, στο Μαρόκο και στο Μεξικό. Και ονειρευόμαστε ταξίδια στο Θιβέτ.
Κάποτε είχαμε το θάρρος και τη λεβεντιά να λέμε «Έκανα λάθος». Σήμερα λέμε «Αυτός φταίει»...
Κάποτε νοιαζόμασταν για το γείτονα, σήμερα τσατιζόμαστε αν αγοράσει καλύτερη τηλεόραση από εμάς.
Κάποτε ζούσαμε με το μισθό μας. Σήμερα ζούμε με τους μισθούς που ΘΑ πάρουμε.
Κάποτε δεν είχαμε φράγκο στην τσέπη, μα ήμασταν τόσο, μα τόσο ευτυχισμένοι! Σήμερα έχουμε τα πάντα και τρωγόμαστε με τα ρούχα μας.
Κάποτε περνάγαμε υπέροχα στο ταβερνάκι της γειτονιάς, με κρασάκι, τραγούδι και κουτσομπολιό. Σήμερα...μιζεριάζουμε σε ακριβά εστιατόρια του Κολωνακίου.
Κάποτε ιδανικό ήταν να γίνεις αναγνωρισμένος. Σήμερα ιδανικό είναι να γίνεις απλά αναγνωρίσιμος.
Κάποτε μας δάνειζε λεφτά ο αδελφός μας. Σήμερα μας δανείζουν οι τράπεζες.
Κάποτε κοιτούσαμε στα μάτια τους ανθρώπους. Τώρα τους κοιτάμε στην τσέπη.
Κάποτε δουλεύαμε για να ζήσουμε. Σήμερα ζούμε για να δουλεύουμε.
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας. Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν Ζωή....
Αναρτήθηκε από sardelas
ΜΙΛΤΟ Η ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΛΑΚΑ.Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ..ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ΄;;ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΧΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΟΛΗΣ..
Για την αποκατάσταση της αλήθειας φίλε αναγνώστη που έστειλες το σχόλιο << αυτό το...κάποτε >> , το κείμενο δημοσιεύτηκε πρώτα από το ROMIANEWS τα ξημερώματα Παρασκευής 25 Μαρτίου ενώ αλλού δημοσιεύτηκε μία ημέρα αργότερα στις 26 Μαρτίου. Ο αποστολέας του κειμένου είναι αυτός που αναφέρω τα αρχικά του στο τέλος της ανάρτησης και το κοινοποίησε και στα δύο ιστολόγια.
Επειδή δεν μένω στην περιοχή,ας μου εξηγήσει κάποιος τι είναι αυτά τα κόκκινα σημάδια στο χάρτη;
Είναι οι φωλιές τω πελαργών στην Φιλιππιάδα.Είναι ζευγάρια πελαργών και η φωλιά τους στα συγκεκριμμένα σημεία με την κόκκινη βούλα στον χάρτη.Περυσι το 2010 ήταν σύνολο 10.
Τα μετράμε για να δούμε φέτος πόσοι θαρθουν.Για πολλούς ίσως σαν σημάδια
σε κάποιον χάρτη να μην έχουν αξία αλλά για μας που μαζί τους μεγαλώσαμε
είναι πρώτιστο.Πριν 20 χρόνια οι φωλιές ξεπερνάγαν τις 50.
<<...Ο Δ.Γιολδάσης εξελέγει πρόεδρος στο Σύνδεσμο Ύδρευσης Πρέβεζας-Φιλιππιάδας.>>
Δεν παν χαμένα τα γράμματα.
<< αυτό το...κάποτε >>
Συγνώμη στο ΡΩΜΙΑNEWS δεν το είχα υπόψη μου
Ενα χρόνο κλείνει αυτές τις μέρες και το blog του Συλλόγου Φιλιππιαδιωτών Αθήνας http://welovefilippiada.blogspot.com
που λειτουργεί με την φροντίδα κύρια του συμπατριώτη μας Φώτη Δέμιτσα.
Αλλό ενα βήμα στο διαδικτυο που ασχολείται με την Φιλιππιάδα και ενημερώνει τους απόδημους.
Ευχόμαστε καλή δύναμη και μακροημέρευση.
Μιλτιάδη΄, αν και καθυστερημένα, χρόνια πολλά για το νέο, άτακτο και τσαχπίνικο ηλεκτρονικό παιδί σου..
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΗΜΕΡΑΣ ΔΕΙΧΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΦΕ ΑΓΟΡΑ?
Ευχαριστώ πολύ τον srar.gr.
Σχετικά με την πλατεία το σχόλιο και την φωτογραφία.
Ενώ είχαμε πιστέψει όταν ξηλώναν την προηγούμενη κατασκευή ότι επιτέλους θα δούμε πλατεία, σήμερα ξεφύτρωσε αυτή η σιδεροκατασκευή που δυστυχώς επανέρχεται η προτέρα κατάσταση και
το κυριώτερο κάτω από την ανοχή των αρμόδιων.
Τώρα για το σχόλιο:
-πως αλλιώς να διασκεδάσουμε τον πόνο μας;
ΤΑ ΝΑΥΛΟΝ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑΝ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΦΩΤΟ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ. ΓΙΑΤΙ?
Τι γιατί;
Επειδή τώρα
πήρατε απόφαση
στο Δημοτικό Συμβούλιο
να ενταχθεί ο Δήμος μας
στο πρόγραμμα -Ευρώπη για τους πολίτες 2007-2013-...
Καταπληκτικη αναρτηση με το πεταγμα του πελαργου...καλο βραδυ
Σήμερα απο τον pitsiriko:
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προτείνει στο Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας ολοήμερο ωράριο για τα σχολεία. Η παιδική εγκληματικότητα αυξάνεται διαρκώς και το υπουργείο Παιδείας αναζητεί τρόπους να κρατάει τα παιδιά μέσα στο σχολείο, ώστε να μην αποτελούν κίνδυνο για την κοινωνία.
Η πρόταση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για το Δημοτικό είναι η σχολική ημέρα να ξεκινά στις 8:00 και να τελειώνει στις 15:00, με διαλείμματα για φαγητό και παρακολούθηση των πρωινάδικων της τηλεόρασης, ώστε να μη χάνουν τα παιδιά την επαφή με την αποβλάκωση.
Οι μαθητές της Ε΄ και της ΣΤ΄ Δημοτικού θα τελειώνουν τα μαθήματα στις 15:30 –μισή ώρα αργότερα από τις άλλες τάξεις-, ώστε να μην συναντιούνται στο σχόλασμα με τους μικρότερους μαθητές και τους κάνουν μαύρους στο ξύλο.
Η σχολική ημέρα στο Γυμνάσιο θα τελειώνει στις 16:00, για να συνηθίζουν οι μαθητές το 8ωρο και να μην τους κακοφαίνεται τα επόμενα 45 χρόνια που θα εργάζονται σαν τα σκυλιά.
Στις 2 τελευταίες τάξεις του Λυκείου οι μαθητές δεν θα κάνουν διαλείμματα –για να προετοιμάζονται για τα χρόνια σκληρής εργασίας που θα ακολουθήσουν-, ενώ θα εκπαιδεύονται να μην πηγαίνουν στην τουαλέτα για 8 τουλάχιστον ώρες, ώστε να είναι πιο παραγωγικοί.
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προτείνει τα σχολεία να μην κλείνουν μετά τη λήξη της σχολικής ημέρας, ώστε αφενός να γίνεται απρόσκοπτα το εμπόριο ναρκωτικών και αφετέρου οι μαθητές να συνηθίζουν τις υπερωρίες που θα κάνουν μέχρι να πάρουν σύνταξη χωρίς να πληρώνονται.
ΞΕΡΕΙ Κανένας να μας πει γιατί η περιφειαρχης ζήτησε απο τον δήμαρχο να απολογηθεί?
Για ποιό θέμα?
Δημοσίευση σχολίου